Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen EcoRacer: dravec na dietě

Německý Volkswagen na Tokio Motor Show prezentuje zajímavý prototyp sportovního kupé s maximálkou 230 km/h a schopností akcelerovat z nuly na sto za 6,3 s. Spotřebuje přitom jen 3,4 litru nafty na sto kilometrů.
Zpět na článek
19. 10. 2005 11:10
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 11:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 11:30
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:46
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 11:58
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 12:01
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 14:41
neregistrovaný "Jozki."
19. 10. 2005 17:00
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 19:22
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 09:54
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 10:15
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 10:21
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 10:30
neregistrovaný "Baldi"
20. 10. 2005 10:43
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 11:49
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:00
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:05
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:17
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:33
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 16:01
neregistrovaný "Jozki."
19. 10. 2005 22:01
neregistrovaný "Emmel"
19. 10. 2005 20:07
neregistrovaný "Impreza"
20. 10. 2005 09:58
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 11:30
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:37
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 11:56
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 12:08
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 11:37
neregistrovaný "Pavel34"
19. 10. 2005 11:38
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 19:19
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:15
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 11:19
neregistrovaný "dzz"
19. 10. 2005 11:47
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 12:21
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 12:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 12:47
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 12:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 12:52
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 12:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 13:35
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 13:07
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 15:00
neregistrovaný "Jozki."
19. 10. 2005 17:06
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 18:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 10:34
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:30
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 13:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 10:30
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 11:46
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 11:57
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:08
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:23
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:35
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 16:15
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 18:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 18:36
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:36
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 22:08
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2005 15:20
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 19:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:46
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2005 16:01
neregistrovaný "Tamin"
20. 10. 2005 18:37
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 19:50
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 22:17
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2005 12:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 15:38
neregistrovaný "zigi"
19. 10. 2005 17:12
neregistrovaný "Elpepe"
19. 10. 2005 17:32
neregistrovaný "geroc"
19. 10. 2005 18:36
neregistrovaný "skywalker"
19. 10. 2005 18:58
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 19:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 11:10
zase ta nafta...
>:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 11:24
Re: zase ta nafta...
Pokud to "Eco" má znamenat ekonomický(úsporný), tak je to v pohodě. Ale mám štiplavé podezření, že si někdo zase myslí, že spalovat naftu je ekologické. >:D
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:30
Re: zase ta nafta...
štiplavé podezření >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 11:46
Re: zase ta nafta...
A ja rikam VW hybaj tam, kam patri - na dalnici a dal vyrabet auta na naftu, ktery jedou jen rovne a patri do podnikove flotily:-)
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:58
Re: zase ta nafta...
VW patri na dialnice? To je nejaka VW rezervacia?! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 12:01
Re: zase ta nafta...
Ano, jejich auta jsou delany na dalnice. Pri dlouhy ceste jsou usporny, nezataci, nudny (nikdo s nima nechce zavodit:-)). Tam maji svoje opodstatneni. Nutno dodat, ze pouze pro lidi, ktery se chtej dostat z A do B a je jim uplne jedno, jestli jedou autem, vlakem nebo budem:-) Ti, kteri chteji auto RIDIT se urcite stavi v nejakem jinem salonu:-) Jen tak namatkove me hned napada nejaky s modrym ovalem nade dverma (a Subaru to neni);-)
neregistrovaný "Jozki."
19. 10. 2005 14:41
Re: zase ta nafta...
Ale ale matesi. Velmi rychlo si zabudol co som spominal na kongrese. Tak zopakujem co som zazil na vlastnej kozi. Ako prve islo Subaru Outback s trojlitrom potom isiel kamarat Pasikom s 2,0 TDI a potom ja s Golfom Plus s 2,0 TDI. Vsetci traja sme sa ponahlali a isli ako sa hovori na vodicak. Nie na pokutu 2000 Sk a pod ale na vodicak. A isli sme nie po dialnici ale po zakrutach uzkych a pomerne vela aj po rozbitych slovenskych cestach. To Subaru kamaratovi neuslo a mne usli na 20 km o asi 2 minutky a to Subaru som predbehol vtedy ked musel typek tankovat lebo spotreba mu isla do nebies. Takze ani zdaleka neplati ze VW je na dialnice. To rovnako by som ja mohol povedat ze Jag je pre starych tucnych anglickych paprdov. ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 17:00
Re: zase ta nafta...
