Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Dva „vybržďovači“ svedli souboj na dálnici D1

Když se potkají dva ješitní řidiči, může z toho být pořádná mela. To dokazuje video zachycující oplácení na výjezdu z Prahy po dálnici D1.
Zpět na článek
9. 1. 2015 18:50
9. 1. 2015 19:03
9. 1. 2015 19:23
9. 1. 2015 20:18
10. 1. 2015 09:11
10. 1. 2015 14:45
9. 1. 2015 19:33
9. 1. 2015 19:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 1. 2015 19:51
9. 1. 2015 18:53
9. 1. 2015 20:25
10. 1. 2015 04:39
10. 1. 2015 14:18
9. 1. 2015 20:02
9. 1. 2015 23:13
10. 1. 2015 07:04
10. 1. 2015 08:41
10. 1. 2015 10:03
10. 1. 2015 10:18
10. 1. 2015 10:20
11. 1. 2015 16:48
10. 1. 2015 13:12
10. 1. 2015 14:07
10. 1. 2015 14:44
11. 1. 2015 17:21
15. 2. 2015 09:11
12. 1. 2015 01:31
3. 2. 2015 21:37
5. 4. 2015 21:27
Avatar - petrumr
9. 1. 2015 18:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
9. 1. 2015 19:03
Re: ha
Péťo, zase ten češtin. Ti dva jsou opravdu blbci, nicméně pan kameraman jedoucí stále v prostředním pruhu by se měl také zastydět.
Avatar - petrumr
9. 1. 2015 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 1. 2015 20:18
Re: ha
Péťo, zase si vedle moje auto je z ostrovů. :-) a jen pro tebe Madagaskar to není...
Avatar - petrumr
10. 1. 2015 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 1. 2015 14:45
Re: ha
Mě už drží 4 roky bez jediného zaváhání to si ta tvoje popelnice může nechat zdát (vidím to u rodičů, mají stejný krap jako ty) no a za 2 roky si koupím nové. Zatím co ty asi ne.Tak šoupej ty...
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 19:33
Re: ha
No tak pan fotograf má u mě :yes: , že to udržel až do konce. Jinak pro ty, co to snad náhodou nepoznali - je to úsek hned za Prahou, u Průhonic.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 1. 2015 19:51
Re: ha
Ten stredny pruh... Mas pravdu, akurat ze vzhladom na to, ze vybrzdovanie sa dialo v tom pravom, bolo rozumne drzat sa v strednom.
9. 1. 2015 18:53
dva
koncernovi degeni se potkali >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
9. 1. 2015 20:25
Re: dva
Tos byl určitě ty ve vaší firemní Škodovce za "dampingovou" cenu, jak jsi tu o tom psal minule... >:D
Navíc ty tímto stylem tady obvykle "diskutuješ". :*) ;-)
10. 1. 2015 04:39
Re: dva
ty u me fasujou takovi idioti jako si ty
Avatar - white label
10. 1. 2015 14:18
Re: dva
Pokud se chováš/vyjadřuješ jako primitiv, těžko můžeš čekat, že tě nechají dělat něco zodpovědnějšího, než vrátného na firemním "parkovišti"...
Avatar - Hombre_71
9. 1. 2015 19:00
Panebože...
..to jsou dva ichtylové 8-s Ve volítaných popelnicích, ale s egem minimálně na S-klasse
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
9. 1. 2015 19:25
Re: Panebože...
Takových je... :-)
Avatar - Otrava
10. 1. 2015 20:20
Re: Panebože...
To je jedno, jestli mají popelnice nebo eSko...
Avatar - Guttalax
9. 1. 2015 19:02
Škoda no.......
Pro zprestření to moh jeden otočit na střechu a druhý přes svodidla. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 19:37
Re: Škoda no.......
No taky sem to dokoukal >:-[]
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2015 19:10
Tak to je husté
Cholerická prasata, která si silnici pletou s ringem, nemají za volantem co dělat. A speciálně narážím na prase ve VW. Bohatě stačilo to nemehlo místo kruté pomsty v podobě brzd, mlhovky a fakování předjet levým s trubkou a jet si svoje...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
9. 1. 2015 19:24
Re: Tak to je husté
S tím "zejména" úplně nesouhlasím... jako první se tam dost bezohledně nacpal řidič té Octavie. Možná čekal že ho ten druhý pustí, ale když nepustil, tak měl prostě počkat ve svém pruhu.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2015 19:30
Re: Tak to je husté
Vidím jako pravděpodobný, že to nebyl začátek, proč by je jinak někdo natáčel? Myslím, že to začalo dřív.
9. 1. 2015 19:37
Re: Tak to je husté
Proč by je měl někdo natáčet? Palubní kamera je snad od toho, aby byla při jízdě stále v provozu. Alespoň já ji teda mám, kamera se zapne při nastartování a natáčí dokud nevypnu motor ;-)
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 19:39
Re: Tak to je husté
To je cajk, proto jsem psal, že je fajn že to ten řidič "podržel" až do konce. Toto video se fakt povedlo :yes: Včetně toho šťastného konce >:D
Avatar - _Karel_
9. 1. 2015 19:50
Re: Tak to je husté
Tak to jsem se asi spletl. Já kameru nemám, a měl jsem za to, že ji zapli, až když viděli dva blby. ;-)
Avatar - Dinar
9. 1. 2015 19:59
Re: Tak to je husté
Je to onboard kamera, ta funguje jako smyčka. ;-)
Avatar - petrumr
9. 1. 2015 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2015 19:50
Re: Tak to je husté
O tom, že řidič Octavie je pako, se samozřejmě přít nebudu a těžko říct, co tím manévrem sledoval. Asi si chtěl na VW vynutit přejetí do levého. Za nebezpečnější faktor ale považuji výbuch druhého řidiče, který se choval jak smyslů zbavený. Samozřejmě bych se taky pěkně "naježil" a dal to oktávce důrazně najevo, ale nejsme snad ve školce...
9. 1. 2015 22:06
Re: Tak to je husté
Tady bych videl vetsi vinu jednoznacne u ridice oktavky. Nejenom ze ji prakticky vytlacil, ale jakmile se dostal pred VW, tak ho jeste vybrzdil. Hovado, ktere ohrozuje ostatni, ale konfrontaci na benzince se branil a to mel hned dve prilezitosti. Tim nerikam, ze palicatost a vybrzdovani ze strany ridice VW je v poradku.
Avatar - Emel
9. 1. 2015 22:46
Re: Tak to je husté
Kdyby to neudělal schválně a byl to vyklepaný začátečník, tak budiž, chyby děláme všichni... ale jeho další chování svědčí spíš o tom, že to udělal schválně, pak už to opláceli jeden druhému. Začátek je ale u Octavie, podle mě jsou si přinejmenším kvit.
10. 1. 2015 08:36
Re: Tak to je husté
? Ty jsi to viděl od začátku? minimáln na videu je vidět víc prasoakcí od Golfu.

Zvedá se mi z podobných lidí žaludek... :no:
Avatar - Emel
10. 1. 2015 10:00
Re: Tak to je husté
Viděl jsem to co je tady a to zřejmě je i začátek. Víc prasoakcí je rozhodně od Golfu, od Octavie je první... a lze diskutovat jestli úmyslná.

