Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Video z Goodwoodu: Poprvé za volantem Octavie RS

Jaké jsou dojmy po usednutí za volant nové Octavie RS? Podívejte se na první test motoru 2.0 TDI/135 kW.
Zpět na článek
13. 7. 2013 06:50
13. 7. 2013 10:49
13. 7. 2013 10:49
13. 7. 2013 10:15
13. 7. 2013 10:30
13. 7. 2013 10:35
13. 7. 2013 11:18
13. 7. 2013 16:38
13. 7. 2013 16:39
16. 7. 2013 15:44
13. 7. 2013 10:47
13. 7. 2013 11:16
13. 7. 2013 11:46
13. 7. 2013 13:16
13. 7. 2013 15:41
13. 7. 2013 11:36
13. 7. 2013 11:48
13. 7. 2013 12:31
14. 7. 2013 17:38
13. 7. 2013 13:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 7. 2013 16:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 7. 2013 19:10
takze vlastne
nic moc
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Atlis
12. 7. 2013 19:57
Re: takze vlastne
od dieslovej octy zazraky cakat nemozes...
12. 7. 2013 23:04
Re: takze vlastne
Nic moc? Co máš doma za auto? Myslím si že to pojede moc hezky , jasně nemůžeš od toho čekat zě to bude nejaký závoďák.Je to rychlé krásné rodinné auto na nic jiného si nehraje. :yes:
13. 7. 2013 00:19
Re: takze vlastne
Nehraje si na nic jiného ? WTF ? - GOODWOOD ... nic ? Focení po gumovačkách WRC ? ... R-allye S-port ???

A teď cituji z webu škody po otevření okna škody RS - je tam všeho všudy pár nadpisů a vynechal jsem slova typu ,,galerie,, atd. zůstaly mi tyto slovní spojení

- Nejrychlejší octavia všech dob
- vysoký výkon
- sportovní desing
- pocit vítěžství

Pak goodwood:
oslaví svou premiéru na festivalu rychlosti v Goodwoodu

Pak pokračuje dolů rozepsanými motory atd. , kde se to slovem sport jenom hemží.

NE NE TO auto si opravdu na nic nehraje >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2013 01:29
Re: takze vlastne
A o co ti jde? Snad bys nečekal, že v tom budou předvádět ten neskutečně líný benzínový motor, co skoro netáhne...?
Avatar - JDM
13. 7. 2013 06:50
Re: takze vlastne
ten neskutečně línej motor bohužel potáhne víc a déle než ten nafťák áďo >:D

2.0 TSI
Největší výkon [kW/min-1] 162/4500-6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 350/1500-4400
Max. rychlost [km/h] 248
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,8

2.0 TDI
Největší výkon [kW/min-1] 135/3500-4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 380/1750-3000
Max. rychlost [km/h] 232
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,1

Tak kdo je tady línej motor?? >:D
13. 7. 2013 08:04
Re: takze vlastne
Ádo je úplné hloupé, protože on nenáviděl všechny zážehový motor, přesně tak jako chovat neslušné ho nenáviděli proti a proto se mi líbí benzínový motor, tak že Ádo opravdu závidí, důvodu on nenávidí pro mně a ostatní.
PS:- Sportovní auto RSo pod kapotou osobního vozů patří benzín. :yes: :-!
Avatar - iudex
13. 7. 2013 10:21
Re: takze vlastne
Wanga mahe ingua Čech?
13. 7. 2013 07:40
Re: takze vlastne
2.0 TDI RS o výkonu 135 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,1 sekundy :no:
1,8 TSI není RS o výkonu 132 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy :yes:

Přeplňovaný benzínový motor 1,8TSI poráží turbodiesel 2,0TDI RS :no:
Já nikdy nekoupím turbodiesel RS s vysavačem :no:
Je mi radši 1,9TDI PD to je normální motor :yes: :yes:
13. 7. 2013 09:36
Re: takze vlastne
Ty jseš zmatenej,jak lesní včela se dívám >:D
13. 7. 2013 10:49
Re: takze vlastne
>:D >:D :yes:
13. 7. 2013 09:34
Re: takze vlastne
Nevidím tam nic čím by Škoda pasovala O3 RS do role vysloveně sportovního vozu...