Ale pamatuju si , co jsi rikal, neboj. Taky to presne zapada do toho co jsem rikal. Na dalnici se rozdily smazou 2.0 TDI se rozjede stejne jako 3.0 benzin (jen o trochu dyl a mozna bude mit o neco mensi maximalku, ale tou stejne normalni clovek nejezdi), benzinak musi casteji tankovat, protoze mu to a) vic zere b) ma mensi nadrz, aby mel auto vyvazeny (u VW je to jedno, jede stejne jen rovne:-)). Takze suma-sumarum tvrdime to same;-) Jag je pro tlusty, stary, anglicky paprdy, sam jsem zivym dukazem >:-[]
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 19:22
Re: zase ta nafta...
Ked uz si taky dedek nad hrobom - tak tu mas, uzi si >:D ;-) : [odkaz]
Moze byt?
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 09:54
Re: zase ta nafta...
Ooooooooooooo, jiste pan velkomozny;-) :yes: Prave auto pro dedky:-)
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 10:15
Re: zase ta nafta...
;-) :yes:
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 10:21
Re: zase ta nafta...
Nezapada - lebo nasa nahanacka nebola na dialnici ale na okreskach. Tam ti to turbo v pohode vyrovna rozdiely. A este k tomu ked je to Passat s novym podvozkom tak to ti neujde ani Subaru. A to uz je co povedat. ten golf Plus je predsa o trosku inom. Vyssi uzsie pneu - predsa len horsie sedi na ceste ako Sub.
neregistrovaný "Baldi"
20. 10. 2005 10:30
Re: zase ta nafta...
A nebolo to náhodou skôr o vodičovi ako o aute.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 10:43
Re: zase ta nafta...
Nuz ponahlali sme sa vsetci traja a isli sme naplno. Ked mna predbehlo to Subaru tak hned som vedel ze je to 1:spickove auto (dalo by sa povedat ze je to skoro sportove auto) a 2:sofer bol velmi dobry (podla toho co som stihol vidiet). To ze kamarat je perfektny sofer to viem (ved preto v poho drzal krok) ale ze ja som sa za nimi omeskal len o tak malo to ma prekvapilo. Ze ten Golf Plus je az taky dobry to som bol velmi prijemne prekvapeny. PS:Ja mam najazdenych maximalne 100 000 km takze nejaky perfektny sofer nie som. Ale po tej jazde som si povedal ze som zlozil skusky na velmi dobreho vodica. >:D >:D >:D PPS: ak poznas cestu z Blavy do KE usek od Rim. Soboty do Tornale.
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 11:49
Re: zase ta nafta...
Ja mel za to, ze jste jeli po dalnici. Jestli je to takhle, tak nejsem schopen to zhodnotit. Asi nejlepsi porovnani by bylo projeti stejneho useku jednim ridicem se vsema autama. Asi to byly hodne rovny okresky:-) Proto VW nezataci! >:-[]
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:00
Re: zase ta nafta...
Tak Vy tak Sire Matesi ? Tak potom je Jag pro tlusty, stary, anglicky paprdy. ;-) >:-[]
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:05
Re: zase ta nafta...
To uz jsem ti odsouhlasil:-) Ale vazne, opravdu jsem urtpel o vikendu sok z toho jak se chova A6 v primem porovnani s BMW5. Normalne to clovek tolik nevnima, ale kdyz presednes z jednoho do druheho a zase zpet, tak to vnimas okamzite. Taky nijak nepopiram, ze kazdemu vyhovuje neco jineho.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:17
Re: zase ta nafta...
Prave kvoli tomu co spominas som raz pisal redakcii ze by sa zisli porovnavacie testy. A hned tu bolo par typkov co boli proti ze je to hlupost. Nie kazdy ma moznost hned presadnut z jedneho modelu do druheho a v porovnavacke to aspon niekto moze urobit a hned zisti rozdiely v com je jedno lepsie ako druhe a ty potom vies na co sa mas sustredit ked si robis vlastnu testovaciu jazdu. A aby som pravdu povedal z tych dvoch sa mne bavor vzdy viac pozdaval aj ked je to trieda ktoru nemusim - je to prilis velke.
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:33
Re: zase ta nafta...
Taky rozmerove preferuju tridu BMW3 nebo A4 a Audina je opravdu na pohled o tridu hezci, jen to svezeni....:-( Ten den jsem jezdil jeste s BMW3, X3 a X5. Ty gaziky mi nic nerikaj, ale BMW3 se ridi vazne dobre. Kdyz jsem pak sednul do sveho auta, tak jsem ten rozdil taky vnimal, ale ne tak dramaticky jako u ty A6 vs BMW5. Ale ten bavor je proste divnej, zvenku i zevnitr:-(
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 16:01
Re: zase ta nafta...
Na X3 a X5 sa hodi oznacenie gazik. :yes: >:D
neregistrovaný "Emmel"
19. 10. 2005 22:01
Re: zase ta nafta...
Na silnici je to hodně o tom, kdo si víc troufá, případně kdo je větší prase. Málokdy jedeš na limitu auta... spíš na limitu viditelnosti, řidiče...
neregistrovaný "Impreza"
19. 10. 2005 20:07
Re: zase ta nafta...
...a Subaru to neni? Ach jo... 8-s
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 09:58
Re: zase ta nafta...
Subaru je fajn, ale preci jen main stream to neni;-)
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:30
Re: zase ta nafta...
EcoRacer je iba taka hracicka...tak nech si jazdi na co chce (okrem toho, VW je vcelku posadnutý zavodnymi autami na naftu. A nielen on...). zato koncept Lexusu LF-Sh (nastupca LS-ka) je ine kafe: [odkaz] ////[odkaz] // [odkaz] /// poobede by mali byt k dispozicii aj snimky nastupcu Hondy S2000! (A uz su fotky Nissanu GT-R, aj Fordu Equator) ;-)
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 11:37
Re: zase ta nafta...
právě že tu naftu cpou opravdu všude... :-) kdyby dělali motorky, tak by jezdily určitě na naftu... >:D A je jasné že je to jen hračička, ale proč..?? ukázat, že mají skvělej diesel..?? pro marketing by se to mohlo hodit... :-)
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 11:56
Re: zase ta nafta...
....no jasne, ze ukazuju predovsetkym ten diesel. V Japonsku totiz diesel nie je prilis oblubeny. Teda presnejsie nebol...teraz tam vrj narasta zaujem. Tak asi preto takyto koncept..
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 12:08
Re: zase ta nafta...
V Japonsku začínají s diesely? No chudáci - sbohem čisté Tokio.....
neregistrovaný "Pavel34"
19. 10. 2005 11:37
Re: zase ta nafta...
Lexus LS: pěkný auto, i když dost podobný 5kovýmu BMW... :-O
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 11:38
Re: zase ta nafta...
jo a na tu nastupkyni S2000 jsem hodně zvědavej.... :yes: hoši z klubu určitě taky... :-)
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 19:19
Re: zase ta nafta...
eeh...zrada! (Zatial) iba (dalsi) facelift: [odkaz]
Dufam, ze to nebude dalsie take "vecne" auto ako bol NSX. 15 rokov na trhu - to je brutus. Uz aj tu S2000 by to chcelo novu. ;-\
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 11:15
a co emise?
Beztak to má emise jedů (neplést s CO2) jako benziňák s 12ti litrovou spotřebou. Takže je to sice úsporné (vhodné pro socky toužící po zrychlení 0-100 za 6,3) , ale jinak je to stejně smradlavý traktor jako všechny ostatní... fuj fuj fuj.... :-! :no:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "dzz"
19. 10. 2005 11:19
Re: a co emise?
me to prave moc socansky neprijde kdyz je to cely z karbonu, to chcu videt ty socky, jak si to kupujou ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 11:47
Re: a co emise?
To bude specialni soc-karbon, ktery bude navic velmi chutny na oliz;-)
neregistrovaný "performer"
19. 10. 2005 12:21
Re: a co emise?
