Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf R na českém trhu formou individuální objednávky, cena 978.900,- Kč

I čeští zákazníci se mohou těšit na Volkswagen Golf R. 199kilowattovou verzi kompaktního hatchbacku nabízí české zastoupení na individuální objednávku, jeho cena je 978.900,- Kč.
Zpět na článek
7. 2. 2010 08:32
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 08:51
7. 2. 2010 09:13
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:34
7. 2. 2010 09:06
7. 2. 2010 09:14
neregistrovaný "RayBan"
7. 2. 2010 18:04
7. 2. 2010 18:11
7. 2. 2010 19:25
7. 2. 2010 21:38
neregistrovaný "Kajfik"
7. 2. 2010 09:29
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:36
neregistrovaný "AldaAlda"
7. 2. 2010 10:07
7. 2. 2010 20:29
8. 2. 2010 08:21
neregistrovaný "Liptovsky baca"
7. 2. 2010 12:26
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 18:10
8. 2. 2010 18:03
9. 2. 2010 07:49
7. 2. 2010 21:04
neregistrovaný "fly2high"
8. 2. 2010 18:37
7. 2. 2010 19:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 2. 2010 19:18
7. 2. 2010 19:31
7. 2. 2010 20:18
7. 2. 2010 22:24
7. 2. 2010 23:09
7. 2. 2010 23:14
7. 2. 2010 23:17
7. 2. 2010 23:19
7. 2. 2010 23:20
7. 2. 2010 23:27
7. 2. 2010 23:30
7. 2. 2010 23:28
7. 2. 2010 23:35
7. 2. 2010 23:38
7. 2. 2010 23:45
7. 2. 2010 23:52
7. 2. 2010 23:40
7. 2. 2010 23:49
7. 2. 2010 23:55
7. 2. 2010 23:57
8. 2. 2010 08:11
7. 2. 2010 23:17
7. 2. 2010 23:23
7. 2. 2010 23:24
7. 2. 2010 23:27
7. 2. 2010 23:31
7. 2. 2010 23:35
8. 2. 2010 00:28
8. 2. 2010 00:33
8. 2. 2010 00:45
8. 2. 2010 00:48
7. 2. 2010 20:40
7. 2. 2010 22:05
7. 2. 2010 22:17
7. 2. 2010 22:02
7. 2. 2010 22:16
7. 2. 2010 22:38
7. 2. 2010 22:36
7. 2. 2010 22:37
8. 2. 2010 00:08
neregistrovaný "fly2high"
8. 2. 2010 10:22
8. 2. 2010 13:46
8. 2. 2010 18:27
8. 2. 2010 19:15
neregistrovaný "erikpl1"
9. 2. 2010 18:59
neregistrovaný "erikpl1"
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 08:32
R a GTI?
Medzi R a GTI je rozdiel 300 000 !
Ja osobne by som volil radsej GTI, tych 155kW je uplne postacujucich pre kohokolvek na vozovky v tychto oblastiach. Nemam sice skusenosti s tymito vozidlami, no pre mna je ta cena R-ka prilis vysoka. Pritom GTI je urcite velmi dobre, skvele auto :yes: a prevadzkove naklady budu tiez nizsie, mam za to, ze R-ko pouziva ine materialy, ine diely - sportove a len take dobre brzdove kotuce stoja 5x viac ako seriove.

Moze mi niekto vysvetlit take zakladne rozdiely medzi R a GTI? Dík.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
7. 2. 2010 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:13
Re: R a GTI?
Urcite by stacilo. Su ludia, ktorym staci 1,0 a splni im to ich ucel. A ta 1,2 TSI je skvely cenovy kompromis, ktory nesklame v ziadnej situacii :yes: V tychto koncinach je to hlavne o financiach zakaznikov.

...ale ruku na srdce ;-) snad kazdy muz (a mozno aj par zien) sniva o silnejsom motore. Dovolim si tvrdit, ze vacsina majitelov beznych motorizacii VW by radsej vzala to GTI za rozumny peniaz :yes:

Takze v rovine tych dvoch modelov je GTI ovela realnejsia i schodnejsia cesta k dobremu autu a sviznemu autu.
Avatar - bubucci
7. 2. 2010 09:34
Re: R a GTI?
Základní rozdíl je ve výkonu a v pohonu 4x4 ;-) Jinak ty ceny nebudou zase tak rozdílné, na GTI jsou v pohodě a na Rko budou dražší, ale né zas nějak propastně. U imprezy je vcelku markantní rozdíl pro WRX a WRX STi.
Jinak je to fešák a dovedl bych si ho představut v garáži. :yes: , ale to mega ;-\
7. 2. 2010 09:06
R32
Kolega jezdí s R32. Pod kapotou má krásně naladěný žesťový sexteto a jak kluci cylindrový umí hrát! Není to tak dlouho, co jsem měl Golfíka v servisu a R32 pujčenou. Byl mráz, vrstva nového sněhu, já na světlech. Vedle manager s pětkou Bavorem, nohu na spojce nervozně popojížděl.
Launch control, DSG, 4x4.....a....zůstal na cenném druhém místě. >:-[]
Hodně mě mrzí, že Golf R je už jen čtyřválec.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RayBan"
7. 2. 2010 09:14
Re: R32
Čtyřválec = jen a dobře. U R32 si majitelé dost stěžovali na mimořádně těžký předek a tím silnou nedotáčivost.
7. 2. 2010 18:04
Re: R32
jak se s DSG stoji na spojce? :-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 18:11
Re: R32
Nohu na spojce měl ten manager v 5ce..., čti pozorněji...
;-) :-)

Jinak u DSG taky (svým způsobem) "stojíš na spojce", např. když stojíš na křížovatce na červenou a máš nohu na brzdě a "zařazeno" např. "D"... a nikoli vhodnější a šetrnější "N"...
7. 2. 2010 19:25
Re: R32
Promin, nejak jsem to nepobral, moje chyba.

a fakt nekdo na semaforech vyrazuje na "N" ? nevim, nemam zkusenosti
neregistrovaný "Kajfik"
7. 2. 2010 21:38
Re: R32
LOL:) Tak než obdiv, ve mě tenhle příspěvek vzbudil spíš úsměv.

BMW zadokolky se na sněhu, co vím, mají problém vůbec rozjet, natož závodit... >:D >:D >:D >:D

