Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen koupí 90% podíl v Italdesign Giugiaro

Německý Volkswagen koupí 90,1 % akcií světoznámého designérského studia a konstrukční kanceláře Italdesign Giugiaro S.p.A..
Zpět na článek
25. 5. 2010 14:55
26. 5. 2010 11:03
25. 5. 2010 16:13
25. 5. 2010 16:35
25. 5. 2010 16:37
25. 5. 2010 20:33
26. 5. 2010 08:57
neregistrovaný "exctenar"
26. 5. 2010 15:08
26. 5. 2010 10:40
26. 5. 2010 11:00
26. 5. 2010 15:09
26. 5. 2010 08:26
25. 5. 2010 18:27
27. 5. 2010 14:42
Avatar - T613
25. 5. 2010 13:47
obnovená spolupráce
Tož kéž by zase Italdesign navrhoval pro škodu kastle, jak to dělal v letech sedmdesátých
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2010 14:06
UNIFORMA vs. UMENI
Snad to nebude konec umeleckemu tvoreni italu. Designove "zkoprneli" nemci by nemeli velet necemu, s cim maji sami velke problemy. Samozrejme, ze jde pouze o muj vlastni nazor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2010 14:36
Nepomůže, neuškodí...
Myslím, že šéfové VW jsou dost dospělí, aby nepřipustili zrůdy typu IX35, Fiat Multipla, či pažout, rendlík a podobné spojené nádoby. Pokud to tak bude, je to OK.
Snad se můžeme těšit, že konečně dostanou jejich auta zase další elegantní šťouchanec směrem k nadčasovému elegantnímu vzhledu a nebudou už vypadat jako rozpačitě extravagantní předek Tiguanu se světly spíše zboku než vpředu. Snad to také konečně bude znamenat rychlý konec zrůdných bočních designů typu Rumunster.
Takže dávám velmi, velmi opatrný :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2010 14:55
ZPRÁVWA ROKU
Událost, jaká se v evropském autokontextu objevuje jednou dvakrát za... deset let. Nedopřejme ironické poznámky na margo Italdesignu, byť by se intelektuálně dušnějším diskuzním jedincům nyní nabízely na zlatém podnose, naopak, oceňme, že Giugiaro udržel v nelehkých dobách dodnes podnik ve vlastnictví rodiny (copak asi tak vlastní vaše rodina?...) a oceňme současně, že se našel někdo, kdo kvality tohtoto podniku umí a zejména bude umět ocenit.

Kam se to v Evropě s auty sune jistě vnímá každý z nás. Silní budou silnější a slabší budou... slabší, jo jo, zákon autopřírody funguje neúprosně.

Co čekat? No především je to tak trochu "návrat do budoucnosti" vždyť to nejlepší, co Evropa v posledních pětatřiceti letech stvořila v autech pro široké masy, vzešlo právě ze spolupráce těchto dvou, ano, je to GOLF. Takže očekávat lze především ještě intenzivnější tah Volkswagenu na tu pověstnou garážovou branku. Opačně pak křídla VW kapitálu umožní designérům tvořit nejen pouze fantasmagorické kreace na autosalony, nýbrž tvořit další bohy silnic. Současně registrujme, že Italdesign pracoval v posledních letech pro Čínu. Kruh se uzavírá...

Co je však podstatné, od zítřka bude rozhodovat o zakázkách pro italdesign nikoliv Giugiaro, nýbrž... ano, ano, jásáš správně, rozhodovat bude Volkswagen.

A jak to dopadne? No dobře, co dobře, výborně. Tedy... pro VW. Ti ostatní holt budou čekat, až co na ně zbyde. Jako bys to neznal, viď.

P.S. Hergot, 90 %... to vypadá, že italdesign nemá otlačené jedno, nýbrž obě kolena...

