aj ked nepochybujem ze sa opat kopec cechov bude stazovat ake maju oni neskutocne drahe auta, oni by najradsej zadarmo :yes:
alebo to napisem inak:
v cechach ho maju za 800 litrov na slovensku za 900 litrov no a este si porovnajme platy cechov a slovakov a potom sa stazujmeeee bratia ;-) - mat take ceny aut na slovensku ake mate v cechach tak na slovensku kazdy jazdi v baworakoch :yes: a na skodovku si nikto ani nespomenie aj ked je fakt ze uz aj ta je draha jak s.vina
pri tych smiesnych cenach aut v cechach je cech jazdiaci vo fabii v podstate chudak ;-\ lebo pri ich cenach za octavku si slovak kupi lepsiu fabiu, a slovak v octavke to je ako cech v passate.
slovaci v podstate zaplatia ovela viac za take iste auto ako cesi, nie je to o chudobe lebo slovak da este viac lebo musi - je to o ekonomike ktora je v pi..
keby ten alltrack nestal 800tisic KC ale 900tisic KC a platy by ste mali o stvrtinu nizsie ako mate dnes potom by ste sa len stazovali este, zatial mozte drzat p... :yes:
auta mate za babku
ja byt cechom tak uz mam volvo minimalne S60, za tie prachy co pozeram do vasho cennika - jak zadarmo :yes: slovak si moze akurat octavku obzerat
>:D
kurz koruny k euru mas momentalne nieco okolo 24,8
cize ak si spravne uviedol ze passat u nas stoji 30 000, tak 30000*24,8=744000 kc
cize naopak auto vychadza u nas lacnejsie
ach topper, topper :no:
treba viac davat pozor v skole a menej spamovat na auto.cz
topper zobral cenu 30 000e za 1,8tsi 2*4
ak porovname rovnaku motorizaciu 2,0 TDI BMT (103 kW) 4Motion, tak skutocne auto vychadza vyhodnejsie u susedov (804tis vs. 33500euro), nieje to vsak tak tragicke ako uvadza v prispevku vyssie ;-)
toppere, možná se budeš divit, ale ani v česku ti za blbost nikdo platit nebude..až na světlé výjimky, ale dle úrovně tvých příspěvků, ty bys mezi ně rozhodně nepatřil.
tak tomu se říká náběh na kopí. A pán se na něm ještě lačně zavrtí....... Ach bože - občas se mi taky stane, že něco blbě spočítám, ale tady je to tedy i s fanfárami..... Gratulujeme...
Po zkušenostech s firmou VW a speciálně s vozy Passat, ať už s normálním či CC, už tyto vozi ani vidět. Jsou to sra.ky na čtyřech kolech.... no abych nebyl tak přísný, tak hrozný to zas není, ale rozhodně kvalita neodpovídá tomu, co se nám o vozech VW snaží vmlátit do hlav. Myslím že je na tom Škoda o poznání lépe.
Případ je uzavřen, nezbývá než zvolit frontu a čekat od jara na nějakého passata před nejbližší z mnoha překrásných prodejen Volkswagenu. Pomineme-li zazobance, veškerou tu rentiérskou chátru, diamantové kovboje, tedy všechny ty, co zcela přirozeně a elegantně brázdí zdejší silnice v prémiovém, luxusním či exklusivním autě a soustředíme-li se na střední (nejen sociální) třídu, pak zažíváme, a především zažívat v brzké budoucnosti budeme, absolutní diktát jednoho modelu, diktát, který v pozitivním smyslu vytváří silniční hierarchie, stanovuje hodnotová měřítka a vymezuje garážové světy.
Je-li střední (sociální) třída středobodem zdravé, prosperující společnosti, pak střední mainstreamová třída automobilová je jejím dokonalým ostrým a potřebným stínem, její garážovou pravdou, jejím silničním bohem. Není v tomto kontextu potřebné psát, jak silnou pozici zaujímá v této třídě VOLKSWAGEN PASSAT. I méně znalý jedinec ví či alespoň tuší, že Passat je třídní referencí, je tím, který definuje technický, materiálový, designový a jízdní zenit třídy.
Vše posledně uvedené však zjara dostane novou, další dimenzi - dimenzi plnoformátové nabídky v rámci jednoho modelu, což je v konkurenčním kontextu věc ojedinělá, výjimečná a ve svém dopadu nepochybně závratná, potvrzující pevné postavení automobilky jako takové a modelu PASSAT zvlášť. Passat je ostatně zdaleka nejprodávanějším středním vozem Evropy již dnes. Úchvatné.
Shrňme si tedy takříkajíc passatovské portfólio do přehledného alba. Koneckonců, k čemu by se měl člověk vracet, když ne k oblíbeným snímkům svých budoucích aut...
Tak tedy prazáklad, sám PASSAT Velký, Apoštol sedmý, zvaný Sličný. Odvozená notoricky známá a oblíbená je mutace kombi (variant). Stylotvorná ikona v podobě modelu PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Krásný, též slangově CCLS, oficiálně pak - VW CC alias... BŮH. No a na závěr rána z milosti, model vskutku z nejmilejších, absolutní stylová záležitost, tep doby, tep garáže - PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Silný.
Jen takto v souhrnné informaci vynikne absolutní nadstavba produkce Volkswagenu. Je to ovšem přirozené, produkční jednička Evropy, abonent jedničky sluneční soustavy, kdo jiný by už měl udávat tón našich garáží, když ne on?
Vzdejme upřímný a obdivný hold Volkswagenu, speciálně pak modelu Passat. Ostatně být nejlepším je u těch nejlepších tak nějak přirozené z podstaty...
GTI bude asi zadlužená socka co by ráda do střední třídy že tu tak pořád o tom žvatlá!! Však 80% Čechů se cítí být střední třídou ač mají holý zadky a auta na dluh!!
by tu záhadu měli vyřešit. Podle drtivé většiny je VW ten největší šrot plný chyb a nedostatků. Hlasy normálně s nadhledem hodnotící produkci VW jsou povětšinou v defenzivě. Potenciální kupec produkce VW by musel po přečtení diskuzí tady dostat minimálně infrarkt a pokud by to četl na mobilu před showroomem tak by s křikem pelášil od vrat s hrůzou v očích. Jak to tedy ti soudruzi ve VW dělají? Napouštějí snad volanty nějakou neznámou drogou, která nutí lidi to kupovat? Pracují pro ně mimozemšťané, kteří neviditelně sedí v kabině a našeptávají jezdcům nějakou mantru? Nebo snad mimoslmyslově z reproduktorů při vypnutém audiu se line "kupuj mne, miluj mne..." To snad vyřeší jen Mulder a Scully - neskutečné ....
jo a ad Alltrack - nemusíme mít strach - prodávat se bude více než dobře....
Nepochybuju o tom, že se bude dobře prodávat. Osobně věřím, že lidi kupují auta podle toho, co se o nich říká a lidi mají zažito z dřívějších dob, že VW je kvalita a tak VW kupují, protože je to mýtus, který se jen tak z hlav lidí nedostane. VW bylo synonymem kvality po model B5. Pak začali dělat modely 3C a ty na tom byly s kvalitou špatně. Teď začali dělat B7 a jen čas ukáže, jestli je B7 lepší než 3C. Ale osobně už VW nevěřím a tím že jsem se nechal napálit modelem 3C, nebudu příště riskovat B7, to bych byl asi blázen. To by na B7 musely být reference, jako na Audi a o tom silně pochybuju....