Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf GT s motorem 1,4 TSI: Podrobné informace

Volkswagen oficiálně potvrdil účast golfu v provedení GT na autosalonu ve Frankfurtu. Řada GT, GTI a R32 je tedy konečně kompletní.
Zpět na článek
30. 8. 2005 08:20
neregistrovaný "Miloš"
30. 8. 2005 08:44
neregistrovaný "Leslie"
30. 8. 2005 10:19
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "Jozki."
30. 8. 2005 13:26
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 14:04
neregistrovaný "Jozki."
31. 8. 2005 21:13
neregistrovaný "misoo"
2. 9. 2005 12:32
neregistrovaný "Jozki."
30. 8. 2005 08:47
neregistrovaný "NIcKON"
30. 8. 2005 09:28
neregistrovaný "JP"
30. 8. 2005 09:37
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 09:07
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 12:40
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:20
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 09:09
neregistrovaný "petriik"
30. 8. 2005 09:51
neregistrovaný "deejaymax"
30. 8. 2005 10:18
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 20:46
neregistrovaný "Marek"
30. 8. 2005 10:20
neregistrovaný "Woody"
20. 5. 2006 10:23
neregistrovaný "Vector"
30. 8. 2005 10:36
neregistrovaný "wojta"
30. 8. 2005 11:09
neregistrovaný "Tamin"
30. 8. 2005 11:13
neregistrovaný "Skyline"
30. 8. 2005 11:45
neregistrovaný "Petr"
30. 8. 2005 11:56
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 12:17
neregistrovaný "doubt"
30. 8. 2005 14:07
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 20:55
neregistrovaný "Ezop"
31. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 14:49
neregistrovaný "doubt"
31. 8. 2005 14:56
neregistrovaný "Flesh"
30. 8. 2005 12:07
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Miloš"
30. 8. 2005 14:41
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 15:12
neregistrovaný "Miloš"
31. 8. 2005 08:54
neregistrovaný "petriik"
30. 8. 2005 13:30
neregistrovaný "Gougy"
30. 8. 2005 13:49
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 12:26
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 12:48
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:24
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2005 13:31
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:41
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:50
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:57
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 14:38
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 14:47
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 17:07
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 12:44
neregistrovaný "Gedeon"
30. 8. 2005 12:51
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 14:37
neregistrovaný "mvb"
30. 8. 2005 14:42
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 14:46
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 15:16
neregistrovaný "doubt"
30. 8. 2005 20:25
neregistrovaný "Tamin"
30. 8. 2005 16:11
neregistrovaný "Šumící tráva"
30. 8. 2005 17:29
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 17:31
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 18:59
neregistrovaný "švihák"
30. 8. 2005 20:51
neregistrovaný "ZZ"
31. 8. 2005 06:27
neregistrovaný "freeman"
31. 8. 2005 11:36
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 11:51
neregistrovaný "Tamin"
31. 8. 2005 15:03
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 19:40
neregistrovaný "Tamin"
1. 9. 2005 20:57
neregistrovaný "jerevan"
20. 5. 2006 10:18
neregistrovaný "Vector"
neregistrovaný "Miloš"
30. 8. 2005 08:20
Kam z konopi?
VW ukazuje, ze velmi nevie, kam z konopi. Typickym znakom tejto skutocnosti je uvazdanie desiatok novych variant, motorov a typov, ktore maju zakryt jednu nespochybnitelnu skutocnost: ze zakladny Golf sa predava velmi biedne (pozn.: plati pre SR). Len pre porovnanie 307 mala od zaciatku 2 verzie karoserie (SW samostatne neratam) a 3 benzinove motory a isla aj tak na odbyt ako teply chlieb. Tym samozrejme netvrdim, ze 307 je lepsie (kvalitnejsie) auto ako Golf, poukazujem len na skutocnost, ze ak nie je zaklad vydareny (hlavne designovo), nepomoze mu ani 30 motorov, aj keby mal najsilnejsi 2,7 V6 Biturbo z minulej Audi RS4. Tot moj nazor.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Leslie"
30. 8. 2005 08:44
Re: Kam z konopi?
Je síce pravda, že u nás sa golf nepredava velmi dobre, ale tentoraz je myslim chyba v cenovej politike VW. Najlacnejsi golf stoji 563 000 Sk a cena sa splha az k hodnote 847 000 Sk. Za taku cenu mozem mat automobil inej kategorie (cize auto strednej triedy).Najlacnejsi peugeot 307 stoji 499 000 a ciastka 64 000 Sk je dost dolezita a rozhodujuca. Nova astra stoji 539 000 co je tiez pomerne vela, ale je lacnejsia ako golf a aj sa viac predava. A to tu nebudem rozoberat megane a ostatne auta z z nizsej strednej triedy. Golf je proste drahy - a sportove verzie som u nas nevidel ani jedno auto. A to som z Bratislavy.
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 10:19
Re: Kam z konopi?
tiez som z BA a GTI som uz par krat videl ;-)
neregistrovaný "Jozki."
30. 8. 2005 11:53
Re: Kam z konopi?
Asi to bolo stale to iste lebo na Slovensko sa zatial oficialne doviezlo len par kusov. Nebolo nahodou modre ?
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 13:26
Re: Kam z konopi?
modre, cierne a cervene... tusim to modre som videl 2x ;-) jeden cerveny prave stoji dolu pod oknami... :-)
neregistrovaný "Jozki."
30. 8. 2005 14:04
Re: Kam z konopi?
Tipnem si. Pracujes v Devinskej ? ;-)
neregistrovaný "misoo"
31. 8. 2005 21:13
Re: Kam z konopi?
e e ;-)
neregistrovaný "Jozki."
2. 9. 2005 12:32
Re: Kam z konopi?
Tam totizto jedno cervene parkuje.
neregistrovaný "NIcKON"
30. 8. 2005 08:47
Re: Kam z konopi?
Máte pravdu, ovšem dle mého názoru jsou příčiny i jinde. Golf už není technologickým leadrem třídy, i když se tak pořád snaží prezentovat, přesto je ve své třídě nejdražší (pominu-li samozřejmě BMW 1 a Astru, která se mu snaží co nejvyšší cenou konkurovat) a zákazníci si už začali všímat, že kubické centimetry a zejména výbavu už dostanou u konkurence podstatně levněji. K tomu problémy s kvalitou, odborářský skandál, který Volkswagenu také zrovna neprospěl, pro mnoho lidí těžko stravitelný design a brzy očekávatelný výsledek je, že Golfa čekají těžké časy.
neregistrovaný "JP"
30. 8. 2005 09:28
Re: Kam z konopi?
VW nikdy nebylo prebornikem ve zvoleni jasneho smeru vyvoje a volbe nejlepsi varianty. Proste v tom maji trosku chaos, ale jejich zakaznici taky, takze proc ne(?)
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 09:37
Re: Kam z konopi?
>:D :yes:
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 09:07
JAK Z MARASTU ?
ano, ano, nahoře píšící poukazují na chyby nebo pro někoho stravitelněji spíše přehmaty a špatně zvolené koncepce a pro "nejzasvěcenější" možná pouhé sezónní výkyvy (i když zřetelně delšího časového úseku než sezóny). je to tak, zkrátka se někde něco udělalo s novou generací Golfu spousta chyb (design, cena, slabá standardní výbava, ...) a proto se je snaží VW zamaskovat a neustále připravovat akční modely (o fous více výbavy za o fous více peněz :-) a nebo nové varianty, jednak z důvodu odvedení pozornosti od prodejních problémů Golfu, druhak pro další prezentaci v médiích atd. ano je to slabota, Fiat šel raději cestou zrychleného vývoje nového a snad úspěšnějšího Stila, přesto to němějme VW za zlé. spousta výrobců by se pravděpodobně udělala to samé. přesto to překvapuje u takového koncernu, který se rád vytahuje kdejakou prkotinou a hraji si na dokonalého výrobce s dokonalými produkty.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 12:40
Re: JAK Z MARASTU ?
Dobrej úvod :-) Víš, já myslím, že vlastně není nikde problém. Možná trochu nadsadili na počátku G-V. vyšší cenu... a zjistili, že tohle hraje stále větší roli. Mimochodem - já žasnu, jak se žije. Sem na sever jezdí hordy, ale opravdu kvanta Němců - všechno sedí v MB-C,A4, BMW3 a ti lidé vletí do prodejny a vykupujou tu vodu (?), olej a takovéhle věci, které by mě ani nenapadly někde v Německu koupit :-) Sledoval jsem to a nechápu... Plnej bavorák Dobrý vody... :-) Pak když o tom člověk přemýšlí, tak zjistí, že ten pes je tady někde zakopanej. Lidi nežijou ze sebe, ze svého vnitřku, lidi žijou povrchem, šablonou a hledaj cesty, jak tu šablonu udržet... Přitom je to tak jednoduché, viď - koupit Golfa a jezdit pro vodu za roh...
