Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen chce být ziskovější, ušetří na 140 miliard korun

Německá automobilka chce šetřit různými způsoby. Díky platformě MQB zlevní výrobu, skončit by pak mohly některé nevýdělečné modely.
Zpět na článek
16. 7. 2014 14:14
16. 7. 2014 15:54
16. 7. 2014 15:43
16. 7. 2014 15:55
16. 7. 2014 16:01
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2014 13:09
ano prachy a zisky
co ine v zivote je dolezitejsie a prednejsie ... dnes uz aj predavac pukancov vas oblbne.... a spekuluje ako vas osmeknut.... tak sme sa dopracovali ... gratulacia do vw :yes: ale na mne asi v blizkej buducnosti nezarobia ... pri vsetkej ucte k vw vidim to v buducnosti na smer : azia :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Rubb
16. 7. 2014 14:36
Re: ano prachy a zisky
Tak to si nasaď brýle, vidíš blbě. Ty se možná nachytáš na tu "kvalitu" H/K (stačí se podívat na poslední 100tis test i40 - spíš propadák), ale jinak lidé už prozřeli. Možná ne na sk, kde to berete jako slovenskou značku, ale zajeď se podívat do západní Evropy - tam jsou prodeje H/K tragické... U nás v ČR to kupují taky pouze sociálové na ježdění do Tesca...
Upřímně, já bych i do toho Tesca šel radši pěšky, než čímkoli z H/K >:D
[odkaz]
Avatar - Rubb
16. 7. 2014 14:47
Re: ano prachy a zisky
Ještě pro pořádek Top 10 za květen, vidíš tam nějakou tu tvou naleštěnou bídu? ;-)
[odkaz]
Avatar - _Karel_
16. 7. 2014 15:42
Re: ano prachy a zisky
Nezesměšňuj se, i40 v testu 100tis. není ani zdaleka propadák.
Já se u koncernu velmi přimlouvám, aby kupovali jinde motory. A nemyslím to nijak zle.
16. 7. 2014 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2014 23:10
Re: ano prachy a zisky
On si ten original RADESEJ neprecita, lebo AUTO.CZ je pre neho dogmou, co na tom, ze si z originalu urobili zdrap papiera, ved rypnut si do Hy je modou. :-!
17. 7. 2014 01:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2014 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2014 22:15
Re: ano prachy a zisky
Správně Toppere, proto choď pracovat zadarmo, samý prachy a zisky, no neudělalo by to jednomu zle?
Avatar - Ondore
16. 7. 2014 14:08
Čo slovo to perla
Tak robotníci v západnom Nemecku majú vyššie platy ako japonskí? Nechce sa mi to hľadať, ale Toyota má priemernú hodinovú mzdu cca 21,70 USD, volkswagen US má 16,40 USD. Rovnako nesmieme zabudnúť, že dominantné trhy Toyoty sú Ázia a USA, kde sú predajné ceny podstatne (30-50% !) nižšie, ako tie, ktoré inkasuje vw v Európe.

Možno je toto správne miesto, kde si musíme pripomenúť, že páni z vw si nechávali vo firme preplácať prostitútky ako súčasť benefitov služobných ciest (padli aj rozsudky súdu), prípadne že ročný plat Winterkorna je cca 10-násobne vyšší, ako je plat p. Toyodu, ostatní manažéri na tom budú zrejme podobne.

Takže áno, vw má zrejme vyššie fixné náklady, ale počuť, že idú šetriť na autách asi nie je tá najlepšia správa pre zákazníkov. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
16. 7. 2014 14:14
Hdi
Třeba se dočkáme pod značkou TDI motorů HDI ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dochtor
16. 7. 2014 15:43
je to jasné
Páni vo Vlkohrade škrtajú Veyron, Phaeton, ... v Porsche ostanú len SUV a Škoda môže na úlety typu Tudor smelo zabudnúť.
Či?
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2014 15:55
a jéje
No hlavní je, že to lidí kupujou... :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2014 16:01
.
uz to vidim. namiesto nehrdzavejucich matiek pouzijeme lacnejsie ocelove, namiesto vypinacov co nieco vydrzia kupime za tretinovu cenu nieco z alibaba, sak pocas zaruky to fungovat urcite bude, potom to ber cert. hlavne ze davaju do aut zbytocnosti ako sledovanie pruhov, znaciek a pod.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2014 23:31
Přístup který povede do pekel
Společnost našeho typu bude fungovat, dokud se bude alespoň částečně dodržovat "vydělej a nechej vydělat". Dnes to tak v Něměcku funguje. Zaměstnanci mají dost peněz a tak můžou nakupovat. Jinak řečeno, když přesunu výrobu do nějaké lacinější země, sice krátkodobě ušetřím, ale dlouhodobě přijdu o zákazníky. Protože když se tento přístup stane trendem, stále méně lidí dosáhne na rozumné platy a stále méně lidí bude mít na nákup mého zboží. Zjednodušeně se dá říct, že kde se nic nevyrábí, tam se nic neprodává. EU se snaží tento trend maskovat neustálým zadlužováním, dotacemi, neboli litím nových peněz do ekonomiky, ale to nebude fungovat věčně.
Nevyvíjet vlastní technologie a raději je nakupovat? Krátkodobě je to levnější, ale dlouhodobě to znamená změnu z pozice tvůrce na konzumenta. Co nedokážeme vyrobit to musíme koupit za cenu, za kterou je nám to někdo ochotný prodat. A když se ten někdo rozhodne, že nám to neprodá a raději dodá až finální výrobek na kterém vydělá víc, jsme vyřízení. Hlavně v případě centrálně řízené ekonomiky číny se tento nebezpečný trend už začíná objevovat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
17. 7. 2014 09:56
Re: Přístup který povede do pekel
Tento trend není už trendem ale realitou, na kterou všichni doplácíme tím chudnutím, o kterém píšeš. Vzpomínám na zač. devadesátých, kdy mně jako studenta ekonomie učili, že v 21. století naroste podíl služeb na zaměstnanosti v Evropě přes polovinu a dál a výše, protože výrobu přesuneme do třetího světa, a tak si zajistíme neustálý růst ekonomik a světlé zítřky. Bylo to zjevné oblouznění vývojem dvou předchozích dekád, kdy terciál rost díky masivnímu zefektivnění primáru a sekundáru rozvojem technologií. Jenže tenhle efekt má své hranice a musím říct, že už tehdy jsem nějak nechápal, jak to celé má fungovat, z čeho se bude tvořit ten ekonomický růst, když my si budem, obrazně řečeno, jeden druhému točit pivo a výrobu přesuneme jinam. A teď to máme, i když už začíná být patrná snaha dostat odsunutou výrobu zpět, problém zruinovaných cen čínskou nadvýrobou zůstává a je z toho docela bludný kruh. Dostat se zpět k "vydělej a nechej vydělat" už bude velmi obtížné.
Avatar - CommonUser
17. 7. 2014 13:57
Re: Přístup který povede do pekel
Obaja K++, na auto.cz mysliet aj na zakladne suvislosti. :yes: