David znovu porazil Goliáše.
Ta pověstná kůstka se nenažranému vlku v krku vzpříčila.
Moc často se to v posledních letech nestává, ale spravedlnost dnes zapracovala.
No nevím, Goliáš (VW) vydělá desítky miliard za nic (nákup akcií za 46 miliard, aktuální cena kolem 92 miliard + odškodné), které musí ze svého zaplatit David (Suzuki).
Ano, máš pravdu "za hloupost se platí". Věřit, že by Volkswagen měl a hlavně chtěl Suzuki co nabídnout, byla opravdu hloupost.
Žádné vítězství není zadarmo.
VW má roky zkušeností s vývojem naftových a benzínových motorů, nehledě na zkušenosti s Lambem, Porsche, atd. + vše ostatní. VW na vývoj má, malé Suzuky, které bylo či ještě je ve ztrátě, na vývoj nemá. Nehledě v dnešní konkurenci, kde dnes každý spolupracuje téměř s každým, aby ušetřil na vývoji.
Zrovna Volkswagen se vlastním vývojem moc chlubit nemůže. Spíš využívá externího vývoje, který následně skupuje. To je však úplně jedno. Jde o to, že Volkswagenu podle všeho nešlo o spolupráci se Suzuki (všimni si měkkého - i), pouze o její začlenění nebo částečné začlenění v koncernu. Jen o tom nějak zapomněli říct Suzuki.