Diskuse

Video: Proč mají majitelé supersportů špatnou pověst

16.5.2012

V Chicagu se podařilo natočit kuriózní nehodu, jejímž hlavním aktérem je Lamborghini Gallardo.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.05.2012  08:07

    parada

    >:D

    frajer dofrajeroval, skoda ze tie stromy boli tak daleko, nevadi - nabuduce mu to vyjde :yes:

    takito magori vzdy narobia viac skody ako uzitku, ten smiech na tom videu sa da psutat vecne dookola, parada :yes:

    inak blbu povest nemaju len majitelia drahych supersportov ale aj luxusnych SUV - staci sa len kuknut ake stupidne kreatury nastupuju do tych tankov a je cloveku zle, cim dalej od tych magorov, ti dvaja na videu mali smolu, niekedy sa totiz mantakom clovek nevyhne nech je akokolvek velky stastlivec. Zivot je svina
    • 00 Reagovat !

      foto Cipisek

      Cipísek 16.05.2012  15:45

      « Re: parada

      Kristova levá noho, frajer dofrajeroval? Že vlastní Lambo, že to dvakrát protůroval na místě a holt pak aniž by nijak přehnaně rychle nebo neslušně (dle mého názoru) to prostě přetočil - udělal chybu (o tom žádná) tak je to magor? Aha já koukám pro tebe jsou magoři komplet všichni v supersportech a SUV, ty jsi zkrátka Mirek Dušín, jezdíš vždy 50/90/130 a ani o kilometr víc. Vzhledem k tvojí averzi k vozům, které stojí víc jak Kia nebo Hyundai (osobně nic proti nim) musíš být hodně nešťastný a zapšklý člověk... Kde se berou takoví duševní mrzáci jako jsi ty? Zvracel bych... :no:

      PS: jinak ano než mě tu někdo napadne, že schvaluji vraždy dětí a babiček, udělal chybu, nic ho neomlouvá, ale že by to byla zas nějak tragická přehlídka frajerství? To se na mne nezlobte to tedy ne. Proto chápu slova že to je blbec ale tahat sem hned že "majitelé supersportů a luxusních SUV" to je laciné. Mě nedávno srazil málem maník ve Felicii... Mám snad mít kvůli tomu nějaké předsudky?
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.05.2012  16:52

        « Re: parada

        Jasně, na topperovy diskusní příspěvky už obvykle ani nereaguju, ty jsou tradičně marné... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto mikinko

        mikinko 16.05.2012  20:05

        « Re: parada

        Nemám tu žiadnu ambíciu niečo riešiť, len som si ako chudobný majiteľ hyundaja- to myslím bez ironie spomenul ako na mňa pred 3 dňami zozadu agresívne a arogantne dorážal vodič sediaci v Porsche Cayenne. Nárazník na nárazník, blikal... šiel som max. ako sa dalo, bola plná čiara a zákruta dokonca sa blížila križovatka. Neviem čo čakal, asi som mal zísť z cesty aby sa mohol nerušene ponáhľať ďalej. Pravda je že drahé autá sú istým symbolom, neviem síce čoho- bohatstva? úspechu? arogancie? moci?, možno keby som mal niečo podobné tak by som sa tiež správal ako neandrtálec. Neviem. Isté je že často jazdia arogantne. mne nevadí ak bezpečne obieha, ak na dialnici ide koľko dá, nech ale nejazdí tak že ostatní musia uhýbať, brzdiť,kľučkovať lebo ide BMW, audi,porsche....
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.05.2012  20:53

          « Re: parada

          To je ale problém konkrétního majitele, nikoli všech majitelů konkrétní značky/typu vozů.
          • 00 Reagovat !

            foto Vencator

            Vencator 16.05.2012  22:30

            « Re: Re: parada

            Presne, tady jde o to, ze topper skatulkuje. A je to zavistivej clovek.... Obcas me taky nekdo s takovym autem sedi na zadku a tak tam kde je 30 (zbytecna) ale je tam a on to dela (vetsinou se to stava pred tou tricitkou) tak jedu tech tricet at si to hezky uzije.... ale dal ho neresim stejne me predjede a nema cenu ventilovat se ze to bylo cayenne, delaji to fabie, delaji to porsche.... tady zalezi na konkretnim kousku za volantem....
          • 00 Reagovat !

            foto Th0r

            Th0r 17.05.2012  11:32

            « Re: Re: parada

            Je to problém drtivé většiny majitelů těchto kraksen. Nehraj si tu na rádoby objektivního.
        • 00 Reagovat !

          foto spidour

          spidour 20.05.2012  12:39

          « Re: Re: parada

          Hmm, mě tohle dělal na okresce v Polsku týpek se starým Mercedesem (stál jsem na červené před přechodem), pak mě na plné předjel, mám si z toho vyvodit, že řidiči ve starých autech jsou agresivní magoři? Asi jo, budem paušalizovat :P
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 16.05.2012  08:15

    Hrůza

    Tahle videa jsou hrůza. Co je to zase za *'ní titulek? Přejímat videa od konkurence (ne poprvé) je váš koníček nebo jen plníte kvóty?

    Auto.cz, vrať se!
  • 00 Reagovat !

    foto Thomas89

    Thomas89 16.05.2012  09:33

    Proč?

    Protože jezdí jako hovádka boží, kličkujou mezi pruhy blinkr neblinkr, myškujou těsně před nárazníkem.... včera jeden taky. Sprinty mezi semafory, myslel si že když má Porsche (Boxtera >:D >:D >:D ) rachotilo v tom jak ve starý škodovce, a ohrozil tři lidi jen aby předjel jednoho co chtěl taky odbočovat doprava... Narazit na slušnýho je jako narazit na slušnou cikorku.
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 16.05.2012  16:38

      « Re: Proč?

      s tim klickovanim a neblikanim, takhle jezdi i vsechny audi, passaty a vetsina superbu...atd...to bych nevidel jako specialitu ridicu supersportu...
  • 00 Reagovat !

    foto esper

    esper 16.05.2012  10:06

    ach...

    no len si ponadavajte trapacikovia... toto vobec nebol nejaky agresivny *, len chcel trosku pridal uz ked bol mimo krizovatky, ale zjavne nemal dostatocnu trakciu. a akonahle taketo auto strati kontakt, tak ho tak lahko uz nenadobudne ani po pusteni plynoveho pedalu. motor je totiz dostatocne vykonny na to, aby este dost rychlo otacal kolesami, ktore sa "utrhli", cim sa prudko znizil moment potrebny na ich otacanie. mozno by mu pomohlo okamzite zacat brzdit, co aj urobil, lenze uz bolo neskoro, lebo kriticky moment trval tak sekundu a jednoducho si najprv myslel, ze to vyrovna, ale po tej sekunde uz bolo neskoro. to sa moze stat kazdemu, kto nema dlhodobe skusenosti s takymito autami. vysmievaju sa tomu len *, ktori si myslia, ze ked zvladnu fabiu rs, tak zvladnu aj zondu...
    • 00 Reagovat !

      foto MattDiamond

      MattDiamond 16.05.2012  10:57

      « Re: ach...

      :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.05.2012  11:53

        « Re: ach...

        Další dvacetiletý závodník, co má bezmezné pochopené pro amatérské "závodníky" v běžném provozu jen proto, že mají SS?
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 16.05.2012  12:14

          « Re: Re: ach...

          Ne, někdo, kdo napsal pravdu místo závistivých hloupých keců.
        • 00 Reagovat !

          foto esper

          esper 16.05.2012  12:42

          « Re: Re: ach...

          no by si sa divil, ale ja odsudzujem amaterskych "zavodnikov" hadam este viac ako ostatni. a to aj ked som mlady. ja si len viac dokazem predstavit, co sa moze stat a preto sa mi vobec nepaci, ked niekto jazdi ako pako a ohrozuje tym ostatnych. ale toto nebol ten pripad.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.05.2012  12:50

            « Re: ach...

            Takže chceš říct, že řidič z videa, který "zvládá" svůj vůz tak, že i při zcela banálním odbočení z křižovatky vjede nekontrolovaně do protisměru, neohrožuje ostatní??? Kdyby tam byl místo aut cyklista, nebo chodec, co bys asi napsal pak... 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto esper

              esper 16.05.2012  13:15

              « Re: Re: ach...

              napisal by som to iste. lebo pricina sa nemeni. proste blba zhoda okolnosti, ktora sa moze stat kazdemu.
              • 00 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 16.05.2012  13:36

                « Re: Re: Re: ach...

                Aha, jen chtěl přidat za křižovatkou....

                Asi proto měl vypnutou stabilizaci... Tohle není blbá shoda okolností, toto je blbá kupa buněk za volantem, která nezvládla cílený "drift". A času měl na nějakou korekci poměrně dost, bohužel jsem z videa žádnou nepostřehl - takže je to pako a tečka :-!
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 16.05.2012  13:47

                « Re: ach...

                Takže jen blbá shoda okolností, nic víc? V tom případě si ignorant, kterého vyléčí pouze případná negativní životní zkušenost v tomto směru...

                P.S. Pokud by se to mohlo stávat opravdu každému, pak by se drtivě snížila pravděpodobnost toho, že se budeme většinou vracet z cest živí a zdraví...
        • 00 Reagovat !

          foto MattDiamond

          MattDiamond 16.05.2012  13:47

          « Re: Re: ach...

          Neobhajuju nějaké závodění v provozu, jen souhlasím s tím zbytkem ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto stene

      stene 16.05.2012  19:50

      « Re: ach...

      Ne že bych někdy Gallardo řídil, ale má atmosférický vysokovýkonný motor a těm naopak otáčky často padají rychleji, než by se některým líbilo, takže nějaké "dotáčky" motoru myslím moc nehrozí. Tady bych tipoval, že byl spíš opačný problém. Leknul se a naopak ještě na zlomek sekundy na plynu zůstal a až když to ještě zhoršil, šel na brzdy. Být zkušenější, jen lehce povolil plyn a bez problémů pokračoval dál. Neříkám tím samozřejmě, že sám bych to dokázal >:D
      • 00 Reagovat !

        foto esper

        esper 16.05.2012  20:02

        « Re: Re: ach...

        no mohlo to byt aj tak... proste sa stalo. len neschvalujem, ze by sa dotycnemu mali vysmievat alebo brat mu hned vodicak...
    • 00 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 17.05.2012  13:55

      « Re: ach...

      Ty si mal v tom videu aj specialnu kameru z kokpitu toho lamba? ze tu pises taku dlhu zbytocnu uvahu.

      Lebo ja tiez vidim iba magora, ktory chcel efektne vystrelit z krizovatky, lenze take auto nezvladol.
      Ak by mal takych 80-100k pod kapotou, tak sa mu to nestane.
      Takze ano, je to na smiech a polutovanie.
  • 00 Reagovat !

    foto esper

    esper 16.05.2012  10:10

    a mimochodom

    vela podobnych situacii je pri vyjazdoch zo zakruty v kazdom motorsporte. ale vy experti si asi myslite, ze piloti F1, cestnych alebo rally aut su asi tiez neschopaci, ked sa im to stane, ze...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.05.2012  11:42

      « Re: a mimochodom

      Prober se, ty "experte-trapáčiku", nepleť si motosport s běžnýnm provozem, pokud není řidič v běžném provozu schopen zvládnou svůj vůz tak, aby se ani při zcela běžném odbočení na křižovatce nedostal do protisměru (kdyby tam nebyla ta dvě auta a vedle byl chodník, tak skončil na něm), nemá na silnici co dělat, a to bez výjimky! Každé auto, které jeho řidič nezvládá (navíc v tak banální situaci) je v běžném provozu velmi nebezpečná "zbraň". Až ti jednou podobný "expert" smete tvoje dítě s chodníku, velmi rychle ti to tvé nekonečné pochopení dojde, důležitý osle, ve 26 letech už by ti to mohlo začít konečně trošku myslet... 8-s :no:
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 16.05.2012  12:17

        « Re: Re: a mimochodom

        Velká část řidičů denně nezvládá své auto. A v extrémní situaci mnozí. Mi osobně vadí výše publikovaná sociálně nenávistná diskuze o tom jak každý kdo má rychlé auto je zloděj neslušný člověk a špatný řidič. Z toho je mi do blití. Ano tady na videu řidič udělal kravinu, zaplatil za ní dost. Ale rozhodně bych to nepaušalizoval....
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.05.2012  12:41

          « Re: a mimochodom

          Je úplně jedno kolik stojí auto (nezastávám se tu nikde závistivců), které řidič nezvládá, ovšem na druhou stranu je neakceptovatelné omlouvat jeho nezvládnutí tím, že jde o SS apod. Tady to dopadlo ještě poměrně výborně, odneslo to jen pár "plechů", kdyby smetl někoho z chodníku, mohl jít sedět a rodině chodce by už jeho život/zdraví nikdo nevrátil. Až, nedej Bože, o někoho při podobném nezvládnutí přijdeš, bude ti úplně prd platné, jestli to byl SS, nebo jen Fabia RS. Argumentace motosportem je v tomto případě zcela mimo... :no:
          • 00 Reagovat !

            foto esper

            esper 16.05.2012  12:49

            « Re: Re: a mimochodom

            podla tvojej argumentacie sa nehody stavaju vzdy len priamou vinou niekoho. clovek nie je stroj, aby vsetko predvidal a reagoval vzdy spravne. takisto ako sa stane, ze niekto dostane smyk na mokrej ceste v golfe v 70-ke mimo mesta, tak sa stane aj ze niekto v gallarde strati kontrolu nad autom pri beznom vyjazde zo zakruty. v oboch pripadoch nie je vina ani na jednej strane, proste sa to stava. to, ze tu budes vytahovat nechcene zabitia z toho este nerobi nieco ine. blba nahoda je blba nahoda. to nie je o tom, ze by vodic nevedel ovladat svoje auto. co keby si ty nechtiac tukol do niekoho, lebo by si zrovna pozeral inde a oneskorene zareagoval alebo nieco podobne a niekto by ti tvrdil, ze by ti mali zobrat vodicak, lebo nie si schopny viest svoje auto... bola by to rovnaka hovadina ako ked niekto v v gallarde zle odhadne vyjazd zo zakruty. takychto videjok je plne youtube, kde v relativne malej rychlosti vykonne auto dostane pretacavy smyk. to si vazne myslis, ze vsetci su taki neschopni ? sportove auto nemusi mat len cerstvy zbohatlik, ktory v tom sedi prvykrat v zivote ako to mas zakorenene vo svojej hlavke.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.05.2012  13:41

              « Re: a mimochodom

              Takže tohle vlastně nebyla vina řidiče, a když dostanu smyk na mokru a smetu z cesty třeba někoho na kole, není vina ani na jedné straně, "proste sa to stava"..., jen běžná "blbá náhoda"!
              Tak s tvým právním povědomím je diskuse na toto téma zcela bezpředmětná..., takže se starej především o ty nesmysly, které máš v hlavě zakořeněné ty.... nikde jsem nepsal nic o tom, že SS vlastní pouze všehoschopní rychlozbohatlíci, takže se v klidu vydýchej.
              Všichni lidi občas dělají chyby, včetně těch, kteří zabíjejí, a to dokonce i včetně těch, kteří zabíjejí úmyslně. Omluvit/okecat se dá podobně hloupě všechno, rozhodně však v případě podobné chyby nikoho neomlouvá fakt, jaký vůz právě řídí... a je jedno jestli je to tříkolka, SS, kamion, nebo autobus...
              • 00 Reagovat !

                foto esper

                esper 16.05.2012  14:49

                « Re: a mimochodom

                no a koho je to vina, keby si fakt dostal smyk pri normalnej jazde povolenou rychlostou a niekoho zrazil ? keby sa uz neprebral isiel by si hrdo sediet a vyhlasoval by si, ze to bola tvoja vina ?
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 16.05.2012  16:20

                  « Re: Re: a mimochodom

                  Vždycky řidiče. Máš přizpůsobit rychlost povětrnostním podmínkám, stavu komunikace, vozu a svým schopnostem. Tečka. Nehody se stávají, ale není na nich nic normálního. Tady se nebavíme o tom, že udeřil blesk, spadl strom a smetl auto na chodník, kde srazilo člověka.

                  Všichni děláme chyby a musíme za ně nést odpovědnost, proto třeba běžně nevypínám stabilizaci, byť si myslím, že mám auto slušně v rukou. Je to zbytečné riziko. Pokud ti to pak ulítne, tak za to hold budeš muset zaplatit.
                  • 00 Reagovat !

                    foto esper

                    esper 16.05.2012  16:49

                    « Re: Re: Re: a mimochodom

                    aha... ja som si neuvedomil, ze kazdy si ma danu trasu najprv prejst peso, zhodnotit jej celkovy stav a nebezpecne useky pri pocasi (ktore si predtym samozrejme clovek zisti z predpovede) , pri ktorom pojde tu trasu autom, nehovoriac o dokladnej kontrole auta pred jazdou (vratane testovania elektroniky, brzdoveho okruhu, atd.). lebo ako iste uznas, tak stav komunikacie a auta sa urcite neda dokladne zhodnotit len tak za pochodu... ved to by mohli vzniknut nejake nehody :-O
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 16.05.2012  17:03

                      « Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                      Použiješ snad svůj odhad, ne? Když se spleteš, tak za to zaplatíš. Tak to v životě chodí. Snad po silnici, kterou neznáš, jedeš opatrněji, než po silnici, po které jezdíš čtyřikrát denně. Když vidíš na silnici jíl od zemědělců, tak snad zpomalíš, ne? Vlhká silnice, stojatá voda, výtluky. I to počasí se někdy kontroluje, jak jinak bys usoudil, že musíš mít zimní pneumatiky? Teplota je důležitá. Takovéhle věci jsou samozřejmé. Musíš být schopen zastavit na hranici svého obzoru (hlavně jde o zatáčky a překonávání horizontu). Nakonec i za technický stav jako provozovatel zodpovídáš. Nelíbí se ti to? Tak nejezdi autem. Nebo buď připraven nést následky.

                      Jestli opravdu jezdíš dle zde prezentované filosofie, tak doufám, že tě na silnici nikdy nepotkám.
                      • 00 Reagovat !

                        foto esper

                        esper 16.05.2012  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                        ja nejazdim vobec uz dlhsiu dobu >:D ale budem budem. no som opatrny, ale viem, ze nahody su blbec, takze si nemyslim, ze ked clovek ide normalne a dava pozor, tak sa nikdy nic nemoze stat.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 16.05.2012  23:12

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                          Samozřejmě, ale v tomhle případě jde o vypnuté ESP. Té nehodě se dalo zabránit. Stačí nechat elektroniku na pokoji. Takže ta otázka tady je, proč vypínáš ESP? Je to jako bys chodil po městě s odjištěnou pistolí, ta ti vypadla a vystřelila. Přitom by stačilo, aby byla zajištěná. Je to tvoje chyba, nebo to není tvoje chyba?
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 16.05.2012  19:41

                        « Re: a mimochodom

                        Přesně tak a pod tu poslední větu se podepisuji...
                        • 00 Reagovat !

                          foto esper

                          esper 16.05.2012  20:04

                          « Re: Re: a mimochodom

                          a co je takeho na mojej tzv. "filozofii" ??? ty si ako ovecka white label. niekto napise nieco, co vyznieva v moj neprospech, ani poriadne nevies povedat, co sa tym konkretne mysli, ale horlivo hned suhlasis... napis mi aku mam filozofiu
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 16.05.2012  20:50

                            « Re: a mimochodom

                            Právě, že na rozdíl od tebe (viz tvá reakce), vím přesně co se tím konkrétně myslí.
                            Tvoje filosofie je, že nehoda je jen běžná "blbá náhoda", která se prostě stává, tak proč se vůbec stresovat a být opatrný, když to stejně nikdo nemůže nijak ovlivnit její pravděpodobnost...
                            • 00 Reagovat !

                              foto esper

                              esper 16.05.2012  23:14

                              « Re: Re: a mimochodom

                              dobre dristas... ja som nic nepisal o tom, ze kazda nehoda je nahodna a neda sa s nou nic robit a ani, ze si ma kazdy jazdit ako prasa, lebo ved aj tak je zbytocne sa snazit nieco ovplyvnit. aspon vidim ako si tu upravujes veci podla seba...
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 17.05.2012  10:40

                                « Re: a mimochodom

                                Dřístáš tady ty (viz mnou uváděné citace), já tvé naivní dřísty pouze komentuji... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 16.05.2012  16:46

                  « Re: a mimochodom

                  Při normální jízdě se normálně nedostává smyk a max. povolená rychlost platí pouze za ideálních (včetně adhezních) podmínek, určitě ne v zatáčce, na mokru, nedej Bože, na ledě.
                  Každý řidič je povinen přizpůsobit styl a rychlost jízdy povaze svého vozidla, stavu vozovky, povětrnostním podmínkám apod. Když řidič dostane bez cizího zavinění smyk, je to logicky jeho vina a za důsledky, které tím způsobí, je plně odpovědný..., jinak by to na cestách vypadalo jako v džungli a všichni by se jen vymlouvali na všechno možné.
                  • 00 Reagovat !

                    foto esper

                    esper 16.05.2012  17:02

                    « Re: Re: a mimochodom

                    vy ste tu ako ucebnice autoskoly >:D ja ti prajem smyk v 40 km/h rychlosti v meste na nejakom kusku zamrznutej cesty za inak slnecneho dna pri suchej ceste. len taky bez nasledkov. aby si si uvedomil, ze v realnom zivote "Při normální jízdě se normálně nedostává smyk" nie vzdy plati >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 16.05.2012  17:08

                      « Re: Re: Re: a mimochodom

                      Smůla tě nezbaví odpovědnosti. Takových situací může nastat celá řada. Nezbývá ti nic jiného, než se s tím smířit. Nebo neřídit.
                      • 00 Reagovat !

                        foto esper

                        esper 16.05.2012  17:31

                        « Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                        nezbavi zodpovednosti z pravneho hladiska... aj ked myslim, ze aj zakon rozlisuje rozdiely medzi umyslom, nedbanlivostou a jednoducho blbou nahodou. nesnazte sa mi tu nahovorit vsetci, ze ked niekoho zrazim zhodou okolnosti bez porusenia predpisov, tak je vina rovnaka ako ked to do niekoho napalim naschval alebo ked by som isiel ovela vyssou nez povlenou maximalnou rychlostou. stopercentne sa to dost podstatne rozlisuje. takze ziadne "odpovednost ako odpovednost a vina ako vina"
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 16.05.2012  23:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                          Pokud se bavíme o situacích bez vnějšího zavinění, tak prostě zodpovědný jsi. Soud posoudí tvou vinu, míru závažnosti tvého chování a vyměří ti trest. K nehodě může dojít i přesto, že uděláš všechno, co se od tebe očekává. Proto tu jsou soudy a soudní znalci.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 16.05.2012  19:43

                      « Re: a mimochodom

                      Led na vozovce nejsou normální adhezní podmínky, teploměr v autě a oči na hlavě snad máš... 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 16.05.2012  13:45

              « Re: Re: Re: a mimochodom

              ty vole, to je argumentace >:D Tím pádem, když se rozhodnu legálně drženou zbraní střílet někde uprostřed sídliště do terče a nějak se netrefím a schytá to okolo procházející paní (veď čo, nesom profesionálný strelec), tak se poplácáme po rameni, řekneme si, že to je blbá shoda náhod a život jde dál?

              Každý je zodpovědný za své konání. Neříkám, že borec na videu je nějaký multikiller, ale je to *. A pokud jsem lama a nezvládám svoje auto, tak si nevypínám stabilizaci, kor když jsem uprostřed města!
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 16.05.2012  13:50

                « Re: a mimochodom

                Jj, jak už jsem psal, jeho právní povědomí je na bodě mrazu... 8-s ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto esper

                  esper 16.05.2012  17:35

                  « Re: Re: a mimochodom

                  no tvoje pravne povedomie tiez asi nie je bohvieake ked si myslis, ze umyselne zrazenie niekoho, zrazenie niekoho kvoli nedodrzaniu predpisov a strate kontrole, zrazenie niekoho kvoli pozretiu sa na prehravac, ktory nechce prehrat pesnicku a zrazenie niekoho kvoli nahlemu defektu je vsetko jedno a to iste...
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 16.05.2012  19:40

                    « Re: a mimochodom

                    Nikde nic takového nepíšu, zjevně máš problém i s chápáním psaného textu..., ale okecat se dá všechno, včetně úmyslného zabití, např. u nesnesitelné tchýně...
                    • 00 Reagovat !

                      foto esper

                      esper 16.05.2012  20:05

                      « Re: Re: a mimochodom

                      tak mi vysvetli ako si myslel to, ze moje pravne povedomie je na bode mrazu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 16.05.2012  20:42

                        « Re: a mimochodom

                        Už jen tvé výroky, že za škody způsobené smykem na mokru nemůže žádná strana, protože "proste sa to stava" a je to jen běžná "blba nahoda", mě v přesvědčení o tvém právním (ne)povědomí zcela spolehlivě utvrdily.
              • 00 Reagovat !

                foto esper

                esper 16.05.2012  14:50

                « Re: Re: Re: Re: a mimochodom

                s jednoduchsimi ludmi sa po viacerych skusenostiach odmietam bavit. to je vsetko, co tebe odpisem...
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 16.05.2012  16:48

                  « Re: a mimochodom

                  Jen se vážně obávám, že ten jednodušší jsi z vás dvou právě ty...
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 16.05.2012  12:48

    Fuckers

    Měli mé sympatie... než se s tím autem otáčeli přes čáry. To se v US smí???
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.05.2012  12:53

      « Re: Fuckers

      Mé sympatie neměli už když se škodolibě smáli a snažili se toho za každou cenu nafilmovat více po nehodě...
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 16.05.2012  13:48

        « Re: Re: Fuckers

        Přesně, hyeny.
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 16.05.2012  15:51

        « Re: Re: Fuckers

        Vzhledem k tomu, že to nebyla naštěstí vážná nehoda, tak mi to nijak zvlášť nepobouřilo. Ale opravdu nechápu, jak se takhle lehkovážně mohli otáčet.
        • 00 Reagovat !

          foto esenbe

          esenbe 17.05.2012  08:39

          « Re: Re: Re: Fuckers

          Normálně na Hulváta... A pokud místo čáry neměli zeď a bylo vidět, že nic nejede tak proč ne. BTW: Dle mého to nebyli hyeny, ale vraceli se na místo nehody s tím, že u sebe mají důkazní materiál a počkají s nima na policii. Rozhodně dobrá zpráva pro ty dva další účastníky nehody.
  • 00 Reagovat !

    foto RomanSv

    RomanSv 16.05.2012  23:54

    Žaloba

    no vzhledem k tomu že je to v USA. Tak Lamborghini čeká žaloba kvůli zasekávajícímu plynovému pedálu, nefungujícímu ASR, ABS, atd, atd....
    no ten blb na tom může i vydělat
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah notifikací jen majiteli

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah…

Kontroverzní technologie Face ID pro identifikaci obličeje dovoluje další drobnost, která zpříjemní používání…

Pražské restaurace pomáhají bezdomovcům. Pro teplé jídlo zdarma si jen musí přijít včas

Pražské restaurace pomáhají bezdomovcům. Pro teplé…

Restaurace v Praze 2 pomáhají lidem bez domova integrovat se do společnosti skrze projekt Stůl pro jednoho. Šest…

 

iSport.cz

Olomoucký Buchta po sporném zákroku: Jasný faul, Baroš je chytrej

Olomoucký Buchta po sporném zákroku: Jasný faul,…

Měl jasno. A pěkně ho to štvalo. Olomoucký brankář Miloš Buchta byl přesvědčený, že trefa Baníku neměla platit…

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň. Liberec má první výhru venku

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň.…

VIDEO | Páteční 15. kolo hokejové Tipsport extraligy pořadí na čele tabulky nezměnilo. Plzeň zůstala i přes…

 

Reflex.cz

Ve volební štábu Tomia Okamury zasahuje policie. SPD vyhání nepohodlné novináře včetně reportéra Info.cz

Ve volební štábu Tomia Okamury zasahuje policie. SPD…

Hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomio Okamury odmítá vpustit do svého štábu novináře některých médií. Mezi…

Expremiér Topolánek: Nejvíc se krade před volbami a po nich. Když není ministr, rezorty si dělají, co chtějí

Expremiér Topolánek: Nejvíc se krade před volbami a…

Boj o novou vládu rozhodně nekončí s lístky, které voliči vhodí do uren ve volebních místnostech. Jakmile Češi…