Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen chce nový Bentley vyrábět v Drážďanech!

Podle německého deníku Handelsblatt zvažuje koncern Volkswagen zahájení výroby nové limuzíny Bentley Continental Flying Spur v málo využité skleněné továrně v Drážďanech.
Zpět na článek
22. 2. 2005 00:09
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 11:04
neregistrovaný "MichalH"
23. 2. 2005 11:17
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 19:11
neregistrovaný "xxl"
24. 2. 2005 08:54
neregistrovaný "ozojik"
24. 2. 2005 19:32
neregistrovaný "radio"
neregistrovaný "radio"
22. 2. 2005 00:09
no ty to vedou
6 500 fýtnů, to je trochu málo na to kolik stál vývoj a stavba továrny, prostě Helmuti
a Bentley zasadí pěknou ránu, vyrábět v továrně VW, se asi zbláznili, nakonec tam dají i toho Veyrona, teda jestli vůbec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MichalH"
23. 2. 2005 11:04
prostě koncern
Nemůžu si pomoc, ale na co VW sáhne, to zkurví. S vidinou zisku degradují všechny tradiční značky na úroveň golfu. Těžko zkousávám Continental GT s motorem W12 a pohonem 4x4, testy naftového Gallarda, které mají v kabině ovladače z audi A6 a Veyron to je ostuda pro Bugatti a všechny sportovní vozy! Třikrát fuj VW.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "radio"
23. 2. 2005 11:17
Re: prostě koncern
ale od deseti k pěti to vedou přesně podle jejich pečivosti, pořádně, rychle a bez smlouvání
neregistrovaný "xxl"
23. 2. 2005 19:11
Re: prostě koncern
tak to od nich kup a vyrabej to sam, ja jsem rad ze vubec znacky jako bentley nebo napr jaguar jeste vubec existuji...i kdyz si je asi nikdy nekoupim, a budu rad za toho golfa
neregistrovaný "ozojik"
24. 2. 2005 08:54
Re: prostě koncern
je pravda ze mozno vdaka tomu kurveniu zo strany VW zachranili napr aj Lambo..ved kde bolo predtym ako urobili VT a potom Murcielago.takze asi tak.dnes si uz ale auto malokto kupi len pre tradiciu..
neregistrovaný "radio"
24. 2. 2005 19:32
Re: prostě koncern
ale pokud kupuji klenot (v případě VW to není klasická investice s návratem, ale koupení si image značek a využívání slavných jmen, někdy i techniky, k posílení skomírajícího VW), musím se chovat tak, abych klenot nedegradoval, aby stále měl svoji tradici, image, sílu, slávu, výjimečnost - VW se tak nechová. jinak jsem taky rád za záchranu Lamba a Bentley, ale dá se to dělat i lépe než VW