Diskuse

Volkswagen turbodieselům stále věří. Představuje naftový hybrid!

27.4.2018

Stejně jako Mercedes i Volkswagen pracuje na hybridu s turbodieselem pod kapotou. Chystá také 1.5 TSI na plyn.

 

  • 02 Reagovat !

    foto berka

    berka 27.04.  14:44

    TDi+ hybrid

    Kombinace TDi a hybridu je úplný nesmysl. Drahá pohonná jednotka je doplněna dalším drahým komponentem a vznikne ekonomický nesmysl který se nikdy nikomu nevyplatí. Proč to asi nikdo jiný nedělá?
    • 01 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 27.04.  14:52

      « Re: TDi+ hybrid

      Suhlas + toto nie je hybrid len TDI s vacsim starterom a smiesnou 12V sustavou.
    • 30 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 27.04.  14:53

      « Re: TDi+ hybrid

      Po městě na elektriku a na dálnici tě to nesežere.
      • 00 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 27.04.  15:02

        « Re: Re: TDi+ hybrid

        Tak tak pravdu díš, já jdu do toho ale musejí to dát taky do SUV, zatím to nabízejí jen v C-klasse, E-klasse a S-kládě.
        Jestli má člověk dát 1,3 mKč nebo 1,45 mKč, na tom už tolik nesejde. V této třídě to zase až tak moc vozy nezdraží.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 27.04.  15:00

      « TDi+ hybrid

      Nedělá? Mercedes to dělal ve třídě E 4 roky, teď upgradoval z hybridu na plug-in diesel hybrid ve třídách C, E a S.
      Peugeot a Citroën vyráběly diesel-hybridy pro asi 7 modelů 4 roky. Připravují, na bázi zkušeností, nové hybridní systémy s naftovými motory.
      Volvo vyrábělo plug-in-dieselhybrid a 5-válcem, ten byl ale zrušen, nyní pracují na plug-in-hybridu s novými 4-válci.
      Pracují na tom všechny značky, pouze hezky v tichosti, aby si na ně nějací dieselgate fanatici neukazovali prstem.
      Éra démonizace dieselů přišla a momentálně odchází.
      • 00 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 27.04.  16:15

        « Re: TDi+ hybrid

        V luxusnějších autech, jejichž revírem je autobahn, se skloubí všechny plusy, jediný minus je složitost.

        Čtyřválec je v takových vozech zvukově natolik utlumený, jako by nebyl. Výkon okolo 200k, elektro řekněme 100k, takže když se na to šlápne, zrychluje jako třílitr. Těch 200k z nafťáku s přehledem stačí na víc jak 220km/h, ale tak rychle se konstantní jízdou nejezdí (čest výjimkám). Elektromotor je v tom pro dobrý ekopocit a hlavně nižší daně a především možnost vjezdu kamkoliv, easy.
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 27.04.  15:07

      « Re: TDi+ hybrid

      Zřejmě to asi takový nesmysl není, když to chce použít Mercedes i VW ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.04.  14:52

    Mohla by redakce vysvětlit jak funguje hybrid,

    objevují se tady názory, že když kapacita baterky klesne pod 50% tak spalovák dobíjí i jízdou do kopce. To aby z kopce nemohl rekuperovat asi. Jinak když jedeš po dálnici 140 i z kopce, tak jedeš stále pod plynem, protože odpor vzduchu je větší než gravitace při jízdě z kopce.
  • 23 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 27.04.  15:12

    A čo takto motor bez turba?

    VW na to zjavne "nemá"! ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.04.  15:22

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Co si trh žádá, to dostává... VW atmosferické motory má, ale v Evropě z nich nabízí fakticky jen 1.0MPI. Mimochodem, zrovna Škoda auto je myslím v rámci koncernu zodpovědná za atmo motory (1.6 pro Rusko apod.).
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 27.04.  20:57

        « Re: Re: A čo takto motor bez turba?

