Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vláda schválila ekologickou daň i pro desetiletá auta

Ekologická daň se bude zřejmě platit i u 10 let starých aut. Vláda totiž schválila věcný záměr zákona o výrobcích s ukončenou životností, který předložila ministerstva životního prostředí a průmyslu.
Zpět na článek
13. 5. 2015 14:19
13. 5. 2015 14:35
13. 5. 2015 14:40
13. 5. 2015 14:45
13. 5. 2015 14:48
13. 5. 2015 14:58
13. 5. 2015 20:06
13. 5. 2015 20:11
13. 5. 2015 20:25
13. 5. 2015 20:22
14. 5. 2015 08:16
14. 5. 2015 10:59
14. 5. 2015 11:07
14. 5. 2015 12:13
14. 5. 2015 14:11
14. 5. 2015 16:11
14. 5. 2015 11:41
13. 5. 2015 16:07
13. 5. 2015 14:41
13. 5. 2015 16:49
13. 5. 2015 15:10
13. 5. 2015 18:54
13. 5. 2015 20:05
13. 5. 2015 21:21
13. 5. 2015 21:25
13. 5. 2015 21:29
13. 5. 2015 21:44
13. 5. 2015 21:52
13. 5. 2015 21:57
13. 5. 2015 21:58
13. 5. 2015 22:05
13. 5. 2015 22:10
13. 5. 2015 22:28
13. 5. 2015 22:33
13. 5. 2015 22:29
13. 5. 2015 22:34
13. 5. 2015 22:41
13. 5. 2015 22:48
13. 5. 2015 22:58
13. 5. 2015 23:05
14. 5. 2015 07:05
13. 5. 2015 22:03
13. 5. 2015 22:06
13. 5. 2015 22:10
13. 5. 2015 22:02
14. 5. 2015 07:03
14. 5. 2015 07:08
14. 5. 2015 12:00
14. 5. 2015 12:07
14. 5. 2015 17:24
14. 5. 2015 07:17
14. 5. 2015 12:04
14. 5. 2015 07:25
13. 5. 2015 21:25
13. 5. 2015 20:21
13. 5. 2015 21:42
13. 5. 2015 22:06
13. 5. 2015 22:18
13. 5. 2015 22:37
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 14:16
To se dalo čekat
zas se prohnou ti chudší nebo střední třída, stará auta stejně jezdit nepřestanou a stát se zas nakapsuje a utratí to za pitmosti....
Rozbalit vlákno
71
13. 5. 2015 14:45
Re: To se dalo čekat
Spíše zase přibudou různé "polopřevody" ... ty vlastně už byrokraté zakázali, takže "čtvrtpřevody".
Třeba jak Felda, kterou moje máti před 4 roky fakticky prodala, ale formálně se nový majitel stal pouze provozovatelem vozidla, aby se nemusel platit ekopoplatek (Euro 1, tehdy 5 tisíc Kč).
BTW Zrovna teď se ta Felda chystá do šrotu. :-)
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 14:50
Re: To se dalo čekat
Polopřevody končí 30.6, hádám, že po tom datu zmizí z registru tak 300 000 aut co neexistují nebo se válí v kopřivách :-)
16. 5. 2015 13:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
>:D >:D >:D >:D >:D
jj
CO VÁM MÁM PSÁT, JE POTŘEBA UKONČIT POŠAHANOU ŠÁDEDÍZLLOBBY [odkaz] [odkaz] V TÝDLE KOCOURKOV ZEMI A NASTOLIT ROZUMNÝ POŘÁDKY !! [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
13. 5. 2015 16:14
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No hlavně je to celé úplný nesmysl. EKO-poplatek na EURO 0 až EURO 2 existuje již poměrně dlouho a nefunguje, protože vozový park v ČR alespoň dle dostupných statistik stárne. A navíc, jestli si někdo na MŽP myslí, že poplatek v rozmezí 10 000,- až 3000,- kč odradí někoho, kdo má na koupi auta řekněme max. 60 000,- od nákupu starého auta a místo toho si ten samý člověk koupí ojetinu za 150 000,- nebo dokonce nové auto za cca 250 000,- a více, tak je úplně "mimo mísu". Jinak doma jsou 2 auta, jedno má EURO 1, druhé EURO 2 a při koupi jsem nezaplatil ani korunu, protože ZTP zafungovala na jedničku. :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 14:46
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No tohle o střední třídě neni to si levicová vláda došlápla spíš na vlastní voličstvo :-)
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 14:49
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Myslíš že nikdo ze střední třídy nemá 7-8 let starý auto? A že to na něj nedopadne až ho půjde prodat?

Jo pane, Ta Fabie (či cokoliv jinýho, si dosad) je moc pěkná, ale víte ona nemá uhrazenej poplatek. jedině když dáte 5 litránků slevu vašnosto. A to řeknou naprosto všichni potencionální kupující
13. 5. 2015 14:55
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
jedno auto (benzin) mam 12 roku stary jako hnojak na ***cky a do lesa, uz dela ostudu, ma euro3, letos na technicke a emisích, natoceno přes 200tis, podle emisi vyhovuje euro6. letos pujde z domu klidne za korunu.
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 14:58
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Já znam kluky co maj youngtimery 80-90 léta, ale normálně na bílejch značkách a ve velmi dobrým stavu a jezdí jim to v pohodě. A kolikrát to neplní žádný euro nebo max euro 2.
13. 5. 2015 15:02
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Je fakt, ze 20+ let stary benziny uz zasmrdet umej, ale porad lepsi, nez libovolnej diesel...
13. 5. 2015 15:53
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
20 letý auto prosím, ale tady se bavíme o relativně nových autech.
13. 5. 2015 16:03
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Konkretne tady jsme se bavili o youngtimerech z 80. a 90. let, ktere plni stezi euro 2.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:07
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
7-8 let neni problém. De vo v tuhle chvílí minimálně desetiletý a starší auta. A spousta desetiletejch plní Euro 4 takže v reálu když to vstoupí v platnost půjde vopravdu vo starý auta. Řekněme minimálně 11 let starý a starší. Samozřejmě může se tam pár výjímek najít ale střední třída by měla mít spíš novější auta než aby nejmladší z nich byly 11 let starý. Nemyslíš?
13. 5. 2015 15:16
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
jde spíš o to jak definuješ střední třídu - někdo by řekl, že střední třída jsou lidé s příjmy nad průměrnou mzdou v ČR - třeba do nějakého dvojnásobku toho průměru - ale upřímně mají tito lidé na nová auta velikostí a jinými parametry odpovídající střední třídě? Nevím nevím, možná tak v Německu...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:18
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jo souhlasim. Nicméně pokud naše střední třída fakt průměrně jezdí autama kde 11 let starý patří k těm mladšim sme asi dost v pr...
13. 5. 2015 16:40
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
no jistě že tam jsme ... ceny máme jako na západě a mzdy na 20 - 25% těch západních - tak jak to tady může asi vypadat?
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 16:48
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Že sou ceny stejný nebo podobný je jasný. No a mzdy jakž takž odpovídaj produktivitě a HDP na hlavu. Zkus si porovnat jen evropský státy a bacha ať tě neklepne. Jen tak z hlavy Norsko 100 t. na hlavu ČR myslim 19. t.

[odkaz]
13. 5. 2015 15:54
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
přesně tak.
13. 5. 2015 15:52
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No levicová jestli teda ANO považuješ za levici pak prosím, ale to si teda ta levicová vláda došlápla na vlastní voličstvo v příjmovým segmentu střední třídy, tak mi to přijde přesnější ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:58
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Já vim že ANO tvrdí že je pravicový ale kroky dělá spíš levicový no ;-)
Jak jim mám řikat když vod 1. dne kamaráděj spíš s komunistama než s pravicí a pravice byla a je evidentně jejich nepřítel :-)
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2015 19:46
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
no v čele má estébáka, co náhle zbohatnul.. tak to úplně klasicky pracovitej člověk nebude...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 19:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jj otázky na svou první miliardu Andrej nerad [odkaz] :-)

A na ty další [odkaz] jakbysmet >:-[]
13. 5. 2015 20:00
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Ale jiné chce ten haj.zl udavačský "znárodňovat" už od 5 mil.,pokud nějakým ouřadům "nedokážou,že nejsou zloději".Tuhle vládu může mít v oblibě jedině blb,závistivec a udavač v jedné osobě.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jj tak to chodí: Zloděj křičí chyťte zloděje >:-[]
A on ty své nechává na pokoji viz připravovaný zrušení stíhání Tykače. Viz těch 5 milionů tvrdě jde a půjde po těch "dole" ;-)
Avatar - Hittman
13. 5. 2015 21:55
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jinak nezávidím, ale že třeba Havlovic rodina byla jedna ruka s náckama a malýo Vencu pohupoval i nějakej nácek na koleně (jméno nevím přesně, ale mám dojem že k.h.frank), jinak strašní chudáci a utlačeni režimem, ovšem po revoluci už to s majetky jelo, hlavně lucerna byl dobrej výmrd ;-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:01
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jo jo, byl to h.ajzl už jako kojenec, ten Havel, sedí na klíně náckovi a klidně cumlá dudlík. Zaprodanec, viď?
Avatar - Hittman
13. 5. 2015 22:07
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
geny po rodičích
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:22
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Abych řekl pravdu, z tohoto je mi na blití.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:25
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
:'-(
13. 5. 2015 22:20
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Přesně pro tebe a tobě podobné je ten nový web,kde se odhalují Havlovy "zločiny a sexuální deviace",tam si hochu krásně počteš.
14. 5. 2015 08:47
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Nejvíc se mi líbila jeho hláška, když si kupoval R-kovýho mergla, že má Mercedesy rád a je na ně zvyklej, pže s nima jezdil už za minulýho režimu. Z čehož jasně plyne, že to byl vyloženě chudák utlačovanej >:D Když jsem o něm viděl svýho času dokument v televizi, tak se vůbec nedivím, že po něm komouši tak šli.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:38
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jo jezdil jo měl je rád a jo utlačovanej fakt byl. Myslim že bys dost čuměl kdyby ti dělali to samý ;-)
15. 5. 2015 08:36
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
A kolik pak lidí jezdilo za komoušů Mercedesem? >:D Já bych nečuměl, protože bych si nehrál na rozvraceče státu, tudíž by mi STB nemusela neustále stát za zadkem.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 11:16
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Prej tu bylo 300 - 400 tisíc zahraničních aut. Volva Saaby Mercedesy atd.
Proč by vlastně neměl jezdit Mercedesem? Co tam máš za problém?
Jako že bys držel hubu a krok? Se Sovětskym svazem na věčné časy a nikdy jinak? Nojo to je taky řešení :yes: >:D
15. 5. 2015 12:11
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
To tu bylo možná i víc zahraničních aut. Jezdilo tu spousta Trabantů, Wartburgů, Žigulů a Moskvičů, ale Mercedesů tu hochu teda v 80tých letech jezdilo naprostý minimum. Krom pár vysoce postavenejch komoušskejch pohlavárů si takový auto normální plebejec v žádným případě nemohl koupit. Což vysvětluje proč mi přijde divný, že si v něm Havel vozil zadek. Kombinace Mercedesu a tvrzení jak byl strašně režimem utiskovanej mi nejde moc dohromady. Osobně se taky nesnažím podnikat žádnou protistátní činnost ač mě poměry v ČR a státní správě neskutečně vadí. Z tvýho pohledu teda držím hubu a krok a ty snad ne?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 12:20
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Měl sem na mysli auta. Tam Trabanty a tak spíš neřadim :-)
Jak ti to přijde divný? Narozdíl od těch vysoce postavenejch papalášů si na něj vydělal. Jeho hry se hrály v zahraničí i za socialismu ;-)
A s tim co mu dělali komančové to nemá nic společnýho. Že ho docela dusili je snad bez diskuzí
Nelíbí se mi současná vláda ale protestní petice nepíšu to máš pravdu. Socialismus byl ale zřejmě něco dost jinýho [odkaz]
16. 5. 2015 22:46
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Netvrdím, že ho komouši nedusili. Dusili, ale nedivím se tomu.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 14:03
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Nediví se asi nikdo žejo ;-)
13. 5. 2015 22:00
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jo,lid nemá rád zloděje, sice krade brambory v JZD,cihly na stavbě a oleje v Carlsonu,ale večer u zpráv na Nově proklíná zlodějské buržousty a velebí statečného Ištvána. >:-[]
Avatar - Hittman
13. 5. 2015 22:13
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
jj, takové banky kradou ve velkém a ještě legálně :-)
Avatar - Hittman
13. 5. 2015 21:52
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Třeba ten zákon bude platit i zpětně ;-) Jinak vždy se v dějiných (a i u nás na vesnici) najdou týpci, co se prváci chovají jako Homer Simpson a pak druhým závidí, že nemají v hlavě nasráno a uměli si vydělat. Ale tak to vždycky bylo a bude, takže no stresss
14. 5. 2015 07:38
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Samozřejmě "pakování se" porevolučních politiků a všech jejich kamarádíčků, nohsledů, rodinných příslušníčků atp. je naprosto v pořádku.

Teď tu máme Babiše z STB a vše ostatní, za 25let zlodějismu v Čechystánu je zapomenuto >:D

Vtipné je, že před nástupem ANO do politiky nikomu Babiš v hlavě neležel. Kdyby si stihl vyčistit svoji karmu tak, jako valná většina těch vrcholových politických dobytků, tak by na něj nic neměli.

Co třeba takovej Řebíček... jasný, ODSák jak poleno, tak je to samozřejmě vpořádku :-!

Jedno vím jistě... v Čechystánu nebude lépe... minimálně NE do doby, než přijdou křižáci z USA a nenastolí tu pořádek, nebo v horším případě strejda Putin a Děda mráz. Ovčané Čechystánu si prostě sami vládnout nemůžou.
Avatar - Barrichello
14. 5. 2015 08:41
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
O tom, že by v USA měli pořádek a vše šlapalo jak má a jak hodinky si můžeš nechat zdát. Tam je taky v řadě oblastní neskutečnej bordel :-)
14. 5. 2015 08:52
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Vezmi si jen jak jsou 100 let za opicema v sociální oblasti. Například něco takovýho jako povinný zdravotní pojištění tam ještě nedorazilo. Takže buď máš hodně peněz a doktora si zaplatíš nebo chcípni. V tomhle ohledu jsme byli daleko před USA už za komoušů.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:35
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No zrovna to povinný zdravotní přináši prokazatelně hodně slabší produktivitu
Nemusim Andreje ale v tomhle Ministerstvo zdravotnictví kritizuje naprosto správně ;-)
15. 5. 2015 08:18
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jenže povinný zdravotní ti pak pro každýho občana garantuje přijatelnou míru zdravotní péče. Což jaksi v USA nefunguje. O nějakých preventivních prohlídkách u zubaře si tam můžou lidi nechat tak leda zdát. (To tady zavedli jen tak mimochodem komouši)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 11:24
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Teorie dobrý a teď praxe. Ekonomiku socialismu nekomunetuju protože to by bylo na dlouho a mám zkušenost že lidi to prostě nechtěj slyšet. Současný zdravotnictví už od dob co byl Rath ministrem drtivě prodělává. Nebude se ti to líbit ale zdravotní péče se tady bude měnit a hodně. Akutální strašení že si budeš i levný plomby muset připlácet je totální prkotinka ;-)

Zprůměrovávat kvalitu na dosažitelnej průměr pro všechny je prostě problematický a šlo by říct i špatný. Že třeba v USA je lékařská péče na nesrovnatelně vyšší úrovni víš ale tuhle část nejspíš nechceš vidět. Samozřejmě se musí udržet nějakej základní rozumnej standard to ale s povinnym pojištěnim nemá co dělat. Mě se systém dobrovolnosti a vyšší samostatnosti občana jednoznačně líbí a platí to třeba i pro povinný zimní pneu jako v Německu. Nemusíš je mít ale když způsobíš nehodu de to na tvý triko
14. 5. 2015 10:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
To bylo samozřejmě obrazně řečeno... rozhodně nepředpokládám, že by si křižáci z Juesej uměli udělat doma pořádek lépe něž ovčané Čechystánu.

To bylo hlavně pro notorické obdivovače čehokoliv amerického, popř. čehokoliv rusáckého.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:46
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Před nástupem do politiky Babiš v žaludku ležel hodně lidem a svý politický cíle prosazoval přes křišťálově čistýho Standu. Možná ti to připomene hned 2. fórek [odkaz] >:-[]

Řebíček je skoro stejná kategorie jako Andrej jen mu v úspěšnosti sahá někam ke kotníkum. No vlastně ani k těm ne a to neni vtip >:D
14. 5. 2015 10:57
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Hodně lidem těžko... a jestli některým, tak hlavně proto, že jim bral z jejich "korýtek" :-!

Obyčejnej človíček jen, možná, někde zaslechl, že je tu nějakej Andrej, co je jedním z nejbohatších...

Co je jeden Babiš proti veškerému porevolučnímu politickému dobytku... :-!

Nebo si snad myslíš, že např. pan Kelner (Bílý kůň) je čistej jak Standův křišťál?
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:20
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No tak každýmu kdo sleduje dění v politice. Nevim kolik je to lidí. Už v 90. letech tu řádili se Standou Grossem jak černá ruka

No většina z nás třeba zaslechla kdo vyhrál boj o biopaliva žejo
[odkaz] Ale ten obyčejnej človíček samozřejmě nemá čas ani kapacitu sledovat co a jak [odkaz]

Jeden Babiš se mezi politickym dobytkem pohybuje už od porevolučních let a velmi úspěšně. Myslíš že mu první miliardy vyrostly na stromě? ;-)

Kellner ani žádnej jinej miliardář nemůže bejt čistej ale Andrej zatim došel asi nejdál ze všech
14. 5. 2015 12:08
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Problém je, že ti, kteří tu politiku sledují (např. v TV), si nikdy neudělají nestranný, VLASTNÍ, názor... pouze přijmou tu věc jako fakt, média nejsou nezávislá.

Např. v Čechystánu nejsledovanější TV NOVA nemůže být nezávislá z princupu, že? ;-)

No a o ČT a spol. si myslím taky své... ta je poslední dobou politicky korektní tak, až to hezké není...

Je to hlavně o tom, kterou pohádku si chceš vybrat ;-)
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:13
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Přesně tak, je to jen o tom, které verzi toho-čeho uvěříš.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:35
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Nemáš vyšší ambice? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:22
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jj s trochou nadsázky je to jako brát informace o autech jen tady ;-)

Těžko říct jaký slovo bych přiřadil tomu čemu na TV Nova řikaj zprávy >:-[]

S informacema je to těžký, chce to brát všude kde se dá a pak poměřovat převažovat kombinovat. Fakt to neni jednoduchý

To taky ale dá se s tim trochu pracovat [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] no a samozřejmě [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 11:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Řebíček- ze slušně informovanýho zdroje(FÚ) jsem se doslechl, že za Kapsch dostal miliardu. Tak na Babišovy kotníky by to mohlo být.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:55
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Nemyslim. Řebíček když se rozkoukal ve funkci a objevil jak to na MDCR funguje nebo spíš nefunguje začal rejžovat. A hodně. Ale tyhle hody mu skončily když skončil ve funkci. Andrej v podobnejch kšeftech jede od 90. let doteď. Miliardu si přihodil jen pro svý firmy z oblasti zdravotnictví předminulej měsíc. Za pár miliard daňovejch poplatníků zajistil plnou vytíženost svý fabriky na biopaliva na dalších pár let. Bez ironie to neni ani po ty kotníky ;-)
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:12
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Aktuální Babišovy malý domů zvlášť nesleduji, zaznamenal jsem samozřejmě biopaliva, tam se není o čem bavit.
Nicméně- všeobecně- jeho podnikání od 90 let- jak píšeš, já považuju v rámci naší "demokracie" za poměrně solidní. Má spoustu fabrik, a ty vydělávají peníze.
S vyděláváním peněz Kalouska nebo Ritiga se to nedá porovnat.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:15
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Rittig je stejná úroveň jako Babiš jen neni tak schopnej. Prostě nižší liga

Nemluvim vo tom že začíná bejt trochu problém nekoupit Babišovo kuře, máslo nebo chleba ale jak k nim přišel. A že koupit litr paliva bez daně pro Babiše na celym území vůbec nejde je taky kapitola sama o sobě

Kalousek nebude ani příjmová kategorie Rittiga
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:20
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Edit k mýmu poslednímu příspěvku, kterej si mi svou neomalenou (smile pleas) reakcí zkazil: .Lobing je asi v jeho byznysu a našem podnikatelském prostředí dost zásadní, mám představu o jeho kamarádšoftech, a nepřijde mi to morálně obdivuhodné, ale ani zcela zásadně odsouzeníhodné. Zkrátka chceš li uspět v mimořádně korupčním prostředí, buď budeš uplácet, nebo neuspěješ.

Ano, ti dva(Ritig, Kalousek) jsou jiná liga. Ale i kromě ligy vidím zásadní rozdíl. Babiš přece jen něco vytváří. Ale na řepce se shodnem.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:27
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No o tom jak to chodí by nám asi moh říct kmotr Mrázek. Kterej se jak dneska víme oprávněně bál že si s biopalivama ukousnul moc velkej koláč. Kdo to dneska vlastní víš sám

Mezi Rittigem a Kalouskem je zásadní rozdíl. V jakejch levárnách jede Rittig a čim si vydělal prachy se vpodstatě přesně ví. Že je Kalousek pán zla ví každej ale tam to u většiny končí
14. 5. 2015 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 17:42
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Ty radši moc neprognózuj. Babiš i Rittig sou charakterově nastejno jen ten první a parta kolem něj sou daleko schopnější

Budu hotová? Její? Fakt!!! 8-s
Ty si dement? Už si zapoměl že si předevčírem dvakrát potvrdil že víš že nejsem ženská? Tohle je fakt na psychiatra a de vo těžkou poruchu :no:

Hele ty si místní odborník na odpad tenhle [odkaz] znáš? Neni špatnej
15. 5. 2015 08:24
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No Babiš na rozdíl od Rittiga není bejvalej trestanec.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 11:19
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
To na výsledky jejich činnosti myslim nemá vliv. A řikal sem že partička kolem Babiše je fikanější

Rittig seděl kdysi za nějakou kravinu, Babiš by měl třeba sedět za miliardový levárny s Grossem ale za to se tu moc do basy nechodí žejo :-)
15. 5. 2015 12:20
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Co prosím??? Rittig seděl za vytunelování velký sámošky v Praze. Na tehdejší dobu spronevěřil velký peníze. Čili pokud řekneš, že Rittig seděl kdysi za nějakou kravinu tak seš asi blázen. A je šuma fuk jestli to bylo minulej rok nebo před 25 lety. Nakonec si * v tom kriminále ani moc neposeděl, poněvadž ho bláznivej Havel, kterýho se tu zastáváš pustil z basy a on začal s těma levárnama v ještě větším stylu. Nakonec se uklidil do Monaka, kde se může český justici tak akorát smát. Podle toho jak je vyžranej za chvíli chcípne na infarkt a spravedlnost ho ani nikdy nedožene. A s Babišem mi tu šermovat nemusíš. Není to zrovna můj oblíbenec, takže zastávat se ho určitě nebudu.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 12:35
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
No vždyť to říkám proti miliardám totální prkotina. Samozřejmě na socialismus to byla větší suma ale popravdě už tou dobou jel Babiš v násobně větších kšeftech :-)

