Diskuse

Volkswagen turbodieselům stále věří. Představuje naftový hybrid!

27.4.2018

Stejně jako Mercedes i Volkswagen pracuje na hybridu s turbodieselem pod kapotou. Chystá také 1.5 TSI na plyn.

 

  • 02 Reagovat !

    foto berka

    berka 27.04.  14:44

    TDi+ hybrid

    Kombinace TDi a hybridu je úplný nesmysl. Drahá pohonná jednotka je doplněna dalším drahým komponentem a vznikne ekonomický nesmysl který se nikdy nikomu nevyplatí. Proč to asi nikdo jiný nedělá?
    • 01 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 27.04.  14:52

      « Re: TDi+ hybrid

      Suhlas + toto nie je hybrid len TDI s vacsim starterom a smiesnou 12V sustavou.
    • 30 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 27.04.  14:53

      « Re: TDi+ hybrid

      Po městě na elektriku a na dálnici tě to nesežere.
      • 00 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 27.04.  15:02

        « Re: Re: TDi+ hybrid

        Tak tak pravdu díš, já jdu do toho ale musejí to dát taky do SUV, zatím to nabízejí jen v C-klasse, E-klasse a S-kládě.
        Jestli má člověk dát 1,3 mKč nebo 1,45 mKč, na tom už tolik nesejde. V této třídě to zase až tak moc vozy nezdraží.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 27.04.  15:00

      « TDi+ hybrid

      Nedělá? Mercedes to dělal ve třídě E 4 roky, teď upgradoval z hybridu na plug-in diesel hybrid ve třídách C, E a S.
      Peugeot a Citroën vyráběly diesel-hybridy pro asi 7 modelů 4 roky. Připravují, na bázi zkušeností, nové hybridní systémy s naftovými motory.
      Volvo vyrábělo plug-in-dieselhybrid a 5-válcem, ten byl ale zrušen, nyní pracují na plug-in-hybridu s novými 4-válci.
      Pracují na tom všechny značky, pouze hezky v tichosti, aby si na ně nějací dieselgate fanatici neukazovali prstem.
      Éra démonizace dieselů přišla a momentálně odchází.
      • 00 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 27.04.  16:15

        « Re: TDi+ hybrid

        V luxusnějších autech, jejichž revírem je autobahn, se skloubí všechny plusy, jediný minus je složitost.

        Čtyřválec je v takových vozech zvukově natolik utlumený, jako by nebyl. Výkon okolo 200k, elektro řekněme 100k, takže když se na to šlápne, zrychluje jako třílitr. Těch 200k z nafťáku s přehledem stačí na víc jak 220km/h, ale tak rychle se konstantní jízdou nejezdí (čest výjimkám). Elektromotor je v tom pro dobrý ekopocit a hlavně nižší daně a především možnost vjezdu kamkoliv, easy.
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 27.04.  15:07

      « Re: TDi+ hybrid

      Zřejmě to asi takový nesmysl není, když to chce použít Mercedes i VW ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.04.  14:52

    Mohla by redakce vysvětlit jak funguje hybrid,

    objevují se tady názory, že když kapacita baterky klesne pod 50% tak spalovák dobíjí i jízdou do kopce. To aby z kopce nemohl rekuperovat asi. Jinak když jedeš po dálnici 140 i z kopce, tak jedeš stále pod plynem, protože odpor vzduchu je větší než gravitace při jízdě z kopce.
  • 23 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 27.04.  15:12

    A čo takto motor bez turba?

    VW na to zjavne "nemá"! ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.04.  15:22

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Co si trh žádá, to dostává... VW atmosferické motory má, ale v Evropě z nich nabízí fakticky jen 1.0MPI. Mimochodem, zrovna Škoda auto je myslím v rámci koncernu zodpovědná za atmo motory (1.6 pro Rusko apod.).
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 27.04.  20:57

        « Re: Re: A čo takto motor bez turba?

