Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Král VW Golf VI.: Nenápadný vládce segmentu (Roadlook TV)

Přestože mu pomalu táhne na čtyřicet, vypadá stále dobře a podává stále lepší výkony. Dokonce to znovu dotáhl na krále segmentu. Král Golf VI.
Zpět na článek
13. 4. 2009 09:18
13. 4. 2009 10:07
13. 4. 2009 14:23
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
13. 4. 2009 21:07
13. 4. 2009 20:39
neregistrovaný "Hooonza"
13. 4. 2009 10:51
neregistrovaný "Equity8"
13. 4. 2009 12:38
13. 4. 2009 18:31
neregistrovaný "Kyle"
13. 4. 2009 13:20
neregistrovaný "Trolik"
14. 4. 2009 10:32
neregistrovaný "Trolik"
13. 4. 2009 13:29
13. 4. 2009 14:57
neregistrovaný "Mr.Magor"
13. 4. 2009 15:49
neregistrovaný "Trolik"
13. 4. 2009 21:48
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
13. 4. 2009 22:21
neregistrovaný "Equity8"
14. 4. 2009 13:09
17. 4. 2009 17:06
neregistrovaný "Mr.Magor"
24. 4. 2009 01:01
Avatar - skejpa
13. 4. 2009 09:18
závěr
ten závěr je famózní >:-[] "...ty si vzal sporťák...to je na jiného bobana...tož přečtu ne?" --- životní zkušenost... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
13. 4. 2009 09:51
Je to maso...
Kontraverzní video...pro někoho nirvána (GTI) >:-[]
...pro někoho extrémní masochismus (mrtvejvejtah) 8-s
Rozbalit vlákno
18
13. 4. 2009 10:07
Re: Je to maso...
Jen bych tě lehce opravil - pro každého, kdo se zajímá o auta je to potvrzení toho, co důvodně čekal, tedy že Golf je opravdovou jedničkou, nejlepší možnou volbou ve třídě. Ano, aktuální (opět výborné) video nám všem ukázalo, že i v této modelové generaci je GOLF tím nejlepším, co lze v mainstreamu (vím, supermainstreamu) pořídit.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 12:36
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Tak "...SUPERmainstream"?
Vy jak si chodíte po nocích úklidem přivydělávat do té reklamní agentury - vás to na úplně "novou (VYŠŠí) úroveň" úplně "pozvedlo" :yes: ;-)
PS: Tak "do roka a do dne" začne vw (golf i passat) PORÁŽET konečně už i bmw, nebo? :-)
Veselé Velikonoce ;-)
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
13. 4. 2009 14:23
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
:yes:
13. 4. 2009 21:14
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
:yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 21:22
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
... zase "sbírá" (počet) příspěvky ;-)
PS: Jen v tom "prostředním" (ve 21:07) jste se Galino snad až ZBYTEČNĚ "rozpovídala" :-)
Avatar - after99
13. 4. 2009 14:48
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
No tak každý chce něco jiného a říkat, že je golf jednička a nejlepší volba ve své třídě mě přijde blbost...Každý chce něco jiného...Někdo poměrně slušné auto za lidské peníze. A jsou lidé kteří chtějí IMAGE a jistou neokoukanost na silnicích a jsou ochotni připlatit. Takže pro ně je nejlepší volba Audi A3 nebo BMW 1.
Avatar - white label
13. 4. 2009 20:26
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
Tak mě o tom přesvědčovat nemusíš, já považuju současného Golfa a ještě více Golfa GTI za nejlepší auto ve své cenové kategorii vůbec. Jak píšou na titulní straně posledního Autocaru, nemůžete utratit lépe 690.500.-Kč
za nové auto, než právě za nový Golf GTI... :yes:
13. 4. 2009 21:06
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
:yes:
14. 4. 2009 07:45
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
Opět "supermainstreamové" bludy? Že Tě to pořád baví... ;-\
Avatar - DRBNUTY
13. 4. 2009 15:29
Re: Ááááá ... Galina Tatjana GTi ...
GTI mal nirvanu uz z Golfu I >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 16:02
Re: Milý DRBNUTY!
