Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen turbodieselům stále věří. Představuje naftový hybrid!

Stejně jako Mercedes i Volkswagen pracuje na hybridu s turbodieselem pod kapotou. Chystá také 1.5 TSI na plyn.
Zpět na článek
27. 4. 2018 14:44
27. 4. 2018 14:44
TDi+ hybrid
Kombinace TDi a hybridu je úplný nesmysl. Drahá pohonná jednotka je doplněna dalším drahým komponentem a vznikne ekonomický nesmysl který se nikdy nikomu nevyplatí. Proč to asi nikdo jiný nedělá?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - .StenLi.
27. 4. 2018 14:52
Re: TDi+ hybrid
Suhlas + toto nie je hybrid len TDI s vacsim starterom a smiesnou 12V sustavou.
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2018 14:53
Re: TDi+ hybrid
Po městě na elektriku a na dálnici tě to nesežere.
Avatar - WinDiesel
27. 4. 2018 15:02
Re: TDi+ hybrid
Tak tak pravdu díš, já jdu do toho ale musejí to dát taky do SUV, zatím to nabízejí jen v C-klasse, E-klasse a S-kládě.
Jestli má člověk dát 1,3 mKč nebo 1,45 mKč, na tom už tolik nesejde. V této třídě to zase až tak moc vozy nezdraží.
Avatar - WinDiesel
27. 4. 2018 15:00
Re: TDi+ hybrid
Nedělá? Mercedes to dělal ve třídě E 4 roky, teď upgradoval z hybridu na plug-in diesel hybrid ve třídách C, E a S.
Peugeot a Citroën vyráběly diesel-hybridy pro asi 7 modelů 4 roky. Připravují, na bázi zkušeností, nové hybridní systémy s naftovými motory.
Volvo vyrábělo plug-in-dieselhybrid a 5-válcem, ten byl ale zrušen, nyní pracují na plug-in-hybridu s novými 4-válci.
Pracují na tom všechny značky, pouze hezky v tichosti, aby si na ně nějací dieselgate fanatici neukazovali prstem.
Éra démonizace dieselů přišla a momentálně odchází.
Avatar - Dzakobo
27. 4. 2018 16:15
Re: TDi+ hybrid
V luxusnějších autech, jejichž revírem je autobahn, se skloubí všechny plusy, jediný minus je složitost.

Čtyřválec je v takových vozech zvukově natolik utlumený, jako by nebyl. Výkon okolo 200k, elektro řekněme 100k, takže když se na to šlápne, zrychluje jako třílitr. Těch 200k z nafťáku s přehledem stačí na víc jak 220km/h, ale tak rychle se konstantní jízdou nejezdí (čest výjimkám). Elektromotor je v tom pro dobrý ekopocit a hlavně nižší daně a především možnost vjezdu kamkoliv, easy.
27. 4. 2018 15:07
Re: TDi+ hybrid
Zřejmě to asi takový nesmysl není, když to chce použít Mercedes i VW ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2018 14:52
Mohla by redakce vysvětlit jak funguje hybrid,
objevují se tady názory, že když kapacita baterky klesne pod 50% tak spalovák dobíjí i jízdou do kopce. To aby z kopce nemohl rekuperovat asi. Jinak když jedeš po dálnici 140 i z kopce, tak jedeš stále pod plynem, protože odpor vzduchu je větší než gravitace při jízdě z kopce.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 15:12
A čo takto motor bez turba?
VW na to zjavne "nemá"! ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
27. 4. 2018 15:22
Re: A čo takto motor bez turba?
Co si trh žádá, to dostává... VW atmosferické motory má, ale v Evropě z nich nabízí fakticky jen 1.0MPI. Mimochodem, zrovna Škoda auto je myslím v rámci koncernu zodpovědná za atmo motory (1.6 pro Rusko apod.).
27. 4. 2018 20:57
Re: A čo takto motor bez turba?
V Latinské Americe a na Středních Východu jsou stále v nabídce i větší atmosféry, konkrétně osmiventilový dvoulitr s 85 kW a pětiválec 2.5 se 125 kW.
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2018 16:14
Re: A čo takto motor bez turba?
problem nie je ze na to nema .... ale dnes su proste uz skoro vsade turba a tak vyraba len to co si trh ziada a co sa predava ... rovnako je to aj s karosarskymi verziami aut.... miznu sedany ( ale nie preto lebo znacky ich uz zabudli robit a nemaju na to ) ale preto ze trh si uz ziada SUV.... inak este malicky UP ponuka v zaklade aj litrove atmo mpi ... krasne 3 valce bez turba 75 konikov 900kg ... na nakupy male šidlo ako stvorene :*) .. obzvlast v cross verzii celkom sranda kusok... len ta cena no jo
Avatar - Zetti
27. 4. 2018 17:04
Re: A čo takto motor bez turba?
Presne. Bez turba a prevodovky. Turbo v hybridu je stejny zabijak motoru jako start stop a elektromobil prevodovku nepotrebuje. Nafta je taky ulet. Od velikonoc mi zbyva v nadrzi jeste asi 3/4, neumim si predstavit, jak mesice hnije bioslozka v nafte.
27. 4. 2018 18:37
Každá kapka dobrá
Pokud nechceme jezdit za pár let jen v e-autech tak tu spotřebu byť o par deci musí automobilky snížit a hledat další možnosti kde se da.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 18:57
V článku jsou nepřesnosti
1. Výkonový rozsah nezačíná 110 kW, ale 100kW. Budou dvě verze 2.0 TDI, základní pokrývající výkony 100-120 kW a výkonnější pokrývající škálu do 150kW
2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2018 20:58
Re: V článku jsou nepřesnosti
Dnes musim souhlasit se Simpanzem :yes:
27. 4. 2018 20:47
Plug in hybrid????
Myslim, ze jsme svedky dalsi z kachen acz.

Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A :-) Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >:D

48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.

Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
[odkaz]

Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
Tomuhle rika VW hybrid?
Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2018 22:38
Re: Plug in hybrid????
Tohle bude vždy mild hybrid. Jiný hybrid to bude leda s použitím úplně jiného hnacího ústrojí s jinou převodovkou, podobně, jako to má Prius, což je mimochodem hodně vychytaný systém.