Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf Alltrack, GTD Variant a R Variant: Jízdní dojmy ze Španělska

Volkswagen Golf lze směle považovat za nejuniverzálnější model značky. V okolí španělské Malagy jsme testovali tři jeho nejnovější verze a svezli se také na závodním okruhu Ascari.
Zpět na článek
17. 4. 2015 11:09
17. 4. 2015 12:57
17. 4. 2015 11:09
Octavia Scout
Změny u OIII Scout od 22KT/15-modelový rok 2016

U Driving mode selection nový režim Off Road

Nová kola 18 Trinity.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 11:15
Komerční prezentace
Slušně udělaná reklama fakt působí skoro jako pravej článek :yes:
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Ozzman
17. 4. 2015 11:46
Re: Komerční prezentace
Hele, máš taky někdy něco k autum? >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 11:52
Re: Komerční prezentace
To je těžký když se mi nechce prozradit čim jezdim :-)
A tohle sem fakt musel to se prostě nedalo zadržet >:-[]
Avatar - Ozzman
17. 4. 2015 12:04
Re: Komerční prezentace
Nemusíš hlásit, čím jezdíš, ale když o všem se vyjadřuješ jako o plechovce, z vlastní zkušenosti si tu žádné auto nepopsal... je to pak těžké... možná by ti prospěl jiný server, třeba o pletení, tam se nemusíš bát říct, čím jezdíš >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 12:06
Re: Komerční prezentace
Ježiši to bylo tak vtipný :yes: >:D
Tak dej snad aspoň vodkaz kam chodíš diskutovat vo pletení ty ne?
Jinak bát se a nechtít nejsou zrovna synonyma víš? :-)
Avatar - Ozzman
17. 4. 2015 12:08
Re: Komerční prezentace
My na to máme kroužek s ženskejma na vesnici.... Já tu alespoň občas o autech napíšu ;)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 12:11
Re: Komerční prezentace
Já teda s ženskejma moc nepletu ale to množný číslo je jinak dobrý :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 12:10
Re: Komerční prezentace
no a my mozeme pokracovat kde sme skoncili: vyvazenost auta ;-)
Takze - tu povedal Hans Joachim Stuck, ze kombi je rychlejsie nez HB (R).
Vdaka pridanej hmotnosti vzadu - aby bolo jasno... ;-)
Ideme sa teda bavit o tom, ze Hans ma, alebo nema pravdu...? >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 12:14
Re: Komerční prezentace
No takhle vytržený z kontextu těžko říct. Třeba MB CLA Shooting Brake má myslim lepší aerodynamiku než základní verze takže třeba fakt jo
Čistě na teoretickou maximální rychlost je vhodnější třeba i Okta než jinak lepší Golf nebo Leon
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 12:31
Re: Komerční prezentace
odbocim... narazam teraz na maximalky hatch vs kombi........jo aj stara fabia combi prvej generacie mala v kombiku lepsiu maximalku ako hatch .... ista vyvazenost hmotnosti aj aero robi svoje ...

ak sa nemylim tak Fabia I mala v tech, udajoch pri 1,4 74kw verzii tieto cisla:

hatch : maximalka 185km/h
combi: maximalka 186km/h

a podobne 1-3km rozdiely v maximalke boli aj pri inych motoroch hatch vs kombi u fabii ( staci si to vyhladat )... nie je to prvykrat ani posledny... kedy kombiky su rychlejsie ( v maximalke ) ako hatche.... je to tak ... a je to vcelku zaujimave zistenie
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 12:42
Re: Komerční prezentace
lenze zase si asi clanok nepochopil:
H.J.Stuck to povedal v kontexte jazdy na okruhu - kedy vyvazenie znamena lepsi prejazd zatackami...
Preboha ta prosim, precitaj si to este raz, uvedom si ze Golf R nieje len o jazde v priamke, ale aj o zatackach a teda toto je to, co bude zaujimat potencialnych kupcov, ktori chceli nejake tie litre v kufri navyse, ale bali sa o ovladatelnost, a ta sa podla HJS dokonca zlepsila.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 12:43
Re: Komerční prezentace
ja pisem vseobecne.... ;-) .. tak to tak ber..... ze niektorym kombikom ( zvlast tym mensim ) pomaha k lepsej maximalke vseobecne... ( nielen na okruhu ) lepsie aero a vyvazenie hmotnosti.... ;-)

