Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant: ceny (téměř) jako pro GolfPlus

Na německém trhu již mohou zájemci o nejdelší Golf všech dob začít objednávat. Ceny jsou velmi podobné částkám, které Volkswagen žádá za GolfPlus.
Zpět na článek
21. 3. 2007 08:49
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 08:55
neregistrovaný "R32"
21. 3. 2007 15:16
neregistrovaný "Rivit"
22. 3. 2007 15:55
neregistrovaný "Necromancer"
21. 3. 2007 08:55
neregistrovaný "R32"
21. 3. 2007 09:07
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:14
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 09:34
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:28
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:38
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:43
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 10:40
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 11:12
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 09:30
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 15:17
neregistrovaný "Rivit"
21. 3. 2007 08:53
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:35
anonym
21. 3. 2007 09:36
neregistrovaný "jirkaf"
21. 3. 2007 09:38
anonym
21. 3. 2007 09:46
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:47
21. 3. 2007 10:22
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:29
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 10:36
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:39
21. 3. 2007 10:42
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 16:08
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 20:10
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 20:53
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 21:27
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 21:58
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 22:20
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 22:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 11:48
neregistrovaný "mida"
21. 3. 2007 16:06
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 20:04
21. 3. 2007 20:56
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 22:24
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 22:52
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 23:03
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 23:12
neregistrovaný "Milý stydlín"
22. 3. 2007 21:12
neregistrovaný "RICI"
21. 3. 2007 14:15
22. 3. 2007 10:24
22. 3. 2007 10:49
22. 3. 2007 13:40
22. 3. 2007 14:26
23. 3. 2007 06:35
21. 3. 2007 10:39
neregistrovaný "Džejár"
21. 3. 2007 11:27
neregistrovaný "Džejár"
21. 3. 2007 19:21
neregistrovaný "Marek"
21. 3. 2007 12:48
anonym
21. 3. 2007 13:18
21. 3. 2007 20:10
21. 3. 2007 16:39
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
22. 3. 2007 19:31
neregistrovaný "Wenca"
1. 5. 2007 23:58
neregistrovaný "oskar"
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 08:49
Špatná kvalita, navíc předražená ...
Obecně známou skutečností je současná poruchovost vozů Volkswagen, Polo na rozsypání, v patách mu je Passat v současné době stahovaný do servisů po celé Evropě. Bravo VW !
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "R32"
21. 3. 2007 08:55
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Tvoj príspevok beriem skôr ako provokáciu... Netvrdím že sú VW bez chyby no tebou zmieňované Polo patrí práve k tomu vydarenejšiemu čo sa spoľahlivosti týka... Ale aby som prešiel k veci, pri cca rovnakých cenách by som asi váhal čo vziať, Plusko má super interiér kombi zasa lepší kufor. :-!
neregistrovaný "Rivit"
21. 3. 2007 15:16
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
My máme v rodině už 5vw a s kvalitou sem naprosto spokojen, mely jsme i 3 Fiaty nebyly špatný ale s vw jsme spokojenější
neregistrovaný "Necromancer"
22. 3. 2007 15:55
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
A co Dacie ?!
neregistrovaný "R32"
21. 3. 2007 08:55
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Tvoj príspevok beriem skôr ako provokáciu... Netvrdím že sú VW bez chyby no tebou zmieňované Polo patrí práve k tomu vydarenejšiemu čo sa spoľahlivosti týka... Ale aby som prešiel k veci, pri cca rovnakých cenách by som asi váhal čo vziať, Plusko má super interiér kombi zasa lepší kufor. :-!
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:07
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Nemám rád koncern, ale které značky dělají kvalitnější auta. Vynechej motory.
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 09:14
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Těch kvalitnějších značek je dost, Volkswagen je skutečně :no:
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:34
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Které prosím? Jinak vlastním Toyotu
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:28
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Preco ma vynechat motory? tie su najhorsie? >:-[]
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 09:38
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Základní jsou slabé, FSI žerou 98ku a Tdi zatím chrochtají, uvnitř Passatu to ale není poznat.
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:43
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Ja mam tiez Toyotu:)
21. 3. 2007 10:01
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
"uvnitř Passatu to ale není poznat." Ved to je dolezite alebo nie ? Co tam potom ze vonku to pocut ved ked ides autom tak sedis vo vnutri. A vonku pocut kazdy diesel nielen VW.
