VAG se na základě vývoje vnitroskupinových vztahů v automobilové divize rozhodl prodat Škoda Auto a.s., a to zájemci s nejvyšší nabídkou odkupní ceny.
Očekává se, že na škodovku přijdou do konce roku solidní nabídky ze strany Geely, FCA, Taty a AvtoVAZu , takže škodovka by nakonec mohla být evropskou levnou alternativou k Volvu, Maserati či Range Roveru; poslední z nabídek by pak znamenala, že se AvtoVAZ pokusí vytvořit divizi luxusních vozů, kdy vozy vyrobené v ČR by byly určeny především k prodeji na území Ruska a států bývalého Sovětského Svazu s výjimkou tří pobaltských republik.
Velmi těžko se odhadu, který z potenciálních osudů škodovky by mohl být ten nejlepší a zajistí dosavadní minimální nezaměstnanost v regionech blízko Kvásin a Mladé Boleslavi.
Rovněž se může stát, že své slovo do pranice vypustí také pan Strnad, titulovaný nejvlivnějším zbrojařem ČR a SR. I jemu by se škodovka se svými výrobními závody v ČR, Indii a Rusku mohla hodit do portfolia, byť ne zrovna zbrojní výroby. Nicméně dovedeme si představit spojení výroby motorů a převodovek pro Tatrovky, Škodovky, Pandury a výhledově i Zetory v jednom vývojovém a výrobním centru pro snížení celkových nákladů.
Ať už bude nastávající osud škodovky jakýkoliv, je důležité, aby si tento zlatý poklad českého národního hospodářství uchoval pokud možno svou identitu a jméno. Bez těchto dvou atributů by se mohlo stát, že se výroba v Boleslavi a v Kvásinách docela brzo zcela zastaví a přenese se do Číny. Nebo do Brazílie. To je taky možnost (FCA).
Nie zeby ma Skoda nejako extra zaujimala ( niesom cielova skupina ), zaujima ma to ale z takeho toho... historickeho / zdomacneleho hladiska - predsalen, je to stale najpredavanejsia znacka u nas.
Je na toto nejaky oficialny zdroj ?
Ak ano a uvedies ho, vopred diky.
Ahoj všem: všechno jsem si vymyslel. Omlouvám se, nenapadlo mě, že to může vyvolat vážné pochybnosti... Mám rád ducha Járy Cimrmana a takhle to pak dopadá....
Úmysly CSG (Czechoslovaq Group) nachází plnou podporu v předvolebních vystoupeních těchto politických stran a hnutí: ANO, SPD, SVOBODNÍ A REALISTÉ. Prodejem škodovky z protfólia VAG totiž dojde k jimi prosazovanému vývoji: nejenže česká (a potažmo i slovenská) ekonomika nebude prokazatelně potřebovat žádných nových importovaných zaměstnanců z pochybných teritorií. Navíc, osamostatněním škodovky a jejím znovu etablováním jako typicky domácího výrobce automobilů a dalších křápů dojde k odchodu dosavadních zahraničních pracovníků závodů Mladá Boleslav a Qásiny zpět do zemí jejich původu.
Tím se předejde jakékoliv potenciálně hrozivé uprchlické krizi na území našich spřátelených států. Navrch prokáží oba členové vlivného uskupení V4, že nejenže není třeba vytvářet nějaké povinné qóty na přijímání imigrantů; bude naopak nutné vytvořit qóty nové, a to na odchod imigrantů z území Evropy.
Paní ministerská předsedkyně Merqelová si již připravuje projev, jehož podstatnou částí bude oslava VAG jakožto sociálně a kulturně zodpovědné společnosti, která vystrnaděním škodovky ze své skupiny ukázala všem cestu, jak se vypořádat s migrací.
Rádio Bubáq vám všem přeje klidný spánek.
Re: Odvolávám co jsem odvolal a slibuji o jsem slíbil
Protože to jsou vítězství s nejvyššími náklady v celém sportovním poli Moto GP... Ani Hondu ani Jamahu nestojí 1 vítězství tolik, jak VW stojí 1 vítezství Dukáty.... Ale jak píšu nahoře, všechno už je dáno tak, že více dostane VW za škodovku, tak Dukáti zústává. Do příštího roku, asi.