Vybraná sámoška na Praze 2 je fakt pro smích. Mimochodem tehdy stahovali peníze snad všichni vedoucí. Jen asi fikanějš nebo to tak nepřeháněli nevim ale po revoluci se asi poučil. I když víme kde a jak dneska dělá vlastně to samý co tehdy a víme co si za ty prachy pořídil tak systému docela dobře uniká a nejsem si jistej jestli eště někdy pude do basy

Po skončení socialismu amnestie smysl dávala. Bylo nemožný určit kdo tam je čistě za trestnej čin a komu třeba jen přitížily jeho protistátní kecy. Prostě při pádu režimu je to celkem běžný. Fakt zrůdná byla Klausova amnestie a hlavně její dopady [odkaz] [odkaz]

Nemusíš mě přesvědčovat jakej je Rittig byl to levák za socialismu a je dneska. Rozdíll je že o něm si to většina lidí uvědomuje o Babišovi zatim ne. Teda hodně lidí už procitlo novináři se už většinou zorientovali ale většinová voličká základna asi spíš eště ne
14. 5. 2015 07:02
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
>:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2015 14:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
suhlas....... zvast ked si uvedomime ze 10 rocne auto je dnes defakto uz vcelku moderne auto .... a nejedna sa teda o ziadny veteran typu favorit alebo moskvic .... priemerny vek aut je v CZ aj na slovensku okolo 13-14 rokov... z coho mi vychadza ze tych okolo 9-10 rocnych je v automobilovom parku uz hodne velka skupina ..... oni to maju dobre omaknute.... ako zarobit zase na poctivych ludoch neboj.... zase ide len o dalsi sposob ako nenapadne vytiahnut dalsie a dalsie peniaze od ludi ... doba je aka je... lepsie uz asi nebude
13. 5. 2015 15:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
To bylo přeci jasný, že budou chtít víc peněz, tak rozšíří eko poplatky i na novější auta.
13. 5. 2015 16:43
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
rozšiřují se různé poplatky které se lidí dotýkají. Andrej prostě pochopil, že to není firma a že se socanama ve vládě ušetří asi velmi těžko, zefektivnění výběru daní ne a ne přijít - tak co mu zbýva pokud nechce zdanit velké firmy jako je agrofert? Zdaní to, čemu tady v diskuzi zdatně říkáte střední třída obyvatel...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 16:50
Re: A KUŠ BABO, ELEKTROMOBILY SE BUDOU KUPOVAT A HOTOVO !!
Jako že teď pochopil co každej trochu znalej věděl dávno před volbama? ;-)

Jak to že stát neni firma tak to že s králem rozhazování Sobotkou ušetřit nejde? :-)

Rozhodně makáme přes svý megasliby vybírá na daních míň než jeho nenáviděnej předchůdce [odkaz]
13. 5. 2015 14:19
ekologie??
takze benzinovy euro3, který vypousti do ovzdusi min sajrajtu nez naftovy euro6, bude platit ekopoplatek.
zelenou emisni plaketu ziska dokonce benzinovy euro1, tedy auta vyrabena od roku 1993. naftova az od euro 4.
a zatímco naftova euro4, která vypousti rakovinu (nemá ani DPF) bude bez ekopoplatku, mnohem cistci benzin platit bude.
kdo tuhle vladu volil??
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 14:22
Re: ekologie??
A koho chceš volit? ODS a TOPka je ta samá pakáž.

Zbývá ti Tomio, Zelení a Komunisti, ostatní enmaj šanci se tam vůbec dostat.

Zelení padaj, protože ti tohle podporují a tak ti zbejvá Tomio a Komunisti

>:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
13. 5. 2015 14:33
Re: ekologie??
Tak kluci ti komunisti, to je dobrá volba. :yes:
>:-[] >:-[] >:-[]
13. 5. 2015 14:35
Re: ekologie??
paradoxni je, ze tenhle poplatek dopadne hlavne na ty, co volili tuhle vladu.

ja obecne proti ekopoplaku nejsem, ale proc se stále zvyhodnuji naftove motory??
proc nejvyšší ekopoplatek 10tis bude platit i benzinove auto se zelenou plaketou povolujici vjezd do nizkoemisnich, ale naftove auto s euro 4 se stejnou zelenou plaketou, ale bez dpf, tedy vypoustejici rakovinu, ne ???

tak bud ten benzin zelenou plaketu dostat nemůže, anebo nemá platit zadny eko-poplatek
13. 5. 2015 14:40
Re: ekologie??
No protože o žádnou ekologii ve skutečnosti nejde. To je čistě lobby automobilek a prodejců nových aut.
Avatar - Aoyagi
13. 5. 2015 14:45
Re: ekologie??
Možná ze dvou důvodů: Kamionácká lobby a na naftových motorech automobilky víc vydělají.
13. 5. 2015 15:56
Re: ekologie??
Aspoň, že si nemusím jako volič říkat koho já to blbec volil. >:-[]
Avatar - Aoyagi
13. 5. 2015 14:48
Re: ekologie??
S takovou bychom tu brzy skončili jako USA, kde jsou dvě skoro stejné strany a prd. Pokud někomu nevoní TOP09, může ještě volit Svobodné. Jinak tu pravice není.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 14:53
Re: ekologie??
Jj s Machem je na to že je politik docela sranda [odkaz] :-)
Avatar - Aoyagi
13. 5. 2015 14:58
Re: ekologie??
Konkrétně Macha považuji za nejslabší článek SSO, jeho posedlost Faragem a že říkal "do žádného EU výboru nepůjdu" a pak šel hned do dvou... Ze začátku aspoň měli pořádný program na oklešťování sádla státu, teď to vypadá jako kdyby jejich program byl "EU je zlá, áno?" Ale třeba se při volbách vrátí >:D

A pořád lepší, než KSČSSD nebo jak se tomu nadává
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:09
Re: ekologie??
Vidim to stejně. A když si s pistolí u hlavy budu muset vybrat mezi Svobodnejma a ANOKSČSSD tak mám snadnej výběr. Ale.. ;-)
13. 5. 2015 20:06
Re: ekologie??
Ten strašlivý omyl-volbu SSO-už NIKDY nezopakuji,Machovy žvásty o Ukrajině jsou velice podobné těm,co vypouští ze svých špinavých tlam Vyvadil,Foldyna,Zeman a další ruští kolaboranti. :no: :no: :no:
Avatar - Aoyagi
13. 5. 2015 20:11
Re: ekologie??
To ani nevím, co že řekl?
13. 5. 2015 20:25
Re: ekologie??
V podstatě říká,že si může Putin dělat s Ukrajinou,co chce a nikdo mu do toho nemá kecat.A jeho drahá choť k tomu dodává,že ten,kdo jde přivítat naše americké spojence je vlastně blbeček.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 14:50
Re: ekologie??
No absolutně určitě ne Tomia a komanče ;-)
13. 5. 2015 15:55
Re: ekologie??
Tomio hmmm, tak to ti teda nevím. To už ti fakt zbejvaj leda ty komouši >:D
13. 5. 2015 20:22
Re: ekologie??
Komouši a burešovci jsou si názorově velmi blízcí-znárodňování,živnostníci jsou nepřátele lidu,za všechno může Kalousek,čeští vojáci jsou žoldáci atd. :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 20:58
Re: ekologie??
Pěkně si to shrnul :yes: :-)
14. 5. 2015 08:16
Re: ekologie??
Kalousek má dávno viset... 8-s
14. 5. 2015 08:50
Re: ekologie??
Né má, nýbrž měl!
14. 5. 2015 10:59
Re: ekologie??
Se ho zeptej, třeba ti to poví >:D
15. 5. 2015 08:33
Re: ekologie??
[odkaz]

Už jen za ty padáky, který stály život několika vojáků bych mu, klidně osobně, ustřelil kebuli.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 11:18
Re: ekologie??
Já dávám odkazy na články ne na blogy. A i blogy můžou bejt od normálních jasnejch autorů a ne anonymní no name le budiž. A teď to čim je horší než většina ostatních politiků :-)
Až na ultravzácný výjímky sou všichni politici křiváci a do politiky dou aby si nahrabali a po nich potopa. Kalousek s Janotou na Ministerstvu financí udělali neskutečný množství věcí správně. Že to vobčas blokli poslanci, vobčas odboráři atd. je jiná věc. Ale Ministr financí má jít směrem jako oni - což ti potvrdí 9 ekonomů z 10. Ten jeden je člen ČSSD nebo ANO >:-[]
15. 5. 2015 12:15
Re: ekologie??
To je v principu jedno kde se o tom píše. Tady to je hezky shrnutý. Já netvrdím, že je horší, ale už tu páchá různý šméčka od revoluce a pořád mu to prochází. Nehledě na to, že jsem nikde netvrdil, že je jedinej darebák, kterej mi ve vrcholný politice vadí. Jsem se asi setkával se špatnejma ekonomama, ale žádný o Kalouskovi nehovořil pochvalným tónem >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 12:29
Re: ekologie??
No to rozhodně jedno neni. Je obrovskej rozdíl jestli něco napíše renomovanej novinář třeba typu Slonkový s jasnou minulostí a podepíše se pod to vlastnim jménem. Něco naprosto jinýho je anonymní text
To fakt asi s hodně špatnejma a to si nedělám * ;-)
Pozor já nehodnotim Kalouse jako člověka, tam bude prostě nejspíš stejnej jako další politici ale to jak se našel na MF to je prostě fakt. A Bémovi Paroubkovi Grossovi Langrovi atd. se na to že kradli přišlo prostě protože utráceli víc než měli. Na Kalouse se snaží něco najít už několikátá garnitura politiků a zatim nic
16. 5. 2015 22:49
Re: ekologie??
Al Capone taky unikal spravedlnosti a pak se ho podařilo, po dlouhý době, sejmout za daňový úniky. To že někdo nesedí v kriminále neznamená, že to není gauner.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 14:01
Re: ekologie??
Nevěřim že by třeba Bém skončil v base a patří tam jak za Open Card tak za pronájem Škodova paláce nebo Blanku. U tý mě to sere nejvíc protože tam nejde jen vo prachy ale je to část okruhu navěky vedená blbou trasou
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2015 14:01
Re: ekologie??
Nevěřim že by třeba Bém skončil v base a patří tam jak za Open Card tak za pronájem Škodova paláce nebo Blanku. U tý mě to sere nejvíc protože tam nejde jen vo prachy ale bude to část okruhu navěky vedená blbou trasou
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:42
Re: ekologie??
I s názorovym souputníkem Janotou? ;-)
Lidí co tohle řikaj sou davy a že Kalousek může za všechno ví i malý dítě. Ale zatim mi nikdo nevysvětlil proč přesně
14. 5. 2015 11:07
Re: ekologie??
Já myslím, že vzhledem ke tvým výrokům jsou jakákoliv fakta zbytečná.