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:20
Re: JAK Z MARASTU ?
ano, máš pravdu, také jsem už několikráte viděl mercedesa C, Audi 4, 6 i Passata s německou SPZkou u českého Penny Marketu, Lidlu a jim podobným. také jsem to sledoval a také nepochopil. a bohužel jsem to nepochopil ani u českých majitelů podobných vozů před podobnými diskonty v podobných situacích. máš pravdu s tou charakteristikou. LIDI NEUMÍ ŽÍT SVŮJ ŽIVOT. stále se ohlížejí, co na to soused, co tomu řeknou lidi, ... a je jen málo vyvolených, kteří si koupí auto, oblek, aktovku, hodinky, sluneční brýle a doutník takové, jaké sami chtějí. a to nezmiňuji tu hrstku, kteří v tomto autě, obleku, s aktovkou, hodinkami a slunečními brýlemi a doutníkem se vykašlou na to ci o nich ostatní myslí a dají si třeba v restauraci tlačenku místo humra, protože na ní mají prostě chuť a ne z důvodu šetření na benzín. tak tyhle lidi mám rád, pro tu normálnost. a ať si klidně jezdí Golfem ... aneb každý svého štěstí strůjce ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:34
Re: JAK Z MARASTU ?
;-)
neregistrovaný "petriik"
30. 8. 2005 09:09
bez titulku
No ja doufam ze konecne ti co si mysli ze Golf GTi je nejake kultovni auto dostanou rozum a nebudu uz muset cist vety podobneho typu. Je to proste jen dalsi verze obycejneho auta. Spickovy Golf se jmenoval VR6, GTi byl levnejsi (16V dvoulitr), pak prisli s VR5, RS32, nove GTi ted GT - je videt ze necti zadnou tradici a chteji to auto prodat vsem. Jinak tohle GT miri tam kam fabia RS - "sportak" s nizkou spotrebou, (ono popojizdet po meste se 13l/100km litru neni nic moc)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deejaymax"
30. 8. 2005 09:51
bez titulku
kym som ten clanok neotvoril som myslel ze na fotke je polo ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 10:18
motor
ja osobne si myslim, ze toto je cesta, kam sa budu motory v blizkej buducnosti uberat. nizky objem / vysoky vykon :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marek"
30. 8. 2005 20:46
Re: motor
A taky vysoký výkon v nízkých otáčkách. Pružný motor. To je to co spoustu lidí fascinuje na moderních turbodieselech. Ať si kdo chce říká co chce VW/AUDI je průkopník přeplńovaných přímovstřikových benzíových motorů. Mimochodem sledujete ceny ropy?
neregistrovaný "Woody"
30. 8. 2005 10:20
bez titulku
Doufám ze se tenhle motor (1.4) dostane i do jinych aut, treba do vyse zminene Fabie RS, byla by to alespon zajimava moznost. Jinak diesel do sportovniho auta neptri!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vector"
20. 5. 2006 10:23
Re: bez titulku
No taky Fobie RS není sportovní auto.
neregistrovaný "wojta"
30. 8. 2005 10:36
vw rozciluje škoda
ve světě motorů psali, že VW je nakrknutej na škodovku, protože má lepší prodeje. hlavně u pola/fabie. a u octavky to nebude jinak. možná jsem to nenapsal do pismene, ale tak nejak to tam bylo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
30. 8. 2005 11:09
Průřez!
hergot...škoda, že tam není danej průřez motorem.Moc rád bych se na to podíval, jinak asi začnu šetřit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
30. 8. 2005 11:13
Diskuse jde trochu jinam
Myslim, ze by stalo za to se vratit k tomu, o cem ten clanek byl. Logika VW podle me dostava v posledni dobe na frak celkem casto, nicmene o tom clanek nebyl. Muj nazor na 1.4 TSI: zbytecne maly a brutalne nahoneny motor, o jehoz trvanlivosti dost pochybuju. Aby mela 1.4ka 240 Nm uz pri 1750 otackach to musi byt proste extremni. Stejne tak spotreba nebude nic moc, 7.2 je tak mozna mimo mesto, vysokotlaky turbomotor zadny vzor uspornosti nebude (muj nazor - pro ty, kteri by radi flamovali, at se toho usetri). Proc neni radsi 1.6 TFSI? Zajimava taky bude cena.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Petr"
30. 8. 2005 11:45
Re: Diskuse jde trochu jinam
Tak pod tohle bych se mohl podepsat taky. Neverim, ze ty silene tlaky to muze vydrzet moc dlouho. Lidi ohrnuji nos nad 1.9SDI, ale fakt je ten, ze bez turba ten motor bude mit podstatne vetsi vydrz nez s nim. Tim vice pokud je ten motor nizko objemovy. U aut to proste neni pomer cena/vykon, ale pridava se tam vydrz a spotreba. Neni to jako u formule kde 3L motor ma sileny vykon, ale max. po par zavodech jde do srotu.
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 11:56
Re: Diskuse jde trochu jinam
navíc VW není žádnej velkej expert na turba a u toho benzínu 1.4 na toto auto bych čekal tak 100.000 km.. Sice to moc neváží.. ale má to být lítačka, takže žádnej děda s tím nebude jezdit po krajince... Turbo i u většího objemu je potenciál problémů.. Moc nechápu tu honbu za výkonem.. ale opět je to asi ta filozofie koncernu.. nemá to jasný zařazení.. nicméně o tu spotřebu bych se tak nebál.. jenže jsme s tím nikdo ještě nejeli, takže uvidíme...
neregistrovaný "doubt"
30. 8. 2005 12:17
Re: Diskuse jde trochu jinam
No já jsem sice asi ten poslední, od koho bych čekal, že se bude zastávat koncernu, nicméně bych řekl, že VW _je_ expert na turba. Poslední verze 1.8T má 184kW, což v přepočtu na objem 1.4 dává 143kW ... takže 125 není nějaký extrém. Já bych jim věřil.
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 14:07
Re: Diskuse jde trochu jinam
..jenže já nemyslel výkon.. spíš mám strach o trvanlivost ve smyslu, že se s tím nebude vozit panička do Delvity pro kvasnice... ale někdo, kdo tomu pořádně přitopí... takže nevím no... nyní zatím nemůžeme soudit..
neregistrovaný "Ezop"
30. 8. 2005 20:55
Re: Diskuse jde trochu jinam
Pánové nestahujte kalhoty, brod je ještě daleko! I kdyby byli ve VW úplní blbci 100 000 tisíc km s tím autem najeli a nebojte se, že to zkušební řidičí šetří. V běžném provozu takovou zátěž jako oni nedokážete.
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 11:42
Re: Diskuse jde trochu jinam
No já neviím já sem ve vw passat zničil už dva motory - bud odešel plnící ventil v turbu, nebo turbo celé - jednalo se o základ 1,8T 110kw a 1,9Tdi PD 85kw ... Teď jsem si koupil V6 3.0 a nemůžu si ho vynachválit. holt atmosférickej motor je atmosférickej motor a ten zvuk..:-) . A nejaká octavie RS nebo golfik GTI mi muze skocit na cara :-)
neregistrovaný "doubt"
31. 8. 2005 14:49
Re: Diskuse jde trochu jinam
A to tě ještě baví kupovat něco od VW? ;-)
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 14:56
Re: Diskuse jde trochu jinam
To ne mám Lagunu V6 - je to paráda ve všech směrech. Kupodivu i podvozek je daleko jistější než v passatu!! a to je francouz - bál sem se toho, ale musim to zaklepat, auto celkově parádní- svižný svezení (žádnej extreém to sice není) a pohodnlný zároveň - co víc si přát... (BMW 540i V8,6manuál ) >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 12:07
JO, JE TO TRAGA
Kluci z vedení VW seděj neustále na poradě a lámou si hlavu, jak je možný, že neumí 30 let udělat auto. Teda - raketu. Protože geniálního GOLFA dělaj a všichni ho jen kopírujou. Všichni taky čekaj, že VW přijde asi z raketou, když dokonalej výrobek najdeš u nich v každý prodejně. To, že nemáš jinou volbu, pokud tomu trochu rozumíš, není chybou VW. Podívej se na snímky a nemáš co dodat. Absolutně dokonalej tvar, sledující styl. Není nic, nic, co by se mu mohlo vytknout. A jen pro pořádek dodám, že GOLF IV, z kterýho slintáš na každý křižovatce, se už rok nevyrábí... Dělá se GOLF V. Geniální auto. Geniální tvary. Geniálně nastavená cena... cukáš se, cukáš, ale když si položíš na stůl prospekty a propočteš to, stejně nikam jinam nejdeš. A tohle GT? No, tak to nemá chybu v ničem. Motor 1.4 je těžkou můrou konkurence a dokumentuje to jen jedno. nejde o to vyrábět supersporty - na ně stejně mít nikdy nebudeš. Jde o to, abys měl na káru, v který se jako v tom supersportu budeš cejtit. Tak o tom přemýšlej... jo, a mrkni jak to sochaj u konkurence. Konkurence je Focus. Za touhle dvojkou je Megan (co ty na to?), 307 (jo?) a Astra (mrkni podrobně zezadu na třídvařáčka GTC...). Leon je brácha. Dobrej brácha a OCTAVIA II je Golf našeho trhu... tak dumej... uč se... a kombinuj. BRAVO GOLF GT :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Miloš"
30. 8. 2005 13:01
Re: JO, JE TO TRAGA
To GTI: tak sa divim, ze ti obranny chvalospev VW trval tak dlho... K prispevku:Aby sme si rozumeli: ak by som dostal sluzobneho Golfa, neurazil by som sa. Ale ako vlastne by som si ho nikdy nevybral. Je to totiz auto, ktore ked okolo teba prejdes, nepocitiz nic; ani obdiv, ani uzas, ani zacudovanie, proste NIC. To auto nema dusu, nema vyzarovanie, je to prevazadlo. Rovnako ako Fabia (tiez si 99 % majitelov povedaslo, ze je to dobre auto za tu cenu, ale dizajnovo nic moc), lenze Golf nema ani tu konkurencnu vyhodu ceny.
Teda ak by si neustale pisal, ze Golf je spolahlivy, kvalitny, s nie vystrednym a teda rychlo sa opozeratelnym dizajnom, so slusnou variabilitou motorov a vybav... nemam nic proti. Ale pisat o Golfe ako o vrchole dizajnerskeho umenia, ako o aute s dusou, ked vobec nic nevyzaruje, to je ako tvrdit, ze som volil Dzurindu, pretoze je to osobnost. Teda blbost.
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 14:41
Re: JO, JE TO TRAGA
Dzurindu bych si asi nekoupil. Golfa rozhodně. Tys to napsal hezky. Ale zapomněl jsi to hlavní - jaké to je, to TVOJE, které když kolem tebe projede, tě osloví duší... Takhle se nemám k čemu vyjádřit, než jen k tomu, že máme rozdílné estetické pojetí toho, co nás vnitřně osloví. Tak to sem napiš.
neregistrovaný "Miloš"
30. 8. 2005 15:12
Re: JO, JE TO TRAGA
To GTI: mna v nizsej strednej triede)oslovi, ked okolo prejde Mazda 3, takisto Ford Focus (I. aj II. gen.), Alfa 147, ale aj Peugeot 307 (nehovorim tu o jeho otrasnej kvalite). Taka Mazda 3, z tej priam vyzaruje sportovost, dravost, je to auto pripravene vyrazit, stihly, jemne svalnaty design, (le pritom ziadna chvilkova zalezitost ako Renault Megane II) Tak to je u mna non plus ultra nizsej strednej triedy, z hladiska kombinacie design, podvozok, kvalita vypracovania, interier. To ale neznamena, ze odopieram inym odlisny vkus (de gustibus non est disputandum).
30. 8. 2005 21:01
Re: JO, JE TO TRAGA
Tolerance vkusu je možná jen do určitých hranic... Takže raději toho nechme. Protože, pokud jsi schopen dát do jednoho pytle Mazda 3 a Alfu 147, tak bude vhodnější, když teď udělám tečku - . :-)
neregistrovaný "petriik"
31. 8. 2005 08:54
Re: JO, JE TO TRAGA
Neber GTi-ho moc vazne on ma asi neco s ocima, takze mu pripada vsechno od VW krasne. Jezdil sem ted par tydnu po skotsku na kole - to je vzdycky vyborna prilezitost okukovat nejen krasy prirodni, ale i to co kolem jezdi (i stoji). Videl jsem par rarit, treba Suzuki Capucino, nejake veterany poradajici spanile jizdy atd. Nejhnusnejsi auto co jsem videl byl novy tridverovy Golf v jakesi sedomodre barve. Sorry, ale kam se hrabe na Golf IV, ne ze bych u toho slintal to me ani nenapadne, ale je to klasika. Je tam strasne popularni novy focus, na obrazcich se mi moc nelibil, ale na zivo pusobi uplne jinak. 307, nebo megan II zrovna nezeru, ale v sobotu predvadeli megan sport - to jine kafe, tomu rikam odliseni od serioveho vozu ne jako Golf GTi. Pan Gti ti da cenne rady typu kup si oktavku, barumky a budes nadseny (coz jde dost tezko kdyz pouzivas lepsi veci ;-) a hlavne "nauc se rozlisovat druhy kras" - v tom pripade nechapu proc povazuje nekoho komu se libi Alfa i Mazda 3 za dusevne zaostaleho (aspon to tak vyznelo). Auto je hlavne na jezdeni, Golfa GT s tou 1.4 bych si klidne koupil (bohuzel moje srdce je uz zadane :-)), ale urcite ne kvuli vzhledu ...
neregistrovaný "Gougy"
30. 8. 2005 13:30
Re: JO, JE TO TRAGA
úsměvné: všichni kopírují Golfa... Absolutně dokonalej tvar.. Zvláštní, jak člověk, zažranej do VW, dokáže nedostatek invence schovat za tyto termíny ;-) Vzhledem ke skutečnostem ve statistikách prodejnosti není třeba komentovat :-! Motor 1.4 který bude jezdit za 10l/100km prý těžkou můrou konkurence (myšlena KIA?) U6 dlouho jsem se tak nepobavil a pro GTI dodávám: pokud by byl Golf V tak dobrej, jak jsi přesvědčený, údaje o prodejnosti by byly jinde...
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:49
Re: JO, JE TO TRAGA
Nezapomínej, že o prodejnosti nerozhoduje jen to, zda auto je "dobré" Můžem otevřít kapitolu - trendy. Jo, tady v Česku ještě asi ne, ale na Západě se kupují auta, které "letí" když mrkneš na 3dveř. Megan, musíš řící, že nevíš, co chtěli tou střechou předvést. O zadním sklu nemluvě - a prodává se. Odhadni, co za 30 let si budeš o tom okně myslet... Ale je to "něco jiného" tak se to prodá... přeci jen, jde tam o koupi na max 3 roky, viď. Takže u Golfu se může dostavovat pomalé "odumírání" veteránů se srdcem, dorůstá generace, která na rok 1976 nemůže pamatovat, navíc se podstatně změnily poměry v Německu... prostě, já považuji stav Golfu na trhu za tohoto rozložení sil za vynikající.
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 12:26
NEDOSTATEK SOUDNOSTI
nedostatkem soudnosti, tak to je ten správný termín, který bych použil při hodnocení: golf 5 - geniální auto. navíc pochybuji, že se na dá slintat ze 4 gen. golfu a už vůbec pochybuji právě o té genialitě V. řady. zkrátka nevím, co je na ní geniálního, nic tam nemohu najít. a myslím si, že konkurence je v klidu, Focus i Astra se povedly, lidem se líbí a prodávají se dobře. takže pro vedení VW a jeho nohshledy: tak dumej... uč se... a kombinuj (aut. poplatek poslán OSA) ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 12:48
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Klid. Mám za sebou podrobné seznámení s Focusem. Pozor na to - Golf a Focus jedno jest. Myslím v kvalitě a v konkurenceschopnosti. Zde opravdu nečiním rozdílu. Se zatracením jednoho, potápíš i svého favorita... Proč lidi nekupujou tolik Golfů je na pováženou jen opatrně. Čas prověří kvalitu designu... Nedávno jsem koukal například na GOLF 2 a žasnul jsem (doopravdy), že s tím autem můžeš jezdit a je to překrásné auto dodnes... Ukaž mi konkurenta z té doby... Nahoře u tebe ti píši jak to vidím. Ale jestli po něčem netoužím, tak je to vyslyšení hlasů lidí, ajk má VW dělat Golfa. Nene, já GOLFU fandím 30 let. A chci, aby mi VW svou představu o nižší střední vnucovalo přesně takhle.
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2005 13:24
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Konkuret pro Golf (jakákoliv generace)? Jedině Trabant 605T Sportwagon.
Nalejme si čistého vína Golf je *** kterou už si kupujou akorát nacionalisti v D. Ostatně pokud to takhle půjde u VW dál dopadnou tak i ostatní jejich auta. :no:
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:31
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
vyzývat ke klidu není na místě ;-) golf a focus jedno jest, tak to snad ani nemůžeš myslet vážně ? jde sice o konkurenty, ale každý výrobce pojal svého zástupce jinak. dle mého soudu se to povedlo lépe Fordu, ale neberu ti právo na tvůj názor a jeho prezentaci zde. jen musím podotknout, že dle mého skromného názoru jsou vzletná slova na adresu golfu V tak trochu mimo mísu. kritika a případné rady mají být ku prospěchu věci, kritika musí být opodstatněná a hlavně konstruktivní a to souvisí s radami, které by měly brát v potaz původní zadání, cíle, prostředky a finance. a měly by být hlavně reálné. fandi golfu, třeba i třicet let a třeba i za třicet let, důležité je fandit, tedy pokud ve fandění nacházíš tu vazbu, tvoje představy, tvoje ideály, tvoje myšlenky. tvůj favorit by se ti měl za tvoji lásku a podporu odvděčit měrou vrchovatou a ne zklamávat ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:41
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Ale vždyť ono to tak je. Focus má prvotřídní špičkovej podvozek, zase tak úplně neví jakej má oblíknout kabát. Golf je vizuálně dokonalej a třebas se někomu nelíbí hlučnější projev nafty... ovšem dohromady jsou to rivalové - oni dva určují tón třídy. V poslední době čtu (nejen tady) myslím v tisku spíše hlasy, stavicí jako jedničku Focuse... Jo, nic se neděje. Ale pozor - Oba dva jsou na vrcholu doby. Přitom já upřednostňuji styl, vizáž, a v tom má u mě nedostižný náskok GOLF.
