Golf VIII už vlastně nemá co skrývat. Po tovární skice i sérii špionážních snímků a videí jsou tu další fotky bez maskování. Populární kompakt se odhaluje v takřka celé své kráse.
alespoň o 3cm, aby to nevypadalo tak blbě! Dobrou zprávou je nový diesel. Mohl by se uplatnit v malých vozech VAG, jako je Cígo, které ho nutně potřebuje!
Za mě to má zatím trošku dost opticky těžkej přední i zadní nárazník, jinak to ale nevypadá zle nato, že to jistě není žádnej R-line ani GTI a má to jen 17". Nějaký GTI se dá najít na fotkách jinde a to je teda moc pekný.
Právě, Golf od V. vypadá pořád jako Golf >:D Uvidíme technicky. Ale přijde mi to malinko jako mula, přední náprava na některých záběrech tolik nepasuje a celý je předek jako by mírně disproporční. Boční stěny až na absenci spodního prolisu zas mírně jak Mercedes Áčko w176 ;-)
Jedním z hlavních důvodů proč byl G4 tak líbivý byl fakt, že šlo o poslední "malý" Golf, ale přitom už na velkých (obvodem) kolech, což šlo (na druhou stranu) logicky proti prostornosti (zejména omezený prostor vzadu na nohy).
V článku se píše, že Golf už nemá co skrývat. Tak pokud na té fotce je nová generace, tak ani neměl co skrývat, vždyť je to prakticky stejné >:D >:D >:D >:D
Presne tak, asi ťažko by VW (či akákoľvek iná automobilka) poslala na verejné cesty nezakamuflované auto pol roka pred oficiálnym predstavením. A aj z tej (veľmi nekvalitnej) fotky sa dá vidieť, že to auto je nejakým spôsobom polepené, najmä svetlá nevyzerajú ako komplet odhalené a celkovo sa mi javí, akoby tam bol mix nových a pôvodných dielov. Proste dám ruku do ohňa za to, že toto nie je definitívna podoba nového Golfu (a naopak ma prekvapuje, ako tu niektorí vyvodzujú definitívne závery a silné hodnotenia).
Ak sa mám priznať, aj keby po ceste behal najnovší predsériový Golf v top výbave a krikľavej farbe, tak by ma nenapadlo, že je to nový Golf - bez urážky. Rozlišujem Golfy 1 , 2 , 3 , 4 ešte možno 5 a od 6 je všetko viacmenej rovnaké auto. Neurazte sa priaznivci Golfa prosím. Napr taký Civic je vždy rozdielné auto, rovnako Mazda 3, alebo Opel Astra...
Samozrejme, načo by na Gofe niečo výrazne menili, keď sa predáva perfektne?
Samozrejme sa hanbím za to, že Golfy nerozoznávam. Možno preto, že iné autá sú viac odlišné, alebo Golf stojí tak trochu mimo môjho záujmu. Napríklad Octavie, Fabie... rozoznávam veľmi dobre a tiež ich neplánujem kupovať.
Tak pokud se ti plete jen 6.g. se 7.g, tak to ještě s tebou není tak strašné. Opticky je totiž 6. g. podobná víc na 7. g., i když technicky je v podstatě shodná s 5.g., např. včetně prosklení (kompletně).
a rychlejší připojení mobilu... takže bude asi tak o 15% dražší...
A vlastně proč ne, když to pořád dost lidí zaplatí.
A nebude jim ani vadit, že za servis dají každé dva roky jako za nové, malé auto... a po 4 letech jim dost možná motor klekne docela...
Teda ja mam G7 s 1,2 patej rok a nevidim zasadni rozdil v cene servisu proti predeslym autum ... pravda za olej si uctuji nesmyslne ceny, ale to je problem i jinde. Mozna u GTI bych mluvil jinak, ale kazdopadne strasis lidi ...
Straším?
Jestli, tak jen trošičku... a oslavné řeči tady lžou nesrovnatelně víc. :-)
Tak abych nelhal: s Golfem přímo dlouhodobou zkušenost nemám. Jezdil jsem 3 roky Passatem... a prohlídka stála něco přes 10 tisíc... na konci druhého roku - to měl najeto 60 tis km pak skoro 30 tisíc.