Někde kolem 1:03 jsem původně myslel, že se řidič Octavie rozhodl to Golfu oplatit, nacpal se před něj a zabrzdil... ale možná se chtěl jen zařadit doprava a mít klid.
9. 1. 2015 19:20
A třetí bezohlednej
Je fajn, se cestou pobavit ukázkou jízdou vymazaných mozků, ale co ten, kdo se bavil a celou dobu jede v prostředním pruhu? Prostě další bezohlednej sobeckej bezmozek, co hledí na sebe.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - PlumJelinek
9. 1. 2015 19:22
Re: A třetí bezohlednej
Přesně tak. S čím dál víc přibývajícím provozem mě tohle chování čím dál víc se*e.
Avatar - CHerokee
9. 1. 2015 19:27
Re: A třetí bezohlednej
No u nás ne, ale v Rakousku je to normal....zvláště kolem Vídně. Každý pruh má určenou svou rychlost od 70 po 150 :-) tam nejde furt přejíždět mezi pruhy, když je jich třeba 6.
12. 1. 2015 23:28
Re: A třetí bezohlednej
Skús to, a zistíš, že ide. Nevieš na takých cestách jazdiť, nevadí, naučíš sa. Nikto na teba nebliká, netrúbi, žiadny degeš ťa nevybrzdí. Pustia ťa, obídu, maximálne niekto na tvojej úrovni ukáže rukou, že by si sa mal zaradiť vedľa.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 19:36
Re: A třetí bezohlednej
Sorry, ale nesouhlasím. Natáčel celou situaci a vydržel až do konce, to se cení. Nebo snad chceš říct, že kdybys měl v autě zaplou kameru a natrefil na takový dva pitomce, že bys ji vypnul a odjel? Pochybuju, ale třeba mi to vysvětlíš.
9. 1. 2015 20:14
Re: A třetí bezohlednej
Ovšem i při natáčení by měl dbát předpisů. Jinými slovy ho to neomlouvá. Zase na druhou stranu byl ponechán levý pruh pro předjíždění.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 20:57
Re: A třetí bezohlednej
Souhlasím, teď jsem se k tomu vyjadřoval MicRakovi.
Avatar - petrumr
10. 1. 2015 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 1. 2015 13:17
Re: Jezdí se vpravo Re: Re: Re: A třetí bezohlednej
a to platí i pro kameramana.
9. 1. 2015 20:47
Re: Jezdí se vpravo Re: Re: Re: A třetí bezohlednej
Já na takové pitomce narážím dnes a denně a nechápu proč by to měl být důvod, abych se choval jako pitomec sám.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 20:56
Re: Jezdí se vpravo Re: Re: Re: A třetí bezohlednej
Já ale nikde nenapsal, že by ses měl chovat jako pitomec. Jen říkám, že ten kameraman si jel dál ve svým pruhu a nijak nekličkoval ve snaze udělat lepší záběr, prostě jen pokračoval a dotočil celou tu akci až do konce. Promiň, ale to mě teda víc vytáčej ty dva magoři vpředu, ty jsou daleko nebezpečnější pro okolní řidiče.
12. 1. 2015 16:11
Re: Jezdí se vpravo Re: Re: Re: A třetí bezohlednej
Jsou tam 3 pruhy takže bych to tak dramaticky neviděl. Kdo chce jet může levým.
12. 1. 2015 23:31
Re: Jezdí se vpravo Re: Re: Re: A třetí bezohlednej
Omyl. Ten čo šiel v strednom pruhu, sa zachoval rozumne. Nešiel do pravého za tými dvomi degenerovanými, aby sa s nimi nedostal do kolízie. Nešiel rýchlejšie v strednom pruhu, aby ho niekto z tých imbecilov pri ich "zábave" nezoťal. Nešiel do ľavého, aby neprekážal rýchlejším. Urobil najlepšie čo mohol. Počkal v bezpečí, kým sa dvaja bez mozgov odpracú preč.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 20:02
drsny svet
ludia su dnes zvlastni..... co si budeme hovorit [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnyRnR
9. 1. 2015 20:52
Horší, než rychlost.
Blbeček nekouká do zrcátek nebo něco "čeká" a prostě se tam nacpe, následky radši bez komentáře. To je určitě aspoň o řád nebezpečnější chování, než jet za sucha po prázdné dálnici 180, že? Přesto tyhle případy nikdo řešit nebude, protože to je moc práce a radši se bude číhat s radarem v civilu. A tak se bude beztrestně dál ve 110, tedy naprosto "bezpečně a ohleduplně" prasit. Bravo Kobra 11 :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 21:13
Re: Horší, než rychlost.
niekedy sa stane ze do zrcatek sa sice pozries ale auto ti zmizne v mrtvom uhle.... neospravedlnuje to ziadneho vodica vodica to ano

tuto situaciu s mrtvym uhlom zazil uz kazdy z nas X krat...... [odkaz] ... stava sa .... aj clovek ktory dava pozor moze sem tam nieco prehliadnut a nechtiac ohrozit ineho ... nejake pomsty ale nie su na mieste.. dobry vodic totiz dokaze predvidat aj taketo veci .... a musi predvidat ( co moze spravit iny sofer ) .... inak to ani v dnesnej premavke nejde
9. 1. 2015 21:52
Re: Horší, než rychlost.
v tomto případě bych to na mrtvý bod neviděl, protože on to zkusil dvakrát, takže o to VW věděl.

Ale jinak mrtvý bod to je sviňa...
12. 1. 2015 23:35
Re: Horší, než rychlost.
Na ten účel sa za pár korún predávajú parabolické zrkadielka so samolepkou... Niekedy to fakt pomôže. Ja mám na aute zrkadlá o číslo väčšie ako väčina áut, ale mŕtvy uhol majú tiež.
9. 1. 2015 21:36
problémy se mají řešit
...je otázka jestli tomu ještě něco nepředcházelo. Ale přišlo mi spíš, že ten s tím VW ho předjel a signalizoval ať vjede ten s octavii do odstavného a že si to vyřídí. Což by mi přišlo logické. A na druhou stranu bych se nedivil. Co se tam ten s octavii cpal je na přes hubu. tak když viděl, že je tam auto, tak počkám a necpu se tam. Nakonec to málem odnesl ten s tou dodávkou na tom sjezdu do průhonic.

Já jsem zastánce názoru, že problemy se mají řešit.Taky na mě párkrát naznačovali tukancema na hlavu nebo sprostými gesty, tak jsem se jen usmál, že než na sebe gestikulovat, tak zajedeme ke krajnici a vyříkáme si to, ať už po dobrém nebo po zlém. To už je riziko pro obě strany, ale problémy se řešit mají, pak z toho vznikají další komplikace na silnicích a takovéto situace a lidi si akorát ničí nervy, protože mnohdy by si to vyříkali a nakonec si třeba i podali ruce. Každý můžeme udělat chybu, ale já vždy když udělám něco co není v pořádku, někomu tam vjedu nebo prostě udělám nějaký blbý mánevr, což se v Praze stát může každému, tak prostě zablikám nebo mávnu na znamení omluvy. Ale třeba byť mě to udělalo spousta aut kolem, tak jsem zažil asi dvakrát, že by se někdo omluvil. Je to prostě o té ohleduplnosti a slušnosti.

Ale ono za volantem a s ruku na klaksonu nebo blikačkách je hrdina každý, ale když se to má jít řešit tváří v tvář, tak to už je hrdinů málo..

tyhle kamery jsou ale dobrá věc. Kamarád za to takhle dostal podmínku. Jel normálně po hlavní a nějakej magor mu to tam poslal z vedlejší. Tak kamarád na to dupnul a zatroubil, ale vykašlal se na něj a nechal to bejt. Asi za 50 m dojeli na křižovatku a ten frajer vylezl, došel k autu kamaráda a začal na něj řvát, co si to dovoluje na něj troubit a ať si dá bacha, že se zná s policajtama, kamarád pořád nic, až když mu kopnul do blatníku, tak kamarád vyskočil a frajerovi přerazil ruku a zlomil čelist. Sice u soudu měl kamarád svědkyni z druhého auta, která dosvědčila, že si začal on a že mu kopnul do auta, ale soud řekl, že použil nepřiměřené obrany a chvaty bojového umění, protože je kamarád instruktor bojového sportu a bylo hotovo, tak dostal rok podmínku za ublížení na zdraví.

Je fakt, že kamera by asi nepomohla, protože ty výhružky by tam asi nebyli, protože zvuk to nebere.

V téhle době je to prostě čím dál větší problém a je fakt, že zůstat v klidu je prostě v této hektické době čím dál složitější. Jel jsem loni po D1 v tom místě těch oprav v levým pruhu na střídačku s kamiony a za mnou nervoza na mě furt blikal, i když jsme jeli plynule ať uhnu...kam asi když tam byla plná čára a před tím kamionem přede mnou byla v levým caravelle, který se bál ten kamion předjet a byl rád, že se do toho levýho vleze, což ten za mnou musel vidět, tak když to omezení skončilo a všichni jsme se porovnali, tak ten * za mnou taky vedle mě přejel a začal gestikulovat, no to víte, že to ve mě bouchlo a začali jsme se honit, faktem je, že auto měl silnější a když viděl, že ho sleduju, tak mi samozřejmě ujel a je fakt, že byť ty lidi na tom kurzu učíme, že i když umí bojové umění a tím jim roste samozřejmě i sebejistota, že musí umět ovládat emoce o to víc a nenechat se vyprovokovat, tak je to prostě hodně těžký ty nervy udržet na uzdě, když víte, že jste v právu a nic špatného jste neudělali.

Vemte si tyhle dva blázny, ti tam ohrozili navíc tu dodávku, který by nakonec v případě bouračky byl na vině, kdyby nebylo toho záznamu, tak prostě někdy je potřeba vzít spravedlnost do vlastních rukou, protože v tomto státě se za vás nikdo nepostaví.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 21:40
Re: problémy se mají řešit
ja najvacsi problem vidim v tom ze dnes kazdy kazdeho ide poucovat... kazdy kazdemu chce rozkazovat . ...a kazdeho treba hned mlatit a odsudit ved co ak ma chcel dotycny zabit ze jo ... .... akoby sme uz ani neboli ludia ... neviem kde sa berie to zlo v nas ... vo vzduchu bude nieco zle ... citit to vsade naokolo ..... len neviem odkial to ide.... asi je to tou rychlou dobou v ktorej prevlada materializmus a zhon nad zdravym rozumom.....

tym netvrdim ze treba prestat jazdit..... postaci len viac ohladuplnosti.... a netrestat hned kazdeho vzdy a vsade ( bavim sa o nechcenom manevri vodicov ktori spravia "takmer pruser" nechtiac... nie o tych ktori ohrozuju umyselne ) ... ono raz sa to cloveku moze nepekne vratit
9. 1. 2015 21:51
Re: problémy se mají řešit
To máš naprostou pravdu, jak píšu nahoře, přitom stačí více ohleduplnosti a slušnosti. Já jsem třeba klakson použil snad jednou v životě.

To víš, že je něco špatného, doba je strašně hektická a zlá.

Já si myslím, že nejvíc takovéto problémy jsou ve větších městech, kde je velký provoz, člověk se kodrcá a prostě je to o nervy a v kombinaci s hektičnosti nebo starostmi v práci se to v lidech nakupí a pak to praskne. Mě třeba nikdy nenapadlo se na někoho za volantem zlobit, když to auto mělo mimopražskou SPZ. Já vím, jak mám třeba po třech nedělích na dovolené v horách problém se trefit v Praze do jízdních pruhů, kde jinak jezdím denně a dokázal bych tam jet po slepu a to je právě to co lidem chybí.

jednak empatie, protože je potřeba si uvědomit, že ten druhý nemusí být dobrý řidič, nemusí mít zkušenosti a každý můžeme udělat chybu a taky si neumíme ty chyby přiznat. Já kdykoliv jsem něco udělla, tak jsem se přiznal a vzal to na sebe a přijmout trest, ale vůči sobě, když se mi něco stane nebo mi něco udělá, tak to mám problém se ovládnout
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 21:59
Re: problémy se mají řešit
najhorsie je ze uz aj zeny sa spravaju ako "prasce" ..... minule som na parkovisku videl ako zena pri cuvani s tiguanom neodhadla vzdialenost a pri vychadzani z parkoviska zadkom auta tukla do dveri pozdlzne stojacej octavie... len to tak zaprastalo... dotycna pani sa neunuvala ani pozriet ani vystupit za auta ze co sa deje.. ci nahodou nesejmula ine auto alebo nezrazila chodca alebo nieco ine... proste len surovo dupla na plyn a sla prec .... no povedz co je to za dobu.... v ktorej zijeme... neohladuplnost, egoizmus.... druhemu neico poskodim ale nepriznam sa a zutekam zbabelo .... kam to spejeme

ja som raz pri cuvani pajerom rezervou na piatych dverach tukol do masky fabie... dotucneho podla znacky som vyhladal a priznal sa... mal trosicka posunutu masku.... dal som mu financnu hotovost ... ako ludia sme sa dojednali... este ma pochvalil ako som sa zachoval ... mal som samz toho dobry pocit ze som odcinil zlo ktore som sposobil nechtiac .... ;-) a aj lepsie spim ked viem ze som napravil chybu :yes:
9. 1. 2015 22:06
Re: problémy se mají řešit
já bych řekl, že ona se nechovala jako prase, ale je spíš blbá víš....u ženský bych v tom hledal spíš to, než aroganci, moje teta takhle přejela traverzu na silnici a zastavila až v okamžiku, kdy pneumatiky na levé straně byly obě svlečené a jelo to po diskách, které zničila tou jízdou na kaši. Když jsem se jí ptal, proč jako nezastavila hned, když to musela být rána jako prase, tak odpověď byla:...No ono trochu pršelo....

No žijeme v době, kdy se klasická společnost rozpadá a systém evropského soužití padá do kytek. To vidiš kolem sebe. Je strach o práci, strašně hektická doba, na každým rohu tě chtějí okrást, nebo z Tebe vytáhnout peníze, nebo Tě chtějí ošulit v obchodě, protože musíš koumat jestli to co si kupuješ k jídlu je vůbec k jídlu a od jídla tam není jen obal.

na ty lidi je toho prostě přílíš a přestávají to zvládat....a já to říkám pořád. Prostě něco se stát musí a praskne to...a bude válka,bude to soused proti sousedovi a bude to občanská válka kdy lidé prostě budou bojovat za sebe a za přežítí sebe samotného.

Ta doba je prostě špatná a není z toho žádné rozumné východisko. to už nejde zastavit.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 22:12
Re: problémy se mají řešit
asi mas pravdu.... jak spieva Nohavica ...... raz to s nami sekne.... definitivne ....

asi sa nieco musi stat aby nastala zmena opat k lepsiemu .. mozno musi prist opat doba ladova..... lebo tato sucasna hekticka doba je zla....
9. 1. 2015 22:20
Re: problémy se mají řešit
lidé se musí vrátit na začátek, kdyby aspoň myšlením, ale ten svět z nich udělal loutky materiálních výdobytků.

Já Ti povím, co se mi tuhle stalo. Byl pátek, já jsem měl volno, tak jsem prostě vypnul telefon, nechal jsem ho doma a jel jsem kousek za město projít se do lesa. To si neviděl, co dělo, když jsem přijel domů. Doma šílela celá rodina, jestli se mi něco nestalo, jeden známý měl strach, že mě přepadli. div nevolali policajty a já jsem si jen vypnul telefon a šel si na chvilku odpočinout a vypadnout z toho blázince.