Však ony na to už nějak našetří.... Pro nízkou spotřebu je potřeba investovat i kdyby na chleba nebylo ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 12:26
Re: Diagnóza: psychóza
Já to vidím na alobalem obalený molitan. Protože na autě je podle Němců asi nejdůležitější, moct si ho "zmáčknout". >:-[] A neustálé opakování oxymoronů jako "kvalitní plast", "malý zvenku, velký uvnitř", "kultivovaný turbodiesel" nasvědčuje nějakým problémům vyrovnat se s realitou. Toto zvláštní hnutí mysli jsem tu už kdysi pomocně zhmotnil jako "VW-brýle". Je to jedna z dominantních evropských motoristických škol. Druhou je škola sportovně-asketická. Jako největší ikony uctívá BMW a Hondu. Zatímco u VW školy je nejdůležitější u každé nové generace zvýšit vnější rozměry i cenu, aby člověk podlehl iluzi, že si polepšuje, škola sportovně-asketická adoruje vždy auto menší, tvrdší, rychlejší, lehčí. Takže paradoxně se většímu obdivu těší sociálněji zaměřené modely jako BMW 3 nebo Civic, zatímco kvalitnější vlajkové lodě BMW 7 a Legend už jsou vnímány jako něco honosného avšak ne úplně ideálního. Nejzajímavější složkou vnímání sportovních asketiků je adorace relativních veličin. Například "spotřeba na litr objemu". Tento trik umožňuje vyzdvihování menších motorů. Protože u nich bývá "ždímání výkonu kde se dá" nutností. To snadno dokážeme i v jejich vlastních stájích jako byla třeba minulá Legend 3,5l podle tohoto názoru horším autem než minulý Civic. Absurdnost relitvních veličin lze dokázat dále zavedením "relativní spotřeby". Kdyby se spotřeba dělila zdvihovým objemem, najednou by naopak byly malé motory tím "odpadem". Stěžejní orgasmické pojmy jsou zde "vlásenka", "řazení" nebo třeba "komunikativní" (řízení či podovozek). Stejně jako se sportovní asketové zaříkávají slovy jako "požitek", VW-brýlovci se snaží v sebou podplacených testech upozorňovat na imaginární výhodnost cena/hodnota a hlavně cena/kvalita. Francouzské značky se poslední dobou stále více přiklání k VW-brýlovcům (bombastické narůstání modelů, dominance torbodieselů). Kdo není ani v jednom táboru, trpí radikálním poklesem prodejů a pošramocenou image. Příště budu diagnostikovat automobilové archetypy. Tedy předobrazy či chcete-li předsudky (i kladném slova smyslu).
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 12:47
Re: Diagnóza: psychóza
>:-[] >:-[] :yes: To je sleha! To je asi najlepsia vec co som za posledny rok cital! >:-[] >:-[] Bravo Lones :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 12:55
Re: Diagnóza: psychóza
Díky. :yes: Omlouvám se za překlepy. :-O
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 12:52
Re: Diagnóza: psychóza
:yes: :yes: :yes: Svele napsane!!!!! :yes: OT: mackam si ho co muzu, ale VW bryle se ne a ne objevit >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 12:57
Re: Diagnóza: psychóza
Možná mačkáš špatnou věc. >:-[]
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 13:35
Re: Diagnóza: psychóza
Asi jo, skoncilo to tim, ze jsem se musel jit prevlict a umyt si ruce:-) Priste to sverim nekomu, kdo o tom neco vi:-) Par typu uz mam a GTI to neni:-) A navic ty VW bryle se neobjevily, snad je to dobre, mohlo by to mit negativni dopad na moje manzelstvi >:-[]
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 13:07
Re: Diagnóza: psychóza
:yes: :yes: s nadšením čekám na další... :yes: >:D ;-) ;-) v tomto jsme zajedno... :yes: ;-)
neregistrovaný "Jozki."
