Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Policejní honička noční Prahou

Podívejte se očima posádky policejní Octavie na pronásledování Mazdy Xedos.
Zpět na článek
21. 2. 2012 09:23
21. 2. 2012 10:57
21. 2. 2012 18:28
21. 2. 2012 18:50
21. 2. 2012 11:42
21. 2. 2012 22:17
22. 2. 2012 01:13
22. 2. 2012 20:34
22. 2. 2012 01:20
22. 2. 2012 01:11
22. 2. 2012 01:15
22. 2. 2012 01:23
21. 2. 2012 09:26
21. 2. 2012 09:37
21. 2. 2012 09:45
22. 2. 2012 01:28
21. 2. 2012 10:49
21. 2. 2012 10:56
21. 2. 2012 09:34
21. 2. 2012 09:35
21. 2. 2012 09:56
21. 2. 2012 10:31
21. 2. 2012 10:42
21. 2. 2012 11:01
21. 2. 2012 10:44
21. 2. 2012 11:37
21. 2. 2012 10:45
21. 2. 2012 11:23
21. 2. 2012 11:18
21. 2. 2012 11:27
21. 2. 2012 11:46
21. 2. 2012 12:17
21. 2. 2012 15:26
21. 2. 2012 17:13
21. 2. 2012 18:11
21. 2. 2012 20:21
21. 2. 2012 21:48
neregistrovaný "SR20"
22. 2. 2012 14:18
22. 2. 2012 22:35
22. 2. 2012 14:21
22. 2. 2012 22:43
21. 2. 2012 18:17
21. 2. 2012 18:39
21. 2. 2012 21:14
21. 2. 2012 22:31
21. 2. 2012 22:38
22. 2. 2012 13:13
22. 2. 2012 20:37
21. 2. 2012 18:42
21. 2. 2012 21:17
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 21:53
21. 2. 2012 22:06
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 22:17
21. 2. 2012 22:46
neregistrovaný "SR20"
7. 3. 2012 07:32
21. 2. 2012 09:23
hmmm
Chlapi by fakt potrebovali rychlejsie auta, ked im aj taky crep ako mazda Xedos uchadza... Obzvlast ked vidiet ze policajt siel fakt rychlo a robil co mobol... Aspon uplne minimum by bolo fabia RS...
Btw. K tej zastrelenej spolujazdkyni... Ona s tym idiotom sadla to auta. Ked clovek sadne s niekym do auta, je to aj jeho vlastna zodpovednost.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - cerrbion
21. 2. 2012 10:57
Re: hmmm
to je nesmysl, spolujezdec neni vědma, nemusí nutně vědet co je řidič zač, ani že se bude honit s policajtama. To že policie spolujezdkyni zastřelila je neomluvitelné.
Avatar - petrumr
21. 2. 2012 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2012 18:50
Re: hmmm
No tak v 99% případů spolujezdec docela dobře ví co je řidič zač. Vyjímkou jsou stopaři, ale celostátně hledaní kriminálníci v kradených autech stopaře moc neberou. Chyba policajta je asi nakonec to, že ksindla za volantem nechtěl zastřelit, tak pálil jen do auta tam, kde se domníval, že nikdo nebude, ale krčila se tam spolujezdkyně. Myslím, že za její smrt je zodpovědný především ksindl za volantem, když použil auto jako zbraň proti ozbrojenému policajtovi. A pokud madam věděla, ke komu si sedá do auta, jakože asi jo, tak si za to částečně mohla i ona sama.
Avatar - ZoomZoom
21. 2. 2012 11:42
Re: hmmm
prej črep >:D Jel si tím někdy? Takhle tady místním škodovkářům kazíš radost. Je-li xedox črep, co je potom "nová" ocktávia, když nedokáže dostihnout patnáct let starej črep? :*)
21. 2. 2012 14:17
Re: hmmm
To mi připadá jako dost hloupý názor. Asi jsme nesledovali stejné video, protože policista se evidentně nesnažil jet za každou cenu na limitu auta a zohlednil i to, že bylo namrzlo. Řidič Mazdy více riskoval..a proto ujížděl.
Právě za tohle u mě mají plus - nesnažili se mu za každou cenu udržet za zadkem, když by to znamenalo ohrožení okolí.
Avatar - KubikCv
21. 2. 2012 22:17
Re: hmmm
Tak tak "..vyser se na to radši ho nech ať nás nezabije" To je trefný...ono za těch pár korun nasazovat život...a ještě o něj přijít ve služebním autě se nikomu nechce...
Myslím,že je daleko lepší i kdyby měli mít 100 Dacií místo několika dálničních Pašíků.A k tomu posádku...nejrychlejší policajt je ten s vysílačkou.Místo toho aby jedno udejchaný auto honilo nebezpečně jiný...víc koordinovanejch hlídek by mělo daleko větší šanci
22. 2. 2012 01:13
Re: hmmm
Klídek zase se nerozplakej. Dělaj to dobrovolně a za pár korun to není, moc čteš Právo :-!
Avatar - Nerez
22. 2. 2012 20:34
Re: hmmm
Podle toho co je pár korun. Oni řadoví opravdu nemají bůhvíjaké platy. Po tom co jim vzali už nemají ani ten průměrný
22. 2. 2012 01:20
Re: hmmm
Já jsem viděl, že jel na limitu, proto ho pořád spolujezdec uklidňoval. Prostě na ten Xedos neměl, s tím se smiř. Ale když na to nemáš, tak se to snažíš omluvit. Za žádným zadkem se mu nedrželi, v určitých úsecích jim to nandaval rozdílem třídy, vozem o dvě generace starším. A polda furt jen bacha, bacha, bacha ... to nám nepomůžete >:D Ha ha. A na vysvětlenou, že jsem asociál, nefandím borci v Xedosu, ale Xedousu jako autu. Jasnej vítěz nad plesnivinou z MB :yes:
22. 2. 2012 01:11
Re: hmmm
Jasný vítězství Mazdy :-) Jestli je něco střep, tak Schade, ale to se dalo očekávat. Koktávia mokrý sen vesnických jelit prohrál rozdílem třídy :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
22. 2. 2012 01:15
Re: hmmm
Jednooký mezi slepými králem :-)
22. 2. 2012 01:23
Re: hmmm
Proč ne, ale vyhrát s vyjebanym autem z 90. let :yes: Nezohledňuju kdo je padouch a kdo policajt, bavím se jen o "férovym" boji ;-)
21. 2. 2012 09:26
pekné video
Neviete aké majú policajti motorizácie v tých oktavkách? Na rovinkách im celkom slušne unikal...