plne rozumiem.. len som chcel takouto vsuvkou napisat ze kombiky napriek vacsej hmotnosti su niekedy v maximalke rychlejsie ako hatchbacky.... a to vseobecne... nie len na okruhu ... proste aj bezna fabia ma v technicaku uvedenu o chlp vyssiu maximalu v kombiku ako ta ista fabia ktora je kratka.... v ostanom sa s tebou nehadam.... ber to ako vsuvku k teme...
17. 4. 2015 12:52
Re: Komerční prezentace
Má-li kombík trochu splývavou záď, má lepší aerodynamiku, než hb s kolmou zádí (fabia hb proti fabii kombi). Stejně tak bude mít octa nebo insignia (liftback) lepší aerodynamické předpoklady než kombík.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:06
Re: Komerční prezentace
je to tak... aero robi svoje... v zrychleni je sice kombik vzdy o nejaku desatinku pomalsi ako hatch ( v technicaku... neriesim okruh ) ale v konencnej maximalke je neraz rychlejsi... zvlast mensie lahsie kombiky ako fabia I... je to zrejme vdaka spominanemu lepsiemu aeru kombika aj celkovemu lepsiemu rozlozeniu hmotnosti predok vs zadok ...
17. 4. 2015 13:14
Re: Komerční prezentace
Kombíky jsou těžší než jejich menší verze a v disciplíně z 0 na 100 v co nejkratším čase hraje prim právě tohle. Maximální rychlost je omezena (v naší atmosféře) odporem vzduchu (spíš než vnitřními a dalšími jízdními odpory), takže tady rozhoduje aerodynamika líp tvarované verze (třeba clio grandtour oproti cliu žádnou aerodynamickou výhodu mít nebude). Rozložení předek zadek bude podstatné, jak píše audirs6, jinde, než při měření "přímkových" disciplín.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:29
Re: Komerční prezentace
presne tak... v zrychleni to nikdy ziadny kombik nevyhra voci hatchu ( aspon podla technicaku ) ale v maximalke sa karta sem tam obrati v prospech kombiku.... ak sa drzime technickych udajov vyrobcu .. a za to moze prave dobre aero u niektorych kombikov
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 13:00
Re: Komerční prezentace
pocuvaj ma ty vseobecnost sama:
tu sa ale bavime o Golfe R / Golfe R Variant, ak si si nevsimol :-!
A co sa tyka jazdnych vlastnosti standardnych verzii vacsiny aut, tak auta s kratsim zadnym previsom (HB) zvyknu byt obratnejsie = rychlejsie vo vacsine jazdnych situacii nez auta s dlhsim zadnym previsom (LB, kombi,sedan) pokial sa bavime o standardnej nizsej strednej triede, kde je hnana predna naprava. Aj v pripade pohonu 4x4 je to ale o tom-ktorom viladeni tej-ktorej automobilky, toho-ktoreho modelu.
Takze este raz ta veeeeeeelmi pekne prosim:
"Vseobecne" si davaj viac zalezat na teme debaty a zapajaj sa len do debat, v ktorych mas aspon ako take vedomosti - dajme tomu ze ci je krajsi predny naraznik na Gofe R, alebo GTD. >:-[]
Tam mas vseobecne vacsiu sancu, ze s tebou aj obcas budem suhlasit ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:02
Re: Komerční prezentace
tak mi prepac ze som si dovolil sa ozvat ... ;-) .. prijmi moje hlboke ospravedlnenie a neurazaj sa.... dik

PS: hore som napisal ze odbocim..... ber to ako vsuvku... na temu kombik vs hatch...

tak sorry .... nechcel som zle.... ani sa ta dotknut ;-) , vtipny uz tiez nie si... ako kedysi , o mojich vedomostoach vies asi tolko ako ja o tvojich... budme uprimni.. cize houno ... tak dufam ze si sa neurazil ze som napisal nieco vseobecne na temu kombik vs hatch a maximalka a dovolil som si vsuvku pod tvoj prispevok... nebolo mojim zamerom sa ta dotknut ani nijako s tebou polemizovat.... ;-) .. slo o vseobecne fakty ... tak este raz prepac...
17. 4. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 4. 2015 17:57
Re: Komerční prezentace
Proč by se bavil s někým, kdo se mu vysmívá, že je socka? .... hm, Topper tě už taky ignoruje.
17. 4. 2015 22:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 22:51
Re: Komerční prezentace
K tý prostřední větě: Hele ty žiješ v představě žes přesně to ty sám eště neudělal? Nikdy a ani jednou? ;-)
17. 4. 2015 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 12:55
Re: Komerční prezentace
Mno niečo na tom asi bude. Svojho času kým sa ešte rally u nás jazdilo prevažne na Favoritoch bolo dosť takých čo chodili trénovať s Formanmi. Keď som vyzvedal prečo nie s "civilnou" replikou ostrého auta bolo mi povedané viacmenej to isté čo HJS.
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 13:08
Re: Komerční prezentace
Povedz rovno že jazdíš na zadnom sedadle, prípadne na bicykli či autobusom. >:D Nehambi sa. Nikto ti za to hlavu neodtrhne >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 13:25
Re: Komerční prezentace
Co bych se styděl já sem na svou sedačku pyšnej [odkaz] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:47
Re: Komerční prezentace
v niecom takomto uz iste sedi Kimiho bejby ;-)
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 20:32
Re: Komerční prezentace
Každopádne nie si rovný chlap. Rovný chlap na priamu otázku dá priamu odpoveď. To u teba očividne nehrozí. Takže sme zase na začiatku si vôbec chlap?
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 20:58
Re: Komerční prezentace
Už zase? Fakt ubohý
Vysvětlíš mi co má společnýho debilní otázka a rovina chlap?
Abys neřek: Na bicykli sem letos eště nejel v autobuse jo možná tak pětkrát? Na zadnim sedadle už hodně let ne kolik přesně to si nevzpomenu. Tak a teď ty >:-[]
Avatar - wakantanka
18. 4. 2015 20:47
Re: Komerční prezentace
Položil som ti priamu otázku a nielen ja. Odpovede sa nikto nedočkal nijakej. Len sa krútiš ako had, zahováraš , fabuluješ prípadne to je akože sranda. Možno tak u vás v škole. Ale budiž tvoj boj.
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 21:33
Re: Komerční prezentace
marny to boj... :-! aj ja cakam na 1 odpoved uz vyse dna... :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 21:41
Re: Komerční prezentace
Chceš mě zase *? Co to teď hrajes?
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 21:55
Re: Komerční prezentace
a este aj drzy/a budes... :-! ok, len tak dalej... :-!
alebo sa pred tym pozri tu:
[odkaz]
17.4. 22:02 - takze za par minut je to den ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 21:58
Re: Komerční prezentace
No a na co sem ti tam neodpověděl? :-|
Skončili sme ať pozdravuju Kylii. V dobrym
I tam si zkoušel ale samozřejmě to je gramaticky správně. Což sis asi mezitim sám uvědomil ;-)
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 22:02
Re: Komerční prezentace
Hladaj.....ten pozdrav bol 16:05, a naßral si ma az vecer !!!!!!!!!!!!!
Ty 21:29 a ja som odpovedal 22:02
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 22:07
Re: Komerční prezentace
Na to neni jak odpovědět. A ani teď nechápu proč tam píšeš: ako spotenu Kyliinu C5?
Takže připojit se k ujetýmu wakatankovi co mě buzní vod stejný chvíle jako webpaja jaká náhoda žejo zvlášť když sem mu vodpověděl naporosto do posledního detailu mi přijde furt spíš out
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 22:14
Re: Komerční prezentace
noooo, takze aspon pochopil, ze mam pravdu ?
Proste viac-valce v Audi - vyssej strednej budu prevladat este dlho. bodka.
Ak toto konecne chapes, mozeme sa pohnut dalej, bez toho aby som bol naßraty :-!
Kyliinu C5 a jej motor vytahujes na vsetky mozne prilezitosti ty.
skus to bez toho / prip. nejaku vhodnejsiu alternativu a budem tiez kludnejsi.
Ako vies, so mnou sa da. Len ma nesmies zbytocne provokovat. Som zvyknuty pisat pravdu. Takze ak mas nejake rukolapne dokazy o opaku, sem s nimi. Ak nie, priznaj chybu a ide sa dalej. Uz ma fakt nebavi vychovavat ta ako male decko, co si furt melie svoje... 8-s
tie tvoje edity... :-!
Tvoje problemy s nimi si ries s nimi.
Ries nas problem a so mnou ho mat nemusis.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 22:21
Re: Komerční prezentace
Co to blábolíš vo Kyliinu motoru? To tys napsal že se ti páčil P605 a že si měl dva V6 3,0
Já odpověděl že V6 3,0 benzín z P605 náhodou znám z Kyliiny předchozí C5. Co se ti na tom nezdá a proč mluvíš vo: spotený Kyliiný C5?

