Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen EOS: prodej odložen o dva měsíce

Volkswagen odložil zahájení prodeje nového kupé-kabrio EOS o dva měsíce na květen 2006. Podle Wolfganga Bernharda zbývá opravit některé chyby.
Zpět na článek
16. 11. 2005 11:28
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 12:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 12:28
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 12:42
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:51
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 13:07
neregistrovaný "Fik"
16. 11. 2005 13:51
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:23
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 12:10
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 11. 2005 12:43
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 13:29
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 13:38
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 14:11
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 11. 2005 15:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:14
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:38
neregistrovaný "VDC"
16. 11. 2005 12:49
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 12:50
neregistrovaný "Kini"
16. 11. 2005 12:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 13:22
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 13:31
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 13:34
neregistrovaný "Kini"
16. 11. 2005 14:19
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:25
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 14:28
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:28
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 14:29
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 14:48
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:50
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 14:59
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:15
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:19
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:23
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:28
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:40
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:17
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:20
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 17:50
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:32
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:33
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:52
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:56
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 17:51
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:12
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 18:23
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:25
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:32
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:31
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:38
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:42
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 17:55
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:39
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:57
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:40
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:58
neregistrovaný "Enzo"
16. 11. 2005 17:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 17:30
neregistrovaný "Enzo"
16. 11. 2005 18:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 18:18
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:31
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 14:55
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 15:01
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:15
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 15:24
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:27
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:31
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:35
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:46
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:53
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:53
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:48
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 17:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:19
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:23
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:31
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:49
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:57
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 15:54
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:59
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:36
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 17:57
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:51
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:56
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 18:01
neregistrovaný "ZZ"
17. 11. 2005 11:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 11. 2005 16:55
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 17:01
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 17:04
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 18:02
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 21:52
neregistrovaný "NEVW"
16. 11. 2005 22:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 22:43
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 23:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 23:24
neregistrovaný "wolff"
17. 11. 2005 10:41
17. 11. 2005 10:45
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 12:01
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 16:43
17. 11. 2005 18:21
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 18:57
17. 11. 2005 19:03
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 19:46
17. 11. 2005 20:31
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 20:42
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 11:28
VYDRŽ
Ty dva měsíce vydrž... budeš pak o to šťastnější... VW ví, co dělá... nemá to chybu... dokonalej drzek :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 12:04
Re: VYDRŽ
Noo... ještě že jsou na Vlčihradě tak férový a přiznaj chybu dřív, než by se zákazníci stihli zklamat. :yes:
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 12:28
Re: VYDRŽ
Maji pouceni ze Studgarttu, to neni o ferovosti, ale prozretelnosti :-!
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:42
Re: VYDRŽ
Prave ze to chybu ma a ne jednu;-) Neboj se nic, prvni serii po pul roce stahnou a na druhy uz to budou umet:-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 12:51
Re: VYDRŽ
Vydrž, Prťka, vydrž! Snad přijdou na to, kde dělají inženýři z NDR chybu :-)
neregistrovaný "Fik"
16. 11. 2005 13:07
Re: Co na to Canon??
Ja osobne se citim urazen tim, aby VW pouzival znacku meho hiend fotoaparatu na svem lowend aute:-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 13:51
Re: Co na to Canon??
:yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 14:23
Re: Co na to Canon??
:yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 11. 2005 12:10
bez titulku
snad bude méně odložení než u veyronu :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:43
Re: bez titulku
Jo takovej odkladanej vyron muze zpusobit, ze se nakonec vubec neudelas;-)
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 13:29
Re: bez titulku
Po dlouhe dobe jsem se tu uprimne nasmal! >:D
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 13:38
Re: bez titulku
To neni moc k smichu, spis k nasrani:-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 11. 2005 14:11
Re: bez titulku
ty woe jsem si to musel přečíst 3 x než jsem to pochopil .. boha jeho já jsem brzda :-))))
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:06
Re: bez titulku
>:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:14
Re: bez titulku
>:D No hlavne, ze to klaplo;-)
neregistrovaný "VDC"
16. 11. 2005 12:38
"bomba"
Vydrz... Dostanes karu, vo ktery se ti nezdalo ani v nejvlhcim snu. Sestnactistovku s predkem z Pola a packama z Fabie. Kasli na Astru CC, na Focus Vignale. Tohle je pecka. >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 12:49
Re: "bomba"
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Kini"
16. 11. 2005 12:50
Re: "bomba"
hlavně, aby nezapomněli dát na zadek "made by VW" ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 12:59
Re: "bomba"
no a co myslíš že budou ty dva měsíce ladit... auto je hotový, ted budou dva měsíce zkoušet, kam by ještě šlo dát logo VW
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 13:22
Re: "bomba"
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 13:31
Re: "bomba"
Maji dve varianty, ted se rozhoduje, ktera se prijme...1) logo bude pouze na podvozku a VW v nem bude drzet primat v miniaturizaci (to kdyz bude model neuspesny), nebo velke logo mezi svetly vlisovane do vika kufru, opet primat, ovsem v maximalizaci (to kdyz bude model uspesny) ;-)
neregistrovaný "Kini"
16. 11. 2005 13:34
Re: "bomba"
Tohle BUDE uspesny, zeptej se GTIho ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:19
OT: Stav na našich silnicích
[odkaz] Vážně je nutné přijímat další buzerační zákony, když se všechny "kategorie" zlepšují? Zlepšuje se vozový park, zlepšuje se chování lidí na silnicích. A blbové, kteří prasí, budou prasit pořád.
Rozbalit vlákno
74
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 14:25
Re: OT: Stav na našich silnicích
no.. i když zemřelo nejméně lidí.. pořád je evropa na poloviční úrovni.. a to už je trochu průser.... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:28
Re: OT: Stav na našich silnicích
Jasně, ale má to lepšícíse tendenci. A to je přeci dobře. Souvisí to s celkovým vývojem naší společnosti.
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 14:28
Re: ////
Ne ne nápis Made by Volkswagen je bez nápisu MADE in Germany, jako housenka co je z ní pak ještě větší housenka. A teď to zkus zkloubit...VW, Volkswagen, made by Volkswagen, made in Germany...Je toho prostě na ně moc... :-)
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 14:29
Re: ////
ZZ to neni pouze o zlepsovani vozoveho parku, zlepseni chovani ridicu, kde jezdis? Na silnici jezdi mj. i kolari, prechazi lide, nase deti do skoly apod. Arogance, hloupost a prebujele sebevedomi, navic mam pocit, ze vsichni mysli, ze ostatni se prizpusobi...nezlob se, ale ja jsem v zasade pro. Navic bych zavedl nekolikanasobne tvrdsi tresty pro ty, co svou chovanim zapricini nehodu s nasledky na zdravi, ci umrtim a v tu chvili, kdyby se prokazaly drogy, nebo alkohol posuzovat vse jako vrazdu! Pak se konecne bude jezdit lip! Proc clovek, ktery dejme tomu vykrade 3 byty dostane tezsi trest, nez ten, co nekoho zabije na silnici?
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:48
Re: ////
Jak kde jezdím? Můj pocit je takový, že střelců ubývá. Jasně že se občas nějaký magor najde, ale drtivá většina lidí jede po dálnici do 150, mimo do kila a ve městě 50-60. A že někdo někoho zabije v autě. Fajn. Ale třeba jsou tam jiné okolnosti, než 100% rozhodnutí jít a někoho zabít, chápeš? To přeci nemůžeš srovnávat! A pokud budeš mít rozhodnutí někoho autem zabít, tak to samozřejmě vražda JE! Já neříkám, že se tu jezdí báječně a že jsou všichni milí a usměvaví. Jen říkám, že se to lepší. A nějakým stupidním zákonem se to stejně ze dne na den nezmění. Tahle společnost je pokřivená a na tom nic žádným "hrr" krokem nezměníš. A navíc žijeme v době, kdy celosvětově eskaluje násilí, arogance a hrubost. Na neschopnost vymáhání současných zákonů doplatí zase jen "obyčejný" lid...
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 14:50
Re: ////
Ve chvili, kdy sestrelis babku na prechodu ve meste a mas tam 100, pak je to vrazda, nebo ne? To je jako, kdyz strilis na namesti, nekoho trefis a tvrdis ja nechtel ;-\
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 14:59
Re: ////
No, to je jedna věc a druhá je, že ti třeba rupne kolo a ty na krajnici sundáš cyklistu. Proto píšu ty "okolnosti". A ani jeden z těch případů NEMÁ úmysl někoho zabít.
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:15
Re: ////
Vyrazis do protismeru s umyslem predjet a rozbijes protijedouci auto...umysl, jedes ve meste jako cune a ublizis nekomu umysl, pijes a ridis...umysl, ustreli ti auto na letnich gumach v zime a nekomu neco udelas...umysl. Jednoduche, prakticke! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:19
Re: ////
Pájo, možná by sis měl přečíst něco o "úmyslu" a "nedbalosti"... Ta debata totiž nikam nevede. To co, popisuješ ty, je totiž "jen" nedbalost. Ani v jednom není úmysl někoho zabít, zmrzačit. Já totiž nevím, jestli si teď děláš srandu, nebo to myslíš vážně ;-\
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:23
Re: ////
Asi tak.. :yes:
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:28
Re: ////
Kdyz se budu chovat na silnici jako dobytek, pak je to nedbalost? To je asi spatne, ne? To je umysl. Ten blb, co minuly tyden vyrazil na dalnici v protismeru byl nedbaly? Idiot z Ceskeho Tesina, ktery pred dvema lety zabil policisty pod vlivem alkoholu byl taky nedbaly? Trochu hloupost, nemyslis?
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:40
Re: ////
Zkoušíš teď mojí bystrost? Dáváš zase úplně jiné příklady. A ještě jednou ti opakuji. To že pojedu po dálnici v protisměru, nebo se ožeru a někoho "náhodou" zabiju, NENÍ úmysl!!! Není tam ten úmysl někoho zabít, chápeš to? Tohle je ale snad první lekce nauky o právu. Fakt mě unavuje ti ten rozdíl vysvětlovat. To je prostě rozdíl mezi úmyslem a nedbalostí. Jestli je to hloupost nebo ne... no, určitě je hloupost jezdit v protisměru na dálnici, jezdit ožralej bez světel atd. Jen úmysl vraždy v tom bude, až s tím "úmyslem", s tou myšlenkou někoho zabít, budeš do toho auta a v tom stavu vstupovat. Jinak se na mě nezlob, ale je to pořád nedbalost >:D A všechny příklady, které zmiňuješ ten "nový" zákon nijak nepřekazí a nijak výrazně tvrději je nepostihne. Proto opakuji, že ten zákon je stupidní a zbytečný.
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:17
Re: ////
Tak trochu se klonim k Pajovi. Nic to nemeni na tom, ze ten novej zakon tohle neresi a je to jen buzerace.
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:20
Re: ////
Aspoň bude mít s kým chodit na hodiny základů práva... >:-[]
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:30
Re: ////
Ja to neresim dle platneho prava, ale dle logiky. Mas zcela jiste pravdu, ze dle nasich zakonu je toto posazeno do urovne nedbalostniho trestniho cinu, coz je dle meho spatne a troufam si rict za Tebe, ze se mnou souhlasis. Nase natura bohuzel vyzaduje represivni fungovani a proto ackoliv mam i o svuj RP obavy s nim v zasade souhlasim. Jak vypada "uvolneni mravu" jsme si prece vsichni sami vyzkouseli po "slavne" amnestii po sametu. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 17:50
Re: ////
No, represivní fungování. Zase nejsme Rusáci, ale nejsme ani uvědomělí "západoevropané". Jsme prostě něco mezi... Neříkám, že tvrdé postihy jsou od věci. Říkám ale, že situace na silnicích není tak tragická, jak MDČR prezentuje. Navíc dle mých pocitů a i dle tabulek se ta situace lepší. Nejde to skokem ale JDE. A to je podle mě dobře. Vůbec nechápu, jak někdo, kdo trpí fóbií z aut může "šéfovat" ministerstvu! :-)
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:32
Re: ////
Nejde o zaklady prava. Ja souhlasim treba s tim, ze kdyz nekdo sedne nalitej do auta a neco provede, tak by se to melo klasifikovat jako umysl. Tam bych zadnou nedbalost nehledal. Tech veci, kde bych to bral jako umysl by bylo vic. V tom jsem s Pajou za jedno. Znam jednoho renomovaneho pravnika-milce aut, ktery me urcite douci:-) Ze nevis koho.... >:-[]
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:33
Re: ////
Jeste neco, je to jako kdyz autem na nekoho najedes, byt jen naznakem, tak je brano jako pouziti zbrane.
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:52
Re: ////
no vždyť to píšu.... >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:56
Re: ////
Ty taky furt neco pises, ale nechlastas! >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 17:51
Re: ////
Jo, ale tam je právě ten "úmysl" ;-) ................. 8-s
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 18:12
Re: ////
Tak se vysereme na "umysl" a reknu to jinak. Kdo jezdi nalitej je dobytek a jako s dobytkem by s nim melo byt nalozeno! Umysl, neumysl.
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:23
Re: ////
Já z něj jitrnice žrát nebudu! :-) Ale ano, kdyby dali každýmu distanc na rok a 50 tisíc pokuty, tak to pocítí. Chytí ho podruhý a v době zákazu, tak je to maření úředního rozhodnutí (to dnes samozřejmě lze. Je to TrČ.) a jde bručet. Chytí ho podruhý v době, kdy už může řídit, tak ať mu ty papíry seberou navěky! Nevychoval se jednou, výchovná fce zákona nezafungovala, takže není důvod si myslet, že bude fungovat jindy. A basta, choď pěšky blbečku. Je to ale pořád jen zpřísnění trestů současného zákona...
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:25
Re: ////
.. a není důvod zavádět ňáký ***ský bodíky. :no: Jde jen o důsledné vymáhání, které se neděje a je naivní si myslet, že se to výrazně zlepší.
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 18:32
Re: ////
:yes: OK, souhlas. OT: Jitrnici bych dal, znejakyho poradnyho dobytka;-) Mnam!
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:31
Re: ////
já souhlasím s oběma.. Jo zákon je v tomto znění zhovadilý... a stav na našich silnicích v mnoha ohledech alarmující...Mám pocit, že Paja to bere "nadneseně" jako úmysl v morální hladině a né zákonné... Mně třeba taky vadí, že ožralej za volantem někoho zabije a dostane mírnější trest než ten co ukradne to auto nebo vytvoří nádherný grafity na vlaku kterej stojí zrezlej někde na periferii.... ;-) vím že to chápeš... prostě ta bezohlednost ze fakt nalitej sednes do auta a nekoho sundas... brrr.. a beha me mraz po zadech kdyz si predstavim jak by moje dite melo prechazet pres silnic do skoly.... ;-\ brrrrr..... a ta opilost a volatnt.. uz bych to spis posuzoval jakoze provinilec ma v ruce zbran.. auto (volant) + alkohol = zbraň.. a to me desi...
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:38
Re: ////
Dekuji za podporu, nakonec ZZ bude dostavat lekce od nas! >:D
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:42
Re: ////
tak to neberu... jenže jsme na jedné lodi.. ;-\ a my jsme řidiči a pokud budou jezdit ožralové tak ty restrikce nepomůžou bez vůle... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 17:55
Re: ////
Tyhle lekce jste ale měli rozdávat jinde. A hlavně pár měsíců / let dopředu... Já chápu, co se mi snažíš říct. Já zas říkám, že ten současnej zákon, kdyby se novelizoval a přitvrdily by se tresty, tak by to vyšlo asi tak ňák stejně.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:39
Re: ////
Jenže graffiti na vlaku a kdekoliv jinde mimo betonový zdi podél dálnice apod. je zločin na pováženou..
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:23
Re: ////
bože, ty si vůl...
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:39
Re: ////
...Kolega mi to taky jednou tvrdil...na jedno oko uz vidi a druhe by melo splasknout do dvou tydnu! >:D
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:57
Re: ////
>:-[] On se Micek prihlasi, jen co se vzpamatuje po lopatove kure od Tibbyho:-)
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:40
Re: ////
chtěl jsi myslím říct, že nemáš hůl... To si schovej na zítřejší happening.....!!!! :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:58
Re: ////
tebe se to netýká..
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:15
Re: ////
když sestřelíš babku ve meste, i jinde, šetříš státu vydání na důchody, což je velkej problém přece.... ale vážně... vražda to není, protože v tom není úmysl.. to je jasný, navíc když jedeš 50 tam, kde je 40, tak v tom nevidím žádnej problém...
neregistrovaný "Enzo"
16. 11. 2005 16:58
Re: ////
To já vidím hlavně když je 40 před školou. Důsledek si domysli sám. Prostě když chci jezdit musim dodržovat pravidla, když porušim moje chyba musim platit.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 17:22
Re: ////
Před školou by měl bejt semafor, jestli nabereš děcko ve 40 nebo v 50ti už takovej rozdíl není...
neregistrovaný "Enzo"
16. 11. 2005 17:30
Re: ////
Jo semafor je reseni, 40 tam ma urcite smysl, ale otazka je kolik z nas ji tam udrzi?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 18:11
Re: ////
No ale vždyť to říkám, že řešení není jet 40... můžeš jet i 50... Ale měla by tam být návěšť: Tady je škola, moulo! Tzn. víš, i v těch předpisovejch 40ti, že tam je ta 40ka z nějakýho rozumnýho důvodu...
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:18
Re: ////
Ono to tak většinou bývá, že u školy je značka Pozor, děti! a k ní ta 40ka...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 18:31
Re: ////
No... ale značka je málo... tedy ta nesvítící ano...
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 14:55
Re: ////
Zákon není stupidní a sem rád, že se to změnilo trochu k lepšímu...A že to lepší bude... Sám jezdím dost rychle, nehodu sem za 7 let neměl ani jednu. Ale teď, teď už jezdím podle předpisů (pomalu)...Za a) psychicky se připravuji na bodový systém, ač právník, nehodlám se s někým handrkovat a za b) to snížení té spotřeby mi za to taky stojí. Prostě jde o to, že dnes se ohleduplnost považuje za slabost. A to je ta základní chyba. Kdo není ohleduplný je i silný, je to ten, kdo si může všechno dovolit. Je to daň za demokracii. Bohužel. Vliv Německa je příliš silný. Zkušenost je taková...Jedeš li předpisově v pravém pruhu (město dálnice), nemáš šanci se dostat do levého aby si předjel třeba autobus, prostě nemáš bez toho, aby si neporušil předpis zvýšením rychlosti na 140 - 160 (dálnice), 90 - 100 (okruh ve městě). Takže tak. Tak to je. A netřeba kolem toho diskutovat. Když se tady bude jezdit tak jak má, budou nám stačit 1,3 i a budeme všichni jezdit předpisově. Bude nižší spotřeba benzinu, menší exhalace, méně mrtých... (kurnik připadám si jak Waltr Komárek kříženej s Fidélem, ale bohužel to tak je.)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:01
Re: ////
Myšlenka toho zákona stupidní není. Ten zákon ovšem ano. A překvapuje mě, jak jako právník, můžeš tohle napsat... Pokud by nám všem měli stačit 1.3, tak tobě by třeba k jídlu mohl stačit chleba a voda. Nezemřel bys hlady, ale najedl by ses, no ne?
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 15:15
Re: ////
Ale no tak ZZ, víš jak sem to myslel... J8 bychs e za současné situace bál vůbec vjet na okruh s něčím co má míň než 100 koní, aby mě něco ze zadu nesmetlo. A přesně tak sem to myslel...
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:24
Re: ////
Ne, nevím, jak si to myslel. Neznám tě a do makovice ti nevidím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:22
Re: ////
No a není to trochu pakárna... co? A navíc tou spotřebou bych neargumentoval... Navíc, dnešní auta jsou schopný jet rychleji a bezpečně (samozřejmě záleží na řidiči) a tím, že jsou některé limity, tak se zbytečne mrhá výrobními kapacitami, takže tvoje logika je nelogická.. Navíc, jak píšeš, 130 nepředjedeš 130ti... Body jsou blbost, ty co mají moc a/nebo peníze, tak budou prasit ještě víc a ostatní to odserou víc... no jo no, kolik zákonodárců je asi právníků...? Takovýhle zákony by měly sestavovat vědci nebo odborníci, což se asi neděje..
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:27
Re: ////
Vždyť to vědci sestavují. Podívej se na Šimonovskýho, tomu chybí už jen ten bílej plášť.... >:D .... a zavřít ho do léčebny. Ten je tak posedlej tabulkama, že se kurtuje i na kole >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:31
Re: ////
Vědci a odborníci - jo. Ale právník(ci) u toho být musí. Když se někde něco mele a není u toho právník - jsi ve srabu. A když tam ten právník je, tak jsi ve srabu. A vyber si :-!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 15:35
Re: ////
Právníci tomu mají dát ráz až po tom, co to odborníci sestaví... a né naopak, že právníci sestaví něco a pak k tomu nechají vyjádřit odborníky a pak se to nezměněný pustí dál...
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:35
Re: ////
Vítej v Matrixu, bílý králíčku :-!
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 15:46
Re: ////
No jo, nejhorší je, že je to tady každej přeborník za volantem, každej má Mercedes a RR, ti nejlepší mají Ferrari a pro ně není problém jezdit 300 z místa, dyť to auto je úplně bezbečný a hlavně má ABS, ESP, PSP, POSERSE a já nevím co ještě za systémy. A hlavně, dyť je to úplně zbytečná diskuze, dyť stáří našeho vozového parku jsou nějaké 3 roky a ne 15 let jako někde, tak nač předpisy a regule a směrnice. A hlavně dnešní auta mají při 190 nižší spotřebu než při 120, tak vo co gou? Emise jsou taky při 7500 otáčkách daleko pod limitní hodnotou. Tak co tady nějakej blbec furt prudí, že? A když ti to náhodou nejede 300 z místa, tak to očipuješ a jedeš taky 300 z místa. A největší pitomci jsou policajti, dyť ty mají jenom šunky a nemůžou mě, velkýho frajera nikdy dohnat...A když mi náhodou někdo vleze na přechodu do silnice, tak ten můj Tuareg to ubrzí na 9 m ze 160, levou zadní, a když se mi nebude chtít brzdit, tak ani brzdit nebudu, od čeho tam mám napředku tu radlici. A přece jsou tady i takový idioti, kteří chtějí při 130 předjíždět 130...Dyť on ten magor prostě neví, že taky něco může jet na dálnici 90 (kamion)... No a pak je to problém toho ubožáka, že se do rychlýho pruhu nezařadí, když taky nejede 160... A to já si na něj ještě z toho Tuaregu pěkně zablikám, a když mu to nebude stačit, tak mu ukážu, kdo je tady pánem, zatroubím, že se z toho p..o.s..e.r...e.
