Diskuse

Video: Jak si poradit se zamrzlým autem

22.1.2016

Zamrzlé auto je možné řešit speciálními přípravky. Existují ale i způsoby, jak si snadno poradit i bez nich.

 

  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 22.01.2016  08:11

    dvere

    na struckom pole rocnik 96 sa mi pocas dvoch zim ktore som s nim prezil stalo neraz ze primrzli cele dvere ( asi 5-6 krat ) ... u feldy ci fabie tento problem nebol... mozno je to aj tym ze hrana dveri a cele dvere u pola siahaju az po strechu a tvoria cely suvisly bok auta ... kym felda alebo ja neviem prva fabia aj kopec inych dnesnych aut maju nad hranou o hornym okrajom dveri este "strechu" .... tak dvere tohto stareho pola siahali az po hranu strechy na jej uroven a hore tak vznikla medzi dverami a strechou fuga ... a zrejme to bolo pricinou ze tam skor vosiel sneh lad voda polahky zvrchu priamo zhora ... ale vzdy som mal stastie ze som nastupil cez dvere spolujazdca ktore sli otvorit a zvnutra som vodicove dvere doslova "vykopol" nohou ;-) ... inak cim to je ze vzdy "zamrznu" vodicove dvere a nie dvere spolujazdca... aj na sluzobaku mi mrzli obcas dvere a vzdy len tie na strane vodica ;-) .. mozno len blba nahoda a mozno za to moze opotrebovanejsie gumove tesnenie na strane vodica ktore dovoli vode zatekat kade tade .. ktovie
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.01.2016  08:33

      « Re: dvere

      Na každém autě, které jsem měl a v zimě jezdil mi ve velkém mrazu přimrzly dveře pokud jsem nenamazal a je jedno jestli bylo staré 15 let nebo rok. Nehledě na značku :-) Pokud parkuješ venku, skoro se tomu nedá vyhnout , předevčírem mi s dveřma přítelkyně otevřela i lištu u práhu spolujezdce, která je za normálních okolností přichycená ke karoserii >:D
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 22.01.2016  08:36

        « Re: Re: dvere

        nejde o vek.... ale skor asi o riesenie hrany dveri... u stareho pola bola hrana dveri az po strechu dvere siahali az po okraj strechy .. najlepsie to vidno ked si pozries auto zboku... z bocneho pohladu ... fabia napriklad ma nad hornym okrajom dveri este strechu ... podla mna tam zhora nieco zatekalo tym ze tam skor vojde voda ako zboku ked je okraj dveri "skryty nizsie pod strechou" ...

        ale samozrejme mas pravdu.. zamrznut mozu akekolvek dvere ked voda zmrzne a zatecie kade tade ;-) ... a je je jedno ci si cestu najde zhora ci zboku.... voda si cestu najde

        pevne verim ze ta "nestastna" lista je uz na svojom mieste ;-) >:D
        • 00 Reagovat !

          foto d3ff

          d3ff 22.01.2016  09:36

          « Re: Re: Re: dvere

          On je to trochu problém u bezrámových oken. Sklo přimrzne ke gumě těsnění, ale skutečně stačí potřít silikonovým olejel a celou zimu je klid :-! Ovšem kdo to neuděla a rve to silou....
      • 00 Reagovat !

        foto sport1

        sport1 22.01.2016  09:01

        « Re: Re: dvere

        Hehe, ono to zrejme souvisi s vyberem znacky. Svych 6 aut jsem parkoval venku, nikdy jsem dvere nemazal a nikdy jsem neprisel k autu se zamrzlyma dverma. Teda jednou jsem prisel k autu, ktere bylo pokryto cca pulcentimetrovou vrstvou ledu, nicmene dvere sly otevrit tak jako tak ...
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 22.01.2016  09:09

          « Re: Re: Re: dvere

          To je možný, tak prozrad co volíš za značku ? :-) Mě se to stávalo u koncernových aut, Ford, Renault.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto sport1

            sport1 22.01.2016  09:20

            « Re: Re: Re: Re: dvere

            No ja zase koncern nikdy nemel. Kdysi Trabant a Lada, pak ruzni japonci (Honda, Mazda, Toyota)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 22.01.2016  09:09

