Já sem trpěl za komunistů,ted ne.Ale vážně,stryc si půjčoval volgu kombi před 15 lety a já sem měl poláka 1,5 a vždycky jsme závodili a já sem vždycky vyhrál,ve volze mě vadil blbej sklon volantu,ale jinak na tu dobu až na tu spotřebu
V té době tě právě spotřeba nemusela moc zajímat , benzín byl za pár kaček (když teda velký bratr neutáhnul kohouty ). A polského Fiata znám taky moc dobře - má ho děda. Je to super auto, až na to hučení diferenciálu při vyšších rychlostech.
Já sem to měl tichý,ten diferák byl ten poslední model,ten hranatý.Bylo to dobrý na tu dobu,hlavně ten weber když otevřel druhou komoru,tak to hráblo i na trojku.
V době kdy byly škodovenky a i fáva "superkáry" byla Volha superluxusní limuzína, měli jsme jí jako rodinné vozidlo do doby, něž to bylo na benál finančně neúnosný. Ale nějaká škodovka ani fávo se motorově ani co se týče pohodlý nemůže z volhou absolutně srovnávat, vzadu jsme jezdili i vě čtyřech a nijak extrémně jsme se netísnili!Po režimu jsme s ní jeli do Frankfurtu a na dálnici jsme z toho vytáhli přes 170! Kolem jezdily BMWéčka a Merci a v nich němečci s votevřenejma hubama:o) na Volhu nenechám dopustit, to byl suprovej koráb!
Cha, cha, Volha nikdy nebyla superluxusní limuzína. Byla je limuzína. V tebou zmiňované době tady za luxusní limuzínu byl Ford, model před Sierou (už si nevybavím název) a Chrysler, co jich sem pár ve zlaté a zelené metalíze dovezli. Ale volha, no to tedy ne.
dobrej pokus byl gaz 3111,sice trochu připomínal nazdobenýho jaguara,ale oproti těmhle co vycházej z roku 1969 to bylo něco .bohužel se přestal dělat v roce 2003.Volha má spoustu zajmavejch projektů jenže nejsou prachy.
Aj keby tam dávali motory z Jaguáru alebo Rols-Roysu tak to nemení fakt že je zastaralá kára z konca 60-tych rokov ktorú priebežne modernizovali (ak sa to dá tak nazvať). Ale premýšlam nad tým, že si nejakú ako veterána zoženiem, je to predsa len ikona. Keď niekto povie totáč spomeniem si na mlieko za 2 kačky, žiguláky VB, papalášske Volgy a 613-ky...