Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný

Škoda Auto v minulém týdnu radikálně zlevnila filtry pevných částic. Zároveň však zavedla dvě řady: vedle originální za 17.900 ještě ekonomickou za 12.900 Kč. Už za 10.000 Kč pak pořídíte filtr z Polska. Důkladně jsme jej prověřili.
Zpět na článek
22. 7. 2017 09:17
22. 7. 2017 09:19
22. 7. 2017 14:51
22. 7. 2017 16:04
23. 7. 2017 08:05
22. 7. 2017 23:10
22. 7. 2017 15:51
22. 7. 2017 17:45
23. 7. 2017 13:18
22. 7. 2017 21:14
23. 7. 2017 02:12
23. 7. 2017 20:36
24. 7. 2017 21:23
22. 7. 2017 08:43
Nechci slevu zadarmo
polská "kvalita" zase v plné parádě.
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2017 09:20
Re: KŮVY GERMÁNSKÝ CO TEN BORDEL SPUNKTOVALY
jj
ZASE ta roztahovačná GERMANIZACE [odkaz] BY SE JEDEN NEDIVIL KDYŽ ORIGO DPF DO ŠÁDE ZA PŘEPAL CENU 56.705 Kč. Už dávko měly nechat tu boleslavskou vazalskou pakáž zkrachovat a ne tomu dávat nějaký trapný šrotovný 2009 ;-) Srrre se to do každýho cyklisty nebo hokejky a auta to vyrábět neumí jen RAKOVINOMETNÝ KONZERVY >:D >:D >:D
Však počkejte ještě chvilku mravenečkové až nebudete mít na RAKA z ŠÁDE [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
24. 7. 2017 13:47
Re: KŮVY GERMÁNSKÝ CO TEN BORDEL SPUNKTOVALY
Zase ten de*bil se smajlíkama
Avatar - JiVi
22. 7. 2017 09:17
:-D
ja se jen zeptám, jestli má vůbec cenu kupovat časopis Svět motorů, když jeho obsah autorský stejně vyjde na internetu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - hedvin
22. 7. 2017 09:19
Re: :-D
no asi jen pro ty kteří to chtějí vědět o pár dní dříve
22. 7. 2017 09:53
korevsky dementni nazor :D
"Na obě nohy kulhá i další častý argument, který vás teď napadl: Ať si chudé české rodiny nekupují diesely – vždyť se jim to stejně nevyplatí. Jasně, ale co si mají koupit, když firmy nakupují octavie stále jen dieselové a ty pak plní bazary? Lidé berou, co je."

oni jako v bazarech nejsou benzinova auta, ze si je ceske rodiny nemuzou koupit? safra ja kupoval v bazarech auta 18 let a vsechno byli benzinaky, no jak je to mozne?

internetova pravda prece hlasa ze vsichni chteji Oktavku po prvnim majiteli co ma najeto do 100 tisic, takze ok po prvnim majitely asi i bude, 100 tisic bude mit mozna tak na budiku, ale ve skutecnosti pochybuju neb vetsina firem se aut zbavuje tesne pred 200 tisici aby nemuseli resit ty drahe servisy co bejvaji predepsane okolo 220-250 tisic najetych km, ostatne sam jsem jednu dobu jako nakupci aut do firmy pracoval, a za ten rok se nakoupilo a take prodalo prez 100 aut, z celeho toho prodavaneho houfu bych si koupil jen dve z tech aut, zbytek byla "past" co z 80% skoncila v AAA a ESA, proto auto ktere bylo jako firemni extremne nedoporucuju ani nejvetsimu nepriteli, narazit na opravdu dobrej kus je stejne stesti jako vyhrat sportku :-) pak je tu servis tech aut, ano u vyssich trid se nebojim ze to auto i ve firme dostava super servis protoze se tam trosku ty lidi hyckaj aby priste zase koupili, ac vyjimky se najdou a auto po generalnim ve firme kde jsem byl bych fakt nechtel, to by vykoupil zpet opravdu jen servis kde to servisovali protoze vedej jak spatne to servisovali, ale u Oktavky je to spis k zasmani, nizsi stredni a stredni trida se servisuje rychle a zase jen rychle, obchodak nesmi stat a drobne zavady jsou burt, hlavne ze to jede, auto musi docukat k 200 tisicum a pak hura do sveta :-! a podobne zkusenosti maj i bejvali kolegova z jinych firem, ty dobra auta se vetsinou rozeberou ve firme a do bazaru nejdou vubec nebo pak za vyzsi cenu po roce z tech soukromych ruk

redakce, neberte vazne ty kecy co vam navykladaj autobazary ktere vam obcas pujci nejaky ojety pekac na test ojetiny a nebo vas nechaj delat reportaz v bazaru, pro ne je to reklama a nebudou nikde vykladat jaky smejdi to sou a jaky vraky prodavaj, i na ty testy ojetin si vas navnadej tak abyste si vzali presne to auto co potrebujou aby jste si na test vzali :-!
Rozbalit vlákno
7
22. 7. 2017 10:20
Re: korevsky dementni nazor :D
Máš a nemáš pravdu, vždy záleží na tom, kdo s autem jezdí a jestli jde o jednoho člověka nebo je auto ve firmě putovní. Největší zlo je dnes operativní leasing, kdy leasingovka určuje, kam se má na servis jezdit a co se tam má při servisu udělat. Navíc diktují max. ujeté kilometry za rok, aby se po skončení leasingu na tachometru neskvělo víc, než 200 000 km (vlastní zkušenost). Já jsem naštěstí se servisem problém neměl, neb jsem hned při první návštvě dal jasně najevo, že jsem od fochu a nebudou ze mě dělat blbce. Pokud má auto kravaťák, který jen jezdí a jezdí a nepozná, že s autem něco je, tak to je pak problém i v servisu, který udělá předepsané úkony plus to, co vyčte ze seznamu chyb v ŘJ. Jenže čidla nejsou na všech dílech auta... Některé závdy se projeví jen při jízdě po celkovém zahřátí vozidla, kdy něco začne drnčet, skřípat, vynechávat motor atd.
Jinak je jasné, že když pětkrát objedu Zeměgulu, tak určitě bude auto potřebovat nějakou tu výměnu opotřebených dílů, jako jsou tlumiče pérování, třecí části brzd, někdy čepy a ramena náprav, přední sklo!!, u benzínu výfuk a další. U filtru PDF, který se pravidelně regeneroval za provozu, aniž by se rozsvítila kontrolka, předpokládám výměnu hodně po 300 000 km, ale chce to skutečně jezdit na kvalitní aditivovanou naftu a ne na fritovací olej.
Moje zkušenost s pěti Octávkami od I do III a celkově najetým necelým milionem kilometrů je asi taková - při předepsaném servisování a používání originálních dílů a hlavně kultivované jízdě jde o auto velmi spolehlivé s minimem závad, při kterých se vždy dá dojet do servisu. A to jsem u všech využíval prodloužený servisní interval (u první 50 000 km). Dokud jsme auta kupovali za hotové a tedy nezáleželo na kilometrech a času, najížděl jsem za 4 roky hodně přes 200 000 km a o auto po mně byla velká poptávka. Později už to bylo na operák, tedy do 180 000 km za tři roky, auto se vracelo...
22. 7. 2017 14:34
Re: korevsky dementni nazor :D
Neviem prečo by mal byť najväčším zlom operák, keďže auto aspoň absolvuje predpísaný servis. Kilometre ti nikto nediktuje, sám si stanovuješ limit, prípadne doplatíš rozdiel na základe vopred stanovenej ceny ;-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2017 10:39
Re: korevsky dementni nazor :D
No, sám jsi svůj příspěvek nazval trefně.
Těžko říct, co mělo být pointou. Na trhu ojetin je zkrátka převaha naftových oktávek cca 80%-ní (proti benzínovým). A že jsou v různém stavu, podle počtu najetých km a podle péče, kterou dostaly nebo nedostaly - pro které auto to neplatí?
22. 7. 2017 14:39
Re: korevsky dementni nazor :D
Ty si veľmi jednoduchého rozumu, keď som zháňal pred x rokmi auto (kategória mpv), tak pomer v bazáre bol cca 10:1, čo je ešte šialenejšie ako v prípade tých octavii a hľadanie slušného kusu medzi nimi skončilo fiaskom. Asi to nepochopíš, ale keď sa nepustíš do hurá nákupu, tak pri tom pomere, bolo jednoduchšie nájsť vylietaný dízel a tak to a dopadlo. To isté platí v iných segmentoch. A mimochodom, už dekádu máš na benziňákoch komponenty podobné tým dílovým okrem toho časticového filtra, takže servisná náročnosť sa vyrovnáva :-! . Máme vo firme pár malých tsi s nájazdom cez 200k km, máš gule si také kúpiť a prevádzkovať?
22. 7. 2017 16:35
Re: korevsky dementni nazor :D
pises blbosti, staci abych se podival do ceniku dilu na me aktualni auto vyrobene v prosinci 2016, rozdil benzin a nafta klidne i 80% ceny

a ze neumis hledat a omezujes se asi jen na CR , tak za to ja nemuzu
22. 7. 2017 16:57
Re: korevsky dementni nazor :D
Rozdiel 80 percent ceny akých dielov máš na mysli?Hľadať viem, nie každý má chuť pustiť sa do dovozu s neistým výsledkom. A hlavne tých kupujúcich jazdeniek je viac ako jeden exemplár ako ty , alebo ja :-!
22. 7. 2017 16:53
Re: korevsky dementni nazor :D
U vetsich aut je opravdu problem sehnat benzinovou verzi. O to vic, kdyz uz jsou to dnes vse primovstrikove benziny s turby. Sam jsem shanel Citoen C5 nebo Mondeo okolo r.v. okolo 2011. Benzin je u tohoto auta velmi vzacny, s nejnizsi vybavou, byly olitane stejne jako ty naftaky ale stali o 30 tis vic zachovalejsi naftak. Nehlede na to, ze kvuli memu najezdu bych to musel prestavet na LPG takze dalsi 30 tis. Rozdil by byl tedy 60 tis s tim, ze vyber temer zadny a stav horsi (prave z duvodu, ze nebylo moc co vybirat). U naftaku jsem mel na vyber z nekolika desitek kusu a stacilo jen vybrat ten nezachovalejsi, ktery splnoval pozadavky na stav a cenu. A usetrenych 60 tis mam pripraveny na pripadny servis. Mam najeto 200 tis a dle servisu vse absolutne v poradku, vstriky, trubo, dvouhmota, automat i filtr pevnych castic, u ktere je zaplneni 77% takze mam 60 tis km jeste cas dle diagnostiky a pak se provede cisteni odbornou firmou. U fabie najdete benzinaku mnohem vice, ale u superba uz je to hrosi. To same octavie, v benzinu jich je malo a jsou o dost drazsi jak naftak a maji najeto taky 200 Tis a jsou z firemnich rukou. Ty soukrome jsou jeste mnohem drazsi.
Avatar - Zetti
22. 7. 2017 11:37
Jak muze nekdo neco radikalne zlevnit
Radikalne se zlevnuje kdyz to za a/ nejde na odbyt nebo za b/ kdyz jsem predtim sve zakazniky bral na hul. Palec nahoru za a a dolu za b. Pro Skoda fans neresitelny rebus
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
22. 7. 2017 11:46
Re: Jak muze nekdo neco radikalne zlevnit
no je to jednoduche
a nešlo to na odbyt kvůli vysoké ceně a kvůli nízké ceně polske napodobeniny
b brali sve zakazniky na hul
pro VW a Skodu by to mohl byt dodateny obrovsky problém tak to radsi zadotovali nez aby se o vozech Skoda a VW rikalo ze majio vysoke emise |NOx a navíc i nefiltruji pevne castice
ale hlavne zafungovala konkurence, jakkoli je to na zavření té polské továrny a zodpovědných manazeru
22. 7. 2017 12:00
Jenom k tomu focení na emisích
je až s podivem, že tak komplexní a zajímavý článek obsahuje takovou houposta autor se nad tím tetelí radostí, jak to se všema zatočí.
Bude se fotit sonda ve výfuku před testem.
I ho...do pochopí, že podvodník ji vyfotí a pak vytáhne nebo ucpe molitanem. Myslel jsem, že jedinej blb, kterej tohle nepochopil je Ťok. Bohužel ne.
jinak jsem pro spravedlivé kontroly emisí - i když teda je divný, když na jedno auto je přísná norma a neprojde, jiný auto má jinou normu a projde i s horším výsledkem.
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2017 12:43
Komunista Vaculík...
...proletář Frei a rudé horko Světa motorů stejně jako ACZ!

Vaculík, Frei a zřejmě i ostatní členové redakce nepokrytě dávají najevo své temně rudé, komunisticko-proletariátské názory. To zcela beztrestně a bez povšimnutí široké veřejnosti?

Jak si ten Rudý nok může dovolit napsat:

"Filtry chybějí nejen grázlům
Kolega Martin Frei v minulém čísle Světa motorů pranýřoval majitele luxusních ojetin, kteří se snaží povýšit jimi svůj status a do nové fabie za stejné peníze by si nikdy nesedli. Auto přeci musí mít xenony, kůži, vyhřívané sedačky...

Jelikož však servis vylétaného mercedesu stojí víc než nové fabie a filtr byl jednou z nejdražších položek, putoval ven a saze z výfuku létají jak před lety – jenomže daleko menší a nebezpečnější. Správný majitel desetiletého mercedesu či bavoráku však všechno zná, všude byl, od všeho má klíče a všechno umí zařídit „nějak bokem“ – třeba i měření emisí. Uvidíme, jak mu to půjde, až se od letošního listopadu bude při měření emisí povinně natáčet i fotit, zda je na svém místě nejen diagnostická zásuvka, ale i sonda ve výfuku. A mimochodem filtry aktuálně masivně zlevnil i Mercedes–Benz - stojí teď 19 000 Kč.
Ovšem jsou zde i lidé, jejichž jedinou chybou ve vztahu k filtrům je, že na ně prostě neměli peníze. Filtr z Octavie 1.6 TDI navíc nevybourali sami, ale udělal to drobný dovozce a obecní hochštapler, kterého už od devadesátých let živí jednoduchý model – v Německu kupuje auta se závadou a náležitou slevou."

TAKŽE MAJITEL OJETÉ PRÉMIE JE PRO SOUDRUHY Z ACZ A SM HOCHŠTAPLER A PODVODNÍK, KDEŽTO MAJITEL OJETÉ OCTAVIE PAK UBOŽÁK, KTERÝ NALETĚL JINÝM?

ACZ, Vaculíku a Freii...JSTE ODPAD A ZASLOUŽÍTE SI VÍC HOLDENŮ!

Dokázali jste zprasit, podupat a zničit dlouhá léta fanoušky budované stránky www.auto.cz! Je mi za vás hanba a za nás příznivce automobilů zase smutno. Snad se podobní Vaculíci a jemu podobní nenacpali do všech periodik! :no:
Rozbalit vlákno
7
22. 7. 2017 14:45
Re: Komunista Vaculík...
Ako tá separácia na frajera a chudáka je triesnivá ;-\
22. 7. 2017 17:22
Re: Komunista Vaculík...
Jistě! ;-)
22. 7. 2017 14:50
Re: Komunista Vaculík...
Pravda kámo.
redaktůrek jak vidí někoho v prémiovým azte (egal, že si ho koupil za vydělaný a zdaněný peníze) tak mu to očividně kroutí nohy v pěst a v očích má smrt.
To ócéčko TDI kdejakýho burana anebo tunera (který škudlej a věděj stejně jako ten řidič BMW že tam ten DPF nemaj) to je pošušňáníčko. Sůl země kupředu! Ti za nic nemohou, ti byli podvedeni a stejně na to nemají peníze
Redaktůrku!
Je každýho věc, co si koupí. Ojetý BMW nebo Méďa nemusej bejt vzhledem k poptávce o moc dražší než ta odlítaná octa!
22. 7. 2017 17:21
Re: Komunista Vaculík...
Pozor, Frei s Vaculíkem narážejí na to, že si lidé mají nakoupit nové Fabie!
Avatar - vabis
22. 7. 2017 17:18
Re: Komunista Vaculík...
