Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW nahrazuje čtrnáctistovku: 1.5 TSI se už dočkal Tiguan, Touran i Passat

Nástupce osvědčeného motoru 1.4 TSI už najdete od Pola po Arteon. U některých modelů je 1.5 TSI dostupné ve dvou výkonových verzí.
Zpět na článek
3. 8. 2018 12:07
3. 8. 2018 12:32
3. 8. 2018 13:17
3. 8. 2018 13:24
3. 8. 2018 16:07
3. 8. 2018 17:56
3. 8. 2018 14:34
3. 8. 2018 14:57
4. 8. 2018 11:08
3. 8. 2018 12:25
7. 8. 2018 09:36
3. 8. 2018 12:07
TSI
Je zajímavé, proč VW nechává v motorové nabídce pro "běžné" modely tak velký výkonový odstup. 1.5 tsi má 110kW a pak následuje až 2.0 tsi se 140kW, mezi 120-130kW není vůbec nic...
Rozbalit vlákno
9
3. 8. 2018 12:32
Re: TSI
Nemyslim si, že to tam nějak chybí...
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2018 13:17
Re: TSI
obcas sa stane ze automobilky nejake to "vykonove okno" maju ktore by inak mohlo byt sikovne vyuzite ... ale tu mi to pride tak ze 110kw je uz v pohode aj na passat aj na tigiho aj na touran ... no a kto chce uz nieco silnejsie tak ma 140kw ... uz nieco medzitym na urovni 125kw by asi nedavalo moc zmysel .. ani desatinka v zrychleni hore dole tiez nic neriesi.... hoc urcite by nebol problem naladit povedzme ten 2.0tsi aj na mensi vykon.... :-)
3. 8. 2018 13:24
Re: TSI
110kW je v pohodě na Tigiho i Pašíka.
Když je to TDI. :-)
3. 8. 2018 16:07
Re: TSI
Naprosto v pohodě TSI 110kW stačí i na Touran a jede líp než se stejně výkoným 2.0TDI s DSG - hodně udušená varianta...
3. 8. 2018 14:34
Re: TSI
Ještě někdy v roce 2015 na symposiu ve Vídni tvrdili, že pro výkon 140 kW použijí 1.5 TSI, vloni už tam prezentovali použití 2.0 s dodatkem pod čarou, že pro měření podle nové metodiky je dvoulitr lepší volba. Takže je klidně možné, že ten dvoulitr podladí ještě níž, ale máš pravdu, že nějaký výkon "uprostřed" třeba 125 kW nedává moc smysl. Spíše to vypadá, že ten odskok mezi 1.5 a 2.0 se ustálí na 35 kW jak naznačují informace z německých a britských webů o motorizacích pro novou octu:
1.0 TSI 70, 85 kW
1.5 TSI 110kW
2.0 TSI 145kW
1.6 TDI 70, 90kW
2.0 TDI 120, 140kW
RS 215kW
1.5 TSI hybrid 185kW
Avatar - iudex
3. 8. 2018 14:57
Re: TSI
Vôbec v tom nevidím problém a nemyslím, že je to medzera, ktorú by kupujúci pociťoval ako veľkú. 150 vs. 190 koní je úplne normálny odstup, silne pochybujem, že sa nájde niekto, kto bude pociťovať 150k ako príliš málo a 190 ako príliš veľa.
Pre mňa je to jednoduché, pre nižšiu strednú jedna-päťku a pre strednú dvojliter.
Ak niekto mal priveľký odstup, bola to Insignia, kde medzi 1,5t a 2,0t bol rozdiel skoro 100 koní (163 vs 260k) a to naozaj bolo dosť. Ale aj to je minulosť, aktuálne dvojliter vyradili a dali tam 1,6t s 200k, teda rozdiel je opäť primeraných 37 koní.
4. 8. 2018 11:08
Re: TSI
Naviac je to odstup výkonových š***ek, nie nominálneho výkonu pri nejakom bežnom jazdnom režime. Čiže napovie, ale nepovie, jak to auto s ktorým motorom pôjde. Okrem charakteristiky motora, ktorú lepšie ako grafom asi nikto nevyjadrí, má do toho čo povedať hlavne prevodovka, takže môže ľahko nastať situácia, že motory s udávaným výkonom 110 a 140 kW majú k sebe bližšie, ako by si na základe dvoch suchých mohol niekto myslieť.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 8. 2018 15:19
Re: TSI
2,0 Tsi má i podladěné verze cca. 132 kw.
3. 8. 2018 12:25
K simsonovi33
a ještě zajímavější je ta idiotská cenová politika importu.
HL R-Line s 1.5 110kW(150PS) v automatu stojí o dva tisíce(!) míň, než GTI s 2.0TSI 147kW(200PS).
Děsivý je, že GTI má navíc větší základní výbavu (FullLEDky např)
A navíc ho můžeš mít s manuálem, a pak stojí míň.
To je peklo, co potvrzuje 2 věci:
GTI je dobrej kup
Někdo v českým VW neví, co dělá
>:D
Rozbalit vlákno
9
3. 8. 2018 13:05
Re: K simsonovi33
GTI je vždycky dobrej kup >:D (vlastní zkušenost)
3. 8. 2018 13:23
Re: K simsonovi33
Kdybys měl zoufalýho Golfa 3 GTI, už by sis tak jistej nebyl.
Ale jinak jo. >:D
Avatar - iudex
3. 8. 2018 15:01
Re: K simsonovi33
G3 a G4 boli najhoršie GTI, naopak aktuálne G7 GTI je najlepšie (ideálne Clubsport, resp. avizované TCR). Už od predstavenia G7 bolo GTI parádnou kúpou, postupne ho ale zdražovali (ostatne to platí aj pre O3 RS či Leon Cupra, pri predstavení to boli výhodné kúpy v pomere k bežným verziám).
3. 8. 2018 17:59
Re: K simsonovi33
Nevím, jestli je nej, ale patří k dobrejm. S jedničkou a dvojkou.
4tyřka nebyla tak zlá jako trojka, pětkou se to spravilo a pak to šlo zpátky nahoru.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 8. 2018 15:22
Re: K simsonovi33
Trojka VR6 zase tak špatná nebyla. ;-)
/ale nebylo to vlastně GTI/
Avatar - iudex
3. 8. 2018 15:45
Re: K simsonovi33
Ako píšeš, to nebolo GTI, ale predchodca Rka. GTI v G3 malo 2,0 8v 85 kW alebo 2,0 16v 110 kW.
3. 8. 2018 16:09
Re: K simsonovi33
Tak G3 se 110kW špatně nejezdilo, jen sis pro ten výkon prostě musel dojít ;-)
3. 8. 2018 17:56
Re: K simsonovi33
Já mluvil primárně o osmiventilu.
Tam sis mohl dojít...tak na záchod.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 8. 2018 19:32
Re: K simsonovi33
Jj, ty osmiventily si dobře pamatuji, dobří dělníci, ale žádný sport. :-)
7. 8. 2018 09:36
tsi
DÍKY BOŽE, 1,5TSI pořádný motor
Rozbalit vlákno
0