Tuhle jsem četl studii co se stane s člověkem ve velkoměstě a jeho psychikou, když 4 h vypadne proud. U některých už normálně docházelo ke stavům panické úzkosti a u jednoho se dokonce tep zrychlil na 3 násobek.

Zajímavé bylo, že podobné stavy měli všichni, když je vypadnul internet nebo nešla mobilní síť. Tak si vezmi jak jsme na tom všem tak strašně závislí.

Já si jen říkám, pomineme li atomovou, jak by vypadala moderní forma války. Myslím, že by ani nebylo potřeba nějaké zbraně. stačí vypnout, proud, mobil, televizi nebo internet a pozabíjíme se sami..
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 22:28
Re: problémy se mají řešit
tak to s tym mobilom si napisal dokonale.... to poznam do bodky presne tak.... mi nieco hovor..... ja ked chodim bikovat do oblasti kde este ani dnes vsade nie je super mobilny signal tak maju nasi razom strach ci som este nazive ked pol dna sa neozyvam... a ze preco sa preboha neozvem.. ved co ak ma medved zozral alebo som zabludil v divocine ako crusoe

je to ako pises.. sme zavisli na "technike" ktora nas ovplyvnuje riadi kontroluje buzeruje zviera a drzi ako slucka obesenca ... bez telefonu sa uz nevieme ani "*" ... kamaat akmarata uz ani nepozna.... radsej posle smsku ako by prisiel osobne pokecat.... pohladnice uz nahradili mmsky.... a podobne zrudnosti....

ja to vravim stale... zijem v nespravnom case .... nie som priebojny materialsticky typ bez chrbtovej kosti ktory ide cez mrtvoly .... takze mne sucasna moderna doba plna zhonu vobec nesedi.... zajtra je sobota.. uz sa neviem dockat ako doobedu vypadnem zase do prirody bez ludi a kusok sa zrelaxujem
9. 1. 2015 22:36
Re: problémy se mají řešit
Přesně tak. Přesně tak.

Jsme obětí příšerné techniky. To vidíš třeba tady na diskuzi mnohokrát. Hádky o tom, jestli auto má mít parkovací kameru, automatickou klimatizaci, masážní sedadlo, jestli to má o 5 kw víc a kolem toho dohady jak hrom, přitom jsou úplně zbytečný a mnohdy vidíš, jak se ta diskuze zvrtne do urážek a osobních invektiv a dlouhodobých antipatií a na takovýchto případech to začíná.

Já na každým autě vidím to dobrý a jsem rád, když si někdo koupí nové auto a má z něj radost. A jestli je to tahle značka nebo tamta, to je každýho věc. Je dobře, že máme ty možnosti si vybrat a to přece ke štěstí stačí, tak proč se tady urážet, že někdo jezdí ve škodovce nebo ve hyundai.

Do toho každý telefon má gps, jsi pořád hlídaný, velký bratr tě kontroluje a hlídá a prostě ta svoboda a nějaká osobní intimita je prostě úplně v p*deli
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 22:42
Re: problémy se mají řešit
nemam co by som na to povedal..... napisal si to dokonale... presne ako pises... hadky pre blbosti a nasledne uz cloveka odsudime aj ked ho nepozname len pre nejake bezvyznamne blbosti.. a vlastne pre nic.... pre nieco co je nepodstatne a viacmenej v rovine teorie kdesi na webe.....

s tou slobodou je to zle... coskoro nas mozno este zacnu cipovat... a mame uz uplne po vtakoch.... pomaly zacinam zavidiet domorodcom v papui-novej guinei ich jednoduchy a bez-stresovy zivot zalozeny na uplne primitivnych veciach.... zavidim im .... nepochybne su stastnejsi ako my
9. 1. 2015 22:49
Re: problémy se mají řešit
jo přesně tak. To si vezmi, že u nás prý už 6 tis. lidí nechalo dobrovolně na zkoušku očipovat v rámci testů po dobu 3 let. ten čip o nich prozradí úplně vše, každou minutu, sekundu, co říkají, co dělají, kde jsou s kým jsou a bude se testovat, jestli ten čip dokáže poznat i to co si myslí.

To by mě zajímalo, co je to za šest tisíc bláznů.

Hele já před vánoci posílal pohled. Na mě všud koukali jak na blázna. V trafice neměli známky. V okolí jsem slyšel několikrát: Vy ještě posíláte pohledy???

nejen pohledy, ale i dopisy. Což vůbec nikdo nechápe.

Asi před 14 dny v souvislosti s těmi novými pravidly na facebooku, jak se najednou začalo hovořit o ztrátě soukromí, tak byl rozhovor s nějakým velkým ajťákem a on se jen smál a řekl, že svoboda a soukromí jsou pro současný svět naprosto irelevantní pojmy, že lidé sice mohou toužit po svobodě, ale v rámci té svobody a soukromí prostě žádají bezpečnost a tu bez té ztráty té osobní intimity prostě mít nemohou....

Já jsem málem odpadnul...když to řekl....
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 22:58
Re: problémy se mají řešit
tak veru.... ja som bol cipovat psa.... dnes to uz nie je u nas povinne ale nedavno este bolo a tak som musel ist.... ono je to zase len biznis... niekto sa nabalil na tom ze vymyslel cipy a rovnako veterinar je rad lebo on za sekundu takto zarobi par eur..... ja som za cipovanie psa platil tusim okolo 14 eur ( cip stoju mozno 5 eur ) ... vies si predstavit aky je to biznis ( ajtaci, distributori, lekari ) ... vsetko je dnes o prachoch.... na cipoch sa niekto pekne nabalil... a mozno dnes jazdi mercedesom S ... aj z mojich penazi.... je to hrozne ako pre zisky peniaze a karieru ide vsetko bokom... sukromie, zdravy usudok, realny pohlad na to co je a co nie je v zivote dolezite..... vsetko je akesi zvlastne dnes.... este aj v lidli na pase si kazdy da za seba tie listicky a veci taha k sebe aby som mu nedajboze nesiahol na nieco co este ani nezaplatil.... ja neviem kam to spejeme..... ja zajtra uz musim ist na vzduch lebo to nevydrzim

PS: na facebook nechodim... to ma nebere.... tam by som uz uplne osprostel, takto som aspon ako tak este pri zmysloch >:D
9. 1. 2015 23:04
Re: problémy se mají řešit
to víš, že je to byznis. a takových by jsi na slovensku i tady u nás našel...a věř, že čím větší blbost, tím víc se to uchytne a tím víc se na to vydělá.
to není ani závist, že někdo měl nějaký podnikatelský plán a vydělal na tom. to je spíš beznaděj kam to spěje.

Já už jsem rezignoval na všechno. Můžu Ti říct, že čím dál víc hledám zachytný bod v přírodě. V lese se cítím nejlépe. Ticho, klid a takový pocit, že člověk je konečně sám sebou a opravdu žije.

Já FB měl a zrušil ho....což polovina mých kamarádů pak volala a měli strach, jestli jsem nespáchal sebevraždu, protože prý spousta zrušených účtů o vlastní vůli značí sebevražedné sklony....tak chápeš to? :-D
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 23:16
Re: problémy se mají řešit
este ako si spominal tie cipy na ludoch..... vobec nerozumiem tym ktori si dobrovolne tie cipy nechaju implantovat pod kozu... to je proste pre mna nepochopitelne..... alebo tetovanie oka... najnovsia moda... ... ale to uz odbocujem .....

tak ja som kazdy vikend v prirode.... inak by ma slahlo a seklo so mnou definitivne.... a to sa citim dost mlady a schopny......... aspon na dve tri hodinky sa musim prevetrat ci uz pesi alebo s bikom.... v zime skor pesi kedze nelyzujem..... mam stastie ze mam peknu prirodu velmi blizko... zivotne stastie... vacsie ako keby som vlastnil 10 rollsov ......

vravim to stale.... tie peniaze nas raz privedu do zahuby... dnes pre par eur ta na ulici aj odbachnu... male deti ta uz poslu do pecka a miesto zmrzliny a cukrikov si kupuju kredit do mobilov aby mohli stahovat hudbu alebo ja neviem co s tymi tehlami robia... lebo ja s mobilom maximalne tak telefonujem... a na ine veci mam televizor a radio ...

ako spravne pises... tie hovadiny na ktorych sa kazdy snazi zarobit... ( cipy, piercing , elektronikce cigarety a ja neviem co este ) to je priklad toho ako sa kazdy zufalo snazi nejako prezit... doba je zla... ja osobne nikomu nic nezavidim.. ani susedovi octaviu ani kamaratovi chatu ani znamemu dovolenky v norsku... som spokojny sam so sebou a takto mi to vyhovuje ;-)
9. 1. 2015 23:29
Re: problémy se mají řešit
já to taky nechápu.dobrovolně si do sebe něco nechat strčit může jen blázen.

Ale vezmi si, jak se svět a techniak mění. Před 12 lety byl ideální mobil malinký a s dlouhou výdrží baterie....

dneska čím větší, tím křehčí a vydrží to den, aby si tam lidi mohli stahovat hry, čumět na internet a vymýšlet nesmysly.

No jo kamaráde, jenže my dva s tím nic neuděláme, spíš věř tomu, že ze společenského hlediska jsme považování za něco co není "zcela normální" a naopak třeba já jsem považovaný za anarchistu, protože se nechci přizpůsobovat současné době, přitom já si prostě chci žít po svém a chci aby mě tak nechali žít i ostatní.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2015 23:33
Re: problémy se mají řešit
ja si pamatam ze kedysi mi baterka v mobile vydrzala aj tyzden.... a mobil mi mohol vypadnut aj z okna bytovky z vysky 15m a prezil to..... dnes nabijam telefon kazdy druhy den a pri sebemensom spadnuti na zem z vysky co i len 1m su na nom skrabance alebo mi vypadne kryt ....

kedysi bola frajerina nosit dva mobily za opaskom.... SBS-kari nakupnych centier s nimi koncom 90tych rokov machrovali -- dnes sa uz len smejeme na tom ;-) kovboji

z mobilu sa uz stalo "medium" ktorym preniknes do sveta internetu hudby videa .... kedysi bol telefon len na telefonovanie... a dnes? primarne s nim ludia uz len blbnu .. kazdy s nim len foti kazdu blbost... a hned to slahne na facebook... normalne sa mi konzerva vo vrecku otvara... a mame tu dalsi pojem selfie... opat nieco na vymyvanie mozgov...

ja sa pomaly vzdialim.... idem si lahnut ... mas pravdu mi nestastnici to nezmenime ... technika a ludska chut po kariere je prisilne susto ... doba je aka je.... snazim sa jej prisposobit ... ale je to o nervy.... tak sa maj vdaka za debatu :yes:
9. 1. 2015 23:48
Re: problémy se mají řešit
Taky moc díky a měj se pěkně! :yes:
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2015 23:55
Re: problémy se mají řešit
S tím toppere výjimečně souhlas. Sám se snažím o maximální toleranci, vždyť všichni děláme chyby. Ale sám se musím přiznat, že za volantem občas nechám pěkně vytočit. :-) Ono na druhou stranu výchovné zatroubení někdy rozhodně není na škodu.
9. 1. 2015 22:26
Re: problémy se mají řešit
na "bojový umění" bych moc nespoléhal, dost lidí má dnes zbraň
9. 1. 2015 22:29
Re: problémy se mají řešit
To je samozřejmě další velký problém. Asi je potřeba mít v tomto světě zbraň a zbrojní průkaz. Já už o tom uvažuju už delší dobu, ale bráním se tomu seč můžu. Ale když tak vidím co se kolem děje, tak se bez toho asi neobejdeme. Což je ale hrozný, kam jsme to dospěli.
Avatar - Stefič
10. 1. 2015 20:40
Re: problémy se mají řešit
a úplně nejhorší jsou machři, co si na stará kolena pořídí zbraň a začnou si hrát na kovboje. Jestli se chceš účinně bránit, pořiď si teleskop a pořádně se s ním nauč. Já mám několik zbraní, ale u sebe nenosím ani jednu, páč je o na prd
Avatar - Midlosek
10. 1. 2015 13:50
Re: problémy se mají řešit
Michale promiň, ale s tím nemůžu souhlasit - "do odstavného a že si to vyřídí."
To mi nepřijde ani logické, ani správné.
Ano, neříkám že jsem nebyl za volantem horkokrevný, ale když se nad tím zamyslím zpětně, tak odsuzuji v některých případech i své jednání. Na silnici Tě dnes omezuje každou chvilku nějak někdo, to by se z toho musel člověk ale zbláznit :-) . Mnohdy se stane, že Tě někdo neúmyslně třeba i ohrozí, většinou to ale dobře dopadne a pokud se chybující řidič ještě gestem omlouvá a nenadává, neřeším, není vlastně co. Pokud někdo ale ohrožuje úmyslně, je agresivní a sprostý, měla by to řešit policie a ne odstavný pruh ;-) .
9. 1. 2015 21:42
stalo se mi neco podobnyho
v praze na sterboholske spojce, kde muzes jet v jakym chces pruhu, sem jel v levym v kolone, v pravym jely s mezerama kamiony.
zezadu prilit blbecek v obstaroznim bavoraku, nalepil se na me a zacal me tema svejma vysvicenejma bludickama vyblikavat. no, proc bych uhejbal, sem v obci a 50 metru predemnou auto a před nim další a před nim zase další a jestli to blbecek nevi, muze me klidne predjet z prava. to mu asi po minute doslo, tak me predjel zprava zaradil se přede me a slap na brzdu. mit stary auto s kamerou, tak to do nej klidne naperu. protože sem s tim pocital, tak sem uz dopředu zaradil trojku v klidu ho podjel zprava, zaradil se před nej, dal sestku a tempomat snizil ze 100 na predpisovych 80. zrovna byla vpravo dlouha kolona nakladaku, tak se blbecek malem pomat, protože mu nezbylo nic jiného, nez se 80 tacho tahnout poslusne za mnou.
chápu ze někdo pospicha, pak ale nechapu, ze si při tom spechu splete plyn s brzdou ...
Rozbalit vlákno
14
9. 1. 2015 21:54
Re: stalo se mi neco podobnyho
třeba měl automat a brzdil levou >:D
9. 1. 2015 22:09
Re: stalo se mi neco podobnyho
jednou sem mel ze servisu pujceny auro s automatem, a protože se mi nelíbilo jak radi, tak jsem radil padlama. dojel sem kamion, kterej sem potreboval rychle predjet, tak sem dal za 2, motor vytocil na 6tis a chtěl zaradit za 3. ale zrovna sem si neuvedomil ze nemam manual a ze ten levej pedal není spojka ale brzda. zpomaleni ze 100 na 50 bylo docela brutalni. nastesti za mnou nikdo nejel...
9. 1. 2015 22:11
Re: stalo se mi neco podobnyho
mě se to stalo taky, měl jsem audinu A6 zákazníka a potřeboval jsem jen udělat zkušební jízdu, naštěstí u nás na dvoře, tak jsem to pěkně rozjel a šláp levou na brzdu, já si málem vyrazil všechny zuby....:-D
10. 1. 2015 16:08
Re: stalo se mi neco podobnyho
Aneb moje vlastní první jízda s automatem... :-) Naštěstí taky na dvorku.
Avatar - beibej
9. 1. 2015 22:18
Re: stalo se mi neco podobnyho
To se pleteš v takovým případě máš jet v pravém pruhu. Rozšiřoval jsem si loni papíry a instruktor v autoškole mi to vyčetl jako chybu a že u zkoušek bych za to letěl.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 22:29
Re: stalo se mi neco podobnyho
Neplete se. Je to jízda po městském okruhu, a tam můžeš jet v libovolném souběžném pruhu. Na dálnici ale musí jet v pruhu nejblíže pravému okraji vozovky. Taky bych někdy za nesmyslně obsazený střední pruh vraždil, ale jen si zanadávám nebo si pomyslím že je to pitomec a jedu dál. A klidně ho objedu i v pravém pruhu, protože to není předjíždění zprava.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2015 22:30
Re: stalo se mi neco podobnyho
To je blbost, pokud se nacházíš v obci. Jestli ti to vyčetl a u zkoušky by tě vyhodil, je dement on a ne ty. V pravém pruhu se na víceproudých jezdí mimo obec, v obci může osobák kdekoli, nákladní auta jsou omezená jen na pravý, nebo pravé dva pruhy.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 22:41
Re: stalo se mi neco podobnyho
Souhlas, psal jsem to samé. :yes:
9. 1. 2015 22:38
Re: stalo se mi neco podobnyho
ale štěrboholská spojka je městský okruh a obec. Tam může jet v levém. To by mě zajímalo co bylo za instruktora. Za to by při zkoušce možná měl problém on, kdyby Ti to vyčetl a komisař to viděl, spíš než ty.
Avatar - Informátor
9. 1. 2015 22:42
Re: stalo se mi neco podobnyho
Sdílím tvůj názor :yes:
Avatar - Ronault.
9. 1. 2015 22:48
Re: stalo se mi neco podobnyho
Obec neobec či můžeš nemůže, tohle je spíše o mentalitě. Prostě podle mě je i v té obci slušnější jet v pravo, je to pak plynulejší.