Na dvoře firmy museli šéfovu pětku vždycky roztláčet :-)
:-! :-!
Avatar - theolli
7. 2. 2010 09:16
nebýt doktor Alfred Buchi
tak se příznivci značky jako je VW ani nesvezou!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:29
Re: nebýt doktor Alfred Buchi
nebyt pokroku, tak dnes lovis mamutov >:D
neregistrovaný "AldaAlda"
7. 2. 2010 09:36
fešák
Párádička je tento stroj,ale koupil bych si ho,kdybych neměl "pouze" 12 bodů a 4člennou rodinu...nedovedu si představit,jezdit s tím 50tkou.. :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
7. 2. 2010 10:07
Re: fešák
To já si představit dovedu. V týdnu klidně s rodinou, jednou za čas se vyřádit na brněnském okruhu. Jen kdo by pořád kupoval nové pneumatiky...
7. 2. 2010 20:29
Re: fešák
Otázka není, kdo by kupoval nové pneumatiky, ale za co by děti jedly? >:D
7. 2. 2010 10:20
Golf R vs, Delta HF Integrale 16V EVO
Konecne je tu 5.tidverova karoserie s 2.0 Turbem a pohonem vsech kol a parametrama ikony, zrychleni,snad i propracovanej a zabavnej Haldex4. Delta patri stale na vrchol, ale konecne se nekdo priblizil a nema bud pohon jen prednich kol, 5.valcu, 2,5 litru objemu ap. sice ma o 70PS vic a cca. 350kg navrch, ale verim ze uspora dvou valcu, prida na o bratnosti a pohon 4x4 nebude uz jen marketing. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
7. 2. 2010 21:38
Re: Golf R vs, Delta HF Integrale 16V EVO
Podívej se na Lancer a Imprezu...
Avatar - white label
7. 2. 2010 11:40
Golf R/ SciroccoR
Jak jsem předpokládal při představení GolfuR a roccaR, tahá (po prvních důkladnějších testech) za delší stranu provazu rocco R (především po stránce jízdních vlastností na suchu a "zábavy" za volantem). Sice jsem to tenkrát za tento "odvážný předpoklad" v diskusi malinko "schytal" (tímto zdravím tehdejší oponenty), ale stará známá pravda, že mnohdy "méně znamená více", platí i v tomto případě...
Golf6R sice pozitivně ztratil výraznější nedotáčivost předchozího G5R32, ale zároveň tím přišel o akustickou kulisu, kterou mu mohlo tiše závidět i zvukově "profláklé" Focusovské STéčko. GolfR je určitě svým způsobem dokonalý, ale mezi ostrými HH jednoznačně vitězí právě v disciplínách jako je uživatelská přívětivost a "komfort". S lehkou nadsázkou se dá říct, že je to spíš R jakom "komfoRt", než "Racing". Ve své kategorii HH je GolfR jakýsi protipól k hardcorovému "Focusu RS", který je proti němu tak "ultimativní" až mu to brání prakticky využívat výhody jeho prostorné karoserie hb...
Naopak GolfR (i přes své skvělé papírové výkony/hodnoty) může být bez většího omezení využiván i jako "rodinný hb", který umí i posádku hýčkat všemi možnými prostředky sériové výbavy, ale i další velké nabídky příplatkové výbavy na přání (např. možnost DCC,DSG).
Podobně je postaven i pohon 4motion (haldex 4.g.), který zabezpečuje ("preventivně") bezproblémovou trakci na každém povrchu, ale auto na řidiče stále působí převážně jako předokolka...
Největší "problém" na trhu bude jeho cena (viz pouze indivduální dovoz do ČR), VW ale už dříve upozorňoval, že mu nejde u tohoto Golfu o počet prodaných kusů, ale především o určitou prestiž vztaženou ke Golfu obecně.
Mnohem stěžejnější pro trh tak z rychlých Golfů zůstává GTI, který má zajímavější poměr cena/"výkon", tradici a v tomto případě i vzhled. Golf R vypadá (zvlášť zepředu a v červené) na svou cenovku trochu "obyčejně" a úplně to asi nezachrání ani svérázné výfuky a trendové zadní "LEDlampy"...
Každopádně je to velmi zajímavý a nevšední přírustek nejen pro tuto třídu, ale automobilový trh vůbec... :yes:
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 12:47
Re: Golf R/ SciroccoR
Souhlas. Bohužel čtyřkolka u VW většinou znamená mírnou ztrátu zábavy :-( Taky bych volil spíše Rocco R ;-) Ale v době, kdy jsem objednával GTI (září 2009) ještě nebylo jasné, kolik Rocco R a Golf R budou stát. Popravdě jsem čekal, že Rocco R bude začínat o kus výše.. Dneska po všech těch testech na Rocco R, kde ho velmi chválí, bych možná i oželel ty zadní dveře (plus horší sezení vzadu) a pro mě horší výhled vpřed..
Avatar - m.z.
7. 2. 2010 12:53
Re: Golf R/ SciroccoR
Pěkné autíčko i interiér,asi hezky pojede,ale za ty prachy je moje volba jednoznačně STI!
Až ho(R)někdo budete mít,tak se rád svezu :-)
7. 2. 2010 13:31
Re: Golf R/ SciroccoR
přesně za mega jde taky a se špičkovým 4x4 s nastavitelným mezinápravovým diferenciálem
Avatar - mara89
7. 2. 2010 14:49
Re: Golf R/ SciroccoR
Asi bych si také vybral raději Scirocco R než Golf R. Chtělo by to svezení s oběma. Podle dosavadních testů v časopisech a podle designu ale hlasuji pro "šíro" R :-)
Jinak STI pokud vím, začíná ještě o kus výše než Golf R a je určeno pro jiné zákazníky, kterým nevadí hrozný vnitřek a zase ocení pořádný podvozek :-)
Avatar - m.z.
7. 2. 2010 15:16
Re: Golf R/ SciroccoR
Přeně tak,interiér je až někde v pozadí.STI se dá v pohodě sehnat okolo 960000,-.
Jinak se mi Golf líbí a Scirocco ještě víc.
7. 2. 2010 19:37
Re: Golf R/ SciroccoR
co je na vnitřku STi hrozného? Neměl bys žít v dogmatech. Navíc s interiérem se dá dělat spousta věcí za pár korun (poflokovat, potáhnout CF tkaninou, přečalounit) pokud se tí série nelíbí. Ten pořádný podvozek a čtyřkolku tam dostaneš ale dodatečně dost těžko.
A cena nové běžně cca 37tis. Euro aka 970tis. Kč
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 19:41
Re: Golf R/ SciroccoR
Také si mi interiér u Impezy moc nelíbí. A když jsem jel na podzim s celkem novou WRX-265, uvnitř to občas nehezky skřípalo :-( :-O Impreza prostě není a ani nemá být kultivovaný HotHatch, třeba jako Golf R nebo Golf GTI..
Každopádně až se naučí u Subaru dělat kvalitní interiéry, přidají do WRX-265 šestikvalt a lepší sedadla (snížení aerodynamického hluku by taky neškodilo), bude mít VW dalšího velmi schopného konkurenta ;-) O vynikajícím podvozku Subaru nemluvě..
7. 2. 2010 19:52
Re: Golf R/ SciroccoR
WRX265 není STi, to je asi jako Golf VI a GTI.
Jestliže se bavíme o Golfu R vs. STi, otázka interiéru se redukuje POUZE na otázku vkusu. A jak píšu - nelíbí se ti stříbrné lišty? z těch samých, potažených pravým karbonem za ani ne 10ku si budete všichni VWfilové uchcá...
Avatar - white label
7. 2. 2010 22:54
Re: Golf R/ SciroccoR
To si děláš jen srandu, ne? :-) Co má společného celková kvalita interiéru s tím, jestli jsou v něm lišty "hliníkové", nebo "karbonové"... >:-[]
8. 2. 2010 00:38
Re: Golf R/ SciroccoR
počkej snažíš se snad zpochybnit kvalitu? Tak na to zapomeň. Najdou se tací, který budou ale ofrňovat nos třeba nad použitými materiály (věc vkusu)
Avatar - white label
8. 2. 2010 00:41
Re: Golf R/ SciroccoR
Zpochybnit kvalitu čeho?
To si myslíš, že když nemám rád např. "dřevo" v interiéru, tak jsou pro mě všechny interiéry se "dřevem" nekvalitní a bez něj naopak kvalitní...?
8. 2. 2010 00:55
Re: Golf R/ SciroccoR
tak Thomasino píše, že se mu interiér nelíbí, já mu píšu něco o lištách, ty se ptáš, co mají společného s kvalitou, tobě píšu že o kvalitě se snad nebavíme, že interiér je v STi kvalitní...
...čas jít spát, když jeden o voze a druhej o koze....
Avatar - white label
8. 2. 2010 01:20
Re: Golf R/ SciroccoR
Ale Thomasino kritizuje především kvalitu interiéru WRX265/Sti ve srovnání s kvalitou interiéru GTI/R.
Jemu se přece "nelíbí" především kvalita! toho interiéru (viz to vrzání o kterém psal) a ne to, jestli jsou dekorační lišty hliníkové, nebo karbonové...
Takže já nezpochybňuju kvalitu WRX265/STi obecně/celkově, ale pouze "kvalitu" jejího interiéru...
7. 2. 2010 15:02
Re: Golf R/ SciroccoR
EuroNCAP-Bestwerte für den Golf: sicherstes Auto des Jahres
7. 2. 2010 19:43
Re: Golf R/ SciroccoR
neunzehnhundertneunundneunzigluftbalons?
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 2. 2010 08:21
Re: Golf R/ SciroccoR
Pise pravdu.Len podotknem,ze Hyundai i30(myslim,nie som si isty)skoncil stvrty.
Avatar - m.z.
8. 2. 2010 10:04
Re: Golf R/ SciroccoR
Jako velký příznivce Subaru,musím říct,že interiér Imprezy je velmi slabý,ať sednu do např.Golfa,nebo naposled nové Astry,tak se tam cítím jako v pokojíčku.V Impreze mám pocit,jako bych seděl někde u doktora
>:-[] Nicméně od STI mě tohle neodradí.
Theoli:sám sis naběhl a teď jen potvrzuješ špatnou pověst řidičů trucků :no: pro mě je hňup a tupec urážka,ale možná ti takhle říkají denně,tak ti to až tak nepřijde,ber to s nadhledem.
Avatar - white label
8. 2. 2010 12:23
Re: Golf R/ SciroccoR
:yes: Velmi moudrá (celá) reakce, STI "falešnou" obhajobu interiéru nepotřebuje a i se svým "doktorským" interiérem má rozhodně co nabídnout. I tady je to především otázka osobních preferencí... ;-)
7. 2. 2010 18:50
Re: Golf R/ SciroccoR
Myslím, že vybírat mezi Golfem a Roccem R je jednoduchý. Jestliže bude plnit funkci jediného auta, tak je volba Golf. Pokud bude eRko druhý nebo třetí auto, tak padá volba na Rocco. Přece jen jezdit každodenně výkonnou předokolkou je v současný zimě už celkem otrava..
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 18:55
Re: Golf R/ SciroccoR
Přesně tak. Zásadní rozdíl v pohledu je, jestli je to jediné auto nebo druhé pro zábavu. Jako jediné bych si i nadále nechal GTI a jako druhé pak přidal třeba to Rocco R.. Ale osobně bych to viděl spíše na můj oblíbený Lotus Elise/Exige, Caterham, nebo ještě lépe starší Cayman S :-)
7. 2. 2010 19:50
Re: Golf R/ SciroccoR
Já bych to viděl na květen-říjen Focus RS a říjen-duben WRX STI, s tím rozdílem, že STI bych vytáhl někdy i v létě :-)

