Diskuse

Video: Sbírka luxusních aut sesazeného ukrajinského prezidenta Janukovyče

24.2.2014

Sbírka automobilů Viktora Janukovyče ukazuje, že tento bývalý ukrajinský prezident si oblíbil luxusní vozy z éry Sovětského svazu.

 

  • 44 Reagovat !

    foto Magister

    Magister 24.02.2014  11:33

    Jaký otec takový syn

    KLASIČNÍ ASIJŠTÍ SATRAPOVÉ A RODINNÉ KLANY…
    • 21 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 24.02.2014  12:06

      « Re: Jaký otec takový syn

      Víš, kde je Ukrajina?
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 24.02.2014  12:16

        « Re: Re: Jaký otec takový syn

        >:D :yes: vo foooous ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 24.02.2014  19:31

      « Re: Jaký otec takový syn

      No je to hodně podobné jako v bývalých státech SSSR (Turkmenistán a spol.)
      • 20 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 24.02.2014  21:28

        « Re: Re: Jaký otec takový syn

        a tady je to jiný ???
  • 41 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 24.02.2014  12:49

    Pekná kolekce

    Nadpis "sbírka luxusních aut" je AutoBleskove.cz zavádející, jak to tady bývá zvykem. V kolekci nalezené v rezidenci prezidenta Viktora Janukovyče zdaleka nejsou jen limuzíny GAZ a Zil, jak ostatne vyplývá i z clánku.

    Jsou tam exponáty od motocyklu pres automobily ZAZ az po ty limuzíny. Mezi tím nekolik pekných kousku, napríklad ukrajinské terénní automobily LuAZ.

    Doufejme, ze to "ukrajinský národ" nerozkrade.
    • 80 Reagovat !

      foto gld

      gld 24.02.2014  12:51

      « Re: Pekná kolekce

      Neboj nič, revolucionári sa o to "postarajú".
      • 51 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 24.02.2014  13:03

        « Re: Re: Pekná kolekce

        Toho se práve obávám.
        • 50 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 24.02.2014  14:46

          « Re: Re: Re: Pekná kolekce

          To já taky....Čajek a Zilů by bylo škoda...
          • 40 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 24.02.2014  14:51

            « Re: Re: Re: Re: Pekná kolekce

            Vseho by bylo skoda, i tech Pobjed, Zimu a vozu LuAZ, které na tom videu nejsou videt ale ve sbírce se nacházejí.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 25.02.2014  09:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pekná kolekce

              To máš pravdu....Pobědy tam vidět sou ne.....aspon já je tam viděl.
              • 11 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 25.02.2014  10:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pekná kolekce

                Já jsem mel na mysli LuAZy, ty na tom videu videt nejsou.

                Tady je clánek s nekolika fotografiemi té sbírky:

                [odkaz]
    • 90 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.02.2014  13:48

      « Re: Pekná kolekce

      Díval jsem se na ta videa, jak se lidi v klidu procházejí rezidencí, fotí se s vakem golfových holí a nikdo nic nerabuje, nekrade. Pokud to vydrží, tak je to milé ukrajinské překvapení. :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto ManInBlack

        ManInBlack 24.02.2014  17:37

        « Re: Re: Pekná kolekce

        Doufejme, že Ukrajincům ten klid vydrží i nadále. Když jsem četl, co udělali v Tunisu nebo kde s obdobnou sbírkou, tak se mi z toho chtělo brečet :-(
        • 21 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 24.02.2014  17:47

          « Re: Re: Re: Pekná kolekce

          "Revolucionári" casto nemají pochopení pro historické automobily.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 25.02.2014  15:29

            « Re: Re: Re: Re: Pekná kolekce

            A propos, dneska je vlastně vítězný únor..... >:-[]
            • 01 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 25.02.2014  15:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pekná kolekce

              Fakt, to mne ani nenapadlo. KSCM urcite slaví.
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 24.02.2014  13:14

    Abtonapk

    O takovou klolekci bych vůbec nestál. Prezidentská limo jako kolekce pro muzeum dobrý. Ale současný auta, jako soukromá sbírka - jen jako důkaz majetku.
    • 31 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 24.02.2014  13:35

      « Re: Abtonapk

      Tady se jedná o dve ruzné veci:

      1.
      Kolekce historických automobilu (a nekolika motocyklu) nalezená v rezidenci prezidenta. Jak je videt ze záberu, jedná se predevsím o automobily vyrobené v Rusku a Ukrajine po 2. svetové válce - od malých Záporozcu az po velké Zily. Rozhodne zajímavá kolekce hodná zachování.

