Diskuse

Většina mladých řidičů chce za pět let v autě alternativní pohon

22.8.2014

Mladí řidiči věří rychlému vývoji techniky v automobilismu. Zhruba 60% respondentů si myslí, že do pěti let budou vlastnit vozidlo na alternativní pohon.

 

  • 63 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 22.08.2014  09:04

    Bez výzkumu:

    Většina mladých řidiču by chtěla za 5 let M3.
    Musíme si uvědomit, že cenu benzínu dělá spotřební daň, takže kdyby všichni jezdili na elektriku, tak bude muset být uvalena spotřební daň na autoelektriku a cenově to bude šul nul.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 22.08.2014  09:15

      « Re: Bez výzkumu:

      Spíš bych vsadil na mýtné. To jim zanechá možnost zvýhodňovat/ penalizovat, můžou to lidem prodat jako spravedlivý systém a potenciálně řidiče oškubou víc než na spotřební dani. Podstatné je, aby bylo celoplošné - zpoplatnění dálnic je nesmysl (stojí na tom, že lidem nebude stát za to dálnici objíždět, což je velmi vratký základ).
      • 03 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:22

        « TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

        jj
        Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] [odkaz]

        Osobně bych dal MINIMÁLNĚ povinnost když už tedy, tak do každýho spalováku POVINNĚ [odkaz]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
    • 14 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 22.08.2014  09:29

      « Re: Bez výzkumu:

      "Většina mladých řidiču by chtěla za 5 let M3."

      To je mozne.

      Ale za 5 rokov bude mat M3 hybridny/alternativny pohon.

      Pokrok nezastavis.
      • 02 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:36

        « Re: Re: Bez výzkumu:

        to je blbost, ekonomická situace jim to dokáže
        • 00 Reagovat !

          foto jamp

          jamp 22.08.2014  11:24

          « Re: Re: Re: Bez výzkumu:

          Ekonomická situácia vyjadruje len tvoju schopnosť uspokojovať svoje potreby, chápem, že niektorí nebudú schopní, ale nehádž flintu do žita :-! , pracuj na sebe, aby si si aj ty mohol dopriať ten pocit, keď môžeš šliapnuť na plyn, prekročiť maximálnu povolenú rýchlosť a byť slobodný.
    • 12 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:38

      « Re: Bez výzkumu:

      jen at uvalí dan a elektriku, hlavně když JEDOVATÝ DIESEL [odkaz] a BENZIN odtáhnou ;-)

      >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 11 Reagovat !

    foto Kharl-ANTIDIESEL

    Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:19

    TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

    :-)
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.08.2014  09:28

      « Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

      uz len vyhrat melon na kupu auta :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:40

        « Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

        žádný vyhrávání hošani, porëvoluční pošahaná doba skončila a přijde putinovský vystřízlivění a návrat ke kořenům :-) todle není amerika aby si každý vopičám mohl dovolit auto :-)
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 22.08.2014  09:51

          « Re: Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

          [odkaz]

          zatial sa tieto el. sracky neoplatia... pardon hracky
          • 11 Reagovat !

            foto Kharl-ANTIDIESEL

            Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  10:08

            « Re: Re: Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

            coto zas meleš, TESLA nejlepší auto na světě: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Columbo

              Columbo 22.08.2014  10:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

              tak Tesla je všechno možný, ale nejlepší auto na světě určitě ne ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto jamp

                jamp 22.08.2014  11:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

                ja zas dúfam, že je najlepšie, lebo ako sa u nás hovorí, dobrého veľa nebýva >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto tesnav

                tesnav 22.08.2014  13:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: TAK KDO BY NECHTĚL JEZDIT ZA PÁR BABEK

                Tak ve všem asi ne, ale rozhodně nejlépe hoří >:D
  • 33 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 22.08.2014  09:19

    Executive Summary

    Takže celej průzkum shrnem asi takhle:
    "Za pět let budu jezdit tim, co mi dá firma anebo si přinejhorším koupím něco jetého, ale s hodně displeji. Hrozně bych chtěl pípák, který mě bude buzerovat při překročení rychlosti a taky něco, co se za mě bude koukat na silnici. Auto je pro mě něco jako pračka nebo lednička."

