Porsche 911 je synonymem pro plochý šestiválec uložený za zadní nápravou, ale u nizozemské společnosti Voitures Extravert na to mají trochu jiný názor a proměňují německé sporťáky v elektromobily.
nechápu, jak někdo může dát starou aircooled 911 na vrakoviště. I kdyby to mělo chcíplý motor, vysypanou převodovku a po autě se proběhla banda vandalů, tak se to vyplatí dát dohromady.
no tak to opravdu nechapes, protoze relativne vraky se prodavaji mezi 10-20 tisici eur, (rocniky 1965-1985) renovace prijde do lepsiho stavu na 25-35 tisic eur, do excelentniho stavu na 100-150 tisic eur, a prodejni cena tech aut v excelentnim stavu je okolo 60 tisic eur, no takze jestli ty penize mas, tak je tem lidem do toho dej aby si ty auta nechaly zrenovovat do excelentniho stavu s puvodnim benzinakem ktery mival okolo 125 koniku a dnes je to z hlediska nakladu na udrzbu dost drahe auto :yes:
proč ne? Ale elektromobil z klasického auta? Z něčeho, co se pořizuje právě pro možnost zažít auto z doby neelektrické a neelektronické, pro zážitek z jízdy s plochým vzduchem chlazeným šestiválcem zvučícím v zádi?
Jinými slovy, ano, toto je "quintessenza", ale naprosté zhovadilosti... holandské... :-O:no:
Plně souhlasím, ale když zachrání letos pět [odkaz] tak proč ne, ať klidně uspokojí pár bohatejch šamanů, sten lijů, don vitů a všech těch berenik. ;-)
Dvanáct kusů v příštím roce je, podle mě, jen velmi optimistický plán a 3 kusy měsíčně je nereálný sen, asi i s přihlédnutím k ceně skoro 8 mega. Ale 2020 je daleko, a Mars je zase blízko >:D , pokud však nebude Nederland už celej pod vodou. :-O