To je ZNÁMÁ věc! Naše ukrajinská služebná má "nirvánu/snad i org....s" POKAŽDÉ, když je kladkostrojem (trošičku přes zimu NAKYNULA) spouštěna do svého hranatého Golf I cabrio (střechu jsme museli nechat ODŘÍZNOUT, dveřmi se už NEvešla ;-) ) a jede na do městě na nákup (jako "živě" vidím jak před zatáčkou ty "děsivé" brzdy v Golf I. skoro NEfungují, Galina Tatjana ivanovna (do budoucna G-T-i) chrupem svým "pohlcuje/uchopuje" horní polovinu volantu a svým tlap(ka)mi vystrčenými do stran podél vozu (jak maličko - asi 88 kilo přes zimu přibrala - jsou z vozu vyndané přední sedačky a ona na zadním sedadle sedává, no trochu se tam "vměstnává" :-) ) SKVĚLOU/FAMÓZNí deceleraci zaznamenává ...
PS: Jestli jste jí nikdy NEviděl - půjčte si film Borat. Tam malou epizodní (je to podle SKUTEČNÉHO příběhu!) roli "sebe sama" hraje ... BORATovu kazašskou manželku ;-)
Veselé velikonoce :-)
Avatar - white label
13. 4. 2009 20:38
Re: Milý DRBNUTY!
Ale to jsem měl i já... Ještě za komančů jsem tu viděl nějakého mladého Itala s jedničkovým GTI. Mněl jsem tehdy asi 12 roků a byl jsem z něho úplně "paf". A to jsme měli tehdy doma bílého Fiata 128 rally, což tenkrát rozhodně nebylo žádné ořezávátko... ;-)
13. 4. 2009 21:07
Re: Milý DRBNUTY!
Ano, to máš pravdu.
neregistrovaný "Hooonza"
13. 4. 2009 20:39
Re: Milý DRBNUTY!
Ano, velmi kontroverzní video. Já v tom vidím naprosto ukázkový příklad plýtvání vysílacím časem. Ty scénky si klidně mohli odpustit.
Avatar - white label
13. 4. 2009 20:53
Re: Milý DRBNUTY!
Ty scénky určitě, já nadšení z tohoto "odlehčeného" stylu také nesdílím. Mohlo by to být mnohem víc o autě...
Avatar - skejpa
14. 4. 2009 13:54
Re: Milý DRBNUTY!
to mohlo ale me se libil ten zaver :-) ne ty scenky v prubehu ;-)

jinak golf je samozrejme dobre auto. ale jako jednicku bych ho nebral. spis jako jednoho z tech dobrejch...
Avatar - white label
14. 4. 2009 23:08
Re: Milý DRBNUTY!
To jsem pochopil, že ten závěr...
A Golfa přece nikdo nemusí hned obdivovat, stačí jen určitý respekt, obdiv se obvykle dostaví časem... ;-) >:D
Avatar - skejpa
15. 4. 2009 00:53
Re: Milý DRBNUTY!
kdyz rikas. no tak ja budu teda cekat no... :-!
neregistrovaný "Equity8"
13. 4. 2009 10:51
Teplomer
Ty vole co to je za napad davat teplomer na okna?! A potom sa cudovat ze sa auto zohreje za 9 minut. Bud to nerobte alebo to robte poriadne!
Rozbalit vlákno
8
13. 4. 2009 12:38
Re: Teplomer
To mě taky zaujalo. Moc jsem nepochopil, proč dali teploměr na okno. Logické by bylo jej zavěsit někam do prostoru, ale tak, aby na něj přímo nešel teplý vzduch z topení. Třeba mezi přední sedačky nebo tak nějak.
Vyjádří se k tomu někdo z redakce?
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 12:53
Re: Milý Vašku M.!
Trochu "serióznější" testy topení se celkem běžně dělají v německém auto-tisku a výsledky (při důsledně shodné metodice - a teplota se samozřejmě NEměří někde u výdechu) bývají někdy celkem ŠOKující ;-)
PS: Ten váš "autosen" - subaru 2.0D :yes: (ten se mi také LÍBí ;-))
Veselé (ještě chvíli) Velikonoce :-)
13. 4. 2009 13:08
Re: Milý Vašku M.!
A jaká je ta důsledně shodná metodika? Taková, jakou použila redakce u tohoto Guru a nebo jiná? A proč? :-)
A k tomu Subaru.. aktuální Outback se mi líbí a ten subarácký diesel taky. Ale ten nově představený, který je zde v novninkách.. nevím.. moc se mi nelíbí.. :-(
A díky za přání, nápodobně!
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 13:20
Re: Milý Vašku M.!
Já s vámi SOUHLASím, že design subaru NENí dostatečně "atraktivní", ale to mne až tak NEbere, to co je "pod kabátkem" je o TOLIK "lepší" než u "konfekce", že mi "vytvarování" plechů tolik NEvadí (a uvidíme jak bude nové Legacy působit/vypada "naživo" - to je také občas trochu jiné, než na fotkách).
Motor boxer 2.0D pokládám za skoro "fenomenální" (bohužel když se ho prodá na NĚKOLIK TISÍC zcela průměrného TDi JEDEN - bude to asi úspěch ;-\ :no: 8-s )
Tedy DETAILy testu zateplení vozu si NEpamatuji, ale CO si pamatuji, že když měříte teplotu (na několika místech!) uvnitř vozu, zateplení trvá VÝRAZNĚ déle, než v tomto případě (a vůbec NEzáleží na "prémiovosti" značky, naposledy vyhrálo něco "levného" - ale NEchci si vymýšlet co to bylo - opravdu si nevzpomínám, ale výsledky jsou ČASTO málem "opačné", než by člověk předpokládal - což mi připomnělo testy světlometů které také dopadly JINAK než ... v nižší střední třeba vyhrál Peugeot 308 a skoroposlední byl Golf, v "extratřídě" byly "normální" xenony u audi R8 lepší než za 100.000 kč příplatkové LED světla apod...)
Pěkný den ("končím" - jdu ven :-) )
Avatar - after99
13. 4. 2009 14:49
Re: Milý Vašku M.!
Subaru je ohodně lepší než VW a spoustu dalších masových automobilek...
neregistrovaný "Kyle"
13. 4. 2009 18:31
Re: Milý Vašku M.!
Lepší? To bych asi neřekl. Zjednodušeně a konkrétně - třeba řazení u Subaru proti VW lepší není. Súbo je jiné, pro jiné lidi. Jedno mají přece jen společné, premioví nejsou. Jiní budou vždycky už jen proto, že Subaru dělají lidé jiné mentality než VW. Japonci jsou konzervativní a to je brzdí v rozletu, pokrok je pro ně něco, s čím bojují sami v sobě. Rozhodně ten v euroamerickém pojetí, ten je pro ně překotný. Auto pro ně není elektronická hračka, ale věc denní potřeby,která musí být v první řadě spolehlivá. Viz vývoj dieselu nejen u Súba, ale i třeba u Hondy.
Golf 6-G je rozhodně dobrá kára. Za to, že se na něj nalepí další generace "ZaZa-boyzz" ("Záchodovejch Závodníků" )s kačerama, melírem, duc-duc a v borách Puma, za to nemůže.
14. 4. 2009 09:54
Re: Milý Vašku M.!
suchý anglický humor.... >:D >:D
Avatar - kolmar
13. 4. 2009 22:34
Re: Milý Vašku M.!
:yes: >:D >:D >:D :yes: tvoje motto je cool, to mas z kade :yes:

ja jazdim 1.4 16V 74 kW... nemam cas, niekedy si to precitam podrobnejsie
neregistrovaný "Trolik"
13. 4. 2009 13:20
a kde si to stiahnem?
kde zmyzla moznost stiahnut si video do PC??? ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - THE KLF ™
13. 4. 2009 16:04
Re: a kde si to stiahnem?
Tu ho mas.
[odkaz]
neregistrovaný "Trolik"
14. 4. 2009 10:32
Re: a kde si to stiahnem?
diky ale je to hnusne od redakcie ze zrusila moznost priameho stiahnutia videa tu na auto.cz :no: :no: :no:
15. 4. 2009 09:13
Re: a kde si to stiahnem?
Dobrý den,
omlouvám se že video nešlo stáhnout. Už je to opraveno a linky ke stažení jsou pod videem.
13. 4. 2009 13:29
no toto ????
- konecne nie je riadenie preposilovane
- konecne motor neznie, ako "pokazeny boeing"
?????
to snad nie, to akoze 5tkovy golf bol taky smejd ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mr.Magor"
13. 4. 2009 14:57
vy kurwy!
kterej blb zamitl stahovani videii!! do psi *!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - THE KLF ™
13. 4. 2009 15:47
Re: vy kurwy!
VIDEO ide uplne bez problemov stiahnut.
chce niekto link?
neregistrovaný "Trolik"
13. 4. 2009 15:49
Re: vy kurwy!
no daj >:D
Avatar - theolli
13. 4. 2009 20:34
tak gilfa určitě ne!!!!
