Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat Alltrack v Česku od 804.900,- Kč

Zájemci o Volkswagen Passat Variant se zvýšenými terénními vlastnostmi mají možnost předávat dealerům své objednávky. Známe české ceny.
Zpět na článek
26. 4. 2012 11:41
Avatar - 3_diamanty
25. 4. 2012 16:52
na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
30 000 eur, zlate ceske ceny ;-)

aj ked nepochybujem ze sa opat kopec cechov bude stazovat ake maju oni neskutocne drahe auta, oni by najradsej zadarmo :yes:

alebo to napisem inak:
v cechach ho maju za 800 litrov na slovensku za 900 litrov no a este si porovnajme platy cechov a slovakov a potom sa stazujmeeee bratia ;-) - mat take ceny aut na slovensku ake mate v cechach tak na slovensku kazdy jazdi v baworakoch :yes: a na skodovku si nikto ani nespomenie aj ked je fakt ze uz aj ta je draha jak s.vina

pri tych smiesnych cenach aut v cechach je cech jazdiaci vo fabii v podstate chudak ;-\ lebo pri ich cenach za octavku si slovak kupi lepsiu fabiu, a slovak v octavke to je ako cech v passate.

slovaci v podstate zaplatia ovela viac za take iste auto ako cesi, nie je to o chudobe lebo slovak da este viac lebo musi - je to o ekonomike ktora je v pi..

keby ten alltrack nestal 800tisic KC ale 900tisic KC a platy by ste mali o stvrtinu nizsie ako mate dnes potom by ste sa len stazovali este, zatial mozte drzat p... :yes:

auta mate za babku

ja byt cechom tak uz mam volvo minimalne S60, za tie prachy co pozeram do vasho cennika - jak zadarmo :yes: slovak si moze akurat octavku obzerat
Rozbalit vlákno
10
25. 4. 2012 17:15
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
Právě sem přišel o 3 minuty svého života přečtením toho nejpitomějšího komentáře, jaký sem kdy četl.
25. 4. 2012 18:36
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
a jeste k tomu je to s ohledem na deficit znalosti matematiky uplne mimo. epic fail.
25. 4. 2012 20:28
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
>:D Právě proto už ho radši nečtu...
25. 4. 2012 17:24
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
ty si už hlavně najdi práci... jinak budeš nadosmrti jezdit místo autem jenom diskusema...
25. 4. 2012 17:59
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
>:D
kurz koruny k euru mas momentalne nieco okolo 24,8
cize ak si spravne uviedol ze passat u nas stoji 30 000, tak 30000*24,8=744000 kc
cize naopak auto vychadza u nas lacnejsie
ach topper, topper :no:
treba viac davat pozor v skole a menej spamovat na auto.cz
25. 4. 2012 18:02
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
Není čistě náhodou 30litru v eurech 750litru v českejch? >:D