"rude horko" je ale dobre oznaceni :yes: >:D A tak zrovna Martin Vaculik ma pochopeni i pro normalni auta a kdyz chce, tak jim rozumi hodne dobre neboj. On byl zkazen az tim, ze Ojetiny a AutoDiesel bylo nadlidsky ukol vydavat samotne, tak se musel schovat pod strechu SM. Pak je otazka zda nemit zadny casopis, nebo byt delnikem jak ty rikas rudeho horka. Vera Vostra s tim taky flakla a radeji ma svoje autokabelky, jenze kdo to cte ze. Clanek si musis prelozit do lidske reci a nebrat jej tak vazne, hlavni ze maji filtr konecne dostupnejsi a dobre. Vic od toho cekat nemuzes. Treba ale na test Kodiaka 2.0 benzin v podani SM se docela tesim.
22. 7. 2017 17:20
Re: Komunista Vaculík...
To se už nedá číst ani při čekání na letišti nebo jako kratochvíle ve vlaku ;-)
Avatar - vabis
22. 7. 2017 17:36
Re: Komunista Vaculík...
Ja na letiste chodim az hodinu pred odletem a pak to jde raz naraz. Dyt to je cele sranda, Martin je pomerne vtipna duse. Stejne jako byci sije ukrajinskych bossu na slovensku pro J10 nebo uvodnik, kdy si jako zeleny chlapec mel radeji porozumet s konem. Jeden z mala novinaru co neopisuje tiskove zpravy a vnesl tam neco sveho. Jen nesmi popisovat Skodovku no, to pak vyplody typu "podvozek jak z dakarskeho specialu" u scouta trha usi.
22. 7. 2017 13:05
velmi dobrý článek
Informoval i pobavil. Doba se začíná měnit, bazarům teď budou zůstávat okátvky TDI na cet, poKud citelně nezlevní. A pokud zlevní, zastaví se časem i přísun ojetin od firem.
Jinak ti frajeři s tmavejma sklama, blinkrama jen jako kryt rohů kastle a temnou clonou za autem, má autor článku výstižnou pravdu. Když chceš opici, musíš mít na banány. Po rohlíkách chcípne.
Rozbalit vlákno
4
22. 7. 2017 14:39
Re: velmi dobrý článek
Jasně ty defo,budou zůstávat na ocet. Když filtry zlevnily.
Ty jseš jouda.
no hlaně, že ses vyslintal
btw oc tdi nejezdím a nemám je rád. Ale lepší 10 blbců v oc tdi než jalovej kafral.
22. 7. 2017 16:06
Re: velmi dobrý článek
Vypadá to zásah. To se omlouvám :-)
22. 7. 2017 16:28
Re: velmi dobrý článek
Za co?
Jseš subík?
Člověk tě pobije a ty se mu omluvíš?
twl
22. 7. 2017 20:45
Re: velmi dobrý článek
Poblil ses dobře, ale na svý boty hochu :-) Když nechápeš jak funguje trh, počkej si, budeš překvapenej. Dýzly jdou do kopru. Už teď jsou mrtvý, pokud to není Caterpillar v bagru.
22. 7. 2017 14:51
Cena
Pokiaľ je cena dpf taká ako je uvedené v článku, tak prestáva byť racionálny dôvod na kuchanie a podobné pokusy, keďže sada rozvodov, prípadne spojka + dvohjmota stoja to isté, prípadne aj viac. Problémom vykuchaných filtrov nie sú filtre samotné , ani palivo, problémom je legislatíva, ktorá prevádzku takéhoto auta umožňuje a fakt, že ten kto svoj dízel vykuchá je považovaný skôr za frajera ako za magora ;-\
Rozbalit vlákno
4
22. 7. 2017 16:04
Re: Cena
Problémem jsou majitelé, přesně tak. Kdyby se dalo jezdit na kyanid a bylo to levný - budou jezdit. Je třeba nekompromisní přístup policie a STK.
Avatar - Ada je zase tady
22. 7. 2017 21:29
Re: Cena
Ale kulový. Auto s dieselem lépe jezdí! :-)
23. 7. 2017 08:05
Re: Cena
Faaakt? No je pravda, že Němec montuje diesel i do sportovních aut....asi budeš mít pravdu. Počkej, ale co F1? Co motorky? Letectví? Tam má koncern VW ještě sakra rezervy!
22. 7. 2017 23:10
Re: Cena
Kristepane, ešte aký somár sem príde...
22. 7. 2017 15:51
No richtig
Škoda zlevnila DPF filtry. Proto tady máme 2X za sebou články o dpf, kde se ukazuje jak jsou ty od škody hrozne levné. A když už u toho budeme zhanime dpf od Poláků aby to nikdo náhodou nekupoval. Uvědomte si prosím ze pr články musí být označeny!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
22. 7. 2017 17:45
DPF z polska
Z Polska nie je ani krava dobra sa hovori. Iba blbec kupuje polske maso, vajcia a o vyrobkoch do auta ani nehovoriac. :no: Inak toto s tym filtrom je trestuhodne!!!
Rozbalit vlákno
3
23. 7. 2017 02:02
Re: DPF z polska
Poláci sami sobě prodávají kvalitní potraviny. S tím humusem co vozí za hranice dle požadavků supermarketů na co nejnižší cenu se to nedá vůbec srovnat ;-)
23. 7. 2017 13:18
Re: DPF z polska
Do PL chodim na nakup kazdy mesiac a kvalitativne je to na +/- rovnakej urovni ako 80% vyrobkov u nas, s rozdielom 20-30% nizsej ceny. Principialne tam chodim kupovat hlavne plienky (made in CZ) - uspora 4€ na baliku a popri tom uz nakupim aj dalsie veci. Iba blbec pausalizuje bez realnych skusenosti.

PS: este aj benzin maju kvalitnejsi narozdiel od SR a CR.
Avatar - JohnST
24. 7. 2017 21:19
Re: DPF z polska
Poznam par ludi co sa s tymi kvalitnymi potravinami z polska priotravili. Sracky, grcanie, salmoneloza. Uz su z tej polskej kvality vylieceni >:-[]
22. 7. 2017 18:25
Pravidla se musí dodržovat
Pokud je auto homologováno pro provoz na pozemních komunikacích s filtrem pevných částic, tak pokud v autě není jeho provoz není legální. To je v tomhle státě takový problém vymoci právo? V autě není filtr nebo nefunguje, přijdeš o technickou dostaneš 30 dnů na nápravu a pokud to nespravíš auto můžeš prodat jako šrot, protože technickou už nikdy nedostane. A výmluvy typu, filtr je dražší než-li zbytková hodnota vozu nebo že se mi nechce zaplatit za nový jako se na všech diskuzích objevují mě nezajímá, provoz auta s sebou prostě neodmyslitelně nese náklady a pokud není provozovatel tyto náklady hradit nechť chodí pěšky!
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2017 21:14
vw v krizi
mám starý mercedes bez filtru částic :-) jsem max spokojený..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 7. 2017 00:27
Dieselový motor v osobním voze nás všechny přežije.
Je to prosté, milý Watsone: dokud nebude mít jiný motor stejnou, nebo lepší energetickou účinnost, zůstane tu, i kdyby se místní petrolejové hlavy posnali. :-! [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2017 08:07
Re: Dieselový motor v osobním voze nás všechny přežije.
Ještě výhodnější je třeba jadernej odpad a termočlánky. To pak jezdí zadarmo! >:D
23. 7. 2017 01:58
bacha na Poláky
Pozor si dejte i u katalyzátorů polské výroby pro benzínové motory. Znám osobně mechanika, který takový kousek, co si zákazník donesl a při namontování na vůz vůbec nefungoval a ŘJ házela nadále klasické chyby, tak jej rozřezal na dílně a nestačil se divit, co uviděl uvnitř. Po keramice uvnitř ani památky, natož po drahých kovech. Uvnitř byl sprostě jen kus tvarovaného plechu >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2017 02:12
A už vidím,
jak někteří, co šetří už za hranou a jdou běžně kvůli ceně do šuntů typu Starline, nebo dokonce závady neřeší vůbec, pokud auto ještě nějak jede, že si koupí DPF filtr do svého ropáka za 17 000kč. Ta představa, ale pobavila >:D Když pak vidíte zoufalce, co si koupí olítané Audi A6 a pak přijede do pneuservisu pro ojeté gumy, protože na nové nemá, tomu se už musíte prostě smát. Holt stále platilo a platí, když chci mít opici, musím mít i na banány ;-)
Rozbalit vlákno
13
23. 7. 2017 07:32
Re: A už vidím,
Takže souhlasíš s tím, že by si lidé měli povinně kupovat nové Fabie místo luxusnějších ojetin?
