Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf Plus na českém trhu: Modernizované provedení začíná na 379.900,- Kč

Diskuze (24)
Na český trh přichází modernizovaný Volkswagen Golf Plus. Tak jako dosud se jedná o zvýšenou verzi Golfu, která ale dostala nový design přídě inspirovaný Golfem VI a některá technická vylepšení, například motory vyhovující normě Euro 5.

Výběr je u Golfu Plus poměrně jednoduchý – v nabídce jsou dva stupně výbavy, které je možné libovolně kombinovat se všemi dostupnými motory a převodovkami (s výjimkou základního 1,4 l a silnějšího z 1,4 TSI). Motorová paleta v danou chvíli věrně kopíruje tu v Golfu s karoserií hatchback. Benzinové agregáty zastupují atmosférické motory 1,4 l, osmiventilový 1,6 l a 1,4 TSI ve verzích 90 a 118 kW, u turbodieselů se lze rozhodovat mezi 2,0 TDI s 81 kW nebo 103 kW. Silnější varianta má kromě vyššího výkonu také u manuální převodovky jeden převodový stupeň navíc. Všechny motory s výjimkou základního 1,4 l je možné, stejně jako v Golfu 6. generace, zkombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG.

Volkswagen Golf Plus 2009 - přehled benzinových motorizací
Motor1,41,61,4 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M (7DSG)5M (7DSG)5M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3]1390159513901390
Válce/ventily4/44/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]59/500075/560090/5000118/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]132/3800148/3800200/1500-4000240/1500-4000
Max. rychlost [km/h]169184 (184)195 (195)214 (214)
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,910,2 (9,1)10,2 (10,2)8,5 (8,5)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,64,6 (6,8)6,5 (6,3)6,5 (6,3)
Cena Trendline [Kč]379.900,-424.000,-
(477.900,-)
469.900,-
(523.800,-)
-
Cena Highline [Kč]-484.800,-
(538.600,-)
530.700,-
(584.600,-)
586.000,-
(639.800,-)

Už základní provedení Trendline nabízí relativně bohatou výbavu. Standardem je šest airbagů, ESP a v případě aut s převodovkou DSG také asistent pro rozjíždění do kopce. Dále nechybí například poloautomatická klimatizace Climatic, rádio s CD přehrávačem a 4 reproduktory, palubní počítač, elektricky vyhřívaná a sklopná zrcátka a elektrické stahování předních i zadních oken.

Highline přidává tempomat, rádio s 8 reproduktory, podporou MP3 a zdířkou aux-in, palubní počítač Plus, 16palcová litá kola, chromovanou masku chladiče a přední mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček. Dalším identifikačním znakem jsou kryty zpětných zrcátek, dveřní kliky a ochranné lišty lakované v barvě vozu. V interiéru se nacházejí sportovní sedadla čalouněná kombinací Alcantara/kůže a s bederními opěrkami vpředu, kůží potažený multifunkční volant, středová loketní opěrka mezi předními sedadly a více odkládacích prostor.

Volkswagen Golf Plus 2009 - přehled dieselových motorizací
Motor2,0 TDI (81 kW)2,0 TDI (103 kW)
Převodovka5M (6DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]19681968
Válce/ventily4/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]81/4200103/4200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]250/1500-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]189 (187)204 (202)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,6 (11,6)9,8 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,1 (5,5)5,1 (5,6)
Cena Trendline [Kč]489.700,- (543.500,-)541.700,- (595.500,-)
Cena Highline [Kč]550.400,- (604.300,-)602.400,- (656.300,-)

Pro Trendline lze objednat zvýhodněný paket „All In“ za 14.900,- Kč, který obsahuje mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic, tempomat, loketní opěrku vpředu a 15palcová litá kola. Klimatizace Climatronic samotná stojí 5.700,- Kč, ceník dále obsahuje tradičně široké možnosti příplatkové výbavy.

Diskuze (24)
24. 3. 2009 08:45
Re: smysl anebo nesmysl...
Hele, ja nevim, kdo ti co udelal, ale jaky mas duvod nekoho urazet? Vzdyt jen napsal svuj nazor. Zde je jasny dukaz, ze kdyz nekdo zacina s nadavkama, jsi to ty, tak si to zapamatuj, az zas budes priste brecet, ze ti vsichni nadavaji
Avatar - white label
23. 3. 2009 18:42
Re: smysl anebo nesmysl...
Proč hned "blb"...? Navíc C-MAX je spíš konkurence Touranu...
Avatar - white label
23. 3. 2009 17:27
Re: No
Není to s tím zákl. motorem obecně celkem jedno. Kdo ho nechce stejně si ho nekoupí, komu "stačí" má o jednu možnost víc...
Navíc někteří se při srovnávání ceny dvou modelů různých značek dokonce jen dívají na čem cena začíná (viz včera), takže levnější zákl. motorizace může být "opticky" cenová výhoda.
23. 3. 2009 17:12
Re: No
Golf Plus konkuruje C-Maxu, ne Focusu. A do C-Maxu Ford nedává motor 1.4, až 1.6.
23. 3. 2009 16:33
Re: Rychlovka ?:-)
Financni politika spatna? vzdyt jeste pred rokem stal G+ bezmala pul mice. :-)