Koutky dolu, zatlačte slzu, mávejte bílým šátečkem… Volkswagen nechal potichu vykouřit do ztracena slibný projekt, kterým jsme mohli šňupat zábavu ze silnice nekontrolovatelnými dávkami.
Typicky Volkswagen : nic nove, odvazne, inovativne nema sancu. Vzdy sa ide len na istotu. Experimenty nemaju narok. Ved co keby natom nezarobili majland alebo dokonca prerobili? A image ma VW aj tak, preco ho teda zvyraznovat niecim novym a neoverenym? Aj ked nie som zastancom takmer bezucelnych aut iba pre sport a radost, toto ma nepotesilo, cakal som konecne jeden odvaznejsi krok vpred. Nekona sa. :no:
ze "VW nechal potichu vyrourit....", tak jsem se vazne vydesil, co ze to nasemu pohadkari udelali >:-[] Pak jsem to docetl a zjistil, ze udelali to co vzdy, nebudou vyrabet nic zajimavyho :-!
...značka, od které bych čekal alespoň malosériovou výrobu takového vozítka. Pro ně je zřejmě současným vrcholem experimentu Tiguan a to mluví za všechno. Ale stejně nechápu jak mohl někdo jen doufat, že takhle nudná značka by se pustila do výroby takhle zábavného auta.
Viz www.trigerscars.nl Mluví to i česky. Vedle produkčního typu, si samozřejmě stavíme i neprodejné a neinzerovatelné, jen tak pro sebe. Do šedesáti může každý. Ve stovce ale končí adrenalin a začíná čistý strach. Motorka je proti tomu, v téhle rychlosti, vrchol bezpečí. Nemáte chlapci čeho litovat.
Ide o to, ze VW sa opat nepokusil o nieco nove. Proste dedek, ktory nema rad zmenu a mladost a moderna je mu na obtiaz. Nezalezi na tom, ci ma ten voz spickove jazdne vlastnosti alebo nie. Historia v automobilizme nas permanentne uci, ze vsetko casom ide. Ovsem VW nepatri medzi novatorov ci priekopnikov, ktori vedia zdravo riskovat.
Šmarjá pano, co je na tom nového? Takhle už jezdil anglický JAP před válkou. A po válce to snad stavěli všude. U nás Velorex. A všichni zjistili, za co to stojí a že fyziku neojebou. Takže co to je za pakárnu, ,,ze VW sa opat nepokusil o nieco nove?"
To nie je pakarna, to je pravda. Aj neuspesny novatorsky pokus sa pocita a vrha na znacku len to najlepsie svetlo. A prosil by som Ta, aby si pouzival slusne vyrazy, vulgarizmami nikoho nenadchnes. ;-) Okrem toho, co nebolo mozne pred 20, 30, 40 rokmi, dnes moze byt mozne. Staci spomenut si na zaciatky mnohych sucasti auta, take stierace, elektricky starter, zaoblene skla, kotucove brzdy, ABS a tak dalej existovali ako vynalezy davno predtym, nez sa ich skutocne podarilo vyrobit a uviest do zivota. Hoci v dobe vzniku to boli skor len blaznive a viac-menej nemozne napady...
Tak neskac, ked niekto napise nieco proti VW, v tomto smere nikdy nebol na spici a ako vidno asi ani nadalej nema take ambicie.
Z tebe ta zapsknuta zavist nas vychodo-stredoevropanu (ossis) vuci Nemecku jenom sala... Kazda automobilka si pohrava s radou konceptu a vetsinu z nich posle k ledu.To je naprosto bezne a normalni. Tak tady neplacej kraviny a napis rovnou,ze se ti auta od VW nelibi a je to OK. Na to mas pravo.
:yes: súhlas, keby to malo zlé jazdné vlastnosti spravia len negatívnu reklamu... Už vidím ako by sa potom všetci vrhli na VW že čo za blbosti to vyrábajú. Pred časom som niečo podobné videl aj od Mercedesu, dokonca sa kabína v zákrute nakláňala a tiež to dali k ľadu...
A co tak spustit poriadny vyvoj a zapracovat na jazdnych vlastnostiach. Zbalit to s tym, ze je to zle, je velmi jednoduche. Keby chceli, dotiahli by to do zdarneho konca. A dokonca by im nakoniec mozno presla aj normalna naprava vzadu. Vravim o chybajucej odvahe a chuti dotahovat experimenty do zdarneho konca.
Zkus tedy www.triggers.nl Jinak neberu info, mám jistotu.
Podílím se na tom vývoji. Nebudu tě zatěžovat rovinou klopení a velikostí momentů. Pro laickou představu by snad stačilo, uříznout na židli jednu nohu. Pak se zhoupni na normální a třínohé. Mazec, co ?
Dobrá, nejsem konstruktér, je to klidně možný.. Ale přeci jenom je to vozítko trochu o něčem jinym, těžiště GX3 bude níž, poměr rozvoru a rozchodu kol bude taky úplně jinej, širší kola budou stabilnější, nesrovnatelně lepší zavěšení, zadní vidle bude taky určitě propracovanější, nebude se to kroutit, bude to mít pořádný pružiny atd atd.. Podle mě se na základě toho malýho vozítka nedá jen tak odsoudit celá koncepce. Možná je to podobná koncepce, ale možná k sobě mají dál, než se na první pohled zdá. U GX3 uvádějí boční zrychlení 1,25 g, což neni vůbec málo, takže si to buďto vymysleli, nebo na tom něco bude :) sorry za pozdní reakci..
Úplne chápem VW,tato značka je profilovaná na klasicke modeli a preto bolo jasne,že takyto experiment nema šancu v jeho modelovej ponuke.Toto by nevyrabal nikto ani Ford či Opel,Mercedes a BMW ani nevravím...Jediné riešenie by som videl v tom,že by sa spravila oddelena značka,ale to je už ťažko polemizovať teraz...
Nevrav. Prave BMW by som do tejto role kludne pasoval, pozri napriklad na jeho experiment s motocyklami s pevnou strechou, kreslom miesto sedacky a bezpecnostnym pasom...
To snad není možný. Umíš číst? ,,Motorka je proti tomu, v téhle rychlosti, vrchol bezpečí." Tak snad chápeš, proč staví BMW křeslo na dvou a ne na třech kolech. Nejsou padlí na hlavu.
Vies mysliet? Tak si, prosim, este raz precitaj moj predchadzajuci prispevok. Ten co som pisal o 15:19. Ze tento konkretny model nie je dostatocne bezpecny, to neznamena, ze vyvoj ho nemoze zdokonalit na pozadovanu uroven. Ak nie dnes, tak zajtra. Ze v minulosti tato koncepcia nezaznamenala prevratny uspech, nie je klincom do rakvy. Vela noviniek a vynalezov v automobilovom priemysle dlhe roky lezalo v zasuvkach a cakalo na vhodne materialy, technologicke postupy alebo konstrukterske finesy. Ostavam pri tom, co som uz pisal - VW spi, je ako usedeny staroch bez elanu a mladickej energie, neschopny ziveho experimentu. O tom pisem, nie o tom, ze tento konkretny model niekto nepovazuje za schopny bezpecnej jazdy. Ak uz toto nepochopis, si fakt mamlas.
Milý Klaudie. Sumárně k oběma tvým posledním příspěvkům. Nakresli si to, postav a pak přijeď. Budeme srovnávat, jak si aplikoval ,,vhodne materialy, technologicke postupy alebo konstrukterske finesy." A jestli si myslíš, že: ,, Aj neuspesny novatorsky pokus sa pocita a vrha na znacku len to najlepsie svetlo", tak jen odsud posud. Těžko protlačíš za novátorství, něco z počátku minulého století.
Vidno, kamos, ze nevies co hovoris. Uz som to tu spominal, v automobilovom svete sa da o vacsine noviniek povedat, ze "to uz tu bolo". Nebola vhodna doba, materialy, technologie. Co neslo vcera, moze ist dnes a zajtra. Nebud prihrdy, este dlho budeme stat a zit na zakladoch z minulosti. Ani Citroen alebo renault neboli so svojimi experimentami vzdy uspesni. Napriek tomu ich povest ako priekopnikov je niekde uplne inde ako u Tebou tolko obhajovaneho VW. ;-)
Zbytocna praca, mna nepresvedcis :-) asi ako ja nepresvedcim Teba ;-) Zelam Ti prijemny vecer :-! Co je s tym e-mailom neviem, podla mojho zistenia funguje normalne, mozno nejaka chyba na trase.
Zdá se, že máš problém:
Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.
Předmět: Triggers
Odesláno: 11.7.2007 18:03
Tito příjemci nebyli zastiženi:
lubos.slovak@zoznam.sk dne 11.7.2007 18:10
Došlo k potížím při komunikaci SMTP s e-mailovým serverem příjemce. Obraťte se na správce systému.
Cože? K tomu, že skončí v muzeu říkáte naštěstí?!? To auto mělo jezdit po zábavných silnicích a ne stát v muzeu!!! Za to, že GT3 nešlo do výroby, je jeho život v muzeu mizivou útěchou (spíš žádnou).