      2.
      Soucasné luxusní automobily prezidentova syna, nalezené zcela jinde.
    • 20 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.02.2014  13:49

      « Re: Abtonapk

      Spíše mě zarazilo, že několi vozů z historické sbírky mělo na sobě moderní Alu kola... 8-s
      • 12 Reagovat !

        foto kexxik

        kexxik 24.02.2014  13:59

        « Re: Re: Abtonapk

        do Ukrajiny totiž dorazil tuning teprve teď. V místním kině před 4 měsíci dávali Fast and Furious ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 24.02.2014  14:24

        « Re: Re: Abtonapk

        Souhlas, vypadá to divně, až nepatřičně. Pokud to má být sbírka, tak tam měl nechat originály ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 24.02.2014  14:38

          « Re: Re: Re: Abtonapk

          Jiste, ale vymenit kola není problém.
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 24.02.2014  14:09

    Parádní sbírečka,

    Janukovyč měl rozhodně vkus a smysl pro historickou hodnotu. Spousta z těch aut jsou skutečně vzácné verze z prvních ročníků. Doufejme že se jim nic nestane a zůstanou pohromadě, je to ucelená kolekce.
    • 11 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 24.02.2014  14:21

      « Re: Parádní sbírečka,

      Moje slova.
    • 20 Reagovat !

      foto esenbe

      esenbe 24.02.2014  14:26

      « Re: Parádní sbírečka,

      A proto jsou na autě z 50 tých let leštěná kola z roku 2013 >:D

      Janukovyč byl hlavně idiot. Obrovské sídlo v takto strádající zemi to je něco hodně šíleného. Auta za to nemohou a myslím, že se dostanou do muzea. Ale já bych to asi být ukrajincem nevydržel - sídlo zapálil a tou čajkou cabrio odjel :-)
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 24.02.2014  14:36

        « Re: Re: Parádní sbírečka,

        Pro mne je rozhodující výber automobilu. Kola neodpovídající stárí vozu rusí, ale to se dá lehce napravit.

        Janukovyč byl typickým príkladem urcité skupiny východoevropských zbohatlíku.
  • 46 Reagovat !

    foto pratel

    pratel 24.02.2014  18:17

    Naivita

    obycajnych ukrajincov je doneba volajuca. Prebehol tu klasicky, zapadom zostaveny a casom overeny scenar kvazi revolucie a odstavenia diktatora od moci (vid. revolucie v socbloku, nedavne a sucasne arabske jari...). Zelam Ukrajine len to najlepsie, ale obavam sa, ze tam pride bud k obcianskej vojne a rozpadu krajiny, alebo len k prahsprostej vymene strazi a nastupu eurounijnych patolizacov a nasledne drancovanie statu (tak ako u nas).

    Zbytocne zahynulo kopec obycajnych ludi a policajtov (cca 60/40), len kvoli neschopnosti opozicnych predakov ukocirovat radikalnych benderovcov strielajucich do poriadkovych sil, ktore potom bohuzial reagovali prehnane. Prezident Janukovic (demokraticky a legalne zvoleny) zacinal opozicii pozvolna ustupovat, jednal, uzatvaral dohody, prepustal vaznov a menil zakony, suhlasil s predcasnymi volbami. Toto ale samozrejme nevyhovovalo pripravenemu scenaru revolucie. Nejde predsa o pokojnu zmenu systemu, ale o chaos, bordel anarchiu. A pomstu defraudantskej defky Tymosenkovej.

    Zaujimave, ze ludia sa nezaujimaju o jej vozovy park a neskutocne majetky. To ani nehovorim o rozpravkovo bohatych oligarchoch, ktori ako krysy utekaju z potapajucej sa lode a prevracaju kabaty spolu s Janukovycovymi spolustranikmi, ministrami, policajnymi a vojenskymi hodnostarmi. Tito vsetci sa na systeme prizivovali, boli zan zodpovedni a este pred tyzdnom prezidentovi verni. Dnes ho hodili cez palubu, prebehli na druhu stranu a ziadaju exemplarne potrestanie "jedineho vinnika". Naivny narod tomu vsetkemu uveri, zas a znova. Po kolky raz...
    • 22 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 24.02.2014  19:02

      « Re: Naivita

      Dovolím si ti trosku oponovat. Vinu na strílení bych rozhodne nedával (jen) radikálním benderovcum. Jednotky Berkut byly nasazeny zcela vedome a mezi jejich cleny byly porádná prasata která strílela pro zábavu. A Janukovic, i kdyz demokraticky a legálne zvolený, nebyl zádný andílek.

      Jinak más ale bohuzel pravdu, vcetne toho co se týká Tymosenkové. Naivní národ si to jeste neuvedomuje. Jeste se skandují hesla, delají krásnéa nereálné sliby, ale vystrízlivení zrejme pride drív nez si to nekterí myslí.
      • 11 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 24.02.2014  19:56

        « Re: Re: Naivita

        Jistě tam takoví byli, ale v té vyhrocené atmosféře bych nedával vinu nikomu...
        Policistovi, který tři dny kouká, jak jeho kamarády odvážejí popálené benzínem, se nedivím, že to pak do "revolucionářů" nasype.

        Spíš mě zaujala jiná věc - pořádkové síly se moc do konfrontací nepouštěly (koluje video, jak cca padesátikilová holka hází po obrněncích cihly a oni se nebrání) a potom to, že když už došlo na ostrou střelbu, tak protestující pořád doplňovali "padlé" a tlačili se dopředu.
        Já, kdyby mi nad hlavou začaly lítat kulky z automatu, beru třetí kosmickou a tradá pryč. A věřím, že 99,9 % lidí je na tom stejně jako já.

        Ukrajinců je mi hlavně líto...zjištění, že tu protestovali a umírali za EU a přesto jim tu vízovou povinnost nikdo nezruší a dál budou třetiřadou zemí, která si bez Ruska ani neprdne, bude hodně bolestivé.
      • 10 Reagovat !

        foto pratel

        pratel 24.02.2014  20:33

        « Re: Re: Naivita

        V ziadnom pripade sa Janukovyca nezastavam. Bol to zlodej s diktatorskymi maniermi. Tak ako X dalsich na Ukrajine. Treba uznat, ze s umiernenou opoziciou jednal umiernene a ustupoval im. Pritvrdili radikali, pritvrdil aj on. Bohuzial ostrelovaci neselektovali a brali to dost doradu.
    • 43 Reagovat !

      foto samael

      samael 24.02.2014  19:02

      « Re: Naivita

      Tehle tvůj blábol by měl na Novinkách velkou šanci na úspěch,máš tam skoro všechny správné ingredience-prohnilý západ,banderovce,rozumného a moudrého státníka Janukovyče,zlodějkuTymošenkovou... >:D
      • 24 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 24.02.2014  19:09

        « Re: Re: Naivita

        Nevím, proc ten smajlík. Ten "blábol" nicku pratel odpovídá z velké cásti skutecnosti. To, ze se to neshoduje s oficiálním názorem hlavních médií, neznamená, ze to není pravda.

        O Ukrajine toho asi moc nevís, kdyz Janukovyče a oligarchy kterí ho podporovali oznacujes slovy komunisti.

        A co se týce Tymošenkové, prostuduj si její zivotopis a historii její podnikatelské cinnosti a jejího vystupování v politice.

        Snaz se psát o tom, cemu rozumís.
    • 00 Reagovat !

      foto Daffy-Duck

      Daffy Duck 24.02.2014  19:29

      « Re: Naivita

      dpc neviem o akom "drancovanie statu (tak ako u nas)" to pises. to akoze myslis meciara a jeho zberbu? ktora skoro sposobila tunelovanim krach vacsiny podnikov?
    • 10 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 24.02.2014  22:13

      « Re: Naivita

      Lip bych to nenapsal. Západ aplauduje pár zaplaceným zločincům, kteří svrhli demokraticky zvoleného prezidenta a vládu. A nikdo už neřekne, proč Janukovyč odmítnul podepsat dohodu s EU. Je to sice gauner, ale není blázen a umí počítat - kdyby podepsal, byla by to pro ukrajinskou ekonomiku sebevražda. Jenomže jak je vidět, pro některé lidi prostě "ne" není odpověď a tak když nemohli dosáhnout svého legálně, dosáhli toho nelegálně. Je tady skutečně někdo tak naivní že si myslí, že tam ti lidé házeli kameny a molotovy zadarmo, resp. vše ještě platili ze svých úspor? Že to byli všechno Ukrajinci? Celé to bylo jen nastrojené divadlo s placenými herci kteří strhli i pár naivních bláznů. Hodně mi to připomíná tzv. ekologické aktivisty. Dobře si pamatuji, jak při jedné akci protestovali proti JE Dukovany. Když si jeden z nich roztrhal značkovou bundu o plot, rozbrečel se a řekl zhruba toto: "Tak tohle mi za ty dva tisíce od rakušáků fakt nestojí."
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 24.02.2014  22:37

        « Re: Re: Naivita

        "házeli kameny a molotovy zadarmo, resp. vše ještě platili ze svých úspor" >:D :no:

        BTW kolik stojí jeden kámen?

        "Dobře si pamatuji, jak při jedné akci protestovali proti JE Dukovany. Když si jeden z nich roztrhal značkovou bundu o plot, rozbrečel se a řekl zhruba toto: "Tak tohle mi za ty dva tisíce od rakušáků fakt nestojí."

        - a máš nějaký zdroj, nebo je to klasicky agentura JPP? Že se ptám vůbec... :-!
        • 10 Reagovat !

          foto Odan

          Odan 24.02.2014  23:01

          « Re: Re: Re: Naivita

          Když na scénu nastoupí obrněné transportéry, automaty a pušky a lidé přesto zůstanou, tak jsou buď zoufalí, blbí nebo zaplacení.
          První možná, druhé těžko, třetí nejspíš...

          Měsíc zpátky jsem si z těch videí dělal legraci, ale když jsem viděl minulý týden, jak se dav snažil plenit sídlo tajné služby a někdo zevnitř jim na oplátku poslal dávku z pušky, došlo mi, že legrace končí...
      • 01 Reagovat !

        foto Lonestarstate

        Lonestarstate 25.02.2014  02:14

        « Re: Re: Naivita

        O placení žoldu zločincům na prozápadní straně jakékoliv důkazy chybí. Jisté ovšem je, že oligarchama dosazený dvakrát odsouzený kriminálník Janukovyč (poprvé za krádež, podruhé za znásilnění), byl placen vpravdě královsky. Kromě sbírky aut lze ocenit i fajšmekrovskou sbírku porcelánových jelenů a také sbírku telefonních čísel na čarodějky, které se specializují na odhánění čertů.

        Ovšem to házení důkazů do přehrady pořádně odfláknul, taková nedbalost. >:D :no:
        • 21 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 25.02.2014  05:53

          « Re: Re: Re: Naivita

          Nevím, jak intenzívne se tématem Ukrajiny zabývás. Ale dovol pár poznámek:

          1.
          O tom, ze urcité západní síly se na ukrajinských událostech podílejí, není pochyb. Zpusoby, jak pri tom pouzít financní príspevky, jsou ruzné.
          2.
          O tom, ze urcitá cást "revolucionáru" ostre atakovala policii v dobe, kdy ta se snazila drzet stranou, také není pochyb. Dost dukazu najdes na internetu.
          3.
          Cást "revolucionáru", hlavne tech z organizace "Pravý sektor", zastává názory, které nemají s demokracií nic spolecného. Nikdo netvrdí, ze jsou za to placeni. Tyto názory vzbuzují oprávnernou obavu obyvatel hlavne na jihu a východu zeme.
          4.
          Na "Majdanu" se pravidelne diví, proc z jihu a východu Ukrajiny jsou negativní reakce na soucasné dení, a vyzývají k tomu, aby se to zmenilo, ale sami nejsou schopni udelat nic, zádná vstrícná gesta, smerem na východ.
          5.
          Jedním z prvních výsledku "revoluce" je, ze je snaha zvetsit diskriminaci pouzívání ruského jazyka v rámci Ukrajiny. Na samotném "Majdanu" je víc nez 95 % proslovu v Ukrajinstine, coz absolutne neodpovídá procentuálními zastoupení tohoto jazyka v Ukrajine.
          6.
          V Ukrajine probehl státní prevrat, maskovaný jako revoluce která vysla z lidu. Na tom nic nemení skutecnost, ze prezident Janukovyc a vláda za moc nestáli.

          • 00 Reagovat !

            foto pratel

            pratel 25.02.2014  07:25

            « Re: Re: Re: Re: Naivita

            :yes: :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 25.02.2014  10:58

            « Re: Re: Re: Re: Naivita

            Důvody proč Ukrajinci nemají rádi ruštinu a rádi by ji vytlačili úplně, je historicky daný. Asi jako Poláci.
            • 01 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 25.02.2014  11:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naivita

              Jiste, cást Ukrajincu, hlavne tech západních, rustinu nemá ráda. Ale rustina na tomto území existuje stovky let.

              Na západe Ukrajiny se mluví hlavne ukrajinsky, na východe a jihu hlavne rusky.

              Rusky nemluví jen ti obyvatelé Ukrajiny, kterí se deklarují jako Rusové, ale i nekterí z tech, kterí se deklarují jako Ukrajinci.

              Pokud se clovek pohybuje v Kyjeve - v hromadných dopravních prostredcích, v obchodních centrech, v kavárnách - a poslouchá jakým jazykem hovorí lidé okolo, tak pocitove prevazuje rustina.

              Dnes jsem se podíval na Wikipedii, na anglickou a nemeckou verzi, a i kdyz existují ruzné údaje o studiích z posledních let, dá se o obyvatelích Kyjeva ríct velice priblizne toto: 40 az 50 % obyvatel Kyjeva pouzívá v bezném zivote pouze nebo vetsinove rustinu, méne nez 20 % ukrajinstinu, zbytek oba jazyky.

              Na "Majdanu" se mluví az na výjimky ukrajinsky. To je jeden z indikátoru nacionalistického zabarvení této "revoluce" a dalsí diskriminace ruského jazyka.

              Pro informaci: Hlavní ukrajinské celostátní motoristické casopiy vychází v ruském jazyce. Kdyz jsem se vydavatelu ptal, proc nedelají ukrajinskou jazykovou verzi, rekli, ze se to nevyplatí.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 25.02.2014  20:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naivita

                No to ano, ale proč tomu tak je a odkdy, to už nepíšeš. Za těch cca 80 let co uběhlo se tyto nevyrovnané vztahy Rusů a Ukrajinců nevyrovnaly. V podstatě na východě sílil vlil v Ruska a Rusů, prostor byl hladomorem Stalin odstranil miliony Ukrajinců a na západní Ukrajinskou část Ukrajiny se "kašlalo", viz dnes rozprostření příjmů.

                Občas si říkám, že by to rozdělení ve dví nebylo od věci.

                Vždy si vzpomenu na film H. Pavloské "Díky za každé nové ráno"
                [odkaz] čemodan... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 26.02.2014  00:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naivita

                  Já s tebou souhlasím, to období od vítezství komunistické revoluce tomu nepomohlo.

                  A souhlasím i s tím, ze rozdelení by mozná bylo lepsí.

          • 00 Reagovat !

            foto Lonestarstate

            Lonestarstate 25.02.2014  23:07

            « Re: Re: Re: Re: Naivita

            To je všechno hezké, ale plný Majdan lidí svítící mobilama není rozhodně Pravý sektor ani žádná jinák neonacistická bojůvka, které se tam samozřejmě taky pohybují a rády si přihřejí svojí polívčičku. Ostatně Pravý sektor plnej osmnáctiletejch spratků, sotva blokuje Janukovyčovi a jeho poskokům odlety ze všech letišť na Ukrajině, včetně těch na východě země. Nech na Ukrajincích, ať si zvolí svojí vládu bez strachu, že je někdo otráví poloniem.
            • 00 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 26.02.2014  00:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naivita

              Já netvrdím, ze Pravý sektor je rozhodující silou. Soucasné dení má samozrejme podporu mnoha Ukrajincu, a to se dá pochopit. Dosavadní prezident i vláda sice byli demokraticky zvoleni (zádná diktatura), ale nestáli za moc. Hospodárská situace na Ukrajine se v posledních letech vyvíjela spatne. Mnoho lidí je právem frustrovaných a zaslouzilo by si lepsí zivot. Je samozrejme na Ukrajincích, at si zvolí nejdrív prezidenta, potom nekdy i vládu.

              Jenomze.

              Jenomze kazdý normální clovek, který se tímto regionem trochu zajímá, ví, ze zásadní zlepsení neprijde. Existuje samozrejme sance, ze Ukrajina dostane lepsí politiky, nez byl Janukovyc. A to je vsechno. Myslís si, ze skoncí intriky, rozhádanost politiku, vliv oligarchu atd? Samozrejme ze ne. Krásným príkladem je to, co se delo po Oranzové revoluci, jak rychle se rozhádali její vítezové Juscenko a Tymosenková.

              Pravidelne sleduji projevy pronásené na Majdanu. Rada recníku v posledních dnech dává davu zcela nesmyslné sliby. Slibují jim takové zpusoby kontroly politiku a moci, které nikdy nemohou fungovat a ti lidi tomu pochopitelne aplaudují. Takze budto se Ukrajina stane nejdemokratictejsí zemí na svete provozující nejaký druh utopické demokracie, nebo ti lidé budou strasne sklamáni.

              Krome toho tady máme faktory jako stav ekonomiky, produktivita, kvalita ukrajinských výrobku, závislost na Rusku nejen jako zdroji ropy a plynu, ale také hlöavním odbytisti výrobku, které jsou v mnoha prípadech v EU nebo USA sotva prodejné.

              A trvám na tom, ze se zvetsuje diksriminace ruského jazyka. Psal jsem o tom tady v jiných príspevcích. Pokud bych byl obyvatelem Ukrajiny mluvícím rusky, tak by mne to vadilo a vzbuzovalo to ve mne obavy. A napríklad práve v této otázce je séf Pravého sektoru pri svých projevech velice agresívní a pouzívá nesmyslných argumentu.
  • 22 Reagovat !

    foto samael

    samael 24.02.2014  18:54

    Komunistická věrchuška káže vodu

    a chlastá Henessy,takhle se chovají vůdcové lidu,když se dostanou ke korytu.Nechutné. :no:
    • 21 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 24.02.2014  19:05

      « Re: Komunistická věrchuška káže vodu

      Tak se chová hodne lidí, kdyz se dostanou ke korytu. Bohuzel. A neprirovnávej prosím Janukovyce a jeho spríznené oligarchy ke komunistum. S temi to nemá nic spolecného.
      • 00 Reagovat !

        foto Lonestarstate

        Lonestarstate 25.02.2014  23:04

        « Re: Re: Komunistická věrchuška káže vodu

        Ale má a moc. Na straně Janukovyče stála v době nepokojů pouze jeho vlastní strana regionů a dále hádejte kdo? Komunisté, samozřejmě. Jinak už nikdo.

        Navíc celý tenhle východní blok zla stále řídí důstojník KGB Putin.
        • 00 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 26.02.2014  00:37

          « Re: Re: Re: Komunistická věrchuška káže vodu

          Já nemusím hádat, já ukrajinskou politiku znám. Jiste, komunistická strana hlasovala ve vetsine prípadu stejne jako strana regionu. To nemení nic na situaci, ze rezim panující za Janukovyce se rozhodne nedá oznacit za komunistický. Tímto tvrzením by se oligarchové, kterí stáli za Janukovycem, velice pobavili. Zajímavé je také podívat se na seznam poslancu strany regionu a podnikatelské aktivity rady z nich.

