Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Lavida trhá v Číně prodejní rekordy

Neuvěřitelných 48.267 exemplářů vozu VW Lavida se prodalo v lednu 2013 na čínském trhu. Je to absolutní čínský rekord, dramaticky překonávající předešlý úspěch Fordu Focus.
Zpět na článek
20. 2. 2013 13:15
20. 2. 2013 13:58
20. 2. 2013 14:39
20. 2. 2013 18:58
20. 2. 2013 23:30
20. 2. 2013 18:53
20. 2. 2013 23:33
21. 2. 2013 12:31
21. 2. 2013 08:01
21. 2. 2013 08:47
20. 2. 2013 20:58
20. 2. 2013 22:36
20. 2. 2013 15:38
20. 2. 2013 17:59
20. 2. 2013 22:55
20. 2. 2013 18:24
20. 2. 2013 18:27
20. 2. 2013 19:00
20. 2. 2013 21:00
20. 2. 2013 16:19
20. 2. 2013 21:15
20. 2. 2013 13:15
VW a Čína
Čína bude ten trh, který rozhodne o tom, zda VW sesadí z trůnu největšího výrobce aut Toyotu. Tradiční odpor Číňanů k Japonsku mj. znamená, že tamní vláda daleko více podporuje rozvoj společných továren s VW než s Toyotou. A jestliže je čínský trh největším automobilovým trhem světa a stále jde nahoru tak vyhlídky VW nejsou špatné.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - JDM
20. 2. 2013 13:58
Re: VW a Čína
Asi joo toyota zase vladne USA tam si VW ani neprdne Cina de nahoru a dost rychle a i evropsky automobilky si uvedomujinze je nejvetsi cas vlitnout tam , tam na ne cekaji prodeje o kterych se jim v eu ani nezda.... taky diky bruselskejm povalecum a diktatorum tady budem jezdit trivalcovejma dieselama a v cine budou sedlat V8cky stary cinanky R.I.P evropskej automobilovej prumysle :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 14:25
Re: VW a Čína
uz davno to nie je o pocte valcov... dnesne trojvalce a napr preplnane v mnohom prevysia bezne stvorvalce..... zober si ecoboost od focusu... na jaku mariu je podla teba beznemu cloveku dnes V8? na dialnicu? tam mi staci aj S105L viac ako 130 nie je povolene aspon na slovensku ... v meste? tam mi V8 zozerie aj susedovu nadrz... mimo mesta? tam uz vobec nema zmysel.... tam tych 100 dam aj na "bicykli" obrazne povedane ..... by ma zaujimalo kto sa dnes chvali velkym objemom a tuzi jazdit s takouto zrudou..... 8valce skoncia.... casom urcite... v F1 o rok takisto uz pridu 6valce... a to je pre ferrari a ine sportove znacky jasny dokaz ze V8 v beznej premavke casom tiez zanikne ;-)

buducnost je jasna : 2,3,4 5a 6valce :yes:
V12 a V8 casom skoncia.... neveris... uvidis
Avatar - JDM
20. 2. 2013 14:39
Re: VW a Čína
Bylo obrazne receco myslel jsem to tak ze se jednou ty nejlepsi auta budou vyrabet v cine pro cinu a v eu bude bida sice budem vypoustet nejmin emisi zato cinani to budou dohanet za nas a bez omezeni vyrabet treba 8mi valce do UP :-) V12 V8 casem skonci v Evrope urcite :-) USA Cina tam to tak brzo nebude :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 14:55
Re: VW a Čína
;-) bida nebude ;-) a najvacsi objem naznamena vzdy najlepsi a najsilnejsi :yes:

myslis ze mne sa tie prechody na miniturba pacia? v zivote ak nemusim tak si nekupim auto s turbom... niet nad klasicku atmosferu :yes:
Avatar - dohc vtec
20. 2. 2013 15:53
Re: VW a Čína
v jednom príspevku vychváliš to neba oturbený trojvalec od fordu a v ďalšom napíšeš, že nikdy by si si nekupil auto s turbom ...
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 15:56
Re: VW a Čína
pisem ze dnes uz aj z maleho objemu dokazes vdaka turbu dosiahnut velky vykon .... co to ma spolocne s tym co by som si ja kupil?
Avatar - dohc vtec
20. 2. 2013 16:02
Re: VW a Čína
velký výkon, na úkor spolahlivosti a spotreby, keď potrebuješ niečo predbehnúť a podobne .... objem nenahradíš ...
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 16:21
Re: VW a Čína
objem nenahradis ale na bezne jazdenie zase V8 netreba... mne postaci aj 1,6tka :yes: >:D
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 16:24
Re: VW a Čína
Já by som si práveže chcel užiť nejaký V8 so super zvukom , pokiaľ sa to dá , keďže sme pravdepodobne predposledná generácia Spaľovacích motorov :'-(
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 16:28
Re: VW a Čína
uz aj F1 prejde o rok na sestvalce.... co je jasny signal aj pre sportaky ako ferrari.... ktore uz isto vyvijaju aj seriove sestvalce ktorymi nahradia V8 motory vo svojich sportovych seriovych autach autach..... ja nevravim ze som z toho nadseny len pisem fakty a vravim ze velke objemy to maju uz zratane..... pozeram realisticky..... V8 este chvilku urcite bude prave vdaka sportakom a luxusnym autam ale casom aj V8 zanikne... V12 su mrtve vlastne uz aj teraz a tuism nove Sko od medaka uz ani V12 mat nebude ak sa nemylim.... uvidime ;-)
Avatar - dohc vtec
20. 2. 2013 17:49
Re: VW a Čína
ja len dúfam, že aspoň lamborghini nepodľahne tomuto trendu a aspoň ich vlajkové lode budú stále s v12, v meste ten výkon nevyužiješ, ale určite mimo mesta sa kamión lepšie predbieha s väčším objemom ako s nejakou kolobežkou s trojvalcom...
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 18:58
Re: VW a Čína
Co tu řešíte?:D Prosimtě čím jezdíte, že vás mrzí absence V8 a V12?:D
Starý auta před válkou měla také obrovské objemy motorů.. 4litry nebyl problém a z toho výkon třeba 60-80 koní.. a nechces mi snad tvrdit, že takový auto jede líp, než třeba felicia 1.3 potažmo fabia Tsi >:D
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 20:21
Re: VW a Čína
Len tu preberáme fakt že poriadné motory miznú a že keď to takto pôjde ďalej tak za chvílku bude v Aston Martin 1,8 TSI , a že je fakt že sme jedna z posledných generácii vodičov ktorí majú možnosť jazdiť s V8 či V12
Ty tu porovnávaš autá z 2. Svetovej s TSI ? Ale o tom sa tu vôbec nebavíme ;-)
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 23:30
Re: VW a Čína
Porovnávám vývoj aut... To je rozdíl :-) Přečti si to pořádně..
Avatar - Aladeen
21. 2. 2013 11:34
Re: VW a Čína
Ja som to pochopil ;-) A je pravda že sa to rovnať nemôže :yes:
20. 2. 2013 22:26
Re: VW a Čína
Takove Lamborghini na V12 trva, tam si muzeme byt jisti. Jen na to mit.
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 18:53
Re: VW a Čína
Je vidět, že si auto s downsizovaným turbomotorem neřídil.. Prč bys nemohl "predběhnút?" Turbo to dofouká a předjedeš stejne jako s klasickou atmosférou s o pů litru větším objemem... spolehlivost je otázka kvality výroby/šetřením a vychytáním všech much...
Avatar - dohc vtec
20. 2. 2013 21:43
Re: VW a Čína
dofúka, ale ide aj o pocit, zvuk a podobne... radosť z jazdy a keď jazdíš s pocitom, že máš namiesto poriadneho motora motor z kosačky, ktorý v otáčkach zožerie podobne ako V6, 8, 12 ...
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 23:33
Re: VW a Čína
Ano.. je to jen a jen pocti.. V otáčkách žere jako V6.. jezdils nekdy s atmo benzínovým motorem 1.4 1.6, 1.8? Já jo.. v otáčkách si tyto motory řeknou také přes 10 litrů... Stejně jako turbo a v klidném režimu si ten foukaný motor veme méně + poskytuje větší kroutící moment = plynulejší jízda bez nutnosti pořád řadit.. Svez se někdy a porovnej podobná porovnatelná auta atmoXturbomotor
Avatar - Skipper
20. 2. 2013 18:56
Re: VW a Čína
JJ, atmosféra je atmosféra :)
20. 2. 2013 18:09
Re: VW a Čína
Prosím tě, neblábol nesmysly. To mám rád, tyhle Evropany, co uměj jen nadávat na Evropu, svůj vlastní kontinent. Hochu, Čína má třikrát víc obyvatel než celá Evropa, takže by asi víc aut prodávat měla, ne? A protože zatím trojnásobek ani náhodou neprodává, je to furt ještě její ostuda. A věř mi, Evropa má a vždycky bude mít co nabídnout, protože jako celek je to kontinent s nejvyšší kvalitou života. Ani nevíte, co máte. Já mám rád velké motory, ale můžu tě ubezpečit, že snižování emisí je znak evropské vyspělosti. Jestli jsi někdy dýchal Peking, tak pochopíš, že jednou, až se Číňani vzmůžou, tak budou regulaci emisí potřebovat mnohem víc než Evropa. Kdyby Čína nějak hromadně používala V6 a V8 (což se samozřejmě nestane), tak by se udusila. Ale co ti to budu vysvětlovat.
20. 2. 2013 18:54
Re: VW a Čína
Každý rád nadává, ale nikdo ruku k dílu (změně, vylepšení) nepřiloží. Ono totiž mlít pantem je zdaleka nejméně bolesné... >:D
Avatar - JDM
21. 2. 2013 12:31
Re: VW a Čína
nepatřím k fanatickým evropanům co za každou cenu obhajují "evropské" , co je moje nebo naše je nejlepší a nejmodernější .
Avatar - MGRR
21. 2. 2013 08:01
Re: VW a Čína
V8 si nikdy neměl, jinak by si nemohl takhle...

