Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Plus: ceny od 489.900,-Kč

Plus v označení Volkswagenu Golf vás příjde na 22.100,-Kč. To je totiž rozdíl mezi cenou pětidveřového Golfu a provedení Golf Plus. Předprodej Golfu Plus bude zahájen 10. února 2005.
Zpět na článek
8. 2. 2005 12:05
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 12:46
neregistrovaný "Wik"
8. 2. 2005 13:51
neregistrovaný "zigi"
8. 2. 2005 14:57
neregistrovaný "Mike Tom"
8. 2. 2005 18:29
neregistrovaný "NIcKON"
9. 2. 2005 08:25
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 11:38
neregistrovaný "mida"
9. 2. 2005 08:27
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 12:50
neregistrovaný "Mike Tom"
8. 2. 2005 15:01
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 15:24
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 16:06
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 18:13
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:31
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:33
neregistrovaný "anonym"
15. 4. 2007 22:42
neregistrovaný "oskar"
8. 2. 2005 16:07
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:18
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:38
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:51
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:59
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 17:08
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 18:20
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 19:40
neregistrovaný "Stan"
8. 2. 2005 16:42
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:54
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 17:01
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 17:10
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 08:58
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:12
neregistrovaný "Libor"
8. 2. 2005 19:14
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 22:35
neregistrovaný "MiniMan"
9. 2. 2005 11:22
neregistrovaný "Libor"
9. 2. 2005 11:54
neregistrovaný "Marcus"
9. 2. 2005 15:42
neregistrovaný "mates"
10. 2. 2005 14:12
neregistrovaný "Marcus"
9. 2. 2005 21:15
neregistrovaný "MiniMan"
9. 2. 2005 02:11
neregistrovaný "Rico"
9. 2. 2005 14:01
neregistrovaný "Jozki."
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 12:05
hezci nez normalni Golf ...
na fotkach mi pripada Golf Plus hezci nez normalni Golf, kterej se podle me mimochodem vzhledove moc nepoved ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wik"
8. 2. 2005 12:46
Re: hezci nez normalni Golf ...
Přesně tak,normální golf vedle něho vypadá jak chudej bratříček,ale ta palubka mě teda nebere.
neregistrovaný "zigi"
8. 2. 2005 13:51
bez titulku
1.4 55KW vs. nejakych 1200 kg ( tolik vazi priblizne norm. golf)
to asi nepujde moc na odbyt mezi lidma co maji takovy ty garaze pod urovni terenu.leda ze by to nakladali az kdyz vyjedou.to jsou standisti ti kluci z wolfsburgu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mike Tom"
8. 2. 2005 14:57
bez titulku
Více než ceny mě zaujalfakt, že VW avizuje příchod motoru o výkonu 66kw, aniž uvádí objem. Že by se i u VW lýskalo na lepší časy? Konkurence ho v poslední době na poli dieselů, zejména maloobjemových doslova válcuje. Např PSA+Ford se svou novou 1,6. Parodii typu 1,4 v potaz neberu a doufám, že o tento motor se nejedná!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "NIcKON"
8. 2. 2005 18:29
Re: bez titulku
66 kW - to není nic jiného, než slabší verze motoru 1,9 TDI PD, nějakou dobu již prodávaná např. v Golfu. Podle všech indicií by se měla časem objevit i v Octavii.
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:25
Re: bez titulku
Je to 1,9TDI, ale ne PD.
neregistrovaný "mida"
9. 2. 2005 11:38
Re: bez titulku
Ve všech VW, která jsou u nás v dealerské síti v prodeji jsou diesely již pouze PD. I tento 66kW je PD.
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:27
Re: bez titulku
Co myslíte tím"válcuje"?
neregistrovaný "Mike Tom"
9. 2. 2005 12:50
Re: bez titulku
"válcuje" nemyslím, tržně, konkrétní čísla neznám, ale technicky. V oblasti maloobjemových dieselů VW nabízí jen tříválce odvozené od čtyřválců 1,4 TDI PD 55 a 66kw. Stále používá litinový blok motorů čtyřventil začal užívat až velmi nedávno u 2.0TDI. Litrový výkon 2,5TDI je dneska už pasé apod....