Kdyby něco z třídy tak určitě Civica,golf je předražený,není nějak extra spolehlivý a je to tuctovka!!!!To Samý Passat či nový Avensis?? Jednoznačně Avensis,prostě japonci si s němcema zadek vytřou!!!!
Rozbalit vlákno
52
Avatar - white label
13. 4. 2009 20:50
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Myslíš krásného Civica ze začátku 90ých let, nebo toho současného s pouťovým, kolotočovým designem plného cingrlátek
z plexiskla, falešnými výfuky a zastaralou zadní nápravou...?
A utřít by sis měl spíš ty bradu, mám lehké podezření, že si malinko "blinkáš" do ovaru... >:-[]
13. 4. 2009 20:58
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Marně si vzpomínám v který český komedii hrál Olin... s Bohůšem?
Avatar - theolli
13. 4. 2009 21:31
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
do ovaru si neblinkám,s 86kg to zatím nehrozí,jen ty by jsi si mohl toho kkta vyndat z ůst než něco zase nazvraciš. Myslím že když Honda dělala V 87 motory se systémem VTEC tak se golfík chlubil s 1.8-čkou a 66kW.Honda zatim dělala pro Evropu a USA motory 1.6 a 110 a později 118kW bez turba. Pro JPN snad dokonce kolem 130kW./nebo třeba motor roku 2.0/240PS,1.8VTEC 100kW/ V tu dobu všichni závistivě přihlíželi,myslím že VW neumí motor udělat ani dneska a nebít turba tak se ani nesvezete.
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
13. 4. 2009 21:48
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
uklidni se :no:
13. 4. 2009 21:49
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
jestli ten motor bez turba za chvíli bude ještě někdo chtít? Myslím, že soudruzi z východu, stejně jako s naftou zaspali dobu. Ono ne každý, chce točit motor nad 4000 aby to trochu jelo.
Avatar - theolli
13. 4. 2009 22:00
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
no,nevím nevím ale myslím že třeba Toyota nebo Nissan v naftě vynikali,je pravda že to Hondě a Subaru trvalo ale jak je vidět,tak postavili vlastní a hned se zařadili mezi elitu dieselu.No a VW zrovna mezi elitu v nafte nepatří co se aspon týká spolehlivosti,na druhou stranu jsou usporný to jim nelze odepřít.To že ne každému sedí motor kde bere omezovač na 7500 chápu,na druhou stranu je obdivuhodné co a kolik toho ty motory vydrží.
neregistrovaný "Equity8"
13. 4. 2009 22:21
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Nissan v nafte nevynika pouziva motory od Renaultu...
Avatar - white label
13. 4. 2009 22:25
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
...a navíc prý Subaru v dieselech jako elita >:-[] , možná tak jelita...
elita v dieslech je např. BMW...
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 22:52
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
BMW je "jistojistě" v naftových motorech "PRVNí liga", ale dvoulitr boxer diesel od Subaru je hned za ním a žádné HDi ni TDi mu "po paty" NEsahá ;-)
PS: Takže to spojení "subaru = naftová elita" - trochu SMYSL "dává" :-)
PPS: Ale (bohužel) stejnětak jsem si JISTÁ, že prodejnost skoro "fenomenálního" plochého naftového subaru motoru bude proti "obyčejnému" ničím "výjimečnému" poněkud hlučnému, NEmoc vyváženým chodem oplývajícímu dvoulitrovému TDi jistě téměř "nulová" (viva TDi 8-s :no: ;-\ )
13. 4. 2009 22:58
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
co se týče spolehlivosti nafty tak s koncem rotačních čerpadel přestala doba beztarosných nafťáků, nyní to vydrží kulový a je uplně jedno kdo to dělá. Další auto bude benzín s turbínou.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 23:03
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Ono to s tou spolehlivostí NEní až tak zlé (a "ZLÁ" je občas kvalita nafty na českých čerpacích stanicích :no: )
PS: Myslím, že vstřikovače současných CR motorů vydrží nějakých 200 (?) tisíc kilometrů - a třeba i déle ... prostě "něco za něco" - "vyšší výkon" = větší namáhání = ne až tak "dramatická" poruchovost (ale benzínové motory s jedním/dvěma turby se budou JISTĚ dále "rozšiřovat" ;-) - to máte tedy PRAVDU :-) )
13. 4. 2009 23:07
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
nechci strašit, co znám auta s cr z mého oklolí tak u žádného se nedožili vstřiky 200 000. U většiny se repase nebo výměna řešila kolem 150 - 180 000km. Můj cr má zatím něco málo přes 100 000 tak uvidíme.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 23:56
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Já se svým minulým C5 2.2 HDi (pravda "provozovaným" spíše v Österreich/Deutschland - ostatně i dnes s BENZíNovým V6 se snažím tankovat pokud možno PŘED - českými - hranicemi) najezdila přes 150.000 km a "ok" - NEbyl problém.