19. 10. 2005 15:00
Re: Diagnóza: psychóza
A tretou skupinou je skola americka. Auto musi byt velke aby tam priemerny american vosiel bez obuvaku. Musi mat minimalne 8 valcov a 4 litre. Dovod je neznamy kedze jazdia na dialnici 60 mph. Vraj kultura chodu. Ak sa american posadi do 2,0 4 valca "verim" tomu ze zisti ten obrovsky rozdiel v kulture chodu. Musi mat tuhu napravu. Ved aj tak sa jazdi len na dialnici. A je mimoriadne komunikativna. Hned vodic pociti ak prejde jednou stranou auta po hrboli. Spotreba sa ospravedlnuje slovami - ale ved na ten objem je to velmi dobry vysledok. Co na tom ze uz pomaly nebudeme mat ropu benzin a samozrejme naftu. Hlavne ze american ma 4-litrovy 8-valec.
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2005 17:06
Re: Diagnóza: psychóza
Teda ted se s tebou budu hadat!;-) Kultura chodu 2.0R4 a 4.0V8 bude rozdilna! A bude a bude!!!;-) K ty rychlosti na dalnici.....proc teda vsichni delaji aspon nejaky rychly model, kdyz temer vsude je rychlost omezena? Tenhle argument je o nicem. O ostatnim se da diskutovat, ale o tomhle ne.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 18:59
Re: Diagnóza: psychóza
Vidím to naprosto stejně. ;-) Navíc u nově uváděných modelů osobních (!) aut (nepočítám pracovní pick-upy a off-roady) má tuhou nápravu už jen Mustang. :-( Takže nechápu, kde bere Jožki to, že každá amerika má tuhou nápravu. Už jí nemá ani Town Car. A je to škoda.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 10:34
Re: Diagnóza: psychóza
Ved prave "len" Mustang. Pre mna ta najlepsia najznamejsia americka klasika sportove auto a tuha naprava. ;-\ A zase pozor. Netvrdim ze kazde auto ma. Ale ze podla americanov musi mat. Ved preto ju ma aj ten Mustang. Ved si ju americania "vypytali". Aby to bol ten spravny Mustang.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:03
Re: Diagnóza: psychóza
Takže je všechno jak má být ne? Kdo chce koupit Mustang, má ho takový, jaký ho chtěl mít. A kdo remcá, koupil by si stejně TT nebo Z350, protože má úplně jiné priority a ačkoliv tahle tři auta jsou často brána jako přímí konkurenti, tak každé má úplně jinou osobnost a cílí na úplně jiné řidiče.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:30
Re: Diagnóza: psychóza
Len mne to nejako nesedi ze "vyziadat" si do sportoveho auta v 21. storoci tuhu napravu len preto ze to mal aj model pred 40 rokmi. To je podla mna krok spat. Co bolo bolo. Ideme dopredu naco sa vracat k historii a ... no ... musim to povedat zastaralej.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 13:02
Re: Retro
Tak si vezmi v potaz, kolik opravdu velkých pracháčů třeba jezdí přímo v dokonalých replikách sportovních vozů ze začátku minulého století. Tam nemají ani airbag. To beru jako extrém a vůz s určitými retro prvky jako kompromis, který mně osobně vyhovuje. S tuhou nápravou jsem se něco najezdil. V určitých situacích auto poskakuje. Ale třeba oproti tomu rozvor tři metry (teď nemluvím o Mustangu) zase proti tomu dává jiný druh stability, takže zase neposkakuje stylem, jakým malá evropská auta. Možná pro tebe je nemyslitelné koupit si auto s tuhou napravou. Pro mě je stejně nemyslitelné koupit si malé auto.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 10:30
Re: Retro
Ale pozor. Ja netvrdim ze nie je rozdiel v kulture chodu. Ja som tym chcel povedat ze priemerny clovek pre ktoreho je auto spotrebny tovar ktoreho zaujima to ze si sadne do sedadla nastavy paku na D a stlaci pravy pedal lebo s lavym to nevie ;-) >:-[] tak ten nerozozna ten rozdiel. Europa a Amerika aky je tam pomer medzi velkymi motormi. Povedal by som ze v statoch je podstatne viac velkoobjemovych mnohovalcov ako v Europe a ovela viac policajtov ktory meraju rychlost a o dost vyssie pokuty takze mat velky motor je tam viac nezmyselnejsie ako v Europe. A EU ma Nemecko bez obmedzeni a napr. aj Rakusko zvysuje na 160 na niektorych usekoch. Takze povedal by som ze u nas take auto viac vyuzijes ako tam.
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 11:46
Re: Retro
I na tech 160 km/h ti staci nejaka 1,4. V USA je to tradice a myslim, ze nijak zavrzeni hodna. Ja neznam nikoho, kdo by auto bral ryze jako spotrebni zbozi. Sice se spousta lidi tak tvari, ale stejne o tom premysli, aby mu to auto sedelo po vsech strankach.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 11:57
Re: Retro
Napr. Golf 1,4 ? >:-[]
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:08
Re: Retro
Asi i ten se z mirneho kopce a s vetrem v zadech rozjede na 160km/h:-) Miunly tyden jsem na dalnici predjizdel Fabii kombi 1,2(nalozenou) a jel s tim cca 180km/h. Myslis, ze by se z toho dalo vyvodit, ze koncernova auta jsou uzasna?:-) Ja myslim, ze zcela urcite ne!;-) >:-[]
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:23
Re: Retro
1,4 ma maximalku 164 km/hod takze to zvlada v pohode a s rezervou. :-)Na tachometri ti ukaze cca 180 - mam otestovane. Fabka 1,2 HTP ukaze na tachaci tiez 180 ale tiez ide asi len tych 160 - ale vo vnutri to potom huci ako keby si sedel vo vysavaci. A nespominaj skodovkarske meno nadarmo. GTI sa do teba hned pusti. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:25
Re: Retro
Věř Jožki, že nejsem žádný odborník na motory. Ale už V6 mi jako laikovi zní mnohem mnohem krásněji než R4. A o V8 ani nemluvím. Takže kritizovat někoho za to, že jezdí častěji ve V8, je na hlavu padlé. Navíc bohatí Evropané taky docela často podléhají neřesti do V. ;-)
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 12:35
Re: Retro
Teba by som ako laika neoznacil. Auta rozoznas nielen podla farby ale aj podla modelu. ;-) Samozrejme ze V8 znie ovela krajsie aj ma kulturnejsi chod ale neverim tomu ze niekto chce auto na presun z bodu A do B a chce tam mat nejaky ten luxus a ze dokaze zistit rozdiel medzi kulturou chodu a zvukom V8 a R4 hlavne ak ma interier maximalne odhlucneny.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:57
Re: kultura chodu
Já klamu tělem. Teda vlastně řečma. >:D Ale nejde jen o to, co slyšíš ty v kabině. Jde i o to, jak působíš na okolí. A věř, že je rozdíl, když se k tobě přisune "klap, klap" diesel nebo když to auto při dojíždění k tobě vydává ten nádherný hukot. Zvuk traktoru pro mne prostě není spojen s dojmem luxusu. A silný motor není důvod jezdit jako pirát silnic. Jde o to, že "můžeš" ale ty "nechceš". Není nic lepšího než být tzv. nad věcí. Každopádně větší počet válců a větší zdvihový objem bych neřadil mezi nectnosti jen proto, že většina Evropanů si nemůže dovolit víc jak R4 ve velikosti 1,6-2,0.
neregistrovaný "Jozki."
20. 10. 2005 16:15
Re: kultura chodu
No a mne je prave to - posobit na okolie - uplne ukradnute a aj preto to vidim inac. Preto mne traktorovy zvuk nevadi ja si vsimam to co citim v kabine "traktoru" - fukne tam turbo nejaka sila ma zatlaci do sedadla a namiesto obehnutia jedneho auta zoberiem troch. Mat ale nechciet sa mi tiez nepozdava. Ja radsej mam a chcem. >:D Radsej tam mam R4 1,4 1,6 2,0 a ked treba to vytocim 4-5000 a aj to je nadherny zvuk. Brblanie americkeho osemvalca ma tiez nieco do seba. Vzdy sa za nim rad obzriem ale tie velke objemy ja vidim ako plytvanie energiou. Ked mas ale nevyuzivas. Aj ked ako povies ty na 4,0l je 12-14 l/100km velmi dobre ale aj tak je to 12-14l. Za to uzivis dva motory ktore ti vystacia na beznu aj sportovu jazdu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 18:13
Re: kultura chodu
A pro někoho je plýtvání sprchovat se každý den. Vždyť je jedno, jak to cítí okolí. >:-[]
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 18:36
Re: kultura chodu
:yes: :yes: Vidim to stejne!
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 12:36
Re: kultura chodu
Ti kteri moc rozumu nepobrali, tak dokonce W. Je to jako vic pruhu, vic Adidas >:-[] :-! Jinak u 6-ti valcu je R docela zajimava varianta. BMW ji s uspechem pouziva a zaslechnul jsem, ze u Jagu se neco takoveho taky chysta.
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2005 22:08
Re: kultura chodu
Jozki, dobre si to napísal :yes: ;-)
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 15:20
Re: kultura chodu
to je dominanta u amerik ta "litrová spotřeba" konec konců udělat s objemem 7l 20litrů na 100km je lepší než 6litrů na 100km s 1.2l například.A jinak nezatracuj VW, GTI by to neunes a já mám tyhle auta rád a v U.S.A jsou tyhle auta taky dost oblíbený a neříkej, že ne.Ale beru to s humerem co si napsal a myslím, že si to psal s humorem, protože by jsi to jinak nepsal ty, ale někdo jinej, tečka
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 19:01
Re: kultura chodu
Který VW je v USA "dost oblíbený"? :-) Nejprodávanější je tam Jetta a ta je v rámci nižší střední hluboko v poli poražených za Focusama, Civicama, Corrolama, Cobaltama. Prodává se o celé řády míň.
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2005 12:46
Re: kultura chodu
jo tu........
neregistrovaný "Tamin"
20. 10. 2005 16:01
Re: kultura chodu
sakra, nějak mi to vypadlo, takže ten anonym su já......
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2005 18:37
Re: kultura chodu
To se nedalo nepoznat >:D
neregistrovaný "Tamin"
20. 10. 2005 19:50
Re: kultura chodu
no proto.......
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2005 22:17
Re: kultura chodu
To narůstání modelů a rozšiřování dieselů je celosvětový trend. Nicméně už jsem o Francoucích také psal, že mi vadí, jak se zbavují své "výsady" produkování pohodlných měkkých aut a přicházejí na německou cestu tvrdých aut :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:08
Re: kultura chodu
Jo, snažil jsem se to shrnout do nejmarkantnějších rysů. Určitě se ale všichni i trochu ovlivňují navzájem. Skoro každý se snaží být buď jako VW nebo jako BMW/Honda nebo "nejlépe" obojí. Bohužel i dost amerik to postihlo.
neregistrovaný "zigi"
19. 10. 2005 15:38
hmm zajimavy pocin od VW
takze karbon?850 kg? diesel?100 KW?cili kdyby to melo treba tu budouci 1.4 komp+turbo a zbavilo by se to kravin typu keyless entry ctecky otisku a hromady elektromotorku tak by 730 bylo mozna i realny ne?ale musim uznat nebyt titulku tak bych VW netipoval.myslim to jako pochvalu..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Elpepe"
19. 10. 2005 17:12
Re: hmm zajimavy pocin od VW
ta strecha je taky pekna picovina, kdyby ji dali normalne napevno, dost by se to odlehcilo
neregistrovaný "geroc"
19. 10. 2005 17:32
Re: hmm zajimavy pocin od VW
Já bych to s dovolením shrnul: Ježišikriste (Ježíš promine) co to zase za hrůzu vypadlo z fauvé.
neregistrovaný "skywalker"
19. 10. 2005 18:36
T V R
...neviem ako vam ale mne to strasne pripomina modely TVR...bol by som zvedavy ktore desing-studio im to robilo...ale inak celkom podarena vecicka:-)...nieco podobne mal aj opel na baze speedsteru...tusim EcoSpeedster s dieslom
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 18:58
Re: T V R
no mě to T.V.R. nepřipomíná, jo Opel udělal taky takovej pokus a ten měl myslím spotřebu 2,5Litru, ale na tom není nic špatnýho, že i VW udělal takovej projekt.......
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 19:42
Tohle nežere 3,4l nafty
Cadillac CTS-V dovádí: [odkaz] (21,5 MB)
Rozbalit vlákno
0