Ale já si přesto neodpustím uvést, pro všechny správné demokrady o zastánce tohoto gaunera, např. toto:

V roce 2006 byl tenhle dobytek (toho času v KDU) svolný k tomu zpunktovat vládu s ČSSD za podpory KSČM. To by mělo každému bohatě stačit... speciálně komunistobijcům, jako jsi ty ;-)

To mu mimochodem zlomilo vaz (bohužel pouze na krátkou dobu) = a dalo možnost vzniknout TOP09
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:21
Re: ekologie??
K jakejm mejm výrokum sou fakta zbytečný? 8-s

To s tim rokem 2006 je ten důvod k pověšení? :-|
14. 5. 2015 12:13
Re: ekologie??
K jakýmkoliv výrokům k ODS, TOP09, nebo největšímu ministru financí od dob Masaryka >:-[]

Znám několik lidí ve svém okolí, kterým by to k exekuci pana Kalouska mohlo stačit...

Pro mě je to minimálně důvod k tomu, nebrat toho lumpa vážně... ať překabátí kamkoliv.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:34
Re: ekologie??
K ODS sem se myslim nikdy nevyjadřoval a krom toho že mý celkový smýšlení je pravicový s nima nic nemám a nikdy sem neměl. Langr je mi stejně sympatickej jako Sobotka a vo moc lepší to neni ani s Fialou. Mile mě překvapilo že tuhle v diskuzi porazil na pronesený lži a nepravdy docela drtivě Sobotku ale tim tak končim

Ne nejlepší ale nejhorší ministr financí od 1. republiky byl Sobotka. To neni muj výrok jen s nim souhlasim. A tehdy nebyl MF Masaryk ale Rašín. Byl stejně oblíbenej jako Kalousek a i když to byl zřejmě nejlepší MF co sme kdy měli levičáci ho měli tak rádi že ho jeden fanatickej probod nožem a zabil

Kalousek k tomu má dneska myslim docela blízko >:D

Já znám dokonce dost lidí který by Kalouska taky pověsili nebo něco takovýho ale věř nevěř nikdo mi zatim nebyl schopnej říct za co konkrétně ;-)

Lidí co procházej víc stranama tu je a bylo dost, nejradši mám ty co z KSČ třeba do ODS :yes: >:D

Kalousek už je starej a stranu asi spíš měnit nebude. To že odešel z KDU za Čunka docela chápu >:-[]
14. 5. 2015 14:11
Re: ekologie??
Přijmi fakt, že Kalousek byl odejit z KDU. Právě kvůli svému momentálnímu korytářskému vztahu ke KSČM. To je prostě extrémní, ukázkový případ politické *.

Tfuj, Rašín se obrací v hrobě... srovnání s Kraďousem.

A zrovna KDU a KSČM jsou si názorově, jak známo, celkem vzdáleny... tak moc se KDU bálo o korýtka... až musel být Kraďousek uklizen. Jak jsem napsal výše, bohužel na krátkou dobu...

A bohužel pro KDU, to muselo jít stejně na pár let od válu :-! Fráterníci...

Spíš by mě zajímalo, proč má ten výpitka tolik prostoru zrovna v TV Nova...
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 15:14
Re: ekologie??
Jo klidně Čunkovo tehdejší křídlo ho fakt nechtělo a s Čunkem se má myslim stejně rád jako s Babišem :-)

Nemyslim že se obrací to že jeho i Kalouska levice nesnášela a nesnáší je prostě fakt. Přimi to ;-)

Kraďousek byl třeba Gross nebo Řebíček hodně pravděpodobně se jim Kalous v tomhle fakt nevyrovná

KDU si s nikym vzdálená neni. Co pamatuju vždycky balancovala kolem středu a spojila se s tim kdo byl zrovna silnější. Jedno jestli z levice nebo pravice

Taky nevim proč mu [odkaz] v televizi dávaj takovej prostor >:-[]
14. 5. 2015 16:11
Re: ekologie??
Tvoje obhajoba pana Kalouska je obdivuhodná... buď ho znáš lépe, než kdokoliv z nás prostých občanů, nebo by to mohlo být taky na diagnózu ;-)

To že je Kalousek neoblíbený, to je holý fakt... a to nejen v rámci parlamentu, nebo levicových voličů. Já se, pokud jsi to myslel s těmi levičáky takto, za levicově orientovaného sokolíka nepovažuji. Jsem jen realista. A Kraďouse nemám rád proto, že je to výpitka a hulvát naprosto stejný, jako náš pan president. To, že každý slouží jinému chlebodárci je věc druhá...

Je to s podivem jako u křivohubého Langera. Každý věděl, že je to křivák, ale nikdo nikdy mu to nedokázal... a stejně tak to je s polobohem >:-[] Kalouskem.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 17:11
Re: ekologie??
No tady si to asi docela trefil. Je zajímavý že mi zatim nikdo nikdy nedokázal říct proč je zrovna Kalous branej za nejhoršího z nejhorších. Zkus nad tim podumat :-)

Komu slouží Zeman ví snad každej [odkaz] včetně toho co má kolem sebe za lidi [odkaz]

S Kalouskem je to horší a horší je to i s tim Kraďousem jak řikáš. Na Řebíčka Langra Ratha možná by do toho šel zařadit i Mynář [odkaz] atd. atd. prasklo že brali prachy a co si za ně koupili. Najít něco pořádnýho na Kalouse se snažil jak řikáš skoro každej a věřim že se snažili hodně a nic :-)

To mi připomnělo babišovce když Kalous rejpnul že Andrej je na tejden někde s dětma jak se snažili něco podobnýho najít na něj. A po důkladnym bádání objevili že si jednou na den zajel do Vídně na koncert. Křivák jeden >:-[]

U Langra se spousta leváren a nákupy nemovitostí provalily. Že ho to nespláchlo je jiná věc. Je fakt že se to spíš provalilo až když se z politiky stáhnul. Ale zatim si mi moc důvodů proč je Kalous nejneoblíbenější politik a horší než třeba jen těch pár co sem zmínil neřek. Nebo spíš žádnej ;-)
14. 5. 2015 11:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:56
Re: ekologie??
S tebou je fakt sranda :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 13:35
Re: ekologie??
Mám pro tebe doporučenou četbu a myslim to skoro vážně [odkaz] [odkaz]
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 16:07
Re: ekologie??
Tomio ti nezbývá, takže asi leda komunisti >:D
Avatar - Blue Sun
13. 5. 2015 14:35
Re: ekologie??
A to myslíš, že by jiné strany byly lepší? To vůbec není o vládě, takové poplatky vymýšlí různí poradci a úředníci v pozadí. A ti se moc s vládou nemění.
13. 5. 2015 14:41
Re: ekologie??
vlada, která ma spatny poradce je spatna vlada.
ja jednou loboval u jednoho poslance proti snizeni spotrebni dane u nafty a poukazoval na to, ze rozdil ve znevyhodneni spotrebni dane benzinu oproti nafte by stoupl ze soucasnych 30% na 50%. a argumentoval jsem tim, ze benzinove motory produkuji min skodlivin nez naftove a uprava by tak ještě vic upřednostnila spinave naftove motory. asi za 2 dny mi volal poradce toho poslance, ze to je všechno pravda, ale ze benzin je znevyhodnenej protože je znevyhodnej. nejaky ekologicky hlediska v tom nehrajou zadnou roli. tecka

tady je ten dopis z 21.3.2012:

Dobry den pane poslance,

Dnes jsem se dozvedel, ze navrhujete snížit spotrebni dan na naftu o 2.5kc/litr, a na benzin 1.5 kc/ litr.

Soucasna spotrebni dan na naftu je 10.95kc/ litr, na benzin 12.85kc/litr.
Benzin je tedy zdanen o 17.2% vic nez nafta.

1 litr nafty obsahuje 36MJ energie, 1 litr benzinu 32MJ energie.
1MJ nafty je tedy zdanen 0.30417kc, 1 MJ benzinu 0.40156kc.
1MJ bezinu je tedy zdanen o 32% vic nez 1 MJ nafty.

Vas navrh tento rozdil ještě prohlubuje v neprospech benzinu a to takto:
1MJ nafty bude zdanen 0.23472kc, 1MJ benzinu 0.35469kc
1 MJ benzinu by tak byl zdanen o 51% vic nez 1 MJ nafty !!
A prepocteno na v Evrope tolik modni CO2, 1kg CO2 z benzinu by mel byt zdanen o polovinu vic, nez 1kg CO2 z nafty.

Asi je zbytecne Vam připominat, ze emise z naftových motoru obsahuji rakovinotvorne mikročástice a jedovate NOx, které prispivaji ke vzniku letniho a zimniho smogu. Ne ze by benzinove motory zadne emise nemely ale oproti naftovym jsou mnohem „cistsi“.
To dokazuje i pripravovane zprisnovani zelenych zon v Nemecku, kam budou mit povolen vjezd naftove motory splňující normu az od Euro 4, ale benzinove motory jiz od Euro 1, tedy přes 20 let stare benzinove motory.

Ptam se Vas, pane poslance, proc navrhujete, aby palivo do relativne cistych bezinovych motoru bylo zatizene o polovinu vyssi spotrebi dani, nez palivo do naftovych motoru, které vypousteji rakovinotvorne castice a jedovate NOx ??

S pozdravem
xxx
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 14:54
Re: ekologie??
Jo lepší vláda tu fakt bejt může. Vo tom absolutně žádná! ;-)

[odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 14:49
Re: ekologie??
Statisíce blbounů? ;-)
Který skočili na tu kravinu se zrušenim poplatků [odkaz] ? Který se teď musej nahrazovat dotacema z rozpočtu? >:D
13. 5. 2015 16:49
Re: ekologie??
přesně, rušení poplatků u doktora byl nesmysl a je to jeden z důvodů proč se zavádí poplatky jiné...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 16:52
Re: ekologie??
No ale to je ono. Zatimco poplatek za jídlo v nemocnici je logickej a správnej a jak ukazuje extrémní nárůst pacientů u obvoďáků tak blbost bylo i zrušení tohohle poplatku tak zavedení jakoekologickýho poplatku pro auta nad nějakejch 10 let ve státě kde je průměrný stáří aut nějakejch 14-15 let je blbost
13. 5. 2015 14:30
Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Nu což, dobře nám tak.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2015 15:05
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
tu ani tak nejde o chudobu ako taku..... ved 10 rocnych aut jazdi po ceste mraky.... aj tych drahsich s ktorymi su ludia stale spokojni....... a v celku su to uz moderne auta... auta ktore este sluzia a nie je predsa dovod ich menit v tom najlepsom .... a poznam vela takych ktori ti aj dnes povedia ze radsej by kupili 10 rocne vacsie bawo ako nove male auto... no ale tak mozno po tomto poplatku co schvalila vlada u vas uz zmenia svoje uvahy..... vsetko ma svoje pre a proti..... ale v tomto pripade je to ozaj zvlastne... mne tych 10 rokov vazne pride akoby to bolo este vcera.... ved ide o celkom uz nove auta...
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 15:10
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Tak poplatek 3 tácy neodradí někoho, kdo půjde pro auto za 150+

To odnesou leda levný malý šunky...a tzv. sociálné modely, které už jako nové stály 150-180 a dneska maj hodnotu 30-40
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2015 15:13
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
no ten poplatok som nepozeral ......ale ano, mas pravdu.... ak je to len 3 litre.... tak neodradi to tu skupinu ako pises ;-) ....

je to tak... kazdopadne .... 10 rocny voz je uz vcelku schopne auto ( ziaden veteran ) akokolvek bude malicke a socialne a neviem ake jednoduche....

stejne mam pocit ze ide len o vytiahnutie penazi z kapsy.... nejako v tom iny zmysel nevidim .. ano uznavam -- tie 3 litre nie je ziadna likvidacna suma ale stejne sa daju lepsie vyuzit... ako platit za nejaku eko dan ... ( napriklad kludne za to nakupit darky na vanoce detom )
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 15:19
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Tak já měl Jaguara, kterej už je dneska 10let starej a co se týče výbavy a jízdních vlastností, strčí řadu i funglovek do kapsy. To samé 300C, to je dnes už taky 10 let staré a až na plastový interiér pořád v pohodě auto.