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 10:22
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Ono je to dáno opravdu výborným odhlučněním passatu + nějakým vylepšeným uložením motoru oproti ostatním koncernovým modelům např. s 2,0 tdi. Motor je slyšet na volnoběh, ale žádné vibrace, v zátahu neduní, je to celkově mnohem snesitelněší než např. v octavii. I podle měření v různých testech, vnitřní hlučnost passatu 2,0 tdi (měří se při jízdě ustálenou rychlostí, většinou při třech růz. rychlostech) je nižší než u konkurentů jejichž motory s CR nemají tak tvrdý chod. ;-)
21. 3. 2007 10:32
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Presne tak. Kde kto sa stazuje ze TDI je hlucne ale hlucne je ZVONKU. Ked soferujem tak sedim v aute takze vonkajsi hluk ma nezaujima. Podla [odkaz]
ma Golf 1,9 TDI 77 kW vnutorny hluk mensi ako ine diesle CR. Ten isty test som cital v Auto zurnale - tam boli uvedene aj decibely a Golf TDI je vo vnutri tichsi ako konkurencia.
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:40
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Ale v touranu 2,0tdi je to strašný. Dunělo to jak nákladák, a ani po zahřátí to o moc lepší nebylo. Dá se to ale brát jako dan za nízkou spotřebu.
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 10:42
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Má to dva aspekty. Prvním je to, že hluk uvnitř auta nedělá jen motor, modely VW mají obecně velmi dobře odhlučněné vnitřky, jak aerodyn. hluk tak hlavně hluk od kol, to se pak odráží na celkově nižší hladině hluku uvnitř i ve srovnání s auty s relat. tiššími dýzly. Navíc se měří při ustálené rychlosti, a problém PD je hrubý zvuk pod plynem. Druhým aspektem je to, že se při odsudcích zvukového projevu tdi používá pro charateristiku motoru hodnocení "příliš hlučný", ale jde spíše o "uchu nepříjemný charakter zvuku", prostě PD mají tvrdší chod, a přestože nemusejí vyluzovat víc decibelů, jejich zvuk je nepříjemnější. ;-)
21. 3. 2007 10:50
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
"uchu nepříjemný charakter zvuku" moze byt, skor to bude v tom. Priznam sa ja mam pridavani plynu v TDI skor usmev na tvari - zo zrychlenia ktore je pocitovo lepsie ako pri CR. Mne sa paci ten nastup krutiaceho momentu a vtedy nevnimam ten "neprijemny" hluk.
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 11:01
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
jo, jeden rád vdolky, druhý... faktem je, že jsou tu i dýzly, které to samé umí za příjemnější zvukové kulisy.
21. 3. 2007 11:08
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Nieco som najazdil napr. s Avensisom 2,2 130 kW 400 Nm a oproti 2,0 TDI 103 kW 320 Nm som bol trosku sklamany. Ten Avensis jazdi dobre ale chybal mi ten "brutalnejsi" nastup. VW bude mat CR 103 kW zaciatkom buduceho roku a 125 kW v polovici 2008 potom by mal byt zvuk motora prijemnejsi.
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 11:15
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
U Avensisu je lepší volba 110kW verze, ale o to nejde, problém je právě v tom, že to co se líbí tobě, ten skokový nástup Nm, je právě to, co se považuje za chybu, snaha motorářů je obecně, o co nejlinearnější průběh výkonu a krouťáku, bez skoků a propadů.
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 11:12
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Jo jo, a jsou i benzíny které to umí ještě líp:-)
21. 3. 2007 09:25
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Mozes napisat aj dovod stahovania Passatov do servisov ? A pocty stahovanych kusov ? Alebo si to ides teraz rychlo vymysliet ? A mozes aj napisat ako si prisiel na to ze Polo je na rozsypanie. Podla TUV - prehlad napr. na [odkaz]
VW Polo ani zdaleka nepatri k najhorsim.
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:30
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Moj znamy napr. siel do servisu s elektronickou parkovacou brzdou, lebo mu blokla kolesa, taka malickost... >:D
21. 3. 2007 09:59
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
To je ten dovod stahovania Passatov do servisov v celej Europe ?
Avatar - Dinar
21. 3. 2007 10:45
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
Tvoje intelektuální nedostatečnost je také obecně známou skutečností, ale těžko říct, jestli by v tvém případě nějaké "stažení do servisu" pomohlo. :-!
neregistrovaný "Rivit"
21. 3. 2007 15:17
Re: Špatná kvalita, navíc předražená ...
My máme v rodině už 5vw a s kvalitou sem naprosto spokojen, mely jsme i 3 Fiaty nebyly špatný ale s vw jsme spokojenější
neregistrovaný "Juha"
21. 3. 2007 08:53
Základní motory
To je klasika VW, základní motory jsou proti konkurenci slaboučké, ale bude se mluvit jen o těch nejsilnějších.
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 3. 2007 09:35
Základní motory
Které prosím? Jinak vlastním Toyotu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirkaf"
21. 3. 2007 09:36
Rozvor
To co mi vadi na Octavii je maly rozvor vzhledem k delce auta. Jak je videt Golf variant je na tom stejne. Za ty penize tedy nic moc.
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 3. 2007 09:38
Rozvor
A môj zasa s Avensisom pre problém s ABS... ;-\ Možno ojedinelý prípad ale to mohol byť aj ten tvoj s el. park. brzdou... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Laci"
21. 3. 2007 09:46
Re: Rozvor
Presne tak, to si nevyberies :-)
21. 3. 2007 09:47
Hm...
Ako tak citam, tak bestseler Golf zacina byt jednym z najhorsich, najskaredsich a najviac predrazenych aut. Co sa mna tyka, tak cena je dost silna, aj ten korejsky zadok tohto kombicka vstrebavam tazsie. Kvalitu velmi komentovat nebudem, pretoze s tymto autom nejazdim, ani nikto, s kym by som sa stretaval castejsie. Ale kritiku spolahlivosti poslednou dobou pocut castejsie ako chvalu. Najvacsou pravdou ale je, ze toto kombi prichadza velmi neskoro, takpovediac "po funuse", ked je uz na spadnutie velmi ocakavana siesta generacia Golfu. Passat v kombi verzii je oblubeny od sameho zaciatku, nechapem to vahanie o triedu nizsie.
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:22
Re: Hm...
Ono to kecání o poruchovosti je také dost dané jejich cenou. Jednak nejvíc na VW nadávají ti co by ho chtěli, ale nemají na něj. To si pak hledají důvody proč ho nekoupit KDYBY na něj měli. No a ti co si ho koupí zase za vyšší cenu než u konkurence mín odpustí. Problem který by jsi u korejce za 350t. přešel mávnutím ruky u golfa za 650t. nasere víc. Statistiky TUV mě moc neberou, většinou ukazují jen to jak se majitel o auto stará. Nejsem fanda VW, mám dokonce dost hnusnou zkušenost s passatem, ale to bylo dost o lidech v servisu. Kamarádka si ted koupila golf V 3D, 1,4. Za 375t. Má tam climatronic,metalízu a elektrony. Kupovala nové, ve slevě. Myslim že je to dobrá cena. A ta 1,4 jede hezky, hlavně dost málo bere. Znovu opakuji-nemám koncern rád, ale ne vše je černé nebo bílé. Mimochodem nejhorší zkušenost v životě jsem měl s nissanem vanette. Nové auto. Jak kvalita, tak servis hrůza.
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 10:29
Re: Hm...
"a ta 1,4 jede hezky" ... >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:36
Re: Hm...
Fakt. Docela dost mě to překvapilo, papírově vypadá hrozně. Ale vše samozřejmě v kontextu s tím že s autem jezdí holka a hlavně po městě. Sporták to neni, ale ani brzda. Pro rodinu asi málo, ale ve dvou neni problem.
21. 3. 2007 10:39
Re: Hm...
Ak motor toci 2000 tak sa s tym jazdit neda ale ked to vytocis nad 3300 tak sa s tym da jazdit celkom svizne. Vyskusaj uvidis. "Papierove" info nie su vsetko. Ale ak si zvyknuty na 911 Turbo tak uznavam ze je to o nicom. :-!
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 10:42
Re: Hm...
Jo a sám jezdim s šestiválcem + V8, takže vim jak vypadá pořádný motor.
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 16:08
Re: Hm...
Jasně, ale když "ta 1,4 jezdí tak hezky" .. >:D
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 20:10
Re: Hm...
Když jsem do toho auta sedal tak jsem čekal něco jako HTP. Byl jsem příjemně překvapenej, nic víc, nic mín. Od 59KW bych čekal mnohem horší svezení, na to jsk je golf těžkej. Ano, předjíždění neni nic moc, ale to u žádné 1,4 v tak těžkém autě.
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 20:53
Re: Hm...
Mám srovnání s 1,4 70 kw a je to docela rozdíl... ;-)
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 21:27
Re: Hm...
A v jakém autě? Golf je snad jeden z nejtěšších ve třídě. Kluk co u mě dělá má fabku 1,4 74kw. Jo, jede to líp, ale taky si za to vezme kolem 9l, teda když to točíš. A když ne jede hůř než ta 59kw. V tom golfu ukazoval pc po 230km 5,6l. Ne že bych na spotřebu nějak moc koukal, ale to bylo slušný. Neřikám že je to dělo, ale na běžné ježdění v 3D golfu stačí až až.
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 21:58
Re: Hm...
Když ta koncernová 1,4 74 kw táhne odspoda fakt mizerně.. Nicméně souhlasím, že pro klidnou jízdu do města v Golfu je to dostačující motor, pro klidnou jízdu za městem by mohl mít patnáct dvacet koníků navíc kvůli předjetí. Těch 70 kw znám ze Stila, které je o hodně lehčí (přes 100kg) - taky je (nejen) při předjíždění rozdíl velmi znatelný.
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 22:20
Re: Hm...
Jo tak ve stilu jsem byl vezen v té 1.2 a nevěřil tomu jak to jelo. Fiat motory umí. A stilo obecně je hodně nedoceněné auto.
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 22:50
Re: Hm...
Stilo 1,4 je ještě lepší. Co je pro Fiat mínus, je pro zákazníka plus - už dlouho se nedalo tak dobré auto kupit za tak málo. :-)
neregistrovaný "mida"
21. 3. 2007 11:48
Re: Hm...
jel jsi s tím někdy? dle počtu tvých smajlíků usuzuji, že s to řídil prostřednictvím keců u piva. zkus to jinak, ten motor je fakt dobrej, to vím z vlastní zkušenosti a tak volím místo tvých smajlíků stejný počet palců :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Míra"
21. 3. 2007 16:06
Re: Hm...
Ano jel, myslel jsem, že mám kobereček seklý pod plynem - nebyl - PROSTĚ NIC. Proto ten úsměv. Za co dostal golf hvězdičky, za pevnost karoserie ? Ta mi bude při předjíždění fakt platná ...
Avatar - R32
21. 3. 2007 20:04
Re: Hm...
Keď chceš káru na predbiehanie tak nebudeš pozerať po 1,4-ke ;-\ to dá rozum. Ale mám pre teba typ - je to tiež 1,4 no TSI 140 koní, 220 Nm kruťák, aj na obiehanie ti bude stačiť... ;-) ;-) Super motor, fakt pecka, spotrebou (keď netlačíš na max) ako 1,4-ka, výkonom 2,0 a kruťák ako diesel - plochá kryvka v širokom pásme otáčok. Tento motor má budúcnosť. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 20:56
Re: Hm...
Mám taky tip, kup si za cenu 1,4 tsi normální dvoulitr, ušetříš při nákupu a časem i za servis. ;-)
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 22:24
Re: Hm...
Dnešní moda turkomotorů musí hřát všechny majitele servisů u srdce:-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 22:52
Re: Hm...
Co teprve turbo a kompresor v jednom motoru... :-) :yes:
neregistrovaný "petrt"
21. 3. 2007 23:03
Re: Hm...
Tak po 150t.km zlatej důl:-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
21. 3. 2007 23:12
Re: Hm...
Dřív, tak po 100 tkm... >:D
neregistrovaný "RICI"
22. 3. 2007 21:12
Re: Hm...
Musím s tebou souhlasit, mám Tourana a Getze a tak mohu porovnávat kvalita-cena i když jsou to auta jiné kategorie. ;-)
21. 3. 2007 14:15
Re: Hm...
Korejský zadek? Takhle vypadá BMW3, Mercedes C, Jaguar X-type. Korejče pobroukanej.................
22. 3. 2007 10:24
Re: Hm...
Chlapče, korejský zadek? Takovýhle zadky mají BMW3, MB C, Jaguar X Type! Korejče.
22. 3. 2007 10:49
Re: Hm...
Korejský? Pan Wu Ce BMW3, pan Nyen Mercedes C a pan Ghuen Jaguar X Type ho v "typicky" korejském prostředí přijmou.
22. 3. 2007 13:40
Re: Hm...
Nejak sa opakujes....mne sa pri pohlade na tento zadok okamzite vybavili tvary Ssangyong.
22. 3. 2007 14:26
Re: Hm...
Mě to porad hazelo chybu, nejde vlozit a pak to tam vlitlo najednou. Aspon vidis jak jsem to vylepsoval ;-)
I Ssang Yong se může o***t.....
23. 3. 2007 06:35
Re: Hm...
Ale v tomto pripade asi nie. Nevravim, ze sa VW tymto prvkom po niekom opici, proste vyskusali zmenu. Ale mne proste nesadla, take tvary sa mi zda, ze sa uz prilis nenosia, vyzera to zastaralo, nie moderne.
neregistrovaný "Džejár"
21. 3. 2007 10:39
Myslím, že budeme překvapeni,...
...jak svěže bude nový Variant na českých silnicích vypadat. To pozdní uvedení na trh chápu tak, že pokud se automobilka rozhodla prodávat Golf Plus, byla by asi sama proti sobě, kdyby zároveň uvedla i Variant, protože oba modely jsou směřované k vesměs stejným typům zákazníků. Osobně bych se asi jen těžko rozhodoval, do kterého jít, a proto bych možná nakonec skončil v autosalonu jiné značky. I když pravda je, že uvedením Golfa Plus na trh si to VW možná zbytečně zkomplikoval. Zásadní otázka je, jakou vlastně bude mít nový Variant životnost. Pokud se VW skutečně chystá v blízké době uvést novou generaci, budou mít noví zákazníci zájem o v podstatě výběhový model (i když nový na trhu)?
Rozbalit vlákno
4
21. 3. 2007 10:42
Re: Myslím, že budeme překvapeni,...
Golf GP pride v polovici roku 2008. Predbezne info su ze Golf Variant v tejto podobe sa bude vyrabat do konca roku 2012.
neregistrovaný "Džejár"
21. 3. 2007 11:27
Re: Myslím, že budeme překvapeni,...
Je to zajímavý přístup, prodávat zároveň dvě generace stejného modelu, ale asi to funguje.
21. 3. 2007 12:49
Re: Myslím, že budeme překvapeni,...
Nerozumiem celkom tomuto "programovanemu" sklzu v modeloch....ked sa zacal vyrabat Golf IV, tak cabrio malo spustu dielov z trojky, a myslim, ze ho tak vyrabali po cely cas. Podla mna to vrha dost zvlastny tien na vyrobcu, ked je odstup medzi generaciami taky maly, ze si ich dovolia vyrabat sucasne, alebo dokonca kombinuju suciastky...Divny postup na vyrobcu, ktory trha do premioveho segmentu...
23. 3. 2007 06:36
Re: Myslím, že budeme překvapeni,...
To sa mi nezda. Ako keby napr. Renault vahal s uvedenim Megane Grandtour, pretoze uz predava Scenic. To je blbost, nie?
21. 3. 2007 12:11
Velikost zavazadlového prostoru
No autor, přebírá hodnoty kufru ze zahr. materiálů, takže podívejme se na to reálně:
nový Passat Lim měla původně kufr 565l ale pak se přišlo na to že 80 litrů zabírá rezerva, která je u nás povinná.... Takže 690l - 80 rezerva = 610l a z toho bude cca 50l odkládačka, kterou znají majitelé Tourana (je vidět na fotkách - proto ta rovina v kufru) takže ve výsledku počítám po roletu tak 550-560l. Po strop to bude aspoň 1000l. Když už autor uvažuje tak pořádně.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marek"
21. 3. 2007 19:21
Re: Velikost zavazadlového prostoru
V článku je napsáno, že 690l je po strop, takže tipuju tak 500l po roletu bez rezervy, popř. 430l s rezervou ;-\
22. 3. 2007 10:23
Re: Velikost zavazadlového prostoru
NAd roletou nemůže být jen 190l to je málo !!!!
anonym
21. 3. 2007 12:48
pomoc
chcem vas poprosit o radu. Co mam ocakáva´t o volswagen polo 1.4 rok výroby 2001, benzin oplatí sa do toho investovat
Rozbalit vlákno
2
21. 3. 2007 13:18
Re: pomoc
pokud k tomu máš servisku, zkontroluj si podle čísla kastle v VW servisu historii auta, pokud je v pohode, pak ocekávej velmi živý, vcelku prostorný, nenáročný na údržbu a později velice dobře prodejný auto. Polo patří mezi značky s určitou image Polo znají mladí i důchodci a dneska na ulici potkáš všechyn generace.
Avatar - R32
21. 3. 2007 20:10
Re: pomoc
Tak tak, je to dobrá volba, spolahlivé auto ktoré si drží cenu a navyše "vinou" nie módneho designu to auto bude "in" stále... :-) Ber to, hehe.
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
21. 3. 2007 16:39
Volks?
Golf V generacie zacal stracat vyznam svojho mena, resp. zacal stracat to, preco je golf golfom... Sucasny Golf VAriant to len utvrdil. Kein Volkswagen, aber Teuer-hasslichwagen. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wenca"
22. 3. 2007 19:31
Re: Volks?
ty seš vůl,to jsou úplný kecy co tady píšeš
neregistrovaný "oskar"
1. 5. 2007 23:58
Kvalita závisí i na jiných věcech
...a zamysleli jste se nad tím, kde se ta auta vyrábějí a kdo na nich maká? (Portugalsko, Mexiko,...)
Rozbalit vlákno
0