          « Re: Re: Re: dvere

          u feldy mi dvere snad nikdy neprimrzli.... uplne vazne si na taketo nieco ani nespominam.... auto stare ako himalaje ale napriek tomu sa obcas nemam na co stazovat .. u pola z tohto obdobia to bol pruser za pruserom... ( prevodovka, central, geometria , svetla ) .. vzdy sa daco riesilo .. ale uznavam... bolo uz stare a vybehane v tom case .... a na felde napriklad ani nemam central...
  • 31 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 22.01.2016  08:19

    To už je jak

    reportáže na Nově, .............. dáme li vodu na mráz, zmrzne. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.01.2016  08:30

      « Re: To už je jak

      To teda >:D Mě by ještě zajímalo, čím jsou nová auta rozdílná od těch starých, že u starých můžou přimrznou dveře? >:D Já jen, že se mi to stalo na rok starém autě taky >:D
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 22.01.2016  08:39

        « Re: Re: To už je jak

        Může být, že do nich víc teče, některá lepší auta mají 3 vrstvy těsnících gum, což ovšem neznamená, že nemůžou přimrznout taky.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 22.01.2016  08:44

          « Re: Re: Re: To už je jak

          No asi tak... :-) Jak říkám, mne to přimrzlo i u rok staré Kugy, protože stála několik dní venku :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 22.01.2016  10:14

            « Re: Re: Re: Re: To už je jak

            Záleží také, jaké jsou teploty. Když se to drží kolem nuly a sníh, který na auto napadl, taje, pak to v noci zmrzne a tak dokola, tak přimrzne ledacos.
            • 00 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 22.01.2016  10:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

              Někdy ti občas nějakou gumu přilepí i vlhkost co se odpaří z kaluží na gumových kobercích, když jsou k tomu vhodné podmínky.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 22.01.2016  08:58

      « Re: To už je jak

      u nas dnes rano -11.... vcelku kosa ale vsetko v pohode... akurat radicka ide pekne z tuha ako v nejakom sportaciku .. ale celkom sa mi to pozdavalo .. lebo za tepla mi pridue uz moc "vyvaklana" >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 22.01.2016  09:00

        « Re: Re: To už je jak

        Cha u nás na okraji Prahy -13 ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 22.01.2016  09:02

          « Re: Re: Re: To už je jak

          nezavidim ;-) .. priznavam otvorene som letny typ... bike... turistika... plavanie.... uz sa tesim na jar/leto ... nelyzujem .. nesnowboardujem .... ani neholdujem zime ... aj ked zimna priroda ma svoje neopakovatelne caro .. boze uz nech je aspon +25 ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 22.01.2016  09:09

            « Re: Re: Re: Re: To už je jak

            Tady s tebou výjmečně souhlasím, už by ta zima mohla jít do pr... >:D Já se zas těším, že si konečně budu moct umýt auto z té soli, mam "mapy" až na střeše >:D
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 22.01.2016  09:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

              tiez sa mi zda ze tych "bielych" aut je nejak coraz viacej na cestach >:D ... viacej ako po ine mesiace v roku .... boze uz nech je aspon april maj .... aj auticka/autickari si vydychnu ... lebo tento zimny bordel na cestach je des ;-\ suhlas
            • 00 Reagovat !

              foto d3ff

              d3ff 22.01.2016  09:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

              Ta sůl je všude to je pravda. Ale jsou i lidi co si ten sníh vyloženě užívají a obvzlášť na silnicích. Jó, třeba na dálnici asi takových lidí moc nebude, ale na okrskách pokrytýma sněhem je to prostě fantazie. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 22.01.2016  10:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

                Možná někde, kde není velký provoz a nemusíš se bát, kterej i.d.i.o.t vylítne ze zatáčky v protisměru :-) Taky bych si to pak užíval ;)
                • 20 Reagovat !

                  foto d3ff

                  d3ff 22.01.2016  10:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

                  Chce to mít dobrej výhled a kamera nutností. A pokud blbnout tak ideálně v době, kdy lidi ještě spí....A za tmy sice nevidíš silnici tak dobře, ale případný protijedoucí světla vidíš z dálky. A občas probliknout dálkovýma před horizontem nebo u nebezpečně zatáčky nemusí být ke škodě.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 22.01.2016  09:47

            « Re: Re: Re: Re: To už je jak

            Já tedy preferuji spíš jaro/ podzim. Nízké teploty ani sníh mi nevadí, co mi však na zimě vadí, je šedo, zataženo (a ve městech pak břečka a sůl). Když je chladno, vždy se můžeš lépe obléknout, ale v létě kůži nesundáš. Nemluvě o tom, že na slunci nemůžeš být příliš dlouho. A pokud chceš sportovat, 30+ má daleko do ideálu, velká zátěž, velká spotřeba tekutin. Já se radši držím tak mezi 18 a 25. Jak to jde nad 30, tak nejsem nadšený.
            • 00 Reagovat !

              foto d3ff

              d3ff 22.01.2016  09:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

              Nemluvě o tom, že se mi rozbila klimatizace >:D
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 22.01.2016  11:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

              ja stale hovorim ze som mal zit niekde inde >:D .... taka australia by bola parada alebo ja neviem.... povedzme spanielsko .... teploty mi nerobia ziadny problem.... samozrejme tych 18-25 je na sport ovela ovela idealnejsich ako 30 a viac.... napriek tomu som prave v nejeden tropicky den ( minule leto ich bolo hodne ) robil prave tie najvacsie vyslapy a jazdy a uzival si to tropicke sialenstvo naplno ;-) ... mozno natruc pocasiu ... ale nevadi mi teplo.... tych 30 by som mohol mat aj celorocne a nestazoval by som sa ... naopak v zime sa furt klepem darmo mam termopradlo ... cegecka a ja neviem co este... ;-) co uz ... ale mozno to ide aj vekom... mladsim ludom teplo az tak nevadi... starsim uz to tak jedno nie je .. je mozne ze za 10 rokov bude aj mne uz horucava vadit viac ako dnes...
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 22.01.2016  16:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

                Tak já byl aktivní i za vyšších teplot, jen jsem si vědom rizik. Když mám běžet nějakých 25 km v +-35 stupních (a to povětšinou pěkně na slunci), tak mi není do zpěvu. To mnohem radši budu běhat při nule. Stejně musím být oblečený, jinak do cíle dorazím pěkně propečený. A když se chceš schovat do lesa, tak se na tebe sesypou komáři chcípající žízní. :-)

                Tak starého člověka může takové horko zabít, ale že by měli rádi chlad, to se vůbec říci nedá. Jak se říká, mládí hřeje.
              • 00 Reagovat !

                foto Xylo

                Xylo 22.01.2016  17:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To už je jak

                Mně zima nevadí ... takže jsem dnes ráno (bez návodu) oškrabal skla a vyrazil na 18 jamek ... Sněhu je málo a oranžový míček je vidět parádně, takže jsem bez obav drajvoval naplno :-) .... Za dopoledne dorazili další 2 otužilí golfisté. Odpoledne jsem si vzal kolo a trochu se projel (asi jen 13 km), to už bylo docela teplo (jenom minus 5) ...
  • 01 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 22.01.2016  09:48

    Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

    Kto sa ešte dnes potrebuje do auta dobýjať kľúčikom? To len tak sa pýtam, žiaden výsmech.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 22.01.2016  10:05

      « Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

      Asi si nikdy neutrpěl závadu na dálkovém ovládání, vybité baterii atd... nebo jak koukám s tvým Renaultem ve znaku sis třeba nerozsedl kartu co? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 22.01.2016  10:12

        « Re: Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

        Nie, môj Renault veru nie je na kartu a baterku som v kľúčoch menil len raz. :-)

        Čo tak aj radu ako čo najskôr odhmliť okná?
        • 00 Reagovat !

          foto Carlos66

          Carlos66 22.01.2016  10:44

          « Re: Re: Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

          To jako myslíš zevnitř ??? Kup si v nějakém obchodě pro zvířata něco takového [odkaz]
          nacpi s tím nějaké staré ponožky a hoď to třeba pod sedačky, nebudeš mít v autě vlhko a nebudou se ti zamlžovat skla !!!
          • 00 Reagovat !

            foto KubikCv

            KubikCv 22.01.2016  18:39

            « Re: Re: Re: Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

            jednodušší je koupit pytlík s tučňákem :-) který se dá následně vysušit v mikrovlnce...
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 22.01.2016  11:41

      « Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

      V rodině máme bez DO oktávku Classic, na MACZ se nedávno objevilo i nové Toledo bez DO. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Aoyagi

      Aoyagi 22.01.2016  16:38

      « Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

      Já do jednoho auta lezu klíčkem. Sice to má i dálkové odemykání, ale to nevím, kde je...
    • 00 Reagovat !

      foto F127

      F127 22.01.2016  19:22

      « Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

      Své Punto I otvírám klíčkem. Před zimou natřu gumy glycerinem, do zámků stříknu WD 40 a dovnitř se vždy dostanu.
    • 00 Reagovat !

      foto geroc-I-

      geroc I. 22.01.2016  19:31

      « Re: Pre zaujímavosť: Kto dnes nemá centrálne uzamykanie?

      Když se ti vybije akumulátor tak potřebuješ klíček, protože auto se ti zavře ( i na dvoře) a taky když se ti vybije baterie v klíčku ( a s tím musím navíc do servisu), takže mít klíček jako zálohu k dostaní se do auta je zatraceně důležitá věc.
  • 30 Reagovat !

    foto Hadraplan

    Hadraplan 22.01.2016  09:50

    Zámek

    To jsou rady tedy >:D

    Taky bych jednu měl pro lidi, kteří si rozmrazovač zámků nechávají v autě a nemají zapalovač. Pochčijte zámek. Pro ženy, hodně štěstí >:D
    • 13 Reagovat !

      foto topten

      topten 22.01.2016  10:16

      « Re: Zámek

      nejaky sedmnacce bych ten klicek před pipinou mozna i podrzel >:D
  • 15 Reagovat !

    foto topten

    topten 22.01.2016  10:15

    ja dnes musel urvat vicko od nadrze jeste s nejakym vehementem

    protože zamykani vicka zamrzlo a nemoh jsem cekat do jara az polevi mrazy a v nadrzi bylo jen tak na odjeti od stojanu.
    byl to docela adrenalin skoro v -20, v nadrzi nic a modlit se jestli dojedu 15 km k nejblizsi pumpe s V100...
    • 10 Reagovat !

      foto d3ff

      d3ff 22.01.2016  11:02

      « Re: ja dnes musel urvat vicko od nadrze jeste s nejakym vehementem

      To se občas stává no. V mým případě se odemkne, ale neotevře...je přimrznuto. Chce to otevřít, ale s citem, jednou jsem to rval šroubovákem a zpátky se tomu nechtělo, naštěstí se nic ale nezlomilo. Teď to otevírám kartičkou pojištěnce >:D Dá se použít třeba i platební karta, ale tou jsem měl v plánu ještě platit >:D
      No akorád nedoporučuju to nahřívat zapalovačem, oni by to na ty benzině mohli špatně pochopit >:D
  • 20 Reagovat !

    foto Carlos66

    Carlos66 22.01.2016  10:36

    Teplá voda ???

    Ty vo.e to si snad děláte prču s tou teplou vodou !!!!
    To je rada !!!??? Pokud si chcete zachovat své čelní sklo, TAK ŽÁDNÁ VODA, ANI STUDENÁ, ANI TEPLÁ. ŽÁDNÁ !!!
    Carlos
    • 13 Reagovat !

      foto topten

      topten 22.01.2016  10:51

      « Re: Teplá voda ???

      ja to delal takhle několik let třeba při -20
      zadne problém.
      tedy jedinkrat, to jsem nejdriv nastartoval, pustil vetraky, vodu na sklo vysplejch, vetraky to nasaly dovnitř, a vse to ještě namrzlo zevnitr a ja cekal pul hodiny nez se to ohreje.

      nevim jestli to tady bylo zmineny, ale vecer při prijezdu je dobry na chvili otevrit dveře, aby se vlhkost z auta dostala ven, pak nebudes mit zamrzly skla zevnitr
      • 00 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 23.01.2016  08:17

        « Re: Re: Teplá voda ???