Kamarád má stařičkou 11 let starou Xantii 2.0 HDi, kde sice ukazatel kilometrů mluví o nějakých 140ti t. kilometrů, ale realita bude možná ... o 100 t. vyšší? A nedávno říkal že vodní pumpu zrovna měnil, ale vstřikovače zatím "ok".
HODNĚ velký vliv má (pokud vím) kvalita nafty - a to v česku opravdu JE problém (při posledních testech co jsem loni vlétě či letos v zimě četla - má to VELKÉ rezervy - 2 německé srovnávací vzorky byly VÝRAZNĚ lepší a lepší byl i ten Slovenský = někdo sice dlouhodobě VELMi pěkně si "přivydělává", my ostatní pak ...
V "normálním" světě, při používání "normálního" paliva to NEbývá až tak zlé ...
PS: A snad se jednou kvalita paliv i v česku na evropský "standard" změní :yes:
PPS: Myslím, že v českých podmínkách a při BEZ alespoň občasného používání nějakých "aditiv" těch vámi zmiňovaných 150-180.000 km je BOHUŽEL asi "reálných" ;-\
Dobrou noc ;-)
Avatar - white label
13. 4. 2009 22:22
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
:yes: přesně tak...
Avatar - white label
13. 4. 2009 22:20
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Bohužel ani netušíš, že už na konci 80tých let dělal VW 1.8čku se 16OPS a 209PS, navíc ale
s pořádným krouťákem (ne jak 1.6 VTEC)...takže tady "blinkej" klidně dál...
Nevím proč bych si tě měl vyndávat z úst...a zvracet z tebe taky nebudu, zase se tak mnoc nepřeceňuj...

P.S. Co je na konci to: "nebít"?
Neblít, nebo nebýt...?
Avatar - gld
13. 4. 2009 22:24
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
bohužiaľ v pamäti skôr utkvela 1.8 55kw ktorá sa dávala do golfa III

ako sa to vravelo o tom motore? šteká ale nehryzie? >:D
Avatar - white label
13. 4. 2009 22:36
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Tak do trojkového golfa se 1.8 dávala převážně s těmi 66kW, ale mohls mít i dvoulitr 16V se 150PS, nebo dokonce VR6 se 174 až 190PS, který běžný hatch měl tenkrát takovou alternativu motorizace?
Avatar - gld
13. 4. 2009 22:39
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
ja neviem, to mi povedz ty >:D
Avatar - kolmar
13. 4. 2009 22:29
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Klidek ludkovia, su sviatky tak aspon teraz trochu slusnejsie... a nie ako pubertaci... da sa diskutovat a argumentovat aj bez naraziek a uraziek nie?? ha??

Ja musim suhlasit s olinom, ja tiez racej tu atmosferu, ved naci preplnovanie a 2deci menej? mne sa tie mini TSI nepacia, no ale kazdy podla svojho gusta, Jeden ma racej to, druhy ono a moze si vybrat co chce, len skoda, ze ked tu dakto povie svoj nazor tak druhy ho idu ukamenovat... Preplnovanie ma u mna vyznam az od 1,8 vyssie... inak napr. 1.8 od hodny a 1.4 TSI tak ja volim tu hondu... uz som to tu pisal, ak kupujes auto na 60 tis. km a potom menis, mozes kaslat na vsetko, no ak na nom chces jazdit tak spolahlivost je pre teba obrovsky udaj a preto sa aj vela ludi VW vyhyba, lebo su na tom tragicky, 2 dni dozadu som pocul hlasku na parkovisku: "hmm celkom schopne auto, len skoda, ze to je VW" a otocenie sa...

White label, netusim kto mal skor viac koni, no ale napr. Type R ma z atmosferi cez 200k uz dlhe roky a moderny 2.0 TFSI "az" 210 vdaka preplnovaniu, fakt sa ti to zda az taky bombovi motor?

PS:tie vyfuky az take falosne ako si myslis nesu, zalezi do verzie a to "pseudosklo" sa niekomu fakt paci...a ak nie tak si tam mozes dat mriezku typu Type R :yes: - to by bola moja volba ale kazdy sme iny... a zadna naprava...stara klasika...no ak dokaze drzat krok (a niektorych hravo natriet) aj modernych tak preco nie?
13. 4. 2009 23:02
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
no já nevím, co vím tak co se týče spolehlivosti, tak se většina lidí vyhýbá spíš žabožroutům a makarónům.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2009 23:06
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
To jsou ty ČESKÉ "bajky" - mrkněte na NĚMECKÉ dlouhodobé testy spolehlivost na 100 a 200 tisíc kilometrů a NEJ-poruchovější naftové MOTORy se jmenují TDi (přitom se to můžete dnes dočíst i v ČESKÝCH mutacích časopisů - konkrétně třeba AutoTip)
Pěkný den ;-) (naftové motory HDi které najdete v MNOHA značkách od Jaguar/Land Rover přes Volvo po Mazda - patří k těm SPOLEHLIVějším :yes: :-) )
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:13
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Bajky,přesně tak jako že jsou na japonce drahý díly to je to samé,ale řvou to ti co je kupují na II golfa v Kelly:
13. 4. 2009 23:14
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
já neřeším testy z nějakých časopisů, ale z vlastní zkušenost. Zatím nejporuchovější krám co jsem zažil byl pažout s HDI. A nebyl jediný. Kupodivu naprosto bezproblémové byla koncernová auta jak benzín tak nafta a nyní i rencek.
Avatar - kolmar
14. 4. 2009 00:22
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
nejde iba o motor, poznam C5 (ako vasa, len s manualom) a ma asi 3tie turbo, tak isto lamely, mynuli mesiac vytiekol hydroactive, robili sa este nejake srandi, no teraz caka po sprinte z talianska na prehliatku a napr. na (olamane spatne zrkadla) a ventilator motora a brzdy... nie je to extra spolahlive ale ani nespolahlive, autu sa tvrdo naklada tak preto tak odchadzali veci, uz ma teraz cez 200 tis. km - pisem o aute ktore som jazdil... ale aj ja som viac za hdi ako vw tdi... vydrzia viac...no hodne zalezi od stastia na kus...
Avatar - kolmar
14. 4. 2009 00:18
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
ak spomeniem jedno, neznamena ze som hned za druhe... je ich vela, napr. na moj dvor nesmie talian a spaniel... deutche tam nedavam ;-)
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:10
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
plně s tebou souhlasím,Nissan má od Renaultu ale myslím až ted poslední roky v "rámci globalizace"ale i v rámci globalizace je Honda vyjímka,nikomu nepatří a nikdo jí,takže originál a ne jak Audi ve skutečnosti předražený už tak drahý VW.
TO:white Label,nevím proč se hnupe směješ Subaru,automobilce která je průkopníkem 4x4,myslím že co vydrží "SŮ" to nevydrží VW ani z třetiny a kdyby jsi trochu četl tak by jsi věděl že Subaru má Boxer diesel který má super "krouták" a nízko těžiště a je to "pasováno" odborníky mezi nejlepší diesely.A že měl VW 1.8 se 160PS vím náhodou moc dobře,byl to kompresor který se sr.... a žral i trávu u silnice!!! Měl jsem před mnoha lety G60 Corrado tak mi to nemusíš vysvětlovat!!! 1.8 a 118kW,hlučný mechanický kompresor,užil jsem si svy. Můj jedinej VW a taky poslední!!!!!
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:24
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Jo "hňupe" ..., copak dochází ti argumenty...
