Diskuse

Volkswagen Amarok V8 Desert Passion: Výkon a luxus pro pick-up

29.2.2016

Německá tuningová společnost MTM stojí za usazením vidlicového osmiválce pod kapotu pick-upu Volkswagen Amarok.

 

  • 00 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 29.02.2016  13:11

    Nejzajímavější část úpravy

    je podle mého názoru na podvozku - konkrétně na zadní nápravě, kde listová pera nahradily vzduchové vaky. V článku o tom sice zmínka schází, ale na posledním obrázku je to vidět hodně dobře. Je otázka, jestli je to čistě práce konstruktérů od MTM, nebo je za tím VW a je to zkušební prototyp možného budoucího řešení zadního odpružení luxusních verzí Amaroku, který jistě bude chtít konkurovat připravovanému prémiovému pick-upu od Mercedesu.
    Ať si kdo chce co chce říká, stávající řešení odpovídající komfort jízdy (bohužel) nenabízí.
    • 00 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 29.02.2016  13:30

      « Re: Nejzajímavější část úpravy

      Pan Mayer je byvaly Audinak, takze aj ja predpokladam, ze nejaka spolupraca s fabrikou medzi nimi je. Krasne svojimi produktami doplna to, co priamo Audi nerobi ( RS8 - S8 Talladega S, R a ine...)
      Podvozok je sice zaujimavy, z mojho pohladu je ale zaujimavejsi pohon - je to platforma pre pozdlzne ulozenie motora a VW sa len v 1 studii zatial rozhodlo tam namontovat V6 TDI, Mayer sa netrocharil a dal tam nim upravenu V8 TDi :-)
      Poviem tak, keby mal Amarok V6 TDi, tak vdaka mojim znamym by si mohol pripisat 2 zarezy v predajnych cislach... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 29.02.2016  14:57

      « Re: Nejzajímavější část úpravy

      MTM používá VB-Airsuspension. "Vzduch" od nich nabízí i pro Multivan. I předchozí Amarok s V8 (dva? roky zpět) měl vzadu vzduch a předpokládám, že používají to stejné řešení, jako nabízí pro standardní motorizace (původně bylo vyvinuté pro Dakar).
  • 03 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 29.02.2016  14:55

    K dokonalosti....

    ....mu chybi jen dobry motor.
    • 00 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 29.02.2016  15:19

      « Re: K dokonalosti....

      Vidím jako reálné, že "obava" z konkurenčního V6 CDI přiměje i VW k instalaci V6 TDI. Tedy samozřejmě pokud případné flotilové zvýšení emisí nebude moc drahé... těžko říct.
      • 00 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 29.02.2016  15:33

        « Re: Re: K dokonalosti....

        pozri si spotreby napr. A6 2.0 TDi 190 PS a A6 3.0 TDi 218 PS.
        Rozdiel je tam 0,1 az 0,2 litra podla doplnkovej vybavy atd. - teda asi podla hmotnosti a rozmerov kolies...
        [odkaz]

        btw.: _MT_ : tak aj Audi A6 uz vidim s 2.0 TDi 190 PS quattrom - tak ho konecne doplnili ( aj ked mna teda nezaujima, znamy cakal a cakal, ze jemu V6 netreba ale quattro chcel, tak sa dockal. Som zvedavy ako zareaguje :-) )
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.02.2016  20:54

          « Re: Re: Re: K dokonalosti....

          Mám takový pocit, že 140 kW dvoulitr má quattro dlouho (možná rovnou od uvedení na trh, tedy dva roky). Alespoň v Německu. Pro mne tahle kombinace není žádná novinka, ale nejsem si jistý, kdy se objevila, dvoulitry normálně nesleduji (jsem si celkem jistý, že existovala, když jsme diskutovali o 140 kW 3,0 TDI).
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 29.02.2016  21:10

            « Re: Re: Re: Re: K dokonalosti....

            Mozno je to zase len moja chyba, ze som az dnes pozrel do nemeckeho konfiguratora, ale ked som na jesen stahoval katalog FL A6 so vsetkymi parametrami, tak v nom este nebola. Takze neviem, ci aj Audi neskoro aktualizuje svoje pdf katalogy... :-|
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 29.02.2016  21:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: K dokonalosti....

              Je možné, že to tam dali řekněme v druhé polovině minulého roku. Tím, že mě dvoulitry nezajímají, mi to ani nepřišlo zvláštní. Jsem však přesvědčen, že jsem tuhle kombinaci viděl, když jsem koukal, do čeho dávají 140 kW 3,0 TDI.

              U dvoulitrů si jen pamatuji, jaké neskutečné množství výkonových verzí nabízeli. Hlavně u A4.
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 29.02.2016  15:48

    V8

    V8 by mela mit v nabidce všechna auta od Passatu výše.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jágrova Kopřivová všem pro smích: Blondýnka to schytává i od slavných!

Jágrova Kopřivová všem pro smích: Blondýnka to…

Má tu holku rád vůbec někdo jiný kromě Jaromíra Jágra? Řady děvčat, jež se ní obouvají, jsou totiž pořád početnější.

Mají spolu mít mláďata, zatím si jen hrají: Orangutaní schovávaná

Mají spolu mít mláďata, zatím si jen hrají:…

Na lásku teprve čekají. Kamarádi ale už jsou a společné hry si umí užít. Orangutani Mawar (28) a Pagy (16) v…

 

iSport.cz

Lize mistrů vládne ANGLIE! City doma neprohrává, Liverpool má rekord

Lize mistrů vládne ANGLIE! City doma neprohrává,…

Uběhlo dlouhých pět let od doby, kdy Ligu mistrů naposledy ovládl anglický tým. Chelsea s Petrem Čechem v brance…

Momenty 14. kola extraligy: krvavá rána do hlavy i vypínák Stříteského

Momenty 14. kola extraligy: krvavá rána do hlavy i…

MOMENTY KOLA | Ani šest zápasů 14. kola hokejové Tipsport extraligy nenudilo, ačkoliv se tentokrát obešlo bez…

 

Reflex.cz

Analytik Kartous: Pražské elity chtějí určovat, s kým se smí mluvit, a pak se diví, že lidé volí radši Zemana

Analytik Kartous: Pražské elity chtějí určovat, s…

Arogance, přezíravost, prvoplánovost a opačná totalita. Mediální analytik Bohumil Kartous viní pražské elity…

Turecký světec Hacš Bektas Veli aneb Čtvery dveře k osvícení

Turecký světec Hacš Bektas Veli aneb Čtvery dveře k osvícení

Malý hádž - tak bývá často nazývána pouť ke svatyni Hacšbektas, na kterou se každý srpen vydávají tisíce…