Mimochodem to je tuším Euro 3 až do roku 2007, pokud mě pamět nešálí. Takže jeden ze zástupců těch co nemaj 10 let a přitom sou Euro 3. Až od faceliftu 08 je to Euro 4, ale nerad bych kecal, nemam tu přesnou tabulku.
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2015 15:23
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
ano tie normy sa akosi uz casto menia.....potom euro 4ka bola do roku 2010 .... preto sme aj my kupovali v r 2011 nove auto uz s novou euro 5kou ( motor 1,6 mivec ) aj ked sa predavali vtedy este focusy po facelifte s euro4 so zvyhodnenou cenou ( ale aj tak boli drahe ) .... tak trosku tie normy maju aj psychlogicky efekt.... vzdy chces mat to najnovsie .... v sucasnosti uz tu zase mame euro 6 a coskoro aj euro7.... to je uz pomaly ako s pocitacmi a mobilmi... ale clovek nemoze stale cakat na to najnovsie ... lebo potom nikdy nic nekupi ;-) .... auta zacinaju proste z roka na rok uz starnut rychlejsie.... ako v minulosti..... ale tych 10 rokov je stejne moc kratka doba... aby uz trebalo platit dan za nieco co je este relativne nove....
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:35
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
To bude spíš Euro 4 ne? Stařičkej Kylie Citroen s eště atmo šestiválcem dodnes slouží tady v rodině je to rok 2004 nebo 05 a má Euro 4
Avatar - 3_diamanty
13. 5. 2015 15:39
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
je to mozne..... ono sa to moze vzajomne prelinat..... aj dnes mas auta v predaji stale este s euro 5kou .... ale niektore najnovsie uz modely uz musia mat povinne euro 6tku ... kedze prichadzaju na trh teraz ..... cize v r 2015......
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 16:15
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
to je zajímavý, já měl obě 05 Euro 3. Možná to bude tím benzínovým V8 >:D

Euro 4 sem měl akorát Bawo a ted CTS
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 16:24
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Benzínovej V8 je určitě lepší než benzínovej V6 ale když moh tehdy Euro 4 plnit levnej Citroen myslel sem že i Jag. No to je jedno ten poplatek je ve státě kde je trvalej průměrnej věk aut mezi 14-15 lety prostě blbost
13. 5. 2015 16:30
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Jestli to nebude prave tim, ze je spousta aut takhle stara a desetileta ojetina je stale pomerne zadana. Kdyby bylo 99% aut zanovnich, no tak by se ta ekologie zase delala treba jinak :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 16:37
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Problém je že tenhle poplatek ekologii nijak nepomůže. Bude to prostě další daň
13. 5. 2015 16:40
Re: Bejt v ČR chudej není nic levnýho.
Prave na to narazim. Jde o to vytahnout z lidi prachy a kdyz je prumerny vek auta 14 let, no tak zdanime stara auta. Kdyby to byli 3 roky, tak by se vymyslela treba obrovska dan z nakupu vozidla.
13. 5. 2015 15:10
knicemu
no boze, 3 litry, sak me slouszi jiz 8 let a jeste tak rok dva bude, a to jestli za nej pak dostanu 30 nebo 27 tisic (odhad, dnes jsou podobna auta v bazarech k videni za 50-60 tisic) me asi bude celkem burt >:D

s ekologii to nema zcela zjevne nic spolecneho a je to jen dalsi moznost jak z lidi sosat finance, ale narovinu, kdo kupuje tak stara auta nejak casto?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
13. 5. 2015 15:24
Tohle je stejná
hovadina jako ta lumpárna s biopalivem.......kdekoliv jedu, všude samý žlutý pole ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 15:32
Re: Tohle je stejná
A jak jinak bys to zařídil aby šla koruna z každýho litru paliva všech prodejců Andrejovi? No? >:-[]
Avatar - Barrichello
13. 5. 2015 15:33
Re: Tohle je stejná
a ještě započti řepu na E85, jinde v cizině zas kukuřici a brambory.

Ale tak lidi na to jezdí no, ono 23,90 vs 31,90 je docela rozdíl >:D
13. 5. 2015 16:41
jaká střední třída zase?
Spousta lidí tu přejímá demagogii z médií, kterou zuřivě podporují politické strany, jelikož jim to plně nahrává a podpruje to současný zkorumpovaný systém, kdy všichni chtějí všechno a za nic.

Příslušník střední třídy je dle studie Deutshe bank někdo, kdo disponuje majetkem cca 15 000 000 Kč. Jelikož život v německu je na stejné, nebo levnější úrovni než zde, můžeme limit 15 mil. přijmout i na čechy. Částka je definovaná jako movitý a nemovitý majetek a neslouží k okamžité úhradě, ale také jako případné zajištění v momentě, kdy dotyčný ztratí práci a i tak už jemu a ani jeho rodině neklesne životní standard.

Tudíž:
- uvedomte si, že drtivá z nás jsou prostě chudáci, kteří nejsou schopni prokouknout vyšší hru o hlasy a dotace
- tyto nařízení nevznikají kvůli ekologii, ale hlavně pro byznys napojených struktur
- od počítače s tím něco těžko uděláme

Dokud většina z nás nepřijme zodpovědnost sama zase be a bude slepě natahovat ruku ke státu (ať už dávky, práce, zdravotní péče), nic se nezmění a ti, kteří se nemůžou bránit budou platit víc a častěji.

Nyní kladivo dopladno na "nižší střední" třídu. Ale nebojme se..i ta bude časem vyždímána, řekne si dost a výběrčí ruka se ubere i jiným směrem.
Rozbalit vlákno
60
13. 5. 2015 16:55
Re: jaká střední třída zase?
Hlavne bych tyhle "tridy" neodvijel pouze od nakladu na zivot, ale zahrnul bych i prijmy.
13. 5. 2015 17:01
Re: jaká střední třída zase?
no a jaké příjmy bys zařadil do střední třídy? Já myslím, že se tam může řadit rodina s příjmy tak 80litrů čistého a víc...a upřímně kolik takových lidí v ČR je?
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 17:11
Re: jaká střední třída zase?
Průměrná mzda je 27 t. ale medián hrubý mzdy je jen 22 tisíc kč takže asi fakt hodně málo
13. 5. 2015 17:18
Re: jaká střední třída zase?
:yes: Přesně tak a proto jsem to tak napsal.

V reálu navíc 90% procent domácností neušetří měsíčně víc než 2 000 Kč měsíčně a jakýkoliv výpadek jejich příjmu znamená vážné problémy z krátkodobého hlediska.

Tahle daň mi přijde svinsto hlavně kvůli tomu, že se to dotýká relativně slušných a neškodných aut.
Dotkne se těch lidí, kterých by se to týkat vůbec nemělo (cena cca 100-150 tis. za auto. pracují, snaží se, ale na nové auto většinou nemají) a půjde to těm, kteří to v konečném důsledku vůbec nepotřebují.
13. 5. 2015 17:31
Re: jaká střední třída zase?
ja mam vyzkouseny, ze do 200tis mesicne peníze stejne zvladnes rozfofrovat. vic jsem dlouhodobe nikdy nevydelaval. jo, kde jsou tu casy.. a ani i při takovym prijmu jsem si novy auto nekoupil a sel do rocni ojetiny. na druhou stranu vidim lidi, co pochybuju ze daj dohromady 50tis mesicne a zijou si velmi dobře, aspoň navenek.
13. 5. 2015 17:50
Re: jaká střední třída zase?
A jak jsi prisel na 80 tisic? Podle me stredni trida znamena nejaky slusnejsi byt, pripadne rodinny domek, auto s cenou kolem pul milionu a plat, aby clovek nemusel pri nakupu obracet kazdou korunu a byl si schopen doprat v zime hory a v lete more. Na to vazne nepotrebujes 80 tisic, ani 15 milionu. Samozrejme bez hypotek, leasingu a vselijakych uveru.
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 5. 2015 07:39
Re: jaká střední třída zase?
Jestli jsi náhodou onou poslední větou tak nějak neuhodil hřebíček na hlavičku... ;-)
Avatar - Barrichello
14. 5. 2015 08:45
Re: jaká střední třída zase?
Tak tak, kdo nemá dneska hypotéku, úvěr nebo dluhy. Takových lidí moc nenajdeš. Mimo teda nejbohatší vrstvu, ty nepočítám.

Myšleno ze střední třídy a z těch chudých.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:40
Re: jaká střední třída zase?
No bez hypoték nebo úvěrů to nikde moc nejde. Ani ve státech s násobně lepší produktivitou a platama než máme my :-)
13. 5. 2015 17:20
Re: jaká střední třída zase?
Upřímně si nedokážu představit, že se někdo do střední třídy vypracuje s platem učitele nebo zdravotní sestřičky. Což je na západě běžný je.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 17:29
Re: jaká střední třída zase?
Od roku 1948 sme měli jako vzor SSSR a dělali ekonomický megakraviny takže se nediv. A po roce ´89 jsme to sice zlepšili ale bohužel s fakt velkejma mezerama :-|
A radši nezdůrazňovat že současnym stylem politiky žijeme na úkor budoucnosti
Západ a dneska bohužel už i východ čimž myslim Čínu, Jižní Koreu ale i další státy v jihovýchodní Asii nám prostě utekly že bez hodně razantních změn prostě nemáme šanci je dohnat
13. 5. 2015 17:35
Re: jaká střední třída zase?
rakousko do 1955 okupovali rusaci a ceskoslovensko na tom v te době bylo hospodarsky lepe. pote co rusaci odesli, slo rakousko nahoru a v 1989 bylo minimalne na dvojnasobku hdp na hlavu oproti ceskoslovensku. celkovy nascitany dluh diky komunistum je cca 100 bilionu korun.
jestli se nekdy dostanem na uroven rakouska ?? my se toho rozhodne nedozijem. podekujme komoušům a jejich ucitelum z CCCP
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 17:37
Re: jaká střední třída zase?
Šílený je že dneska spousta idiotů zase inklinuje k Rusku. A tim nemyslim jen místního fanatika Gilgita těch lidí je bohužel docela hodně :-|
13. 5. 2015 17:40
Re: jaká střední třída zase?
je mi z toho taky na bliti a nejhorsi je, ze par takových mam i vzdalenejsim pribuzenstvu.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 17:44
Re: jaká střední třída zase?
Zkoušel sem to s pár co sem považoval za inteligentnější diskutovat a mluvit do dubu je snad efektivnější. Ta současná ostalgie je snad jen dočasná vlna protože je to fakt děsný
13. 5. 2015 18:16
Re: jaká střední třída zase?
Tak takové naštěstí nemám.Zaplať Pánbůh. ;-)
13. 5. 2015 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 5. 2015 20:16
Re: jaká střední třída zase?
Meanstreamová média-toť oblíbený blábol komunistů,okamuristů a konspiračních teoretiků,kteří neradi slyší kritiku jejich milovaného totalitního putinistického režimu.Prostě se nechcete smířit s tím,že na rozdíl od Ruska tady neexistuje cenzura a lidé si můžou přečíst i něco jiného než žvástá ožralý komunistický dědek Myloš.
13. 5. 2015 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 5. 2015 20:33
Re: jaká střední třída zase?
Je ti doufam jasne, ze ta "nemainstreamova" media musi zakonite psat neco jineho, nez "mainstreamova" , a to za kazdou cenu, jinak by jejich existence pozbyvala smysl?
Avatar - JDM
13. 5. 2015 20:45
Re: jaká střední třída zase?
manistream nemainstream , je to fuk ale důležité jsou informace ke kterým se dostaneš a jak s nimi naložíš . Problém mainstreamu je to že tyhle média někomu patří , někdo je platí a samozřejmě je neplatí pro nic za nic . nezávislá media jsou závislý z 99% na svých čtenářích kteří se chtějí dozvědět víc než co jim řeknou v televizi nebo v tisku a dost často se tam právě dozvíš mnohem víc a bez cenzury , jelikož autoři to nedělají pro peníze , není to jejich práce . Stále víc a víc lidí začíná sledovat informace i z "undergroundu" .
13. 5. 2015 20:52
Re: jaká střední třída zase?
To není žádný underground ale antisemitský,úchylácký a komunistický odpad,ten váš slavný nemainstream,stačí si přečíst hnusy Bartoše a Spencerové,těchto "hvězd undergroundu" a je mi na blití.Židobijské lži okořeněné velebením totalitního putinského režimu,to je opravdu "skvělá" novinařina. :no:
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:05
Re: jaká střední třída zase?
Máš stejnej slovník jako ti, kterým nadáváš. Zní to jak komunistický žvásty, jen víc zprava.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:08
Re: jaká střední třída zase?
O politice je těžký mluvit slušně. Levicový i pravicový :-|

Tim nechci říct že mezi nima neni rozdíl je a doslova obrovskej! ;-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:15
Re: jaká střední třída zase?
Asi jsem alergickej na- s trochou nadsázky-slovník Rudého práva. Opět třídní boj.
13. 5. 2015 21:15
Re: jaká střední třída zase?
Hele,ty chytráku,já se na rozdíl od komunistických blbů nevysmívám padlým českým vojákům,netvrdím,že je Zeman sexuální deviant,jak to tvrdí nový komunistický web o Havlovi a neradoval jsem se,když ta bláznivá baba zavraždila syna předsedy MV KSČ,což mě hodně odlišuje od soudruhů s rudou knížkou i bez ní,kteří nadšeně oslavovali Havlovu smrt a radovali se z toho,že Bémův syn přijde o ruku.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:16
Re: jaká střední třída zase?
Jo ten novej pomlouvačnej web vo Havlovi to je fakt hnus :no: 8-s
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:18
Re: jaká střední třída zase?
Že by práce A.Bartoše?
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:18
Re: jaká střední třída zase?
Kupodivu - tohle vidím stejně. I Bartoše.
13. 5. 2015 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:20
Re: jaká střední třída zase?
No, dneska zcela výjimečně opravdu argumentuješ. :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:24
Re: jaká střední třída zase?
Gilgit totiž dnes dostal od redakce přes prsty takže hodnej bejt musí ;-)

A to neni vtip! :-)
13. 5. 2015 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:43
Re: jaká střední třída zase?
EDIT: Lháři :-)

Tady se pohybuje velmi pestrá směska, některý třeba vod rána do večera slintaj a hledaj odpad ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:27
Re: jaká střední třída zase?
Pozor na slova nadávám tobě :-)

Podělíš se co ti správce webu napsal k těm smazanejm příspěvkum že ses tak uklidnil? ;-)
Avatar - JDM
13. 5. 2015 21:19
Re: jaká střední třída zase?
tady máš absolutní příklad , tenhle článek , vláda schválí ekologické daně pro 10-ti letá auta . Všechno se to schovává za ekologii, ochranu přírody , záchranu světa . V ČT ti neřeknou že je to kravina a jde jen o to aby stát okradl víc lidí a aby se ti nahoře zase napakovali , to se dočteš někde na webu bez reklam a s divnou grafikou . 99% lidí se shodne že je to zlodějina ten zbytek jsou do toho podvodu zapojení . A co s tím 99% lidí udělá?? nic , ale že je Putin diktátor a v Rusku panuje tvrdej komunismus za to by se někteří i poprali .
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:22
Re: jaká střední třída zase?
Trefa! :yes:
Avatar - Barrichello
14. 5. 2015 08:55
Re: jaká střední třída zase?
Jojo, mě hlavně fascinuje, jak všem vadí Putin, že rusové za dveřma, ale že se do evropy valí desetitisíce uprchlíkůů za afriky a mezi nimi agenti IS a že za pár let díky nezaměstansti, sociálním, kulturním a dalším problémů se z řady upchlíků stanou militantní zastánci islámu - to je jim šumák.

To je jako dyby si bojoval na verandě s komunisty za stodolou ti pochodvali nacisti a to tě vůbc nevzrušovalo. Hustá logika ovčanů

>:D
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:33
Re: jaká střední třída zase?
Tak kdyby zrovna ten Putin nevetoval zásah OSN v Syrii možná by těch uprchlíků bylo vo něco míň žejo ;-)
Migrace provázej celou historii lidstva a teď je asi trochu silnější vlna. Tomu se zabránit nedá. Teda pokud nezavřeš hranice jako v KLDR nebo tady dřív sovětskej socialistickej blok
Avatar - Barrichello
14. 5. 2015 08:49
Re: jaká střední třída zase?
Jasně, každej kdo nehltá americkou propagandu a co píšou na nově a v lidovkách je komunista, popřípadě aspon nácek, židbojec, xenofob atd.
To samý kdo nemával americkýmu konvoji je Putinův agent, to už taky známe.

A běda jestli nádávte na uprchlíky a imigranty.

No ona na to evropa brzo dojede a s nimi ti, co tyhle názory zastávaj.
13. 5. 2015 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:04
Re: jaká střední třída zase?
Fakt sem myslel že seš chytřejší a trochu dál ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:06
Re: jaká střední třída zase?
Fakt sem myslel že seš chytřejší a trochu dál ;-)
13. 5. 2015 21:08
Re: jaká střední třída zase?
Zrovna dnes jsem četl o jednom novém nemainstreamovém webu,který nepíše o ničem jiném než o Havlovi a to takovým stylem,že musí srdce každého správného bolševika zaplesat.Takovou špínu na něj neházeli ani v Rudém právu,ale spodina si v tom hnoji pěkně válí a spokojeně chrochtá.
13. 5. 2015 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:20
Re: jaká střední třída zase?
Jeden takovej Gilgit denně od rána do večera řiká co kde jak je blbě problém je že skoro nikdy neřekne co kde jak je správně ;-)

Tak co jsou tvoji favoriti? Deník Referendum? HlídacíPes? Echo24? Neffův Neviditelný Pes? :-)
13. 5. 2015 21:28
Re: jaká střední třída zase?
Ale fuj,takovou havlistickou iránofobní špínu Gilgít přece nečte.To takový Sputnik nebo FreeGlobe ,to je pěkné počteníčko. >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:29
Re: jaká střední třída zase?
Bacha sem zrovna po jídle :-)
13. 5. 2015 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:35
Re: jaká střední třída zase?
Pokud vim v týhle diskuzi si jedinej co dostal výstrahu od správce webu ty ;-)
13. 5. 2015 20:41
Re: jaká střední třída zase?
Těma tvýma kecama možná okouzlíš nějakého troubu,který s nadšením pozoruje našeho dělnicko-rolnického prezidenta,jak se ožralý kymácí korunovačních klenotů,ale na mě tyhle kecy neplatí,já jsem v ruské kolonii žil a nemám vůbec chuť si to zopakovat,je mi ovšem jasné,že spoustě pitomců se za časů,kdy se nesmělo o CCCP špitnout jediné špatné slůvko,velmi líbilo.Což ostatně dokazují i volby,kdy mají obdivovatelé zaostalé asijské velmoci neustálou mírnou převahu.
13. 5. 2015 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:10
Re: jaká střední třída zase?
Jestli si to fakt myslel upřímě tak fajn ale je to tak pravda z druhýho stupně základky

Nemyslim to jako urážku: Jestli je tohle fakt tvoje upřímný já čemuž se zdráhám věřit ale zkusme to tak sorry ale fakt se šíleně přeceňuješ
Avatar - JDM
13. 5. 2015 20:35
Re: jaká střední třída zase?
:yes: omezenec jeho formátu tohle nikdy nepochopí , stačí chvilku číst jeho chytrácký řeči . Přitom se zmůže tak maximálně na blesk a tvnova. A to ti potom tady povídá jak ještě dneska doplácíme za období komunismu >:D >:D ten člověk je nemocný 8-s
13. 5. 2015 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 5. 2015 21:04
Re: jaká střední třída zase?
Gilgite, >:D není dne, kdy nezklameš, ale tak nám aspoň můžeš povědět, co jsi dnes dělal a neříkej, že já jenom pojídal kukuřičné výrobky.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:01
Re: jaká střední třída zase?
Jak ty křivý hajzlíci dovedou bejt když potřebujou jako hodný jako teď ty to mě vždycky fascinovalo a asi nepřestane :yes: :yes: >:-[]
13. 5. 2015 17:58
Re: jaká střední třída zase?
Jo, to asi nevypracuje.
13. 5. 2015 17:26
Re: jaká střední třída zase?
.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 17:31
Re: jaká střední třída zase?
Sám bych to líp nenapsal :yes:
Avatar - Mangalica
13. 5. 2015 18:08
Není to ekopoplatek, je to prostě daň
Štve mě, jak se (nejen) v tomto případě zneužívá pojmu "ekologie". Toto je prachsprostá daň vytvořená podle vzoru Kanceláře Blaník :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 19:42
Re: Není to ekopoplatek, je to prostě daň
Kancelář Blaník :yes: :yes: :-)
13. 5. 2015 18:54
Panika
Není to zbytečná panika? Koho z vás se to reálně týká? Kdo se chystáte ke koupi E3 a horší? Kolikrát se tohle výpalné za život auta platí?
I Fabia I s OHV je hojně zastoupena ve verzi E4, to je verze s dvěmi lambdami. Auto z roku 2001 za 40 tis., když je v dobrém stavu.....opravdu to stojí za tu paniku, co tu vypukla?
Rozbalit vlákno
59
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 19:49
Re: Panika
Z nás možná moc ne ale týká se to 63% v ČR registrovanejch osobních aut. A to je fakt hodně
13. 5. 2015 20:05
Re: Panika
Registrovaných, hm. A kolik z nich je provozních a kolik z nich má již za sebou jedno (a tedy jediné) kolo daně? Já to nechci zlehčovat, ale přijde mi to jako když v předpovědi počasí řeknou, že bude -2 až -6, při vyjasnění - 14, v horských údolích, sněhové pokrývce a uklidnění větru -20. No a výsledek je, že si místech, kde je celou zimu inverzní oblačnost a déšť, teploty kolem nuly začnou vykládat , že bude -22.
Avatar - KubikCv
13. 5. 2015 21:21
Re: Panika
no jelikož se to E3 doteď netýkalo..tak budou platit při dalším převodu. Je to prostě tak,že ouřada zjistil,že většina převodů s ekodaní proběhla a vcelku dobře se prodávají auta kolem deseti let...tak šup na ně uvalíme ekodaň >:D >:D

Nebrečte...co jste si zvolili to máte...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:22
Re: Panika
Bohužel ANO [odkaz] je to tak :-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:25
Re: Panika
Ad poslední věta- nevěřím tomu, že "pravice" by v případě svojí vlády měla problém udělat totéž. To jen teď sbírají body.
13. 5. 2015 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:30
Re: Panika
To je fakt sladký jak se od toho sprdnutí lísáš a sháníš jako spojence :yes: >:D
Avatar - JDM
13. 5. 2015 21:44
Re: Panika
přesně tak >:D ale to je furt dokola , teď je tam tahle banda , příště tam bude další banda a zase budou nadávat ti druzí >:D teď dělají jakože to by jim ta jejich milovaná TOP09 a ODS nikdy neudělala >:D ono se to otočí a zase tu budou se slzami v očích vzpomínat na ČSSD a ANO >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:46
Re: Panika
Vždycky je to banda nicméně mezi ekonomickejma dopadama jejich činnosti sou docela velký rozdíly ;-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:52
Re: Panika
Hm, já to vidím tak, že se nám coby státu relativně ekonomicky daří navzdory těm bandám. Paroubek (se Sobotkou coby MF) nás nezruinoval. Zadlužují nás všichni stejně, kradou velmi podobně. Jen ti napravo podstrojují svému voličstvu- bohatším, a ti nalevo podstrojují chudším. Ale to jen ve volném čase mezi vymýšlením zlodějin.
13. 5. 2015 21:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:58
Re: Panika
Dneska nějak často, sakra, to jsem chytrej ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:02
Re: Panika
On se po tom dnešním výmazu fakt jen snaží získávat lidi na svou stranu. Tak to na tom našem světě prostě chodí :-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:05
Re: Panika
To by znamenalo, že nejsem tak chytrej, takže nekecej!