Není to snad individuální věc? Co budete s Vaculíkem přikazovat následně? :-!
23. 7. 2017 09:19
Re: A už vidím,
Nech si kúpi každý čo chce, pokiaľ to vie seriózne prevádzkovať a udržiavať v technickom stave v zmysle noriem a platnej úpravy. Pokiaľ ktokoľvek vykuchá filtre, nech ho zastaví technocká kontrola a nech uvedie vozidlo do stavu prevádzky schopného. To platí bez ohľadu na druh jazdenky. Len tak pomimo, tentoraz sa mi už nechcelo hrať lotériu a šahol som po novom aute...ale to je iný príbeh
23. 7. 2017 10:56
Re: A už vidím,
Gratulace, soudruzi ze SM a ACZ si nepřipouští, že Fabie nemusí dostačovat každému. V tomto světle by bylo zajímavé porovnat kázanou vodu a reálné víno ;-)
23. 7. 2017 11:11
Re: A už vidím,
Co sem furt taháš tu Fabii? Vždyť ten Marekx má naprostou pravdu.
23. 7. 2017 14:01
Re: A už vidím,
Nemá naprostou pravdu, zobecnil něco, co může být zřídka pravdou, nikoliv však pravdou univerzální.
23. 7. 2017 17:27
Re: A už vidím,
Ale ano. Jenom by to chtělo pochopit smysl první věty: "A už vidím,
jak někteří"
Avatar - twistedTSD
23. 7. 2017 12:04
Re: A už vidím,
Když vidím jak příbuzný provozuje vylitanou oktavku tak, že do ní neinvestuje až do doby, než mu např. při jízdě selžou brzdy. A STK má jen že známosti...Taky doufám, že už starší ojetinu kupovat nebudu.
23. 7. 2017 12:40
Re: A už vidím,
Očividně nechápeš, co jsem napsal, nebo patříš mezi ty, o kterých píšu. Také kupuji do rodiny jeté vozy od nižších po vyšší třídy, ale zásadně benzíny, buď s LPG nebo pro pozdější nástavbu a hlavně žádné naleštěné nebo vylítané vraky a případná závada mě pak finančně nepoloží, nebo neudělá z auta prolézačku pro malé děti. Autu vždy dopřeji vše, co potřebuje a stejně tak kupuji kvalitní díly, protože se mi nevyplatí je do pár měsíců měnit znova. Nemám tolik času, abych ošetřoval pořád nějaký střep a stále na něm něco řešil, ale přesto auto musí být po dobu, co je v rodině v perfektním stavu. Takže jak jsem psal, pokud chce mít někdo jakýkoliv vůz, musí mít i na ty "banány" ;-)
23. 7. 2017 14:03
Re: A už vidím,
A to kupec A6 nemůže? jde o zodpovědnost vůči sebe sama i ostatním. nebo se snad bereš za bílou ovci?
To o banánech platí jak pro nové, tak pro starší.
Avatar - _Karel_
23. 7. 2017 20:41
Re: A už vidím,
Jak souvisí s tématem, že si zásadně kupuješ benzíny s LPG?