    Se vsadím, že Deloitti, aby to neměli z kanclů daleko, dělali ty průzkumy v business centrech - kde taky jinde najít ypsilonáře? A kdo je v business centrech? Ekonomka, práva, filda a jejich zahraniční ekvivalenty. To jsou lidi, kterejm jsou auta tak vzdálená, že dokážou vypustit z úst podobné hovadiny. Prostě selekční bias.

    EDIT: Jinak souhrn studie je ke stažení tady:

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 22.08.2014  09:45

      « Re: Executive Summary

      z toho mínusu si nič nerob, Antidieslov je veľa, ale môžu dať len jeden :no: >:-[] >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 22.08.2014  09:25

    Taky patřím do generace Y

    Ale o alternativích palivech nejen sním, ale už je dávno využívám. Letos už jsem spotřeboval 1501 litrů alternativního paliva (LPG) a pouze 70 litrů konvenčního paliva (N95).
    Musím se ale přiznat, že motivace je čistě a pouze ekonomická :-) Jinak bych preferoval benzín.
    • 01 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 22.08.2014  09:34

      « Re: Taky patřím do generace Y

      Tak ona je v těch alternativních palivech započítána i nafta >:-[]
      Mimochodem 6 % respondentů by ji chtělo.
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 22.08.2014  10:25

        « Re: Re: Taky patřím do generace Y

        Tak v tom případě jsou alternativní pohony nejvíce populární ve Francii a Belgii - tam jezdí na naftovou alternativu odhadem 80 % aut >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  09:41

      « Re: Taky patřím do generace Y

      dal sem ti palec nahoru ale jakmile dočetl ekonomická benzím tak ZAS dolů, nejsi tak úplně správný čech ;-\ Ale za to LPG tě chválím a podívej se :

      NEJSI SÁM s LPG [odkaz] !!
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 22.08.2014  10:27

        « Re: Re: Taky patřím do generace Y

        Sám určitě nejsem. U nás na vsi na to jezdí plno lidí :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 22.08.2014  10:43

          « Re: Re: Re: Taky patřím do generace Y

          tak verbuj další 0,5 mega LPG ku 4 mega benzin díesel v 2014 furt málo !!!! ;-) Je potřeba zarazit CNG aby mohlo přijít ELEKTRO ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 22.08.2014  11:47

            « Re: Re: Re: Re: Taky patřím do generace Y

            Tak to bude problém. Většina LPG aut je pozdější přestavba, což je u dieselů skoro nemožné, u moderních zážehových motorů s přímým vstřikem problematické a u těch, co najezdí málo, se to nevyplatí ekonomicky. Já osobně očekávám, že počet LPG aut už bude jen klesat. Až dojezdím současné LPG auto, bude velký problém ho něčím nahradit. CNG se podlě mě nikdy nerozšíří jako LPG, ale elektro převálcuje s přehledem.
  • 03 Reagovat !

    foto Me-Myself-and-I

    "-- skrytý --" 22.08.2014  09:27

    Uplne normalny trend

    Niektorym ludom stacia sucasne, 'overene technologie', mal so kopec kolegov, ktorym stacil pisaci stroj, 286 s CPU na 20MHz, atd.

    Je predsa uplne normalne, ze mlada generacia chce techniku buducnosti, ktora zacala teraz, len par tradicnym zabednencom to este nedochadza.
    • 01 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 22.08.2014  09:43

