Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Amarok V8 Desert Passion: Výkon a luxus pro pick-up

Německá tuningová společnost MTM stojí za usazením vidlicového osmiválce pod kapotu pick-upu Volkswagen Amarok.
Zpět na článek
29. 2. 2016 15:48
29. 2. 2016 13:11
Nejzajímavější část úpravy
je podle mého názoru na podvozku - konkrétně na zadní nápravě, kde listová pera nahradily vzduchové vaky. V článku o tom sice zmínka schází, ale na posledním obrázku je to vidět hodně dobře. Je otázka, jestli je to čistě práce konstruktérů od MTM, nebo je za tím VW a je to zkušební prototyp možného budoucího řešení zadního odpružení luxusních verzí Amaroku, který jistě bude chtít konkurovat připravovanému prémiovému pick-upu od Mercedesu.
Ať si kdo chce co chce říká, stávající řešení odpovídající komfort jízdy (bohužel) nenabízí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
29. 2. 2016 13:30
Re: Nejzajímavější část úpravy
Pan Mayer je byvaly Audinak, takze aj ja predpokladam, ze nejaka spolupraca s fabrikou medzi nimi je. Krasne svojimi produktami doplna to, co priamo Audi nerobi ( RS8 - S8 Talladega S, R a ine...)
Podvozok je sice zaujimavy, z mojho pohladu je ale zaujimavejsi pohon - je to platforma pre pozdlzne ulozenie motora a VW sa len v 1 studii zatial rozhodlo tam namontovat V6 TDI, Mayer sa netrocharil a dal tam nim upravenu V8 TDi :-)
Poviem tak, keby mal Amarok V6 TDi, tak vdaka mojim znamym by si mohol pripisat 2 zarezy v predajnych cislach... ;-)
29. 2. 2016 14:57
Re: Nejzajímavější část úpravy
MTM používá VB-Airsuspension. "Vzduch" od nich nabízí i pro Multivan. I předchozí Amarok s V8 (dva? roky zpět) měl vzadu vzduch a předpokládám, že používají to stejné řešení, jako nabízí pro standardní motorizace (původně bylo vyvinuté pro Dakar).
29. 2. 2016 14:55
K dokonalosti....
....mu chybi jen dobry motor.
Rozbalit vlákno
5
29. 2. 2016 15:19
Re: K dokonalosti....
Vidím jako reálné, že "obava" z konkurenčního V6 CDI přiměje i VW k instalaci V6 TDI. Tedy samozřejmě pokud případné flotilové zvýšení emisí nebude moc drahé... těžko říct.
Avatar - AUDIRS6
29. 2. 2016 15:33
Re: K dokonalosti....
pozri si spotreby napr. A6 2.0 TDi 190 PS a A6 3.0 TDi 218 PS.
Rozdiel je tam 0,1 az 0,2 litra podla doplnkovej vybavy atd. - teda asi podla hmotnosti a rozmerov kolies...
[odkaz]

btw.: _MT_ : tak aj Audi A6 uz vidim s 2.0 TDi 190 PS quattrom - tak ho konecne doplnili ( aj ked mna teda nezaujima, znamy cakal a cakal, ze jemu V6 netreba ale quattro chcel, tak sa dockal. Som zvedavy ako zareaguje :-) )
29. 2. 2016 20:54
Re: K dokonalosti....
Mám takový pocit, že 140 kW dvoulitr má quattro dlouho (možná rovnou od uvedení na trh, tedy dva roky). Alespoň v Německu. Pro mne tahle kombinace není žádná novinka, ale nejsem si jistý, kdy se objevila, dvoulitry normálně nesleduji (jsem si celkem jistý, že existovala, když jsme diskutovali o 140 kW 3,0 TDI).
Avatar - AUDIRS6
29. 2. 2016 21:10
Re: K dokonalosti....
Mozno je to zase len moja chyba, ze som az dnes pozrel do nemeckeho konfiguratora, ale ked som na jesen stahoval katalog FL A6 so vsetkymi parametrami, tak v nom este nebola. Takze neviem, ci aj Audi neskoro aktualizuje svoje pdf katalogy... :-|
29. 2. 2016 21:27
Re: K dokonalosti....
Je možné, že to tam dali řekněme v druhé polovině minulého roku. Tím, že mě dvoulitry nezajímají, mi to ani nepřišlo zvláštní. Jsem však přesvědčen, že jsem tuhle kombinaci viděl, když jsem koukal, do čeho dávají 140 kW 3,0 TDI.

U dvoulitrů si jen pamatuji, jaké neskutečné množství výkonových verzí nabízeli. Hlavně u A4.
Avatar - vabis
29. 2. 2016 15:48
V8
V8 by mela mit v nabidce všechna auta od Passatu výše.
Rozbalit vlákno
0