Sorry že se mi nechce dávat palec nahoru vyšší střední s výkonem nižšim než měl Kylie starej Citroen kterej už ani nemá. Ale tohle je myslim pláč na mrtvym hrobě: Mercedes i BMW brzo přijdou s třílitrama s výkonem kolem 400 koní [odkaz] a 160kW TDI v tu chvíli půjde na smetiště dějin. Aspoň předpokládám
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 22:33
Re: Komerční prezentace
na smetisko ale to diskusne si sa v tomto momente zaradil ty !
jednalo sa prave o ten pristup, ze miesto vyhonenych R4 Audi stale ponuka radsej podladenu v6, ktora ma voci nim nesporne vyhody.
Na to bola moja reakcia - ze proti podladenej V6, ktora ma za ulohu priniest zakaznikom D3 nejaku pridanu hodnotu oproti MB a BMW, tak ty vytahujes motor, ktory bol vykonova spicka pre C5. Ak ti toto prijde v poriadku, tak sa daj vysetrit.
Rec na V6 benzin prisla len tak nahodou, ked si zmienil je benzinovu C5.
Takze ak ta dobre chapem:
Ti, ktori si vo vyssej strednej nepotrpia na vykon, nech su spokojni s R4 biturbo a kaslu na podladenu V6 TDi ? Ak ano, tak si ma sklamal a aj si ma klamal, ked si sa davnejsie dusoval, ze na pocte valcov zalezi... :-!
A nemaj strach o koknkurenciu pre tie ich R6 3-4turba, aj nasa odpoved sa uz chysta ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 22:34
Re: Komerční prezentace
Ty seš dneska ale hodně mimo ;-)
Ty si první zmínil P605 a svý 2 V6 3,0 já jen vodpověděl, žejo
To čemu řikáš nějaká výkonová špička C5 bohužel už tehdy mělo vyšší výkon. Já ho lono zkoušel v RRS a i s tim si hejbal neskutečně. A dneska má v XF 221kW a 700Nm. Uvidíme co bude v nový 5er ale třílitr nafta by dneska asi neměl jít pod 200kW nebo tak nějak. Uvidíme co bude až dorazej ty nový quattro turba
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 22:41
Re: Komerční prezentace
no tak si to uz asi moc nepoeditujes...ale zaujmi jasne stanovisko, lebo takto sa dalej nepohneme. Ak neuznas chybu, vojnova sekera zakopana nebude. :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 22:42
Re: Komerční prezentace
V čem přesně chybu?
Avatar - AUDIRS6
18. 4. 2015 22:45
Re: Komerční prezentace
vo vsetkom !!!!!!!
Tliachas, a robis podrazacke edity vyj€bane !!!!!!!
motor z RR ma spolocne s citronovym len pocet valcov a konfiguraciu.
Daj sa vystrit a liecit. :-!
cafff :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 22:46
Re: Komerční prezentace
Ve všem !!!!!! :yes: >:D
19. 4. 2015 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2015 21:42
Re: Komerční prezentace
Ty neumíš odpovědět? Dostals 100% odpovědí a sám se kroutíš jak pěďala! Seš na řadě! Nebo máš na sebe jiný pravidla jako Gilgit? ;-\
17. 4. 2015 22:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 22:48
Re: Komerční prezentace
Trapný to bylo už dřív ale po tý diskuzi s Dusilem je to už fakt ubohý
Nechtěl by ses už uklidnit? Poslední dobou snad neni den abych nečet vo tvym slušnějšim alter egu [odkaz] :-)
Avatar - dal
17. 4. 2015 13:58
Re: Komerční prezentace
Ne, je to kadeřník. >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 14:02
Re: Komerční prezentace
Kurňa to má bejt co? >:D
Avatar - dal
17. 4. 2015 16:49
Re: Komerční prezentace
To kurňa jsi tam dal aby to vypadalo chlapsky?
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 17:21
Re: Komerční prezentace
Tak chlapi řikaj kurňa? A seš si jistej? :-)
Tak co to mělo bejt? Hledáš spřízněnou 4% duši? >:-[]
Avatar - white label
17. 4. 2015 17:56
Re: Komerční prezentace
Hlavně si nedělej předčasné naděje jen podle jeho nicku... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 18:07
Re: Komerční prezentace
:yes: >:-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 11:43
dizajnovo napodarenejsia
je podla mna verzia alltrack .... R paket je menej vyrazny vzhladom na to aky je jeho ucel ale alltrack vyzera moc zaujimavo :yes:
Rozbalit vlákno
6
17. 4. 2015 12:29
Re: dizajnovo napodarenejsia
Taky se mi alltrack líbí nejvíc, na "erku" mi nesedí to, že předek (velice uhlazený) jaksi nekoresponduje se zadkem (4 chromové laufy). Obecně mám ovšem takto koncipovaná auta (skrytá síla) rád :-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 12:35
Re: dizajnovo napodarenejsia
erko v tej tmavej modrej vyzera az moc nenapadne... cely ten naraznik vpredu je mozno az moc konzervativny vzhladom na vykon a zameranie vozu.... suhlas.. vzadu 4 koncovky a vpredu defakto tuctovy vyraz.... alltrack je tak nejak vyvazenejsi a emociami nabitejsi z kazdej strany.... ten paket sa im tu lepsie vydaril
17. 4. 2015 13:30
Re: dizajnovo napodarenejsia
Být to na mně, tak vzadu 2 laufy uberu a je to :-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:33
Re: dizajnovo napodarenejsia
a mozno by stacil jeden v strede a poriadny [odkaz] ... ako 4 prditka ;-) ...
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 13:39
Re: dizajnovo napodarenejsia
[odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:40
Re: dizajnovo napodarenejsia
zase nic sa nema prehanat ;-) .... samozrejme....

ktovie co je tam napisane na tom volve vzadu na narazniku ale asi to nema suvis s tym co si myslim ...
17. 4. 2015 12:57
To snad ne...
"Je v podstatě úplně jedno, jakou rychlostí najedete do zatáčky a jak razantní budete při následném výjezdu." Tak buďto se sejdeme na hřbitově, nebo to uřídí cvičená opice. Já bych pro bezpečnost na silnicích raději takové informace nezveřejňoval.
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2015 06:15
Honzík a Mařenka
Honzo, tobě museli posadit do auta nějakou Mařenku. Jinak nevím proč jsi použil některý klišovitý a kýčovitý vyjádření ;-) .
Hrozně rád bych viděl, jak auto můžeš složit do zatáčky v jakýkoliv rychlosti, to že se z ní dát pak vyjet na okruhu pod plynem je snad u 300HP nabíledni, nebo by jsi čekal něco jinýho?
Napsat o G Variant, že má ladnou karoserii chce hodně odvahy. Golf bohužel vždy s kombíkem zaostává, neumí jednoduše kombíky nosit. Auto může být ladný a pohledný, kvůli kolům, prvkům atd...ale karoserie není ladná ani náhodou.

Tenhle článek je...takovej nadšeneckej :-) Že ty jsi musel předtím měsíc testovat jen miniaua do města? >:-[]
Rozbalit vlákno
0