Byl to diesel, dvouspojka.
Cenu malého auta představoval oprava "malé havárie", když do mě na dálnici vletěl kus pneumatiky z kamionu v protisměru. Jasně, u novýho auta to hradila pojišťovna... ale popravdě já si u soukromého auta po "leasingu" už havarijní pojištění neplatím.
Nikdy jsem dlouhodobě neřídil horší auto. Spotřeba nového dieselu byla stejná, jako u o něco výkonnějšího benzínového motoru Alfa Romeo... z roku 1995... převodovka mě nechala stát na silnici... tolik závad jsem v životě nezažil - závady jako obrazovka mezi budíkama byla najednou naruby a barvy byly inverzní...
Arogantní servis, protože jsem jezdil jen Passatem... slušné zacházení si zasloužili jen majitelé Audi... ale ani těm to nedokázali servisovat se znalostí věci - jen jim u toho vařili kafe.
Ne, VW mi do baráku nesmí... a reklamní sloty a PR články tady mi stále přicházejí drzé...
Vidíš a mě se Sportsvanem - derivátem Golfu 7 stály servisní prohlídky za 4 roky ježdění a 62 000 Km necelých 10 000 Kč a to bez jediné závady. a co se týká oprav tak myslíš, že třeba za korejce či japonce dáš míň než za Golfa? Já pochybuju.
Celkom ti verim, ja mam velmi zle skusenosti so Skodovkou - ktoru u nas servisuju rovnake firmy ako VW.
U mna teda Skodovka skoncila - a prejst na VW, kde je servis rovnaky... nie som blb. :yes: >:-[]
golf 1,4 tsi, 50 000 km za 3 roky, kupene nove, zatial naklady okrem benzinu sada stieracov cca 30 e, dve servisne prehliadky cca 220 e kazda, sam som si menil olej asi 3krat cize 5e filter 40e olej, 15 e vzduchovy filter. Co tam mas dalej?
mal som tam 30tis km interval alebo 2 roky, a davaju tam 5w 30. prvy krat som menil po 1500km a dal som mobile new life 0w 40 a odvtedy menim kazdych 10tis km. a na garancky treba chodit koli zaruke...
Asi to máme prostě jinak.
Já si kupuju auto - v pořadí důležitosti: především podle toho, jak se mi s ním jezdí - včetně pohodlnosti sedaček, hluku v kabině, zvuku motoru, dostupné výbavy (té, co chci...
vnucování výbavy co nechci počítám mínusem)... atd.
Pak hodnotím bezpečnost, primárně podle bezpečností výbavy a videa z nárazových testů... hvězdičky mě už nezajímají - systém pro udržení se v jízdním pruhu ani počítání mrknutí oka za přínos nepovažuju.
Třetí je ekonomika = kolik stojí, ale taky za kolik jezdí a kolik mě bude stát běžný servis a potenciální oprava - to je život... to všechno ve srovnání s tím, kolik jsem ochoten do toho investovat.
Pak dlouho nic... a při objednávání si asi neobjednám růžovou barvu... protože by to blbě vypadalo. Pokud to na nějakýho polointeligenta působí tak, že jsem si ho půjčil od sestry - a to zejména proto, že ještě nepochopil, že 500X není stejný auto jako 500... a ani to není hanba řídit, tak to je mi nějak úplně jedno.
Ten jejich přístup k designu je fakt dobrý. Uděláme auto které vypadá už dnes stejně nudné a fádně jak bude za deset let a budeme tomu říkat nadčasový design..
Tak ze snímků je vidět, že když testovacího jezdce VW přepadne chuť na hamburger, jdou bezpečnostní předpisy ohledně utajení stranou. >:D
Jinak design jako vždy - nenadchne, ale ani neurazí. Mnohem zvědavější jsem na nový Leon. ;-)
Tak tentokrát souhlas.Golf musí zůstat Golf,zákazníci tohoto auta to tak prostě vyžadují.A kdybych si měl z nějakýho pro mě neznámého důvodu vybrat auto koncernu vw,tak Leon je jasnéj..ten se mě líbí.
vypadal jinak. Je zajímavé kolik lidí není schopno připustit, že Golf je nejlepší ve třídě. Ti co tvrdí že to tak není, nikdy do placu nehodí to lepší.