Umění, zvuk u poctivé atmosférické V8 začíná, a vždy bude nějaký výrobce který půjde proti stádu.

Vždy bude dost srdcařů, kteří při představě čtyřválce vidí rudě, u tříválce se jim zastavuje srdeční pumpa.

Neboj, ono to tříválcové oslení časem přejde..., "kvality" Ecoboost se už projevují... :-)

F1 by měla dostat na jednu sezonu tříválce, aby si pořádně užili :-)
Viděl si někdy nějakého ředitele automobilky jezdit v tříválci?

"Takhle nějak vypadá předváděčka tříválce v CZ :)" [odkaz]
21. 2. 2013 08:47
Re: VW a Čína
By me zajimalo co mas proti kvalite ecoboostu :-)
a hlavne jaky motor pouzivas ty a kolik toho rocne najezdis :)))
20. 2. 2013 20:58
Re: VW a Čína
Vw prodava v usa vic aut jak toyta v evrope, jen minuly rok stoupl prodej o 30%.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 13:17
gratulacia vw
to su neskutocne predaje :yes:

ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime

inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....

azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 16:21
Re: gratulacia vw
Európsky trh je už nasýtený , teraz sa automobilky orientujú na Aziu a snažia sa tam presadiť :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 16:31
Re: gratulacia vw
porastie aj afrika.. egypt alzirsko maroko v JAR vidim velky trh do buducna, nigeria ma obrovske rezervy.. tak ako dnes vyrobcovia objavili cinu a indiu tak za 10 rokov budu vsetci expandovat do alzirska maroka egypta... tieto trhy pojdu hore.... aj juzna amerika je zaujimava..... hlavne brazilia a argentina su velki hraci.,.... :yes: europa uz prestava byt dominantna.... a pridu casy ked bude eu na chvoste velkostou predaja ;-)
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 17:32
Re: gratulacia vw
Outsideri pôjdu nahor , pretože my už nemáme kde stúpať :yes:
20. 2. 2013 18:13
Re: gratulacia vw
Toppere, mnohdy uvažuješ dobře, ale s tou Afrikou je to nesmysl, věř mi. Alžírsko, Maroko, Egypt, zvlášť ty první dva jsou malé trhy, samé pickupy a plečky... Zase to posvátné nadšení při zatracování Evropy nepřežeňte. Evropa upadá už 2500 let, tak dlouho se to o ní píše, ale ještě furt to zvládá dost elegantně... Ty Alžírsko.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 18:16
Re: gratulacia vw
narazam aj na to ze napr v maroku sa vyrabaju auta.... a casom tam mozno pride aj viac vyrobcov....

egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
Avatar - HDR
20. 2. 2013 22:36
Re: gratulacia vw
Arabasi budu zit v stredoveku dalsich par stoviek rokov...... To mozno India, Indonezia, Brazilia ale Arabasi nie.
Avatar - Atlis
20. 2. 2013 15:38
Uvidime
Ci budu take drtive aj na konci roka. Focusov sa totiz v Cine minuly rok predalo takmer 260tis.

Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Choochoo
20. 2. 2013 17:59
Re: Uvidime
:yes:
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >:D
20. 2. 2013 22:55
Re: Uvidime
To bude tym, ze ked vyjde clanok o VW tak je tam hned 100 komentarov a ked o Skode, tak dokonca 480. Keby vysiel clanok o Focuse, tak ma 10 komentarov, aky strasny dizajn, ale pre Cinana dobry.
Avatar - Ham.
20. 2. 2013 18:24
Re: Uvidime
Nejsou označené PR nejspíš ze stejného důvodu jako článek o úspěšných prodejích Focusu v roce 2012. :-)
Avatar - Choochoo
20. 2. 2013 18:27
Re: Uvidime
Co clanek o lednovem evropskem prapadu Golfa o skoro 20%? Ten by se sem nehodil? >:D
Avatar - Ham.
20. 2. 2013 19:00
Re: Uvidime
Ano, ten by se hodil, leden byl pro VW zcela katastrofální měsíc:

celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >:-[] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4%).
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.

Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 16:19
Hladná Čína
Automobilky len nedávno "objavili" čínsky trh . A teraz je to pre nich ako ráj , Veľa ľudí nemá auto , zároveň sa ľudia stávajú bohatšími a môžu si to dovoliť .
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 16:22
Re: Hladná Čína
ocakavam rast ciny ruska aj indie... tieto 3 trhy zvalcuju cely svet... za par rokov :yes:

europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko ;-) taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...

do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava

v eu to pojde dole vodou aj tento rok :

[odkaz]

najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat expandovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
Avatar - Aladeen
20. 2. 2013 17:36
Re: Hladná Čína
To sa dalo čakať , nemôže predsa donekonečna niečo stúpať :yes: PSA by v prvom rade mala urobiť viac takých aut ako je C-Elysée a P301 , v rôznych karosárskych verziách a pustiť ich do Azie za dobrú cenu , inak to bude veľmi zle a možno prežije len jedna zo značiek 8-s Keď ostanú v € tak im dávam 10 rokov do krachu :-(
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 18:14
Re: Hladná Čína
horsie je to ze azia tiez nebude donekonecna eu znacky zachranovat predajom... lenze pri cenovej politike europanov ( kto je vacsi pan ako ja? zaplat si kamo ) to eu znacky daleko nedotiahnu..... pri pohlade na ceny skodoviek... musi nejeden cech aj slovak zaplakat ked zisti ze japonec je lacnejsi...

PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....

Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....

Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
Avatar - Choochoo
20. 2. 2013 18:08
Re: Hladná Čína
Ten skoro 20% pokles Golfu je divnej, vzdyt jsme tu preci byli informovani dulezitym odbornym clankem, jak maji 40tis zavaznych objednavek a jak jde na odbyt ;-) Nedavno na idnesu odborny clanek jak koncern s MQB konkurenci utekl a doplnen o prej tichy souhlas Toyoty >:-[] Sice az po jejim rocnim predstaveni, ale opakovani je matka moudrosti. PR clanek v pravy cas >:-[]
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 18:23
Re: Hladná Čína
novy golf sa zdaleka nepredava tak extremne dobre ako si kazdy mysli... a prichod novej octavie leona a A3ky prerozdeli tieto cisla opat ..... golf ale nadalej ostane v eu neohrozenym kralom... avsak na nejake rekordne predaje mozeme zabudnut nakolko cely trh v eu rapidne klesa ;-)
20. 2. 2013 21:00
Re: Hladná Čína
Kdyby golf z kufrem -jetta nemel jine jmeno, byl by nejprodavanejsim autem sveta
Avatar - qwert88
20. 2. 2013 18:33
VW v Číně válí
VW Lavida čínský Passat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 19:06
VW Jetta vs VW Sagitar
Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi těmito auty? :-) Dle gůglu je Sagitar vlastně Jetta...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 19:16
Re: VW Jetta vs VW Sagitar
mozno je to nieco ako u nas ked bola octavia a octavia tour.... sagitar je vlastne stara jetta no anova jetta je nova jetta.... zrejme tam predavaju aj novu aj staru generaciu.... neviem.... cina je zahadny trh.. kopec zahadnych aut a znaciek... ;-)
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 19:20
Re: VW Jetta vs VW Sagitar
Jenže když se podíváš pořádně tak i pod Sagitarem to najde novou Jettu :-) To je to co mne mate... Stejně stará Jetta vypadá líp >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2013 20:03
Re: VW Jetta vs VW Sagitar
ja som pod sagitarom nasiel toto [odkaz]

ano sagitar je krajsi :yes:
Avatar - Ozzman
20. 2. 2013 23:30
Re: VW Jetta vs VW Sagitar
JJ takový podobný Sagitar máme v garáži:D Akorát je na tom napsáno Jetta:D
20. 2. 2013 21:15
Proti gustu....
Už hodně dlouho jsme neviděl tak ošklivý, (skoro bych řekl až odporný) sedan. Ale když se to tak Číňamům líbí, mají to mít ;-) Holt, jiný kraj, jiný mrav (a jiný "vkus"). VW to konec konců může být jedno, hlavně že se to tam dobře prodává :yes:
P.S. Kdyby ještě existovala polská automobilka FSO, měla k dispozici moderní technologie a rozhodla se postavit retro verzi svého sedanu Warzsava ze 60. let (licenční GAZ Poběda s vlastní stupňovitou zádí), jejich výtvor by vypadal přesně takhle >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0