Ani si nepochopil, že se nesměju Subaru, ale tobě >:-[]
Subaru je dieslová elita..., tak to je pecka..., nevšim jsem si, že by se někdo v testech rozplýval např. nad jeho nedostižnou kultivovaností...spíš tam čtu pravidelně: konečně diesel i v Subaru...a co dneska z dvoulitru "dostane" ta pravá dieselová elita, na to se mrkni třeba k tomu BMW a srovnej se svým Subaru... >:-[]
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:34
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Možná že bych doma našel ještě ůčty co jsem narval do 525TDS,nechceš mi je proplatit?? Bavili jsme se o VW,ten BMW nešahá ani po kotníky a BMW udělalo kus práce v dieselech,klobouk dolů.Mám pocit že doma oprašuješ polorozpadlou II s 66kW a v životě jsi v něčem jiným neseděl,až usedneš pochopíš.Už by jsi měl jít spinkat aby jsi zítra neměl neomluvený hodiny. Zdar
Avatar - white label
14. 4. 2009 00:02
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Nesmíš si kupovat tak moc ojetá auta, zkus někdy třeba "funglovku"... mohu jen doporučit... :yes: >:-[]
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:11
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Přece u auta nikdy nešlo a nejde jen o koně. Vypomínáš tu 2.0 TFSI a 210PS, ale v GTI5 edition měl 230 a v Audi S6 dokonce 265PS...
Dostat z něčeho určitý počet koní je jedna věc, otázka jakým způsobem a za jakou cenu je věc druhá.
U 1,6 VTEC to bylo za cenu vysokých otáček motoru a na úkor žalostného krouťáku. Řídil jsem jak Civica s tímto 160PS motorem tak dvoumístnou verzi targa. A řídil jsem také Corrado G60 a VR6, nebo Golfa3 VR6. Maloobjemový vysokotáčkový motor Hondy ohromoval víc na papíře (počtem PS), než při běžném ježdění v "papírově" lehkém Civicu...
Velmi podobně bych viděl dnešní srovnání motorů 2.0 TFSI a 2.0 VTEC, tak jako kdysi 1.8 G60 a 1.6 VTEC...
Najezdil jsem s přeplňovanými motory opravdu hodně km
a s jejich spolehlivostí nemám zatím žádnou špatnou zkušenost...
Atmosferický motor s objemem do dvou! litrů, nepovažuju za odpovídající konkurenci moderních turbomotorů podobného objemu...
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:15
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
s Hondou musíš umět jezdit,tak si kup traktor!!!!
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:29
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Asi myslíš "umět" jezdit tak dobře jako "TY"...! :yes: >:-[]
No už se nám začínáš vybarvovat... a vůbec jsi nepřekvapil...
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:36
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
jak umím jezdit si nedovolím hodnotit,to jsi řekl ty ale věř že jsem vlastnil auta který jsi viděl jen na obrázku a slintal nad nimi.
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:42
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Jo, jo přesně tak si tě představuju... a podle toho co píšeš jsem se s tou představou přesně trefil...
Velká "ramena" ti jdou fakt skvěle, oline, oline bonde :yes: >:-[]
13. 4. 2009 23:18
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
po zkušenosti s turbínama (už šest let) je pro mně motor do dvou litrů bez turbíny už jenom historie.
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:30
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
:yes: přesně tak i pro mne...
14. 4. 2009 06:05
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Jojo, 2.0 TDI - to je dělo >:D >:-[]
14. 4. 2009 10:48
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
turbíny nejsou jen u nafty
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:26
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
motor VW 2,0 85/5400 166/3200
motor Honda 2,0 16V 114/6000 190/4500
Tady máš ty tvoje "kroutáky" bez toho turba!! Tak nevím kdo je na tom žalostně:
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:36
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
No vidíš, už i spolupracuješ... Oba krouťáky jsou, přesně jak píšu, proti srovnatelnému turbomotoru prostě slabé. A ten od Hondy ještě navíc až v žalostně vysokých otáčkách (4500)... :no: >:-[]
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:40
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
vysoký otáčky jsou od 7000 nahoru,jenže to by VW nerozchodil já zapoměl.
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:46
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
No vidíš nakonec si na to přišel sám...
Když to pořádně jede až od těch 7tis nahoru...to je přesně ten problém.... :no: >:-[]
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:45
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
a sorry 2.0 a maximum krotáku 166NM při 3200,to je k smíchu to má 1.6 od kdejakýho 20let starýho JP,a tady takovej motor ještě nedávno daval VW do Octavii a Čěši to za 600kupovali!!!!!!!!
Avatar - white label
13. 4. 2009 23:52
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
A jen o 24! Nm vyšší krouťák, ale o dalších 1300! otáček výš, to je jako co?!? To je vrchol současné japonské techniky?!?