        V Latinské Americe a na Středních Východu jsou stále v nabídce i větší atmosféry, konkrétně osmiventilový dvoulitr s 85 kW a pětiválec 2.5 se 125 kW.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 27.04.  16:14

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      problem nie je ze na to nema .... ale dnes su proste uz skoro vsade turba a tak vyraba len to co si trh ziada a co sa predava ... rovnako je to aj s karosarskymi verziami aut.... miznu sedany ( ale nie preto lebo znacky ich uz zabudli robit a nemaju na to ) ale preto ze trh si uz ziada SUV.... inak este malicky UP ponuka v zaklade aj litrove atmo mpi ... krasne 3 valce bez turba 75 konikov 900kg ... na nakupy male šidlo ako stvorene :*) .. obzvlast v cross verzii celkom sranda kusok... len ta cena no jo
    • 00 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 27.04.  17:04

      « Re: A čo takto motor bez turba?

      Presne. Bez turba a prevodovky. Turbo v hybridu je stejny zabijak motoru jako start stop a elektromobil prevodovku nepotrebuje. Nafta je taky ulet. Od velikonoc mi zbyva v nadrzi jeste asi 3/4, neumim si predstavit, jak mesice hnije bioslozka v nafte.
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 27.04.  18:37

    Každá kapka dobrá

    Pokud nechceme jezdit za pár let jen v e-autech tak tu spotřebu byť o par deci musí automobilky snížit a hledat další možnosti kde se da.
  • 00 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 27.04.  18:57

    V článku jsou nepřesnosti

    1. Výkonový rozsah nezačíná 110 kW, ale 100kW. Budou dvě verze 2.0 TDI, základní pokrývající výkony 100-120 kW a výkonnější pokrývající škálu do 150kW
    2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
    3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 27.04.  20:58

      « Re: V článku jsou nepřesnosti

      Dnes musim souhlasit se Simpanzem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 27.04.  20:47

    Plug in hybrid????

    Myslim, ze jsme svedky dalsi z kachen acz.

    Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A :-) Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >:D

    48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
    To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
    Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.

    Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
    [odkaz]

    Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
    Tomuhle rika VW hybrid?
    Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >:D
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Brin

      Brin 27.04.  22:38

      « Re: Plug in hybrid????

      Tohle bude vždy mild hybrid. Jiný hybrid to bude leda s použitím úplně jiného hnacího ústrojí s jinou převodovkou, podobně, jako to má Prius, což je mimochodem hodně vychytaný systém.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Test mozzarell: Kupujete si »bláto«, »gumu«, nebo minisýr?

Test mozzarell: Kupujete si »bláto«, »gumu«, nebo minisýr?

Na první pohled vypadají oblíbené bílé »bochánky« původem z Itálie stejně. Podle údajů na obale mají dokonce…

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red…

Nejenom dobří holubi se vracejí. I klasické a oblíbené videohry vycházejí v nových remasterovaných konverzích.…

 

iSport.cz

Zenit smazal manko 0:4 a po výhře 8:1 jde dál, Vaclík vyzve Olomouc

Zenit smazal manko 0:4 a po výhře 8:1 jde dál,…

Fotbalisté Olomouce si o místo v základní skupině Evropské ligy zahrají se Sevillou. Španělský celek v dnešní…

Průvodce ke startu Bundesligy a Serie A ve Sport Magazínu

Průvodce ke startu Bundesligy a Serie A ve Sport Magazínu

Kdo má největší šanci zastavit dominantní Juventus a Bayern? V Serii A i bundeslize touží fanoušci po…

 

Reflex.cz

Německé úřady pomohly uprchnout dvěma členkám Islámského státu z Iráku, kde jim hrozil trest smrti

Německé úřady pomohly uprchnout dvěma členkám…

Mezi Irákem a Německem se vyhrotily vztahy kvůli akci německých úřadů, které pomohly z Iráku uprchnout dvěma…

Blázen se zelenou koloběžkou. Pan Jarda strávil na cestě 750 kilometrů kvůli kostýmu Zeleného Raoula

Blázen se zelenou koloběžkou. Pan Jarda strávil na…

Co by byl svět bez krásných bláznů? Bez lidí, kteří se pro něco dokážou nadchnout natolik, že nehledí na rozum,…