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
6
25. 5. 2010 19:03
Re: ZPRÁVWA ROKU
To jo, vw jim da navrhnout maximalne tak klicku od dveri, zbytek si budou delat dle svyho. Akorat tu klicku pojmenujou giugiaro a daji ji do priplatkovy vybavy.
25. 5. 2010 19:43
Re: ZPRÁVWA ROKU
Na to by nikoho nemuseli kupovat. ;-)
25. 5. 2010 20:03
Re: ZPRÁVWA ROKU
Inu, nechchteji slevu zadarmo, ze :-) Jinac, vw asi vi, co dela. Krom seatu se mu dari, na co sahne
25. 5. 2010 20:58
Re: ZPRÁVWA ROKU
Veď tak to má byť. Neúspechov si užil tiež dosť.
26. 5. 2010 11:03
Re: ZPRÁVWA ROKU
Pokud to VW nakopne i trochu jinam než je jejich současná jednotvárnost, pak je vše v pořádku. Pokud ale začnou pak tvořit pouze "bohy silnic", jak říkáš, je to zlé....bůh = něco výjimečného a je v podstatě neviditelný, a tam si myslím VW rozhodně nemíří, tj. tvořit sice krásná, drahá a výjimečná auta, ale pouze pro omezenou klientelu ;-) (tedy pokud si pojem bůh vsvětluješ stejně)
26. 5. 2010 11:40
Re: ZPRÁVWA ROKU
Budu to sem psát už poněkolikáté, ale zeptám se znovu. Opravdu si myslíš, že by VW nebyl schopen implementovat typicky italský design na své vozy?
Bezpochyby by toho schopen byl. Ale otázka zní jinak.
Byl by poté schopen takové vozy prodávat? Osobně o tom silně pochybuji. Italský design není masovou záležitostí. Líbí se většinou mladým a ti většinou nedisponují potřebným objemem financí. Tedy: proč mířit na tuto skupinu?
25. 5. 2010 15:12
DŽUDŽIJÁRO
takisto giugiaro architettura by kazdopadne potrebovala prisnejsie vededie, takže relativne super správa. :yes:
Rozbalit vlákno
3
25. 5. 2010 16:31
Re: DŽUDŽIJÁRO
Konečně někdo, kdo pochopil jádro.
Italové nad sebou potřebují pořadné vedení. Toho se jim od Němců bezesporu dostane. :yes:
25. 5. 2010 16:13
ZÁVĚR
1) dobrá zpráva to pro lidi co se o auta zajímají není asi ani náhodou. Z podobného neštěstí se může radovat (ještě k tomu tak blbě) snad jen naše známá partička.
2) naštěstí v Itálii je tolik designových studií, že ztráta a konec jednoho nic neznamená. Je to škoda, na druhou stranu není to tragédie v tom smyslu, že by skončilo něco nenahraditelného. Giugiaro patřil k těm lepším, nejlepší však nebyl a také zde byl patrný tak trochu ústup do pozadí v posledních letech (snad s výjimkou 159 a Brery)
3)ještě je tady Bertone (patřící Fiatu), dále je tady Pininfarina, který především snad dále bude vytvářet ty pravé italské skvosty na kolech)

Takže ať je země lehká I.D.E.A, bude snad v evropě líp. Přirovnal bych to významem na úroveň převzetí Lamborgini a Bugatti od VW. Taky se nic nestalo a VW pro svoji enschopnost žádnou díru do světa s těmito značkami do světa neudělal a asi ani neudělá. Komu enní z hůry dáno v apatice nekoupí. A pokud z I.D.E.A odejdou enjlepší lidi jinam, získá tak VW maximálně býrobní kapacity. A o to asi šlo především (aspoň to tak bylo prezentováno).
Rozbalit vlákno
9
25. 5. 2010 16:35
Re: ZÁVĚR
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
25. 5. 2010 16:37
Re: ZÁVĚR
Opět tu čtu nesmysly v tvém podání. Pokolikáté už...

Nejsem si vědom a předpokládám, že nikdo uvažující ti nemůže dát absolutně za pravdu tvému podání dřívější úspěšnosti jak Lamborghini tak i Bugatti.

Tyto dvě automobilky byly v podstatě mrtvé značky, Bugatti zcela, Lamborghini směřovalo do pekel. Němci tyto značky oživili a Lambo poslali rovnou na špičku úspěchu. Prodeje každý rok rekordní, prakticky rostou od doby, co Lambo převzal VW (potažmo Audi), Bugatti je zcela jasné. Žádná jiná automobilka by neinvestovala tolik financí na vývoj jedinného unikátního modelu, jako je Veyron. Prodejní úspěchy Veyronu asi taky nikdo nezpochybní. A za jaké ceny se prodává, to snad ví každej školáček. Tohle VW neděla pro chladný kalkul, protože na tom Veyronu prakticni nic nevydělá, ale jeho výrobu dotuje.

Shrnuto/podtrženo: meleš kraviny, jako obvykle. :-! :no:
25. 5. 2010 20:33
Re: ZÁVĚR
Giugiaro vlastně nic neudělal...
Hlavně je tady ještě Bertone a Pininfarina, takže je co prodávat. Pak už je na řadě jen Fiat, nebo VW koupí Lancii pro svojí zemědělskou řadu.
neregistrovaný "exctenar"
26. 5. 2010 08:57
Re: ZÁVĚR
Jasně, proto ho odborná veřejnost pasovala na Designéra 20. století v automob. průmyslu,v odkaze je přehled toho "nic", co se tam udělalo.[odkaz]
Hezký den :-!
26. 5. 2010 15:08
Re: ZÁVĚR
Vysvětluj to wolffovi, nebo se nauč číst po vláknech.

Hezký den
26. 5. 2010 10:40
Re: ZÁVĚR
Volkswagen má zemědělskou řadu? To jako audiny s tou přední radlicí jsou vlastně kombajny? Stejný pokus byl třeba u Fabie Junior..., že? áha. Bravo folksiš... :yes:
26. 5. 2010 11:00
Re: ZÁVĚR
Od Navtecha to byl ironický vtip, od tebe pouze tvá neznalost. ;-)
26. 5. 2010 15:09
Re: ZÁVĚR
Ne, ale z tý Lancie jí brzy udělá k tvojí radosti.
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 08:26
Re: ZÁVĚR
>:-[] >:-[] Úplně se ti mi udělal v krku knedlík, taková tragedie, fakt nechápu jak se někdo může radovat, mikelandželo určitě rotuje v hrobě. ;-)
Avatar - Ondore
25. 5. 2010 18:19
Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Je to tak, podľa ankety [odkaz] si až 8 z 10-tich myslí, že VW potrebuje lepší dizajn a polovica z nich verí, že taliansky dizajn pomôže VW dostať sa na pozíciu svetovej jednotky. Nemcom sa podaril husársky kúsok, keď kúpili cca tisícovku zamestnancov, ktorí tvoria špičku a s odhadovaným ročným obratom 150 mil. € sú aj jedny z najväčších vo svojom obore. To, že Giugiarovi chlapci v poslednej dobe hodne makali pre ázijské firmy je smutne známe, tak dúfajme, že týmto sa to zmení a VW sa nedostane do pozície firmy, ktorá bude posúvať technológie do Číny, kopal by tým hrob všetkým automobilkám v Európe... Takže za mňa :yes: a na záver už len modlidba:

Volkswagen náš každodenný,
nepokaz sa nám dnes,
nový dizajn nech všetci s láskou prijmeme,
a kráľovstvo Tvoje nech vydrží v Európe naveky.
Amen.
Rozbalit vlákno
21
25. 5. 2010 18:55
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Jo někde jsem kdysi četl že Slováci jsou více pobožní než Češi, ale že se modli i k VW Group to jsem netušil.
Avatar - Ondore
25. 5. 2010 19:54
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
A prekáža Ti ktorá časť - Slováci, pobožnosť, alebo VW?
25. 5. 2010 20:15
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Slováci mi nevadí vůbec znám pár super Slováku, jsem ateista ale nikomu víru neberu, a VW mi v principu nevadí auta této značky nekupuji ale nevadí mi, dokonce ani tvá modlitba mi nevadí spíš mně překvapilo že se někdo modlí ke značce automobilky.Jinak buď v klidu ten začátek byl jen o tom že jsem prostě někde četl že Češi jsou snad největší ateisté v Evropě narozdíl od silně křesťanského Slovenska.
Avatar - Ondore
25. 5. 2010 20:21
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Petrko v pohode, napriek provokatívnej otázke som na Tvojej strane ;-) Som ateista, bez sociálnych či etnických predsudkov a VW beriem reálne, na Passate som najazdil 1/4 milión, ale Golf Plus musel preč krátko po kúpe, desný šmejd ;-)
25. 5. 2010 20:51
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
O.K. Každopádně uvidíme co s tím VW ten Italdesign udělá. ;-)
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 08:24
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Tak jistě, největší a úplně nejvíc a vůbec vypovídací hodnotu má anketa na blogu auto.cz. >:-[] Osm z deseti koček by kupovalo Whiskas, Ondore. Jestli si myslíš, že nosnou ideou záměru VW koupit Italdesign bylo, aby už konečně někdo postavil ten jejich nudný německý design na nohy, pak... pánbůh s tebou, doporučuju skáknout s wolffem na jedno, bude vám spolu chutnat. :-) ;-)
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 08:38
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Ja Ťa chápem Dinare. A samozrejme aj to, že patríš k menšinovej skupine dinosaurov minulosti držiacich sa zubami-nechtami. Ale preto ešte nemám potrebu posielať Ťa s GTIm na Oktoberfest...
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 08:56
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Podstata je právě v tom, že já nemám problém zajet zrovna z toho Oktoberfestu do Marina na Sagra dell Uva, a vo tom to je, dinosaure. :-) ;-)
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 09:06
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Aha, takže len potreba rýpnuť si? Najprv wolff pre ktorého je to tragédia, potom Ondore, ktorý to chváli? V pohode Dinare, ale keď už si to začal, vysvetli nám, čo bolo "nosnou ideou záměru VW koupit Italdesign"?
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 10:47
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Tohle opravdu myslíš vážně nebo si jen děláš ***? Protože, pokud bys tu otázku myslel vážně, což by znamenalo, že tvé věty o spáse VW italským designem nebyly nadsázkou, VWrýpavou, jak jsem je chápal, pak je to s tebou opravdu nalevačku.
Jinak, na "jasná a jednoduchá" vysvětlování zákulisí automotive businessu jsou tu opravdu jiní, jak říkám, zkus pivo s volffem, strategii vw do roku 2020 dostaneš ve dvou minutách vč. harmanogramu jeho převzetí fiatem. :-) ;-)
Avatar - white label
26. 5. 2010 10:57
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
>:D :yes:

P.S. Tyto ankety jsou k "ničemu", to už jsou lepší i statistiky, ty mají aspoň nějakou výpovědní hodnotu, anketa je jen o tom "co by, kdyby"...
A podle statistik si třeba zase až "osm lidí z deseti" koupí VW i s jeho "nudným designem"... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 11:17
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Sakra, niečo som asi zmeškal, lebo keď tu minule jeden onanoval nad tabuľkou predajov nemeckých značiek v Európe, tak som spočítal, že tie japonské robia v sumáre podobný počet :-O :*) >:-[]
Avatar - white label
26. 5. 2010 11:29
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Politiky jsi touto reakcí "nezmeškal" určitě...
Co mají společného prodeje všech japonských značek dohromady s tímto článkem (není o všech japonských, ani všech německých značkách dohromady, ale jen o VW) a s tím o čem se tu právě diskutuje?
Pokud ti k tomuto tématu došly argumenty, můžem se klidně bavit třeba i o počasí... ;-) :-)
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 11:33
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Spoločná je len matematika, ktorú máš s daným pánom spoločnú. Alebo poznáš taký trh, kde sa kupuje 80% Volkswagenov?

Máš nejaký argument, alebo to hodíme na počasie? ;-) :-)
Avatar - white label
26. 5. 2010 21:35
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
80% sice ne, ale tak jako těch tvých anketních "až! 8 lidí z 10" určitě taky... ;-) >:-[]
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 11:09
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Do ankety som dal jednoduché otázky a ľudia mohli kliknutím vyjadriť svoj názor, to je všetko, volá sa to demokracia. Výsledky si si prečítal a dokázal si ma pobaviť svojím jedinečným patentom na rozum. To, že si vo svojej hlave vytváraš pseudokonštrukcie o tom, čo si ja myslím, je len Tvoj problém. Nechápem, prečo sa hráš na liberála, ktorý nemá problém s akoukoľvek značkou a napríklad pod článkom o EfficientDynamics si mentálne odkázaný na kritiku konkurenčného systému...

Ale späť k tomu, čo som sa pýtal - naozaj si myslíš, že VW kúpil tisícku Giugiarových chlapcov pre niečo iné, ako aby robili nový dizajn?

PS: Obdivujem, ako ma vytrvalo dávaš do jedného vreca s wolffom, ale nehambi sa, skúsim pochopiť aj Tvoje myšlienky génia, môžeš skúsiť až ťažšie súvetia...
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 12:25
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Já si hraju na liberála, ty na člověka nad věcí. Tak si vyber, pro mě se do "vreca" hážeš sám. ;-)
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 12:50
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Ak by bol wolff nad vecou, pokojne do toho vreca skočím sám ;-)
26. 5. 2010 12:52
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Ale nechce se ti tam, co? :-)
Avatar - Ondore
26. 5. 2010 13:12
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Vieš, že už len Ty si tu chýbal? >:-[]

Inak páni, manželkin Mercedes práve zrušil chlapík vychádzajúci z vedľajšej cesty, tak dúfam, že to poisťovák posúdi na totálku 8-s
26. 5. 2010 13:33
Re: Prvý krok k tomu, aby bol VW #1
Jó, jak říkám, člověk za volantem musí přemýšlet mnohdy i za ostatní. ;-\
A pojišťovna? To jsou v drtivě většině potvory. Když sem kdysi dávno musel řešit nabořený zadek mýho starýho auta jedním mladým oslem, tak se se mnou ti hajzlíci v pojišťovně nechtěli ani bavit a zkoušeli se z toho vyvléct pomocí jakýchsi jejich amortizačních tabulek. Nakonec jsem to předal k vyřešení jednomu poradci, který to za mne všechno vyběhal a nakonec mu zaplatili i jeho honorář.
Avatar - bubucci
25. 5. 2010 18:27
Cala
Při vyslovení Italdesign se mi okamžitě vybaví Cala, krásné lambo, které tady to studio dovedlo k dokonalosti.
Pro VW to určitě po designové stránce bude živá voda. Otázka je, jestli jejich služeb budou využívat pro nové genarace stávajících modelů nebo budou tvořit něco nového.
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2010 19:01
VW nic nekupoval
VW za podnik převzal dluhy firmy, teď si bude muset dát pozor, aby Giugiaro design nevymýšlel podobné zrůdy např. typu Fiat Croma.
Pokud se ale koukneme na současné zadlužení VW, vypadá to, že při současných ziscích brzo přesáhnou pomyslných 50 let budoucího splácení těchto dluhů. Ale pod taktovkou státu jde zvládnout všechno.
Rozbalit vlákno
6
26. 5. 2010 09:26
Re: VW nic nekupoval
nemyslím, že by cca 25% podíl státu rovnal se "státní firma" ;-)
26. 5. 2010 10:58
Re: VW nic nekupoval
Některým by pro toto prohlášení stačilo i podstatně méně. ;-)
26. 5. 2010 11:41
Re: VW nic nekupoval
No nicméně je to dost, že jo? A bylo to ještě mnohem víc., že jo? ;-)
26. 5. 2010 14:57
Re: VW nic nekupoval
čo bolo, bolo ;-)

Renault byl kdysi taky státní, a teď je už jen "státní" se 13-14% >:-[]
26. 5. 2010 13:45
Re: VW nic nekupoval
I dost hloupý Němec ví, že stát drží zlatou akcii a tím i rozhodovací práva.
26. 5. 2010 14:56
Re: VW nic nekupoval
asi nejsem dost hloupý Němec ;-)

do zlatých akcií nevidím, sorry. Vím že přijímali nějaký speciální zákon, aby tuším zabránili eventuálnímu převzetí VW někým cizím, ale prostě počet akcíí státu je +/- na těch 25%.
26. 5. 2010 11:04
VW nic nekupoval
No, pokud jsem si všimnul, tak Walter da Silva je snad taky Ital a dneska je šéfdesignerem VW group. On byl autorem AR 156, z hlediska designu skvost, bohužel italský faktor při výrobě se projevil standardním způsobem(nejporuchovější auto v celé délce životního stylu), stejně jako italská schopnost odfláknout (konstrukčně) všechno, co "nějak tak není až tolik vidět". 159 vařila z toho, co po sobě da Silva zanechal a dneska ti úžasní italští designéři potí takové zrůdy jako je Lancia Delta či MiTo nebo Giulia (či jak se to ksakru píše...), takže to asi zas taková sláva nebude.

Když se dneska člověk koukne na auta jako je Scirroco, Passat CC, Eos nebo i nový Tuareg, má před nejhezčí auta ve své kategorii. A to nemluvím o povedených Audinách, či většině škodovek či Seatů. Takže bych tady pořád ten německý design neodsuzoval, je mezinárodní a jde o schopnost zasazení designu do správného kotextu v kombinaci s technikou, technologií, ale i ostatními faktory.