          "Východní blok zla" povazuji za slova pripomínající citáty prezidenta Reagana. Jenomze tehdy, kdyz Reagan podobná slova pronásel, tak tomu tak skutecne bylo.

          To, ze Putin byl dustojníkem KGB, je dnes celkem jedno. Rozhodující jsou reálie. Myslís si vázne, ze politik, který nebyl ani v komunistické strane ani v KGB, musí být automaticky lepsí nez Putin? Samozrejme ze ne.
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 26.02.2014  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Komunistická věrchuška káže vodu

            :yes:
  • 22 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 24.02.2014  19:21

    Revoluce jiz zacíná zhoubné dílo

    Tak nicení nám pomalu zacíná. Sice ne veteránu z garáze Janukovyče seniora, ale zajímavého vozidla dríve patrícího Janukovyči juniorovi. Jedná se o velký americký pickup International MXT. Aktivisté ten vuz privezli na Majdan, aby se s ním mohli vyfotit a aby si v nem mohli posedet revolucionári. Jeden s kolemjdoucích hrdinu se na auto vrhnul a rozmlátil mu reflektory a privodil dalsí skody. Aktivisti Samoobrony ho sice odtáhli, ale dá se cekat, ze lid se bude chtít vyrádit.
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 24.02.2014  20:16

    nejasný osud

    Bolo by tých áut fakt škoda. Dúfam že to besnenie prežijú.
    Som si spomenul na fotku ako Gaddafiho povstalci tlačia preč unikátnu elektrickú 500-ku od Castagny. Už o nej potom nikto nepočul, ale snáď ju nezničili.
    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 24.02.2014  22:35

      « Re: nejasný osud

      Zfanatizovaná sběř je stejná všude na světě. Obávám se že ta pětikule už je dávno na popel. Na té Ukrajině to zatím vypadá že se na ta auta hned nevrhli, snad mají rozumu víc než hadrové hlavy.
    • 11 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 24.02.2014  23:09

      « Re: nejasný osud

      Presne tak.
  • 10 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 25.02.2014  01:42

    Cenzura?

    Nedávno byl na idnesu pěkný blog....článek zmizel...blogerka taktéž,ještě že máme google cache [odkaz]

    Jestli tak trošku nevrtíme psem... [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 25.02.2014  06:09

      « Re: Cenzura?

      Kazdopádne mnoho clánku, které vycházejí o Ukrajine, není objektivních.
    • 00 Reagovat !

      foto pratel

      pratel 25.02.2014  07:23

      « Re: Cenzura?

      Mlada uvedomela dievcina. Vyborny blog.
    • 10 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 25.02.2014  10:55

      « Re: Cenzura?

      Zajímavé že skoro nikdo s ní v diskusi - kupodivu tentokrát slušné a nehysterické - pod článkem nesouhlasí. Autorka je ukrajinská Ruska a její člínek je typicky ruské vidění, podle ní je řešením použití síly. Takže o objektivitě toho blogu si dělám pramalé iluze.
      • 11 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.02.2014  12:04

        « Re: Re: Cenzura?

        Tak jsem si ten blog precetl. S autorkou sice nesouhlasím ze 100 %, ale s vetsinou toho co píse ano.

        Rozhodne se nedá ríct, ze to co napsala je zcela neobjektivní.

        Na Ukrajine doslo ke státnímu prevratu, a to je fakt. Nase media ne vzdy informují objektivne, a to je taky fakt.

        To, ze s ní skoro nikdo v diskusi nesouhlasí, není smerodatné, protoze se nedá ríct, kolik z tech diskutujících skutecne zná situaci na Ukrajine tak dobre, aby se mohli kvalifikovane vypovedet.

        A to, ze je autorka ukrajinská Ruska, je úplne jedno. Rusu a Ukrajincu mluvících rusky zije na Ukrajine mnoho milionu (viz muj príspevek o pozici rustiny na Ukrajine v této diskusi) a tito lidé jsou stejne hodnotní obyvatelé Ukrajiny a mají stejné právo na názor jako obyvatelé západní Ukrajiny. Nebo si myslís, ze jen to, co tvrdí obyvatelé západní Ukrajiny, je to správné?
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 25.02.2014  16:09

        « Re: Re: Cenzura?

        to nic nemění na tom,že nikdo neví kolik akcí tam mají na svědomí pravicoví radikálové...
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 25.02.2014  08:55

    auta pěkná

    Auta pěkná, pokud by měl jen je, tak proč ne. Jako státník dostával dary od různých institucí a úřadů, nedělejme si naděje, že oficiální prezidentský plat je to hlavní. Dyť kdo má doma služební auto, noťas, telefon, zájezd, víno ...a o velkých rybách raději nevědět. Gaz 13 se mi taky vždycky líbila, už od mládí. Ale dnešní cena nějaké ve stavu 1A mě trochu ochladila, proto jsem si pořídil 2ks, ale 1:18 :-) O jedné 1:1 nedealeko ode mne vím, seděl jsem v ní, ale neřídil. Volha 21 je pak starý známý, s tím jsem párkát ve své době jel. Vzpomínky příjemné.

    Zajímavější je ta zpráva, že prchal (prý) se 13 mld dolarů v pytlích. To by mě zaujalo, né pár ZILů, GAZů atd. Jinak revoluce asi přesunula ukrajinský vlak z našeho pohledu na správnější kolej. Nicméně můj osobní názor je, že pojede údolím sra*ek stejně x let tak jako tak. Takže přílišné očekávání a zdárné zítřky úderem revoluce bych neviděl. Zejména když Janukovič asi nebyl sám jako kůl v plotě, ale ukazuje se nyní jen na něj…. Mno, revoluci zhodnotí pak asi až historie.
    • 00 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 25.02.2014  08:59

      « Re: auta pěkná

      Dobre napsáno. Vidím, ze pokud se nevyjadrujes k firme Hyundai, dokázes psát docela rozumne.
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 25.02.2014  16:12

      « Re: auta pěkná

      Janukovyč není diktátor...
      odkaz na pěknej článek na Neviditelným psovi [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V neděli hrozí alergikům záchvaty. Pak přijdou silné bouřky

V neděli hrozí alergikům záchvaty. Pak přijdou silné bouřky

Přechod studené fronty tentokrát vyšel na neděli, ale i přes to, že oblačnosti i srážek bude více než v sobotu,…

Cestovky lákají Čechy na plavby lodí: Víme, na kolik to vyjde

Cestovky lákají Čechy na plavby lodí: Víme, na kolik…

Klasické dovolené s poležením na pláži a fakultativními výlety začíná i v Česku konkurovat nový trend. Jde o…

 

iSport.cz

Horváthova soutěžní premiéra: jasná výhra i záchvat smíchu u lavičky

Horváthova soutěžní premiéra: jasná výhra i záchvat…

Poprvé se postavil na lavičku Sokolova v soutěžním zápase a svůj tým v poklidu dovedl do druhého kola…

Jágr už je v Česku! Na letišti se fotil s fanoušky, zamířil i na stadion

Jágr už je v Česku! Na letišti se fotil s fanoušky,…

Útočník Jaromír Jágr je zpět v Česku, kam přiletěl v pátek odpoledne. V sobotu se česká legenda objevila na…

 

Reflex.cz

Nemoc, která postihuje jenom ženy? Omyl. Mentální anorexií trpí i muži

Nemoc, která postihuje jenom ženy? Omyl. Mentální…

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli mohou mít muži mentální anorexii. Můj velmi dobrý známý měl matku…

Závěrečný den na Coloursech na fotografiích Martina Straky

Závěrečný den na Coloursech na fotografiích Martina Straky

Fotograf Martin Straka se na Colours of Ostrava vyskytoval i závěrečný den festivalu. A opět z něj přinesl…