Tak asi tak ty Matěji alias Pekelná Micinko... Trochu se zamysli...Nic jedu na dofču... :-)
neregistrovaný "Tibby"
16. 11. 2005 15:52
Re: ////
Nevím co za matroš bereš, kámo, ale je to hustá změs :-!
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:53
Re: ////
>:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:53
Re: ////
Já myslím, že na tu "dofču" už dávno odjel.. takovej každodenní trip >:D
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:48
Re: ////
ale problém je, že v podstatě má pravdu... ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 17:21
Re: ////
pravdu měl do té doby, než ten příspěvek zaměřil proti mě, protože já jsem nic takového co on prezentoval nepsal...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:00
Re: ////
No jo no, každej právník nemůže vše pochopit správně... Koneckonců lehké otázky 150, složitější (nerozumím, musím se otočit na židli a podívat se do zákoníku) 300,- možná už jsou taxy vyšší... Jeď na dovolenou, užij si to a až tvuj mozek trochu pookřeje, tak se třeba vrať..
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:19
Re: ////
Ano, jedina dobra zprava o pravnicich je, ze se s 1000 z nich potopila lod a nikdo se nezachranil ;-\ (Petr promine)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 16:23
Re: ////
A to znáš, jak právník vystupuje ze svýho novýho Porsche, otevře dveře a urazí mu je autobus. Právník začne řvát, že se na to vys*re, že to Porsche je úplně nový! Kolem jde chlápek a říká: "Vy právníci, jste fatk divný. Autobus vám usekne ruku a vy křičíte nad autem" Právník: "KUA! Rolexky v *!" :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 16:26
Re: ////
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 16:31
Re: ////
>:D :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:42
Re: ////
Ty se moc nesmej... ;-)
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:42
Re: ////
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:49
Re: ////
ty taky ne, nebo tě zašijou za týrání zvířat... ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 16:57
Re: ////
Proc? Ja ho netyram, jen jsem mu koupil ten lodni listek >:-[]
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 15:54
Re: ////
Ty co maji moc, maji imunitu a ti pro ktere lobuji tim padem taky, vsichni vedi jak to funguje, ale nikdo ani nepipne...hnus velebnosti! :no:
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 15:59
Re: ////
A proč by měli pípat? Každej zdrápanej starosta se už vidí jako Gulliani, jak řídí celou policii. :no:
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 16:36
Re: ////
Ryba smrdi od hlavy, kdyz krade sef, krade i podrizeny...nebudu se rozepisovat, ale obcas to vypada jako prvobytne pospolna spolecnost, nebo-li vymenny obchod. Nema smysl se rozepisovat...az na srazu ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 17:57
Re: ////
Jo, nezbývá než souhlasit. Na sraz si vezmu diktafon >:-[]
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 16:51
Re: ////
zrovna Gulliani odvedl hodně dobrou práci pro NY... :yes: :yes: Někoho takovýho by to chtělo tady... a takovej NY je vlastně celá CZ.. tak by to vyšlo nastejno... >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 16:56
Re: ////
:-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:01
Re: ////
Hm, jenže ne každej starosta u nás má takový znalosti / schopnosti, aby tu policii, mohl řídit. Ti vidí jen jak sníží rozpočet na obecní policii a ta ať si na sebe vydělá. Pokud možno, ať ještě dotáhne něco do našponovanýho rozpočtu obce. Však si na mě příští léto vzpomeneš :-) V každý díře bude placený nebo rezidenční parkování = budeš solit. A když nevysolíš, nebo přetáhneš o pár minut, už budeš mít za stěračem pozdrav od hbitého strážníka. A budeš solit stejně >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:20
Re: ////
:yes: :yes: :yes: Jo, zavedl nulovou toleranci vůči drobným přestupkům a všichni se divili, když pak poklesl počet závažných trestných činů.
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 16:55
POCHOP UŽ KONEČNE
že žiješ v džungli. Nebo myslíš, že svět je jedna velká mateřská školka? Mele se to tady přesně jak v tý džungli... akorát že se snažíme dodržovat pravidlo pravý ruky. Někdo víc a někdo míň. A to pravidlo, že silnější vítězí... no to jsou statisice let v genech tvejch předků... máš to v genech... a chce to autokorekce... Pravidlo pravý ruky tu platí tuším od roku 1938... Tak co bys chtěl? Hlavně jdi příkladem. Jezdi tak, jak se má. A když náhodou se ti to někdo snaží vymluvit... jeď za nim. Až zastaví to prase, vystup a jednu mu ubal... tohle je výchovnej prostředek, kterej tu na Zemi platí taky statisíce let. Je poměrně účinej. Ale dej bacha, ať mu neutrhneš hlavu... P.S. Jednou jel proti mě taky jeden takovej... musel jsem tvrdě na brzdu, protože to vohnul k pumpě, co stála na mé straně. Tak jsem to zašláp, došel k jeho autu, vytrh dveře a jednu mu beze slov ubalil... takovej vtip beze slov... seděl a čuměl, beze slova jsem odešel... pochopil určitě, že za to, co proved mu bonbonieru asi nedám. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 17:01
Re: POCHOP UŽ KONEČNE
Ja takhle zdestruoval poklici leveho predniho kola sedivemu panovi z Prahy ve stribrnem pasiku minuly rok v lete na krizovatce v Jestrebi mezi CL a Doksy, chlapik neotevrel, uprene se dival pred sebe, je za 10 sekund vychladl, odchazel jse, ale v puli cesty k autu se ve mne rozleval pocit, ze za prasarnu musi prijit trest, tak jsem mu pred ocima demonstrativne kopl do kola a ualaaa, poklice se rozletela (nemecka kvalita). Do dnesniho dne me ten vybuch mrzi, ale myslim, ze dedous chvili sekal latinu! ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 11. 2005 17:04
Re: POCHOP UŽ KONEČNE
:-) Dokonalé... ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 18:02
Re: POCHOP UŽ KONEČNE
Bohužel je to pravda, že jediný možný řešení je ty lidi mlátit...
neregistrovaný "NEVW"
16. 11. 2005 21:52
harakiri
jen do toho, ať všichni vidí.....ale co ? "Zkoušební vzorek", který nemá na konkurenci. Chce se tlačit někam na co nemá. Jednoduše NE VW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 22:21
Do Německa!
KAREL BRÜCKNER!!! KAREL BRÜCKNER!!! >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 22:43
Re: ////
Tak za a) Micinka je vztahovačná a nebo se ozvala postřelená husa?
za b) GTi v podstatě s tebou souhlasím, ale násilí zase plodí jenom násilí,ale bojím se, že si jedinej, kdo pochopil co sem tady psal a taky se bojím, že to jednou bez toho na přes hubu nevydržím... Rád občas něco přitáhnu za vlasy, ale jde mi o to aby tou mírnou nadsázkou bylo pochopeno absurdno celé podstaty silniční dopravy na našich silnicích. Říkám, nejsem žádnej anděl, jezdím sem tam taky rychle, ale i když jedu rychle (stále méněkrát), tak se snažím jezdít ohleduplně... A o tom to je... ;-)
Mimochodem pro všechny zdejší... Proč se tady neprodávají Jaguary, Maserati, A-R a podobná auta...? Protože tyhle auta pánové nejsou pro zamindárkovaný blbce, pro agresivní řidiče, tyhle ty auta jsou pro lidi, co mají v hlavě jasno, co nemusí být v řadě, co se nemusí škrábat někam kam nepatří, rychlokvašky s IQ tykve... Tyhle auta jsou pro skutečnou elitu a ne pro naše politiky (Audi a spol.) To jsou značky, které nekorumpují (viz srandy kopec s měnovým fondem a s pí Grossovou, s P. Ing. Pilipem...) Pánové, o tom je život... Je rozdíl mezi lidma, co jsou elitou od narození a od těch co se tam mezi "Elitu" dostali nějak jinak... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 11. 2005 23:01
Re: Do Německa!
HELE wolffe, piš si to zvlášť do threadu...
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 23:24
Re: Do Německa!
Proč? Taky ti nepíšu, aby sis psal o Jaguaru... :-) Taky mi to může vadit...Komunikuj an úrovni a nevzrušuj se... ;-)
17. 11. 2005 10:41
Re: Do Německa!
Myslím, žes to napsal dobře... paradox je... že kupci premiovejch značek tady... se až nepochopitelně vlastně unifikují... v rámci své "třídy"... a vůůůůbec jim to nevadí... ale pozor - akcentuji tvou důležitou myšlénku "je rozdíl mezi elitou od narození a elitou z touhy..." - lidi obecně nemilují jinakost, a co teprv naše elitní elity... stádo přece hřeje... nejen dole, nýbrž i to stádo nahoře... P.S. Matesovi jsi určitě udělal radost (Jagožrout) :yes:
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:45
Re: Do Německa!
Unifikace? Nevybocuj, jsi podezrely, delej to co ja, Franta, namestek, poradce....a nikdo si Te nevsimne >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 12:01
Re: Do Německa!
Pro GTI....víš,co je srandovní? že ten zatáčející k pumpě vlastně ani přestupek neudělal(teda kdybys to nemusel zadupnout). Některé předpisy jsou zvláštní (benzínka=místo mimo pozemní komunikaci,odbočení na toto místo možné i přes jednoduchou plnou čáru,pokud tam není přikázaný směr jízdy,nesmí se ohrozit ost. účastníci dop. provozu) PS:někdo si zvyšuje sebevědomí "prémiovou" značkou, jiný prasáckou jízdou ve vytuněnym...třeba 120 (chtěl jsem jmenovat Golfa,ale nechci si to s GTI rozházet :-) )
17. 11. 2005 16:43
Re: Do Německa!
:-) Jo, jasně... on mne opravdu donutil hodně brzdit...
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 18:21
Re: Do Německa!
A kde je hranice mezi ohrozit a omezit? Dneska mi vjel v dutých hlavách z ničeho nic do pruhu nějaký frajer v 205, až jsem to musel zadupnout. Protroubil jsem ho, jak se patří,podřadil, dal plnej kotel,boxer vydal bojovný tón,ručička tachometru letěla nahoru. Dojíždím toho idiota a zvažuju možnosti...ještě protroubit,polechtat dálkovejma,předjet a signalizovat mu,že je dement...tak mě dopálil.ale jak jsem ho dojel,vidím SPZ (pardon, jako dopravák se mám vyjadřovat přesně - čili vidím RZ),a čtu: ústí nad labem...ok,tak strejdo,příště pozor,ju? Nakonec, tedy bez další akce, jsem ho mírově dojel na semaforu,podívám se vedle a on bezradně a omluvně krčí rukama... Pánové,napadlo mě dnes,chyby děláme všichni,nejsme roboti.Je dobré je potrestat,aby si je provinilec pamatoval. Při opilosti,zabití z nedbalosti...sebrat řidičák(alespoň na rok).Ale vzít papíry za parkování? Ne,to je jako ten tříválec od VW...nějaké nedomrdnuté(pardon). ;-\
17. 11. 2005 18:57
Re: Do Německa!
Děláme chyby... jistě... za chybu se omlouvám, zvednutou rukou se vztyčenejma všema (všema!) prstama a dlaní směrem k řidiči. Samozřejmě, že brát papíry za parkování je nesmysl. Omezit x ohrozit - no, jde o intenzitu narušení práva jízdy druhého... omezení má menší intenzitu.
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 19:03
Re: Do Německa!
jasně,ale kde je hranice? Kdy je potrat už vražda? To jsou otázky...co bylo dřív? Vejce,nebo slepice? Já nevím...(ale prý slepice :-) ). Brát papíry za parkování je bohužel s bodovým systémem realita :no: . PS: já mám dobré brzdy,ale kdybych jel v 120,tak jsem v něm (pro mě to je omezení,pro jiného ohrození....a teď,babo raď!)
17. 11. 2005 19:46
Re: Do Německa!
Nesmět ohrozit znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí, nesmět omezit znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nijak nepřekážel.
neregistrovaný "Alessio"
17. 11. 2005 20:31
Re: Do Německa!
No vidíš...zákon o provozu na pozemních komunikacích to říká jasně - ale otazníky zůstávají - jak moc musíš brzdit,aby to bylo ohrožení? no nic,to nevyřešíme. PS: pozor na "zónu tempo 30" nově udělanou v Hlubočepech. Je tam semafor s radarem,když jedete víc jak 30,padne vám červená,dojedete k semaforu,zastavíte...a blik! složenka je na cestě...(na fakultě z toho nápadu měli sadistickou radost >:D )