Já dnes opět musel předjíždět vpravo u Brna na nájezdu na D1 Scénica... dívám se, kdo není schopný jet vlevo a brzdí celou dálnici, nějaká babka zavěšená na volantě... pak na D1 v tom pokračovala, jen přidala a už jela rychle, stejně ale neuhla... 8-s
9. 1. 2015 22:50
Re: stalo se mi neco podobnyho
no já nevím, na té spojce bych se mezi kamiony teda bál jet. Jednou jsem tu viděl co to udělalo s passatem, když se dva kamiony srazili a on byl mezi nimi...no řidič byl pochopitelně mrtvej....
9. 1. 2015 23:31
Re: stalo se mi neco podobnyho
hele, sterboholska spojka je v prvni rade silice pro motorova vozidla, byt v obci. tam plati, ze mas jet 80 a ne 130, ale ze by na tomto druhu silnice platila soubezna jizda jako na obyc komunikaci v meste, si teda nejsem jist. pochopitelne pri hustote provozu v praze je to tak kolikrat i funguje a jinak to nejde, ale vsechno je to v prvni rade o ohleduplnosti. - kecal bych, kdybych tvrdil, ze jsem nikdy nic hloupeho neprovedl.
Avatar - Blue Sun
10. 1. 2015 18:06
Re: stalo se mi neco podobnyho
V obci, na silnici o dvou a více pruzích... Typ silnice není specifikován.
9. 1. 2015 22:21
Největší kriplové
Největší kriplové v ČR jezdí v autech z produkce VW, jejich setkání je potom logicky doslova vražedné. Škoda, že to do sebe nenabořili. >:D
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2015 22:30
Re: Největší kriplové
Kdyby do sebe nabořili, odnese to mnohem více lidí, protože padesátkou se tam viditelně nejelo... Tak nevím, kdo je tu kripl.
10. 1. 2015 00:51
Re: Největší kriplové
já to vím, podle textu vašeho příspěvku vy >:D
10. 1. 2015 15:29
Re: Největší kriplové
Od tebe to sedi jako od malokoho, pro kripla je kazdej kripl.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2015 22:31
Re: Největší kriplové
Zdvojený příspěvek díky rychlému redakčnímu systému... děkuji. :-P
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2015 23:59
Re: Největší kriplové
A nebude to tím, že auta z produkce VW tvoří většinu českého vozového parku?
10. 1. 2015 00:53
Re: Největší kriplové
myslím, že je za tím víc, určitý psychologický typ lidí si kupuje určitý typ aut ...
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2015 01:35
Re: Největší kriplové
Největší nekňubové, kteří na silnici nemají s ohledem na své neschopnosti a nepředvídatelnost co dělat, ovšem jezdí ve vozech se znakem vaginálním. :-! Můžete se zlobit, nesouhlasit, či protestovat, ale to je asi to jediné, co s tímto faktem můžete udělat. :-! Jde z nich na silnici strach...

Naopak agresivní bezmozci jezdí často v olítaných Octaviích, Golfech a Audinách. Nerozčiluji se. Klidně jim uhnu třeba na krajnici a nechám je jet do pr... (no právě tam) :-) A pokud uhnout nemůžu (v pravém je kolona pomalu jedoucích kamionů), no tak si ten blikající frikulín musí trochu počkat. Takový je život. ;-)

A to vybržďování a tzv. "trestání" - ten, kdo se na silnici pohybuje každý den, vidí to tak jednou za měsíc, nebo za dva. Je lepší se od takového blbečka držet stranou. Stejně ho z toho adrenalinu jednou klepne pepka :no:
Avatar - defusiq
10. 1. 2015 12:55
Re: Největší kriplové
K té neschopnosti bych ještě dodal pežoty a hnujdee...mezi ignoratny bych přiřadil řidiče polorozpadlých BMW a s agresorama nemůžu jinak než souhlasit....
Ale je to hlavně o lidech ;-)
10. 1. 2015 14:15
Re: Největší kriplové
vpodstatě souhlas, jen jste je nazval zdvořileji "agresivní bezmozci" ...
10. 1. 2015 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2015 16:57
Re: Největší kriplové
Další duševní poluce? ;-)
Avatar - VL4D
10. 1. 2015 17:35
Re: Největší kriplové
Co s tím má značka auta?
11. 1. 2015 11:50
Re: Největší kriplové
určitý psychologický typ lidí, kupuje určitý typ aut
12. 1. 2015 23:40
Re: Největší kriplové
Ja zas poznám určitý psychologický typ ľudí, čo ukazujú na určitý typ áut. Asi preto, že naň nemajú. Peňaženkou, ale najmä intelektom. :-!
8. 2. 2015 11:03
Re: Největší kriplové
Nie vsetko je cierne alebo biele. Kupil som Octaviu koli rodine (priestor) a nie preto, ze som psychopat. Na kufri mam reflexnu nalepku - Dieta v aute - a tak i s manzelkou jazdime. Na cestach je privela arogancie, kazdy sa ponahla aby bol na semaforoch prvy, aby v kolone na dialnici sa posunul o 3 auta dopredu. Mne to pride ako nezrelost naroda. 15 - 20 rokov dozadu sme jazdili na feliciach, ladach, mhd a teraz ked si niekto moze kupit vybehanu hajtru z nemecka na pozicku, tak sa chova ako pan, lebo ma vacsie auto ako je tamta cervena corsa pred nim, ktorej to musi ukazat... Niektori sa citia ako nadludia (bez ohladu na znacku auta) a tak sa aj chovaju v zivote.
10. 1. 2015 19:28
Re: Největší kriplové
Jako jo, ale podil koncernu v CR je vysoky, takze nic nez minusky necekej ;-)
11. 1. 2015 11:49
Re: Největší kriplové
nečekám :-)
9. 1. 2015 23:13
nepochopím..
mne už vážne hlava neberie čoho sú tí ludia na cestách schopní. Odjazdil som v autách už mnoho kilometrov v rôznych krajinách a nech sa na mňa niekto hnevá alebo nie, najviac sa vynervujem u nás na Slovensku, v Česku a Polsku. Proste väčšina z týchto šoférov sú hov*dá ktoré zabúdajú že spätné zrkadlá nie sú na autách len tak na okrasu a že pokial aj spravím nejakú škodu vlastnou vinou, patrilo by sa priznať alebo aspoň nechať krátky odkaz s menom a číslom...

