je pro autora pakatel? Vždyť speciály TCR třeba Seatu, Fordu, Opelu, Peugeotu nebo Hondy jsou levnější. Snad jediný dražší je speciál Audi. Na to že se do značné míry používá sériová technika ostrých HB daných výrobců je 2,5 mega bez daně dost vysoká cena.
Docela by mě zajímalo, proč pro tu "ostrou okruhovou zbraň" nevolí 3dv. karoserii, která je u běžných verzí GTI lehčí a pevnější. Možná, když zadní dveře vykuchají a zavaří/zalepí, jsou kratší přední dveře výhodou...
v regulích je divná věta, které moc nerozumím (bod 3.2)
[odkaz]
4/5 bych chápal jako čtyřdveřový HB s pátými výklopnými dveřmi, ale co přesně míní pojmem 2/5 si nejsem moc jistý, třídveřovou karoserii by snad značili 2/3, ale kdo ví.
Také jsem se divil. U Leonu jsem si ještě říkal, že možná chtěli delší rozvor. Ale u Golfu je to jedno. V pravidlech nevidím vyloženě napsáno, že jsou čtvery dveře minimum. Je však celkem jasné, že zadní dveře musí jít otevřít, pokud je to auto má (neřekl bych, že to implikuje, že je musí mít). Reagoval jsem tedy na to sváření/ lepení - to to nebude.