Řady motorů, které v sobě mají podvodný software, se oficiálně rozšiřují rovněž o motor 3.0 TDI používaný ve vozech VW, Porsche a Audi. Původní domněnka byla Volkswagenem potvrzena.
...ale vzhladom na to, ze to je motor vyvijany "by Audi", tak uz mam dovod byt fakt ze poriadne naßraty ! :-!
Tak som zvedavy, co to bude znamenat pre tych nie malo znamych, co ho maju ;-\
V bananovych statoch ako je ten nas urcite nebude potrebne robit zvolavacku. Tam sa to "osetri" inym sposobom. Kludne povedz znamym nech nemaju obavy :-)
skoro ;-)
hodne ludi ma bere ako cloveka, ktory sa v Audi vyzna. A nie jeden si ju vdaka mojmu doporuceniu kupil. No a teraz to trosku moze podkopat moju reputaciu... 8-s
Blbe je, ze oni to boli skoro vsetko 3.0 TDi ( ano, 1x 4,2 TDi a aj 1x aj 2.0 TFSI...ale...) :*)
Zrovna predmetny motor mam taky v jednom aute. Jsem s nim spokojeny. A nejaky "podvodny" sw me zajima asi tak stejne, jako treba "podvodna" sedacka, nebo treba "podvodna" kapota atd. Tak proto se ptam. Nechci rypat ;-)
A když ta podvodná sedačka začne mít dopad na zdraví? Třeba, že by se uvolnila při havárii, pořád by vás to nezajímalo. Problém neni, že to vypouští víc emisí, problém je, že těch motorů je tolik, že to začíná být skutečný problém.
Ale ono tím, že je to motor made by Audi značí jen to, že VW je monopol vlastnící značky, které vlastně už ani nejsou značky, jen jiný název pro VW, který diktuje naprosto všechno "pro dobro všech".
(viz airbagy Takata....najednou obrovská katastrofa)
A co třeba chemie, co se cpe do dováženého ovoce a zeleniny k nám? Třeba čerstvá rajčátka z Maroka, papričky ze Španělska, atd. Já tedy (nemám zahrádku) už dnes vlastně ani nevím, jak takové rajče či paprika má vlastě chutnat. Nehledě na ty látky, co do toho cpou, a vlastně i americké geneticky upravené potraviny, které se nejprve zakázaly dovážet, pak se to potichu po zadupání si Ameriky opět povolilo.....
Ale to, že mám v autě software, který zlepší chod motoru, omezí jeho dušení a sníží spotřebu, to mne trápí dáááleko méně, než spalované petky na ostravsku...
Škodováci budou mít nižší prémie a zodpovědným manažerům ani nezabaví majetek. Manažeři v Das Filcka mají jen obří plat a nulovou zodpovědnost. Díky bohu, že studenti medicíny chtějí svojí práci dělat i z různých osobních důvodů a tento lidský odpad z Německa morálně překonávají stejně jako člověk gorilu. Zajímal by mě názor nějakého škodováka. Loajalita asi zůstala jen úplným blbcům.
Jsi si jistý, že člověk morálně překonává gorilu? >:D
Zatímco gorila jedná v drtivé většině čistě pudově a je tudíž relativně lehce čitelná, člověk je schopen jednat třeba jen a pouze na základě podrazů a vypočítavosti. Tydlety "vlastnosti" jsou signifikantní především lidem.
... už týden stará zpráva. Zajímalo by mě, co redakci trvalo tak dlouho, ji uveřejnit.
Smutné na celé věci je, že se z toho podvodníci z VAG v Evropě asi vyvlíknou bez citelného trestu.
Problém je, že automobilky "neprotestovali" proti ťažko splniteľným normám ktoré Brusel presadil. Radšej sa spoliehali na laboratórne splnenie ktoré nemá s reálom nič spoločné a to sa teraz nebavme len o nafte a len o VW. Cestičky ako to splniť sú zrejme čoraz zložitejšie, už nestačilo odstaviť všetkú el. záťaž, naliať olej riedky ako voda, prehustiť pneu, nastaviť ideálnu teplotu, start-stop, atď. už musel prísť na radu aj oyebovací software.
Prečo sa neozvali, že tieto normy sú skrátka nesplniteľné, teraz sa riešia následky nie príčiny... choré 8-s
Ale ozvali a mnohokrát
[odkaz]
[odkaz]
V tom prvním odkazu si pusť video s tou paní eurokomisařkou přes emise, myslím, že hodně vypovídá o nekonečné omezenosti EU úředníků.
my v automotive se proti nesplnitelnosti nirem ozyva e dnes a denne. a hadej co je nam to... je nam to * platne, protoze na druhe strane prakticky vzdy bez vyjimky sedi urednicky d€bil, ktery tomu rozumy jak koza petrzeli, ale ma v ruce normu a ta je svata. takhle to funguje v dodavatelske retezci napric celym automotive.