Nebreč tady a začni šetřit na pořádné auto ;-)
Avatar - M4Touch
13. 7. 2013 09:58
Re: takze vlastne
Přesně tak, je to prostě auto se "sportovním" paketem pro ty, kteří se chtějí odlišit.
Cena je vzhledem k výbavě a motorizacím nasazena slušně :yes:
13. 7. 2013 22:26
Re: takze vlastne
Čím že Škoda pasovala O3RS do role sportovního vozu? Tím, že tomu dala označení RS, které odkazuje a v minulosti označovalo sportovní vůz (značně vylepšená verze sportovně laděného kupéčka), který by možná i v civilní verzi dokázal Octavii hezky zatopit (o soutěžní netřeba pochybovat) >:D Tahle verze octavie by měla mít spíš označení "S" (po 120S, což byla lehce posílená stovka)... A RS vyhradit pro ještě silnější verzi, která by odpovídala alespoň Golfu R
Avatar - white label
13. 7. 2013 23:59
Re: takze vlastne
Relativně propastný rozdíl v ultimativnosti běžných (upravené "sériovky" primárně pro splnění povinné homologační série) a soutěžních verzí je zcela běžný jev.
Označení "S" se u 120cítek oficiálně nepoužívalo, Š120 (Standart), tedy v tom nejchudším provedení, byla bez dalšího písmene, u 105tek se eSkem značil Standart, tedy základ. Silnější (a lépe vybavené) verze Š120 nesly označení LS/GLS.
14. 7. 2013 00:45
Re: takze vlastne
To zas ne, já nemluvil o S-ku coby nejchudší verzi řady 742, ale o 120 S jako Sport verzi Š110 s o 200ccm větším a motorem, sníženým podvozkem a nějakou sportovní výbavou navíc - Myslím, že s ohledem na dobu a podmínky je to celkem odpovídajcí srovnání.. RSko potom bylo ještě výš, co se týká sportovních úprav - vrchol, který šel na dané platformě postavit. Škodovka dnes ale ten vrchol nenabízí, i když technika existuje (Golf R, RS4)
Avatar - white label
14. 7. 2013 11:17
Re: takze vlastne
Jo, ty myslíš Š120 S vycházející ze starší řady Š100/110, tak to jo...
[odkaz]
Avatar - white label
13. 7. 2013 11:48
Re: takze vlastne
A není to snad nejrychlejší (sériová) Octavia všech dob? A nemá (na Škodovku) relativně vysoký výkon?
Vše ostatní je naprosto běžný marketing, kterého je všude kolem plno, ale který tě zřejmě jinde zdaleka tolik nepohoršuje/nepobaví. Co třeba Peugeot a jeho "jízda vašeho života", to snad platí absolutně u každého jednoho Peugeotu? A co pilot F1 za volantem nejůspornějšího dieselového Meganu?
Nebo, když např. prášek na praní nevypere prádlo stejně skvěle, jako v reklamě, taky se tomu podobně divíš. ;-)
13. 7. 2013 12:39
Re: takze vlastne
Vždycky se tu najde někdo, kdo Octavii RS začne považovat za sportovní vůz. Vždycky. 8-s :no:

Možná by sis pro své osvícení mohl přečíst vyjádření zástupců automobilky, co to vlastně ta Octavia RS je. Bylo to tu, tuším, včera.
Avatar - -TEAC-
13. 7. 2013 10:35
Re: takze vlastne
No dobře ,fakt se to povedlo :yes: O fous lepší než toto,teda až na ten interiér.[odkaz]
Avatar - Stewee
13. 7. 2013 10:15
onania
KOLKO SA TU ONANUJE OKOLO JEDNEJ OKTAVIE RS, TO JE UZ CHORE, HODNE PRE ODBORNIKA - PSYCHIATRA. KONCIM S TYMTO JEBLYM SKODA-PORTALOM.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - donPedro
13. 7. 2013 10:30
Re: onania
No budeš nám sice chybět, ale tož spánebohem ;-)
Avatar - guze
13. 7. 2013 10:35
Re: onania
Čus a pozdravuj Fica ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2013 11:18
Re: onania
Pozdě ale přece..., hodně štěstí v ústavu, vracet už se nutně nemusíš, a to i kdyby byla tvoje léčba relativně úspěšná... :*) >:-[]
13. 7. 2013 16:38
Re: onania
>:D To víš, komplexy...
13. 7. 2013 16:39
Re: onania
No konečně....a nezapomeň si koupit Kiu Ceed Interceptor nebo jak se ten krám jmenuje...
Avatar - twistedTSD
16. 7. 2013 15:44
Re: onania
Sbohem a šáteček, stýskat se mi nebude.
13. 7. 2013 10:47
KRÁSA RS
Člověk musí uznale kývnout jednak na mistrovské umění "předjezdce", jednak na vskutku jedinečné eresy, a samozřejmě též na rychlou redaktorskou videozprávičku o tom, jaké to je jezdit v autě, které by jistojistě každý přijal do své garáže s otevřenou náručí.

