nadpis vyznieva, že sa audi chystá na zadný náhon, ale z článku vyplynulo, že len menia názov športovej sekcie na všeobjímajúcejší, lebo kvatro je zavádzajúci a zlý názov pre športovú sekciu. Audi zadný náhon nechystá.
hedlajn sa tvári, že zadný riešia ako aktuálnu tému a text hovorí, že ho ako aktuálnu tému neriešia, len sa chcú zbaviť názvu kvatro, ktorý je obmedzujúci do budúcnosti. Nejde o zlý preklad, len je rozdiel spomenúť zadný náhon s tým, že premýšľajú nad jeho realizáciou alebo s tým, že len premenujú sekciu a vyberú názov, ktorý neskôr neurobí problém
To už je takový šťourání se v hovínku:)
Nadpis říká: "...mohou dostat pohon zadních kol"
Jouda řekl: "umím si představit auto s pohonem zadních kol".
Co v tom furt hledáš? Prostě to tak je.
Já tomu taky nevěřim. Jouda si to umí představit, tomu rád věřim, ale já si umim představit třeba i jak strkám například jazyk do pusy Belly Thorne. K samotný realizaci je ovšem poměrně daleko, obávám se..:)
To v první řadě záleží na tom, jestli Audi použije vlastní platformu (MLB evo), nebo jestli použije platformu Porsche (MSB). Porsche tlačí, aby se Audi vzdalo MLB a přešlo na MSB (MLB by zůstalo pro SUV a i to chce Porsche Audi sebrat, ale to by mělo být mnohem těžší). Pokud VW poručí, tak je Audi v *** s dechem. :-) Samozřejmě by pak pořád měli možnost udělat jen čtyřkolky. Kdyby však Porsche uspělo, tak by to znamenalo MSB i pro A6 a pravděpodobně i A4 a ty už jen quattro nebudou. Samozřejmě, pokud se na té platformě dá udělat AWD, dá se udělat i FWD. Ale snad by ji takhle nezprznili.
O tomhle se hlavně mluvilo v souvislosti s A9, kde se spekulovalo o příbuznosti s Panamerou.
Osobně bych si spíš tipl R8, případně nějaký nový R model (to však vedle Porsche není moc pravděpodobné, tam by se z toho mohli picnout), pokud by Audi Sport mělo v dohledné době pustit ven zadokolku.
Když to tak píši, nebyl e-tron zadokolka? A předpokládám, že je, stejně jako ostatní R8, vyráběli u quattra. Právě elektromobil je jednou z možností, jak by se to (zadokolka od Audi) mohlo stát.
Ani bych neřekl, že byl omezující. Zase tolik lidí nevědělo, že nějaké quattro GmbH existuje a co vlastně dělá. Přijde mi to škoda. A navíc pod tímhle jménem měli závody pro zákazníky (které také spadaly pod quattro GmbH).
Běžně se píše podle situace, pokud jde např. o název modelu, případně název (sportovní) divize, píše se s velkým Q, pokud jde o (obecné) označení pohonu (4x4 u Audi) píše se obvykle s malým q.
I ta divize se správně píše s malým. Audi dost používá malá počáteční, ale ne úplně konzistentně (viz allroad vs. Avant). Quattro je model. To novináři typicky pletou Q, kde nemá být. A samozřejmě běžní lidé, ale to je pochopitelné. Kdo si má pamatovat, kde se píší velká, kde malá, kde mezery, kde spojovníky atp.