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:43
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
blázne ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 13:50
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Nerozumím.
neregistrovaný "radio"
30. 8. 2005 13:57
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
no jako že vidět styl v golfu 5, genialitu tvarů :-)) ale už jsem to psal, tvůj názor. ten výraz mne prostě po dočtení tvého příspěvku napadl - ten je bláhový, je to blázen. nemělo to však pejorativní nádech. zkrátka někdo rád holky, někdo vdolky.
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 14:13
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Tak to prrrrr - já mám rád jak holky, tak vdolky >:D Jo, Golfa ctím v jeho linii. A jsem o tom schopen napsat román. Oslovují mě křivky, nenacházím u něho bezradnost, vnímám (domnívám se) přesně to, co mi jeho tvůrce sděluje... u jiných aut to nemám. Byť jsou i jiná, s nimiž mohu velice důvěrně promlouvat.
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 14:38
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Ty jsi nalitej jak ciello ve ctvrtek:-) Golf=Focus?????????? To je teda uctyhodna blbost!:-(
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 14:47
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Ale není, a víš to moc dobře.
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 17:07
Re: NEDOSTATEK SOUDNOSTI
Omlouvam se, ze jsem se nechal tak unest, ale byla to spontanni reakce:-) Ale opravdu Focus a Golf bych nesrovnaval. Focus miri trochu dal, posilhava na hranice segmentu, zatimco Golf stagnuje tam, kde vzniknul. Navic co si budeme povidat, stavajici generace Golfu je uz takova labuti pisen, ktera nemela prijit.
neregistrovaný "Gedeon"
30. 8. 2005 12:44
Četl jsem dobře?
Zase chtějí VW dát smradlavýho ropáka TDI do auta :-( .Humus. A životnost 1,4 Tsi tipuji tak 100.000km a konec a potom to jde do kytek. A to že je VW nakrknutej na Škodu jsem taky čet ve světě motorů. Na to mám jen jednu odpověď:BRAVO ŠKODA zbavme se helmutů z němec!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 12:51
Re: Četl jsem dobře?
A kolik bys chtěl s autem najet? Milion kilometrů? Každej ví, že masovka je dobrá do 100tisíc. Pak už musíš měnit díly. tak ho kup, najezdi 99 a prodej ho. Dobrej tip, co? Jinak dost prej vydržej Liazky... ale zase musíš mít velkou garáž... takovej autohangár. :yes:
neregistrovaný "misoo"
30. 8. 2005 13:35
Re: Četl jsem dobře?
nemyslim si ze by ten motor vydrzal iba 100 tisic... ja som mal chvilu golfika IV 1,6 benzin (od 260 do 270 tisic) a okrem vody do odstrekovaca, benzinu, novych tlmicov a capov som NIC nemusel menit !! :yes: samozrejme niekomu 100 tisic nevydrzi akekolvek auto... 8-s ;-)
neregistrovaný "mvb"
30. 8. 2005 14:37
Re: Četl jsem dobře?
nesouhlas... myslim, ze bude mit zivotnost cca stejnou jako 2.0TFSI...

2.0TFSI / 1.4TSI
------------------
162kW / 113,4kW (125kW)
147kW / 102,9kW (103kW)
125kW / 87,5kW (90kw)

to nevypada tak nerealne...
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 14:42
Re: Četl jsem dobře?
No, vezmu to poporade:-) SM je hlasna trouba Skody (nic ve zlym, ale je to tak). Snad polovina clanku je oznacena PR a druha je PR bez oznaceni:-( Kdyz vyzenes "Helmuty" ze Skodovky, tak tvuj vysneny vyrobce nedokaze udelat ani neco jako Logan! At se to komu chce libi nebo ne ,VW Skodovce velmi pomohlo a jako samostatny vyrobce by byla Skodovka uz davno v panu!
