Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
2
/
15
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Caddy chválíme za samostatné ukazatele naplnění nádrží na CNG (zelená vlevo) a benzin (žlutá vpravo)
|
acz
Přístrojová deska caddy spojuje praktičnost s dávkou elegance
|
acz
Provedení TGI standardně obsahuje šestistupňovou převodovku (přímo řazenou nebo DSG) a paket Bluemotion se systémem Start-stop
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Vestavba Bott Vario v pravé části nákladového prostoru zahrnovala velké hliníkové zásuvky
|
acz
Plastové šuplíčky upevněné spolu s košíkem na velké plechové desce měly jednoduché a praktické zavírání
|
acz
Na přepážce mezi prostorem pro posádku a náklad se nacházalo kotvení s popruhem pro neskladné předměty
|
acz
Přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka upravená na zemní plyn zabírá v motorovém prostoru málo místa. Musí se do něj vejít také objemný dvoulitr TDI.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Nádrže CNG na celkových 37 kg plynu se nacházejí zejména za zadní nápravou
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu