Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
15
/
32
Prohlédnout znovu
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
|
acz
V jednoduchosti je krása. Palubní elektroniku lze přes USB připojit k mobilu a na něm pak číst ještě víc informací.
|
acz
Vespa je o designu a detailech. Kolébkovým spínačem lze deaktivovat systém stop–start.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Podsedlový prostor můžete otevřít i dálkově. Když je přilba menší, vejdou se i dvě.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Přední kolo je zavěšené na kyvném mechanismu s nízkým třením. Brzdy jsou účinné, na páčky je třeba trochu přitlačit.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Sedlo i karoserie jsou široké, při zastavení si slušně protáhnete kyčle. Stupačka spolujezdce vyloženě překáží, stejně jako jeho nohy.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz