Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Škoda Octavia RS 2013 se testuje na Nürburgringu

Od premiéry nové Octavie RS nás dělí dva měsíce, a tak Škoda pomalu finišuje vývoj třetí generace rychlého liftbacku.
Zpět na článek
7. 5. 2013 12:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 14:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 15:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 12:54
7. 5. 2013 14:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 15:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 16:14
7. 5. 2013 16:25
7. 5. 2013 20:52
8. 5. 2013 00:02
7. 5. 2013 14:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 5. 2013 23:30
7. 5. 2013 14:10
10. 5. 2013 14:51
7. 5. 2013 13:36
7. 5. 2013 13:47
7. 5. 2013 14:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 17:15
7. 5. 2013 22:22
9. 5. 2013 11:12
9. 5. 2013 11:43
7. 5. 2013 16:29
8. 5. 2013 12:33
9. 5. 2013 10:17
7. 5. 2013 15:48
7. 5. 2013 16:53
7. 5. 2013 16:17
7. 5. 2013 22:32
7. 5. 2013 19:53
8. 5. 2013 09:28
7. 5. 2013 21:19
9. 5. 2013 19:42
8. 5. 2013 12:28
7. 5. 2013 22:50
8. 5. 2013 09:39
8. 5. 2013 12:26
7. 5. 2013 16:19
8. 5. 2013 09:42
7. 5. 2013 19:54
7. 5. 2013 23:46
8. 5. 2013 11:13
9. 5. 2013 20:05
9. 5. 2013 21:29
9. 5. 2013 21:53
9. 5. 2013 23:01
10. 5. 2013 07:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 11:50
Tomu autu chybí zvuk
Kdyby nenapsali, že to je RS tak bych to ani nepoznal.
Rozbalit vlákno
14
7. 5. 2013 12:10
Re: Tomu autu chybí zvuk
No a votom to je.... Bohužel.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 12:26
Re: Tomu autu chybí zvuk
Skode vRS toho chyba ovela viac...
Avatar - Barrichello
7. 5. 2013 14:00
Re: Tomu autu chybí zvuk
Motor >:D
Avatar - kokot
7. 5. 2013 14:08
Re: Tomu autu chybí zvuk
Motor tomu chybět určitě nebude :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 14:17
Re: Tomu autu chybí zvuk
OK, beriem. Aj Trabant mal motor.
Avatar - kokot
7. 5. 2013 14:21
Re: Tomu autu chybí zvuk
Srovnávání dnešních motorů (mimochodem 4 dobých) s Trabantovým (2 dobým) je i na Vás trošku mimo mísu nemyslíte? Ono to spojení škoda - trabant mělo smysl v době, kdy jsme měli rádi rudou barvu, teď si myslím, že to je jenom zbytečné tlachání, kterým si snaží lidé hlavně na diskuzních fórech tak nějak honit triko.
7. 5. 2013 14:22
Re: Tomu autu chybí zvuk
Trefil jsi to naprosto přesně. :-!
Avatar - kokot
7. 5. 2013 14:24
Re: Tomu autu chybí zvuk
Někdy prostě stačí na chvilku zapojit mozek (to co máme/nemáme v hlavě) a možná zde ubude dementních příspěvků. :-! :yes:
7. 5. 2013 14:33
Re: Tomu autu chybí zvuk
:yes:
7. 5. 2013 19:43
Re: Tomu autu chybí zvuk
Njn, staci zapojit mozog a pouvazovat, ci na tie trollovske prispevky ma vyznam vobec reagovat.
Ale aspon si dostal od kolegov palcek hore za nebyvalu chytrost.
9. 5. 2013 22:00
Re: Tomu autu chybí zvuk
potlapkat sa po zadku je jejich...su to drsnaci
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 15:19
Re: Tomu autu chybí zvuk
Vazeny pane... ste schopny vnimat pisany text v kontexte? Alebo Vasa schopnost konci pri slovnikovom vyzname jednotlivych slov?

Nikde som predsa neporovnaval motor vRS s tym, co bol v trabante, cielom bol Vas nejapny argument o tom, ze vRS bude mat motor.

Skuste sa nad tym este raz zamysliet - a najma, skuste sa ZAMYSLIET, kym napisete prispevok so slovami "tlachani" a "honit".
7. 5. 2013 15:50
Re: Tomu autu chybí zvuk
Ty se především podívej, kdo na koho a na co, reagoval. :-!
Avatar - Barrichello
7. 5. 2013 20:11
Re: Tomu autu chybí zvuk
To určitě ne, ale bude ze sekačky >:D
Avatar - Stefič
7. 5. 2013 12:54
Cena/výkon
teda nemůžu si pomoct, ale v porovnání s konkurencí je RS naprosto mimo.

Megane GT kombi 162kW za 530k,
Opel Astra GTC 207kW za 633k,
klasická Astra bi-turbo 143kW za 542k
a o třídu výše Insignia Sport 2.0 162kW za 750k

Dražší než RS je snad Focus ST

Tak teda nevim...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 13:24
Re: Cena/výkon
cenou je octavia mimo uz v zakladnom 1,2TSi takze sa da ocakavat ze bude mimo aj vo verzii RS ;-) ...

len si zober taky ceed GT - 150KW a 5 dveri a to za 22 900 eur... octavia bude stat no minimalne 25 - 26 000 eur.... navyse mi obrovsky kufor u sportoveho auta netreba.... nedava mi teda fakt octavia zmysel ... ;-\ pre koho je urcena ;-\ .. pre rychleho chalupara? alebo pre rychleho stahovaka?
7. 5. 2013 13:31
Re: Cena/výkon
To bude tím, že tato škodovka žádný sportovní auto není.
Docela mne udivuje, jak to tady zrovna odpůrci velmi často zmiňují. A v drtivé většině jen a pouze oni. Nejdřív si na zeď namalovat nepřitele a pak se do něj začít strefovat. :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 13:35
Re: Cena/výkon
RS bude dobre auto... ale bohuzial cenovo asi bude mimo .. ved koniec koncov je to problem skody, dnesny zakaznik uz nie je blby ..... a dalsim faktom je ten ze je trosku vtipne spravit liftback so 600 litorvym kufrom a potom sa snazit z toho spravit sportiacik.... proste to velmi nejde.... auto posobi usadlo je dlhe velke ... previsy su obrovske cele je to akesi nijake.... o kvalite ale nepochybujem, ta bude spickova na rozdiel od ceny a dizajnu auta
7. 5. 2013 13:55
Re: Cena/výkon
Hele, zase řešíš něco, co je naprosto zbytečné. Ok, ty na Škodu nemáš, dál to neřeš, koukej tam, kde nakoupit můžeš, já to dělám taky tak.