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 15:01
VELKÉ PLUS
VW má trpělivost. Cestičky mu prošlapávají jiní. Jenže, nebo možná právě proto, když pak s něčím vyjede, padaj brady konkurenci. Jistě, musí se vyrábět auta v tomhle segmentu, u nichž nevíte kde je předek či zadek, jakož i auta pro milovníky kubismu. Naštěstí je tu VW, který umí vést křivku linií nadčasově, sportovně a nadějně. Přesně tak, jak to chce hodně lidí, co maj vkus. Takže podle mně vyjíždí auto s tváří, které se neleknete, až pojede proti vám. A vnitřek je přesně takový, jaký má být - prostorný, logicky variabilní, jistý. V antracitové barvě ujíždí všem.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 15:24
Re: VELKÉ PLUS
Ty jsi asi fanaticku vyznavac VW, co? Vysvetli tvrzeni ze mu cestu proslapavaji jini. Ti jini jsou ti co maji na inovativni design a maji "koule" vyrabet takova auta a prodavat je. Ja nevim treba jestli se muze nekomu, kdo ma podle tebe vkus libit auto jako VW golf nebo VW Touran, je pravda ze tohle je povedenejsi. Ale jsem predevsim proti vykladani neschopnosti, tim ze si nekdo "nechava vyslapat cestu jinymi" To je proste blbost, stejne jako tvrdit ze vkus ma nekdo komu se libi to co tobe, navic kdyz jde o design VW...
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:06
Re: VELKÉ PLUS
Jsem fanatický vyznavač stylu a dobrého vkusu. VW hodnotím, ostatně tak, jako všechny se snahou o nestrannost. Nevím, zda to víš, ale skutečně jsou určitá estetická měřítka, která člověku umožní vidět věci hezké i věci hezké méně a rozlišovat mezi nimi. Ta automobilka, co se pokouší o kubismus, se o to pokouší, to cením. Leč ta estetická vyrovnanost je nesporně na straně VW. Tak jako už nikdy nikdo nemůže překonat křivky 911, tak se asi nikomu nepodaří vymyslet krásnější zadní boční okno, než-li BMW. To je to, o co jde - umět dělat zadní boční okno 30 let. Golf1 vylezl tuším v roce 1971. Dodnes má vystopovatelné křivky v golfu5. Pokud víš, co se v 1971 vyrábělo, oddtušíš kvalitu tehdejších designerů. Trénuj, anonyme.
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 18:13
Re: VELKÉ PLUS
Tak pozor GTI, myslim ze dokazu posoudit co ma estetickou hodnotu a co ne-studuju estetiku a management prumysloveho designu na polytechnice v Milane a tudiz te muzu ubezpecit ze kontinuita designu je sice hezka vec, ale ze skutecna kvalita designu nezpociva v kopirovani a lehkem vylepsovani ale ve skutecnych inovacich! Myslim, ze jsi objeti VW propagandy, to je cele - je to jejich znacka 1000 let vam budemem dodavat po generacich vylepsovany Golf a budeme spolehat na to, ze porad verite v nas
"naskok" v technologii a spolehlivost, ktere jsou oba sporne... A co tyce tech tvych vylevu na neprekonatelnost 911 a bocni okynka u BMW... Vlastne vubec premyslim, proc bych ti tu mel odepisovat. V prvni rade vsechno je prekonatelne a jedine auto v Gugenheimove muzeu moderniho umeni je Ferrari Dino - Proc myslis, ze tam neni porsche - mozna proto ze zakladni muslenka je na nem 70 let stara a pochazi z predvalecneho brouka z kontrukce Porsche. Ale vzdyt ano, ty jsi pres tu kontinuitu
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:31
Re: VELKÉ PLUS
Já si myslím, že se spoléhají docela správně.
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 08:33
Re: VELKÉ PLUS
Taky jsi dobrý demagog.Skoro jako Musso....
neregistrovaný "oskar"
15. 4. 2007 22:42
Re: VELKÉ PLUS
...ty integilente z Milána, nauč se napřed česky!
Oběť není objeť!
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:07
Re: VELKÉ PLUS
..čoveče, ty mi přijdeš jako prodejce nebo PR manager VW...?!? Taky nezastávám názor že VW má skvělý design... Design ale má několik funkcí a tváří.. musí kombinovat pár věcí, takže my tady vidíme jen záležitost optickou, takže hodnotíme jestli se líbí nebo ne... nicméně nevidíme tu technickou a funkční stránku designu.... tudíž hodnotíme jen z části... resp. jen část kterou vidíme a známe...! to jest nedostatečně pro celkovej verdikt...!! Můj verdikt - NELIBÍ.. tečka... the end..
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:18
Re: VELKÉ PLUS
OK, konečně se nenudím. Estetická stránka designu je rozhodující. To je těch prvních 20 vteřin, co ji koukáš do očí a bud jo, nebo ne. Technická stránka designu, tady domýšlím - zda je ten tvar dosažitelný v rámci přiměřených nákladů? - tak tady je Vw bez konkurence také. Funkční stránka designu, tedy zda je design praktický, no tak to musím opět napsat, že Vw je nedostižný. Máš pravdu, to je jeko třeba to zadní kolmé sklo u nejmenovaného rádobynovátorského auta. Je to neestetické, technicky neobhajitelné a funkčně na ho.. Akorát je to jiné. To ja ale málo na to, aby se stím dalo v dějinách designu budovat.
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:38
Re: VELKÉ PLUS
no... Nedostižný možná byl s broukem... zda je design praktický... VW rozhodně není nedostižný...!!! Je pravda, že s VW a novým golfem toho nemám odježděno moc (golfV nic), tak nejsem ten co na něj bude plivat.. Nicméně zpět k té nedostižnosti.. Vnitřek je jedna věc.. to je spojeno s ergonomií, ale funkčnost auta to zásadně neovlivňuje, co se týká exterieru, nevím, jestli je VW zkoumáno v desig-centru pro odolnost vůči bočnímu větru a poryvům a taky tak stavěno.. jestli je jeho tvar takový aby se nenanášela nečistota (při dešti nebo mokru) na boční okna a zpět. zrcátka.. nebo na zadní světla.. jestli má třeba cabrio okapy na (plátěné) střeše, aby mě voda nekápla na nažehlený kvádro až budu vystupovat.. jestli jsou kliky a zrcátka taková aby nesyčel vzduch i při vyšších rychlostech... Nevím jestli to VW má, tak neříkám, že je to auto na ".." ale vím že jiná to mají...!?! A to je ta otázka celkového designu - tudíž i funkčního.. ne jen estetického..
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:51
Re: VELKÉ PLUS
Paráda.Dobře jsi to napsal. Ovšem to, že by VW zapomněl na to, jestli se mu zamažou kliky při dešti se vůbec, vůbec nemusíme bát. Jistě, že ne.
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:59
Re: VELKÉ PLUS
nejde o ty kliky, ale třeba o ty zrcátka a boční okna... to mi dost vadí, hlavně v tomto počasí... A špinavý kliky jsou malicherný.. nicméně jsem o špinavých klikách nenapsal ani písmeno... Takže mi jen řekni nějaký fakt, v čem je design VW nedostižný...??!?! a ne že je pěkný.. pěkných aut jezdí hodně.. Nebo mi řekni nějakou vychytávku co používá VW.. a né ty otřepaný věci z novin.. Podle nicku bys to měl sypat z rukávu.. Vážně se chci dozvědět něco co nevím... Klidně ti řeknu o kterým autě jsem mluvil a na kterým to vážně funguje... a i další vychytávky...
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 17:08
Re: VELKÉ PLUS
Nedostižný je v nasdčasovosti. Poučka - chceš si koupit auto, podívej se jak si vybraný model stál v minulosti - tady sedí jak prnahr. Vychytávku? Třeba to, že když svítíš a zhasneš motor, tak se ti to přepne na parkovačky. Jinak jde Peugeot, tam když rozsvítíš, sníží se intenzita osvětlení přístrojů, takže co se svítí ve dne, nevíš, jakou stanici posloucháš... Zítra se případně ozvu, spěchám.
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 18:20
Re: VELKÉ PLUS
No to je ovsem VYCHYTAVKA v technologicke dokonalosti! Cena na trhu ojetin je jako vsechny ostatni ceny otazka nabidky a poptavky po urcitem modelu, jako ostatne u jakehokoliv jineho zbozi... Nevym jak muze souviset s kvelitou designu...
neregistrovaný "Stan"
8. 2. 2005 19:40
Re: VELKÉ PLUS
Nabidka a poptavka 100% souvisi s designem...tzn. ze pekny veci se lepe prodavaji, tudis je po nich vetsi poptavka...dal uz snad vis
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 16:42
Re: VELKÉ PLUS
.. a ještě k těm klikám... docela zásadní... jestli jsou taková, že za ně mohu uchytit lano a při nehodě vytrhnout dveře... Vím, že vše má svůj význam... nebo by mělo mít...!!
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 16:54
Re: VELKÉ PLUS
Za to tě u Audi nepochválej.
neregistrovaný "ciello"
8. 2. 2005 17:01
Re: VELKÉ PLUS
nepotřebuju pochvalu od Audi.. ani nevím proč..
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2005 17:10
Re: VELKÉ PLUS
Audi nemá ty kliky.
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 08:58
Re: VELKÉ PLUS
..aha...
neregistrovaný "Libor"
8. 2. 2005 16:12
zlatá stará 4
To už je úplný otřes, nechtějí tak náhodou dělat auta vyšší než delší, to abych se díval před tunelem jestli se vlezu. Pětkový Golf zdupali hlavně předek, vypadá jak nahraní, kde se poděla agesivní maska.S motorem 1.4 to bude rychlejší i dýchavičná Fabie.Zlatá čtverka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2005 19:14
Re: zlatá stará 4
Jako základní motor mohli oživit škodováckej 1,4 OHV 44kW! (proti tomu motoru jako takovému nic nemám) Řekl bych, že s těmi 55 kW to auto na semaforech podělá i Karosa ze současné výroby.
neregistrovaný "MiniMan"
8. 2. 2005 22:35
Haseni pruseru
Predpokladam, ze na techto oficialnich fotografiich je nejaka vyssi verze. Vsimnete si krasne vycalounenych podbehu zadnich kol a detailu zadnich dveri. Lahudka, takovej hnusnej plast uz ani Korejci neumi. Vyrobni naklady dolu, petkovy Golf je pruser, neprodava se ani s vsemoznou vybavou zdarma. Musime to udelat vetsi a levnejsi. Doufam, ze bude mozne zvolit i benzinove motory FSI. Doporucuji vsem se v nejakem 4 valcovem FSI projet. Urcite si potom zamilujete i ten nejrozklepanejsi diesel TDi.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Libor"
9. 2. 2005 11:22
Re: Haseni pruseru
Máš nějaké zkušenosti s motory FSI? Už jsi nějaky sedlal, napiš zážitky, protože jinak je všichni chválí jak jsou dobré a táhnou odspoda.
neregistrovaný "Marcus"
9. 2. 2005 11:54
Re: Haseni pruseru
Jo, TDi dobrý, ale 110 tis. CZK priplatek (1,9 TDi 77kW oproti 1,6 MPi 75 kW)je neuveritelná drzost.
Garázové stání máme vysoké 150 cm, takze asi zustanu u placek typu Lamborgini Gallardo
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 15:42
Re: Haseni pruseru
Gallardo je fajn a urcite se ti do garaze vejde. Jen mi , prosim, rekni jak jsi vysoky? Ja osobne nejsem zadnej cahoun, ale z garaze 150cm vysoky bych se *** (a myslim to uprimne)
neregistrovaný "Marcus"
10. 2. 2005 14:12
Re: Haseni pruseru
Uprímne prozrazuji, ze merim 180 cm.
Garázové stání má 2 patra a je sklopné, no a spodní patro má fakt jen 150 cm.
neregistrovaný "MiniMan"
9. 2. 2005 21:15
Re: Haseni pruseru
Ano,zkousel jsem 1,6 a 2,0 FSI.Chovaji se jako diesel, vcetne hroznyho rachotu a nechuti jit do otacek. Celkem vystizne popsano je na [odkaz]
FSI nema s kultivovanym benzinovym motorem nic spolecnyho, snad jen to palivo. Pokud vyzkousis benzin treba od Hondy tak je to uplne neporovnatelne.
neregistrovaný "Rico"
9. 2. 2005 02:11
bez titulku
Design je super. Nepotesila ma cena, ale ta sa dala ocakavat. Budme radi, ze tam nedali do zakladu trojvalec, len aby do reklamnych letakov mohli napisat nizsiu cenu. Take rozumne minimum asi bude 1,6.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozki."
9. 2. 2005 14:01
bez titulku
Pred malou chvilkou som si ho bol obzriet a je super. Este som na nom nejazdil takze neviem povedat ako je to so stabilitou kvoli vyske. Ale mne sa celkom pozdava.
Rozbalit vlákno
0