      « Re: Uplne normalny trend

      Ako tradičný zabednenec mám jasnú predstavu, čo si kúpim za 5 rokov. Bude to mať minimálne 190kW, žrať to bude naftu, vážiť to bude cez 2 tony a bude to 4x4. Čo by si kúpili mladí progresívny, to neviem, dôležité je, že ešte nejaký čas "by si kúpili". To máš ako s telkou, keď bolo CRT 28", príkon bol nejakých 85-100 W a bola to svojho času najväčšia obrazovka. Potom prišla 50" LED a zase má príkon 90-100 W ( meral som to ). hranice rastu v obývačke sú cca. 65" aby som sedel dosť ďaleko. U auta je to podobné, v časoch mládí a puberty pred 30timi rokmi to bolo BMW M1 alebo 650 Ci, moto honda, nejaká väčšia limuzína ( MB560SEL mal 4,8 metra ). Po 30tich rokoch sa natom nič nezmenilo. Takže až tí 20tnici za 30 rokov budú kupovať to, čo chcú, ja tu už nebudem. Ale na kremáciu sa bude stále používať starý dobrý plyn.
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.08.2014  09:53

        « Re: Re: Uplne normalny trend

        >:D ... zaver nema chybu

        vyborny prispevok.... niet co dodat.... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Me-Myself-and-I

        "-- skrytý --" 22.08.2014  10:01

        « Re: Re: Uplne normalny trend

        "Bude to mať minimálne 190kW, žrať to bude naftu, vážiť to bude cez 2 tony a bude to 4x4."

        Tak sa tu stretnime o 5 rokov... a ty mi povies, na com jazdis :-)

        A vysmejem sa ti do ksichtu, ak nahodou dovtedy pruzne nezmenis nazor, pretoze ta prinuti legislativna realita.
        • 00 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 22.08.2014  11:05

          « Re: Re: Re: Uplne normalny trend

          TO jako už nebude za 5 let X5, že se chceš někomu smát do ksichtu.
          • 00 Reagovat !

            foto Me-Myself-and-I

            "-- skrytý --" 22.08.2014  15:12

            « Re: Re: Re: Re: Uplne normalny trend

            To som nikde netvrdil.

            Ja tvrdim, ze o 5 rokov budu dieselove motory vyrazne znevyhodnene, legislativne, staci sa pozriet napr. na zmeny britskej legislativy.

            2-tonove Chelsea tracktors, ako napr. X5, sa bez alternativeho pohonu nezaobidu.
          • 00 Reagovat !

            foto jamp

            jamp 22.08.2014  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Uplne normalny trend

            Skor sa stane to, ze za 5 rokov nebude das Gesichtbuch >:D >:D >:D >:D
        • 01 Reagovat !

          foto jamp

          jamp 22.08.2014  11:15

          « Re: Re: Re: Uplne normalny trend

          Ak pružne zmení názor Fico a bude mať elektrickú X6, ak bude prezident jazdiť v elektromobile, ak nemecká kancelárka ( alebo kancelár ) sa bude rozhodovať či A8 alebo návrat k MB S, tak prečo ja by som mal jazdiť na elektromobile ? Minimálne sa v tom čase bude vyrábať X5 a MB ML kvôli umoreniu nákladov na vývoj a výrobu súčasných modelov, samozrejme obe budú po facelifte. TESLA X ešte mojim očakávaniam stačiť nebude. Nevidím dôvod ísť do nejakého bzučiaka s 1 litrovým motorom a podľa tvojho vyjadrovania si mladý. Ja som mal zažiť podľa prognostikov a futuristov komunizmus, osídľovanie mesiaca, autá na jadrový alebo elektrický pohon, funkčné umelé srdce ako plnohodnotnú !!! náhradu biologického, cestovanie lietadlami nadzvukovou rýchlosťou ako bežnú vec ( keď som bol v tvojom veku, tak tak lietali rusi, francúzi a angličani a teraz tak nelieta nikto :-! >:-[] ), rozšírenie maglevu po Európe, takže podobné predpovede beriem s nadhľadom. Počítače nám mali ušetriť čas, a pritom je kopec zbytočných mailov, telefonátov na mobily a každý musí nejak dať najavo, že existuje a niečo robí. Ja som vo veku, keď ma tento prístup otravuje a všetci vedia, že mať post znamená mať aj zodpovednosť, samostatný znamená úlohu vyriešiť a nie hlásiť každý postup v riešení. A potom môžem bez obáv písať na auto cz, lebo nehrozí, že niekto vojde bez ohlásenia. Pred dverami mám taký účinný filter. Sekretárka, možno to nepoznáš, ale určite bude fungovať aj za 30 rokov. Smiech predlžuje život, ale stres skracuje. Takže za 5 rokov sa kľudne spýtaj.
  • 00 Reagovat !

    foto bystron

    bystron 22.08.2014  09:54

    benzín stačí

    stačil by benzín max á 20Kč
    • 00 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 22.08.2014  14:39

      « Re: benzín stačí

      ... lepší by bylo á 100 Kč ... Myslím si, že lidi opravdu jezdí zbytečně moc ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto tesnav

    tesnav 22.08.2014  10:20

    Myslet znamená ...

    Studie je sice pěkná, ale postavena na tom nenápadném slovíčku „by“. Takže „by“ si za 5 let koupili, „kdyby“ …

    Ono se to v mládí pěkně plánuje, zvláště pokud je člověk single, sic nezávislý, ale možná ještě bez práce a bez peněz. To samozřejmě může být ecofriendly a teoreticky rozhazovat i peníze, které zatím nemá.

    Ideály jsou pěkné, jenže realita je pak obvykle jiná a drsnější, takže ve finále pak stejně zvítězí ekonomický pragmatismus, praktické požadavky (třeba rodiny), takže při skutečném nákupu s těch 60%, co chtějí alternativu si 4/5 koupí něco úplně jiného, pokud se navíc bude vůbec jednat o auto nové.
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 22.08.2014  10:46

      « Re: Myslet znamená ...

      Ano, to co popisuješ je určitě jedna část reality. Druhá pravda je, že většina lidí i když je donucená ekonomikou své kapsy zvolit nějaké pragmatické řešení, tak na otázku co by si pořídili "kdyby" těch peněz měly hromadu (tedy jaké auto by bylo pro ně nejvíce přitažlivé a po kterém touží, tedy jednoduše nejvíce "sexy"), tak stejně nejčastěji odpoví Porsche, tedy symbol spálených stovek litrů benzínu. To není moje teorie, ale každoroční průzkum J.D.Power, který dělá v USA (APEAL study) a kde pravidelně s velkým náskokem kraluje Poršák.
      Studie, kde jako základní zjištění vyjde, že "pro 63 procent jsou zásadní technologie upozorňující na překročení povolené rychlosti" byla nejspíše dělána mezi antoušky a ne mezi normální populací.
      PS: za slovo antoušek jsem si sám sobě přidělil pět kreditů. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ondris

        Ondris 22.08.2014  11:39

        « Re: Re: Myslet znamená ...

        Kredity se udělujou jen za porušení slovního morálního statutu.
        Antoušek je v pohodě :-) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 22.08.2014  11:27

      « Re: Myslet znamená ...

      závidím vám poučku "MYSLET ZNAMENÁ H.O.V.N.O VĚDET".
  • 00 Reagovat !

    foto Columbo

    Columbo 22.08.2014  10:52

    Alternativni pohon

    Zřejmě otázka byla položena druhému ročníku mateřské školy a zněla "Budu si přát od Ježíška šlapací auto?" No a některý holky chtěly radši panenku, takže není 100%.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustevnik

    Poustevnik 22.08.2014  11:30

    Za 5 let?

    Patřím ke konci generace Y, za čtyři roky, co mám řidičák vlastním třetí auto a to čtvrté bude zcela jistě opět ojetina, model bude záviset hlavně na financích. A jelikož jsem celkem vybíravý, viděl bych to jeden z těchto vozů. Mazda 6 první generace po faceliftu, BMW E46 po faceliftu, Hondu Accord, Volvo V50 nebo medvěd třídy C, to vše pravděpodobně v kombíku. Nic jiného bych si do garáže nepustil a hádejte, mezi jakými motory budu vybírat? Dvoulitrový benzín a výše ;-), kdybych našel vhodný kus s LPG tak klidně LPG. A za deset let? Ojetina s výběrem opět mezi těmito značkami. Nevidím moc důvodů kupovat nové auto, kvalita jde dolů, poruchovost nahoru, za obstojné ceny se nabízejí vozy, které mi přes práh brány snad nikdy nevjedou a na ty, které bych chtěl nemám. Navíc ztratit hned po koupi v lepším případě 50 000 jenom tím, že s tím, že z showroomu přijedu domů se mi vážně nechce. Radši auto z osvědčených ročníků, kdy byla klasická technika na vrcholu. Hlavně co nejméně elektroniky. Jasně, že kdybych měl prosperující firmu, tak to neřeším ;-) a koupím si něco z prémie, nakonfiguruju podle sebe a spokojenost. Ale zatím za mě, ojetina v dobrém stavu jedné ze značek, které preferuju.

