Závodní série WRC má obrovské problémy, které se rozhodl pomoci vyřešit i Volkswagen - raději bude ještě rok jezdit se současným autem, než aby přišel o veškerou konkurenci.
Personální obsazení Hyundaie zatím ale moc obav u soupeřů nevzbuzuje. A pouhý roční harmonogram (z toho půlka technický na vývoj, cca půl na testování) už vůbec ne.
Jojo, tady je to hodne o pilotovi. Skoda ze nejezdi Loeb, by se ukazalo kdo jak na tom je a ci technika je lepsi ;-) Ogier nema dnes konkurenci, je dobrej ;-)
Technicky to je vyrovnané, DS3 WRC má mít převahu v motoru, ale v rally stále rozhoduje jezdec. Loeb vs Ogier, na takovou sezónu by jsme vzpomínali ještě dlouho.
Stačí Polu WRC nařídit 5 sekund stop and go v každé RZ nějakou zábavnou formou (například jako v Mexiku kde mu zavřeli železnou bránu na cestě a spolujezdec musel vyskočit a otevřít) a třeba se to vyrovná. :-)
Reklama jak vyšitá.
Už mi celý koncern VW leze krkem hlavně pubertáci s čoudivým pubertálním gofem, kteří si myslí, že jsou pánem na silnici. Vě většině případech, ale stačí trochu šlápnout na pedál a puberťák s kouřivým golfem mizí v dáli.
NO Golf to je jeden z mála VW,který taky nenávidím, jinak většina produkce VW se mi líbí, když uvidíš příště blbečka s Golfem uvědom si tohle: VW vydělává nejvíc na nižší a střední třídě ,tam patří GOLFY a díky výnosům z těhle mrzáků můžou stavět zase ty hezká auta, na kterých vydělají míň a tyhle peníze můžou nalít do vývoje nových modelů těchto značek: Audi, Lamboghini, Bentley a Porsche
Když jedeš normální jízdou a takovej * tě předjede a hulí ti tou svojí kraksnou na tvé auto a pak se ještě snaží závodit, se svými sotva 100kw, tak takového * musím předjet, protože by bylo v autě nedýchatelno.
Vše je dnes o penězích. Jediná cesta jak zachránit WRC je adresovat gigantické náklady spojené s účastí v tomto mistrovství. To je možné jen cestou technických předpisů, které budou limitovat náklady spojené s homologací vozu. V základě by mělo jít o sériový model doplněný především o úpravy spojené s bezpečností řidiče a spolujezdce. Pak přidat volný design sání a výfuku k hlavě motoru, aby se vozy "projevovaly" jako závodní a zároveň by tím vznikl prostor pro "kutily".
Myslím, že v nákladech problém není. Problém jsou mizerné výnosy. Příkladem budiž F1, která je velmi drahá a přesto je rentabilní, protože umí přitáhnout diváky, tím pádem i televizi, následně i reklamu. WRC potřebuje svého Eccelstoneho, který dokáže podnikat a ne šašky ve FIA, kteří pořád něco regulují až uregulují k smrti jako řadu jiných odvětví.
Pozri, funguje to tak, vyber si podnik, ktory budes ako automobilka sponzorovat, a prisposobia sa ti aj pravidla (vid Audi a 24 hodin Le Mans). Nezmestim sa do hmotnostneho limitu? OCA promptne upravi pravidla.
(24 Le Mans sa jazdi podla inych reguli ako seria a nepodlieha FIA).
To byla taková sranda :-) Ale zajímavé je to ve Finsku - jsou tam lidové závody, ve které závodí úplné křápy na odpis, a v pravidlech je, že když chceš koupit auto toho 2., musí ho koupit >:D Viz [odkaz]
Jasně rally supersporty co mají dva centimetry nad zemí sířku jak panelák a délku jak vlak.Viděl si někdy rally, asi ani z rychlíků.A proto vůbec ti není divné že se ted rally jezdí s co možná nejmenšími auty co si může dovolit každej.