Diskuse

Video: Sprintující SUV. O kolik bude Kodiaq RS pomalejší než Cupra Ateca?

24.1.2019

Spojovat SUV a sportovní vlastnosti je možná divný nápad, když to ale zákazník chce… Na startovní čáru se postavila Cupra Ateca a Škoda Kodiaq RS!

 

  • 60 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 24.01.  19:40

    asi stárnu

    Subjektivně si myslím, že sprint a ještě s SUV je tak vhodný jezdců destrukčního derby. Srry musel jsem. Na dveře ještě pořádné plameny, kšiltovku s rovným kšiltem a jedém. Možná by mě zajímalo, které z aut bude tišší při dálniční 130, které na stejném okruhu vezme méně paliva nebo které dá při pružném zrychlení v připojovacím dříve ze 120 na 180. Ale dělat sprinty?
    • 73 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 24.01.  19:46

      « Re: asi stárnu

      Hrozne bych chtel poznat nekoho, kdo si jedno z techto dvou aut koupi za svoje peni a promluvit si s nim... Zajima me, co za nemoc ho k tomu vedlo :-) chapu ze nekdo musi mit suv, ale sport suv? >:D
      • 45 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 24.01.  19:52

        « Re: asi stárnu

        Kodiaq RS budu nějakou dobu mít, není to sice přímo "koupě", ale je to moje volba na řekněme půl roku. Takže se klidně ptej co tě trápí...
        • 53 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 24.01.  20:01

          « Re: Re: asi stárnu

          To klidne muzu, co te vedlo k tomu si zkouset suv se sport podvozkem, kdyz sportovni to ma mozna tak nazev a i na dalnici je snad lepsi normalni verze? Kdyz uz se teda clovek musi prohanet na dalnici v suv? O zatackach se nebavim, tam je rychlejsi i rapid s litrem. Viz casy na nbringu >:-[] ne vazne, proc? Vim, ze nekdo chce 7 mou radu, výhled a tyto veci, ale RS podle me auto udělá horsim... Vzdyt je to suv s tvrdym podvozkem a jeste snizenym.
          • 40 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 24.01.  20:04

            « Re: Re: Re: asi stárnu

            Teda nehádám se, ale to slyším prvně, že má RS jinak naladěný DCC a dokonce je snížené?
            • 40 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.01.  20:39

              « Re: Re: Re: Re: asi stárnu

              Do konfigurátoru teď přidali Karoq Sportline, nechápu, proč ta červené Velvet vypadá v konfigurátoru úplně jinak, než v reálu. Kdybych se řídil konfigurátorem, tak mě ani nenapadne, přitom v reálu vypadá dobře.
              • 10 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 24.01.  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                Jj, barvy jim hodně haprujou. Tady [odkaz]
                z ní udělali skoro růžovou.
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 24.01.  20:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                  No, na mém monitoru to má do růžové daleko, ale taková klasická metalická vínovka, bez jiskry. Stejně vypadá i v tom konfigurátoru.
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 24.01.  20:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                    Sroluj až na druhý obrázek, první opravdu růžový není. ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 24.01.  21:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                      Jo, tak.., tak to je zase opačný extrém, "malinovka" ostrá jak břitva... >:-[]
                      Můžeš si aspoň virtuálně vybrat ze dvou červených... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 24.01.  21:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                        Ovšem viděl jsem Kodiaqa v opravdové malinové metle a super. Hodně vážně jsem zvažoval.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 24.01.  22:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                          A co to bylo za barvu?
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 25.01.  00:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                            Rapsberry.
                            • 00 Reagovat !

                              foto iudex

                              iudex 25.01.  07:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                              Ju, raspberry red som mal virtuálne vybranú na Superb, vydarený odtieň.
          • 63 Reagovat !

            foto kesumb

            kesumb 24.01.  20:09

            « Re: Re: Re: asi stárnu

            -Kodiaq RS má standardní podvozek, snížený není
            -Kodiaq RS má 20 kola, ale s ohledem na DCC podvozek to nebude problém

            - Kodiaq RS má cca 7,3 kg na koně, což je na chlup stejně jako má třeba oktávka 1,8 TSI a není to o moc víc, než má 1,4 tsi (8,3kg na koně). Připadá ti to přemotorovaný? Za oktávku 1,4 TSI ale nedáš 2,5 tunovej vlek. A podotýkám, že za svýma autama tahám i plaťák.

            Golf GTI má na Nurburgringu lepší čas než Evo IX, RRS SVR nebo M135i. Znameno to pro tebe něco?

            Nenech se omámit logama RS, je to jenom silnejší mainstreamový auto s velkým vnitřním prostorem co aspoň trošku jede.
            • 24 Reagovat !

              foto skejpa

              skejpa 24.01.  20:43

              « Re: Re: Re: Re: asi stárnu

              On neni vlastne problem v aute jako takovem ale v tom, ze z toho skodovka na venek dela sportak... Pak se majitel bud musi zpovidat, ze to ma z logickych duvodu a nebo je to blb co si opravdu mysli, ze si koupil sportak...
              • 82 Reagovat !

                foto white-label

                white label 24.01.  20:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                Marketing se snaží upozornit na to, že ta nejvyšší výbava (VRS) s nejvýkonnější motorizací je relativně! Rychlá, víc bych v tom nehledal.
                • 03 Reagovat !

                  foto kesumb

                  kesumb 24.01.  21:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                  Ono to ani není nejlepší výbava. Nejdou tam větraný sedačky a pořád nejsem schopen najít, jestli to má lepený okna. Takže v reálu je LaK lépe vybavené auto.
                  • 11 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 24.01.  22:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                    Napsal jsem nejvyšší, nikoli nejlepší.
                • 10 Reagovat !

                  foto skejpa

                  skejpa 25.01.  00:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                  relativně rychlá... a proto to pošlou na ring. Tak to teda chápeme nurburgring každý jinak. A slovo nejrychlejší sedmimístné SUV taky neříká nic moc o výbavě ale říká jen nejrychlejší. Když už, tak by to měl být vRS paket, něco jako M paket u BMW apod.
                  Ale chápu, netřeba dalších flamů. Prostě se v tom neshodneme ;)
                  • 31 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 25.01.  01:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                    Na ring může marketing poslat cokoli, od dodávky až po kamion. Co ti brání brát to jako VRS paket. Dyť to auto má běžný podvozek, bez sport. úprav apod. Prostě není RS jako (V)RS, myslím že nejvíc lidí dráždí ta shoda, těch dvou písmen, ale pro mě to byl u Škodovky vždycky jen stupeň výbavy.
                    Ford/Renault (RS) jdou v tomto ohledu mnohem dál, ale ani u nich automaticky nečekám, že se jejich RS modely vyrovnají třeba RS modelům od Porsche.
                  • 12 Reagovat !

                    foto Floyd

                    Floyd 25.01.  01:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                    Poslechni si dobře ještě jednou video. Machala tam říká, že to auto zajelo rekord na Nürburgringu v kategorii sedmimístných SUV. Tzn. že marketingově s čímkoliv tam přijedeš, s tím si vytvoříš svoji skupinu a pochopitelně zajedeš rekord, protože budeš v té své skupině jediný a tudíž apriori vítěz.
                    Btw srovnávat benzin s naftou je taky fakt úlet. A určitě to bylo na různých zimních pneu, to je další úlet. A ten podle mého názoru schválně ulitý start už nekomentuji vůbec...
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 25.01.  08:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                Já si myslím, že je největší problém právě v některých internetových haterech (nemyslím tebe). Tady 1.1M za opravdu velké a silné auto by nedalo, ale vedle za né o moc úspornější, skoro stejně drahou Ravku hybrid by to dalo. Přitom pro účely SUV, tzn. použití v mnoha situacích od rodinného dostavníku na dovolenou po tahání přívěsu, nebo jízdu někam mimo zpevněnou komunikaci, by ten Kodiaq obstál lépe, je větší, může mít 7 míst..Ale to se nehodí do krámu.
                • 10 Reagovat !

                  foto skejpa

                  skejpa 25.01.  11:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                  Ja s tim autem mam jen jeden problem a to je to oznaceni RS. Je to uplne stejne jako dieselova RS Octavia. To je totiz urazka benzinoveho RS, ktere opravdu je alespon trochu sportovni. A davat ty auta na stejnou uroven je proste jen marketingovy tlak protoze to lidi chteji. Kdyby benzinove RS bylo RS a naftove bylo RS paket, tak s tim nemam nejmensi problem. Stejne jako tady. Ateco by mohla byt RS a Ateca s 2.0bitd RS paket a silny nafotvy motor. Auto dobre ale nedelejme z toho sportak kdyz neni. Auto jako takove za to nemuze.
              • 10 Reagovat !

                foto freferg

                freferg 25.01.  09:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                To není problém škodovky, ale toho, že to zákazníci chtějí, tak proto to vyrábí. Většina lidí nechce sporťáka, který bude (obzvláště na našich silnicích) bouchat od podvozku, kroutit s ním zatáčky a blbnout.
                Většina lidí chce sportovně vypadající auto, které bude pohodlné, praktické pro každodenní použití a ty co můžou si připlatí za výkon, aby mohli nesmyslně a nebezpečně předjíždět ty co jedou v klidu.

                Zrovna nedávno se psalo, jak VW rozšiřuje nabídku R-Line paketů a to prostě proto, že je o to větší zájem. A u VW zrovna ty změny v R-Line paketech nejsou velké.

                Jenom blázen by předpokládal, že RS u škody znamená závodní vozidlo. Od toho to nikdo nečeká. Je to prostě obchodní, marketingová značka. Předně ty auta vypadají o hodně lépe a kdo chce, tak si ten sportovní vzhled zaplatí.
            • 11 Reagovat !

              foto Floyd

              Floyd 25.01.  01:14

              « Re: Re: Re: Re: asi stárnu

              20" kola samozřejmě problém bude, DCC jakž takž zvládá 18". Neříkám někde v Německu, kde jsou kvalitní silnice, ale tady v Česku? No však to podle mého názoru bude jedna z prvních kritických věcí, kterou od nových majitelů uslyšíme.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 25.01.  06:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: asi stárnu

                DCC jakž takž zvládá 18"? Já si "jakž takž" překládám jako nic moc, a nemůžu souhlasit. 18" zvládá velice dobře. Na 20" mám najeto přes 20tkm a určitě to nevidím jako problém, i když to samozřejmě je tvrdší než 18". Děti ani manželka si nestěžují. Pořád je to 10cm vysoká guma, to není žádný extrém.
        • 00 Reagovat !

          foto all-or-nothing

          all.or.nothing 25.01.  06:56

          « Re: Re: asi stárnu

          ...chlape svět není černo-bílý, mám čtyřicítku na krku, zvažujeme jedno auto a drahá žena by ráda vyšší auto - pochopíš až časem!! a já bych se zase nerad zbavil alespoň občasného pocitu přímého zrychlení, ano tím chci říct že Ateca v tomto provedení bude jedna z variant, např. vedle Stelvia.
      • 90 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 24.01.  20:33

        « Re: Re: asi stárnu

        No odmysli si ty kecy a marketing ...tenhle motor je pro Kodiaq přesně to, co potřebuje.
        Ale je nysmysl si nalhávat, že je sportovní...
      • 10 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 25.01.  11:52

        « Re: Re: asi stárnu

        Nevím co je na tom k smíchu nebo proč by měl být někdo nemocný? Já ti řeknu proč si to někdo koupí. Prostorové a praktické výhody SUV a vysoký výkon, tzn. rychlost - ať už absolutní na dálnici, tak pro předjíždění. U Atecy obzvlášť k tomu styl a trochu zábavy. Hot hatch to není, ale že to je zábavnější auto než Passat Variant je asi jasné. Každý ať si vybere, nevím proč by všichni měli jezdit jen v tom co vyhovuje jednomu.

        U Kodiaqu se navíc nebavíme ani tak o sportovnosti, ale ta motorizace je spíš vyloženě praktická. Má slušný výkon a nežere (neměl by) tolik jako silnější 2.0 TSI.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 24.01.  19:58

      « Re: asi stárnu

      V podstatě souhlas.
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 24.01.  23:38

      « Re: asi stárnu

      Souhlas i když sou výjímky [odkaz] + [odkaz] sou to míle = takže nějakejch 282 km/h ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 25.01.  15:42

        « Re: Re: asi stárnu

        V8 6,2 Kompressor, s tím se bude dobře jezdit. Kdybych měl víc místa, asi bych také nějaký HEMI možná přikoupil, i když ne v Jeepu.
  • 61 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.01.  19:54

    Ospalý Machi

    Vezme si slabší auto a ještě při startu zaspí..., viz video v čase 1:07
    • 60 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 24.01.  19:56

      « Re: Ospalý Machi

      Podle mě je to jasně sestříháno z více startů - z jeho kabiny vidíš, že nezaspal a vyrazili současně. Z dronu je jiný start kde opravdu hodně zaspal.
      • 11 Reagovat !

        foto white-label

        white label 24.01.  19:59

        « Re: Re: Ospalý Machi

        Ano, píšu o startu v čase 1:07, který mohl být tím měřeným.

        P.S. Mohli brnknout, přidal bych se s Macanem, aby to neměla ta Cupra až tak snadné.

        • 01 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.01.  20:02

          « Re: Re: Re: Ospalý Machi

          >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 25.01.  08:49

          « Re: Re: Re: Ospalý Machi

          Mne by spíš zajímalo, jak by obstála ta Ravka za podobné peníze >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 24.01.  19:59

      « Ospalý Machi

      Takže mne oči nešálily, zdálo se mi že jsou tam 2 starty, jeden normální kdy se ateca utrhla až po chvíli a jeden kdy se zřejmě pan redaktor věnoval kameře a ne startu.
  • 13 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 24.01.  20:12

    BiTdi vs TSI

    Kodiaq RS by ale potřeboval 2,5 VR6 TSI s 300HP a 500Nm...
    • 11 Reagovat !

      foto white-label

      white label 24.01.  20:42

      « Re: BiTdi vs TSI

      2,5 VR6? Kde by ho vzali? Když už 2,5 T(F)SI, tak logicky spíš R5 od Audi.
      • 10 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 24.01.  20:50

        « Re: Re: BiTdi vs TSI

        Teoreticky by tam mohli být oba, když může být 2.5 VR6 TSI v Atlasu, který je na stejné platformě, tak by jistě nebyl žádný velký problém dát jej i do Kodiaqa. [odkaz]
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 24.01.  20:53

          « Re: Re: Re: BiTdi vs TSI

          V Atlasu sice je, ale není v Evropě, na rozdíl od toho R5.
      • 00 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 24.01.  21:09

        « Re: Re: BiTdi vs TSI

        2,5 VR6 je motor vyráběný v Německu a vozí se do Číny, kde se montuje do Teramontu. Má snížený objem z 3,0 kvůli nějakým daňovým zátežím tam nad 2,5l.
        R5 vyžaduje změny v platformě, navíc má při vyšším výkonu menší krouťák. Je to obecně spíš motor do menšího, ale hodně našláplýho menšího auta.
  • 14 Reagovat !

    foto pcwifi

    pcwifi 24.01.  20:53

    nesmysl

    to je teda srovnani jak howno z vylezly pr-dele... co to bylo za dementni napad vzit pro KRS zrovna temer vrcholnou motorizaci v TSI ? Ti zasranci na postech vedeni VW proste budou stale delat ze Skodovek podradnou znacku, treti rada SuperB je prvni co nema V6, Octavia uz dele. Oni by to mozna totiz pak lidi kupovali vic nez Pašíky apod.
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 24.01.  20:56

