Volkswagen: nový motor 1,4 TSI (90 kW) a sedmistupňové DSG
K předchozím dvěma agregátům 1,4 TSI (103 a 125 kW) se nyní přidává konstrukčně jednodušší (a snad také cenově dostupnější) motor přeplňovaný pouze jediným prostředkem - klasickým výfukovým turbodmychadlem. Dvě silnější verze jsou vybavený prozatím unikátní kombinací mechanického dmychadla a turbodmychadla, jejichž funkce se při plnění motoru vzájemně doplňují. Nový motor 1,4 TSI (90 kW) dosahuje nejvyššího točivého momentu 200 Nm při 1500 ot./min
Druhou světovou novinkou je nová sedmistupňová automatizovaná převodovka DSG. Její zvláštností jsou suché spojky, které umožňují dosahovat vyšší účinnosti celého ústrojí než v případě první šestistupňové převodovky DSG s vícelamelovými spojkovými kotouči, které pracují v olejové lázni. Nová převodovka DSG schopná přenášet točivý moment nejvýše 250 Nm má být impulsem pro další boom DSG ve třídě malých vozů a v nižší střední třídě. Další technická data a konstrukční detaily zatím nebyly zveřejněny, ale Volkswagen slíbil, že Golf s kombinací motoru 1,4 TSI (90 kW) a převodovkou DSG bude mít kombinovanou spotřebu jen 5,9 l/100 km.