Volkswagen Golf GT s motorem 1,4 TSI: Podrobné informace

Volkswagen Golf GT s motorem 1,4 TSI: Podrobné informace

 
 

Volkswagen oficiálně potvrdil účast golfu v provedení GT na autosalonu ve Frankfurtu. Řada GT, GTI a R32 je tedy konečně kompletní.

Volkswagen oficiálně potvrdil účast Golfu GT na frankfurtském autosalonu, čímž nejenže vyvrátil nejrůznější spekulace, ale doplnil skládačku rychlým golfů o poslední dílek. Už brzy budou tedy zákazníci Volkswagenu vybírat mezi standardními verzemi se sportovní výbavou Sportline a ostřejšími variantami GT, GTI a rovněž ve Frankfurtu představené nejrychlejší R32.

Umírněný vzhled

Volkswagen bude Golf GT nabízet se dvěma rozdílnými motory, ale v jednom vizuálním stylu. Od standardního provedení se Golf GT odliší upraveným předním nárazníkem a maskou chladiče ozdobenou logem GT, dvojitou koncovkou výfuku nebo 17palcovými litými koly s pneumatikami 225/45 R17. Narozdíl od „civilního golfu“ nabídne GT i o 15 mm snížený podvozek.

Vnitřní výbava Golfu GT vychází ze stupně Trendline, která kromě šesti arbagů, elektricky ovládaných a vyhřívaných vnějších zpětných zrcátek, elektricky ovládaných předních oken, dálkově ovládaného centrálního zamykání, posilovače řízení ABS také ESP, či ASR navíc obsahuje právě 17palcová kola, sportovní sedačky, sportovní volant, displej zobrazující plnící tlaky, speciální zimní program atd.

To nejzajímavější z nového GT se bude pochopitelně ukrývat pod kapotou. Silný turbodiesel 2.0 TDI s výkonem 125 kW při 4000 ot./min. a točivým momentem 350 Nm při 1800 – 2500 otáčkách (max. rychlost - 220 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h - 8,2 s, spotřeba – 5,7 l) doplní neobvyklý, mechanickým kompresorem a výfukovým turbodmychadlem přeplňovaný zážehový motor TSI s objemem 1.4 litru.

Divoké motory

Jako důvod vzniku nového agregátu uvádí Volkswagen snahu o dodržení přísných emisních limitů, ale zároveň poskytnutí vynikajícího jízdní zážitku při zachování příznivé spotřeby. Toho bylo podle VW možné dosáhnout pouze dokonalým sladěním činnosti mechanického kompresoru a výfukového turbodmychadla. Nová jednotka tak poskytuje maximální výkon 125 kW a točivý moment 240 Nm v rozmezí 1750 – 4500 ot./min.

Druhá varianta téhož motoru, se kterou se například počítá od roku 2006 v touranu, poskytne maximální výkon 103 kW a točivý moment 220 Nm. Nejslabší verze vyvine výkon 90 kW. S nejsilnější 1.4 TSI (125 kW) zrychlí Golf GT z 0 na 100 km/h za 7,9 sekund a dosáhne maximální rychlosti 220 km/h. Kombinovaná spotřeba nemá přitom překročit 7,2 litru benzínu (Natural 98).

Spolupracujeme s TipCars.com
Zeman pověří Babiše vyjednáváním o vládě. Ten chce co nejméně koaličních partnerů Zeman pověří Babiše vyjednáváním o vládě. Ten chce co nejméně koaličních partnerů

Prezident Miloš Zeman příští týden pověří vyjednáváním o…

Vydání Babiše je téměř jisté. Podpoří ho i okamurovci Vydání Babiše je téměř jisté. Podpoří ho i okamurovci

Strany tvrdící, že vyhoví další policejní žádosti o…

 
 

Tapety








Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc? Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc?

Co přináší Kodiaq ve verzi Scout? Není to jen designová varianta?

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 



Volkswagen před deseti lety vyrobil nejšílenější auto. Nezkrotil ho ani Jeremy Clarkson Volkswagen před deseti lety vyrobil nejšílenější auto. Nezkrotil ho ani Jeremy Clarkson

Občas je až zarážející, co za kreace dokážou výrobci…

Ojetý VW Golf GTI Mk5:  Radost, nebo starost? Ojetý VW Golf GTI Mk5: Radost, nebo starost?

Akronym GTI je s golfem spjatý už od počátku. Třetí a…

 



 
Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

TEST: Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

Dnes 12:51

Pouhý zhruba rok vydržela ve výrobním programu poslední inovace Dacie Duster. Nedávno totiž značka představila nástupce, druhou generaci. Co tedy nabízí původní duster v samém závěru své kariéry?




Blesk.cz

Babiš po volbách u Zemana: Prezident ho pověří jednáním o vládě za týden

Babiš po volbách u Zemana: Prezident ho pověří…

Prezident Miloš Zeman pověří šéfa hnutí ANO Babiše příští týden. Po schůzce to řekl novinářům Andrej Babiš. Ve…

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi krk. Nakonec padl

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi…

Má víc štěstí než rozumu. To by se dalo říct o toreadorovi Arturu Macíasovi, který málem zemřel v Mexiku během…

 

iSport.cz

Okurkovým lákem proti křečím. Je to jako panák, směje se útočník Devils

Okurkovým lákem proti křečím. Je to jako panák,…

Křeče jsou velkým problémem sportovců při nadměrné zátěži. Existuje řada nutričních přípravků, jak jim zabránit,…

Bosančič slavil před kotlem Slavie a spustil melu. Přilétla i světlice

Bosančič slavil před kotlem Slavie a spustil melu.…

V neděli v Edenu nikdo nerozproudil emoce tak, jako Miloš Bosančič. Záložník Liberce z penalty zvýšil vedení…

 

Reflex.cz

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…

Potvrzeno! Kalouska s TOP 09 dostali do sněmovny zednáři

Potvrzeno! Kalouska s TOP 09 dostali do sněmovny zednáři

Řádění temných sil spiknutí v pozadí našich parlamentních voleb tušilo mnoho z nás. Naší redakci se však…