Diskuse

Volkswagen turbodieselům stále věří. Představuje naftový hybrid!

27.4.2018

Stejně jako Mercedes i Volkswagen pracuje na hybridu s turbodieselem pod kapotou. Chystá také 1.5 TSI na plyn.

 

  • 02 Reagovat !

    foto berka

    berka 27.04.2018  14:44

    TDi+ hybrid

    Kombinace TDi a hybridu je úplný nesmysl. Drahá pohonná jednotka je doplněna dalším drahým komponentem a vznikne ekonomický nesmysl který se nikdy nikomu nevyplatí. Proč to asi nikdo jiný nedělá?
    • 01 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 27.04.2018  14:52

      « Re: TDi+ hybrid

      Suhlas + toto nie je hybrid len TDI s vacsim starterom a smiesnou 12V sustavou.
    • 30 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 27.04.2018  14:53

      « Re: TDi+ hybrid

      Po městě na elektriku a na dálnici tě to nesežere.
      • 00 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 27.04.2018  15:02

        « Re: Re: TDi+ hybrid

        Tak tak pravdu díš, já jdu do toho ale musejí to dát taky do SUV, zatím to nabízejí jen v C-klasse, E-klasse a S-kládě.
        Jestli má člověk dát 1,3 mKč nebo 1,45 mKč, na tom už tolik nesejde. V této třídě to zase až tak moc vozy nezdraží.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 27.04.2018  15:00

      « TDi+ hybrid

      Nedělá? Mercedes to dělal ve třídě E 4 roky, teď upgradoval z hybridu na plug-in diesel hybrid ve třídách C, E a S.
      Peugeot a Citroën vyráběly diesel-hybridy pro asi 7 modelů 4 roky. Připravují, na bázi zkušeností, nové hybridní systémy s naftovými motory.
      Volvo vyrábělo plug-in-dieselhybrid a 5-válcem, ten byl ale zrušen, nyní pracují na plug-in-hybridu s novými 4-válci.
      Pracují na tom všechny značky, pouze hezky v tichosti, aby si na ně nějací dieselgate fanatici neukazovali prstem.
      Éra démonizace dieselů přišla a momentálně odchází.
      • 00 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 27.04.2018  16:15

        « Re: TDi+ hybrid

        V luxusnějších autech, jejichž revírem je autobahn, se skloubí všechny plusy, jediný minus je složitost.

        Čtyřválec je v takových vozech zvukově natolik utlumený, jako by nebyl. Výkon okolo 200k, elektro řekněme 100k, takže když se na to šlápne, zrychluje jako třílitr. Těch 200k z nafťáku s přehledem stačí na víc jak 220km/h, ale tak rychle se konstantní jízdou nejezdí (čest výjimkám). Elektromotor je v tom pro dobrý ekopocit a hlavně nižší daně a především možnost vjezdu kamkoliv, easy.
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 27.04.2018  15:07

      « Re: TDi+ hybrid

      Zřejmě to asi takový nesmysl není, když to chce použít Mercedes i VW ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.04.2018  14:52

    Mohla by redakce vysvětlit jak funguje hybrid,

    objevují se tady názory, že když kapacita baterky klesne pod 50% tak spalovák dobíjí i jízdou do kopce. To aby z kopce nemohl rekuperovat asi. Jinak když jedeš po dálnici 140 i z kopce, tak jedeš stále pod plynem, protože odpor vzduchu je větší než gravitace při jízdě z kopce.
  • 23 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 27.04.2018  15:12

    A čo takto motor bez turba?

    VW na to zjavne "nemá"! ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.04.2018  15:22

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Co si trh žádá, to dostává... VW atmosferické motory má, ale v Evropě z nich nabízí fakticky jen 1.0MPI. Mimochodem, zrovna Škoda auto je myslím v rámci koncernu zodpovědná za atmo motory (1.6 pro Rusko apod.).
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 27.04.2018  20:57

        « Re: Re: A čo takto motor bez turba?