A to nabízí ještě dnes... :no: >:-[]
14. 4. 2009 07:13
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
vis kulovy jakej je u H v 2000,3200 ot., nehlede na to ze volfik ve 4 umre >:D
Avatar - kolmar
14. 4. 2009 00:35
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Samozrejme ze nejde len o kone.... ja ti verim ak mas s nimi taku skusenost... ide o to, ze ja narokom nahodil porovnatelne motory a ty Bohuzial spominal hondacku jednasestku a TFSI vyladenu v S3...
Domnievas sa ze to bude ako kedysi... no mozno a honda ja znama vysokootackovimi motormi tak neni dovod na nu nadavat - to je ich, preco ich kupuju ak to niekto nechce tak kupi ine - to som pisal, kazdy podla svojho gusta...
Ja preplnovane jazdil HDI, TDI, 20V T aj novy TSI - ale jednaosmicku... no vsetko len skusobne, nie tisice km... ale neverim, ze dnes uz svetoznamy spolahlivostou ak vyrobi atmosferu, ze sa jej TSI vyrovnaju... hovorim o cislach nad 200tis. km.. kolko investicii zozeru....no uvidime casom, mozno prekvapia ale neverim....
Ako som uz sto krat hovoril, zalezi kto co chce a co preferuje...

Majte sa, diskutujte, bombardujte sa tu... ja idem do postele, rano taham k susedom precvicit Polscinu :-!
Avatar - white label
14. 4. 2009 01:27
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Srovnával jsem starší 1.6 VTEC 160PS se starším 1.8 G60 160PS a dále současný 2.O VTEC (Civic Type R) se současným 2.0 TFSI (Golf GTI)...tedy výkonově a "časově" "srovnatelné" atmosféry s turbama...
Avatar - kolmar
15. 4. 2009 00:01
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
a vysledok?? klady a zapory jedneho a aj druheho...v skratke??!!

Zajtra sa chystam konecne do Hondy a mozno stihnem aj VW... zalezi ci skusim bendzin alebo diesel - to racej pojdem porovnat s Boxer diesel...uvidime...
14. 4. 2009 09:58
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Jenže Honda tu svou motorovo-benzínovou polozávodní superimage, kterou léta budovala absolutně zabijí. V podstatě rezignace na posledních 20 let práce....
14. 4. 2009 07:23
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
Pan studoval na VŠ konstrukci automobilu, tak to jooo. Kdyby preci jen ne, tak je treba si to doplnit. Treba tuhost a stabilitu tuhe napravy na kvalitni vozovce.
PS: nevim kdo tu porad do nas cpal tuhou napravu, kdyz cesty staly za h...o. Vy jste s tema vw uplne pomateny >:D
13. 4. 2009 23:33
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
ale p**u s ryžu na talířu, zas někdo emocionálně pomatenej ;-) >:D
Avatar - theolli
13. 4. 2009 23:39
Re: tak gilfa určitě ne!!!!
vem si prášek a jdi spát!!!!
14. 4. 2009 13:09
O pocitech...
Asi je to vždycky víc o momentálních pocitech testujícího než o skutečných kvalitách a nedostatcích auta. Co člověk (médium), to názor. Např. páteční TV Automag o stejném autě - pan Kouba, ten už se tolik v těch VW superlativech nekoupal. Já osobně ale golfa klidně jo - je totiž jeden mála, kdo tento mnohoúčelový typ karoserie zachoval (snad ještě P308 a T Auris) a zrovna mě to vyhovuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - THE KLF ™
14. 4. 2009 14:54
VIDEO HQ ZDE/TU> VW Golf VI: (Roadlook TV)
High Quality VW Golf VI: (Roadlook TV)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
16. 4. 2009 10:18
G jako GRATULACE
gratuluju k dalsimu naprosto vydarenymu videu.
gratuluju i ke golfu, a uz se tesim na polo..
gratuluju hanicce
ps: miluju sedet v aute nizko (-8
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mr.Magor"
17. 4. 2009 17:06
Hura!
uz funguje stahovani,, jsem rad ze jste rozume usoudily ze to nema cenu.. a kde je konecne poradna amerika, nebo sportak obecne,, kde jsou doby Porsche 911 GT3RS atd?? byl bych rad a myslim ze nejsem sam kdyby prisel do testu napr Mustang GT nebo Schelby GT,, v cesku neni techto aut jediny video test,, o to by to bylo zajimavejsi!
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2009 01:01
Chyba
Peugeot 308 ma kufr 348 l.Moderatorem uvadena hodnota je zrejme "vodni objem".
Rozbalit vlákno
0