      « Re: nesmysl

      >:D Tohle srovnání ale nevymysleli ve VW, bereš to moc vážně.
      Mmch, Superb už sice nemá V6, ale to ani Passat.
      • 21 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 24.01.  21:11

        « Re: Re: nesmysl

        Superb na to hlavně nemá podvozek. Taky jsem vyprávěl, jak by tomu slušela V6. Po víc než roce s 2,0 TSI už to neříkám.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.01.  21:15

          « Re: Re: Re: nesmysl

          Měl jsem pocit, že jsi z 2,0tsi úplně odvařenej nebyl, že ji udusily emise. Nebo myslíš verzi před WLTP?
          Edit: špatně jsem tě pochopil - viz podvozek, ok.
          • 10 Reagovat !

            foto kesumb

            kesumb 24.01.  21:29

            « Re: Re: Re: Re: nesmysl

            Je na tom autě znát, že je to na tu platformu moc dlouhý. Co kritizuju v Supovi, se v Golfu vůbec neprojevuje.
      • 00 Reagovat !

        foto pcwifi

        pcwifi 25.01.  07:20

        « Re: Re: nesmysl

        ale ja sem nenařkl VW ale pány redaktory, co ten nesmysl srovnani realizovaly.
        No prave... onehda sem videl na semaforech vedle mne stat Pašíka V6 FSI, ale novej fakt nebyl, nicmene si clovek posteskne jak je ted a jak bylo kdysi.
        Ono co si budem rikat, nekolik modelu z vysokych cenovych trid prislo o V8 a dostalo V6, inu ty evropske emisni normy k hownu...
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 25.01.  07:55

        « Re: Re: nesmysl

        Me tam zaujalo to "Octavia uz dele". Joooo to bejvali casy kdy ulice lemovali vicevalcove oktavky. Ale dnes? :-(

        PS: Pevne verim ze slo o ironii.
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.01.  04:59

      « Re: nesmysl

      Ty jsi ale ostrý chlapec! Kdo z mainstreamu v Evropě má V6/R6?
  • 23 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 24.01.  21:34

    R

    "je možná divný nápad, když to ale zákazník chce… " - no ved hej - zakaznik, zadavatel reklamy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto CICERO

    CICERO 25.01.  00:14

    VAKUUM

    VAKUUM - CUCUMBER SEASON >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro Davídka (2): Rakovina mu požírala ledvinu

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro…

Jsou zvyklí pomáhat a zachraňovat lidské životy. Tatínek Davídka (2) je řidičem u záchranné služby, maminka…

Bývalá vědkyně (69): Soused mi obřím domem zastíní ten můj! Ombudsman Blesku:„Nachytat“ ho můžete na výšce

Bývalá vědkyně (69): Soused mi obřím domem zastíní…

Místo slunečních paprsků tma a stín… Toho se nyní obává seniorka Marie Vykutilová (69). Hned vedle její rodné…

 

iSport.cz

Krejčí zářil proti San Jose. Góly dali Frolík a Sedlák, v Chicagu padlo 15 branek

Krejčí zářil proti San Jose. Góly dali Frolík a…

SOUHRN | David Krejčí přispěl v NHL třemi asistencemi k vítězství Bostonu 6:5 v prodloužení nad San Jose a…

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do Havířova jel vlakem

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do…

V polovině osmdesátých let v této hale zpíval Elton John. Představila se tady Sepultura, Alexandrovci a nakonec…

 

Reflex.cz

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a kde vám hlava stojí

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a…

Čert, aby se v tom vyznal. Která hlava je čí a čí noha patří komu? Pár fotek, ze kterých jistě nebudete vědět,…

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to je dobře!

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to…

Italská justice se zcela jednoznačně vyjádřila k stále častějšímu způsobu vyřizování rozchodových a rozvodových…