Ten pocit, vědět o kvalitách eresa, a uměle tu na něj přitom prskat malomocnou garážovou slinu, musí být doslova trýznivý. Totiž ta tragedie takovýchto jedinců spočívá přesně v tom, co akcentuje na videu pan redaktor - je to takřka zcela běžný vůz, umí však na rozdíl od těch ostatních běžných vozů výborně vypadat a výborně jezdit. Otázka tedy zní - co už by sis chtěl pořídit, když ne Octavii RS, novou generaci logana? Nebo snad nějakou tu kodo-kompresní masírku? Já myslel, že tě zajímají auta pro chlapy...

BRAVO RS :yes: :-!
Rozbalit vlákno
17
13. 7. 2013 11:16
Re: KRÁSA RS
Souhlasím. Už nějaké 4 měsíce jezdím v O3 2,0 TDI a nemůžu si ji vynachválit. Tedy až do doby kdy jsem poprvé viděl ceník O3 RS :-) Za ten minimální příplatek to opravdu stojí :yes:
13. 7. 2013 11:46
Re: KRÁSA RS
:yes: Parádní barva, parádní kola, bravo. Výborně jsi si vybral.
13. 7. 2013 13:16
Re: KRÁSA RS
To si delas legraci, ne? Naprosto standardni vuz, mozna ze cervena stoji za pochvalu, ale ty kola jsou uuuuuplny standard!!! Tak zase zkus byt trochu konzistentni.
13. 7. 2013 14:03
Re: KRÁSA RS
nad cim onanujes? nad tou vyfasovanou octavkou v praci? je to presne tak jak jsem jiz psal "znam hodne lidi co tim jezdi, ale nikoho kdo si to koupi za svoje penize".
13. 7. 2013 14:20
Re: KRÁSA RS
Čím to tak asi bude?
Že by tím, že se najde opravdu málo lidí, kteří, když mají služební Octavii za +/- půl milionu, tak si stejně drahé auto koupí ještě za svý? Proč? K čemu? Na co?