Edit: Sorry kolega přede mnou byl rychlejší.
25. 4. 2012 18:16
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
topper zobral cenu 30 000e za 1,8tsi 2*4
ak porovname rovnaku motorizaciu 2,0 TDI BMT (103 kW) 4Motion, tak skutocne auto vychadza vyhodnejsie u susedov (804tis vs. 33500euro), nieje to vsak tak tragicke ako uvadza v prispevku vyssie ;-)
Avatar - 4hill
25. 4. 2012 19:34
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
Nejen že nevíš nic o autech...ale ty víš kulový i o životě. :no:
25. 4. 2012 20:54
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
toppere, možná se budeš divit, ale ani v česku ti za blbost nikdo platit nebude..až na světlé výjimky, ale dle úrovně tvých příspěvků, ty bys mezi ně rozhodně nepatřil.
26. 4. 2012 11:50
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
tak tomu se říká náběh na kopí. A pán se na něm ještě lačně zavrtí....... Ach bože - občas se mi taky stane, že něco blbě spočítám, ale tady je to tedy i s fanfárami..... Gratulujeme...
Avatar - Tomogo
25. 4. 2012 17:42
Passata už nikdy
Po zkušenostech s firmou VW a speciálně s vozy Passat, ať už s normálním či CC, už tyto vozi ani vidět. Jsou to sra.ky na čtyřech kolech.... no abych nebyl tak přísný, tak hrozný to zas není, ale rozhodně kvalita neodpovídá tomu, co se nám o vozech VW snaží vmlátit do hlav. Myslím že je na tom Škoda o poznání lépe.
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2012 18:01
PASSAT, IKONA STYLU
Případ je uzavřen, nezbývá než zvolit frontu a čekat od jara na nějakého passata před nejbližší z mnoha překrásných prodejen Volkswagenu. Pomineme-li zazobance, veškerou tu rentiérskou chátru, diamantové kovboje, tedy všechny ty, co zcela přirozeně a elegantně brázdí zdejší silnice v prémiovém, luxusním či exklusivním autě a soustředíme-li se na střední (nejen sociální) třídu, pak zažíváme, a především zažívat v brzké budoucnosti budeme, absolutní diktát jednoho modelu, diktát, který v pozitivním smyslu vytváří silniční hierarchie, stanovuje hodnotová měřítka a vymezuje garážové světy.

Je-li střední (sociální) třída středobodem zdravé, prosperující společnosti, pak střední mainstreamová třída automobilová je jejím dokonalým ostrým a potřebným stínem, její garážovou pravdou, jejím silničním bohem. Není v tomto kontextu potřebné psát, jak silnou pozici zaujímá v této třídě VOLKSWAGEN PASSAT. I méně znalý jedinec ví či alespoň tuší, že Passat je třídní referencí, je tím, který definuje technický, materiálový, designový a jízdní zenit třídy.

Vše posledně uvedené však zjara dostane novou, další dimenzi - dimenzi plnoformátové nabídky v rámci jednoho modelu, což je v konkurenčním kontextu věc ojedinělá, výjimečná a ve svém dopadu nepochybně závratná, potvrzující pevné postavení automobilky jako takové a modelu PASSAT zvlášť. Passat je ostatně zdaleka nejprodávanějším středním vozem Evropy již dnes. Úchvatné.

Shrňme si tedy takříkajíc passatovské portfólio do přehledného alba. Koneckonců, k čemu by se měl člověk vracet, když ne k oblíbeným snímkům svých budoucích aut...

Tak tedy prazáklad, sám PASSAT Velký, Apoštol sedmý, zvaný Sličný. Odvozená notoricky známá a oblíbená je mutace kombi (variant). Stylotvorná ikona v podobě modelu PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Krásný, též slangově CCLS, oficiálně pak - VW CC alias... BŮH. No a na závěr rána z milosti, model vskutku z nejmilejších, absolutní stylová záležitost, tep doby, tep garáže - PASSAT, Apoštol sedmý, zvaný Silný.

Jen takto v souhrnné informaci vynikne absolutní nadstavba produkce Volkswagenu. Je to ovšem přirozené, produkční jednička Evropy, abonent jedničky sluneční soustavy, kdo jiný by už měl udávat tón našich garáží, když ne on?

Vzdejme upřímný a obdivný hold Volkswagenu, speciálně pak modelu Passat. Ostatně být nejlepším je u těch nejlepších tak nějak přirozené z podstaty...