    A co Hybridy, elektroauta, atd... toto je pro mě naprosto iracionální volba vozit si v autě tolik techniky, jen aby bylo co opravovat, nebo kupovat auto, které ujede 100km a pak se 6 hodin nabíjí... Z nových technologií bych mohl uvažovat maximálně o koncepci vodíkového generátoru - elektromotoru ale to je ještě pohádka budoucnosti... Vozit půl tuny bateríí, 100 km kabelů a číst si při cestě do práce noviny když auto řídí samo, já nevím, asi nic pro mě. Hybridy jsou dle mého slepá ulička, ale to ukáže až budoucnost. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 22.08.2014  11:48

      « Re: Za 5 let?

      Já nevím, ten autopilot by se mi celkem hodil.
      Poslední dobou jezdím do práce metrem, protože Karlín je zasekanej a aspoň si stihnu projít maily a chatter z předchozího dne...
      Dálnice už mě taky nebaví, stejně za Prahou dám tempomat na 160, občas přišlápnu brzdu a zmáčknu resume. Ale samozřejmě jsou chvíle, kdy si zajezdím rád. Bohužel s nástupem na full time a sestěhování s přítelkyní jich dost ubylo.

      A nové auto pochopíš, až si tu jetou poface E46 koupíš. Ono člověka přestane bavit řešit cinkající kardan, prasklou expanzku, začátek koroze, špatnej Vanos, odrbaný sedačky, osleplý xenony, rozsypanej čaj na BC a tak. Jsou to kraviny, ale jakmile začneš řešit jednu věc, začne nekonečnej příběh dodělávek, oprav a úprav. To auto jsem měl, dneska mi chybí, ale nový je nový, ideálně služební. Dáš to do servisu a ať se stará někdo jinej.
      • 00 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 22.08.2014  13:15

        « Re: Za 5 let?

        Zalezi, jestli si clovek tu E46 koupi ptoto, ze chce bavoraka, nebo proto, ze chce E46. Spousta lidi si starsi auta drzi kvuli tomu, ze nova nejsou ono a prave taky kvuli tem opravam, upravam a dodelavkam (v takovem pripade je ale rozumne mit neco zalozniho) I kdyz E46 by nemela znamenat generalku pred kazdou jizdou. A i starsi auto lze dat do servisu a nechat ho opravit pomoci originalnich dilu.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustevnik

        Poustevnik 22.08.2014  22:24

        « Re: Re: Za 5 let?

        To je další věc, bydlet v Praze, asi taky myslím jinak. Popravdě jsem tam nikdy neřídil, úplně mi stačí Ostrava a věřím že ta na prágl nemá ani zdaleka. S těma opravama je to asi s každým autem, momentálně jsem student více-méně bez příjmu takže bych si tu E46 dovolit nemohl. Proto říkám za pět let. Mazda mi hnije už teď, ale je to nebe a dudy proti fáčku a taky vyplajznu nesmyslné částky za díly, které prostě časem odejdou. Zatím se to všechno dá ufinancovat.

