Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Beetle: Brouk se dočkal nových motorů

První exempláře modelu Beetle s novým motorem pod kapotou se u dealerů mají objevit ještě před koncem roku.
Zpět na článek
14. 11. 2014 10:18
14. 11. 2014 14:05
14. 11. 2014 14:38
14. 11. 2014 18:37
13. 11. 2014 15:42
snáď sa dočká aj novej karosérie
síce pokrok oproti jednotke, ale stále to nie je ono. 500 aj mini to trafili na prvýkrát a vw si s tým nevie furt poradiť. Za pár šupiek im poradím.
Rozbalit vlákno
6
13. 11. 2014 16:14
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
No 500 na moc způsobů....

500,500C,500 Plus,500L,500L Living,500X.

500 Plus-místo Punta.
14. 11. 2014 07:20
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
Beetle se prodává dobře, takže žádné změny nepotřebuje. Měsíčně se prodá okolo 10 tis. kousků a to je na model, který je pro VW jenom doplňující imageovkou docela velké číslo.
14. 11. 2014 12:06
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
a koľko sa predá mesačne mini alebo 500? Do pozície doplňujúcej imidžovky bez vysokých nárokov na predaj ho stavajú, aby to nebol trapas. 1 bola vyslovene v predajoch sklamaním a 2 je na tom možno lepšie, ale v bratislave je ich ako šafránu a to sa o 500 alebo mini dá povedať skôr opak.
14. 11. 2014 13:24
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
Do pozice imidžovky jej staví od samotného začátku. Je to dáno už jenom tím, že ve stejné velikostní třídě mají Golf, což je masový model, kde je důraz na počty kusů. Kdyby se Beetle neprodával vůbec, tak to bude mít vliv na VW nula, nula, prd. Ale Mini nebo Fiat prakticky mají tato auta jako nosné, masové modely a kdyby se jich prodalo málo, tak Mini může zavřít krám hned a Fiat brzy také, protože plánuje nedělat nic jiného než deriváty 500. Převážná část prodejů Beetle je v USA a v Číně.
Miníků se prodá 15-16tis. měsíčně a 500 cca 20 tis. měsíčně.
14. 11. 2014 13:58
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
To ale počítáš více karoserií, ne?
14. 11. 2014 17:36
Re: snáď sa dočká aj novej karosérie
Mini+Clubman (ročně cca 188 tis.), 500 samotná (ročně 227 tis.)
Avatar - dal
14. 11. 2014 10:18
Nové?
Ta nová1,2TSI je už EA211? A když je nová proč není naladěna jako všechny ostatní na 81kw?
Rozbalit vlákno
3
14. 11. 2014 14:05
Re: Nové?
Proč má Golf v Německu 81/ 92/ 110 kW TSI a v ČR nabízí pořád 77/ 90/ 103? Kdo ví.
Avatar - white label
14. 11. 2014 14:38
Re: Nové?
Zřejmě výprodej starších verzí motorizací pro "východní" Evropu.
14. 11. 2014 18:37
Re: Nové?
Golf myslím v Německu dělají na dvou místech. Takže jedno vysvětlení je, že jedno z nich bere motory odjinud a mají to rozdělené. Škoda by měla dělat tyhle starší verze a nemělo by to být jen pro vlastní potřebu. Je ale možné, že míchají starší a novější na jedné lince.

Tipoval bych, že jsou motory pro Beetle vyráběné v Mexiku. Kdo ví, proč tam vyrábí, co tam vyrábí. Ale je klidně možné, že tam Euro verze dováží odjinud. Nebo jim tam vozí jen potřebné moduly. Pointa je, že je to ohromný moloch a všude nevyrábí to samé. Jsou schopni vyrábět tři, čtyři generace najednou, kdo ví, v kolika verzích.
Avatar - white label
14. 11. 2014 14:22
Tabulka k článku
V textu se sice píše, že starší 2.0 TDI/81kW nahradil 1.6 TDI/77kW, ale v tabulce je to zrovna u této motorizace postaru.
Rozbalit vlákno
0