Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Amarok posiluje: Nově s turbodieselem 2,0 TDI/103 kW

Pickup Volkswagen Amarok je poměrně úspěšný i u nás. Na německém trhu se aktuálně nabízí s výkonnějším dvoulitrovým turbodieselem.
Zpět na článek
3. 2. 2013 17:43
5. 2. 2013 00:26
11. 5. 2013 19:16
Avatar - Atlis
3. 2. 2013 17:43
Jak posiluje?
Co je to zase za somarinu! Dostal do ponuky slabsi motor, ako moze preboha posilovat, ked nic vykonnejsie ako 180k v ponuke nie je... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - guze
3. 2. 2013 19:04
Re: Jak posiluje?
Základní motor posílil z 90kW na 103kW.
Avatar - Atlis
3. 2. 2013 20:51
Re: Jak posiluje?
8-s mas pravdu.
Avatar - happy_driver
5. 2. 2013 00:26
....
Amarok mal (a este ma) sancu priniest v segmente pickupov tu najlepsiu moznost co sa tyka sposobu pohonu z hladiska prevadzky nielen na ceste ale aj mimo nej. T.j. staly pohon 4x4, uzatvaratelny stredny diferencial, redukcnu prevodovku a optimalne aj uzavierku zadneho diferencialu. To by bol na absolutnej spicke z hladiska systemu 4x4. Skoda....mozno to este pride.
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2013 19:16
Re: ....
Kombinace FullTime 4x4 a redukční převodovky u Amaroku nikdy nebude. Buď je možnost FullTime 4x4 s mezinápravovým Torsenem, v takovém případě není redukce, ale to řeší 8AT krátkou jedničkou a dvojkou a nebo je možnost PartTime 4x4 s přiřaditelným předkem, v tomto případě je redukční převodovka. Zadní špéra je za velmi příjemných 18tis.

Jediný Pick Up s FullTime 4x4 a redukcí ( a také mezinápravovou a zadní špérou) je Mišák L200, ale především na jeho interieru je věk znát, připravuje se nová generace, tak snad zachová systém pohonu.

Po vyzkoušení je mi v této kategorii nejsympatičtější nový Ranger ( jak z venku tak uvnitř a i motorově), ale tam zas chybí možnost si zadní uzávěrku koupit ( dá se řešit produkty třetích stran, ale u nového auta bych raději tovární) a po něm právě Amarok, tam mi zas chybí pořádný motor. Přece jen ohledně trvanlivosti spíš věřím pětiválci 3,2 od Fordu a nebo čtyřválci 3.0 od Toyoty, kor když auto bude často naložené a nebo tahat.