BRAVWO - BRAVWO - BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Tomogo
25. 4. 2012 19:00
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Passat ikona průměrnosti, chrastícího interiéru a nesčetného množství více, či méně závažných závad.... ALELUJA
Avatar - theolli
25. 4. 2012 20:13
Re: PASSAT, IKONA STYLU
GTI bude asi zadlužená socka co by ráda do střední třídy že tu tak pořád o tom žvatlá!! Však 80% Čechů se cítí být střední třídou ač mají holý zadky a auta na dluh!!
25. 4. 2012 20:46
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Takhle to dopadne vždycky, když ho ošetřovatel zapomene vzít na vycházku nebo mu dá slabé prášky. :-)
Avatar - theolli
25. 4. 2012 20:54
Re: PASSAT, IKONA STYLU
:yes: ,tomu už se ale nemůžeš ani smát,on je asi nemocný,patrně by potřeboval odbornou pomoc >:D
26. 4. 2012 09:49
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Velmi upřímné díky za to "asi". Tenhle nadějný postoj oceňuji... ;-)
26. 4. 2012 11:11
Re: PASSAT, IKONA STYLU
A kampak zaradis sam sebe?
25. 4. 2012 20:30
Re: PASSAT, IKONA STYLU
A proč si to myslíš? >:D Btw. Myslíš vůbec? >:D
Avatar - Choochoo
25. 4. 2012 23:08
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Tipnul bych, ze si to mysli diky vlastni zkusenosti ;-) >:D
Avatar - Katikakus
25. 4. 2012 23:31
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Zajimave je, ze stupidni prispevky jednoho autora nectes, a stupidni prispevky jineho ti nevadi. Nepripadas si malinko rozdvojeny? 8-s :no:
25. 4. 2012 23:53
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Srry kámo,nechtěl jsem se Tě dotknout... Topper je asi pro mě víc profláknutý >:D
26. 4. 2012 08:44
Re: PASSAT, IKONA STYLU
>:D Tak to je komora :yes:
Avatar - Katikakus
27. 4. 2012 04:44
Re: PASSAT, IKONA STYLU
To o potrefene huse jiste znas... >:D
Avatar - Katikakus
26. 4. 2012 17:08
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Musim ti uznale dat :yes: za vtipnou reakci. No co, nabehl jsem si sam...
Avatar - Choochoo
25. 4. 2012 23:09
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Jojo, kdyz chce nekdo takovy zbastleny car z kdejakych dilu, tak hura ke koncernu ;-)
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2012 07:15
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Daří se ti to dobře trochu podráždit žaludky, ale nikoho si nedokázal tak vzrušit jako Kylie. :yes:
26. 4. 2012 08:44
Re: PASSAT, IKONA STYLU
:yes:
26. 4. 2012 11:41
Passat?
Není to ten, co prohrál na body s Avensisem? :-O
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2012 12:07
Mulder and Scully
by tu záhadu měli vyřešit. Podle drtivé většiny je VW ten největší šrot plný chyb a nedostatků. Hlasy normálně s nadhledem hodnotící produkci VW jsou povětšinou v defenzivě. Potenciální kupec produkce VW by musel po přečtení diskuzí tady dostat minimálně infrarkt a pokud by to četl na mobilu před showroomem tak by s křikem pelášil od vrat s hrůzou v očích. Jak to tedy ti soudruzi ve VW dělají? Napouštějí snad volanty nějakou neznámou drogou, která nutí lidi to kupovat? Pracují pro ně mimozemšťané, kteří neviditelně sedí v kabině a našeptávají jezdcům nějakou mantru? Nebo snad mimoslmyslově z reproduktorů při vypnutém audiu se line "kupuj mne, miluj mne..." To snad vyřeší jen Mulder a Scully - neskutečné ....

jo a ad Alltrack - nemusíme mít strach - prodávat se bude více než dobře....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Tomogo
26. 4. 2012 17:39
Re: Mulder and Scully
Nepochybuju o tom, že se bude dobře prodávat. Osobně věřím, že lidi kupují auta podle toho, co se o nich říká a lidi mají zažito z dřívějších dob, že VW je kvalita a tak VW kupují, protože je to mýtus, který se jen tak z hlav lidí nedostane. VW bylo synonymem kvality po model B5. Pak začali dělat modely 3C a ty na tom byly s kvalitou špatně. Teď začali dělat B7 a jen čas ukáže, jestli je B7 lepší než 3C. Ale osobně už VW nevěřím a tím že jsem se nechal napálit modelem 3C, nebudu příště riskovat B7, to bych byl asi blázen. To by na B7 musely být reference, jako na Audi a o tom silně pochybuju....