        A s novým autem... Ano, když nové, tak služební, hlavně když to není moje starost, nebo mít takový příjem, že by ojeté nedávalo smysl. Prostě jenom nejsem zastáncem systému dávat si půjčku a leasingy na Oktávky v holátku nebo za 10 let šetření novou Fabii v Htp, to si radši koupím tu E46. A preference je u mě jednoznačně u E46, podle mě nejhezčí a nejvyváženější BMW, jízdně předčí většinu všeho z té doby, prostorem tak akorát, ale stejně, hlavní je ten zážitek z jízdy. Zkusil jsem ji na pár km a od té doby na ni myslím. Zbytek modelů snad krom nové dvojky mě zase tak moc neoslovuje a E36 je stará, jakkoli výborná.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 22.08.2014  15:34

    nasi mladi

    Zajimave. Pokud se divam na silnicich u nas, tak mladi maji Alfy JTDm, Golfy TDI a ine naftocmudy, ktere se daji nacipovat az to urve spojku a zacmudi vsechny kolem.
  • 00 Reagovat !

    foto skodov-kar

    skodov-kar 22.08.2014  18:55

    bla bla

    kolko toho kadeco skumali?staci si pozriet cs. tyzdenik z 50.60 rokov ako si predstavovali blizku buducnost.vrazit napr do priusu vysiu cenu a setrit potom na spotrebe a vyde mi to narovnako ak najazdim vela km ked nie smola..
    teda jedina moznost je ze to upravi legislativa potom sa treba pytat teda ak zabrzim eko slobodu pohybu budu financie na vyvoj? ako dopadne potom konkurencioschopnost eu trhu ked jediny kto tu robi obmedzenia je eu?? kedze elektriny bude nedostatok bude drahsia alebo lpg vodik atd..alebo uvalena spotrebna dan..vsetko to bude rovnako..lacny alternativny pohon bude tak par rokov ako volakedy benzin nafta a potom srkt...to iste ako cane lpg na sk...dokedy bude jeho znizena dan???
    co chcu mladi?keby tu benzin stal tolko ako v usa? ja teraz pod 2.0 ani nepozrem pre strednu a nizsiu strednu triedu aut a ak by stal benzin dizel 90 centov rad by som sa vozil a la amerika V8
  • 00 Reagovat !

    foto milosk

    milosk 23.08.2014  16:58

    alternativní paliva

    docela by mě zajímalo jestli by tu generaci y, kteří by chtěli elektromobil, bavilo každý večer nabíjet auto
    • 00 Reagovat !

      foto petulinka

      petulinka 23.08.2014  20:31

      « Re: alternativní paliva

      Mě by zajímalo koho se ptali, také jsem z generace y a neznám z této generace nikoho kdo by vůbec přemýšlel o hybridu, o elektromobilech a jiných zhovadilostech ani nemluvě...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke Koptíkovi mizí před očima!

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke…

Mění se před očima! Herečka Hana Gregorová (65) během léta shodila několik kilo. Svoji hubenější postavu přišla…

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Spousta party, komerčních prezentací, tiskovek. Také filmové a divadelní premiéry. Občas velkého gala hodný…

 

iSport.cz

Dojetí v Anglii. Báli se, jestli přežije, teď Silva se synem poprvé slavil!

Dojetí v Anglii. Báli se, jestli přežije, teď Silva…

Ve fotbale toho zažil víc než dost, má medaile pro vítěze Premier League i zlato z evropských a světových…

Francouz: Roli trojky v NHL přijímám. Proč odmítl bohatství Petrohradu?

Francouz: Roli trojky v NHL přijímám. Proč odmítl…

Nebušil zuřivě rukou do zdi, že Colorado přivedlo Philippa Grubauera, což v praxi znamená, že začne sezonu na…

 

Reflex.cz

Ať Babiš odevzdá nakradené peníze, národ na to čeká. Je to malý Čecháček, říká Vladimír Merta

Ať Babiš odevzdá nakradené peníze, národ na to čeká.…

Hudebník a filmař Vladimír Merta byl jedním z prvních umělců, který veřejně vystoupil proti Andreji Babišovi a…

Krvavý konflikt Iráku a Íránu trval skoro osm let. Byl nejdelší válkou 20. století, skončil patem

Krvavý konflikt Iráku a Íránu trval skoro osm let.…

V červenci 1988 pátý generální tajemník Organizace spojených národů, peruánský diplomat a spisovatel Javier…