Neviem či by som mal nervy takto niekoho prenasledovať bez adekvátnej možnosti ho zastaviť. Nechcem obhajovať americké vytlačenie auta z cesty, ale niekedy iná možnosť asi nie je.
Rozbalit vlákno
12
21. 2. 2012 09:37
Re: pekné video
ted pro ně dodáváme dvě motorizace a to 1,6MPI 75 kW a 1,8TSI 118. tipuju že tohle bylo právě v té 1,6.
21. 2. 2012 09:38
Re: pekné video
1.8TSI nebo 1.6 MPI.
Podle toho, jak jim to jede tipuju spis TSI (navic PMJ jezdi snad jen s TSI).
21. 2. 2012 09:45
Re: pekné video
no neviem či to bolo TSI. Xedos mával bežne 2,0 liter s cca 145 koníkmi tomu by mal TSI bez problémov stačiť, pochybujem, že toto bola vrcholná 2,3 s 210 PS.
Avatar - Kubass
21. 2. 2012 10:05
Re: pekné video
Xedos se dělal i jako 2.5 V6, a ta jela celkem pěkně...
21. 2. 2012 10:07
Re: pekné video
a na tu bych to podle toho zrychlení na rovince tipoval - a automat podle toho chování v zatáčkách a před nimi....
Avatar - Kubass
21. 2. 2012 10:16
Re: pekné video
byla i 2.3, a už ta měla 155Kw, holt kde jakej starší vágen má navrch před pseudoautama z Boleslavi, nachápu proč Policajti musí mít vždy to nejhorší, viz třeba Felicie a podobně...
Avatar - petrumr
21. 2. 2012 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2012 01:28
Re: pekné video
No pár automatů jsem měl. Jasně, že japonskejch. A kdo se tím naučí jezdit, tak zrychlení z 0 je jasnej king. Než to tam amatér nakvaltuje, tak je automat dávno v prde.i. >:D Osobně, tisíckrát vyzkoušeno >:D Těch překousnutejch volantů v Octaviích, Golfech, Passatech muselo být a je >:D >:D >:D
21. 2. 2012 10:06
Re: pekné video
no nevím, ale tipnul bych, že TSI to nebylo - To by mu takhle na rovince nedával - i když - videa hodně zkreslují ohledně rychlosti, tak se můžu plést...
21. 2. 2012 10:34
Re: pekné video
Jo, nejspis to tak bude, kolega dole ma asi vic informaci. :-)
Me se zdalo, ze jim to celkem maze. Prave v okoli Butovic a Radlicky jezdim dost casto se sluzebni 407 1.6HDi a ta zdaleka tak nejede.

Tak jen proto, pardon. :-)
21. 2. 2012 10:49
Re: pekné video
No ale tam nejezdíš na hranici možností auta. Jinak na Radlické směrem nahoru za padesátkou u přechodu vedle bývalého policajního parkoviště vyháním pavouky z turba. Je to rovný úsek do kopce, kde lze bezpečně zrychlit na 70 a prohýbat lopatky.
21. 2. 2012 10:56
Re: pekné video
Zrychlení měl o dost lepší, ale unikal jim ke konci na Podbělohorské z kopce, kde je to na kluzké silnici o hubu a u nich převážil pud sebezáchovy, což je pochopitelné.
Avatar - Czerwik
21. 2. 2012 09:34
palec hore
myslím že policajti sa chovali veľmi správne... išli rýchlo no bezpečne, v rámci možností.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2012 09:35
Postřeh.....
tak posádka péchá zaslouží určitě uznání za postřeh, že si všimli toho parkingu.... Taky za to, že se ho "zuby nehty" drželi. Nevím, co to bylo za auto - Xedos? od magdy? a zřejmě automat - ale to je jen dohad, alespoň podle toho, jak soudruh přibržďoval před zatáčkami, takže to asi nemohl držet níž pod plynem nebo to jen zkrátka neuměl... Také je vidět, že měl asi silnější kubaturu, než HTP.... Každopádně soudruh ujížděč byl nepříliš inektilikentní, protože, kdyby zhasnul světla - možná - by si ho nikdo nevšiml..... nu což - patří mu to. A v zákoně by mělo být nějak výrazněji na podobné týpky pamatováno...
Každopádně řidiči péchá, jakož i zbytku posádky, palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2012 09:56
1.6
Tady se jedná o 1.6 MPI. Není to PMJ, ale OHS P-5 a ty mají pouze 1.6 motory. Bohužel tý 1.6 ujede skoro cokoliv pokud nepočítám HTP :-) btw. až půjdete okolo policejního auta podívejte se jaký na tom jsou pneumatiky. Pak pochopíte, že na chycení takhle starýho křápu to chce být hodně velkej srdcař.
Rozbalit vlákno
5
21. 2. 2012 10:42
Re: 1.6
no to chce... hlavne keď po siedmych minútach musí policajt presviedčať kolegov, že podozrivý existuje, že uniká a on to s výkonom služby myslí fakt vážne...
21. 2. 2012 11:01
Re: 1.6
No ale vem si, jak rychle jel a jak často odbočoval a měnil směr. Takže než se kolegové vydali směrem k nim, byl Xedos už zas někde jinde.
21. 2. 2012 10:44
Re: 1.6
Otázka je, kolik honiček za svůj životní cyklus to hlídkové auto podnikne. Pořizovací cena TSI v době velkého nákupu policejních oktávií byla o dost výš, takže pro OHS by to moc smysl němělo. Lepší pneu ano. Jinak by mě štval ten spolujezdec: "bacha, bacha, vys*r se na to...". Ten řidič jel dobře a na nebezpečných místech opatrně. Tuhle trasu znám, je to moje zkratková, když je Radlická ucpaná. Zajímalo by mě, jestli toho z Xedoxu dopadli nebo utekl přes zahrady.
21. 2. 2012 11:37
Re: 1.6
Jak vidíme, tak té 1.6 MPI kromě HTP jen tak neujede ani třeba Xedos...
Avatar - Ghostyx
21. 2. 2012 10:45
Klobouk dolu
pred maniky z policejni hlidky, fakt dobrej vykon s takovym moturkem... :yes: Maji zodpovednou a celkem nezavidenihodnou praci, pronasledovat tyhle zfetovany magory a jeste premyslet o tom, jestli je muzou nebo nemuzou odstrelit a co jim za to muze hrozit za postih tady v tom bananistanu... :-( :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - cerrbion
21. 2. 2012 11:06
Re: Klobouk dolu
líbí se mi jak hned víte, že řidič byl zfetovaný.
Můj názor je, pronásledovat kohokoliv je stejná magořina jako je magor řidič pronásledovaný, místo jednoho magora jsou na silnici tak dva. druhá věc je, opravdu by ten pronásledovaný jel tímto způsobem kdyby ho policie nehonila? Jede naopak ještě nebezpečněji jakmile ho někdo honí. Většina lidí vychází z toho, že hlídka zahlédně auto co jede po praze 180, a začne ho kvůli tomu pronásledovat. Praxe bývá jiná, policie se vydá za vozidlem z důvodu spáchání nějakého běžného přestupku, a z řidiče se vyklube např. zloděj vozu a začne ujíždět. Takže iniciátorem hazardní jízdy je policie. Netvdím, že se zloději a jim podobní mají nechat být, ale řešit by se to mělo záterasy, nahánění pachatele vysílačkami mezi policisty a podobně.
Každopádně jakékoliv honění se po Praze nebo jinde je špatné, a jen zvyšuje riziko tragedie. Kobru 11 prosím jen v TV
21. 2. 2012 11:17
Re: Klobouk dolu
upřímě... nenávidim buzeraci od policajtů, nemám rád nesmyslný měření rychlosti, kamerový úseky atd... ALE pokud už někdo začne před policií ujíždět, je na místě ho pronásledovat :-)
Avatar - cerrbion
21. 2. 2012 11:20
Re: Klobouk dolu
až vás při takové honičce přizabijou, přehodnotíte.
21. 2. 2012 11:23
Re: Klobouk dolu
Na druhou stranu - kdo ve svém autě začne po výzvě k zastavení prchat? Asi nikdo. Když už někdo prchá, tak v tom nebude jen snaha ujet před pokutou a trestným bodem, ale kradené auto, hledaná osoba atd.
21. 2. 2012 11:43
Re: Klobouk dolu
tyhle řeči maj vypovídací hodnotu 0, stejně tak můžu říct, že přehodnotíte, až nějakou "špínu" nechají ujet a ta vás druhý den píchne nožem až jí nedáte peníze... ;-)
21. 2. 2012 11:18
Re: Klobouk dolu
Kdyby byl zfetovaný, tak by tuhle trasu v tomhle tempu neustál, takže souhlasím.
V momentě, kdyby ho honit přestali, by se jim ztratil, protože tolik hlídek, které by se operativně připojovali v průběhu jeho klikaté trasy a přebírali si ho, v terénu nemají. Xedos nejel po žádné rovné trase bez možnosti odbočit, snad jen kousek na té Podbělohorské. Otázkou je, zda riskantní honička s ohrožením mnoha dalších aut, za dopadení stojí (a kdoví, jestli jim na konci neutekl). Asi ne. Spíš jde o prestiž a jakousi stavovskou čest - když někdo začně ujíždět a na výzvu nezastaví, tak by bylo pro policajty ponižující ho nechat pláchnout.
Avatar - cerrbion
21. 2. 2012 11:22
Re: Klobouk dolu
přesně, takže aby sme nepřišli o ego, radši někoho přizabijem? to se mi nelíbí, jak říkáte, stojí skutečně za to to auto honit?
21. 2. 2012 11:27
Re: Klobouk dolu
Nestojí. Stojí za to za ním vyjet, ale když honička začne být nebezpečná, tak to smysl nemá. Ale během sledování videa jsem jim fandil, ať jim neujede a ať to nevzdají. Adrenalin se uvolňuje, touha nevzdát to vítězí nad rozumem a zdravým úsudkem.
Avatar - cerrbion
21. 2. 2012 11:36
Re: Klobouk dolu
bylo dobré, že byla noc a poměrně malý provoz a žádní chodci. Ale i tak honit se na tý ledovce, v obou autech sebevrazi..
21. 2. 2012 11:46
Re: Klobouk dolu
Podle mě to ledovka nebyla, to by na několika místech vylítli. Video je vyvěšeno v dubnu loňského roku, takže může být čerstvé jarní nebo i z loňské zimy. Já na místě toho řidiče bych to asi vzdal, protože jsem loni na Radlické na mokru boural (na hladkém euroasfaltu v zatáčce pod bazénem) a od té doby jezdím na mokru v zatáčkách, jako by byla námraza.
21. 2. 2012 11:46
Neochota ostatních policajtů...
Bohužel to, že se musel spolujezdec ostatních vyloženě doprošovat, aby jim pomohly je asi celkem běžné :no: Sám jsem jednou zažil situaci kdy jsem byl večer v restauraci kde sedělo u baru i šest policajtů ve službě (menší město, takže asi skoro všichni, kteří tu noc byly ve službě) a když se jim ozvalo z vysílačky, že potřebují pomoct, protože pronásledují ukradené auto a to bylo opravdu kousek od této restaurace, tak jim jeden z nich po společné poradě do vysílačky řekl ser.te na to a dojeďte za náma :no: a hádejte co se dělo dál......počkejte si na to......áno do pěti minut dorazily ti, kteří původně pronásledovaly to auto :-(

A taky mi jednou kamarádka říkala jak chodila s policajtem, že když je ve službě, tak kolikrát v noci dojde i s ostatníma a jsou u nich a hrají karty...co na to chcete říct :-(

Každá mince má dvě strany...vím, že to často nemají jednoduché (platy, nadřízení a jejich buzerace, vybavení atd.), ale taky kolikrát to jejich počínání není úplně ideální (měření na rovince u značky obec a ještě u toho zastavují na opravdu nebezpečných místech, občasná zbytečná buzerace atd.) :no:

Tak snad, ať se ti, kteří to myslí opravdu vážně a jsou rozumní, nenechají tímto odradit :-)
Rozbalit vlákno
4
21. 2. 2012 12:00
Re: Neochota ostatních policajtů...
Tady bych se chtel policistu zastat. Kdyz se na mape podivas, kudy vlastne jeli, nikdo nemel moc sanci se k nim behem osmi minut pripojit.
21. 2. 2012 12:09
Re: Neochota ostatních policajtů...
Přesněé. Nevím, jestli ten pronásledovaný chtěl původně jet pod Klamovku, když ho na Smíchově začli pronásledovat (on totiž udělal takový okruh), každopádně volil trasu tak, aby měl vždy možnost se vydat více různými směry a evidentně to tam znal - nejel rovnou na Radlickou, ale na Hlubočepy a pak přes děvín na Radlickou, z ní uhnul na Jinonice, odkud mohl zpátky na Smíchov nebo směrem na Butovice, jel do Butovic na Bucharovu, ale ne nejkratší cestou, ale přes Jeremiášovu, kde mohl pokračovat na Stodůlky. Pak mysleli, že pojede na D5, ale jel na Motol, odkud mohl na Plzeňskou atd. Nebyla šance ho zablokovat, pokud by náhodou na něj v protisměru nenarazili.
21. 2. 2012 19:59
Re: Neochota ostatních policajtů...
Tomuhle příběhu ani za mák nevěřím. U nás v práci je veškerá komunikace ať už po telefonu, nebo po vysílačce ze zákona nahrávaná a musí se archivovat myslím 3 roky. Domnívám se, že u policie to nebude jiné. A pak už si člověk pořádně rozmyslí co tam řekne, takže pokud by někdo na výzvu o pomoc reagoval stylem, který nám tu předkládáš, tak by to bylo asi to poslední, co by do vysílačky řekl, než by se šel postavit do fronty na úřad práce...
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 21:48
Re: Neochota ostatních policajtů...
Souhlasím. Relace jsou nahrávány a tohle říct si snad nikdo nedovolí. I když pokud se nic nestane, nikdo to asi zpětně nekontroluje, pokud operační není kur*a a nebonzne ho hned nějakému potentátovi.
Avatar - pratel
21. 2. 2012 12:17
Totalny hazard
Cela tato nahanacka a jej podobne, su totalnym hazardom so zdravim a zivotom ostatnych nevinnych ludi. Je len zazrak, ze nikto nebol zraneny alebo zabity, ci uz z akterov alebo niekto iny. Stacilo, ked by to niekde neubrzdili... Z unikajuceho vodica sa stava zufale, prenasledovane zviera. Nepozera nalavo, napravo, len zvysuje rychlost a tak spolu so svojimi prenasledovatelmi su pre okolie stale nebezpecnejsimi.

Myslim si, ze policia a jej zakony by mali poznat hranicu kedy to este stoji za to a kedy je to hazard, hoci by aj islo o nejakeho tazkeho zlocinca. Tu uz ale isli evidentne za hranu. Mohlo to dopadnut tragickejsie ako v pripade zastreleneho dievcata.

Pre tentokrat policajti viac ohrozovali ako chranili, hoci ich oddanost a vykon su mi sympaticke.
Rozbalit vlákno
9
21. 2. 2012 12:51
Re: Totalny hazard
no nechci tu nějaký flame, ale při vší úctě "rátaš pekné ....." Naopak na způsobu jízdy toho policisty je vidět, jak moc si dává pozor v nebezpečných úsecích a "drží se při zdi". Nemusím planou policejní buzeraci, ale tohle - pronásledování ujíždějících je zcela v pořádku. A když už někdo ujíždí - má být pronásledován, protože neujíždí jen tak z plezíru. A pokud by tady bylo zvykem, že kdo jim na to šlápne, toho prostě nebudou pronásledovat, tak je to cesta do ještě hutnějšího Bronxu, než který tu teď vládne. Mají jim snad určit, že kdo jede rychleji, třeba o dvacet kilometrů v hodině, tak ten už nesmí být pronásledován?
V mnoha amerických, australských a jiných městech , začne-li někdo takhle ujíždět - tak se s ním tak nějak - nekakají - slušně řečeno... Stejně jako si nikdo nedovolí neuposlechnout výzvy policisty, aby položil ruce na volant, nebo je dal z okénka..... A když to neudělá - má zkrátka pjoblém soudjuh......
21. 2. 2012 14:24
Re: Totalny hazard
přesně tak, přece nenecháme každýho ujet. By se pak mohlo stát, že by ujížděl úplně každej, koho by chtěli zastavit :-)
Avatar - pratel
22. 2. 2012 00:22
Re: Totalny hazard
ozawasan, na mna mozes v pohode ist s cestinou. Parodia na slovencinu v uvode tvojho prispevku je uplne zbytocna. Inak nikde som netvrdil, ze vagabundom treba ustupovat, nezastavovat alebo neprenasledovat ich.
Len vsetko ma svoje hranice. Ked vidim, ze to uz nema cenu a dalsie prenasledovanie moze ohrozovat zivoty nezucastnenych osob, tak dalej pokracovat nebudem. Alebo chytim jedneho zm*da, pricom zabijem dvoch nevinnych, to uz bude OK? Ak by im alebo tomu pakovi niekto vbehol do cesty, katastrofa je na svete. Som zvedavy co by ste potom pisali, ked by sa nieco stalo niekomu z vasich blizkych. Je vidiet, ze ten druhy policajt to cele videl s odstupom a triezvejsie vyhodnocoval situaciu. Citil, ze uz to zacina byt fakt nebezpecne pre nich, ale aj pre ostatnych.

Horlivost policajtov je spravna vec, ale videli sme ako to dopadne, ked sa to prezenie ako v pripade zastrelenej mladej spolujazdkyne. V aute kludne mohli byt deti, alebo sa gulky mohli odrazit smerom k inemu autu. Je neospravedlnitelne, ked policajti pri vykone sluzby z akehokolvek dovodu zrania alebo nebodaj zabiju nevinneho cloveka. Argumenty typu, ze si dievcina za to moze sama a nemala si k dotycnemu do auta sadnut, patria do osobitnej skoly. Stavaju sa aj ine veci. Policajni kuklaci si pomylia byt. Na miesto bytu mafiana vtrhnu nadranom do susedneho bytu. Pol rodiny skolabuje a oni bez slovka ospravedlnenia odidu. Inde zas na fubalovom stadione zasahuju proti bande chuliganov, pricom biju hlava-nehlava aj ostatnych. A pod. Policajti sa sice obhajuju, ze ludia boli v nespravnu dobu na nespravnom mieste, ale to nie su argumenty ani ospravedlnenie. Som slusny bezuhonny obcan-pre policiu mam byt nedotknutelny.

Inak uz vobec nechapem co tu vsetci mumlate nieco o americkych policajtoch. Nie sme na divokom zapade, ale v Europe. Bohuzial nezdielam s vami vas nekonecny obdiv a nadsenie pre americku policajnu brutalitu. Cele roky mi niekto daval za vzor Rusov, teraz mam obdivovat svetovych policajtov z USA? Policajtov si platime aby nam sluzili, pomahali nam a chranili nas. Nechcem zit v nejakom policajnom state a nechcem aby si policajti zo mna robili cvicenu opicu.
22. 2. 2012 09:46
Re: Totalny hazard
no s něčím se dá a s něčím nedá (z mého pohledu) souhlasit - s parodiou na slovenštinu se omlouvám - když jsem chtěl opravit počtářský úkon za táraš, tak už to nešlo - nemusíš se cítit dotčený, protože moje babička - stará mama - bola od Trenčína(Hubočanová, abys nemyslel, že táram somariny..."i" nevím jestli je správně) - ale celý příspěvek bych nezvládl - to by pak byla parodie.....
S tím zastřelením nevinného - dívky v autě - jistě je škoda nevinného života, ale použil zákonných prostředků a rozhodnutím řidiče - zločince - bylo ujíždět - ono po bitvě bývá každý generál....To by bylo na hlubší diskuzi o morálce v této zemi, jíž se samozřejmě nebráním. O amerických policajtech - to není o divokém západě, ale o vymahatelnosti práva, kde s policisty nikdo moc nediskutuje - případně to nechávají na právnících....
21. 2. 2012 14:25
Re: Totalny hazard
Je to risk, ale:
a) když nechají každého ujet, tak budou všichni ujíždět a nebudou se bát postihu,
b) jak poznají že jde/nejde o těžkého zločince?

Nic není dokonalé a třeba nedávná smrt jedné spolucestující je toho důkazem. Ale v tom případě bych nesvaloval vinu na policisty. Udělala chybu, když si sedla do auta s tím člověkem co řídil.
Ukradl dodávku a když jej zastavili, najížděl na policistu - ten poté vystřelil do dolní části (nesnažil se někoho v panice zabít) a bohužel zasáhl tu slečnu.
I když to zní krutě, tak myslím že na tom nebylo nic špatného. Snažil se zastavit zločince, kterému bylo jedno, že najíždí na člověka...a i v sebeobraně zachoval chladnou hlavu. V USA je policie mnohem přísnější...
Avatar - Ham.
21. 2. 2012 17:28
Re: Totalny hazard
Pokud někdo takto evidentně ujíždí tak je jasné, že má na kontě dost špatného. Pokud jej policajti nechají ujet a půjdou raději měřit rychlost na konec Prahy tak sice nachytají pár ťulínků (nic proti, rychlost se má dodržovat) ale vrazi, násilníci, lu*** a zloději budou mít absolutně volnou ruku a jistě toho využijí (obávám se, že již využívají). A až ti takový prevít zabije někoho z rodiny tak si můžeš jít stěžovat na policajty na lampárnu na hlavním nádraží, že jsou neschopný.
Takže je to na velkou pochvalu, že předvedli to co předvedli, přesně na tohle dávám své daně a přesně toto si představuji, že budou dělat všichni poldové a ne sedět v kanclech. Btw. americký poldové by se jej snažili sundat okamžitě například při tom odbočování na červenou doprava a i za cenu rozmlácených aut by se mu navezli do kufru a roztočili by jej, což si naši nedovolí protože se bojí ev. zranění ostatních okolo a ani rozsekaný služební auťák by jim pochvalu nepřinesl. Podívej se co dělají američtí poldové za plného provozu když by hrozilo, že někdo ujede.
[odkaz]
Já tvrdím, že je to tak správně.
22. 2. 2012 00:10
Re: Totalny hazard
Přesně. Tak jak nemám ameriku rád, tak v tomhle souhlasím. To je furt plno keců o demokracii v kleci, lítosti a ochrany ostatních, ... jednou nás ten humanismus zabije, hlavně Evropu. Ta se z té lítosti a plného dřezu soucitu se zločinci za pár let asi ze*ere... . A u aut to začíná, protože zločinci nikdy nechodí pěšky >:D teda, aspoň ti velcí.... >:D
Avatar - pumpkin
21. 2. 2012 17:34
Re: Totalny hazard
Podľa mňa malo zmysel toto prenasledovanie. Maják a siréna (najlepšie keď je policajné auto čo najbližšie k unikajúcemu páchateľovi) aspoň upozorní okolitú premávku na hroziace nebezpečenstvo. Určite skôr spozoruješ modré svetlo a sirénu než tmavé auto, ktoré ide na červenú v noci.
22. 2. 2012 14:02
Re: Totalny hazard
Tohle je kravina na kvadrát. Kořen problému je v tom, že policie by měla mít nástroj, kterým toho člověka zastaví daleko dříve.

Mají, co mají a to musí používat.

Nepronásledovat? Proč člověka, který je společensky nebezpečný nechat ujet? Tohle "zoufalé zvíře" si zvykne na to, že stačí jet krev a ujede - tím dáváš jasný a velmi blbuvzdorný návod návod, jak v té situaci postupovat.

Za to, že byla ta holka postřelená by měl být potrestaný jak fízl, tak ten člověk, který řídil. V améru za tohle dávají dotyčnému trest, jako by ji zastřelil sám řidič.

Prostě ujíždět není *, není to "no tak se stane", "no tak to zkusil",.... a že to tak lidi vnímaj je věc jiná - a je špatně.
Avatar - Flash666
21. 2. 2012 15:26
jezis
lidumilove a totalne neschopny ridici zase melou ze je to hazard honit podezreleho ?
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2012 17:13
dotaz
O jizde se moc nebudu vyjadrovat, mazda podle me 2.3 nebyla, protoze by jim na rovinach zmizela. Spis sem se chtel zeptat, nekomu kdo tomu rozumi, jestli neni velky risk dojet nekoho - zenu se za nim celym mestem, vyhrozuji strelbou - a pak zastavim vedle neho, vystoupim z auta jako lehky cil... vim ze byli v euforii, ze ho nasli... A pak taky je blbej ze hned nevypnul svetla...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sysoj Psojič
21. 2. 2012 18:11
Závist
Já těm klukům tu práci závidím! I když jim teda nezávidím ten trapný vozový park...
Na otázku, zda pronásledovat, říkám rozhodně ano. Tohle přece slušný a bezúhonný občan neudělá a ty ostatní je třeba pochytat tak jak tak. Člověka, který vypadá, že snědl krabici, taky nepustím do busu (o letadle nemluvě) ...
Klidně bych do toho šel o víkendu zadarmo jako výpomoc. Pokud by mi PČR zajistila adekvátní pojistku na GT-R a platila by spotřebák, tak není lepší zábava, než chytat takové imbecily. Navíc by to video trvalo tak 20 vteřin >:D
Ono by se to ani nemuselo odehrávat v takovém stresu, protože kdyby měla ruka zákona takovou převahu, prchající řidič by asi své šance na ujetí často i přehodnotil...
A kdybych si mohl i vystřelit (klidně to vzduchu), byl bych úplně v rauši :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - m.z.
21. 2. 2012 20:21
Re: Závist
Sysoj: taky by se mi líbilo chodit PČR vypomáhat na brigádu a klidně bych si dal na ruku pásku PSVB >:-[]
Avatar - ObscenePanda
21. 2. 2012 21:15
Re: Závist
Takovej crowd-sourcing... A na dalnicich by Policie mohla lidem pujcovat majacky a oni by se vybodovali navzajem >:D

Vlastne... on by mohl pujcovat odznak s uniformou a byly by dobrovolne hlidky na ulici. A pro statni kasu zadarmo!!! Wait... jeste lepsi - lidi by za pujceni odznaku/majacku mohli jeste platit!

A mam business plan!:
1. Nechat lidi za uplatu hrat si na policajty.
2. ?????
3. Profit !
Avatar - Sysoj Psojič
21. 2. 2012 21:23
Re: Závist
Ty si z toho děláš srandu, ale já to myslím naprosto vážně! Já bych byl jen kurýr, vedle by seděl orgán, nejlépe někdo z URNY (už vidím ty skoky na střechu zlotřilcova vozu a následné rozřezání benzínovou flexou) :-)
Žádná pravomoc, jen odůvodněný canonball >:D :yes:
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 21:48
Re: Závist
Hej, po 20 sekundach by borec na starej sunke vo vhodnej chvili dupol na brzdu a oblak pary z chladica GT-R by bolo to posledne co by v zrkadle videl. V tomto mam dlhodobe skusenosti, zadny naraznik mojej starej E32 by mohol rozpravat ;-) .
Avatar - Sysoj Psojič
22. 2. 2012 00:45
Re: Závist
Ne všichni řídí tak blbě jak Ty :-)
To, že jsi zamrzl 30 let zpět v době Žigulů je evidentní, spíš je smutné, jak se timtéž faktem oblbuješ >:D
Pro GT-R je ten Tvůj "manévr smrti" asi tak řešitelný, jako kdybys tam chtěl v realtajmu dovezt cihly a v míchačce namíchat maltu na zeď, kterou jsi tam v přeneseném slova smyslu imaginárně vybudoval tím veteránem >:D
22. 2. 2012 14:18
Re: Závist
a u této představy jsi strávil zbytek noci s rukou v kalhotách >:D
Avatar - Sysoj Psojič
22. 2. 2012 15:05
Re: Závist
Ne, protože už jsem neměl na sobě pro jistotu nic :yes:
Nebo to nebylo na mě? >:D
22. 2. 2012 22:35
Re: Závist
tohle bylo na experta s E32, kterou nakope * GTR ...
22. 2. 2012 14:21
Re: Závist
Tak budu předpokládat, že neplkáš a GTR vlastníš :-)

Jak si představuješ že s GTRkem tu mazdu zastavíš? A zkus vymyslet nějakou variantu, kdy tvá spotřeba GT-R bude menší než spotřeba sracáku na infekčním - oddělení průjmů ...
Avatar - Sysoj Psojič
22. 2. 2012 15:08
Re: Závist
[odkaz]
Asi jo :-!
A pokud by to mělo klapnout, beru benál taky na sebe >:D
Zastavit? Jedna rána do pneu (od někoho kdo střílí dobře) nebo prostě jen jet a nechat zatarasit.
22. 2. 2012 22:43
Re: Závist
Tvl chlape, jestli je tohle tvoje, tak nechapu, jak sis na to vydělal. Hlavou to nebylo. Za jízdy během adrenalinové honičky chceš z tohodle auta střílet ...

Hele uplně pominu to, že už z TT je fest problém vůbec vystrčit hlavu z okna. Tady pochybuju, že to bude nějak extra lepší a ještě si přitom vyndat zbraň, vyklonit se a mířit na auto před tebou ... V plným městě.

Prosimtě užívej si jízdy s tím a nehraj si na KITTa >:D >:D

Nebo je to taťkovo ? ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
22. 2. 2012 23:15
Re: Závist
Hehe, a to je jen level I. Ve dvojce plánuji sestavit malý tlakovodní jaderný reaktor pro mou energeticky náročnou domácnost ;-)
Avatar - beibej
21. 2. 2012 18:17
RS
Možná by bylo dobrý kdyby řadový benga jezdili dál Oktávky bez výbavy, ale s motory RS. O moc dráž oproti TSI by to nevyšlo.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
21. 2. 2012 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
21. 2. 2012 21:14
Re: RS
Teď maj 1,8 tsi 118kw, RS je 2,0 tsi a má 147 kw.
Avatar - KubikCv
21. 2. 2012 22:31
Re: RS
pokud je to hlídkový auto,tak je turbo zbytečný..protože by to bylo první co by šlo sját Popojížděčky....krátký rychlý přesuny atd...
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 22:38
Re: RS
Já myslím, že každý poliejní auto je hlídkový ne? Nebo myslíš, že jsou u policie i auta závodní, který jsou pořízený jen na honičky s dacany a auta obyčejný na courání po městě?
Když pominu civilní vozy Policie, které jsou určeny pro potentáty na jízdy na oběd atd, které stejně nepoznáš od obyčejných aut tak se kterékoliv policejní auto může stát tím pronásledujícím a to i klidně VW Transporter, který mají pořádkové a zásahové jednotky nebo skupina dopravních nehod. Nemůžeš to tak rozlišovat, že některá si zaslouží silnej motor a některá ne...
Avatar - Nerez
22. 2. 2012 20:37
Re: RS
A to není hlídkové auto?
Avatar - petrumr
21. 2. 2012 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 21:17
Zbabelci.
Policajti su zbabelci, vobec nemaju zmysel pre fair play. Akonahle nestihaju, vytahuju kvery a strelaju.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 21:53
Re: Zbabelci.
A jak jinak bys ho ty inteligente chtěl zastavit, než střelbou? Pojedeš za nim až někomu dojde benzín? Nebo až se nabourá? To by do té doby mohl někoho zabít nebo by se mohli honit taky hodinu. Policie má zbraň od toho, aby ji v těhle případech použila.
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 22:06
Re: Zbabelci.
Hmm, a ake percento projektilov zasiahne unikajuce vozidlo? Pocitam ze maximalne 10-20%. Zvysok bude odrazeny od vozovky, pripadne rovno rozsrielany po okoli, ty mudrlant. Veru, dat policii do ruk strelne zbrane, to bol teda napad hodny genia.
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 22:17
Re: Zbabelci.
Ty jsi se zřejmě k PČR nedostal a nemůžeš to přenést přes srdce. Nebo jsi dostal 200 za pásy? >:D
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2012 22:46
Re: Zbabelci.
Nie, s PCR mam kupodivu velmi dobre skusenosti. Pokutu som platil cca 3 krat, vacsinou som rozunmymi argumentami pokutu odvratil. Ale castejsie sa to darilo v takom Roznove a Hranicich, nez v Prahe. A Hustopece nad Becvou boli uplne naj, tam som im preletel tusim 170. Musel som k radaru cuvat dobrych 300-400 metrov. Len tak na mna cumeli, s Fabkou by ma nedobehli ani nahodou, az po ValMez je dlllha rovinka. Chudaci, nevedeli ci sa maju smiat, ci plakat, alebo ma na mieste zabasnut.
21. 2. 2012 21:34
ta hlídka jela asi v 1.6 MPI
Pokud měli ti policajti stříbrnou octavku tak ta je pouze 1.8 TSI. Pokud se jednalo o octavku bílou předfacelift tak se jednalo o 1.6 MPI. Trochu mě udivilo že se zdálo že jsou v tom okolí jediní policajti široko daleko. Na druhou stranu není lehké se dostavit do míst kde je možno toho stíhaného předpokládat když se tak dynamicky mění místa kudy probíhá honička. To není Amerika kde všechny ulice vedou vodorovně nebo horizontálně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 21:54
Re: ta hlídka jela asi v 1.6 MPI
Nemáš pravdu. Stříbrné Octavie jsou 1.6 i 1.8 TSI. Poznáš podle výfuku, 1.6 jednoduchá koncovka, TSI dvojitá.
Avatar - Flash666
22. 2. 2012 17:06
Re: ta hlídka jela asi v 1.6 MPI
vetsina novych oktavek jsou 1.6 MPI
Avatar - KubikCv
21. 2. 2012 22:37
Příběh ze života
Rád bych citoval jeden příběh...známýmu ukradli postarší auto..

"Jedeme na pohodu vrakoidním služebákem do Kadlovejch Varů a nakonci dálnice jak se to už zužuje na normální silnici, sem viděl vlevo Jettu, řikám si "ty vole jetta", du zavolat lefimu, otočil sem se a jel sem za ní, chudák unavená, rozpadlá Sintra letěla z kopce 220 a dojeli sme Jettu a jeli v klidu za ní, ale asi po kilometru poznali že jedeme za nima a už začali celkem zrychlovat a předjíždět na debilních místech ( horizonty, zatáčky atd. ) co sem se stačil všimnout tak v autě měli i nějaký dítě a to sem vopravdu nechápal že jeli jak dementi. :
Mezitim sem se dovolal lefimu, ten mi potvrdil podle pár znaků že je to fakt to auto a přítelkyně začla volat policajty a "online" jim řikala kudy jedeme, jeli sme za nima celkem tak 30km a zkoušeli na nás i fígle z americkejch filmů jako třeba blinkr doleva a lup ho do prava
No nakonec teda asi po 20ti minutách se objevila v protisměru první hlídka na majákách, která ani nevěděla že proti ní jede ta Jetta, tak sem těm poldům najel do protisměru, aby začali brzdit a ukazoval jim že todle je to auto at jedou za nim, chvíli nechápali, ale pak se asi na popátý otočili a jeli sme za Jettou, která se nám ztratila z dohledu páč v tý vesnici bylo celkem dost odboček, ale naštěstí po sobě zanechávala černej dým na ulici a i lidi se votáčeli, takže jsme věděli že nikam neuhli a jedou dál po hlavní.
Pak přišel kopec kde jsme je dojeli a policajti s 1.6kou nějak nebyli schopný Jettu předjet, tak sem předjel houkající policajty, Jettu a zablokoval jí. Vylezli policajti, chtěli vyndat chlapa kterej se držel za madlo na stropě a tu ženskou co řídila, ta se zase zamkla tak na ní vytáhli kvéra Ženská dostala pouta a hnedka si sedla do oktávky, spolujezdec asi řekl že je stopař nebo co, páč pouta nedostal a eště si zapálil cígo, pak z auta vylezlo jedno asi 6ti letý dítě a druhý tak 2letý, to sem už vopravdu nechápal že je takhle ohrožovali, i když člověk co jezdí s takhle nápadnym, kradenym autem toho asi v hlavě moc nemá"

[odkaz]

Vykašlat se na nákup zbytečnejch passatů a poslat do ulic víc policajtů....to je jedinej recept.A ty jejich auta pořádně obout,případně investovat do ne úplně sériovýho podvozku a brzd.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
21. 2. 2012 22:41
Re: Příběh ze života
Sem se díval, že Policie teď v zimě jezdí většinou na pneu Sava a Matador což asi není na rychlou jízdu to pravé ořechové 8-s
Avatar - KubikCv
21. 2. 2012 22:56
Re: Příběh ze života
škoda mluvit...ale je těžký najít kompromis..aby auto na těch pneu bylo stabilní a zase se nadměrně nesjížděly.Ale hlavně že si Íčko udělal pomník...
24. 2. 2012 18:51
Re: Příběh ze života
No kdyby Sava a Matador.. co teprve Tigar Winter srbský výroby >:-[] k smíchu nebo k pláči?
Avatar - Nerez
25. 2. 2012 11:27
Re: Příběh ze života
Tak to sem ještě neviděl. Ne, že bych teda očumoval stojící policejní auta před služebnama, ale když mam možnost tak si všímám. Ale v létě jsem viděl často i Michelinky. Ale to už asi teď nebude aktuální, vzhledem k tomu, v jakych s*ačkach se Policie topí.
Avatar - rarsch
22. 2. 2012 08:36
jakože jim nikdo nepomoh...
Myslel sem si, že vysílačka je nejrychlejší policajt. Kdyby v tý boční ulici zhasnul světla, nemaj ho.
Každopádně kilopade na radlický při těhle teplotách, to je slušnej adrenalin. "bachabachabacha radši se na to vyssser" >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
22. 2. 2012 15:57
Re: jakože jim nikdo nepomoh...
Nejhorší je spolujezdec, kterej ti do toho pořád kecák a říká právě to bacha, bacha, bacha…. Máš svých starostí dost a to co vidí on, ty jako řidič cítíš v chování auta daleko líp. Jen těma keca znervózňuje a začneš dělat chyby. Dávno bych mu řek, ať se stará o vysílačku, majáky, ale hlavně ať je zticha!! PS: A nejhorší jsou žensky, ty se můžou pos..t, jen trošku hvízdnou kola a dokonce jsou schopný šáhnout řidiči do řízení. :no:
Avatar - Nerez
22. 2. 2012 20:36
Re: jakože jim nikdo nepomoh...
Máš rozhodně pravdu. Taky by mě na místě řidiče spíš znervozňovali řeči spolujezdce než moje okamžitá rychlost ;-\
22. 2. 2012 23:12
Podle mě zbytečné
Dle videa bych řekl, že policajti jeli ještě relativně bezpečně...ale mě to přijde zbytečné. Určitě je důležité chytit takové idioty. Ale tím, že ho sledovali tak ho akorát provokovali, aby jel jak magor. A je velké štěstí, že nedostal někde smyk a nesmetl a nezabil někoho.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 11:01
že by ho "honili" příliš dlouho?
Dle mého názoru byla celá 10-ti minutová honička naprosto zbytečná, kdyby policajti zastavili Xedose hned na začátku toho videa, kde udělal zásadní chybu při odbočování vpravo a chytil pravým zadním kolem o obrubník. V tu chvíli se dal s minimální škodou na majetku v takřka nulové rychlosti krásně zastavit. Ostatní průběh honičky nechci komentovat, je to pak o řidiči(policejním) jak se cítí, jak věří autu co řídí. Ani policajtovi nemůže nikdo nařídit,aby za cenu ohrožení vlastního života zastavoval jiný auto ve 150-ti kilometrové rychlosti.
P.S. Z videa mám dojem, že by se dalo mazat s tou távkou ještě agresivněji a rychleji, ale to video očividně zkresluje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rubb
23. 2. 2012 20:33
Re: že by ho "honili" příliš dlouho?
Haha se bavím, jak jsou všeci chytří. Nejvíc ti, co vykládají, jak to policajtům nandal rozdílem třídy. Ono je ale taky ze záznamu vidět, že policajtům rozhodně nebylo jedno jestli někoho sestřelí - na rozdíl od toho idiota v Mazdě. A také čekali, že jim někdo pomůže a zatarasí cestu... ono nabourat služebák po pár metrech umí opravdu každý.
Sakra být tam já, tak už se bavíme o mrtvým zmr.ovi :-! Asi to chce brigádu u policie >:D U mě mají za tohle :yes:
Avatar - honza84
7. 3. 2012 07:32
.
Měli střílet, tam kde bylo místo do něj měli nasypat celej zásobník dokaď nezastaví.
Rozbalit vlákno
0