Ale klid Fine. Skopčáci jsou lidi stádního typu bez fantazie, a tak proto kupují pořád stejné auto. Němci prostě Němcům rozumí >:D
Nehledej za tím žádné složitosti.
Stejně tak jako šli za Adolfem, šli i za Krysařem a dnes jsou za Mutti Merkel, oni prostě nemají odvahu na to koupit jiné auto. Stejně tak jako až do hořkého konce válčili, dnes jdou za Angelou a přenechávají svoji zemi arabášům a bubákům, tak budou donekonečna kupovat Golfy >:D >:D:-!
A ja rikam - proc ne. Novej focus se mi hodne libi a na kankunenovu vyzvu je to v podstate asi jedina odpoved... Golf je komplexne podle mne extremne tezkej souper, ale jestli ma nejaky soucasny auto potencial mu trochu zatopit, tak je to prave focus. Stejne jako pred lety jeho prvni generace. Ale soudy bych nechal az po radnym predstaveni Golfu 8. :-)
Do tech dvou kasparu jsem rejpal, protoze hezci ukazku potrefene husy jsem uz dlouho nevidel. ;-)
Jak jiný sport, srovnání automatu s automatem a motory se stejným výkonem a odměřené jednou redakcí. To tvé podivně sestříhané video je zcela nevypovídající. Tady máš odměřené manuály, prakticky stejný výsledek, tříválec nestíhá.
[odkaz]
Koukám, že ty moc bystrej šimpanz nebudeš :-)
Focus s manuálem, se sportovně nastaveným podvozkem = 1. sport
Focus s automatem, s normálním podvozkem, v rádoby luxusní výbavě = 2. sport
Spíš ty tvoje podivně sepsané hodnoty jsou zcela nevypovídající. Tady máš další video (zrychlení na konci) u Focuse, které to potvrzují:
Corolla (o Civicu, Focusu... nemluvě) je celosvětově před Golfem především díky tomu, že Golf nemá verzi sedan (resp. existuje pod jiným názvem - Jetta a spol.), která je mimo Evropu obecně velmi oblíbená, ovšem pokud se jedná čistě o karoserii hb, pak je Golf suverénně králem prodejů nejen v Evropě, ale i v celosvětově.
Golf v součtu s Jettou a spol. poráží prodejně všechny, včetně součtu Corolly s Aurisem.
Ale já se nedivím, že Němci kupují především německá auta... já jen kroutím hlavou nad tím nadšením tady v zemích království koruny české... nebo Ty se cítíš být Němcem?
Jaký nejlepší? Ano něco takového existuje? Kdo to vyhlásil?
Muze byt nejlepsi pro někoho, sejnen jako muze být pro někoho nejlepší focus nebo oktávka. Jo, nema zásadní kiksy, ale.to jen díky tomu ze ho navrhuji jako naprosto průměrný a neriskují, a jak známo kdo nic nedělá, nic nepokazí, že.
Pro mě je např pro svůj design nejhorší volbou ve třídě, a to.asi docela suvereně. Jasne, je to moje osobní hledisko, ale muze "nejlepší auto" odrazovat designem být jen jediného člověka?
Můžeme říkat akorát ze je v evropě aktualne nejprodávanější, ale to je tak jediné co nejde popřít.
Nevím, jestli lepší, nějak objektivně jsem to neměřil, ale já subjektivně bych dal určitě před Golfem přednost Mazdě 3 (a to i té končící generaci), protože nabízí stejnou praktickou stránku, je podle mne mnohem hezčí a má drtivě lepší podvozek (komfortnější a sportovnější zároveň), motor (když srovnáme dvoulitr Mazdy s podobně výkonným TSI - mazďácká atmosféra je mnohem příjemnější) i převodovku (automat Mazdy poráží DSG o parník a i manuál má Mazda špičkový, Golf průměrný) a jako bonus budu jezdit autem, které není na každém rohu.
Kdyby nebyla na trhu Mazda 3, koupil bych raději než Golf i Civica nebo Focuse.
Těžko mne přitom vinit z bychařství, řešil jsem podobnou otázku o třídu výš a před Passatem jsem dal přednost Mazdě 6, a to úplně ze stejných důvodů. :-)
Jazdím Mazdou 3 2,0. Je to výborné auto, ktoré veľa recenzii posunulo na úroveň Golfa - podvozkovo niektoré aj vyššie. Samozrejme si nedovolím povedať, že je lepšia ako Golf, ale oveľa horšia nie je.
Priznám sa, že Golf som ani veľmi nepozeral (možno skladovky pre porovnanie ceny), lebo som chcel "japonca".
K motoru asi toľko - 90% vodičov by povedalo, že TSI je lepší motor ako Skyactive, lebo je tam turbo a nie je potrebné motor vytáčať... Kto si raz zvykne na turbomotor, ten bude mať pocit, že atmosféra je "zdochlina", ktorá neide. Mne ale vyhovuje 2,0 atmosféra. Navyše na Mazde 3 je naozaj skvelý podvozok, ktorý je pohodlný a podrží.
Každopádne Golf je skvelé auto, ktoré si ale nikdy nekúpim.
Môj postoj k osobnému vlastníctvu VW / Škoda ovplyvňuje to ,že tie autá sú a často nadhodnotené a majú niekedy až fanatických fanúšikov. Nechcem byť v očiach niekoho znalec áut, pretože jazdím koncernovým autom. Navyše akosi nemám rád dokonalé veci :-)
Ve firmě jezdím 2 roky staré auta - VW Touran a Mazdu CX5 , obě jsou diesel 150 k.
Mazda je 4*4 , cena byla téměř stejná , VW má lepší výbavu Higline a šíbr.
Obě auta jezdí velmi dobře , Mazda má trošku sportovněji laděný podvozek .
Větší spokojenost a bezproblémovost je ZATÍM s VW.
Servis VW až po 2 letech ve 30 tis km..bez závad , cena s výměnou oleje 5 tis.
Mazda servis každý rok , bohužel bez AD BLUE , vypaluje a žere olej , výměna oleje jednou za 10 tis , podruhé za 12 tis km. Cena servisu 1* 6 tis , 1* 8 tis.
Spotřeba CX5 8-10 litrů , Touran bere 5-7 lirů..+ močovina 70 kč / 7500km.
Mazda navíc 3.reklamace :
-nedržící opěrka , neuznáno , zlomena rukou při opření výměna mechaniky po roce1600 kč.
-po 2.letech se loupe lak na kapotě , dva 0,5 cm malé puchýřky , jenž časem odprýskly...NEUZNÁNO..POŠKOZENÍ SNAD VĚTREM ČI CO???
-po 2.letech se zdeformovalo na boku sedadlo řidiče...vypadá jako po nájezdu 300 tis km...NEUZNÁNO..špatné nasedání řidičů..??? :-O
Materiál sedadla není příliš kvalitní , nový model je jasně vylepšen.
Také se trhá zadní prostřední sedadlo při sklápění v zavazadelníku , nekvalitní měkký potah Mazdy je zarážející.
Navíc AUTOMAT MAZDY JE TRAGEDIE NA PŘEDJÍŽDĚNÍ , pomalé reakce , auto ve druhé nejvyšší verzi nemá možnost volit např. sport režim. Ve městě při kolonách je automat japonce super.
DSG VW je natom zcela opačně , super jezdí , do kolon a hrkání po městě nic moc.
hlavne ta presklenna plocha mi pride uz z fotiek podstatne vacsia ako ta v mojom malom aute kde mam obcas pocit ze som doslova skryty v tom koncernovom voze.... obcas je to sice fajn ale ked na kazdy semafor treba natahovat hlavu dopredu kvoli uzkemu a nizkemu celnemu sklu tak clovek si casom uvedomi vyhodu a plusy vacsej presklennej hoc mensie sklo je potrebne oskrabavat po mensej ploche od ladu v zime :*) ...
tak ci onak ocakavam ze novy G8 ostane aj nadalej golfom ... teda ze pojde skor o rozumny evolucny krok vpred a nic revolucne co by golfu ani neslusalo .. ale ta presklenna plocha je ozaj prijemna a posobi to hodne rodinne a neagresivne .. kedze cakal som vacsi "tank" ... golfik teda zda zda sa ostane aj nqdalej golfom ale to je len dobre .. so svorvalcom pod kapotou to iste nebude zla kombinacia :yes:
Nechápu, že někoho udivuje, že auto typu Golf vypadá pořád víceméně stejně. Ad jedna, rozdíl mezi opravdovými stálicemi typu Wrangler, Brouk, 911 je daleko menší i po dekádách, ad dvě - když máš produkt, který se dobře prodává po dlouhá léta, uděláš z něho něco úplně jiného? Neslepuj, co se nerozbilo...
Zatímco příchod Golfu 8 v červnu 19 je dlouho očekávaný, tak (případný) příchod nového dieselu 1.5 TDI je daleko zajímavější zpráva. Ještě při představení nové generace dieselu 2.0 TDI evo VW uváděl, že nic menšího než 2.0 nebude, protože se to nevyplatí, a rok se s rokem sešel a dieselová "jednapětka" je tady :yes:
[odkaz]
Úsloví "nikdy neříkej nikdy" má opravdu něco do sebe...
Vypadá to, že automobilky se s emisní normou Euro 6d - TEMP nakonec dokáží vypořádat lépe, než to původně vypadalo, tedy bez nutnosti přímé elektrické podpory dieselu.
euro 6d temp neni o elektricke podpore, ale v pripade dyzlu o snizeni jedovatych emisi NOx, ktere dosavadni dyzly v realu az radove prekracovaly a to vcetne tech s euro 6b.
I pres spoustu kvikotu, ze zprisnena emisni norma dyzly vpodstate pohrbi se ukazuje, ze nove dyzly s SRC jsou v realu hluboce pod laboratornim limitem. a to, ze se maly dyzl nabizi i do maleho levneho auta znamena, za prisnejsi emisni norma motor nijak zasadne neprodrazila. otazka porad je, jestli takovej motor je vhodnej na kratke popojizdeni a do mesta...
ad 1) No ona ta elektrická podpora právě má přímou úměru se snížením emisí...
ad 2) Typický městský provoz asi žádnému dieselu nesvědčí, ale jestliže by měla volba znít benzínový tříválec (někde i s vypínáním jednoho válce) nebo dieselový čtyřválec, tak já mám celkem jasno.
Po zkušenosti s 1.6 TDI 77 kW v Octavii a Rapidu v naší firemní superflotile a srovnání s 2.0 TDI a 1.4 TSI, které jezdím soukromě, bych se tomu spíše vyhnul, ale proti tříválci 1.0 TSI je to vlastně kultivovaný motor s plynulým zátahem a super spotřebou, jen to zpřevodování bych upravil... Navíc jak teď vylítnul ceník u Scaly s 1,6 TDI, tak by nakonec 1.5 diesel mohla být dobrá ekonomická varianta. Akorát netuším, zda to bude mít močovinu.
Dejte mi černý G7, půl kila černé izolepy (i s Michalem Nesvadbou), a já vám "G8" udělám taky, jako, že se johanes.vag nejmenuji.
A pod ním taky můžete tak zasvěceně diskutovat.
A že se bude G8 opticky dost podobat na G7, může dnes překvapit už jen "blonďáka". ;-)
A tak to má být. U fauve si kupuješ věc, kterou prostě znáš. I já chodím do,"svoji" pekárny pro chleba, který mi chutná.. Soused zkouší cereální brambororo hyper nutriční bezlepkobezpečivé pečivo.. Ale když mi chutná pořád ten chleba.
Nevim jestli se nejaka prototypova dilna nebo tuner nebavi. Nemyslim si, ze to je zcela finalni podoba. Za me jen hozena rukavice aby bylo o cem mluvit.