>:D
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:10
Re: Panika
Vy dva máte mírně něco společnýho, v podstatě se divím, jak si jdete po krku. A to nemyslím nijak ve zlým.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:18
Re: Panika
S tim možná částečně souhlasim a kdyby Gilgit nemagořil s tou Kylií a kecama vo nacismu tak bych určitě nesouhlasil s jeho názorem na anexi Krymu Putina atd. ale nemuselo to bejt zdaleka tak zlý
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:28
Re: Panika
Co na to říct? Asi se Kylie nezbavíš, chlapče. ;-\
Jsem si jistej, že bych poznal, kdybys byl ženská.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:35
Re: Panika
Že nejsem ženská samozřejmě ví i Gilgit 8-s
Avatar - JDM
13. 5. 2015 22:33
Re: Panika
já myslím že gilgit poukázal na to že příspěvky které dřív psala kylie teď nesou tvoje jméno .
13. 5. 2015 22:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:34
Re: Panika
Příčina-následek.
Stejně jako v jiných případech u tebe- těžko říct , kdo si začal. Moje zkušenost s váma oběma- jak my k vy, tak vy k my.
A nevěřím, že vážně považuješ člověka za nickem Hamunasakra za ženskou. Na to seš moc chytrej.
13. 5. 2015 22:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:43
Re: Panika
Těžko říct? Seš fakt trapnej 8-s
Avatar - AUDIRS6
13. 5. 2015 22:48
Re: Panika
Tak ja som mal teraz "malu korespondenciu" >:D
Zaujimave, ako stiha tliachat tu o politike a este aj pisat tolko SZ ... 8-s
A furt mat posledne slovo a tvarit sa nechapavo... 8-s
No toto hadam chlap fakt nedokaze ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Idem skusit tvoju taktiku - nebudem ani otvarat SZ >:D

To asi neda >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:49
Re: Panika
U tebe úplně stačí když mi řekneš proč si mi nadával do buzen a hermafroditů. Nic víc nic míň! Ptám se na to už poněkolikátý a asi víš proč na to neodpovídáš
Ale Gilgit mi taky nechce říct proč mi začal řikat Kylie takže jestli ho máš jako vzor tak jen tak dál :-)
Avatar - AUDIRS6
13. 5. 2015 22:58
Re: Panika
PDP a nevypisuj mi SZ !
citat ich nebudem, pokial v prehlade diskusii neuvidim tvoje 2 cerstve prispevky ku predmetnym temam, kde JA cakam ospravedlnenie !
zatial tam nic noveho nevidim...
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 23:01
Re: Panika
Do***e za co ospravedlnenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-s
Tys mi napsal že sem hermafrodit a buzna! Co sem ti jako měl předtim napsat já? 8-s
Avatar - AUDIRS6
13. 5. 2015 23:05
Re: Panika
mas to v SZ z 22:18, ktoru si cital 22:21 tak sa nerob sprosty !!!!!!! :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 23:08
Re: Panika
No to kecáš žádný vysvětlení tam neni! 8-s
Jen si tam napsal si že sem urazil tvoji rodinu! A furt odmítáš říct čim a jak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Což je naprostej blábol! Kde čim sem měl urazit tvoji rodinu? 8-s
Nebo tou megaurážkou fakt myslíš to že tvoje první slova byly: máma táta Audi
14. 5. 2015 07:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:59
Re: Panika
Závidíš že neumíš za 11 s napsat slovo co ti vypadlo v předchozim příspěvku a klasicky z toho děláš aféru že když to neumíš ty je to špatně? Ty si neuvěřitelnej :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:39
Re: Panika
A je to tam [odkaz] :-)
13. 5. 2015 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:06
Re: Panika
Díky, od tebe si to cením, bez ironie.
13. 5. 2015 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:20
Re: Panika
Typická? Tak fajn využiju příležitosti že si hraješ na slušňáka: Proč mi furt znova a znova řikáš Kylie a oslovuješ mě jako ženskou?
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:01
Re: Panika
Sobotka byl MF ve třech vládách nejen u Paroubka ;-)
Kradou fakt stejně ale stejně nezadlužují to ne. Náš dluh se absurdně a naprosto nesmyslně rozjel za Špidly a Sobotky a trochu to zklidnila až krize a tahle vláda za rok udělala dokonce víc ekonomicky problémovejch rozhodnutí než bych čekal. Má hlavní oblíbenkyně je Marksová :yes: >:-[]
Bohužel to že si teď žijeme líp na úkor našich dětí neni politickej blábol ale smutná ekonomická realita
Avatar - JDM
13. 5. 2015 22:02
Re: Panika
že já ty rozdíly moc nevidím ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 23:46
Re: Panika
Nejspíš nejsi makroekonom :-)
Bohužel sou a velký :-|

[odkaz]
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 07:03
Re: Panika
Nebyla na slavných Kalouskových složenkách částka 121.000,- coby dluh na 1 obyvatele? Podle tvýho odkazu je to dnes 176.000,-. Za pět let téměř o 50% víc. Odpověz si sám, kolik z toho je zásluhou Kalouska, tedy pravice.
Sobotka s Babišem jsou u kormidla chvilku.

To se ti jako argument moc nepovedlo.
14. 5. 2015 07:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:56
Re: Panika
No hloubš už to asi nepude [odkaz] >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:00
Re: Panika
Nechceš v tomhle směru mírně ubrat plyn? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:03
Re: Panika
Dokud mě bude oslovovat jako ženskou tak fakt ne
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:07
Re: Panika
Jenže já mám obě půlky zatím u sebe. Projevenej souhlas od Gilgita, ať už jen solidární nebo opravdovej, ze mě nedělá bukvu.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:11
Re: Panika
Taky neřikám že seš bukva to denodenně řiká Gilgit mě žejo ;-)
Jo a že sem příznivec nacismu :-)
14. 5. 2015 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 17:43
Re: Panika
Je tam vizualizace tvý včerejší servilnosti :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:04
Re: Panika
To se mi jako argument sakra povedlo ale musíš si to nechat vysvětlit od nějakýho ekonoma. Ekonomika je bohužel jako fotbal každej myslí že jí rozumí ;-)

To s tim že Sobotka byl ve 3 vládách ministr financí a že to je nejhorší ministr financí historie ČR je bohužel nejspíš pravda. Ale občan to samozřejmě nevidí, ten vnímá jestli dostal něco trochu navíc, jestli se zrušil nebo zaved poplatek atd. A tam končí
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 07:17
Re: Panika
[odkaz]
Vývoj státního dluhu. Jestli tam najdeš výrazné výkyvy při střídání pravice/levice, tak seš dobrej ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:53
Re: Panika
Samozřejmě že najdeš ale pochopitelně ne z koukání na křivku vývoje a kouknutí se kdo ten rok byl ministrem financí :-)
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 12:04
Re: Panika
Ekonom nejsem, to ne. Ale skoro bych tipnul, že ani ty. Pokud "pochopitelně ne z koukání na křivku", pak nevím, proč jsi sem dával odkaz na veřejný dluh.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:36
Re: Panika
Ne to nejsem ale oba mý rodiče jo :-)
Avatar - Blue Sun
14. 5. 2015 07:25
Re: Panika
To záleží pouze na vrstvě, ve které se pohybuješ. Jestli jsi milionář, věřím, že dopady "pravicové" vlády pocítíš méně, než té "levicové". Jestli žiješ z průměrného nebo nižšího platu, je ti jedno, která kujva tam zrovna sedí, protože důsledky jsou stejně tragické z obou směrů, jen jinými způsoby.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:52
Re: Panika
Ne to si nemyslim ;-)
Samozřejmě pro normálního občana je fuk jestli je ministrem Franta nebo Andrej celkový důsledky a souvislosti to ale má a dokonce ku*va velký
Avatar - beibej
13. 5. 2015 21:25
Re: Panika
no se neboj za tři roky už to bude euro4.
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 5. 2015 07:54
Re: Panika
I kdyby si nikdo z diskutujících žádné auto nižší než EURO 4 nikdy nekupoval, tak je správné, že vyjadřují zhnusení nad další daní skrytou za "eko-poplatek".

Naopak mi příjde podivný tvůj postoj - stát po lidech chce další peníze, sice to nemá logiku, ale co, však ať dají, dyť to nestojí za tu paniku...
Avatar - Ja Prvni 123
13. 5. 2015 19:50
Hmm... v normálním světě motivují k opatření ekologického a
jen u nás "trestají" prodej toho staršího.
Asi to nechápu... ale už jsem to vzdal: nemusím rozumět všemu.
;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 19:57
Re: Hmm... v normálním světě motivují k opatření ekologické
Rozumný poplatky rušej [odkaz] nesmyslný zaváděj. Normální levicová politika čemu bys chtěl rozumět :-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 20:42
Re: Hmm... v normálním světě motivují k opatření ekologické
Pokud vím, na privatizaci si půjčil u zahraničních bank a co si půjčil, to vrátil. Takže zrovna tady bych problém neviděl.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:08
Re: Hmm... v normálním světě motivují k opatření ekologické
Jestli mluvíš o Babišovi tak zásadní skok nahoru byla asi ta megalevárna s křišťálově čistým Standou [odkaz]

[odkaz] [odkaz]
13. 5. 2015 20:21
EURO 6
Mě by zajímalo zda budou poplatek 3.000,- Kč platit i nová naftová auta splňující EURO 6, protože reálné emise v provozu mají jako EURO 3 a naopak 20 let starý atmosférický benzín EURO 2 je méně škodlivý než jakýkoliv diesel, ale bude muset platit 10.000,-

Bohužel se ukázalo, že ekopoplatek nesplnil svůj účel a hlavně vybraná částka nešla do ekologie, nebo zlepšení dopravy, ale jen někomu vylepšila rozpočet.

Nemám problém zaplatit eko poplatek ( i když se mého vozového parku aktuálně netýká ( EURO 4+), ale ať slouží ekologii - jak vybraná částka, tak třeba zákaz osobních dieselových aut v centrech měst apod.

