Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen musí prodat podíl v Suzuki

Rozhodnutí padlo na základě arbitrážního soudu. Spor vznikl už v roce 2011 poté, co Volkswagen nechtěl odprodat podíl v Suzuki.
Zpět na článek
31. 8. 2015 09:05
to musel bejt
pro suzukace sok, kdyz zjistili ze folcvagn nema nic vic nez hov*no co nabidnout
Rozbalit vlákno
2
31. 8. 2015 11:22
Re: to musel bejt
Ja som niekde cital, ze vztahy vyrazne ochladli potom, co Suzuki zistilo, ze VW ich zamerne drzi stranou od naftoveho a hybridneho know how.
2. 9. 2015 16:55
Re: to musel bejt
Ja jsem zase slysel, ze VW know-how v oblasti hybridu bylo mizerne..
31. 8. 2015 09:40
Na velikosti nezáleží
David znovu porazil Goliáše.
Ta pověstná kůstka se nenažranému vlku v krku vzpříčila.
Moc často se to v posledních letech nestává, ale spravedlnost dnes zapracovala.
Rozbalit vlákno
11
31. 8. 2015 10:02
Re: Na velikosti nezáleží
No nevím, Goliáš (VW) vydělá desítky miliard za nic (nákup akcií za 46 miliard, aktuální cena kolem 92 miliard + odškodné), které musí ze svého zaplatit David (Suzuki).
31. 8. 2015 10:12
Re: Na velikosti nezáleží
Ano, máš pravdu "za hloupost se platí". Věřit, že by Volkswagen měl a hlavně chtěl Suzuki co nabídnout, byla opravdu hloupost.
Žádné vítězství není zadarmo.
Avatar - Hittman
31. 8. 2015 12:11
Re: Na velikosti nezáleží
VW má roky zkušeností s vývojem naftových a benzínových motorů, nehledě na zkušenosti s Lambem, Porsche, atd. + vše ostatní. VW na vývoj má, malé Suzuky, které bylo či ještě je ve ztrátě, na vývoj nemá. Nehledě v dnešní konkurenci, kde dnes každý spolupracuje téměř s každým, aby ušetřil na vývoji.
31. 8. 2015 12:58
Re: Na velikosti nezáleží
Zrovna Volkswagen se vlastním vývojem moc chlubit nemůže. Spíš využívá externího vývoje, který následně skupuje. To je však úplně jedno. Jde o to, že Volkswagenu podle všeho nešlo o spolupráci se Suzuki (všimni si měkkého - i), pouze o její začlenění nebo částečné začlenění v koncernu. Jen o tom nějak zapomněli říct Suzuki.
Avatar - DRBNUTY
31. 8. 2015 12:59
Re: Na velikosti nezáleží
Suzuki na vyvoj nema a preto bude robit to co doteraz...nakupovat motory :-!
31. 8. 2015 14:08
Re: Na velikosti nezáleží
Suzuki zas tak malé není. Je výrazně menší než koncern VW, ale i tak vyrábí cca 3M aut ročně.
31. 8. 2015 12:39
Re: Na velikosti nezáleží
Pyrrhovo vítězství.
31. 8. 2015 14:07
Re: Na velikosti nezáleží
Nevím jestli vítězství, nebo prohra, ale k čemu byla taková aliance, jestliže Suzuki dál nakupovalo motory od Fiatu?
Avatar - speedfred
31. 8. 2015 16:52
Re: Na velikosti nezáleží
Možno chceli tie najlepšie motory TDi,ale zistili ako to je s ich výdržou tak ostali radšej pri Fiate.
1. 9. 2015 08:22
Re: Na velikosti nezáleží
z toho vyplývá, že má Fiat lepší motory, než sám velký a mocný "folcvágen"?? Hrozné zjištění pro frickomily a helmutofily, co? >:-[]
31. 8. 2015 17:54
Re: Na velikosti nezáleží
Tak tady naprosto souhlasím - výsledek je "vyhráli jsme, ale bude nás to stát spoustu peněz". Snad jim to za to stálo ;-)
Avatar - Stejsn
31. 8. 2015 22:08
Jaké jsou hospodářské výsledky Suzuki?
V Evropě a USA nic, jak jsou na tom třeba v té Indii, nebo vůbec v Asii? S jakou známou značkou je automobilka srovnatelná?
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2015 23:58
Re: Jaké jsou hospodářské výsledky Suzuki?
Za poslední rok (od března 2014 do března 2015) měli zisk 1.5 mld USD
[odkaz]

Forbes řadí Suzuki do druhé desítky největších automobilek společně s Mazdou, Kia, FCA nebo Renaultem.
[odkaz]