        Potvrzuji. Stovky polití skel na desítkách aut a nikdy nic neprasklo.
  • 30 Reagovat !

    foto DaMaSig

    DaMaSig 22.01.2016  11:24

    Kde ty rady vyhrabal?

    Dávat na sklo karton nebo deku? To nikdy neslyšeli o sluneční folii na sklo? funguje jak v létě tak zimě a určitě je to elegantnější jak skládat do auta zmrzlou a pak vlhkou deku a nebo neskladný karton. O nahřívání klíčku se ani nezmiňuju, plast a elektronika uvnitř si moc s teplem od plamene nerozumí, tohle se radilo před 30 lety za hlubokého socialismu, ale teď? Fakt nemám slov.
  • 10 Reagovat !

    foto Mr-Bunda

    Mr. Bunda 22.01.2016  11:43

    Rady

    To jsou tedy rady. Kolik dní má redaktor řidičák? To jsou rady jak pro desetileté dítě. S tou vodou to je pěkná kravina. Aby pak zamrzlo vše okolo, kde voda tekla...
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 22.01.2016  13:09

    Tenkrát...

    Už je to víc než 30 let. V Mariánkách byl strašný mráz. Táta mě od okna zavolal, ať se jdu rychle na něco podívat. Pan doktor z protějšího domu nesl dva kýble horké vody. Jeden kýbl vylil na zamrzlé čelní sklo svého žigulíku... Takovou explozi jsem viděl zatím jen ve filmu. Sklo bylo všude. Nezapomenu ani na slova pana doktora: „No hergot, už vidím!” >:D
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 22.01.2016  19:22

      « Re: Tenkrát...

      rozdíl mezi kaleným a lepeným oknem :-)
  • 20 Reagovat !

    foto michalpneu

    michalpneu 22.01.2016  14:16

    kraviny

    Všimli jste si taky, jak nás poslední dobou media krmí kravinama? Kraluje tomu Nova nápady, jak správně hrablem odhazovat sníh, jak si nasadit lyže, co se stane s vodou ve sklenici, když ji dáte to - 10 stupňového mrazu, atd., ale aby mi někdo radil, jak škrábat sníh a led z auta, to redakce nemá nic jiného na práci?

    Lidi nejsou nesvéprávní. Sníh tady už taky párkrát byl. Přijde mi, že ty média dělají z lidí nesvéprávný idioty.
  • 00 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 22.01.2016  14:56

    tohle

    tohle je jedina zakladni pomucka pro ridice v zime [odkaz] :-) vsechno to ostatni jsou jen zbytecnosti ktere vam nekde zavazej, nejsou po ruce kdys je treba a zdrzuji kdys je to nejmin vhodne, nekdy jsou ve finale i celkove drazsi nez to jednoduche reseni na te fotce
  • 00 Reagovat !

    foto eLzyx

    eLzyx 22.01.2016  18:22

    neškrábu, neometám

    auto prostě nastartuju a zamknu druhým klíčem. A jdu se do tepla najíst. Ono to mezitím poleví. Zámky ani dveře mi ještě nikdy nepřimrzly. Trojité těsnění dveří nejspíše svou práci odvádí dobře.
    • 00 Reagovat !

      foto mango

      mango 23.01.2016  11:14

      « Re: neškrábu, neometám

      Neškrábu, odmetám.

      Tašku s vercajkem beru vždy s sebou domů (smetáček, rukavice, glykosol). Ráno ometu přední dveře (zamezím tomu, že mi tuna sněhu napadá na přední sedadlo), nastatuji, ometu zbytek celého auta. Pokud jsou zamrzlý skla, tak čelní, boční u řidiče a spolujezdce rozmrazím použitím gylkosolu (zpětná zrcátka jsou vyhřívaná). Většinou v tu chvíli už je z auta krásně vidět a vyrazím s autem pryč. Škrabku jsem nepoužil pár let, nebudu si škrábat čelní sklo, stačí že ho zničí kamínky >:D >:-[] . Vyšší level už je jen vyhřívané cělní sklo nebo prostorná garáž >:D
  • 21 Reagovat !

    foto tomashrabek

    tomashrabek 22.01.2016  18:38

    Video

    Bohužel jsem video nedokoukal, nesnese jsem hlasový projev moderátora.....
    • 21 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 22.01.2016  19:13

      « Re: Video

      ano...v poslední době jsou to audiovizuální masakry >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 22.01.2016  22:20

      « Video

      Ne s každým autem to tak jde udělat. A třeba v A by tě tohle odmrazeni mohlo stát i nějaké €.
  • 00 Reagovat !

    foto cechblog

    cechblog 23.01.2016  11:32

    BANDA HLUPÁKŮ AUTO.CZ NEZNÁ MEZÍ

    řeknětě těm amatérům na tomto přihlouplém serveru, že existuje smetáček se škrabkou dohromady, kliček obsahuje čidla (např. imobilizér) a je zalit do umělé hmoty, jeho nahřívání je totální úlet, rešení je okolí zahřát, např. hadrem vymáchaného v téplé vodě a zabaleného do igelitu (vode se nesmí dostat do zámku), karton na předním skle se přilepí (i v mrazech svítí sluníčko a sních může tát) a sundavat přilepený karton k čelnímu sklu je násobně horší než led, co taklhle použít sluneční "alobalovou" clonu nebo igelit, prostě něco co nenatahuje vlhkost
  • 00 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 23.01.2016  11:40

    zámek

    když jsem měl felicii tak jsem jednou dal klíč do zámku ale nešlo s ním otáčet. tak jsem sundal rukavici a dotýkal jsem se zámku prstem. po chvíli jsem vždy prst vyměnil za další. neměl jsem u sebe nic než ten klíček. po chvíli zámek povolil a šel odemknout. takže to jde i bez ohně a chemie.
    • 00 Reagovat !

      foto cechblog

      cechblog 23.01.2016  13:04

      « Re: zámek

      ještě lepší je pr-del, prostě přitisknete pr-del (oblečenou ne přes bundu, max. přes kalhoty, ideál tepláky) k zámku (normálně se opřete) tak na 5 minut, po delší době už vám začne zamrzat pr-del, pro delší rozmrazování je mutno mít ještě další pr-del k dispozici, ale to funguje opravdu jen když v zámku zamrzla vzdušná vlhkost, více vody v zámku vám to neuvolní
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 23.01.2016  16:44

    Niekoľko rád pre p. Bureše

    Na predné sklo sa dá použiť hrubý igelit, ktorý si vystrihnete na mieru. Po vyprášení je skladný a nedrží vlhkosť ako koberec a kartón.
    Na odstránenie ľadu na okne je vhodný technický lieh. Len bacha. Tak schladí okno, že keď budete na neho výdatne dýchať, tak bude krusta zvnútra.
    Omnoho ľahšie sa odstraňuje sneh z karosérie vtedy, keď je auto navoskované.
    P.S. Sused raz oťukával ľad ostrou hranou škrabky. Dopadlo to tak, že lak potom vyzeral ako keby mal kiahne/neštovice. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským nádražím a Barrandovem jezdí autobusy

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským…

Od devíti hodin nejezdí tramvaje mezi Hlubočepy a Zlíchovem. Došlo tady ke srážce dvou tramvají. Místo nich mezi…

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce u ISIS setkala se svou matkou

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce…

Německá školačka Linda Wenzel ve svých teprve patnácti letech utekla z domova, aby se stala tzv. „nevěstou…

 

iSport.cz

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl důležitou oporou

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl…

PŘÍMO Z MOSKVY | Gólmani znovu potvrdili svou kvalitu. Dominik Furch s Pavlem Francouzem na ruském Channel One…

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co ukázal národní tým?

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co…

Bravo! Český národní tým zvládl závěrečnou prověrku před únorovými olympijskými hrami skvěle, na Channel One…

 

Reflex.cz

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v červnu mohou být demonstrace, říká Pečinka

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v…

Komentátor Bohumil Pečinka spatřuje ve vizi vládnutí Andreje Babiše podobnost s fašistickou Itálií. Podle něj…

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si odmítla sundat hidžáb

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si…

Udělala státní zkoušku z právní vědy, na promoci ji ale nepustili. Odmítla totiž sundat svůj hidžáb, který si na…