EDIT: Když tak o tom přemýšlím, tak na zimu by mi stačila i nová WRX 265 :-!
Avatar - white label
7. 2. 2010 19:15
Re: Golf R/ SciroccoR
To co píšeš má logiku, otázka zní jestli u nás opravdu tak nutně potřebuješ u auta typu/velikosti Golfu pohon 4x4... a to píšu s vědomím, že sám bydlím v pohůří Beskyd.
Takže (i s ohledem na cenu) bych volil spíš mezi GTI spíš na každý den a roccemR spíše na zábavu...
7. 2. 2010 19:54
Re: Golf R/ SciroccoR
Kdyby byla každoročně zima jako letos, tak by byl i do HH pro mě nutnost pohon 4x4. Ale jelikož taková zima je jen jednou za 5,6 let, tak jednu zimu se to dá vydržet...
7. 2. 2010 20:02
Re: Golf R/ SciroccoR
Přesně tak a horko je taky 3x do roka, takže klima je taky zbytečná a když jezdíš hlavně po dálnici, tak i servo. To nemluvím o tom, když si člověk dá na krk tu hrazdičku s harmonikou, co to udělá s rádiem.
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:00
Re: Golf R/ SciroccoR
Srovnáváš nesrovnatelné, kdyby bylo v autě opravdu horko jen třikrát do roka (což je blbost), tak nepotřebuju ani tu klimu...
Naopak s tvou logikou bych si v autě sebou mohl vozit i doktora, kdybych náhodou dostal zas volantem infarkt... ;-) >:-[]
7. 2. 2010 23:07
Re: Golf R/ SciroccoR
Proč nesrovnatelný? Já tady čtu, že u nás je sníh skoro stejně často, jako když te klepne pepka, ne? :-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:16
Re: Golf R/ SciroccoR
Na tak krátké auto jako je Golf mi "předek" bohatě stačí, zimu mi k max. spokojenosti vyřeší kvalitní zimní pneu a jako bonus mám (kromě úspory při nákupu a spotřeby) i celoročně podstatně větší hloubku kufru, kde případě např. bez problémů vleze i hluboký dětský kočár... >:-[]
7. 2. 2010 23:26
Re: Golf R/ SciroccoR
Stačí, jistě, ale tak pokud to kupuju, jako univerzál a je ta "zábava" lepší s 4x4, tak proč ne. Jak píše Emel...
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 23:27
Re: Golf R/ SciroccoR
V čem u tebe spočívá "zábava" u 4x4?? ;-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:32
Re: Golf R/ SciroccoR
Ta zábava právě u Haldexu vyloženě lepší není, viz testy roccaR a GolfuR ...lepší je jen trakce na "problematičtějším" povrchu...
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 23:35
Re: Golf R/ SciroccoR
vzpomínám taky jak jsem kdysi trénoval trakci na problémovejch površích... >:-[]
7. 2. 2010 23:39
Re: Golf R/ SciroccoR
To je jistě pravda, ale v dnešní době se rozhodně hodí. Nevím, jak H4 funguje v extrému na silnici, ten haldex, co mam já je v podstatě při jízdě spíš na rozbití držky. Viz: v Brně sjezd na centrum od Prahy z D1. Zadek se zapne asi když už si na střeše.
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:41
Re: Golf R/ SciroccoR
Na čem ty máš vlastně haldex? Ty máš haldex 1.generace?
7. 2. 2010 23:43
Re: Golf R/ SciroccoR
XC90, generaci teda fakt nevim :-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:45
Re: Golf R/ SciroccoR
Ty máš vážně pocity které jsi popsal z XC90? :-O >:-[]
7. 2. 2010 23:47
Re: Golf R/ SciroccoR
No pocity mám, jak to zapíná na ho.no, tak předpokládám, že v tom Golfu je to už jinak, nebo ne?
8. 2. 2010 00:41
Re: Golf R/ SciroccoR
to víš, to je z "chytrého" připojování náprav - logicky když je auto "chytřejší" než ty, tak se zabiješ
Avatar - Emel
7. 2. 2010 21:47
Re: Golf R/ SciroccoR
Nějak jsi opomněl ten delší konec u Scirocca.. sice jsem po některých testech mírně znejistěl, pořád ale trvám na svém: pokud jde o špičkovou zábavu, nelze ji hledat u předokolky.

Takže mi o kousek větší smysl dává Golf R - čtyřkolka dává jistotu za všech situací, prostorná karoserie nabízí využitelnost běžného HB, jízdní výkony jsou stále špičkové. Pokud bych chtěl univerzála, Golf to asi splňuje nejlépe.

Scirocco má jednu důležitou kartu - vzhled, zejména ve srovnání s Golfem. Jenže ztrácí kus z té praktičnosti a mezi auty pro zábavu už tu jsou podle mě lepší volby... primárně asi Impreza nebo BMW 1, ale když už předokolka, tak Focus... a jako levnější alternativy Megane nebo Mazda.
7. 2. 2010 22:26
Re: Golf R/ SciroccoR
Brávo Emel! ;-) :yes:
Avatar - white label
8. 2. 2010 01:11
Re: Golf R/ SciroccoR
Ne, nijak jsem "neopomněl", specielně pro tebe jsem přidal závorku s tímhle obsahem: "především po stránce jízdních vlastností na suchu a "zábavy" za volantem".
Nesnaž se z toho zase znovu udělat nekonečné téma o dogmatické "nezábavnosti" všech předokolek, bez vyjímky...
Po mnoha testech bys totiž musel znejistět mnohem víc, viz roccoR, FocusRS, Meg./ClioRS...
Podstata našeho "sporu" byla ovšem především v porovnání roccaR a GolfuR, kdys tvrdil, že roccoR nebude mít při testech větší šanci na GolfR, vzhledem k jeho 4x4 a 5PS navíc. Já naopak napsal, že proti GolfuR bude stát nižší cena/hmotnost/spotřeba roccaR a jeho větší "zábavnost" a lepší jízdí vlastnosti, především na "suchu", plynoucí i z jeho nižšího těžiště a většího rozchodu kol, zejména vzadu...
Kdo byl blíž pravdě si můžeš přečíst zatím zejména v Autocaru, TopGearu a EVU...
Avatar - Emel
8. 2. 2010 15:17
Re: Golf R/ SciroccoR
Má to dvě roviny:
- VW je dobrý ve výrobě univerzálních aut, nikoliv ultimativních sporťáků
- u ultimativních aut pro mě osobně nemá předokolka šanci - tohle teď nechme chvíli stranou, to mohou být jen osobní preference.

Připouštím, že Scirocco R může být srovnatelně rychlé jako Golf, byť 200kW na přední nápravě musí být nutně hodně cítit ve volantu. Nevěřím ale, že by kterýkoliv z nich mohl jízdně konkurovat Focusu... Golf ho dokáže porazit svou univerzálností, Scirocco nikoliv.

Čili pro mě:
- Chceš univerzála se sportovními schopnostmi? Ber Golf R.
- Chceš sportovce s univerzálními schopnostmi? Ber Imprezu STI
- Chceš auto čistě pro zábavu? Ber 1 kupé nebo 370Z
- Chceš auto čistě pro zábavu a máš rád silné předokolky? Ber Focus RS
- Chceš auto čistě pro zábavu, máš rád silné předokolky a málo peněz? Ber Megane RS nebo Mazdu MPS
- Chceš auto čistě pro zábavu, máš rád silné předokolky, máš hodně peněz a uznáváš pouze VW? No, pak si kup to Scirocco R :-).
Avatar - Thomasino
8. 2. 2010 15:45
Re: Golf R/ SciroccoR
Chceš jezdit často do servisu?? Kup si Megane R.S. >:D >:-[]

Nicméně podvozkově je nový Megane R.S. jistě super auto, o tom žádná... Jen mu chybí dlouhá historie a kvalita ;-\
Avatar - Emel
8. 2. 2010 17:28
Re: Golf R/ SciroccoR
Megane RS se podle dostupných informací s žádnými zásadními problémy nepotýká... někteří si stěžují na spojku a kotouče, to jsou ale zřejmě věci dané způsobem užívání auta. Možná je to díky tomu, že se RS dosud montovalo v Dieppe.

Co se tradice týče, toho bych se úplně nebál. Renault 5 se pokládá za první hot-hatch, Renault má aktuální úspěchy z F1, hodně pohárových soutěží se jezdí s Cliem i Meganem...

Co by mi u "normálního" RS chybělo je samosvor, proto bych volil spíš tu MPS... a nebo nějakou více ultimativní verzi Megane RS.
Avatar - Thomasino
8. 2. 2010 18:51
Re: Golf R/ SciroccoR
No právě že se už v Dieppe nevyrábí, což je škoda :-( A bežné Megany jsou se spolehlivostí dost na štíru.. Uvidíme, jak si povede nový Me R.S., ale já bych na něj moc sázet nechtěl..
U Mazdy 3 MPS s tím samosvorem nevím, někde psali že je už taky jen elektronický a ne mechanický (někde zase že je mechanický), jako třeba u Fo RS. Ale jak to tak vypadá, tak on z velké části může fungovat i ten elektronický, jaký je právě u Rocca R, Golfu GTI a Golfu R.. Alespoň na mokru v GTI cítím, že znatelně pomáhá při zrychlování ještě v zatáčkách..
A právě v testu Autocaru zmiňovaném White Labelem (a nejen tam), se ukázalo, že Rocco R dokáže být o chloupek lepší než Focus RS s mechanickým samosvorem..
Avatar - white label
8. 2. 2010 19:10
Re: Golf R/ SciroccoR
Zrovna GolfR (díky haldexu) XDS nepotřebuje... ;-)
Ma3MPS je zajímává poměrem ceny/výkonu (v PS) a seznamem sériové výbavy... v "nové" generaci se sice zlepšila, ale ve srovnávacích testech se příliš neprosazuje, naopak...
V posledním srovnávacím testu šesti ostrých HH (v AMuS) obsadila poslední místo...
Avatar - Emel
9. 2. 2010 11:06
Re: Golf R/ SciroccoR
Jo, u nového Meganu musíme zatím počkat, ale rozhodně bych byl opatrný v tvrzení, že bude mít problém s kvalitou... zejména ve srovnání s VW. Ostatně, testy Autobildu jsou tu propírané dostatečně, zejména posledních 6 míst žebříčku ;-).

Mechanický vs. elektronický diferenciál... no, já osobně fandím spíše těm mechanickým řešením, vždy jsem měl radši Imprezu než Evo. To ale neznamená, že ta elektronika nemůže fungovat stejně dobře.
Avatar - white label
8. 2. 2010 18:08
Re: Golf R/ SciroccoR
K tvému druhému odstavci:
"Připouštím, že Scirocco R může být srovnatelně rychlé jako Golf, byť 200kW na přední nápravě musí být nutně hodně cítit ve volantu. Nevěřím ale, že by kterýkoliv z nich mohl jízdně konkurovat Focusu... Golf ho dokáže porazit svou univerzálností, Scirocco nikoliv."

Ale zrovna v Autocaru (který tradičně "přeje" spíš Fordu) dokázalo roccoR porazit nejen zadokolku (370Z, který dopadl nejhůř), ale i Focus RS a to byl srovnávací test tří vozů zaměřený podstatně právě na "zábavnost". RoccoR dokonce prohlásil Autocar za současného "krále HH. Něco takového se "univerzálnějšímu" GolfuR logicky nepodaří, viz jeho testy o kterých už jsem psal a podle kterých se k tomu zatím ani výrazněji nepřiblížil...
Avatar - Emel
9. 2. 2010 10:53
Re: Golf R/ SciroccoR
Viděl jsem test Scirocco R vs. Focus RS, ten ale byl dost jednoduchý. Scirocco vyhrálo díky lépe provedenému interiéru a nižší ceně... no dobrá.
Avatar - white label
9. 2. 2010 13:05
Re: Golf R/ SciroccoR
Sám víš, že na to, aby roccoR v Autocaru uspělo nejen proti 370Z, ale i FoRS mu jen o něco menší cenovka a lépe zpracovaný interiér stačit nemůže. Tento srovnávací test tří aut byl zaměřený především na jízdní vlastnosti a dojmy z nich, to bylo v testu zásadní, fakt že jediná zadokolka byla až třetí/poslední jen potvrzuje, že zadní náhon (v této "kategorii") vytváří pouze lepší předpoklad k vetší zábavnosti, ale určitě to není nějakým obecným "železným" pravidlem.
Velmi podrobný test šesti ostrých HH, včetně všech možných měření a podrobného tabulkového rozpisu hodnocení v jednotlivých "disciplínách", je v posledním "originálním" AMuS.
Při sestavě roccoR, CupraR, 130i, MeganRS, FoRS, Ma3MPS... také nejlépe uspělo roccoR..., BMW 130i nepomohl ani "všemohoucí" zadní náhon a skončilo třetí...
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 12:26
sedy priemer v podani VW
este dlho bude trvat inzinierom od VW aby sa dotiahli na Ford Focus RS a koniec koncov motoricky sa im to zcasti dari ale ten dizaj a la chladnicka na 4 kolesach nebude nikdy vyzarovat ten spravny smrnc... moja volba za tie peniaze je Nissan 370Z :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
7. 2. 2010 17:09
Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Aktuální ceny Golfu GTI/GTD, jsou od 14.1.2010 vyšší, než uvádí
v tabulce autor článku (LV).
[odkaz]

Co je ovšem ještě zajímavější (a kde zjevně udělali "soudruzi"
z českého importu VW chybu a zdaleka ne první) je rodíl příplatku za DSG u GolfuR a SciroccaR. U GolfuR číní příplatek v Kč 53.900,-, ale u SciroccaR přehnaných 70.300,- (rozdíl 16.400.-), přitom doplatek za DSG (u těchto dvou R) je stejný nejen v Německu, ale např. i v Rakousko, nebo na Slovensku a je svou výší podobný tomu "našemu" u GolfuR...
Rozbalit vlákno
8
7. 2. 2010 18:35
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Já si stejně myslim, že nejlepší příplatek za Golfa R je; připlatit si za BMW.
Avatar - white label
7. 2. 2010 18:41
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Otázka je k jakému..., jinak se to určitě taky "nabízí", cena už je to blízko prémii v kompaktní, ale i střední třídě...
7. 2. 2010 19:57
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Vždycky jde jen o prachy...
7. 2. 2010 18:45
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Jenže pak si připlatíš příplatek za BMW a skončíš u Astona :-)
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 18:51
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Jedničku od BMW jedině v případě, že nepotřebuješ zadní sedadla (nebo ti stačí jedno za spolujezdcem pro dítě) a přežiješ poněkud "neprémiový" interiér za který ovšem zaplatíš "prémiový" peníze u BMW >:D A o podivném čumáku jedničky ani nemluvě ;-) To už raději lehce jetou trojku, než novou jedničku :-!
7. 2. 2010 19:56
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
To už argumentuješ, jako majitel Golfa, kterej by se chtěl z něčeho vylhat.
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 20:06
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Jsem sice majitel Golfa GTI (interiér běžného Golfa je trochu jiný..), ale VW mám nyní první, nejsem zarytý zastáncem VW, natož TDI PD.. A ve výběru bylo právě i WRX-265 a skřípající interíér (plus kvalita plastů) mě dost odradil (to jak vypadá se může někomu líbit a někomu ne, stejně jako se někomu nemusí nutně líbit interiér Golfu GTI/R), chybějící šestka taky.. Jinak WRX-265 se dá právě cenově přirovnat ke GTI a STI ke Golfu R. Oboje jsou v hierarchii modelu dvě nejlepší auta, posazená nad běžné modely ;-) Ale hlavně zaměření těchto aut je trochu jiné ;-)
7. 2. 2010 21:18
Re: Aktuální ceny GTI/GTD (od 14.1. 2010)
Já myslel v týhle velikosti spíš na to BMW... Sti je skvělý a nekompromisní auto, ale vnitřek je šílenej a ceny servisu ještě šílenější. To je auto pro opravdovou zábavu, ale jet s tim 300km je utrpením.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
7. 2. 2010 17:15
Raketa
Předek pecka, zadek trošku nuda. Nelíbí se mi výfuky uprostřed.
ale 200Kw to je raketa. :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2010 18:10
alternativa
Když už je tu řeč o alternativách za podobné peníze tak bych hlasoval pro 135i Coupe. Dle mě to bude lepší svezení, ale já bych to hned vohnul někde do stromu :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
7. 2. 2010 18:22
Re: alternativa
Pokud srovnáš ceny 135i kupé a GolfuR v manuálu a dopočítáš sériovou výbavu GolfuR k BMW budeš s BMW cenově ještě podstatněji výš, než to vypadá na první pohled...
Navíc prostornost/praktičnost GOLFU jako hatchbacku a 1čkového kupé je úplně jinde, podobně jako 4x4 apod., pro mě osobně jsou tyhle dvě auta prakticky neporovnatelná, podobně jako např. GolfR a STi, nebo EVO X,... podle mě jsou tyto auta určeny pro naprosto odlišné cílové skupiny zákazníků...
Člověk který si koupí GolfR se nad představou vlastnit místo něj STi/EVO jen (s nadhledem) pousměje, což ale bude obvykle platit podobně i v opačném případě...
7. 2. 2010 19:29
Re: alternativa
Máš jistě pravdu, já to psal jako alternativu pro zábavné ježdění. někdo tu házel do placu 370Z a STi apod. tak jsem přihodil často zapomínané 135i. Samozřejmě je to ještě cenově dál, ale to STi přece taky. Rko je rozhodně praktičtější než 135i to je bez diskuze. Jen myslím, že se 135i bude ještě o kousek zábavy víc.
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 19:37
Re: alternativa
Zábavnější 135i určitě bude, než Golf R, o tom žádná.. Zaměření těchto aut je uplně rozdílné ;-)
8. 2. 2010 18:03
Re: alternativa
Tak nedělejme ze 135i kdovíjaký funcar. Měl jsem možnost srovnání 135i a TTS a ač TTS má také pouze haldex, chovalo se mnohem méně nedotáčivě a to, co 135i nahnala na rovinkách, pak ztratila v zatáčkách. 135i je v základu jako většina současných béemvé leštěnej prd, ale po nějaké profesionálně provedené úpravě by to mohl být zajímavej pekáč.
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 07:49
Re: alternativa
Tak on je spíš problém v tom, že na TT, jedno jestli s S, se nahlíží jako na gay car a ono je to přitom velmi schopné auto. 135i potřebuje perfomance packet, jinak je to jen kultivovaný rychlý cesťák, který bude mít velmi podobný charakter jako tohle golfí erko, které ale přihazuje praktičnost čtyřkolky. Nevidím důvod, proč nad ním ohrnovat nos, za ty peníze má proti stejně drahé 1-er co nabídnout.
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 21:04
Re: alternativa
podla mna je za kazdych okolnosti lepsie horsie vybavene BMW ako "Ludove auto" za rovnaku alebo o nieco nizsiu cenu. Je nemyslitelne porovnovat golfa s konkurenciou ako je MB,Audi,BMW pripadne Lexus... konkurencia golfu je astra, civic, mazda 3 ... resp. OPC,Type R ci MPS
8. 2. 2010 18:37
Re: alternativa
Můžu se zeptat v čem? Pomineme-li, že Lex je jen přebastlená "kvalitní" Toyota, tak nemá zatím co proti golfu postavit. To samé platí pro Merc, páč ten by nejlíp udělal, kdyby áčko ani béčko v současné podobě vůbec nevyráběl. A Audi se svou A3 se sice může pyšnit ještě lepší kultivovaností a kvalitou zpracování, ale když nebudeme srovnávat sportovní verze, tak nic navíc krom výše uvedeného nenabízí. A o tom, zda za to ten nemalý příplatek stojí, ať si rozhodne každý soudruh sám. No a bávo to je kapitola sama pro sebe. Ještě před FL jednička skutečně nabízela to, co asi nikdo jiný v segmentu, ale po FL se z ní stal jen obyčejný předražený hatch s cenovce neodpovídajícím interiérem a s mizernou nabídkou prostoru. :no:
Avatar - white label
8. 2. 2010 19:21
Re: alternativa
V podstatě souhlasím.... taky v nedávném testu byl úspěšnější Golf GTD proti 120d... zadní náhon není pro kompaktní hb zdaleka jen výhra, např z hlediska prostornosti je to naopak velmi kontraproduktivní řešení..., stačí např. srovnat hloubku kufru nejen v 1čce a Golfu, ale podobně i v Golfu a v Golfu s 4motion...
7. 2. 2010 19:06
Dacia test po 100 000km
Test Dacia Logan, kombicko, diesel 1.5 po 100 000km.

[odkaz]

Takyto vysledok by malokto cakal. Po 100 000km v prvej desiatke najlepsich. Ma svoj muchy, svoje tvary, extremne setrenie na miestach kde oci nedovidia ale svoje prednosti, kvalitu, ucel a navyse za ludove ceny jasne dokazala. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 19:09
Re: Dacia test po 100 000km
Běž do háje s Loganem a ještě k tomu s dieselem!! Tady se bavíme o pořádných autech a HotHatchích ;-) >:D >:-[]
7. 2. 2010 21:28
Re: Dacia test po 100 000km
Chybicka sa pritrafila, zle zaveseny prispevok :*)
Avatar - theolli
7. 2. 2010 22:50
Re: Dacia test po 100 000km
VW je pořádný ?? Nekecej pouč mě! Já myslel že pořádná 4kolka je Subaru Impreza nebo Lancer EVO ale VW?
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 23:11
Re: Dacia test po 100 000km
Já psal o pořádných autech a HotHatchích, ne o pořádných čtyřkolkách! ;-) To je docela rozdíl.. Do pořádných 4-kolek bych samozřejmě Imprezu a EVO počítal, neboj..
Čtyřkolka je podle mě dobrá hlavně v zimě nebo na mokru, což nevyužiješ zase tak často.. Navíc ta hranice, kdy to přepískneš a jdeš rychle ven ze zatáčky je hodně malá.. Ale musíš sebou neustále tahat 80-100 kilo váhy navíc.. Na každodenní ježdění mi stačí lepší předokolka, zábavu v rychlých zatáčkách si s ní užiješ taky a na víkendové ježdění (nebo na okruh) zase vidím vhodnější zadokolky ;-) Čtyřkolku jako třetí auto na zimu, kdyžtak :-)
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:19
Re: Dacia test po 100 000km
Já mám zkušenost a bohatou se 4WS a tam je to nášup jak to dokáže dřepět v zatáčkách!!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 2. 2010 19:13
Fail
No, kto chce hot hatch kupi si Mazdu 3 MPS, v porovnani s VW lepsie auto za menej penazi.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 19:18
Re: Fail
Určitě to není lepší auto než VW.. Taky jde o to, který VW myslíš.. Leda tak levnější :-! O vzhledu nemluvě, ale někomu se ten "tuzingový" styl bude líbit ;-) Interiér je navíc dost bída ;-\ Na Ma3 MPS je zajímavý akorát poměr cena/výbava/výkon..

edit: seděl jsi teď někdy v Ma3 po faceliftu? Když zkusíš trochu přitlačit na ty podivné plasty uvnitř, hnedka to skřípe a to je nové auto ;-\ Byl jsem to okouknout, právě z důvodu, jestli před objednáním GTI mám počkat ještě měsíc na projetí s novou MPS, ale jednak mi vadil vzhled a ten interiér mě zklamal.. Raději oželím něco z výbavy..
Avatar - bubucci
7. 2. 2010 20:18
Re: Fail
Definuj bidny interiér? Já zas nevidím na tady opěvovaných interiérech koncernu VW nic zvláštního, zvykl sis na 120tku ? zvyknes si na cokoliv. Je to dost ohrané. Golf má dobrý interiér, ale v čem vyniká nad ostatní?
7. 2. 2010 22:24
Re: Fail
Ve všem, především v dokonalé ergonomii, dále ve zpracování, v materiálech a ve stylu. Nikdo jiný neumí přístrojovky tak, jako VW (v mainstreamu). Porovněj například Golfa a Mégana. nejvíce do očí bijící je to pak ve sportovních mutacích. Megane jako by se za ten svůj sportovní akcent styděl. Jistě, vždyť je v základu vyveden v módu - pokus o luxus v mainstreamovém kompaktu. Naproti tomu golf má kokpit dokonale stylově vybalancovaný. Je prostě přesně takový, jaký má uvnitř mainstreamový hatchback být. Člověk tohle pochopí, když něco odžije a odjezdí.

Ale jinak souhlas - zvykneš si na všechno, i na toho mégana např. Pokud však máš vkus a chceš při nasedání mít radost, chceš-li se do auta těšit, bereš v komapktech a v mainstreamu Golfa. Jediná přístrojovka Golfu sekunduje - Octavia, jenže to není hatchback.

VW je ten, který posouvá standardy třídy. měkčené plasty poprvé v kompaktech v Golfu, například.
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:09
Re: Fail
jo v IV měkčený plasty?, Nebo až v V ?? Včera jsem přijel z Rostock služebákem co mi němci dali abych mohl domů,TDI ve IV a děs a hrůza,vnitřek plast co chrčí na každý nerovnosti,hlučnej motor jak svin žere to jak můj MAN pokud to držíš pořád kolem 150-160,a když jsem sedly do svýho dědečka /civic99/ tak interier krasne měkčený a to ticho při jízdě proti tomu golfu,báječný!Takže milej,zlatej nepřeháněj to s tou chválou protože chválíš hnůj!
7. 2. 2010 23:14
Re: Fail
Zde se píše o Golf R a to VI generace, tak to ze sebe pořád netlač, ty civiku.
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:17
Re: Fail
Ve všem, především v dokonalé ergonomii, dále ve zpracování, v materiálech a ve stylu. Nikdo jiný neumí přístrojovky tak, jako VW (v mainstreamu). Porovněj například Golfa a Mégana. nejvíce do očí bijící je to pak ve sportovních mutacích.

Hňupe,nejdřív si přečti na co člověk reaguje pak plivej,tupče!
7. 2. 2010 23:19
Re: Fail
Zatím tady pliveš jenom ty a svůj slovník si nech pro svoje kámoše z hondaklubu.
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:20
Re: Fail
ten si nechávám pro naivky z VW scene >:D
7. 2. 2010 23:27
Re: Fail
Já nikdy VW neměl a mít nebudu, tak vidíš, jak si naprosto mimo mísu.
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:30
Re: Fail
psal jsem něco o tobě?? Čti co člověk píše,jsi mimo mísu!
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:28
Re: Fail
Hochu dyť ty máš slovník jak ňákej "TIRák"..., :-) copak, docházej ti argumenty a nevíš jak líp to dát ještě najevo... :*) >:-[]
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:35
Re: Fail
Tupec je zcela běžné pojmenování člověka který není schopen si dát souvislosti dohromady. Pokud je to na tebe sprostý asi by jsi si měl vyčistit zoubky a hajat,večerníček už byl.
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:38
Re: Fail
Ano "dědečku"... a to "hňupe" byl jen tvůj překlep, co... ty "ostrej" týpku... ;-) >:-[]
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:45
Re: Fail
každý nemůže být "andílek,debílek" jako Ty, co mám na srdci mám na jazyku a je mi jedno kdo předemnou stojí a pokud s tím máš problém ignoruj mě!
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:52
Re: Fail
"andílek, debílek" >:D ty jsi neskutečně "originální"...
Jo tobě je jedno kdo před tebou stojí, ale leda tak přes NET, co... :*) >:-[] , ale takových "ostrých" týpků tu občas bývá víc... 8-s
Tak pokračuj co tam máš dál, možná ještě nakonec překvapíš i sám sebe... ;-) :-)
7. 2. 2010 23:40
Re: Fail
Takhle se bavíte na CB kanál 10?
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:49
Re: Fail
Ne,tak se bavíte v "kolbence" když vám písknou 5-minutovku na cigáro >:D
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:55
Re: Fail
Vidím, že dobře víš jak to tam chodí, tam si zjevně dělal (než tě vyhodili) taky... :*)
>:-[]
7. 2. 2010 23:57
Re: Fail
Aspoň nejsem King dálnic v rozšlapanejch polobotkách, co si meje zadek z kanystru na odpočívadlech.
Avatar - theolli
8. 2. 2010 08:11
Re: Fail
Nejsem king dálnic,jen vozim jídlo a práci i takovým primitivům jako jsi Ty a dalším dvoum Tobě podobnym aby jste nechcípli hlady a mohli chodit do práce. Zadek v kanystru?? Hochu.hochu pustila tě někdy maminka za hranice republiky?? Asi ne,jinak by jsi věděl že skoro všude kromě CZ ja na každý benzince sprcha ale to ti asi nic neříká,co?!
Avatar - Thomasino
7. 2. 2010 23:17
Re: Fail
No je pravda, že TDI PD rozdrnčí svým hrubým během naprosto cokoli!! >:D >:-[] Taky jsem si před 7 lety raději koupil Mondeo TDCi než Passata TDI ;-) Nicméně pokud se bavíme o aktuálně prodávaných autech a kvalitě interiéru, je na tom Audi (od řady A4) a VW s Golfem VI o značný kus dále než ostatní.. Každé auto má něco do sebe, některá jsou prostě levná a průměrná a taky se prodávají po kvantech.. Třeba KIA Ceed ;-)
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:23
Re: Fail
Jasně ale je blbost psát že VW je průkopníkem kvalitních interierů když se mu to povedlo poprvé! To zase GTI má moc růžové brýle!
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:24
Re: Fail
TDI ve čtverkovém Golfu žere jako tvůj MAN! >:D Tak to máš supervzácný náklaďák... :yes: >:-[]
Docela "originální" řešit pod NEWS víc jak deset let stará auta...
;-)
Avatar - theolli
7. 2. 2010 23:27
Re: Fail
No na 620km mi to vzalo 1 a 1/2 mádrže to je asi dost,nevím kolik litrů je nádrž u IV ale min.40 tak to je na "ropu" hodně!
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 23:31
Re: Fail
lejble já bych taky moh pořešit jedno skorodesetiletý tédéíčko... >:D jak je starej brachu??? ;-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 23:35
Re: Fail
Ale snad to bude dobrý..., když neubývá volů, snad neubývá ani normálních lidí... ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
8. 2. 2010 00:28
Re: Fail
yronyku... já na tebe chlebem a ty po mně kamením... :-( :'-(
Avatar - white label
8. 2. 2010 00:33
Re: Fail
Co se s tebou děje, tak vztahovačný si přece nebýval...?
Proč ses sám dobrovolně zařadil zrovna do té duševně slabší skupiny...? :-O ;-) :-)
Avatar - Pierro
8. 2. 2010 00:45
Re: Fail
zase jeden co se chytnul >:-[] >:D já su v pohodě... ;-)
Avatar - white label
8. 2. 2010 00:48
Re: Fail
Ale já to myslel opravdu vážně... :-|

;-) >:-[]
7. 2. 2010 20:40
R JAKO RANAŘ
Asi neuniverzálnější hothatch na trhu. Ideální kompozice do života v němž hraje auto každodenní významnou roli, roli, která má bavit - velký výkon, pohon 4x4.

Kdybych měl dnes řešit zda geteičko nebo eRko, asi by mě přitáhlo více to eRko. Výkon motoru staví ovšem mimo mísu začátečníky, tohle už vyžaduje nějakej ten stotisíc v rukách. V podstatě s tím dokážeš při chvilce nepozornosti přepálit takřka každou zatáčku, chce to tedy zkušenosti a pak ve spolupráci s haldexem4 je to mainstreamový ráj na zemi. Nízká váha motoru, auto bude v rukách lehoučké jako pírko. K tomu adaptivní tlumiče... no, člověku svěděj dlaně.

Ono je dobře, že eRko stojí, co stojí. No, jen si představme, že by bylo za tři sta tisíc. Vždyť by se v tom ti kluci do týdne pozabíjeli. Jinak ovšem, komu elegantně tuční konto, kdo má své zajeto, kdo chce čtvery (patery) dveře, kompakt, mistrovskou techniku a legendární image, tomu eRko přinese velkou radost.

P.S. V hierarchii hatchbacků je tohle auto na absolutním vrcholu. Dobrej pocit ho vlastnit, co?

B"R"AVWO :yes:
Rozbalit vlákno
52
7. 2. 2010 21:23
Re: R JAKO RANAŘ
Nojo, ale člověk s kontem na tohle auto je už celkem specifickej ranař. Pro mě je to dilema, dát jedničku za takovýho bobka. To už musí bejt na tom kontě v ČSOB srdce, jak z mamuta.

PS: Koukám ještě DSG, podvozek za příplatek, nějaký to vyčuchávání adres... pane jo :-O
7. 2. 2010 21:52
Re: R JAKO RANAŘ
Mít ty prachy a chtít auto na sportovní jízdu tak asi zajdu do Nissanu pro Zetko ;-)
7. 2. 2010 22:05
Re: R JAKO RANAŘ
Zet je uživatelsky zásadně jiný svět. Představme si to tak, že je to parádní kára na sobotní odpoledne. Erko je parádní kára na každou minutu. V tom tkví ten rozdíl. A chceš-li, pak eR můžeš mít jako jediný auto (pokud namáš trojčata). S tím zetkem už by to tak radostné nebylo.

P.S. Proč uvažuješ o Zetku, když je za humny dokonalej Cayman... :-)
7. 2. 2010 22:31
Re: R JAKO RANAŘ
Když on ten Cayman zatím v Tuning magazínu jako plakát nebyl :'-( >:D

Jinak souhlas ;-)
7. 2. 2010 22:08
Re: R JAKO RANAŘ
Mít ty prachy, tak si koupim oktávku a ještě mi zbyde na PS3, holky a let balónem.
7. 2. 2010 22:02
Re: R JAKO RANAŘ
Správná cena, správný auto. Víc bych to neřešil.
7. 2. 2010 22:09
Re: R JAKO RANAŘ
No jo, jen tak polemizuju, co by kdyby... zkrachoval BMW ;-)
7. 2. 2010 22:16
Re: R JAKO RANAŘ
:-) Dnes mě předjel BMW 5 GT... sejmul jsem hučku a zasalutoval jsem. Fakt hodně dobrý.
7. 2. 2010 22:25
Re: R JAKO RANAŘ
JJ, ještě lepší uvnitř :yes: Lítá to v Praze po hotelech.
8. 2. 2010 00:48
Re: R JAKO RANAŘ
jestli si to nepleteš se švábama :-!
7. 2. 2010 22:27
Re: R JAKO RANAŘ
Takové štěstí sem zatím neměl :-( ale už sem potkal Kugu >:D
7. 2. 2010 22:33
Re: R JAKO RANAŘ
Sakra, ty toho asi moc nenajezdíš, když ani nepotkáš Kugu D

Větší rarita je potkat Koleose, mně se to ještě nepovedlo a to každej den jezdím kolem salonu Renaultu, asi se za něj stydí i tam >:-[]
7. 2. 2010 22:37
Re: R JAKO RANAŘ
Ona je celkem rarita i vědět, co znamená slovo "koleos".
7. 2. 2010 22:38
Re: R JAKO RANAŘ
>:D >:D :yes:
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 22:50
Re: R JAKO RANAŘ
dottore já jednoho Kolea řídil v šest ráno v přístavu v Chaniina Krétě, kam ho klucí od prodejců z Atén vezli na jakousi předváděčku. Od té doby jsem ho ani nepotkal na silnici... :'-(
7. 2. 2010 22:54
Re: R JAKO RANAŘ
Tak ještě Saaba a Ssang yong a už si řídil troj-pomstu autosvěta.
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 23:17
Re: R JAKO RANAŘ
byla celkem zábava povodit toho frantíckýho draka na tak zajímavém místě... :-)
7. 2. 2010 22:55
Re: R JAKO RANAŘ
Toho si važ, protože dřív potkáš Veyrona než znovu Koleose >:D
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 23:18
Re: R JAKO RANAŘ
testovačku ve vejráku mám slíbenou od navtecha... ;-) >:-[]
7. 2. 2010 23:55
Re: R JAKO RANAŘ
Ja Koleose potkal jednou...zvlastni ze stal v odstavnym pruhu, zaply vystrazny svetla a pan hledal kde by nasel vystraznej trojuhelnik :-)
7. 2. 2010 22:30
Re: R JAKO RANAŘ
no počkejme na novou pětku a myslím, že nezustaneme jen u salutovani >:D
7. 2. 2010 22:34
Re: R JAKO RANAŘ
No, já bych se tomu předjetí hodně bránil, abych nemusel vidět ten nepovedenej zadek ;-)
7. 2. 2010 22:37
Re: R JAKO RANAŘ
Právě, že jsem jel pak za ním a ten zadek tam pásnul.
7. 2. 2010 22:38
Re: R JAKO RANAŘ
To je účelnej zadek.
Avatar - Pierro
7. 2. 2010 22:43
Re: R JAKO RANAŘ
máš problém se stolicí??? >:-[]
neregistrovaný "fly2high"
8. 2. 2010 00:08
Re: R JAKO RANAŘ
ty mas teda tu tvoju hierarchiu dobre poddimenzovanu ked nevidis dalej ako nejaky golfik... >:D
8. 2. 2010 10:22
Re: R JAKO RANAŘ
Mainstream, kolego, mainstream. V mainstreamu a v kompaktech stojí eR na samém vrcholu. To s mojí hierarchií nemá společnéjho nic, týká se to hierarchie mainstreamu.

Co se týká vlastnictví eRka a pocitu z toho, ano, musí to být báječné, jezdit kompaktní mainstream a mít jedno eRko v garáži. Chce to ovšem, kolego, mít napřed tu garáž... Co?
8. 2. 2010 11:35
Re: R JAKO RANAŘ
Pakliže ti tuční konto jezdíš přez týden v bavoru, medvědu nebo jagu těžko si na víkend koupíš golfa prostě se rozhlídneš po sportovním autě. Pakliže jsi zdědil nemovitost kterou nepotřebuješ, vyhral jsi na los, nebo pár kaček ve sportce eventuelně je taťka škrt a omezil ti finance za maturitu na jeden míč pak si koupíš golf R jelikož jej budeš používat každodeně je to auto které nemá 4x4 ale jen haldex, není to až tak přemotorovaná bestie a na to aby jsi s tím mohl udělat dojem na puberťačky před diskotekou a vzít na tu dízu i čtyři kámoše a z dízy nějakou žabku která touží přijít o panenství na zadních sedačkách fauwé je to idealni auto, jinak netuším k čemu by se mohlo hodit.
8. 2. 2010 13:46
Re: R JAKO RANAŘ
Uvidíš, že když budeš mít v životě štěstí, že se jednou možná i pochopíš...
8. 2. 2010 16:10
Re: R JAKO RANAŘ
Já se chapu dost dobře a taky chápu proč VW to auto dováží jen na individualni objednávku jen tys to nepochopil, prostě nevidí pro to auto klientelu protože bohatých tatínku co daji synáčkovi mega na auto tady zase tolik není takže na auti pro děti se tu dáva do půl mega a když ty příjmy jsou fakt vysoké tak se loví u BMW, Mercedes sorry. Takže si to přečti ještě jednou a pak pochopíš že můžeš být z koncernu sebenadšenější ale koncern není tak nadšený z našeho trhu takže eRko jen na individual objednávku žádna zalistovaná položka v katalogu.Narozdil od tebe nejsem zaslepen pro koncern a chápu i ekonomické fungování českého trhu stejně jako analitici VW takže mám výhodu v tom že se mohu střizlivě podivat na věci.Btw. až budeš starší tak pochopíš že marketing a reklama jsou kecy které tě maji přesvědčit že pokud si nekoupíš zrovna jejich zboží jsi nymand ale můžeš být v klidu redbul ti křídla nedá audi má naskok díky technice snad jen v tom že má motor víc v předu než ostatní což se podepisuje na jeho jizdních vlastnostech a Fluance opravdu není opravdová limuzína a jsou i lepší jogurty než Muller.Mimochodem víš jak se mimo jiné pozná highendovy člověk o kterých tak rád píšeš, i vyzrálostí osobnosti tzn. pokud diskutuje (a fora na netu jsou od toho aby se diskutovalo) tak si vyposlechne argumenty proti strany a sám se snaží přijít s protiargumenty a ne utrousí jedovatou slinu na adresu diskutujícího, to je jen ukázka mentální zaostalosti.
8. 2. 2010 21:16
Re: R JAKO RANAŘ
Jsi hodně mimo. Myslím, že se u nás najde dost mladých lidí do 30-ti let, kteří si dokáží vydělat třeba 700 tis. Kč na auto. A hothatch je pro spoustu z nich ideální auto, střední třída a výš je pro ně velikostně zbytečná a kupovat pixle ala MPV je pro ně naprosto nemyslitelná věc. Takže kdo se za volantem rád "baví" (a mezi mladými je těch řidičů většina), tak pro něj je HH ideální auto.
Avatar - Thomasino
8. 2. 2010 21:41
Re: R JAKO RANAŘ
Naprosto souhlas! ;-) :yes: Ikdyž věkově už nejmladší nejsem (duchem rozhodně ano), tak HotHatch je pro mě taky ideální :-)
8. 2. 2010 22:19
Re: R JAKO RANAŘ
:-) Nechtěl jsem se nijak dotknou řidičů HH nad 30 let, to samé platí i pro ně ;-)
Avatar - white label
8. 2. 2010 22:21
Re: R JAKO RANAŘ
Tak to se mi ulevilo... ;-) >:-[]
8. 2. 2010 22:30
Re: R JAKO RANAŘ
Když souhlasíš proč jsi nedal míč za eR proč jsi si koupil GTI?
Avatar - white label
8. 2. 2010 23:12
Re: R JAKO RANAŘ
Za prvé souhlasil s názorem na HH obecně a ne jen na GolfR a za druhé GolfR je na našem trhu úplná novinka, takže si ho těžko mohl dřív koupit.
Např. na Slovensku je GolfR "standartně" v nabídce mezi ostatními Golfy a taky určitě nepočítají s tím, že by se jich tam prodalo víc než třeba u nás...
A i ceníková cena GTI se s příplatky klidně dostane na zákl. cenu GolfuR...
Že se celkově neprodá zdaleka tolik GolfuR jako GTI je jasné všem, včetně VW, podobně jako se celkově nikdy neprodá tolik Focusů RS jako ST...
Avatar - Thomasino
8. 2. 2010 23:24
Re: R JAKO RANAŘ
Jednak se Golf R v září zdaleka neprodával, pak taky kdyby se prodával včetně Rocca R, koupil bych si raději Rocco R, které je jen asi o 100 tisíc dražší než GTI ;-) Ale především jsem chtěl původně Focus ST a nakonec si vybral o něco více univerzálnější a kultivovanější GTI (taky u ST nejde objednat tempomat). Hodně mě "dostal" podvozek s elektromagnetickými tlumiči a jeho 3 režimy.. Pokles ceny bude u GTI menší, stejně jako spotřeba.. A kult legendy GTI asi taky udělal svoje, stejně jako hezčí a kvalitnější interiér ;-) S GTI jsem maximálně spokojen, neměnil bych teď za ST.. U GTI jsou to 2 auta v jednom..
Jo a nemyslím si, že bych nedokázal ocenit kvalit podvozku a nepřiblížil se za ty 3 měsíce jeho limitům ;-)
9. 2. 2010 18:36
Re: R JAKO RANAŘ
Tak to je super víš Tome mám rád lidi kteří ví co si koupili proč si to koupili a jsou spokojeni, taky netvrdím že zrovna ty nepatříš k těm co umí auto ocenit a využit spiš naopak ty jsi věděl co chceš zkusil si i něco jiného a vybral jsis dobře. Jinak jsem rád že jsi mi odpověděl jak jsi odpověděl bez nějakých urážek a emocí což tady nebýva zvykem. Ať ti dělá golfík jenom radost a spoustu pohodových kilometrů ti přeji. ;-)
8. 2. 2010 22:28
Re: R JAKO RANAŘ
Jasně počkám až tady napišou ti co si to eRko koupili nemluvil jsem o těch co maji v kapse 700 litru na GTI ale o těch co mají mič na erko. Je to jak ve všech těchto diskuzích kdybych na to měl tak si koupím to a to ještě jednou připomínám že i VW tohle auto nemá u nás ve standartním ceníku ale na individuální objednávku, takže velké oči nemají u VW ale někteří tady. A co se týče řidiču v čechách nemám o nich velké iluze dle mých odhadů je schopno docenit jízdni kvality (znovu opakuji jízdni kvality ne slicování interieru a měkčenou palubku) 5-8% řidiču víc ne.
8. 2. 2010 22:40
Re: R JAKO RANAŘ
Co s tím má společnýho, jestli je u nás k dostání na individuální objednávku nebo ne? A kdo dle tebe kupuje Focuse RS nebo Imprezu STI za milion? Taky je dotávájí synáčkové od bohatých tatínků? Jistě, nějaké malé procento to bude, ale co ostatní?

Jízdní kvality třeba Focuse ST oproti obyčejnýmu Focusovi snad dokáže ocenit každej, kdo má něco najeto. Kdyby sis koupil Mondeo s 2,5 litrem, taky bys jízdu s ním jistě ocenil ;-)
8. 2. 2010 22:48
Re: R JAKO RANAŘ
Neocenil koupil bych si mondeo s třilitrem V6 kdyby se vyrabělo, ale radši si koupim mustanga V8 jenom čekám až bude ten pětilitr nemám rád foukané motory jsem ze staré školy měl jsem za svůj život dost vykoných aut V6 V8 ale turbo mi nesmí do domu. Mám dva kamarády co mají focus RS a budeš se divit jsou stejně staří jako já jenže ten jeden ma k tomu BMW X5 a druhý Volvo S80 a o tom to je ani jeden by si focuse nekoupil jako jediné auto protože by prostě přes týden nejezdili v malem HH a bude to tím že ročně najezdí přes 60 tisíc.
Avatar - white label
8. 2. 2010 23:29
Re: R JAKO RANAŘ
Hatchbacky jako Focus, nebo Golf nemají primární problém s prostorností, co se případného denního užívání týká, mnohdy jsou prostornější než prémie ve střední třídě...
Problém denního užívání je zřetelný např. právě u Focusu RS, jehož "ultimativnost", "komfort" a uživaltelská přívětivost to z velké části prostě neumožňuje, naopak současný Golf GTI, nebo R s adaptivním podvozkem v tomto ohledu nežádá žádné podstatnější omezení a může bez problémů sloužit i jako auto pro rodinu s jedním až dvěma dětmi...
Svez se někdy nejen s Focusem RS, ale i s Golfem GTI/R s DCC a pak uvidíš o čem píšu...

P.S. Mimochodem např. to jakým způsobem (doslova "gárážově") Ford "nainstaloval" do FoRS jinak skvělé skořepiny, nad tím opravdu zůstává rozum stát, zejména s ohledem na cenovku FoRS. Něco takového by si VW nikdy dovolit nemohl a ani nedovolil, hodně také napoví zvuk při zavírání dveří u GTI a FoRS, podobný rozdíl je ve zpracování interiéru a možností individualizace formou přípl výbavy, to vše dělá z rychlých Golfů příjemné společníky i na každý den...
9. 2. 2010 08:41
Re: R JAKO RANAŘ
Turbo ti nesmí do domu a proto jsi koupil Mondeo s atm. 2 litrem, který skoro pamatuje minulé tisíciletí? :-)

Konkrétně, tento motor byl dobrý v době 2. generace Mondea, ale do 3. generace se už vůbec neměl dostat.
Avatar - white label
9. 2. 2010 11:26
Re: R JAKO RANAŘ
To víš, to jsou důsledky tvrdého "puritánství", radši horší motor bez přeplňování, než naopak, i kdyby se jednalo o sebedokonalejší foukačku, tak do domu prostě nesmí. >:-[]
Naštěstí podobnou "omezeností", lidi omezují především sami sebe... ;-)

P.S. S tou motorizací do Mondea s tebou naprosto souhlasím, zrovna v tomto případě je to "puritánství" dost postavené na hlavu... :-)
9. 2. 2010 18:21
Re: R JAKO RANAŘ
Jsem rád že jsi se mrknul do mého profilu ale také si přečti k čemu to auto používám a nemá smysl zvyšovat náklady když atmosferický dvoulitr sežere 9 litru plynu a foukaný pětivalec kolem třinácti a to je rozdíl v nákladech, btw u nás je na dálnici maximálka 130 a v německu můžu klidně dvě kila letět ale žádny klient to nevyžaduje takže motor od volva je celkem zbytečný.Ten dvoulitr je naprosto dostačujíci, kdyby tam dávali V6 2,5L nebo třilitr tu spotřebu o litr až dva bych zkousnul ;-) . Mimochodem kde má základ a v kterém roce to 2,5 turbo od volva víš?
8. 2. 2010 23:03
Re: R JAKO RANAŘ
Jsem opravdu zvědav kolik se tady těch eRek prodá v německu určitě hodně ale tam si je nikdo nekoupí jako jediné universální auto na každodení použití pokud mu nebude pod třicet.
9. 2. 2010 08:45
Re: R JAKO RANAŘ
Divím se, že tě to tak trápí. Erek se jistě u nás prodá minimum, stejně tak jako Focuse RS. A jestli bude eRko jediný auto nebo k němu bude mít ještě 911 Turbo nám může být jedno ;-)
9. 2. 2010 18:27
Re: R JAKO RANAŘ
Netrápi jen mě to zajíma, já vyřknul svůj názor a vy jste se do mě pustili jak bych vám rozšlapal hračky ale ať čtu jak čtu to co jsem napsal neni nikde napsáno že bych eRko považoval za špatné auto to určitě ne špatné určitě není.
Avatar - pocitac
8. 2. 2010 18:27
2,0T
Tohle auto pánové, i když léta jdou, nepředjede BMW ani s turbínou ... >:D zeptejte se paní Zagorové :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "erikpl1"
8. 2. 2010 19:15
Golf R
Prave som sa vratil s mensieho "testu" kde som mal moznost odskusat novy Golf R...Ludia, len to ako sa na Vas to auto pozera, Vam rozbucha srdce, nehovoriac o tom ked potocita klucikom a pocujete ten brutalny zvuk...Je to vynikajuce auto, proto lahko ovladatelne aj pre zaciatocnikov, extremny vykon, spracovanie je A++, jednoducho za tie peniaze to stoji :-) Takze ti co to nezazili, hmm, tazko mozu nieco posdzuvat, papierove udaje, obrazky je nieco ovela ovela ine ako skutocne pocity a zazitky :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
8. 2. 2010 19:27
Re: Golf R
erikpl1
Máš SZ (soukromou zprávu).
9. 2. 2010 14:00
toyota land cruiser HZJ 76
predrazena popelnice!!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
9. 2. 2010 15:58
Re: toyota land cruiser HZJ 76
S Toyotou Land cruiser HZJ 76 nemám žádné větší osobní zkušenosti, takže ti nemůžu tvůj závěr (k ní) potvrdit, ani vyvrátit, jen moc nerozumím tomu, proč se zrovna k této Toyotě vyjadřuješ pod článkem ke Golfu R? :-O
neregistrovaný "erikpl1"
9. 2. 2010 18:59
Re: toyota land cruiser HZJ 76
tak na to je jednoducha odpoved: lieci si komplexy ;-)