23. 7. 2017 17:00
Re: A už vidím,
Nikdo nikomu nenutí Fabii, ať si každý za své peníze koupí co chce v tom nikdo nikomu nebrání, ale v ČR platí jistá pravidla pro provozování motorových vozidel na pozemních komunikacích, který musí plnit bez vyjímky každý. Klidně si zakupte A8L W12, ale při koupi je třeba zohlednit ceny servisu tak aby vozidlo mohlo legálně jezdit po silnici a neohrožovalo zdraví ani životy ostatních účastníků dopravního provozu. Ono jaksi všichni jsou strašlivě chápaví a soucitní ovšem jen pokud nemají nemovitost nedaleko rušné silnice a nemusí ty smrady dýchat a nebo dokud se nestanou účastníkem dopravní nehody jako poškozený s trvalým následkem nebo dlouhým léčením s vozem, který držel pohromadě jen díky tmelu a STK nikdy neměl projít. Navíc Fabia ve slušnější výbavě stojí kolem 400 000 Kč, při průměrném stáři vozidla 15 let nečekám že v ČR proběhne nějaká drastická obměna, navíc většina lidí co nadává na Škodovky si jaksi novou nemůže dovolit leda, že by se přes noc změnil typ zákazníka co kupuje nové vozy. Typického zákazníka, který nakupuje nové vozy pro osobní použití je doma nebude skladovat 10 let ani s nimi nenajede 300 000 Km proto ho jaksi nezajímá jak to auto po 10 letech bude vypadat, jediné co ho zajímá je jak moc klesne cena vozu za 2-3 roky provozu.
23. 7. 2017 19:18
Re: A už vidím,
Plnej souhlas, až na to hodnocení nákupů pro osobní účel. Ten, kdo nemá na novou Fabii, když ji přece jen koupí - třeba na úvěr, neplánuje za 2-3 prodej. To je nesmysl. Chce si auto nechat přijme ho do rodiny, bude s ním jezdit i potomek, až to bude stará herka.
Zákazník, kterej si kupuje pro sebe a za svý každý 2-3 roky nový auto, si nekupuje Fabii, ale Superba.
Avatar - _Karel_
23. 7. 2017 20:33
Re: A už vidím,
Ona samozřejmě i ta "nová fabie" bude za pár let jetá a pokud se o ni ten "velmi rozumný a střídmý kupec nového auta" nebude řádně starat, může to být stejně nebezpečná herka jako ta ojetá A6. Kdo je lakomec, bude lakotit i s fabií, kdo se o auto stará bude se starat i o tu "luxusní " ojetinu.
23. 7. 2017 07:30
Vaculíkova výchova komunistických...
...přikyvovačů se vyplácí. Kdo napíše něco proti, rychle mu umažeme kladné palce, aby nebylo na první dobrou vidět jak ideologické a tupé statě tu v článcích jsou.

Nakonec tu budeme proti té verbeši muset ještě udělat disent ;-)
Rozbalit vlákno
5
23. 7. 2017 09:20
Re: Vaculíkova výchova komunistických...
Ty tu riešiš palce? Vyzerá to, akoby ich dával náhodný generátor >:D
23. 7. 2017 10:54
Re: Vaculíkova výchova komunistických...
Jen takovou drobnost, včera večer byl poměr u kritických tak 10:1, teď 1:1... Redakce nesnese kritiku ;-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2017 20:29
Re: Vaculíkova výchova komunistických...
To není redakcí. Někteří tu umí dát víc palců, ale do rána se ty falešně přidané smažou. Umí to i AudiRS (sám se tím pochlubil).
23. 7. 2017 22:47
Re: Vaculíkova výchova komunistických...
Celkom zaujímavá praktika >:D >:-[] . Mne zmysel tých palcov uchádza, nebolo by to možno úplne zbytočné, pokiaľ by bolo vidno kto ich dal ;-\
Avatar - _Karel_
23. 7. 2017 23:00
Re: Vaculíkova výchova komunistických...
jj, souhlas.
23. 7. 2017 20:36
A opet Skodovka
Opetovne volbe teto znacky do testu DPF nezabranila ani pramala temer neexistujici paleta nahradnich filtru. Jeste ze Polaci neco svarili, jinak by to byl jenom test original vs repas. V PODSTATE TEST O NICEM A K NICEMU, mozna tak dobry jako reklama, aby se nezapomelo, ze nejaka Skodovka neco vyrabi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
24. 7. 2017 21:23
DPF filtre
Je zbytocne sa tu hadat. Vsetko ohladom DPF filtrov musi byt osetrene legislativne a zakonom. Spoliehat sa na ludi, ze to budu riesit je predsa naivne. Keby nebola povinna STK, VZP a dalsie veci ludia by na to kaslali. :-!
Rozbalit vlákno
0