bežne sa mi na cestách stáva, že idem v lavom pruhu po dialnici, 135km/h na tempomate a zrazu samozrejme asi 5 m predomnou sa do lavého pruhu praští nejaký ten sviatočný, v inom prípade ignorantský šofér so svojim pokladom v základnej výbave, ja musím dupať po brzdách aby som neskončil v ňom, a on namiesto aby pridal tak on ide 120 a ten v lavom ide 119. A ked mu potom zablikám alebo zatrúbim, tak je ešte pohoršený že čo si to vlastne dovolujem ja nehanebník. Sranda ale je že sa mi toto stáva len vo vyššie spomenutých krajinách. Je to asi mentalitou a celkovou náturou pretože napr. v Nemecku, Francúzsku, Taliansku sa mi nikdy nič podobné nestalo. Každý jazdí ohladuplne a tak ako má. U nás je to proste des.

Takisto sú super aj parkoviskoví machri ktorí si asi oči doma sušia v šufli a odhad stratili po ukončení povinnej školskej dochádzky. Raz som mal auto v servise tak som si od otca požičal jeho 5er. šiel som k Tescu a kedže poznám tých parkoviskových borcov, zaparkoval som auto úplne na kraji tak, že nalavo aj napravo bolo volných 5 parkovacích miest. Vyjdem von, a tam si borec na starej lagune cúva a zodieral mi pravú stranu nárazníka. On ale akosi neregistroval a cúval dalej. No čistý ch*j. A neposlednom rade paničky s ich akože kabelkami so zipsami ktoré sú velké ako schaltpáka z môjho Ducata. Raz v BA mi jedna taká múdra vystúpila s jej chutnučkým tučnučkým miláčikom z Q7, a ako sa otáčala, zipsom mi praštila rovno po dverách. Keď som jej povedal že či nemôže dávať pozor, tak ten jej borec mi chcel pomaly jednu pritankovať že čo mám akože za problém.

Proste problém na cestách je tu stále. Nie len na dialniciach ale aj v dedinách, mestách. Ludia nemajú v sebe ani kúsok sebareflecie a súdnosti a myslia si že im patrí celá cesta. Len je holý fakt, že dosť záleži v akej krajine sa človek nachádza. Pre mňa je ísť do Nemecka radosť. U nás, v CZ a POL je to utrpenie.. ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2015 23:41
Re: nepochopím..
A pochopíš, že v Rakúsku brzdíš za slovenským autom, ktoré ide v obci tak 45, aby nedajbože neprekročil rýchlosť, a to isté auto si to za pár minút šinie po bratislave takmer stovkou tam, kde je na tabuliach 70?
Avatar - Elder
27. 1. 2015 23:23
Re: nepochopím..
V Rakousku se skoro všichni bojej a držej pod limitem, ty jejich pokuty jsou fakt mastný. Až to tak bude fungovat i u nás, bude na silnicích o moc bezpečněji. Těším se na to.
9. 1. 2015 23:14
Vím, že bych neměl,
ale já jsem se u toho videa výborně pobavil.
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2015 23:33
Re: Vím, že bych neměl,
proc bys nemel? nic se nestalo, tak je to k smichu ;-).
Avatar - pumpkin
9. 1. 2015 23:38
A víťazom Imbecil za volantom sa stáva...
Aj keď to vyzeralo nerozhodne, nakoniec bol za väčšie hovado vodič Golfu/Bory za to odbočenie na pumpu. 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bully_
10. 1. 2015 00:15
Re: A víťazom Imbecil za volantom sa stáva...
Vzdyt to jsou oba dva stejni pitomci, nema smysl to resit. Nekomu Panbuh nadelil min, tak si to musi kompenzovat aspon za volantem.
Avatar - matii
10. 1. 2015 07:04
Jak to vidím
Řidič(ka) Octy zřejmě chtěl předjíždět a nevšiml si VW (komu se to nikdy nestalo hoďte kamenem), pak je vidět, že se lekl chtěl se zařadit, ale zazmatkoval, bo už byl blízko a rozhodl se nakonec předjet. Možná to byla nějaká ženská.

Pak se hned zařadil zpět aby uhnul. Všimněte si, že dává blinkr ještě když je vedle předjížděného auta, aby dal najevo, že hned uhne.

Od té doby neprovedl nic zásadního, jednou mu tam na půl vteřiny problikla brzdovka. Zato bezmozek ve VW, který tam možná viděl ženskou si začal vylejvat svoje ego. Předpokládám, že s ním stará nechce spát, tak si ho musel "vyhonit" takhle. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2015 08:41
Dobytek
Na podobnej dobytek platí jediný...sebrat papíry a ještě předtím ho ideálně vytáhnout z auta a nakopat do zadku.
Stalk by se toto, když by byl vidět policejní vůz ve válečných barvách? Nikdy!

Ale my budeme radši za fízly a udavače.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
10. 1. 2015 09:29
Re: Dobytek
Ještě že jsme se právě o tom u kafe bavili....mě by hlavně zajímaly myšlenkový pochody takovýho trouby, když kromě ostatních (kteří jsou mu zjevně ukradení) dobrovolně ohrožuje i sám sebe.

A ještě to má jeden aspekt. Když to udělá tobě nebo mě, my si poradíme. A nemusí to být zrovna fyzická likvidace. >:-[] Jenže nedávno se vrátila moje maminka z okresního města celá vyklepaná. Dovolila si totiž po sjetí z dálničního přivaděče zvolnit na povolených 50 a dost tím rozčílila za sebou jedoucího řidiče náklaďáku, který tu 50-ku zjevně považoval za zbytečnou buzeraci. Troubil na ní a gestikuloval ze staženýho okýnka prej asi kilometr. Takový hovado si vůbec neuvědomí, že tímhle klidně někoho tak vystresuje, že udělá chybu. Pro takový chování musí být nulová tolerance, když někdo natolik psychicky nezvládá chybu ale klidně i schválnost jiného řidiče, tak nemá na silnici co dělat.
Avatar - Emel
10. 1. 2015 10:03
Re: Dobytek
To by se nám ty silnice hezky uvolnily... >:-[]
10. 1. 2015 10:18
Re: Dobytek
A nemocnice + právní kanceláře zaplnily >:-[]
10. 1. 2015 10:20
Re: Dobytek
Ano, vystresovat někoho tímto způsobem je šmejdstvo!

Lepší trest je ponížení a společenská dehonestace ;-)
Avatar - poterienko
11. 1. 2015 16:48
Re: Dobytek
Stalo se mi něco podobného. Když vyjíždíš z ČB, tam máš 4 proudovku (2 na každý směr) a většinu cesty je 70 a na konci asi 300m 50. Tam jsem si jel pohodička 51 tempomat a za mě se nalepila dodávka a začala mne vyblikávat (v pravém pruhu!). Až ke konci jsem ji ignoroval a pak jsem tam hodil za 2, podjel kolonu vlevo a zamával z okénka..
10. 1. 2015 09:55
Ked sa stretnu dvaja blbci, ...
tak blbost rastie exponencialne!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
10. 1. 2015 12:10
Tohle má být vybržďování?
Se proberte, pořádné vybržďování vypadá mnohem hůř ;-)
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2015 13:08
Re: Tohle má být vybržďování?
Vážne? Asi v tom máš prax...
Avatar - dolfi
12. 1. 2015 17:52
Re: Tohle má být vybržďování?
Ano, jako ten vybržděný ;-\ Musel jsem brzdit tak, až jsem dostal skoro smyk :no: Proti tomu je to video čajíček...
10. 1. 2015 13:12
Dementi
Prasatá na cestu nepatria.
Nejazdím Octaviou, ale asi je v nej ťažké ubrať plyn... Jej vodič sa evidentne na viackrát rozhodoval, či ide predchádzať alebo nie. Možno mu šofér Volkswagenu brnkol na nervy, asi tiež nerád uberá plyn a nepustil ho automaticky pred seba... Každopádne stretli sa dvaja rovnakí dementi, obaja nemajú na ceste čo robiť.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2015 14:07
Idioti
Jsou Oba. To netreba komentovat. Ale nechapu jak muzete nadavat na toho co filmoval, ze jel ve strednim pruhu. Za tyhle dva vybrzdovace by se doprava zaradil snad je dalsi blb. Tohle smrdelo totalkou. Ale jo od pocitace se to keca. A vsadim se ze navic ze vsichni co jej kritizuji, sami jeste v pravem pruhu nikdy nejeli. Protoze v tyhle zemi vpravo jezdim sam. :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 1. 2015 14:44
Re: Idioti
Mas pravdu. Ja ked idem v useku Bratislava-Trnava, tak sa vsetci suchcu v strednom a lavom pruhu. A takychto dementov je len na tomto useku denne desattisice!
Avatar - positivemind
11. 1. 2015 13:19
Další pecička by dálniční policie
Na videu na streamu [odkaz] jsou zajímavé informace z postihů na dálnicích. Při němž byl jeden i to, že policisté jedou v dešti 160 v levém pruhu a měří auto jedoucí ZA NIMI 160 v dešti v levém pruhu + celou událost velmi hlasitě komentují.

Tohle je strašně komický moment - namísto toho, aby ho nechali těch 160 projet a pak ho chytili, tak jedou 160 před ním a říkají, jak je nezodpovědné jet 160 na dálnici za deště.

>:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
11. 1. 2015 17:41
Re: Další pecička by dálniční policie
Co je na tom tak komického? Kdyby jej nechali projet 160 kolem nich, tak by sami museli jet výrazně rychleji než 160, aby jej dohonili...

A komentujou to ve smyslu, že jet tak rychle a ještě zašpatného počasí je nebezpečné a KDYBY před ním začali brzdit, tak bude mít problém...
13. 1. 2015 00:01
Re: Další pecička by dálniční policie
To je blbost. Policie predne nema co jezdit 160 bez duvodu, je taky dost mozny, ze se ten chrysler proste povesil za policajty a udrzoval jejich rychlost a kdyby jeli 130 a on je predjel, tak ho zmeri hned a za pouziti majaku by nemel byt problem ani se zastavenim. Takhle misto jednoho auta jedouciho stosedesatkou jsou na silnici dve.
11. 1. 2015 17:21
Šašci
Šašci
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2015 09:11
Re: Šašci
Ten druhy saso na VW bol z tohoto "suboja" taky vystraseny, ze uz nevedel co zo smerovkami. A nakoniec to preventivne zapichol na verejny zachod.
12. 1. 2015 01:31
Plichta
No...na debilitu je to jasná plichta :-) A ty názory v diskusi? Bojový umění? Zbraň? >:D Vylezeš první z auta= jsi agresor, použiješ zbraň (i tělo) = jsi agresor. Takže vždycky takového ichtyla předjedu (i zprava, když to nejde jinak) a jedu dál bez cvičení prstů na rukou (gesta) ani na nohou (brzdy). Když už tedy spěchám, tak proč se zdržovat, že? Pokud všechno z toho selže, protože narazíte na megaichtyla, je lepší stát v soudní síni než ležet v krematoriu. P.S.: Vybržďovači ani netuší, do jaké pozice v případném souboji vozidel se sami dostávají... :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2015 12:45
Kamera by měla být v povinné výbavě.
Kamera do auta je opravdu velice dobrý nápad a ani to není tak drahé. Mít auto, tak to hned pořizuji, to je jediná ochrana vůči takovýmto "lidem". Tohle mohlo opravdu skončit srážkou blbců. Normálně by měli být, zpětně po shlédnutí videa, trestně stíháni za obecné ohrožení. Všichni povinně kamery do auta. A nahrávat nahrávat a nahrávat, třeba se někdy v budoucnu nějaký soudce odváží použit tyto důkazy a potrestá ty, kteří si to zaslouží.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
12. 1. 2015 21:36
Typické chování
tscheského tschuráka v modrém autě, který vyprovokoval jiného ve stříbrném... Co jiného k tomu dodat :-) Vy tscheši jste prostě tschuráci!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Informátor
27. 1. 2015 22:57
Re: Typické chování
A ty jsi letadlo :no:
10. 3. 2015 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2015 19:21
mezi ryze velkoměstským Chodovem
a vesnickými Popovicemi dochází k maximální možné koncentraci nerváků, pitomců, neumětelů, borců a jejich všemožných kombinací. kde je zakopán pes? tento kousek tříproudé (sic!) dálnice je poměrně frekventovaný (ač na světové poměry nijak zvlášť) projíždějí tam lidé, kteří jedou domů, za prací, za nákupy - podnikatelská esa i nuzný lid, kamioňáci, a po konci potupné 50, rozlet omezující 80 a trapné 100 přichází náhle a očekávaně 130 - proč zrovna zde?
spousta "jezdců" totiž zaprvé nepochopila, že už nejsou ve městě, a tři existující pruhy berou jen jako milé rozptýlení
zadruhé, další část si nevšimla, že mohou jet 130, a jedou svých 90-100
zatřetí, další část moc dobře ví, že "bez poplatku" znamená zároveň "neomezeně", a rozžhaví to minimálně na 200, aby pak intenzivně, leč neomaleně brzdila před McD nebo sjezdem na Průhonice
další past přichází, když tříproudá dálnitz ústí v jednom místě na Říčany a zároveň na Plzeň
existence těchto dvou naprosto různých cílů je pro řidiče tak stresující, že jsou schopni vrhat se pod kola z dálnice vyjíždějících kamionů jako kamikaze, jen aby si zajistili lepší výhled na kruhovém objezdu (Říčany) nebo lepší pole position pro průjezd Komořanským tunelem (Plzeň)
věru není jednoduché sednout v Čé Er za volant a nezbláznit se
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2015 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2015 13:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2015 21:27
jiný pohled
Já to vidim jinak. Mám problém se 4 řidičema. Na Videu jsou dva, kteří se chovají jako blbci a vybržďují se. Pak řidič co neumí jet 130 a musí ho všichni předjíždět a poslední řidič jedoucí v prostředním pruhu.
Rozbalit vlákno
0