Nepatřím mezi ty, co by se u vchodu drahé restaurace rozkřikovali na všechny strany, že tam mají v nabídce, na to co nabízejí, přemrštěné ceny a že já na to nemám.

Škodovka se o žádné sprotovní auto nesnaží. Sprotovní auto je Fabia S2000, koupit si ji klidně můžeš, a je ve své třídě nejlepší. Tak se opravdu neboj, že kdyby Škodovka chtěla/mohla, tak by sportovní auto udělat opravdu uměla.
To co tady předvádí s Octavií RS, je přesně v duchu zaměření automobilky. A doufám, že znáš roli Škodovky v koncernu.
Avatar - tune.lar
7. 5. 2013 13:59
Re: Cena/výkon
to jako co škofka = luxusní restaurace? Pokud v luxusní restauraci dostanu hospodský řízek za cenu kaviáru tak křik je na místě :-!
7. 5. 2013 14:01
Re: Cena/výkon
Kde něco píšu o "luxusní restauraci"??? :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 14:19
Re: Cena/výkon
Pises "draha".... normalne si to clovek spoji s luxusom.

Ale ktovie, mozno v tvojom svete su drahe restauracie pajzle s drevenymi lavicami od piva :-)
7. 5. 2013 14:24
Re: Cena/výkon
Ale ale ale, drahých restaurací je plná celá Praha (hlavně kolem centra) a rozhodně se nedají označit ani z trochy jako luxusní.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 15:19
Re: Cena/výkon
Reductio ad absurdum...
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 16:30
Re: Cena/výkon
Tady s tebou musím souhlasit >:D
Avatar - Barrichello
7. 5. 2013 14:01
Re: Cena/výkon
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 14:09
Re: Cena/výkon
takze zrazu skodovka RS nebola nikdy robena ako sportovy model.... sranda... a ja som celych 10 rokov si myslel nieco ine... ;-) ... predpokladam ze aj ceed GT bude len tiez tak zo srandy spraveny ako ukazka korejskej tehcniky niekde na vystave a podobne aj megane rs ci golf GTi su asi tiez len na paradu.... ;-)
7. 5. 2013 14:17
Re: Cena/výkon
Víš, ono, myslet, znamená, guvno vědět. :-!
Avatar - Ham.
7. 5. 2013 16:14
Re: Cena/výkon
No když se nevyznáš v autech tak se stačí podívat do katalogu na auto.cz.
Škoda Octavia, třída nižší střední, karoserie liftback nebo kombi (ve všech motorizacích včetně RS)
Když je auto sportovní tak je to tam napsané,
Ferrari 458, třída sportovní vozy, karoserie kupé nebo roadster.
Stačí umět číst. :-)
7. 5. 2013 19:48
Re: Cena/výkon
Zaujimava uvaha, ale co potom robi Scirocco 1.4 90kW medzi "sportovymi vozy" a preco tam nie je Megane RS so 195kW? To uz nie je sportove auto?
Avatar - Ham.
7. 5. 2013 20:52
Re: Cena/výkon
Scirocco je asi špatně zařazené, je to nižší střední (typ karoserie popravdě nevím) jako Golf. Diskuse je ale o Octavií a ta je tam správně.
7. 5. 2013 23:59
Re: Cena/výkon
Tak napis redakcii, ze je Scirocco zle zaradene, co na to povedia.
A preco v sekcii sportove vozy nie je M-RS.

Reagujem len na to, ze argumentacia miestnym katalogom je uplne mimo misu.
Avatar - Ham.
8. 5. 2013 00:02
Re: Cena/výkon
M-RS je správně, hatchback nižší střední nebo podle klasické anglické školy hot hatch. Viz třeba
[odkaz]
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 16:33
Re: Cena/výkon
Ceed GT ale taky nebude sportovní auto >:D Ceed GT nebude ani Hothatch :-) Ceed GT bude pouze rychlejší a trochu oplastovanější verze klasického Ceedu, jako vrchol nabídky. Určitě nabídne sportovnější svezení než třeba Picanto, či I40, ale sportovní vůz to bude stejně jako Octavia RS :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 14:22
Re: Cena/výkon
"To bude tím, že tato škodovka žádný sportovní auto není."

Mas recht. A teraz chod do fanklubu vRS a povedz to nahlas....
7. 5. 2013 14:40
Re: Cena/výkon
Ono stačí jít to někomu sdělit na vrátnici do Bolky... Oni to tam ještě totiž nezjistili. Někdo by jim to měl vysvětlit... >:D
Avatar - Biest
8. 5. 2013 23:30
Re: Cena/výkon
mam fabiu RS II a suhlasim s nim...

skodovky su sportovo ladene rodinne auta, ktore dostali do vienka ine prednosti... urcite nemaju konkurovat meganu alebo cliu RS ...

ja som si kupil fabiu rs z nasledujuceho dovodu ... pomer vykon - sportovost (moznost sa aj vyblaznit) - praktickost (5 dveri) - kazdodenna vyuzitelnost (ked chcete jazdite s tym a ani si nevsimnete, ze je to rs) - cena ...

v tomto smere nema skoda konkurenciu a plne si to uvedomuje. skoda nie ze nevie spravit sportove auto. vie a velmi dobre. len nechce, resp. nemoze. jej deviza je uplne niekde inde.

... ked budem chciet hothatch alebo nejaku zabavnu zadokolku na vikendy, ktora je ako kazdodenne auto nepouzitelna, zajdem si po clio RS alebo subaru brz (samozrejme bavime sa o zhruba podobnej cenovej kategorii. ak by som mal viac prachov, uz su moznosti a vyber zas o nieco vacsie)
Avatar - Choochoo
7. 5. 2013 13:50
Re: Cena/výkon
Tady souhlas s jossalitem, bude to vykonnejsi auto s prumernymi jizdnimi vlastnostmi. Velikosti to neni stavene na sportovani, okruhy, divoke jizdy po okrskach. Pri predjizdeni na dalnici to bude mit vykon, do zatacek na okrskach uz to bude horsi. Proste ukazes sousedovi s jeho 1,2TSI ze na to mas ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 14:01
Re: Cena/výkon
tak ano... nova octavka je len o par centimetrov kratsia ako passat B5 z r 2004.... takze rozhodne to nie je kompaktny sportiak na okrsky.... ale na dialnici s tym clovek bude frajer.... proste taka trosku opacha..... to uz aj s fiatom panda si clovek asi viac zasportuje
7. 5. 2013 14:03
Re: Cena/výkon
Jo, když tu Pandu bude tlačit, tak určitě. >:-[]
7. 5. 2013 22:14
Re: Cena/výkon
ceed GT s max. 230km/h a zrychlenim na 100 za 7.7s neni konkurence pro vyse uvedene vozy a ani pro Octavii RS. Lepsi parametry ma i seriova Octavka v 1.8TSI :-)
7. 5. 2013 14:38
Re: Cena/výkon
A ty už jako znáš cenu nové OIII RS jo? :-O A její jízdní vlastnosti,řazení,řízení,brzdy,motor,výb… atd. že už máš jasno??? >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 16:27
Re: Cena/výkon
Jenže Octavia RS není HotHatch ( nebo hot liftback:D) Na to jsou tu jiné vozy - Právě zmiňovaný Focus ST, nebo Megane RS, GTI ( to auto né místní GTI :D), Leon Cupra...

Octavia RS je sportovněji střížená Oktávka s trochou výkonu navíc a pár spoilerama. Je to stejné jako třeba Passat R32 ( nemyslm třídně ale provedením), který je nejrychlejším Passatem s trochou spoilerů a difuzorů... Komu se to líbí rád si připlatí :-)

Takovýchlech vozů najdeš v nabídce mnoho a nikdo se nad nimi nerozčiluje.. Třeba Ford Mondeo Titanium X ( stejný případ jako Passat R32), nebo i Mpaket či Spaketna klasické BMW/Audi... Taky to hned neznamená sportovní vůz:)
7. 5. 2013 22:17
Re: Cena/výkon
A z historie třeba Peugeot 405 MI16/T16... Ve stejné roli, jakou má dnes Octavia RS
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 23:59
Re: Cena/výkon
Jo.. Ale ten bejval parádní :-) Škoda, že u nás se moc nezachoval v původním stavu :-)
Avatar - Invert
10. 5. 2013 14:51
Re: Cena/výkon
To už aby začali v Mladé Boleslavi pracovat na Superbu RS, aby ho Oktáva nepředběhla >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 13:05
pride mi to uz velke
a na sportovanie trosku nemotorne auto.... ano viem bude to delo ale keby ze som chcel sportove delo asi by som siel do kompaktnejsieho sikovnejsieho hatchu.... nic v zlom... RS bude iste dobre auto a predpokladam ze aj uspesne..... ;-) avsak nemozem sa zbavit pocitu ze na tom videu to je riadna a velka opacha ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stefič
7. 5. 2013 13:09
Re: pride mi to uz velke
tak ono to není na sportování. Je to kompromis mezi sporťákem a chalupářem. Z podobných kompromisů zpravidla vychází to, že ani jedna z částí za mnoho nestojí...
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 13:15
Re: pride mi to uz velke
no ono to bude iste velmi velmi rychle auto o tom nepochybujem akurat mi ten velky zadny previs pride skor na obtiaz... skoda ze to nie je hatch
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 16:38
Re: pride mi to uz velke
Řekl bys o sériovém BMW 3/ Mercedesu C /Audi A4 s výkonem kolem 200-250 koní, že je sportovní auto?
7. 5. 2013 22:19
Re: pride mi to uz velke
Tak to bylo dokonale trefné.... :yes:
8. 5. 2013 07:20
Re: pride mi to uz velke
topper, s tym delom mas pravdu. Tiez vystreli priamo, ale do zakruty to akosi neda.
7. 5. 2013 13:36
:)
Vážený autore článku. Napsat pár týdnů před oficiálním uvedením auta na trh větu: "Škoda pomalu finišuje vývoj třetí generace rychlého liftbacku" To snad nemyslíte vážně. Jak myslíte, že se takové auto dlouho vyvíjí? Myslíte snad, že na tom budou ještě probíhat nějaké změny? To auto už je dávno hotový. Tohle je jen předvádění se. Prostě jen a čistě reklama. Takový potencionální zákazník si pak řekne panečku RS to je pecka testovali to dokonce na Ringu. Rozhodně, ale Škodovka na základě těchle projížděk na okruhu nebude modifikovat podvozkový, brzdový ani jiný díly. Čili už je dofinišováno.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
7. 5. 2013 13:47
Re: :)
Souhlas s reklamou. jde o top rict lidem " testovali jsme na Nürburgringu".
Jinak to vypadalo jak na dni otevrenych dveri, kde se prohanel nejaky louda ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2013 14:21
Re: :)
Vid vikendova fotka nemaskovenej vRS zhotova profi fotografom, ktory trvrdi, ze urcite islo o nahodou.
7. 5. 2013 17:15
Re: :)
Ozzmane, ty auta ale nemají označení RS... 8-s

Já teda fakt nevím, ale když se mluví o RS, vybavím si Focuse RS a Megana RS. Obě tyhle auta jsem měl možnost řídit a poznat. A když si pak člověk sedne do Octy RS, tak najednou si říkáš, jestli to není jen tuning, nebo co vlastně to auto má oproti běžný Octě navíc. Krom pár kW. Myslete si co chcete, ORS bude dobrý auto, rychlý, ale ne sportovní, a to označení vRS na kapotě by mělo značit, že je něčím výjimečný... Nebo v něčem nesouhlasíš??? Mě by se líbilo max označení RS paket. Nic víc než pár pozlátek to není.
7. 5. 2013 22:22
Re: :)
A že tě to tak rozčiluje...
9. 5. 2013 11:43
Re: :)
A pak že ORS nemá konkurenci... Odvolávám, co jsem napsal... >:D Ovšem tohle by byl kauf, dostal bych RS a ještě by mi zbylo na dovolenou... >:D
7. 5. 2013 16:29
Re: :)
Na testování bývá vytipováno několik okruhů s odlišným charakterem. Z přítomnosti na okruhu rozhodně nelze soudit, v jaké fázi vývoje jsou - jestli už je hotovo a jen honí kilometry, nebo jestli jsou pozadu a dohánějí. Osobně si myslím, že honí kilometry a předvádí se.
8. 5. 2013 12:33
Re: :)
To, že Škoda finišuje vývoj by platilo například pro Superb III, který už nemá daleko do dokončení. Vždyť když se uváděla O2 facelift na trh, tak už měli dávno v přípravě O3.
9. 5. 2013 10:17
Re: :)
Přesně jak píšeš. My jsme museli jakožto dodavatel vzorovat finální sériový díly na O3 minulý rok touto dobou. Nemyslím, že by to dodavatelé pružin, tlumičů apod. měli jinak. Takže jak píše MT - honí kilometry a předvádí se. Prostě reklama. ;-)
Avatar - Snooob
7. 5. 2013 13:57
Keby radšej...
Keby radšej už toho Scout-a dávali dokopy. Príde mi to ako rozumnejšia voľba...
Mám pocit, že sa ich viac predáva.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
7. 5. 2013 14:11
Nerozumím ...
... těm steskům zde některých jedinců že OIII RS nebude sportovní auto. Ano, nebude, a proč by taky probůh mělo. Bude to jen trochu rychlejší Škodovka, pro ty co na to mají (nejen peníze). Nic více, ale také nic méně. Tož tak.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kokot
7. 5. 2013 14:14
Re: Nerozumím ...
Někdo prostě nedokáže skousnout to, že Škoda nedělá něco na typ WRX STI nebo EVO i když by si to beztak nekoupili :-!

Mě spíše více mrzí absence Haldexu u této krásy no :-(
Avatar - JDM
9. 5. 2013 19:36
Re: Nerozumím ...
nekoupili .. vRS je pro fandy nebo pro ty co nechtějí běžnou octavii kterou má půlka republiky . svoje zákazníky má a ti vědí že to není STI nebo EVO . současná OvRS je pěkný auto.
Avatar - kokot
7. 5. 2013 14:28
Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bude
Proměnění zadní nápravy => multilink u všech motorových specifikací ať dá :yes:

(zajímalo by mne, kdy jim to konečně dojde, že ***i to s tou torzní tyčkou...)
Rozbalit vlákno
12
7. 5. 2013 14:50
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Megane RS má na zadku taky torzku a dá kolo na Nurburgringu pod 8:08 ;-)
Avatar - kokot
7. 5. 2013 15:00
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
To jo, určitě nezahazuji tu danou technologii (protože ji ani neznám), ale je tu hodně ale...

1) Záleží na konkrétním naladění podvozku a když jsem četl test na 1.8 TSI Octavii III, tak ji autor testu hodně chválil, ale ta s tou "torzkou" je jaksi - horší no ... a je to jenom o diktátu VW, aby jim to nepožíralo jejich vozy (dle mého názoru)

2) Megane RS má od filozofie Octavie a obecně vozů Škoda hodně daleko, jelikož je to auto pouze pro požitek z jízdy a né na každodenní ježdění, protože by to z ridičů asi vyklepalo duši

3) Kolo na Nürburgringu nevypovídá nic o tom, jak auto bude ve skutečnosti hladit nerovnosti vozovky na zdejších okrskách.
7. 5. 2013 15:14
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Matěji, nic proti tobě, ale v tom Meganu RS si asi neseděl, natož nejel nebo ho řídil. Pokud nemáš CUPovej podvozek, je to auto naprosto normálně použitelný i do normálního provozu. Jasně, bude ti sice žrát kolem 10-12, ale je to pohodová jízda. Znám dost tvrdších aut. A pokud budeš mít CUPovej podvozek se samosvorem, a 19ky kola, je to malinko jiný. Rozdíl v MRS a ORS je ten, že někdo sportovní auta umí, a někdo se o to jen pokouší a dělat by je chtěl... A argumentovat tím, že ORS má velkej kufr, a jde tedy jen o rychlej rodinnej koráb, a ne o sportovní auto, to je jen výmluva. Ano, ORS bude asi rychlá, ale ne do zatáček... A tam se teprve pozná, co a jak který auto zvládá...
7. 5. 2013 16:42
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Jak ty můžeš vědět, co by chtěli? Na těch autech (RS modely Škody) nevidím jediný náznak toho, že by se snažili o něco sportovního. Mimo to, sportovní není atribut typický pro HH. Nechci zabíhat do diskuze, jestli je vůbec ORS HH.
7. 5. 2013 16:59
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Tak znova. :-)
Včerejší vyjádření Škody Auto k Rapidu Sport (ejhle, fakt sport???): „S vozem Škoda Rapid Sport ukážeme poprvé vysloveně sportovní a emocionální variantu naší nové kompaktní limuzíny Rapid. Opět tak zdůrazňujeme kompetenci našich zaměstnanců v oblasti sportovních vozů a motoristického sportu“.
7. 5. 2013 19:13
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Ono to lze bez problému taky chápat, jako čistě propagačně polepený auto, který odkazuje na úspěchy v IRC.
8. 5. 2013 02:32
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Smutné, že Rapid nemá s IRC nic společnýho... snad jen to logo na masce.
8. 5. 2013 10:59
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
A co jako? To chceš vidět další o střechu připravenou Fabii S2000?

Kroutím hlavou nad tím, jak vy, z jednoho modelu, který má plnit čistě funkci nějaké designové (tuningové) předváděčky na srazu příznivců koncernu, jste schopni napsat hotovou obžalobu celý Škodovky. 8-s

Byl bych stokrát raději, kdyby i ostatní automobilky dělaly podobné akce pro svoje fanoušky a jen tak z plezíru jim připravily pár modelů k podívání. Na tom přece není vůbec nic špatného. A už vůbec to není hodno posměškům či kritiky.
8. 5. 2013 13:12
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Je to stejně k smíchu jako když Renault v UK vypustil sportovní edici Clia a byl v tom atmo 1,2 motor a bylo to jen o nálepkách. Je to automobilové pozérství.
8. 5. 2013 16:50
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Máš na to hloupý názor. :-!
7. 5. 2013 20:15
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
To tu skutečně budeme diskutovat nad PR texty? Ke všemu to zní jak překlad z Němčiny. Škoda žádné sportovní auto nemá a v dohledné době ani mít nebude. Nemá ho ostatně ani VW; sice mají připravený BlueSport, ale otázka je, jestli se vůbec kdy bude vyrábět. de Silva ho tlačí, tak snad uspěje. Jediné sportovní auto v tom základním koncernovém čtyřlístku je R8. Dalo by se ještě uvažovat o TT.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 16:44
Re: Kdo si myslí, že výsadou sportovních modelů od Škody bud
Ale O RS prostě nemá být sportovní vůz.. určitě kdyby Škodovka chtěla a mohla, vyrobí takový vůz.. Vyrobit by ho uměla každá automobilka, pokud by na to měla finance a měla by odbyt těchto vozů. Renault nepodléhá svrchovanosti koncernu a proto si může vyrábět špičkový HotHatch... Oktávie už sama ze své podstaty je velké auto na takhle zaměřený vůz s vervou se chystající do zatáček :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 14:37
RS bude urcite skvelym autom
take dialnicne rychle zihadlo.... rodinny sportiak a proste zabavna skodovka... akurat sa bojim najviac o cenu... podla mna aj ked to bude super auto tak v nejakej prehnanej cene urcite uz prestane davat tato draha zabava na 4 kolesach zmysel..... a kto tvrdi ze to nie je sportova skoda tak potom uzna ze kupovat nesportove auto za nejake velke prachy uz nema zmysel vobec..... ved na bezne jazdenie staci aj 1,2TSI.... som zvedavy teda na cenu... ceed GT 5door je na SVK za 22 900 eur... ponuka 150KW a vcelku slusnu zabavu... a velmi dobre jazdne vlastnosti ktore coskoro potvrdi bliziaci sa test.... , ak teda bude octavka za nejakych 26 tacov.... tak nedava velky zmysel.... cena bude rozhodujuca podla mna... drzim palce octaviii ak bude pod 25 tacov ma sancu u nas :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kokot
7. 5. 2013 15:04
Re: RS bude urcite skvelym autom
Zkuste se domluvit někde s více lidmi, kteří chtějí stejnou OIII RS jako vy a dostanete množstevní slevu (samo to platí i u jiných aut) - strýc tak kupoval nového Tourana a říkal, že v zahraničí se kupují auta pouze takovýmto způsobem :-! :yes:

Já o tom nic nevím, ale říkám si, že by Vám to mohlo pomoci ;-)
7. 5. 2013 15:29
Re: RS bude urcite skvelym autom
Právě proto, že se bojíte o cenu, je tu KIA a Hjondé. Enjoy! Příspěvků tu máte dost, tak možná když místo toho psaní budete víc makat, tak budete moci jednou zaklepat na skleněné dveře autosalonu Škoda. Přeji hodně štěstí.
Ještě bych možná dodal, že mě osobně opravdu nevadí, že máte Kiu, tak si to tu nemusíte obhajovat ustavičným haněním Škody.
7. 5. 2013 16:05
Re: RS bude urcite skvelym autom
Už tvým prvním příspěvkem na ACZ jsi dal jasně najevo, ke kterýmu táboru patříš. Jen bych ti rád řekl, že čím víc bude člověk makat, tím víc si bude vážit peněz, a na skleněné dveře autosalonu Škoda určitě nezaklepe... >:D
7. 5. 2013 16:29
Re: RS bude urcite skvelym autom
Díky za první reakci. Jsem nový co se blogování týče, tak si toho vážím.
V pořádku. Netajím se tím že mám ke Škodě sympatie. A důvodů je několik. Přiznám se že jednu doma mám, ale to je jiné téma. Denně ale jezdím autem jiné značky takže slepá láska to nebude.
Takže to tak moc neškatulkuj. Tak hrozné to se mnou nebude.

A s tím klepáním máš možná pravdu. Ale dveře Kie a Hjondé to taky asi nebudou... ;-)
Avatar - Snooob
7. 5. 2013 17:36
Re: RS bude urcite skvelym autom
A ked teda zaklope?
7. 5. 2013 17:51
Re: RS bude urcite skvelym autom
On tu KIU nema, on by ji akorat chtel. Paradoxne jezdi skodovkou.
Avatar - aproximus
7. 5. 2013 15:48
no nevim
tak nějak mi ta oktávka s obr zádí na okruhu příjde jako slon v porcelánu 8-s
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2013 16:02
Re: no nevim
Mě napadl vyvrženej vorvaň... :*)
7. 5. 2013 16:53
Re: no nevim
Osobně mám nejradši Range Rovery, hlavně kousky s klecí. To je podívaná. :-)
7. 5. 2013 16:17
ER-ESO
Jasně, že bude, a bude mít dost přes dvě stě koní. Půjde tedy (opět) o silničního třídního premianta. Auto, které poskytne majiteli vysoce třídně nadstandardní praktičnost a vysoce třídně nadstandardní jízdní výkon. Obě věci dohromady, kapiš?

Tedy žádný RS kompakt (volnost, rovnost... zoufalství), který z tebe vyklepe za rohem i duši, nýbrž regulerně dospělý vůz s vysokým výkonem, takovým výkonem, který ve své třídě znamená automaticky vrcholné, prestižní postavení.

Musí to být dokonalý duševní prosťáček, jestliže je z naší krásné země a přitom arogantně hledá na Škodě RS chyby. Žádné nejsou, jsi jen ty, prosťáček s tisícem chyb, po němž by horní ereso neštěklo, ani kdybys před ním klečel na kolenou.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
14
7. 5. 2013 19:44
Re: ER-ESO
trochu mi připomínáš Klause, ten taky skončil v ústavu ... teda v institutu ... >:D >:D >:D
7. 5. 2013 22:32
Re: ER-ESO
Proč? On má úplně ve všem pravdu....
7. 5. 2013 19:53
Re: ER-ESO
Neplac a pozri si [odkaz]
Avatar - Barrichello
7. 5. 2013 20:16
Re: ER-ESO
Je, mamo, vono to bude mít 200 koní.

203 HP sem měl už Sebringu z roku 2001, což je taky střední třída.

Akorát že to bylo z V6 a ne 4hrnku s větrníčkem >:-[] >:-[] >:-[]

Takže z toho že to bude mít 200 Hp si fak na zádel nikdo nesedne.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2013 21:19
Re: ER-ESO
Já myslim, že v roce 2001 mělo hodně aut 200 koní a více :-) Třeba i Audiny, nebo i to VW :-)
Avatar - Barrichello
8. 5. 2013 21:18
Re: ER-ESO
Však ano, těch aut bylo spoustu co mělo ve střední trídě 200 HP.

Nějak to zdůraznovat jako že RS ted bude mít 200 HP, no to je něco mi právě přijde trapné.....
200 HP není dneska nic vyjimečnýho v týhle třídě resp. není to vyjimečný už několik let
Avatar - JDM
9. 5. 2013 19:42
Re: ER-ESO
a moje WRX z 2001 má dokonce 218 koní >:D
8. 5. 2013 12:28
Re: ER-ESO
Baričku jasně - tys byl vždy a ve všem napřed, my víme. >:D
Avatar - Barrichello
8. 5. 2013 21:19
Re: ER-ESO
Já ne, ale jistí výrobci byli oproti škodě napřed hooooodně dávno.
Avatar - Atlis
7. 5. 2013 22:50
Re: ER-ESO
nastastie je tu este focus st kombi... ;)
8. 5. 2013 13:57
Re: ER-ESO
To je tahle rozplizlá žába? [odkaz] >:-[] :no:
8. 5. 2013 09:39
Re: ER-ESO
Ford Focus ST Kombi. Pro Octavii RS třídně nedosažitelný soupeř. Jak po stránce výkonu, tak (a to především) jízdních vlastností.

Hotovo, tečka.
Bravo Ford :yes:
8. 5. 2013 12:26
Re: ER-ESO
Jasně, v novém RS jsi nejel, ale v otázce jízdních vlastností máš i tak jasno.
Focus ST pohřebák byl v Brně a z cenovky jsem šel do kolen - chtít za Ford Focus (ať už v jakékoli verzi) přes jedno mega je opravdu cenový humor.
7. 5. 2013 16:19
Focení
Dneska ji fotili v combíku v ateliéru na strahově. Všechno bohužel pod plachtou, tak nebylo nic moc vidět. Jen kola - stejné jako z fotek z konfigurátoru, vršek pátých dveří a spodek zadního nárazníku. Už tyhle detaily vypadaly pěkně :-)
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2013 09:42
Re: Focení
Měly by tam být i matná černá kola. Takové (naše) malé lakýrnické neštěstí :-)
7. 5. 2013 18:12
Jasná volba TSI
TSI benzín :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2013 20:06
Re: Jasná volba TSI
RSka s TDIckom.... tak to si kupuju taki ti naftovi frajeri.... ktori by najradsej boli majstri sveta a este aj usetrili a jazdili zadarmo ... bohuzial su na smiech... houno usetria a auto aj houno slape.... hold kompromisy to su krysy ako spieva elan..... a este totalni manici si to kupuju este aj s automatom..... to uz fakt rozum neberie.... to je ako kupit si do terenu SUV bez stvorkolky hlavne vsak ze ma stresne okno ...

no jasne ze benzin :yes: :yes: :yes:
7. 5. 2013 20:52
Re: Jasná volba TSI
Rozjezdy jsou bez plynu, hluk nižší no jestli to není komfort. .... ke vší zlosti spokojených uživatelů není tak jasné a že pro někoho je skutečně výhodnější benzín. :yes:
7. 5. 2013 21:03
Re: Jasná volba TSI
:yes: 1,4TSI vs 2,0CDTI :no:
[odkaz]
Avatar - Invert
9. 5. 2013 17:18
Re: Jasná volba TSI
A že to nové TSi jede mnohem rychleji ;-)
7. 5. 2013 19:54
Slon
V zakrutach vyzera ako slon na kokaine.
Nasiel niekto, aky cas to odjazdilo? Do neoficialneho PR by sa taka nenapadna informacia hodila.
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2013 22:09
Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
Osobne proti Dieslom s funkcnym DPF nic nemam..akurat ze do sportoveho auta nepatria :-) Je to smiesne. Na menovanom diesly som nejazdil takze skutocne neviem ako sa chova ale co mam skusenosti s inymi motormi tak diesly maju tri slabiny.
Prva je ze umieraju v cca 3500 otackach. Je to groteskne na prvom prevodom stupni. Kopanec pri rozjazde ale potom velmi zavahaju pri prechode na dvojku. Taktiez normalny benzinovy motor ide na dvojke 100-120. Roztocenu dvojku benzinu ziadny diesel svojim krutakom neprebije. Navyse TSI sa sprava linearne uz odspodu co je totalne kladivo na diesel. Tam kde radi naftak trojku tak benzin taha ako besny na dvojke.
Druha vec je lag. Moderne turbo benziny v podstate ziadny nemaju, diesle s tym trpia. Este viac je to citelne tym ze maju uzke pasmo vyuzitelnych otacok.
Tretia vec je priserny zvuk. TO je pri sportovom aute katastrofa. Takze nic v zlom. Diesly su usporne ale to je pri RSe irelevantne.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Jaros71
7. 5. 2013 22:53
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
Jen bych podotknul , že např. 3.0 TDI v Audi S Q5 má 313k..!! Zrychluje za 5s/100km..
Asi špatný motor? :yes: :yes:
Ale O III RS ho nikdy nedostane...chybí ji ty čtyři kroužky.. ;-)
Ten motor je sportovní , táhne zběsile a skoro nic to nežere!! Proti TSI..
Pokud někdo chce benzín OK. Taky má svoje přednosti.
7. 5. 2013 23:04
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
Tak to je trochu ina liga... pri 313k je rozsah otacok uz mimo misu pretoze pri danom sprevodovani je zachovany potrebny rozsah na rychlosti a ide to ako hovado... beriem.. ale ako pises..OIII taky motor v zivote neuvidi..
Avatar - JDM
9. 5. 2013 19:49
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
5 na papíře . do stovky to krmí koruťák pak to zdechne ... známe ..... :no:
7. 5. 2013 22:59
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
Ja ti nevim, kdyz chci tak mam na svem dieslu na 100 m hozenou petku a je mi srdecne jedno jakou rychlost tam bude mit nekdo jiny, at uz s benzinem nebo necim jinym. :-)
7. 5. 2013 23:27
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
To su zase dristy.....
"Druha vec je lag. Moderne turbo benziny v podstate ziadny nemaju, diesle s tym trpia."
To je blud ako svina. Ak si vobec v naftaku sedel, ten dojem mas len preto, ze naftak tocis v 1500-2000 otackach, kym benzin v 2500+-500. Tam je odozva turba ina. Benzinak ma v nizkych otackach presne tak isto lag ako nafta.
9. 5. 2013 14:05
Re: Diesel!!?? to nie je pec to je RS!!!!
Nemal som v umysle rozputavat nejaky flame.. Diesle maju svoje caro v dostupnosti vykonu a v ekonomicnosti. TSI ale z hladiska prejavu bude urcite kdesi inde a prave on bude absolutna spica. Taktiez bude mat nizsiu hmotnost co je nezanedbatelne pri RS.
Co sa tyka toho lagovania - jazdil som prave aj s dieslami a do sportovejsie zameraneho auta je pouzitelne vlastne len bi-turbo. Ja na benzinovom turbe jazdim bezne na 1500 otackach a intenzivne sa to zbiera asi od 1800.
Co sa tyka benzinov vyrazne lagovalo 1,8T 110kW ale to uz je hodne stary motor. Pokial mi je zname tak ten agregat je obycajne 2,0 CR.. 3.0 TDI co spomina Jaros71 je uplne niekde inde.. je to biturbo ktore ma pokryte aj vyssie otacky vdaka velkemu druhemu turbu.
7. 5. 2013 23:30
trocha zamyšlení..
je mi jasný, že se tady do mě zase dost lidí naveze, ale já to beru jako diskuzi. Je zde hodně kritiky na octavii RS, ale musím se Škodovky trochu zastat i když to není vyloženě moje krevní skupina a mojí poslední Škodovkou byla Škoda 130R coupe neboli Rapid. Píšu 130 R coupé - protože tak to bylo uvedeno v holandském TP, kde jsem jí koupil Byla to jedna z posledních, r.v. 1989 s dvojitým Webrem a motorem o 75koních a vlastně to byla taková socialistická Škoda RS a prodávala se jako sportovní kupé. Ten výkon je dneska směšný,ale tehdy to nebylo zase tak špatné a ani jízdní vlastmosti podvozku díky legendárím zadním nápravám nebyly vůbec špatné a asi by se dost lidí divilo co se s tím autem všechno dalo dělat. největší slabinou jízdních vlastností byly dvoupísté přední brzdy, které na vodě a sněhu díky lehkému předku zajistily nesmyslně přebržděný předek, motor -zejména jeho chlazení je ale vlastní kapitola. Dneska tu máme Octavii RS, která je úplně někde jinde. Mám ještě jedno srovnáni - před 13ti lety jsem vlastnil Peugeot 405 MI16 a to byl vlasně vrchol nabídky tehdejšího Peugeotu (existoval tedy ještě 405 TI16 o tehdy brutálních 200koních, ale ten prakticky neklze ani dnes sehnat). To auto mělo atmosférický 4válec 1.9 a výkon 150koní. To auto bylo na tehdejší domu velice luxusní a mělo defakto vše co se do něj tenkrát dalo dát a bylo navíc opravdu rychlé. Já ho koupil v německu s profesinálně upraveným podvozkem a laděným výfukem a strašně rád na něj vzpomínám, bylo neskutečně stabilní ve vysokých rychlostech a bez problému zrychlovalo i na 5tku až do omezovače(tachometrových 230). Když jsem ho tenkrát měl, jezdili už první RSa a ten Peugeot i když byl papírově slabší, tak rozhodně nebyl pomalejší. U Octavie III RS se bavíme o nějakých 220koních a jás i myslím, že to pořád bude v reálné rychlosti něco hodně podbného a tak se spíš ptám, kam se u těch nových aut ty koně ztrácí, protože se myslím že v reálných výkonech se vlastně pohybujeme stále v této třídě na stejné úrovni. Každopádně si ale myslím, že ve třídě, ve které se Octavia nachází a celkově Škodovka nachází to bude stále nadprůměrné svezení a tak že se ptám, kolik lidí vlastní tady vlastní podobně výkonný auto, aby ho jí mohly tak odsuzovat a říkat že to není sportovní auto. věřím, že megáne RS nabídne větší zábavu, ale zase bude mít podstatně horší užitkovost, ale to už je dáno proporcí Octávie. Co se týče zábavnosti sportovního auta, tak si myslím, že není rozhodující jeho výkon motoru, ale jeho váha, respektive poměr váhy a výkonu. Myslím, že většina z nás tady obdivuje supersporty, otázkou je, kolik zábavy si s nima na zdejších okrskách člověk může dovolit. Co se týče nové Octávie, tak mě víc než výkony RS vrtá hlavou současný jednoduchý desing Škodovek a proč se oproti loňskému roku propadl prodej o 34%.
Rozbalit vlákno
3
8. 5. 2013 00:37
Re: trocha zamyšlení..
Konečně si dal někdo tu práci a rozebral to pokud možno objektivně ze všech úhlů. S tou Mi16 mne to dnes napadlo taky a proto jsem to zmínil někde výše v diskusi. Tehdy Peugeot těžil z úspěchu 205-ky v rally a hned to promítl v podobě nasazení výkonného sedanu, který byl v té době hitem s výkonem na dnešní poměry nijak oslnivým 148 - 160 koní. Dneska marketingově udělá Škoda to samé, když těží z úspěchu Fabie S2000 - a je za to sepsutá ze všech stran. Ti, které dnes dráždí emblém RS patrně tento marketingový krok nejspíš vůbec nepochopili a ze všech stran pořád tepou jak RS není sportovní vůz a zaklínají se meganem RS a podobnými. Ale tehdy u Peugeotu Mi16 takové odsudky nikoho ani nenapadly a většina po tomto modelu jen slintala...
Jasně, že RS nebude sportovní vůz, ale o to ani nejde - jen řada diskutérů to nepochopila...
8. 5. 2013 11:09
Re: trocha zamyšlení..
Jak jednoduché, jak pravdivé. :-! :yes:
Avatar - Ozzman
8. 5. 2013 13:51
Re: trocha zamyšlení..
Já si myslím, že i řadu diskutérů drásá právě to logo RS, které se poté objevuje na Oktáviích TDI nebo i MPI a jejichž posádky ohrožují bezpečnost silničního provozu svým stylem jízdy :-) Samotné RSo by bez nich pro tyto lidi nebylo až takový problém. Nicméně je vidět, že pro tyto lidi vytvořila škodovka modlu, nebo né modlu, ale vidinu nečeho, k čemu mohou svojí jedničkovou Oktávii přirovnat a s trochou práce předělat alespoň vzhledově ( ti šikovnější i výkonově) a za to Bravo Škodovce... Ještě sem totiž neviděl, aby tolik lidí přeďelávalo Megany 1.4 a 1.6 do RS verzí či Peugeoty 405 do MI16 :)) (vyjma pár golfů 1.6i R32 (i kombi) :D)
7. 5. 2013 23:46
Tedy nechci
moc rýpat, ale to skutečně z té titulní fotky nikdo nevidí tu těžkopádnost??? 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - stanleysparrow
8. 5. 2013 11:13
cena
Líbí se mi jak všichni brečí nebo spekulují nad cenami Škodovek.Kdyby tady v Irsku stálo RSo 25-26tis Eur tak do ni jdu hned.Kdyby zdejší stálé hvězdy kritiky věděli kolik stojí základní verze Rapidu či Okty tak by jim bylo blivno.Tak nebrecte. Kdo chce ať si to koupí. Kdo nechce tak ne.Nejsem zastánce Skodovky ikdyz ji mám, ale buďte rádi že v Cechach stojí co stojí.Zduř.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
9. 5. 2013 20:05
Re: cena
V irsku máte Holden resp. Vauxhall, to je správná kára pro zábavu. Zadokolka s V8 :yes:
Avatar - Cejsi Mpower
9. 5. 2013 09:34
další..
Další rádoby sportovní, nedotáčivá FWD sračk* do sbírky Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2013 22:59
Re: další..
Tipuju, že tu *** by rádo vlastnilo cca 70-80% zde diskutujících....
9. 5. 2013 21:29
RS
Nechce se mi to hledat na netu....ví někdo, co znamenají písmena RS?
Rozbalit vlákno
2
9. 5. 2013 21:53
Re: RS
Mela by znamenat Rallye Sport. I jako fanda skodovek je prekladam jako Rychla Skodovka ci v pripade takove osklivosti jako TDi jako Rychle Saze.
9. 5. 2013 23:01
Re: RS
Rally sport, Racing Sport - vyber si...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 5. 2013 07:17
Tri dni na titulke???
Tato parodia na news je na titulke, v case pisania, uz treti den...

Kam se hrabe Havel...
Rozbalit vlákno
1
10. 5. 2013 13:30
Re: Tri dni na titulke???
Neboj, třeba tenhle článek brzy zmizí. Už je tam další. O drsnym výrazu O combi... >:D