Nebo si myslíš, že v práci jedzí Octavií a doma v garáži jim parkuje soukromá eSkláda? >:D
13. 7. 2013 20:10
Re: KRÁSA RS
hlavne by si ho nikdy nekoupil, poohledl nekde jinde a za svoje by si vybral lip. jezdi tim protoze musi, tot vse.
13. 7. 2013 11:36
Re: KRÁSA RS
ja bych si chtěl poridit novou generaci Mercedesu S, ale pravda, ja asi ještě nejsem chlap :-)
13. 7. 2013 11:48
Re: KRÁSA RS
V pohlavní nevyzrálosti zakopanej pes asi nebude ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2013 12:06
Re: KRÁSA RS
Dokud je tam to BYCH, tak asi ještě nebudeš chlap, lepší VRS v garáži, než S-kláda v luftu (nehledě na nová vs jetá). ;-)
13. 7. 2013 12:11
Re: KRÁSA RS
Moc se těším na příští jaro, kdy si udělám po osmi letech radost a půjdu si ji objednat...
Avatar - white label
13. 7. 2013 12:16
Re: KRÁSA RS
A už víš jestli benzín/diesel, lb/kombi, manual/dsg, jaká kola, barvu laku..? ;-)
13. 7. 2013 12:23
Re: KRÁSA RS
Benzín, manuál, liftback, zkusím ty 19"ky (i když ještě uvidím jak to bude s komfortem - ale vypadají famózně, možná trocha toho nepohodlí za to bude stát, ale na to je čas to pořádně vyzkoušet ). Na zimu pak 17"ky. Dál maximálně navigaci a parkpilot dopředu/dozadu a to je asi tak všechno co bych k tomu už tak slušnému základu potřeboval. S barvou ještě nevím, chce to vidět naživo - ale asi černá nebo šedá platin.
13. 7. 2013 12:31
Re: KRÁSA RS
to ze se nekupuji nova auta do garaze, ještě neznamena ze nane není, zatim se jen nenasel kloudnej důvod proc to nove do garaze chtit, ale ono i to zanovni S spolkne vic nez VRS :-)
13. 7. 2013 12:43
Re: KRÁSA RS
Ale znamená to, že na ně není. To si zase nelži do garáže. ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2013 16:04
Re: KRÁSA RS
To zřejmě ano, i když záleží na tom, jak moc zánovní bude. Myslel jsem to hlavně tak, že je lepší mít nové VRS, než jen chtít eSko... :-)
Avatar - Shr3k
14. 7. 2013 17:38
Re: KRÁSA RS
Včera jsem si pořádně prolezl OIII kombík, protože jsem uvažoval o RS s TDI a DSG (pod dojmem příznivých cen a že bych ji mohl mít za nákup+bonus za demo). Po usednutí za volant a přeměření všech důležitých parametrů pro 193 cm vysokou postavu a po nahlédnutí do nezvykle hlubokého, ale úzkého kufru se této myšlenky vzdávám a vracím se pokorně k výměně aktuální 135kW M6 GH za 129kW GJ s automatem. Delší rozvor tomu fakt chybí, interiér úzký, zadní sedačka zaražená mezi podběh tak, že na každé straně musí být 15 cm plastového krytu plechového podběhu no a ten papírově velký, ale zatraceně úzký kufr mě dostal.
13. 7. 2013 12:51
rozdiely v podvozku RS a obyc 1.8 TSi
vie niekto aky je rozdiel v podvozkoch okrem znizenia o 15mm ? Mne OIII a G7 pripominaju hupavych frantikov ( zakruta, vyhybaci manever) z pred roku 2009, je ta RS vyrazne lepsia ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
13. 7. 2013 13:52
Re: rozdiely v podvozku RS a obyc 1.8 TSi
Rozdíly jsou tři, jiné tužší stabilizátory, jiná geometrie (zvětšený příklon kol) a sportovní pružiny.
13. 7. 2013 14:16
Re: rozdiely v podvozku RS a obyc 1.8 TSi
G7 nenabízí jen jeden podvozek. I OIII bude mít tři, možná čtyři (normální, sportovní, na špatné cesty a adaptivní).
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 7. 2013 13:11
Auto.cz - 2x prvykrat za volantom
Tento clanok ma v titulku Poprve za volantem Octavie.

Clanok z 11.7. ma titulok:
Škoda Octavia RS: První jízdní dojmy
[odkaz]

Pani, uz to trosku prehanate. Prvykrat sa byt len raz.

Alebo bulvarne dojite jednu kravu 2x?
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2013 14:30
Re: Auto.cz - 2x prvykrat za volantom
Tohle video zřejmě patří k odkazovanému článku. Někde v druhé půlce toho článku píší, že vyjíždí s naftovou RS do běžného provozu, no odtud to video bude. Redaktor na videu by měl být i autorem článku.

Takže poprvé je jen jednou, ale můžeš o něm psát, kolikrát se ti zachce. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 7. 2013 16:31
Re: Auto.cz - 2x prvykrat za volantom
Takze prvni jizdni dojmy neboli spoza volantu :-)

Ide mi len o lacnu a naivnu snahu o publicitu v titulku.

Je toho trosku vela, prve tri clanky su venovane jednej verzii jedneho modelu jednej automobilky (uz asi 24 hodin), a to je aj na auto.cz privela.
13. 7. 2013 16:34
Re: Auto.cz - 2x prvykrat za volantom
"Takze prvni jizdni dojmy neboli spoza volantu"

Vůbec nechápu, co tím myslíš. "První jízdní dojmy" psal člověk (nebo je alespoň uveden jako autor), kterého tu vidíš na videu právě při první jízdě mimo okruh. Pokud tím myslíš, jestli během řízení a sbírání svých prvních dojmů psal článek, no tak to asi těžko. ;-)

Můžeš se zeptat, co jim tak dlouho trvalo. Normálně bych řekl stříhání, ale takhle zpětně si ani nepamatuji, jestli tam nějaký střih byl. :-)

Chápu, o co ti jde, ale v tomhle případě můžeš útočit jen na formu. Obsah vypadá v pořádku.
Avatar - Bajumba
14. 7. 2013 00:40
Video z Goodwoodu
To druhy video je tedy otresny, to nevim ci byl napad ukazat divoky WRC a pak se nam priplizi RS....ovsem pravdou je ze jsou to hezky auticka, a v kombiku by mi slusela jako rodinny auto , snad zapracovali na podvozku aby se s tim dalo jet Relativne Svizne i zatackach :-) a pravdou je ze s tim vykonem v benzinu se holt nepredvedli, coz davam na vrub vedeni koncernu, co kdyby se Octavka RS prodavala lepe nez GTI....
Rozbalit vlákno
5
14. 7. 2013 01:24
Re: Video z Goodwoodu
Jak už jsem kdesi psal, Cimbu tam určitě přidá cca na 184 kW, to by ti nestačilo? Nebo tam potřebuješ 220 kW? Sorry, ale to už leda v jiném autě....
A jestli se s tímto výkonem v benzínu dle tebe nepředvedli, tak to se divím, že se "trápíš" se svým Focusem ST170. Jak říká GTI, další "garážista"...
Avatar - Bajumba
14. 7. 2013 14:12
Re: Video z Goodwoodu
A na co budu cpat do auta dalsich 20 000? Vykon sem ocekaval vyssi uz jen kvuli tomu ze rada O3 RS je konkurentem Focusu ST 3 kde onech 184kW mas a kdyz uz jsme u toho, tak premapovanim se u ST opet dostanes dal nez u O3, dela to nejakych 232kW.
A tvuj komentar ze se trapim se svou 170kou budu radeji ignorovat, kdyz se s tim naucis jezdit, tak v nem nastves plno lidi ve vykonejsich vozech i nez jsou tyto podle me krasny Octavie, co se tyka podvozku tak ani RS 2 se na muj strep v zatackach nechyta, vlastni zkusenosti za to hovori celkem jasne a tri znami mi dali za pravdu ze stary ST je daleko zabavnejsi pri jizde na hrane nez jejich RS, jizdnima vlastnostma jsem nekde jinde a auto nejede vubec zle.....to vis ze kdyby bylo penez navic tak bych se rad trapil v lepsim autu, ale na to si jeste budu muset nejakej ten rok posetrit.
14. 7. 2013 14:39
Re: Video z Goodwoodu
Tak to jo. Já jen nevěděl, že důležitou částí "motoristického života" je naštvat řadu okolních řidičů ve výkonnějších autech a dát jim najevo, že nejsem tak zamindrákovaný jak to vypadá, popř. jim dát najevo převahu. Já jezdím pro radost, ne proto, abych dával na frak ostatním a honil si ego. Ostatní řidiče prostě objektivně respektuju. Tečka.
Avatar - Bajumba
14. 7. 2013 14:56
Re: Video z Goodwoodu
Ja ale na nikoho nemachruju, to je ten rozdil, pouze jsme regulerne porovnavali auta na jednom 5,5km useku u nas ve Stredohori, sama zatacka a z kopce do kopce a pak porovanavali casy, takze to bylo pro zabavu a ne pro moje vetsi ego, byla to regulerni vyzva kamaradu :-)
Osobne jezdim do 100km/h a co predjizdim jsou kamiony, nejsem z tech co vidi nejaky jiny sportovni auto a hned se mu lepim na paty, od toho tu mame nase tunningare z Decent Teamu, a to jsou pane pitomci...jestli me predjede cokoliv neresim a muze si na me delat opicky jak chce.
Avatar - white label
16. 7. 2013 18:00
Re: Video z Goodwoodu
Jasně, aby se náhodou O3RS neprodávala lépe, než G7 GTI /GTD, dostala O3 RS stejně výkonné motory. V tom vedení koncernu jsou ale nepřejícné "***", co? :*) >:D

220PS(/350Nm) je málo proč? Protože Fo3ST má 250PS?
Víš, že Golf7 GTI Perf. je i s deficitem -20PS měřitelně rychlejší, než zmíněným Fo3ST?
Výkon v číslech/na papíře není všechno, zrovna jako majitel jedničkového FoST bys o tom něco mohl vědět. Zrovna nedostatek výkonu je to poslední, co bych benzínové O3RS vytýkal.