Aktuálně je to jen lobby automobilek, aby se kupovala nová/víc spotřební auta a stát si zlepšuje rozpočet :no:
Rozbalit vlákno
1
13. 5. 2015 21:42
Re: EURO 6
Určitě za to lobují automobilky, ale nákupy nových aut se tímto zvednou minimálně. Staré vraky nikdo převádět nebude, ale spousta lidí si je bude držet jako druhý, příp. třetí vůz v rodině na dojetí, dokud drží pohromadě. Nikdo by jej stejně nekoupil a na sešrotování je ho škoda ;-\
13. 5. 2015 20:34
Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
už to podělala tolik,že nějaké kabelky Nečasovy milenky jsou proti tomu opravdu velmi malým zlem.Ale ožralí pepíci s košilemi umaštěnými od gothaje a vlašáku jsou spokojení,von ten Babiš zrušil ty hrozný poplatky u doktora,zabaví majetky zlodějům,Chovanec chce zase obnovit PSVB a možná nám,Máňo,přidaj 50 korun k důchodu,to je supr,to je skoro tak dobrý jak za Husáka.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - petrumr
13. 5. 2015 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:04
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Tady seš těžce ale fakt hodně těžce vedle :-)
13. 5. 2015 21:19
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Ale jak je vidět,tak komunisti,kteří přišli makat do vlády ti nevadí. >:D
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:12
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Hodně krátká paměť. Kéž by to nejhorší za Nečase byly kabelky Nagyové, nikým nevolené ženské, co spoluovládala stát.
Jestli je tohle nejhorší vláda od revoluce, tak nechápu, jakto že jsme tam, kde jsme.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:18
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Zvolit nejhorší polistopadovou vládu je fakt těžký :-)

Ale asi bych souhlasil se Zemanem že nejhorší ministr financí byl Sobotka >:-[]
13. 5. 2015 21:24
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
A jaké hrozné zákony vymyslela ta jeho milenka?Jmenuj nějaký ať mi osvěžíš tu mou krátkou paměť.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:27
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Zákony? To nevím. Ale třeba obsazování vlivných postů, rozdělování zakázek....Mě to málo nepřijde.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:32
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Zákon na obsazování vlivnejch postů se menuje Služební zákon teď přejmenovanej na Zákon o státních úřednících a ten teda přebíjí všechno :yes: :-)
Už to dvojí zvýšení platu pro státní zaměstnance kterejch máme tak vo 250 t. víc než by odpovídalo musel každýho ekonoma nadchnout [odkaz] :yes: >:-[]
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:43
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Já jsem pro dobře zaplacený úředníky a nadstandardně zaplacený doktory, hasiče.
A pak po nich řádně šlapat, aby dělali co mají. Opačně to podle mě nefunguje.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 21:44
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Státní úředníci nikdy pořádně nepracovali. Ve státě kde státní zaměstnanec bere víc než soukromá sféra je něco hodně špatně.
Nemám nic proti tomu jich 200 tisíc propustit a ty ostatní odpovídajícně zaplatit. Dát jim vyšší plat teď byla hrubá chyba
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:48
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Neznám počty nadbytečných úředníků. Ale před propuštěním by se asi musela trochu smrsknout nebetyčná byrokracie.
Máme kamarádku učitelku, a víc papíruje, než učí. Na základní škole!!!!! Papírováním nemám na mysli opravy písemek.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:11
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Ano ale na to sou praxí prověřený studie že úředníci si tu práci a další a další papírování sami vymejšlej aby měli co dělat. Optimistický odhad přebytečných úředníků v ČR je 100 t. extrémní 400 t.
Možná vzpomeneš jak Kalousek chtěl zrušit jeden úřad a zrušit asi 3 tisíce úřednickejch míst na což odbory reagovaly výhružkou celostátní stávky. Za poslední rok vláda zhruba dvojnásobek lidí přibrala >:-[]
Avatar - Blue Sun
14. 5. 2015 07:29
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Řekni to v Bruselu, tam začni. Kdykoli mám zavádět do praxe něco podle jejich zku*vených směrnic, jsou to další zku*vené papíry navíc... O hygieně radši nemluvím. Poslední velký vtip s alergeny byl rovněž výborný.
Na druhou stranu: chápu, že nedostatek úředníků by lidem vyhovoval, protože z toho plyne nulová možnost kontroly podnikání, daní a podobně... A tedy bordel ve státě.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:48
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Nejsou to jejich zku vený směrnice ale naše. Nikdo nás ke vstupu do EU nenutil. A s počtem státních zaměstnanců v česku nemá Brusel nic společnýho! Vem počet policajtů úředníků atd. na hlavu v Rakousku, Německu, Británii a pak v Česku a budeš čumět :-)
Tim nezpochybňuju klasickou úřednickou tupost EU >:-[]
13. 5. 2015 21:33
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Oproti znárodňování,buzerování lidí nezávislých na státu,plánovánemu obnovování pomocníků VB je to hodně slabý odvárek ty její kabelky.A to mně ta baba byla vždycky hodně nesympatická,ovšem aspoň neotravovala lidi,kteří maj sami dost svých starostí zbytečnou ouřednickou šikanou.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 21:37
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Tohle je nikam nevedoucí diskuze, ale když už- znárodňování není totéž jako zákon o prokázání majetku. Buzerování lidí se nijak nezhoršilo, resp. tempo růstu buzerace je pořád stejný- levice/pravice.
Kdysi jsem volil Topolánka, dal veřejný slib - DP na jeden list papíru. Cha cháá
13. 5. 2015 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:13
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Eště chvíli a budeš mít na hlavě [odkaz] ;-)
13. 5. 2015 21:51
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Zákon o prokázání majetku je taková light verze znárodňování,někdo makal venku jak šroub,utrhoval si od huby,přijel domů,koupil starší barák,opravil ho a teď přijdou ouřadové a řeknou mu,kdes na to vzal,ty zlodějský lumpe,jak to,že jsi nám deset let neodevzdával desátky,naval milionovou pokutu a když na ní nemáš,tak ti ten barák seberem.Však už Jirka Dienstbier se v televizi smál,že kdo nemá na "doplatek daně" tak na něj přijde exekutor.Tenhle zákon se samozřejmě NEPTÁ,jak přišel Bureš k prvním 10mil. a severomoravský hejtman Novák k baráku za 20 mil.,protože voni jsou ti HODNÍ,kteří přece nekradou.Tenhle chystaný paskvil je krásnou ukázkou prokrytectví téhle mizerné vlády.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:15
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Bohužel většina lidí to zřejmě zatím nevidí. A až si to uvědomí bude asi pozdě :-|
13. 5. 2015 22:28
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Takové zaslepence mám i v příbuzenstvu,nedá se s nima bavit,podle nich je Andrej borec,který se obětoval a vstoupil do politiky jen proto,aby pomohl naší zemi.A nikoho STB neudával,to jsou jen pomluvy.
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:29
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
A udával?
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:34
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
No na 100% se okolo něj zvýšenej počet STBáků pohyboval v 80. letech a pohybujou se dodnes :-)
A skoro na 100% týhle partičce nikdy nešlo o politiku ale o prachy a dařilo se jim to za socialismu i po něm. Ve válce o biopaliva si poradili i s [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:38
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Tohle už je hodně vysoká hra, tady se může jen odhadovat. Babiše jsem málem volil, pak mi to jediná drobnost (přibrání Komárka) otevřela oči. Má spoustu chyb, neznám jeho pravý záměry, ale kdyby i ty nejhorší záměry byly pravdou, STB podle mě bylo v jeho případě spíš pracovní povinností vzhledem k pozici.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:42
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Asi si nečet spis kdy ho žaloval Ústav paměti národa. Všichni historici se shodli pro něj svědčili STBáci :-)

Dle všeho už za socialismu s nima našel společnou řeč. Nešlo ale o politiku ale fakt o vydělávání peněz. A tohle spojenectví pokračovalo i po revoluci

[odkaz]
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:48
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Možná máš pravdu a jsem vedle, nevím. V rámci duševní hygieny jsem přestal podrobně sledovat politiku, měl jsem z toho akorát depky.
Ale občas věřím tomu nejjednoduššímu vysvětlení. A tím pro mě v jeho případě je, že byl vždycky obchodník. Což se, uznávám, mohlo, ale nemuselo protínat s udáváním.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:52
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
To chápu. Já to zatim sleduju a před časem sem vůbec nechápal když mi jeden starší moudrej člověk řikal že to přestal sledovat nečte nekouká na zprávy a radši se věnuje..
Tehdy mi to přišlo skoro praštěný a neni to zas tak dávno a už ho asi chápu
Avatar - _Karel_
13. 5. 2015 22:55
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
:yes:
14. 5. 2015 09:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
14. 5. 2015 09:45
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
:yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:23
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Ty si ale [odkaz] :yes: >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 5. 2015 09:05
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
viděl si politika vrchlový úrovně, kterýmu nejde o prachy ale o lidi a stát? Ten by tam moc dlouho nepřežil. >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 10:24
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Viděl si nějakýho kterej došel dál než Andrej? ;-)
A jo viděl a fakt dlouho nepřežila >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2015 22:37
Re: Nejhorší vláda od pádu komunistického režimu
Já bych tenhle naivní historie jeho činů neznalej pohled snad eště chápal na začátku. Ale je u moci rok a půl a tuhle předvolební pohádku by snad už mohli prokouknout ne? :-|
Že za spasitele považujou zrovna megaúplatkáře Babiše je fakt černej humor až nadoraz :-)
13. 5. 2015 21:38
Který jouda vyhodí autobaterii do škarpy, když ve sběrně
dostane více než 150 Kč ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
13. 5. 2015 22:06
Komu?
Komu z Vás to reálně trhá žíly a koho se to týká ?
Holt si ekodaň připočtu k pořizovací ceně a jen mě může štvát,že si za to nějakej Lojza koupí úspornej kotel nebo plastový okna na barák...

Bohužel typickej čech si koupí za poslední korunu auto a pak brečí,že platí ekodaň...že musí dát prachy na servis po koupi...atd atd. Místo toho aby si koupil levnější auto a zbytek peněz investoval do nutnýho servisu.

Jediný co bylo opravdu likvidační byl ekopoplatek 10tisíc...dost aut a youngtimerů/veteránů v krásným stavu po dědoušcích na to vychcípalo...za to bych nejradši Bursíkovi utrhnul vejce....dneska na to pochcípají první Fáčka,Feldy a dvojkový Golfy. Je to naše krásná vlastnost remcat u piva.....dneska už ale málokdo sedí v hospodě a kecá o nesmyslech,ale odbude si to na netu v diskusích... Nikdo nemá chuť k tomu opravdu se nějakým způsobem semknout a dát těm vyžírkům nahoře najevo,že takhle to nechceme. Vypustíme si jedovatou slinu v diskusi...zanadáváme si do komoušů a půjdem v klidu spát :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - JDM
13. 5. 2015 22:18
Re: Komu?
ty si opravdu myslíš že za ty peníze který se vyberou jako ekologické daně skončí jako dotace na úspornej kotel nebo plastový okna? Tak jak bude muset autobazarník auto slevit tak prodavač kotlů nebo plastovejch oken zase zdraží .
Avatar - KubikCv
13. 5. 2015 22:37
Re: Komu?
primárně ty prachy měly jít ekolikvidacím...ale ty vydělají na vytříděném autovraku,takže se ty peníze začaly hromadit....před pár lety se rozhodlo,že přebytek z ekodaní půjde na zelenou úsporám.... Ekologie v ČR v praxi....místo toho aby se mnohem víc třídil odpad,tak budeme někomu platit polský plastový okna...
Já jezdím starejma autama a ekodaně mám v 3,14či :yes: