Kdyz mas takovy insidersky informace, hodlaji udelat neco s temi plastovymi dvermi u octavky, pripadne ji nejak doodhlucnit? Proslycha se, ze ji pry oproti golfu nejaka izolace chybi. A jak je to s tim podvozkem, prosel upravou jako rapid, nebo ne?
Co jsem jezdil s OIIIC,tak ta náprava byla už lepší.Ale ještě budu zkoušet LB.Ono Combi má lepší tuhost,ale zlepšení tam bylo.Ty dveře asi ne.Jedině možná s novým modelovým rokem.Teď bude Scout,CNG,L&K a příští rok multilink za příplatek a Side-Assist.
U Golfu HB je potřeba úspornější nápravy jasná, tam je místa málo, ale u kombi bych řekl, že problém s místem a umístěním nádrží není, takže víceprvek by nemusel být problém.
Tak já viděl nákresy (a později fotky čisté platformy bez kastle). Pod kufrem, mezi zadními koly jsou dvě velké nádrže. "Torzka" je tam tak akorát propletená, není tam moc místa. Ano, byl to HB a u kombi je více místa, ale podle mne by si to vyžádalo zásadnější přepracování zadního modulu. Neřekl bych, že by se tam jinak multilink vešel (mohu se ale klidně plést). Byla ještě druhá verze, kde byla i zmenšená palivová nádrž a třetí, menší nádrž na CNG byla pod zadními sedadly.
Take se mi zadlo ze jsem videl nakresy s nadrzemi mezi koly. Ke zvetseni kufru nedoslo oproti jinym take prej z duvodu ze tam maj byt tyto nadrze na CNG. Takze bych si na kombinaci CNG a viceprvek moc nevsadil. Dokud to ale neni v prodeji tezko rici co bude pravda.
Jinak jsem zaslechl, ze VW dela na atmosfericke 1,6. Nevite nekdo co je na tom pravdy?
Dělá nové atmosférické 1,4 a 1,6, jsou už nějakou dobu v prodeji, ale v EU je nekoupíš. A asi se nikdy do nabídky nedostanou. Ty jsou určené pro Rusko, Brazílii, Čínu atd. Jsou to více méně ty stejné motory, jaké tu máme my, jen bez turba a příslušenství, které k němu patří. Podle trhu se může lišit i použité řešení pro redukci emisí.