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 14:46
MALÉ LETNÍ REPETE
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A Ti kluci přicházeli k tomuhle divnýmu (bez zadku) autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 115koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se nebude honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohladěj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo červená alfa 147. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "doubt"
30. 8. 2005 15:16
Re: MALÉ LETNÍ REPETE
:yes: :yes:
30. 8. 2005 20:57
Re: MALÉ LETNÍ REPETE
:yes: :yes:
neregistrovaný "Tamin"
30. 8. 2005 20:25
Re: MALÉ LETNÍ REPETE
óóó Brouci....tohle se mi opravdu líbilo..... :yes:
30. 8. 2005 20:57
Re: MALÉ LETNÍ REPETE
:yes:
neregistrovaný "Šumící tráva"
30. 8. 2005 16:11
??
kdyby radši přišli s 1,6 TDI ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 17:29
POZOR, POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZO…
Protoze se zde jiz delsi dobu spekuluje o podobe legendarniho vozu Bismarck a bohuzel nekteri (Micek :-) ) se snazi podvrhnout fotomontaze, ktere ani zdaleka nevystihuji onen slavny vuz, vyhlasuji soutez o nejlepsi obrazek Bismarcka! Sve vytvory, ktere zachycuji Bismarcka pri jakekoliv prilezitosti, zasilejte na muj mail big.cat@quick.cz . Uzaverka souteze je 30.09.2005 a nejlepsi snimek, ktery vyhodnoti komise ve slozeni mates, Lonestarstate, GTI a Krtek bude odmenen vecnym darem od koncernu VW. Takze sledujte dopravni situaci a hlidejte, jestli prave kolem vas nejede Bismarck! Vsechna dila vystavi Lones na svem webu s krtkem :-)

Omlouvam se, ze to sem davam znovu, ale musim vas udrzovat v realite:-) Nekteri se nedostali k predchozim vyzvam a stagnuji. Zatim mame 4 prispevky a svete div se, vsechny ze Slovenska. Tak co cehuni? Bude ostuda nebo zacneme neco delat? Nebo to bude jako vsude a budeme jen povidat, jak jsou v SK dal?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 17:31
Re: POZOR, POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZOR,POZO…
Jo a dekuji Rastovi, deejaymax, Jozef. :yes: ;-)
neregistrovaný "švihák"
30. 8. 2005 18:59
Přání...
Pěkně prosím redakci,dávejte sem obrázky posledních VW se samolepkou na dveřích jako v prodejnách,např.:Nový Golf,Nový Passat,atd.Já mám problém s jejich rozpoznáním...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2005 20:51
Re: Přání...
>:D :yes:
neregistrovaný "freeman"
31. 8. 2005 06:27
1,4TSI
To bude opäť bomba. Havne keď treba tankovať 98. Pri dnešných cenách to bude bohovská výhoda. A celý úsporný rozdiel je v..... . A keď natankujeme 95 bude to lenivé. Fakt bomba !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 11:36
Sračka jako vždy....
Golfik opet pro cooláky.... co je to proboha za motor? 1,4 s přeplňováním? 125kw? jsem zvědavej jestli motor vydží alespoň 60tis km...Jednej golf, kterej se dá nazvat autem je R32ka. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tamin"
31. 8. 2005 11:51
Re: Sračka jako vždy....
a ty ho určitě máš, co?Nějakje chytrej...... :no:
neregistrovaný "Flesh"
31. 8. 2005 15:03
Re: Sračka jako vždy....
Golfa bych si vživotě nekoupil, takže nemám ;-)
Mám Lagunu V6 v manuálu, měl jsem dva passaty 1.8T a 1,9Tdi PD a nesahaj jí ani po kolena(všechno stejné roky výroby) ani motorově ani podvozkem (kupodivu). Nedám na ní dopustit - V6 lahodí lahodí nejen uchu... :yes:
spousta z vás si řekne že je to francouzská ***, ale mě vypekly už dvě německý *** - VW. (na Audi BMW a MB nedám dopustit - sám BMW plánuju)
neregistrovaný "Tamin"
31. 8. 2005 19:40
Re: Sračka jako vždy....
já proti renaultu nic nemám, mě se líbí víc než dnešní peugeot, ale VW *** není.....
:yes: ;-)
neregistrovaný "jerevan"
1. 9. 2005 20:57
Re: Sračka jako vždy....
No to teda je. A riadna sracka
neregistrovaný "Vector"
20. 5. 2006 10:18
Oni ten svět jednou doženou.
Tak si zatleskáme, nasadili sme Kompresor,turbínu, milion tun elektroniky a masivní reklamu a konečně máme motor co je na tom jako před lety v peugeotu 2.0 S16
[odkaz]
Pardon, ta S16 nemá žádné turbo. Škoda, nemusí ho sebou tahat, ani ten kompresor,nemá se na tom co podělat.
To by mě zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali zase chybu.
O spotřebě si nemusíme povídat, v praxi se s S16 při normálním provozu jezdi za 8 a ta 1,4 na tom nebude lépe, to se můžeme spolehnout.
To bude panečku ostřejší varianta GT, až z toho zákazníkům uletí peněženka.
Rozbalit vlákno
0