        V Latinské Americe a na Středních Východu jsou stále v nabídce i větší atmosféry, konkrétně osmiventilový dvoulitr s 85 kW a pětiválec 2.5 se 125 kW.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.04.2018  16:14

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      problem nie je ze na to nema .... ale dnes su proste uz skoro vsade turba a tak vyraba len to co si trh ziada a co sa predava ... rovnako je to aj s karosarskymi verziami aut.... miznu sedany ( ale nie preto lebo znacky ich uz zabudli robit a nemaju na to ) ale preto ze trh si uz ziada SUV.... inak este malicky UP ponuka v zaklade aj litrove atmo mpi ... krasne 3 valce bez turba 75 konikov 900kg ... na nakupy male šidlo ako stvorene :*) .. obzvlast v cross verzii celkom sranda kusok... len ta cena no jo
    • 00 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 27.04.2018  17:04

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Presne. Bez turba a prevodovky. Turbo v hybridu je stejny zabijak motoru jako start stop a elektromobil prevodovku nepotrebuje. Nafta je taky ulet. Od velikonoc mi zbyva v nadrzi jeste asi 3/4, neumim si predstavit, jak mesice hnije bioslozka v nafte.
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 27.04.2018  18:37

    Každá kapka dobrá

    Pokud nechceme jezdit za pár let jen v e-autech tak tu spotřebu byť o par deci musí automobilky snížit a hledat další možnosti kde se da.
  • 00 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 27.04.2018  18:57

    V článku jsou nepřesnosti

    1. Výkonový rozsah nezačíná 110 kW, ale 100kW. Budou dvě verze 2.0 TDI, základní pokrývající výkony 100-120 kW a výkonnější pokrývající škálu do 150kW
    2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
    3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 27.04.2018  20:58

      « Re: V článku jsou nepřesnosti

      Dnes musim souhlasit se Simpanzem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 27.04.2018  20:47

    Plug in hybrid????

    Myslim, ze jsme svedky dalsi z kachen acz.

    Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A :-) Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >:D

    48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
    To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
    Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.

    Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
    [odkaz]

    Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
    Tomuhle rika VW hybrid?
    Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >:D
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Brin

      Brin 27.04.2018  22:38

      « Re: Plug in hybrid????

      Tohle bude vždy mild hybrid. Jiný hybrid to bude leda s použitím úplně jiného hnacího ústrojí s jinou převodovkou, podobně, jako to má Prius, což je mimochodem hodně vychytaný systém.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Z dolů až na Hrad. Černý baron Emil (91) zažil útisk komunistů i nacistů

Z dolů až na Hrad. Černý baron Emil (91) zažil útisk…

Černý baron, havíř, účetní, kameraman nebo prostě dědeček. Emil Pražan (91) toho v životě zažil hodně. „Dnes…

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21): Kolegové mi to přáli! Tedy někteří...

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21):…

Je slavný, vede spokojený rodinný život, na kontě má tři zlaté slavíky. Přesto se v životě Dalibora Jandy (65)…

 

iSport.cz

Plíšková je v osmifinále, Giorgiovou zdolala ve třech setech

Plíšková je v osmifinále, Giorgiovou zdolala ve třech setech

Tenistka Karolína Plíšková porazila ve 3. kole Australian Open 6:4, 3:6, 6:2 Italku Camilu Giorgiovou a potřetí…

Nemáš akreditaci? Smůla! Federera nepustil člen ochranky do šatny

Nemáš akreditaci? Smůla! Federera nepustil člen…

Rogeru Federerovi na tenisovém Australian Open nebylo nic platné, že jeho tvář patří k nejznámějším na světě.…

 

Reflex.cz

Na co do kina tento týden: Kursk a další filmy o plánech, co tak úplně nevyšly

Na co do kina tento týden: Kursk a další filmy o…

Ať chcete vidět velké komiksové finále na mrakodrapu, hrdou plavbu „nepotopitelné“ ponorky, úspěch propagačního…

Proč má celibát smysl? Jeptiška Lucie Cincialová bourá stereotypní představy o řeholním životě

Proč má celibát smysl? Jeptiška Lucie Cincialová…

Běhá půlmaratóny, jezdí pomáhat do Paraguaye a učí na univerzitě. Kromě toho je, jak to říct, jeptiška. Že vám…