        V Latinské Americe a na Středních Východu jsou stále v nabídce i větší atmosféry, konkrétně osmiventilový dvoulitr s 85 kW a pětiválec 2.5 se 125 kW.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.04.  16:14

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      problem nie je ze na to nema .... ale dnes su proste uz skoro vsade turba a tak vyraba len to co si trh ziada a co sa predava ... rovnako je to aj s karosarskymi verziami aut.... miznu sedany ( ale nie preto lebo znacky ich uz zabudli robit a nemaju na to ) ale preto ze trh si uz ziada SUV.... inak este malicky UP ponuka v zaklade aj litrove atmo mpi ... krasne 3 valce bez turba 75 konikov 900kg ... na nakupy male šidlo ako stvorene :*) .. obzvlast v cross verzii celkom sranda kusok... len ta cena no jo
    • 00 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 27.04.  17:04

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Presne. Bez turba a prevodovky. Turbo v hybridu je stejny zabijak motoru jako start stop a elektromobil prevodovku nepotrebuje. Nafta je taky ulet. Od velikonoc mi zbyva v nadrzi jeste asi 3/4, neumim si predstavit, jak mesice hnije bioslozka v nafte.
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 27.04.  18:37

    Každá kapka dobrá

    Pokud nechceme jezdit za pár let jen v e-autech tak tu spotřebu byť o par deci musí automobilky snížit a hledat další možnosti kde se da.
  • 00 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 27.04.  18:57

    V článku jsou nepřesnosti

    1. Výkonový rozsah nezačíná 110 kW, ale 100kW. Budou dvě verze 2.0 TDI, základní pokrývající výkony 100-120 kW a výkonnější pokrývající škálu do 150kW
    2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
    3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 27.04.  20:58

      « Re: V článku jsou nepřesnosti

      Dnes musim souhlasit se Simpanzem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 27.04.  20:47

    Plug in hybrid????

    Myslim, ze jsme svedky dalsi z kachen acz.

    Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A :-) Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >:D

    48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
    To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
    Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.

    Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
    [odkaz]

    Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
    Tomuhle rika VW hybrid?
    Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >:D
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Brin

      Brin 27.04.  22:38

      « Re: Plug in hybrid????

      Tohle bude vždy mild hybrid. Jiný hybrid to bude leda s použitím úplně jiného hnacího ústrojí s jinou převodovkou, podobně, jako to má Prius, což je mimochodem hodně vychytaný systém.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Auto se dvěma dětmi začalo po nárazu hořet: Řidič zemřel na místě, pro děti letěly vrtulníky

Auto se dvěma dětmi začalo po nárazu hořet: Řidič…

Tragédie se dnes odehrála na silnici na Benešovsku. Při dopravní nehodě zde zemřel řidič, dvě děti skončily s…

Fenka Kiki žila na smetišti, teď patří k týmu zvířecích záchranářů

Fenka Kiki žila na smetišti, teď patří k týmu…

Společně s dalšími sedmi psy žila Kiki mezi odpadky. V pražském bezdomoveckém příbytku s ní živořila ještě další…

 

iSport.cz

Změnit hru. A hned. Proč to v Chelsea jde a v Česku je to zpráva z Marsu?

Změnit hru. A hned. Proč to v Chelsea jde a v Česku…

Změna hry ze dne na den? Vyloučené! Snad za půl roku, ale spíš až za rok. Tohle se bere v českém fotbale za…

SESTŘIHY: Plzeň může přijít o první místo, Příbram dostala výprask 0:6

SESTŘIHY: Plzeň může přijít o první místo, Příbram…

Fotbalisté Plzně ve 12. kole FORTUNA:LIGY zaváhali na půdě Bohemians 1905 a po remíze 2:2 je může Slavia…

 

Reflex.cz

Český projekt chce miliardě lidí na planetě zlepšit zrak. A jde na to překvapivě jednoduše

Český projekt chce miliardě lidí na planetě zlepšit…

Nekorigovaný špatný zrak je v současnosti nejrozšířenějším zdravotním problémem na světě. Valnou většinu potíží…

Českou NASA povede expert na mosty Dolínek. Na Měsíc poletíme dřív, než postavíme lávku v Troji, slibuje

Českou NASA povede expert na mosty Dolínek. Na Měsíc…

Poslanec a dosluhující náměstek pražské primátorky Adriany Krnáčové Petr Dolínek navrhuje vznik Národní kosmické…