Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen opravdu končí ve WRC! Už po této sezoně!

Co ještě dopoledne vypadalo jen jako obavy, se bohužel potvrdilo – Volkswagen končí v mistrovství světa v rally!
Zpět na článek
1. 11. 2016 14:21
1. 11. 2016 14:36
1. 11. 2016 15:04
1. 11. 2016 19:31
2. 11. 2016 07:09
1. 11. 2016 19:25
1. 11. 2016 14:35
1. 11. 2016 14:51
1. 11. 2016 16:04
2. 11. 2016 09:35
1. 11. 2016 15:05
1. 11. 2016 14:48
1. 11. 2016 15:19
1. 11. 2016 15:32
1. 11. 2016 16:38
1. 11. 2016 17:46
1. 11. 2016 18:05
1. 11. 2016 20:59
Avatar - Maulincio
1. 11. 2016 14:21
Dieselgate
"Důvodem WRC-exitu má být stejně jako u Audi a jeho ukončení působení v Le Mans světoznámá kauza dieselgate. Teď už mě začíná opravdu štvát…" nebejt pisálků co by o tom furt nepsali, tak se nic neděje... Na "opravu" aut stejně jezdí jenom lesingovky a ostatní na to zvysoka se..ou!
Rozbalit vlákno
7
1. 11. 2016 14:36
Re: Dieselgate
Si docela hlupák. Protože celá dieselgate je jenom o tom, že Tebe a další "u nás" Shade patrioty koncern dojí jako hloupý krávy. Prodá Ti aušus předraženej a Ty ještě sponzoruješ WRC ve kterým je VW úspěšný jen protože do něj vráží právě o řád víc než ostatní automobilky! (O řád to je 10x více) A to vše, aby sis zase koupil od nich další křáp, kterej s tím WRC nemá NIC společnýho!
A není to o pár pisálcích, ale je to o tom, že s koncernem vyběhl celý mimoEvropský svět a tady se nic neděje a NEBUDE jen proto, aby celá naše Unijně propojená ekonomika nešla do kopru, kdyby náhodou i zákazník v Evropě chtěl CO MU NÁLEŽÍ!...tak dobrou :-*
1. 11. 2016 15:04
Re: Dieselgate
Jestli se domnivas, ze jsi vytvoril chytrejsi prispevek nez ten na ktery jsi reagoval, pak jsi celkem na omylu.
Dominance byla tvorena zvlaste spojenim Ogier a Polo, tento francouz je stejnym fenomenem jako Seb Loeb. Jeho kolegove zdaleka podobnou suverenitu nepredvadeli. Povidacky o 10x vetsim rozpoctu jsou teoreticke, pokud mas dukazy hod je sem.
Koncept WRC je stejny pro vsechny ucastniky a to dost dlouho, neni tedy duvod, aby se Polu ostatni nepriblizili.
1. 11. 2016 19:31
Re: Dieselgate
Při vší úctě k Ogierimu - na fenomenalnost Loeba se zatím nechytá. Je v současné době nejlepší, to ano - ale jestli to není jen tím že Loeba už rallye nebavila a šel se podívat jinam..
2. 11. 2016 07:09
Re: Dieselgate
Ogier dokázal fungovat i vedle Loeba, dnes má zkušenosti a vzhledem k výkonům bude na podobné úrovni. Tím nijak nechci snižovat Seba Loeba, který byl ve vrcholných šampionátech zřejmě nejlepším řidičem dekády.
Naopak jsem tím chtěl poukázat na to, že dominance VW byla spojena právě s ním.
Avatar - Barry Lyndon
1. 11. 2016 15:22
Re: Dieselgate
Tak zákazníci VW měli od výrobce chiptunning (vyšší výkon, nižší spotřeba, vyšší emise) zdarma. Oni na tom naopak vydělali, resp. vydělávají, prodělávají všichni ostatní, kteří platí svým zdravím...
1. 11. 2016 19:25
Re: Dieselgate
Hele nevím jak jsi přišel na to, že koncern někoho dojí nějak víc, než ostatní. Docela mě místní kecy o tom, jaký jsou koncernový auta předražený krámy přestávaj bavit. Kolik jsi měl aut od VW ve stavu nových nebo aspoň zánovních, že máš takovýhle tvrzení?

Doma mámě několik koncernových aut od Audi až po Škodovku a u žádnýho jsem nikdy neměl pocit, že by bylo předražený a nebo že by neodpovídal poměr cena/výkon. A to podotýkám, že v rodině máme i MB a třeba Citroen.
Žádný z těch aut vysloveně nevyčnívalo z průměru ani spolehlivostí ani ničím jiným.

Celá dieselgate bude ve výsledku přínosem pro všechny, kteří doteď museli snášet všudypřítomnej dieselovej smrad. Osobně doufám, že se doba dieselu blíží konci a i přes to, že autem od VW jezdím, jsem rád, že se to stalo. Počkejte, jak se to začne v pár letech na trhu měnit. Najednou přibude měst s emisníma zonama, zlepší se parametry Eaut a přibude PHEV.

Mimochodem docela doporučuju vyzkoušet si nějaký elektromobil. Na mně nechal Egolf velkej dojem a se zvětšenejma baterkama budu vážně přemýšlet o koupi. A dost dobrej zážitek je také e-motokára, oproti klasický je to podstatně dynamičtější. Tím chci každopádně shrnout, že celkem do strategie VW zapadá ukončení aktivit na klasickým poli motor-sportu a pomalu se přeorientovat na "zelenou". A k tomu bych se vsadil přibudou dotace, náhodou... Otázkou pro další generace zůstane, jestli to celý má nějakej smysl. Každopádně ve městech je doprava suveréně největším zdrojem splodin a špatnýho ovzduší, takže každý zlepšení je super.
Avatar - praděda7
2. 11. 2016 00:54
Re: Dieselgate
Meli jsme doma par roku vedle sebe nejnovejsi X5 40d a benzinovy Yaris. Ani jedno s techto vozu nesmrdelo.......tak votsogo?
1. 11. 2016 14:35
kecy
Prostě se bojí, že by už podle nových pravidel nevyhrávali. Citroen si dal rok pauzu, aby se na sezonu 2017 připravil. Toyota se chystá dva roky. Hyundai má odtestováno, jen Ford je trochu v záklonu. Prostě to vzdali, jezdit koncem desítky se jim nechce.
Jsou to ***!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
1. 11. 2016 14:51
Re: kecy
Určitě se nebojí, ale náklady jsou obrovské a zpětně to moc peněz nepřinese, protože atraktivita je nízká. Chce to mít stejné auta a vlastní jen motory a nastavení, aby se jezdilo vyrovnaně a mělo na to více továren.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 16:04
Re: kecy
Dobre píšeš, len mi nejde do hlavy keď vedeli, že budú končiť načo vyvíjali model podľa novej špecifikácie? Príde mi to ako peniaze vyhodené hore komínom ak to má byť len na jednu sezónu.
Avatar - AntonioKekelli
1. 11. 2016 16:28
Re: kecy
Řekl bych že je to trochu o tom, že ve Volkswagenu tak říkajíc jedna ruka neví co dělá druhá, a pak, řekl bych že situace se v tomto ohledu mění každým okamžikem, proto mohli dělat prototyp, jelikož kdyby vedení nakonec řeklo že WRC neopustí, chyběl by jim stroj.
Avatar - wakantanka
2. 11. 2016 09:35
Re: kecy
Hm tak vo svetle týchto nových správ by sa núkalo riešenie posunúť techniku Škode, hodiť na to karosériu z Fabie a bojovať o stupne najvyššie. Minimálne nech to úsilie a vynaložené prostriedky nevyjdú nazmar, pretože súkromníkom zas toľko áut WRC asi nepredajú aby sa im tie vložené prostriedky vrátili.
Avatar - AntonioKekelli
2. 11. 2016 17:35
Re: kecy
No, bráno čistě logicky by takový postup byl jistě správný, bohužel, společnosti se málokdy řídí logikou, je to čistě o tom co řekne "valná hromada", a jaká je pravděpodobnost že by nějací němci ve Wolfsburgu navrhli a odsouhlasili zrovna něco takového. Velká bohužel ne, to je třeba si přiznat.
1. 11. 2016 15:05
Re: kecy
Hezka domnenka kominiku, ale jaksi utopisticka. Porovnani vozu pro 2017 neni mozne udelat a tvoje flusnuti bylo tak trochu proti vetru ;-)
1. 11. 2016 14:48
F1
To skoro smrdi vstupem do F1.
Ja vim, tvrdi nam, ze chteji do elektricky Formula-E, ale to je hroznej zavod, vzdyt to ma maximalku na 225 km/h a v pulce zavodu vystoupi z auta a sednou do druhyho, protoze jim dosly baterky a nabijet se jim nechce - co to jako ma byt :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
1. 11. 2016 15:19
Re: F1
na tomto by měly e-formule ještě zapracovat. Rozhodně neměnit auto, ale jen baterie a to klidně relativně často a zvýšit výkon....
Avatar - Emel
1. 11. 2016 15:32
Re: F1
F1 podle mě určitě ne, tam se hraje ještě o násobně vyšší částky než ve WRC.

Formula-E uvidíme, po Dieselgate je u VW hodně slyšet o elektru... mně osobně se ten obrat moc nezdá, asi stejně jako se mi nezdá nahrazení WRC F-E... ale z pohledu jejich prohlášení by to dávalo smysl.
Avatar - AntonioKekelli
1. 11. 2016 16:38
Škoda
Bylo by hezké kdyby Škoda směla využít prototyp nového Polo WRC pro Fabii WRC, před pár lety to totiž prý bylo naopak a vyvíjená Fabia WRC skončila nakonec jako základ pro speciál Volkswagenu, hezky by to uzavřelo celý ten kruh. Ale to se určitě nestane..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nardoxx
1. 11. 2016 17:46
VW
Tu vôbec nejde o peniaze v rally, to čo ušetria na WRC programe ich z biedy nevytrhne...tu ide o to ako VW ako značka pôsobí navonok. Keď ľudia vidia ako má VW vráža peniaze do motoršportu kde dominuje, tak snáď musí mať aj na vyplácanie odškodného a ďalšie veci...jednoducho sa snažia si očistiť meno, len si nemyslím, že zrovna správnym spôsobom...
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2016 18:05
Ogier
Jsem zvědavej kde skončí. Citroen i Hyundai mají plno, takže přichází v úvahu asi jen Toyota nebo M-Sport. Anebo přechod do čím dál víc populárnějšího rallycrossu (tam by mohl pořád reprezentovat koncern).
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2016 20:59
VW konec
Bral bych, kdyby se VW přesunul do rallyecrossu, pro mě momentálně motorsport číslo 1.
Rozbalit vlákno
0