A na tom místní "paroubek" Wolff svým rádoby nadvěcným, ve skutečnosti hysterickým povykem se strachem sevřenou ř..í nezmění nic.
Rozbalit vlákno
10
26. 5. 2010 11:35
Re: VW nic nekupoval
Ještěěěě..
to se mi líbilo... Zkus to ještě líp. :yes: >:-[]
S takovou tady proti tobě začně brzy brojit i Áda..., neb se začínáš čím dál víc podobat znaku Renaultu a na ten je Áda jak známo alergický. >:D
26. 5. 2010 12:11
Re: VW nic nekupoval
Talianska výroba v praxi možno nie je na úrovni Nemcov, aj keď si to osobne nemyslím, ale v poriadku, je to tvoj názor. AR 156 rozhodne a objektívne nemožno považovať za nadštandardne spoľahlivé autá, ale predstav si, že existujú (aj v CZ a SR) stovky majiteľov AR156, ktorí na nich nabehali 250 000 km a bez jedinej vážnejšej poruchy. O dementoch, ktorí sem tento model priviezli v havarijnom stave z „vonka“ a do motorov TwinSpark liali olej ušetrený z poľnohospodárskych strojov (Alfa predpisuje oleje Selenia) je škoda hovoriť a že takých dvoch poznám. Spoľahlivosť a životnosť auta je teda aj o prístupe jeho majiteľa. Treba ale priznať aj to, že spoľahlivosť a dielenské spracovanie talianskych áut za posledných cca 6 rokov je skutočne niekde inde. AR 159 patrí vo svojej triede za jedno z najspoľahlivejších áut, v kategórii do 50 000km dokonca lepších ako nová Toyota Avensis, čo potvrdzuje aj nemecká DEKRA. Dokážu to priznať aj samotní Nemci, ktorých Passat nemá problém žrať liter oleja na 1000 km, čo sa naposledy stávalo Volgám a Žigulikom. A čo sa týka „zrúdy jako je Lancia Delta“? Ak je to auto tak strašné, nerozumiem tomu, prečo sa skoro každý za ním otočí a pristaví na parkovisku. Hold, asi to až tak strašné nebude. Navyše, tak luxusný interiér v aute za pol milióna nikde nezoženieš, aj keď to už je o niečom inom.
26. 5. 2010 12:42
Re: VW nic nekupoval
aaaach božeee....to že ty tvrdíš že vw má v sučasnosti najlepší design je blud ako traky...a že talianske zaležitosti typu delta mito atd.. su zrudy ...kamarat tx kde žiješ povedz??? Celý svet uznáva taliansky design, popredný žurnalisti porodcovia chvália novátorstvo u talianskych modelov a ty tvrdíš ...ani sa mi nexćhce ta prehovárat lebo to nemá zmysel...proste nemáš vkus a nevieš čo je to design..keby si sa v tejto sfére pohyboval vieš o čom píšem ale ty sa tu s tvojim ubohým názorom na design neukazuj..len si škodíš...prečo by nemci kupovali italdesin keby bolo všetko OK??? ZOBUĎ sa! Ty NEVIEš čo je dobrý design NEVIEŠ!!!!
26. 5. 2010 12:52
Re: VW nic nekupoval
Tipuju tě tak na sedmnáct. :-)
26. 5. 2010 12:59
Re: VW nic nekupoval
..úbohé.. ;-) jossalito ty tu len sedíš na tomto nete ako voš pod chrastou a rýpeš do ostatných. Nemáš čo robit??? Tak píš aspon názor a nerýp....
26. 5. 2010 13:27
Re: VW nic nekupoval
Názor jsem napsal výše. Nechci to sem lepit podruhé.
Spíše mne zajímá, jestli jsem trefil tvůj věk. ;-)
26. 5. 2010 13:55
Re: VW nic nekupoval
netrafil...ty voš >:-[]
Avatar - hattori_hanzo
26. 5. 2010 22:52
Re: VW nic nekupoval
Netrefil.Správně je 15.
27. 5. 2010 10:26
Re: VW nic nekupoval
Měsiců... víc ani baťku.
Avatar - euro89
26. 5. 2010 21:19
To je hnus, velebnosti!!!
Jdu blej 8-s :-O :no: Přestávám být fanouškem tohoto studia, je to hnus, zrada a plivanec všem fanouškům italkých aut. Nevadí, pokud studio navrhuje auta pro jakýkoliv značky, včetně VW(Golf I.), ale nepřekousnu, aby bylo vlastněno někým jiným, než italy:-((
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
26. 5. 2010 21:30
Re: To je hnus, velebnosti!!!
Jen jdi klidně "blejt", to je asi to jediné co s tím "uděláš"...,
teda kromě toho, že to nepřekousneš... 8-s :*) ;-)
26. 5. 2010 22:44
Re: To je hnus, velebnosti!!!
Škoda, mohl si je koupit ze stavebního spoření od rodičů.
27. 5. 2010 14:42
TOYOTA
FORD found on road dead
Rozbalit vlákno
0