Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ve Francii má kvůli emisím problém už i koncern PSA

Trestní stíhání kvůli emisím naftových vozů nyní ve Francii hrozí i tamní automobilce PSA, která vyrábí modely Peugeot a Citroën.
Zpět na článek
10. 2. 2017 10:03
10. 2. 2017 10:34
10. 2. 2017 10:35
10. 2. 2017 18:13
10. 2. 2017 18:38
10. 2. 2017 10:12
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2017 10:03
EU
A neměli by spíš podat podnět na stíhání EU za stanovení nesmyslných měřicích cyklů? Jestli jen porovnali hodnoty z NEDC a z běžného provozu, tak samozřejmě nemohla vyjít shodná čísla...
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2017 10:34
Re: EU
Presne, tak, pokud automobilka nelze a je to co rika pravda nemuze byt problem. Vzdyt pokud zmenim zpusob mereni cehokoli nemuzu preci cekat, ze budu mit stejne vysledky.
"Jsme tím rozhodnutím velmi překvapeni, až v šoku," uvedla automobilka. Dodala, že pravidla měření emisí ve všech zemích dodržuje a své automobily nikdy nevybavovala softwarem, který by umožňoval s měřením emisí manipulovat."
10. 2. 2017 10:35
Re: EU
Myslím, že tak hloupí nebudou, o rozdílech mezi NEDC a nějakým běžným ježdění pod vyšší zátěží vědí všichni. Pasou především po tom, že se SW chová jinak v měřícím cyklu a jinak v reálném provozu, prostě pozná test a hraje to na Mirka Dušína (ohledně emisí) a jakmile jej nikdo nevidí, tak to pere plnou rourou do světa bez ohledu na to, zda jede v malé zátěži jako při NEDC nebo v nějakém rychlejším tempu. Z toho co je známo, tak testovali různé výrobce v cyklu NEDC a u všech testovaných výrobců se v testu NEDC nedostali na deklarované hodnoty. Test totiž obohatili o různé fígle, třeba během testu nuceně roztočily zadní kola (kdyby si náhodou SW myslel, že pozná test podle stojících zadních kol) nebo točili při testu volantem (aby si SW náhodou nemyslel, že pozná test podle aktivity řízení) nebo měnili při testu teploty (aby se náhodou neukázalo, že řízení emisí funguje jenom v nějakém úzkém pásmu teplot) nebo test spouštěli v různé době od startu motoru (aby se náhodou neukázalo, že SW po určité době prostě čistění vypne) a další hromadu fíglů. Takže jediná věc, která je známá, že prostě měřili podle cyklu NEDC, tedy podle toho, podle kterého měří běžná legislativa a dokázali (nebo si myslí, že dokázali), že výrobci používají defeat device. O tom, nakolik jsou to schopní prokázat před evropskou justicí, mám své pochybnosti.
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2017 18:13
Re: EU
Je zajímavé, že k tomu nikde není žádný podklad... :-( Takové hezké vaření z vody, aby se ukázalo, že je vlastně vše v pořádku a ten hodný VW vůbec nepodváděl.
10. 2. 2017 18:38
Re: EU
Nevím jak to souvisí s VW, je to francouzské vyšetřování, francouzské automobilky. PSA vyčítají, že u 5 motorů s euro 5 (bohužel se nikde nepíše kterých a v jakých autech) údajně při zahřátí motoru (opět se nepíše na jakou teplotu, jestli na 90, 120 nebo kolik stupňů) údajně dochází k vypínání redukce NOx a jeho produkce prudce stoupne, údajně 10x. Takže PSA má předložit důvody, proč při studeném motoru než se motor zahřeje redukce funguje a když se zahřeje tak nefunguje.
10. 2. 2017 10:12
Mereni
Zakladni problem dieselagte je v tom, ze SW ridici jednotky rozeznaval, kdy probiha mereni a pak nastavoval jine parametry, nez bezne. V tom bylo jadro podovdu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
10. 2. 2017 10:18
Podváděli všichni?
Pravděpodobně v menší či větší míře ano...
Nesmyslné limity EU k tomu automobilky nutí.
Nebo cpát strašné peníze do dalšího vývoje..a zavádět hybridy.
A lidi to mají platit? Drahá auta koupí málokdo. :-!
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2017 22:24
Re: Podváděli všichni?
Nelpět na nesmyslem používání naftových motorů. ;-)
10. 2. 2017 14:38
A kdy zde bude informace
o dalším lžikoncernu?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2017 15:55
Nemel to byt Renault?
"Jsme tím rozhodnutím velmi překvapeni, až v šoku," uvedla automobilka.
Protoze PSA vzorne plni emise, prvni DPF, dokonce prvni zacala zverejnovat realnou spotrebu, ale prave Fiat a Renaul/Nissan dosahuji nejvyssi NOx v EU6
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2017 16:34
Re: Nemel to byt Renault?
No tak Renault vlastní z 20% Francouzký stát, to jako odpověď asi stačí...