Po tom co konkurence představila své spotřebové trumfy, přichází Volkswagen s dalším esem. Golf TDI teď už jezdí ne za 4,5 l/100 km, ale za 4,3 l/100 km.
Pok kapotou je TDI a za auto se pripina privesny vozik s filtrem spalin, aby dikazal splnit vsechny ty nove emisni normy co po celem svete nastupuji. Halo WV, budicek. Mame 21 stoleti. Kde asi udelali soudruzi z NDR chybu?
Ti mně fakt pobavili! Prej auto šetrné k životnímu prostředí! A co ta nafta v nádrži, pánové? Co výroba všech těch filtrů, které tohle autíčko bude vozit (ty taky něco váží, i o jejich hmotnost roste spotřeba). A taky jsem zvědavý, jestli bude mít klimu! lol
furt lepší tohle než nějáký hybridy od toyoty nebo hondy, který díky výrobě baterií (velmi neekologická výroba) zatěžují už při výrobě životní prostředí až až... doufám, že už konečně někdo příjde s něčím skutečně ekologickým, co bude šetrné k životnímu prostředí při výrobě i provozu... už aby to bylo...
Kdy bude ekologické projekty podporovat stát - proč nemotivovat kupující občany odpočtem daně - např. nebo použití snížené daně DPH.., u aut s prokázanou spotřebou pod 4,5 litru PHM??? Jejda, ale to by se zase nelíbilo rafinérské lobby... Tak hurá do biopaliv.... :-!
Ak nieco ma podporovat stat, svedci to o stratovosti. NIE vladnej podpore! Ak je nieco teraz neefektivne, nie je na to este cas. Ceny ropnych PHM idu hore, to je logicka nenutena podpora akehokolvek usporneho, hybridneho, alternativneho pohonu. Preco si kupit usporne auto, ked navratnost pride po dajme tomu 400000km (len tak dajme tomu) - Lupo 3L TDI? Ale preco si nekupit usporne auto, ked do 150000km to mam vratene - Polo Bluemotion? Tot cely problem.