Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen nebude vyrábět roadster BlueSport, ani kompaktní sporťák

Se sportovní zadokolkou s motorem uprostřed u koncernu Volkswagen můžeme zapomenout. Nebude se vyrábět ani jiný kompaktní sporťák, zájem o auta této velikosti prý klesá.
Zpět na článek
20. 2. 2014 16:12
20. 2. 2014 16:33
20. 2. 2014 16:49
20. 2. 2014 17:59
20. 2. 2014 18:53
20. 2. 2014 19:02
20. 2. 2014 21:07
20. 2. 2014 23:06
21. 2. 2014 02:01
20. 2. 2014 21:27
20. 2. 2014 17:41
20. 2. 2014 17:59
20. 2. 2014 19:05
20. 2. 2014 19:23
20. 2. 2014 21:14
20. 2. 2014 21:33
20. 2. 2014 18:54
21. 2. 2014 09:22
Avatar - Emel
20. 2. 2014 16:12
Škoda
To je škoda, mohli jsme se dočkat zase nějakého zajímavého auta.

Šíro sporťák není, možná ještě tak s 2.0TSI to má aspoň nějaké svaly, ale fakticky je to pořád hatchback s náhonem na předek.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - xjara
20. 2. 2014 16:33
Re: Škoda
No nevim jestli skoda. Vypada to jak hnusne okopirovana mx-5. A pokud nekdo takove auto chce, sahne prave po ni.
Avatar - Emel
20. 2. 2014 16:49
Re: Škoda
Sáhne... a holt se smíří s tím, že v nabídce je pouze 1.8 atmosféra s pětikvaltem. Po odchodu S2000 chybí nějaká silnější alternativa... a vůbec, jsem rád za každé nové auto v této kategorii.
20. 2. 2014 17:59
Re: Škoda
Tak ti nevím, ale na stránkách Mazdy MX5 je stále i 2.0 118kW s 6ti kvaltem:
[odkaz]

Roadster pouze s výbavou ST Revolution a Roadster Coupe s RC Revolution, ale cena je jaksi o dost výše :-)
20. 2. 2014 18:53
Re: Škoda
U tohoto počinu se spekulovalo o 2,5, kdyby do toho šláplo Audi. Tedy o 250-280 kW. Nemluvě o dvoulitru. To je trochu jinde než MX-5.

VW prezentoval BlueSport s 2,0 TDI. Kdo ví, s čím by to nabídli. Snad by v nabídce byl i zajímavý zážehový motor.
20. 2. 2014 19:02
Re: Škoda
No vsaď boty, že by to nakonec vyjelo s 1.4TSI 103 nebo 118kW ;-) a určitě s 2.0TDI.
Avatar - Ham.
20. 2. 2014 21:07
Re: Škoda
na ja, aber, motor 2,5 od Audi, auto s koncepcí motor uprostřed a vyleze z toho cena blízká Boxsteru a auto koncepčně také podobné Boxsteru. A trh pro tato auta je velmi malý. Výsledkem by bylo požírání koncernu koncernem. Ekonomika nepustí.
21. 2. 2014 02:01
Re: Škoda
Audi by se to asi líbilo, ale u Porsche by explodovaly hlavy. :-) S 2,5 by to bylo pěkné monstrum (pokud by nepokazili podvozek, tak bys nejspíš mohl nahánět 911), už dvoulitr z GTI by byl hodně zajímavý.

Zpět na zem. Takové auto by bylo relativně problematické umístit. Promenádovalo by se ve vodách TT a pokud by mělo pětiválec, zatápělo by R8.
Avatar - Emel
20. 2. 2014 21:27
Re: Škoda
Jo, máš pravdu... i tak to ale není nic extra.
20. 2. 2014 17:41
Re: Škoda
Stačí se podívat na mrzké prodejní výsledky Toyoty GT86.

Koncern je přiliš orientován na finanční výsledky, než aby vědomě pustil do světa prodělečný auto.
20. 2. 2014 17:59
Re: Škoda
A co taky Veyron, alebo Phaeton. Na tom veru tiez nic nezarobili a to este 40 Veyronov nema svojich zakaznikov.

Skoda toho auta. Male sportiaky so silnym motorom na trhu chybaju
20. 2. 2014 19:05
Re: Škoda
Tyhle auta mají úplně jiný úlčel. ;-)

Malé sporťáku na trhu jsou. Jen je moc lidí nekupuje. ;-)
20. 2. 2014 19:23
Re: Škoda
Doba je rychlá a peněz na utrácení za malé sporťáky je málo ;-) Když máš hypotéku a rodinu, tak ti prašulky na auto na hraní prostě nezbývají...
Avatar - Ham.
20. 2. 2014 21:14
Re: Škoda
Tak jak komu, tomu komu zbývají peníze na auto pro zábavu, tak si nekoupí nějaké obyč VW nebo Toyotu, ale maže rovnou pro 911, on ani Boxster nemá na růžích ustláno a to je levnější a přitom koncepčně skvělý.
Avatar - Emel
20. 2. 2014 21:33
Re: Škoda
Koncern by ovšem podle mého potřeboval trošku oživit svou suchou a nudnou německou racionalitu...
20. 2. 2014 18:54
Re: Škoda
Jen tenhle postoj komunikovali už minulý rok. Zajímalo by mě, jestli je to nějaká nová zpráva, nebo to jen někdo vytáhl z koše.
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2014 19:59
volkswagenu sa akosi
do tych sportiacikov vobec nechce co je podla mna aj vcelku skoda no, vyzera to tak ze uz aj taka kia bude mat skor sportiak ako vw, to len bude sranda ;-)

doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2014 21:27
Re: volkswagenu sa akosi
no.. ono je taky trochu divný, stavět sportovní tramwaj, ne?
;-)
Avatar - Emel
20. 2. 2014 21:48
Re: volkswagenu sa akosi
Z druhé strany... není trošku škoda, že jediným mainstreamovým výrobcem sportovního kupé je dnes Peugeot s RCZ?
Avatar - Ada je zase tady
21. 2. 2014 09:21
Správné rozhodnutí
Trh je pro experimenty tohoto typu marginální. Uhrovatí mládenci nemají prachy. A ti, kteří prachy mají, raději koupí větší SUV (pochopitelně s dieselem).
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2014 09:22
Ale no tak...
Hádam si niekto nemyslel, že VW zrazu z čiernej prejde na bielu a z ničoho nič sa rozhodne vyniesť na trh niečo nové, nezvyklé alebo pokrokové?
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
Rozbalit vlákno
3
21. 2. 2014 10:18
Re: Ale no tak...
Jo, tyhle salónní kecy žeru. Ty, kdybys měl firmu (očividně nemáš), šel bys vědomě do velice nejisté a pochybné zakázky jenom proto, abys sousedům ukázal, jaké máš koule? VW je, samozřejmě, orientovaný na zisk. Samozřejmě jako všichni ostatní, včetně průkopníků, o kterých píšeš (mimochodem, kteří to vlastně jsou a v čem?). Nebo myslíš, že jiní to dělají kvůli tomu, aby o nich v diskusích psali nímandi, že jsou fakt dobří a mají koule? Prober se.
21. 2. 2014 19:32
Re: Ale no tak...
Skús mi môj názor vyvrátiť, že je VW iný. Nie je. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. ;-)
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... :-D
24. 2. 2014 08:14
Re: Ale no tak...
VW ale není jiný, je přesně takový, jaký píšeš. Orientovaný na zisk. Stejně tak ostatní značky. Nebo myslíš, že to i průkopníci dělají za náklady a reference? Nebo dokonce s vidinou ztrát? Ne, potřebují vydělat. Taky souhlasím s tím, že by malý sporťák vw nezruinoval, ale image vylepšit tímto směrem vw spíš nepotřebuje.
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane :-)